اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

ماجراهای پر حاشیه عمل زیبایی نیوشا ضیغمی و عمل ناموفقش

  بیشتر بخوانید:عمل زیبایی بازیگران سینمای ایران 

عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش پوش سینمای کشورمان در گفتگویی از اهمیت زیبایی تا حاشیه های جراحی بینی اش سخن گفت.عمل زیبایی نیوشا ضیغمی ماجراهای زیادی را در پی داشته است.

من معتقدم بازیگران و کسانی که کار تصویر می کنند، ابزارشان، بدن و بیان و در نهایت سلامت جسم و روح است. به نظرم پوست هر آدمی نشان دهنده درون آدم است. اولین باری که به این مراکز مراجعه کردم 23 ساله بودم. آن زمان سر فیلمبرداری فیلم «شوریده» بودم و از آنجا که گریم آن کار خیلی سنگین بود، گریمور فیلم را به این مراکز معرفی کرد و واقعا ممنون ایشان هستم که مرا در این زمینه راهنمایی کردند. چون از آن زمان آموختم که باید به پوست اهمیت داد.

نیوشا ضیغمی قبل از عمل - عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

عمل نیوشا ضیغمی و تغییرات پس از آن

مقوله زیبایی یک چیز کاملا سلیقه ای است و در کشورهای مختلف نگرش های متفاوتی به زیبایی دارند. هر کس از نگاه خودش یک چیز را زیبا یا زشت تشخیص می دهد. ولی من فکر می کنم، زیبایی آدم ها بیشتر از هر چیز به سلامتی روح بر می گردد و درواقع آنچه در پوست و مو می بینیم، واکنشی از سلامتی روح است. این بحث کلی است ولی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در مورد مساله پوست و زیبایی، آدم ها این امکان را دارند که تا سنینی بالا هم بتوانند پوست خیلی خوبی داشته باشند. البته لزوما رسیدگی و مراقبت از پوست نیازی به جراحی ندارد، چون می توان بدون جراحی هم پوست، مو و دندان خوب و سالمی داشت. اما به هر حال جراحی هم جزیی از زیبایی است که اختیار انجام دادن یا ندادن آن با خود فرد است. اما اصل قضیه این است که بدانیم در جامعه کنونی، علم پزشکی نسبت به 50 و 100 سال پیش پیشرفت زیادی کرده است. پس چرا از این علم استفاده نکنیم.

شباهت باور نکردنی لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

تصاویری از قبل عمل نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با شال آبی - عمل زیبایی نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی با شال سفید - عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

تغییرات قبل و بعد از عمل نیوشا ضیغمی

در بین بازیگران نیوشا ضیغمی بازیگری است که خوش پوشی و زیبایی اش زبانزد است. بازیگری خوش اخلاق که معتقد است نمی تواند علاقه اش به زیبایی و شیک پوشی را پنهان کند و مثل برخی دیگر از همتایانش به ظاهر شیک و برازنده اهمیت می دهد و برخلاف نظرات مخالف و انتقادهایی که گاهی به او می شود سعی می کند همیشه در مراسم مختلف آراسته ظاهر شود.

عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

  بیشتر بخوانید:عمل زیبایی بازیگران مشهور سینمای ایران 

عمل زیبایی نیوشا ضیغمی و تاثیرات آن بر سن او

ولی معتقدم کسی که ظاهرش برایش مهم است طبعا خوب یا بد بودن آن در روحیه اش تاثیر می گذارد. پس با توجه به پیشرفت علم خیلی از افراد این امکان را دارند که خودشان را تا سنین بالا سالم و جوان نگاه دارند و با این کار روحیه و اعتماد به نفس خود را هم حفظ کنند.

نیوشا ضیغمی با شال آبی - عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

حاشیه هایی از عمل زیبایی ناموفق نیوشا ضیغمی

  بیشتر بخوانید:عمل زیبایی بازیگران زن سینمای ایران 

عکس قبل از عمل نیوشا ضیغمی

هر کس صبح از خواب بیدار می شود و خودش را در آینه برانداز می کند براساس احساسی که نسبت به چهره خودش دارد، روزش یا خوب پیش می رود یا خراب می شود. زمانی که چهره تان را زیبا و سلامت می بینید، حال تان خوب می شود و اعتماد به نفس تان بالا می رود. یا بالعکس آدمی که اضافه وزن و ظاهری به هم ریخته دارد بی شک حال خوبی نخواهد داشت مگر این که ظاهرش چندان برایش مهم نباشد.

معرفی کیت بلانشت بازیگر پرافتخار هالیوود ؛ از زندگی شخصی تا مروری بر آثار هنری او

عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

شما میتوانید تمامی خبرها و عکس های این بازیگر را در اینستاگرام نیوشا ضیغمی دنبال کنید.

صحبت های نیوشا ضیغمی در مورد تاثیرات عمل زیبایی اش

اقدام مجدد نیوشا ضیغمی به عمل زیبایی

راستش را بخواهید زمانی که یک برنامه تلویزیونی موجی درباره عمل زیبایی به راه انداخته بود، از من هم دعوت شد که در برنامه حضور داشته باشم. ولی واقعیت این است که من همیشه از حاشیه فراری هستم و به همین دلیل ترجیح دادم حضور نداشته باشم. در نهایت هم دیدیم که بحث به شکلی تخصصی پیش نرفت و تاثیری هم نداشت و فقط حاشیه هایی ایجاد کرد.

ببینید وقتی پزشکان متعددی تخصص هایی در این زمینه می گیرند، یعنی بحث زیبایی و عمل زیبایی بحث مهمی در دنیا محسوب می شود. در ضمن جراحی زیبایی نه تنها به عمل بینی یا مثلا پلک چشم و… مربوط نمی شود، بلکه افرادی هستند که در آتش سوزی، تصادف یا حوادث دیگری چهره شان آسیب می بیند. آن پزشک زندگی را به آن بیمار بر می گرداند. یا به طور مثال ورزشکاران احتمال شکستگی اجزای صورت شان خیلی زیاد است. وقتی چهره این افراد می تواند به حالت اولیه اش برگردد چرا باید از عمل جراحی حذر کنند؟!

تمام بازیگران مطرح دنیا از این علم استفاده می کنند ولی چیزی که در جامعه ما افراد را به فکر وا می دارد این است که آدم ها ذهن و فکرشان را رها کنند و تنها به جسم و فیزیک شان بها دهند. با این شیوه جامعه ما به جامعه ای زیبارو ولی تهی مغز تبدیل می شود. این جاست که جامعه آسیب پذیر می شود. اما اساس کسی نمی تواند ذات این ماجرا را زیر سوال ببرد. کارخانه های متعددی در دنیا محصولات زیبایی تولید می کنند و در کنار آن پزشکان زیادی درس می خوانند و تخصص خودشان را در رشته های مختلف زیبایی می گیرند.

زندگینامه ساغر قناعت بازیگر نقش مرجان در سریال بوم و بانو + تصاویر

پس بی شک نمی توان منکر این قضیه شد. به نظرم سازندگان آن برنامه می توانستند خیلی دلسوزانه به این بحث نگاه کنند. آن ها می توانستند از این زاویه به بحث بپردازند که این ماجرا در کل دنیا هست؛ پس به جای این که اصل قضیه را زیر سوال ببرید و حتی سرکوبش کنید؛ مشکلات این کار را بررسی کنید.

نیوشا ضیغمی با شال سفید - عمل زیبایی نیوشا ضیغمی عمل زیبایی نیوشا ضیغمی عمل زیبایی نیوشا ضیغمی

تغییرات زیاد نیوشا ضیغمی بعد از عمل مجددش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا