اخبار بازیگران

///بازیگران و هنرمندان معروفی که در دی ماه به دنیا امده اند

دی، ماه تولد هنرمندانی سرشناس در حوزه تئاتر، سینما، ادبیات و موسیقی است.

از جمله نام آشنایان و گنجینه‌های حوزه تئاتر می‌توان به بهرام بیضایی و علی رفیعی اشاره کرد که هر دو در سال ۱۳۱۷ به دنیا آمده‌اند، اولی پنجم و دیگری ۲۲ دی.

در حوزه موسیقی می‌شود از دو زنده‌یاد نام برد؛ محمدرضا لطفی متولد ۱۷ دی ۱۳۲۵ و فرهاد مهراد متولد ۲۹ دی ۱۳۲۲. در حوزه ادبیات داستانی مرحوم احمد محمود است و در حوزه شعر زنده‌یاد فروغ فرخزاد و «ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد».

در حوزه سینما اما نام‌ها کم نیستند و هم جوان‌ترند و هم در میان مردم شناخته شده‌تر؛ رامبد جوان، نگار جواهریان و ترانه علیدوستی بخشی از هنرمندان حوزه تصویرِ متولدِ دی ماهند. آن‌چه در ادامه می‌بینید نگاهی است به بازیگران سینما در حوزه های مختلف که در دی ماهی بودن مشترکند.

آیا ترانه علیدوستی متولد ماه دی است؟

بله ترانه علیدوستی متولد 22 دی ماه 1362 است.

افسانه بایگان متولد چه ماهی است؟

افسانه بایگان متولد 26 دی ماه 1340 است.

آزاده صمدی چندم دی متولد شده است؟

آزاده صمدی 17 دی متولد شده است.

جواد عزتی متولد چه ماهی است؟

جواد عزتی 20 دی ماه 1360 متولد شده است.

خصوصیات اخلاقی متولدین ماه دی

دی ماهی ها!
عجله‌ای در عشق ندارد.

نه به سرعت عاشق می‌شود، نه به سادگی راز دل خود را می‌گوید.

او همواره در حرکت است، ولی نمی‌داند چرا. فقط می‌داند باید موفق شود.

سر قول خود به دی ماهی‌ها بمانید؛ متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود در زندگی، ابتدا، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود.

آن‌ها خواهان دریافت هدیه هستند، ولی تنها از گرفتن کادو‌های گران قیمت به وجد می‌آیند؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی اعصابشان را تحت فشار نگذارید، چون بسیار خشمگین و بدخلق می‌شوند و طغیان‌های عصبانیت شان غیرقابل کنترل است.

مشخصات کلی متولدین دی ماه

دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب، تقریباْ سیاستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، خشک، ولی مهربان، خشن، دارای زبان نیش دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بد اخم و بد عنق، دارای حافظ ه. قوی، زود سر کار می‌آید و دیر می‌رود، از تنبلی بیزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، خودکار، مذهبی، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز.

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی ماه

جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است.

بیوگرافی تام هنکس ، ستاره پولساز هالیوود از کودکی تا به امروز

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود.

متولدین این ماه باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند وگرنه ا. مشکل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت کنند.

سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎کند که یکی از آن‌ها یک بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توکل کنند، می‎توانند از این خطرات عبور کنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

لازم به ذکر است در تاریخ ایران زمین چهار حکیم وجود دارد که هر چهار تن آنها در دی ماه بدنیا آمده اند : حکیم ابوالقاسم فردوسی 13 دی ماه , فیلسوف حکیم ارد بزرگ 17 دی ماه , حکیم بزرگمهر 18 دیماه , حکیم خیام نیشابوری 20 دی ماه

خصوصیات اخلاقی مرد متولد دی ماه

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد.

در جوانی بسیار جدی است، ولی به تدریج که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود.

ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید.

مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند.

متولدین این ماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آن‌ها این است که دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد کننده، اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند.

از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‎برند.

متولدین این ماه اغلب بیماریشان از سردی و خشکی و درد شکم و درد کمر است.

هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید می‎باشد.

این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد.

انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است.

 

در این بخش از بازیگرنیوز بازیگران متولد ماه دی را به شما معرفی می کنیم. چه افراد معروفی متولد ماه دی هستند؟با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید.

بازیگران متولد ماه دی

امیرعلی دانایی

امیرعلی دانایی متولد 24 دی 1359 در تهران یکی دیگر از بازیگران متولد ماه دی است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است، بازیکن حرفه ای فوتبال در باشگاه استقلال بود حالا بازیگر شده و مدل معروفی می باشد.

در سال 1378 وقتی 19 ساله بود با برند کاسیو مدل شدن را تجربه کرد و بصورت جدی از سال 82 بعنوان مدل اختصاصی برند لباس ایکات سر زبان ها افتاد.بعد از 3 سال در برند ایکات، امیرعلی از سال 89 تا 91 برند مسواک رویال شد و در دوسال با 120 بیلبورد در سراسر ایران دیده شد و تا به امروز رکورد بیشتر بیلیورد در تاریخ تبلیغات را در دست دارد.

ماجرای طلاق کوروش تهامی از مجری شبکه منو تو

تیپ زیبای امیرعلی دانای با کت و لباس سفید

آزاده صمدی

آزاده صمدی یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه دی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دورهٔ کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دورهٔ کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند. در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.

سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی نقش آفرینی کرد. وی پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان با کارگردانی همایون اسعدیان انتخاب شد. از دیگر نقش آفرینی‌های وی می‌توان به حضور در فیلمهای کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» به کارگردانی هومن سیدی و «هیچ‌کس با هیچ‌کس سخن نمی‌گوید» اشاره کرد.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۲ در تهران) یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه دی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون رسول صدرعاملی، واروژ کریم‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده؛ و عناوین فراوان سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه‌وپنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را گرفته‌است. او در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه ۲۰۱۴ و فیلم هانوی ویتنام ۲۰۱۲، یکی از اعضای هیئت داوران بود.

علیدوستی به زبان انگلیسی مسلط بوده و مترجم ادبی است.او جایزه ادبی پروین اعتصامی را در پنجمین دوره برگزاری آن در قسمت ادبیات داستانی با ترجمه رؤیای مادرم، نوشته آلیس مونرو بدست آورد. ترانه علیدوستی در ویژه‌نامه شماره ۱۰۰ ماهنامه صنعت سینما که نگاهی است به سینمای ایران در دهه هشتاد، به انتخاب ۱۳۰ نویسنده و منتقد سینمایی به عنوان بهترین بازیگر زن دهه انتخاب شد.همچنین در سال ۱۳۹۰، مجله فیلم او را بهترین بازیگر زن دهه ۸۰ انتخاب کرد.

ترانه علیدوستی با شال سفید

حدیث فولادوند

حدیث فولادوند (زاده ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران) یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه دی است.

حدیث فولادوند فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، در دوازده سالگی زیر نظر گلاب آدینه آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. وی برای اولین بار نقش کوتاهی را در فیلم دست‌های آلوده به کارگردانی سیروس الوند بازی کرد و بدین ترتیب اولین حضورش را در سینما در سال ۱۳۷۸ اعلام نمود. او که پس از گرایش به هنرهای مختلف از جمله موسیقی و نقاشی اکنون خود را در بازیگری موفق می‌دید یک سال بعد از اولین تجربه خود، در فیلم سینمایی مارال به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده هنرنمایی کرد.

همچنین درخشش فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی گمگشته آغاز شد. او هم‌چنین در مجموعه‌های تلویزیونی سال‌های خاکستری، دیوار شیشه‌ای، معصومیت ازدست‌رفته بازی کرده‌است. وی علاوه بر آن در نمایش مده‌آ نیز نقش‌آفرینی نموده‌است. حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ به ازدواج رامبد شکرابی درآمد.

حدیث فولادوند با مانتو آبی نفتی و روسری مشکی

جواد عزتی

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران) یکی دیگر از بازیگران متولد ماه دی است. او، فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد. علاوه بر این، وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، چهار انگشت، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است.

عکس هایی از شباهت سحر دولتشاهی و کلر دانس

تیپ مشکی جواد عزتی با کلاه

حسین یاری

حسین یاری (زادهٔ ۱۶ دی ۱۳۴۶ در تهران) یکی دیگر از بازیگران متولد ماه دی است.

او بازیگری را از سال ۱۳۵۸ در سن ۱۲ سالگی با نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزهٔ اندیشه و هنر اسلامی پیوست. در سال ۱۳۶۲ برای نخستین بار بازیگری جلوی دوربین فیلمهای ۱۶ میلیمتری «وارث» و «سرباز کوچک» را تجربه نمود.

وی همچنین یک دورهٔ یکساله را در واحد دوبلاژ صدا و سیما گذراند و در این مدت، گفتار متن حدود بیست فیلم مستند را اجرا نمود.

یاری با فیلم‌های جنگی شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

حسین یاری با کاپشن کرم و تیشرت قرمز

حمید لولایی

حمید لولایی (زادهٔ ۳ دی ١٣٣۴) از بازیگران متولد ماه دی است.

حمید لولایی، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز نمود. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر «سبزه، دوست بچه‌ها» به کارگردان آن «رضا ژیان» پیشنهاد داد و حمید لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش «بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو» به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر «آن شصت نفر، آن شصت هزار» به کارگردانی «بهرام ابراهیمی» به ایفای نقش پرداخت.

با آنکه نخستین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» تکمیل شد.

تیپ سورمه ای حمید لولایی در یک فضای سبز

 

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه دی در21 دی ماه سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد؛ وی تباری ملایری دارد.او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است. آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد. حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

تیپ مشکی آزیتا حاجیان

خسرو خسروشاهی

خسرو خسروشاهی یکی دیگر از بازیگران متولد ماه دی در ۷ دی ۱۳۲۰ متولد شده‌است. در سال ۱۳۴۱ با راهنمایی و معرفی استاد احمد رسول زاده وارد حرفه دوبلاژ می‌شود. همسر وی منصوره کاتبی است که در زمینهٔ دوبله فعالیت دارد. خاطرهٔ دوبلهٔ بیشتر فیلم‌های آلن دلون ،آمیتاب باچان، آل پاچینو و داستین هافمن با صدای خسروشاهی گره خورده و از خاطر دوستدارانش نخواهد رفت. همچنین صدای او در فیلم‌های ایرانی قبل از انقلاب، به جای فرزان دلجو و در سینمای بعد از انقلاب به جای بازیگرانی چون بیژن امکانیان، ابوالفضل پورعرب، جهانگیر الماسی، پرویز پورحسینی و … شنیده شد.

بیوگرافی کامل یونا تدین

در ۹ بهمن ۱۳۹۷ در مراسم افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر آئین بزرگداشت خسرو خسروشاهی برگزار و از وی تقدیر شد.

تیپ مشکی خسرو خسروشاهی بازیگر دی ماهی

هومن برق نورد

هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه 1348 است و دارای دیپلم برق می باشد.هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست.

تیپ آبی هومن برق نورد

 

رضا رویگری

رضا رویگری (زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵ در شمیران، تهران)یکی دیگر از بازیگران متولد ماه دی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا آثارش را به نمایش گذاشته‌است. وی خوانندهٔ سرود «ایران ایران» (الله الله) در آغاز انقلاب ۱۳۵۷ ایران است.

عکس سیاه سفید از رضا رویگری با کت و دستمال گردن

رامبد جوان تبریزی

رامبد جوان یکی دیگر از بازیگران متولد ماه دی در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد.روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.«فرید جینگل‌برد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

رامبد جوان با پیراهن سورمه ای با خال خال قرمز

روناک یونسی

روناک یونسی یکی از بازیگران زن متولد ماه دی است و در سال 1359 در تهران متولد شده است. خانم یونسی دیپلم گرافیک و فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی دارد.

یونسی سال 1391 با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد.

روناک یونسی با حجاب و چادر

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه دی در ۲۷ دی ۱۳۵۱ به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما است. غفاری چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده و عضو آسیفای ایران است.

او در یک مصاحبه کوتاه تلویزیونی در شبکه ۵ سیما (شبکه تهران) در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۸۸، گفته که مربی اسکی نیز هست.

تیپ مشکی رزیتا غفاری در یک فیلم

سعید پیر دوست

علیرضا پیردوست با نام هنری سعید پیردوست (زاده ۱۶ دی ۱۳۱۵ در تهران) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در فیلم گوزن‌ها اثر مسعود کیمیایی ایفاگر نقشی کوتاه بود. وی همچنین در فیلم‌های متعدد مسعود کیمیایی و سریال‌های متعددی از مهران مدیری بازی کرده‌ است.

معرفی فیلم جاده خاکی ؛ اولین فیلم پناه پناهی

سعید پیر دوست بازیگر دی ماهی

آرش تاج تهرانی

فتح‌الله تاج تهرانی یکی از بازیگران متولد ماه دی در 11دی سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد و در سال ۱۳۴۳ به دانشکده هنرهای دراماتیک راه یافت. در سال ۴۷–۴۸ در دو رشتهٔ بازیگری و کارگردانی فارغ‌التحصیل شد و فعالیت تلویزیونی و سینمایی را آغاز نمود. او در سریال‌های پهلوانان، داستان‌های جاوید ادب ایران، سرداران استقلال، سرزمین من و نقابداران، بسوی افتخار، دل‌های شاد، آنتونی شرلی، همسفران، روز بیادماندنی و مسیح منجی و به دنبال آن‌ها در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش نمود. وی هم چنین در چندین سریال از جمله سریال سال‌های بی‌پناهی به عنوان کارگردان هنری به ایفای نقش پرداخت.

عکس پرتره آرش تاج تهرانی

 

افسانه بایگان

افسانه بایگان یکی از بازیگران زن متولد ماه دی در ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. عموی پدرش فضل الله بایگان از پیشگامان تئاتر ایران و پدر پدربزرگش میرزا جواد موتمن‌الممالک نماینده اولین دوره مجلس شورای ملی بود.

زمانی که پانزده ساله بود در مسابقه دختر شایسته ایران شرکت کرد و نفر دوم شد. در آن سال، جلوه پالیزبان، فینالیست کرمانشاهی، به عنوان دختر شایسته ایران برگزیده شد. در این مراسم رسم بر این بود که دختر شایسته سال گذشته، شنل مخصوص را بر دوش دختر شایسته جدید می‌گذاشت. وی در یازده سالگی در فیلم کوتاه «بوق» کاری از «علی علیزاده» به ایفای نقش پرداخت؛ ولی فعالیتش در سینما و تلویزیون را در سال ۱۳۶۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی پر بینندهٔ «سربداران» آغاز کرد. یک سال بعد نخستین نقش سینمایی را در فیلم «گمشده» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده در سال ۱۳۶۴ به‌دست‌آورد و به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران و سوپراستار در دههٔ شصت تبدیل شد. وی اواخر دهه هفتاد تا اوایل دهه هشتاد به علت شرایط کاری چند سال از سینما فاصله گرفت چون به گفته خودش حتی فراموش شدن برای او بهتر از ماندن به هر قیمتی بوده‌است.

تیپ مشکی سفید افسانه بایگان در یک مراسم

سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی پوراصل (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۴۴ تهران)، هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. او در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. ایشان اصالتاً اهل گیلان و شهر پره‌ سر شهرستان رضوانشهر هستند. تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ‌التحصیل شد. او دارای دو فرزند به نام‌های سید محسن و فاطمه السادات است ابتدا بعنوان مسئول حراست یکی از شبکه‌های تلویزیونی وارد عرصه شد و در یکی از سکانسهای یک تله فیلم با چند ثانیه جلوی دوربین قرار گرفتن مورد توجه کارگردان تله فیلم واقع شد و بخاطر نوع پوشش و شکل ظاهری بیشتر در نقشهای مثبت و انقلابی به کار دعوت می‌شود.

جواد هاشمی بازیگر دی ماهی

سحر قریشی

سحر قریشی یکی از بازیگران زن متولد ماه دی در ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران و مدل ایرانی است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سریال درمانگر؛ روانپزشکی که کارآگاه می‌شود!

تیپ مشکی سحر قریشی

فتحعلی اویسی

فتحعلی اویسی (زادهٔ ۲۱ دی ۱۳۲۴) بازیگر، کارگردان و خواننده ایرانی است. او فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس آمریکا در سال ۱۳۵۳ است. وی در همان سال به ایران بازگشت و آغازِ فعالیت سینمایی‌اش، بازی در فیلم قدغن از علیرضا داوودنژاد در سال ۱۳۵۷ بود.

پس از اتمام تحصیل عضو سیمای جمهوری اسلامی ایران شد و در دهه شصت در فیلم‌های بسیاری بازی کرد چند فیلم هم کارگردانی کرد. در اوایل دهه هفتاد دوباره به کارگردانی روی آورد و سومین فیلم بلندش مریم و میتیل ساخت که فیلم موفقی بود. اما در چهارمین فیلمش سربلند انچنان موفق نبود. فتحعلی اویسی در نیمه دوم دهه هفتاد در تلویزیون بسیار فعال بود. در سینما هم بازی ماندگار او در فیلم‌های ناخدا خورشید (ناصر تقوایی، ۱۳۶۵)، سرب (مسعود کیمیایی، ۱۳۶۷)، هی جو (منوچهر عسگری نسب، ۱۳۶۷)، بانو (داریوش مهرجویی، ۱۳۷۰)، جهان پهلوان تختی (علی حاتمی و بهروز افخمی، ۱۳۷۶) و مومیایی ۳ (محمدرضا هنرمند، ۱۳۷۸) در یادها مانده‌است.

فتحعلی اویسی باپیراهن سفید

سام قریبیان

سام قریبیان (زاده ١٣ دی ۱۳۵۸ در نیویورک) هنرپیشه، نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی فرزند فرامرز قریبیان و مینا خیامی است.

سام قریبیان برای اولین بار در سال ۱۳۶۴ مقابل دوربین فیلم سینمایی گردباد به کارگردانی کامران قدکچیان رفت. او جسته و گریخته در دهه ۶۰ و ۷۰ مشغول به فعالیت حرفه‌ای در فیلمهای سینمایی از جمله جدال در تاسوکی به کارگردانی فرامرز قریبیان؛ شکار خاموش به کارگردانی کیومرث پوراحمد و ترانزیت به کارگردانی علی سجادی حسینی بوده‌است تا اینکه در سال ۱۳۷۶ برای اولین بار به عنوان مجری تلویزیون شروع به فعالیت کرد.

وی در سال ۱۳۷۷ پس از اجرای افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان به آمریکا رفت. وی در ایالت کالیفرنیا موفق به دریافت لیسانس کارگردانی سینما و فوق‌لیسانس مدیریت و اقتصاد سینما شد. علاوه بر این، دوره یک ساله آکادمی فیلم نیویورک راهم گذارنده است. او همچنین در گروه تولید فیلم هالیوودی آقای بروکس حضور داشت. وی یک‌سال پس از اتمام تحصیلاتش به ایران بازگشت.

سام قریبیان برنده جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم گناهکاران از جشنواره لوسرن سوئیس است. او همچنین به عنوان استاد مهمان در دانشگاه سینما تئاتر دانشگاه هنر به تدریس مشغول است. قریبیان برای ترجمه کتاب انار و گل سرخ برنده جایزه جهانی بهترین ترجمه از فستیوال کتاب گورمند شده‌است.وی برای فیلم‌نامه فیلم گناهکاران، نامزد دریافت سیمرغ بلورین از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.

سام قریبیان بازیگر دی ماهی با کت طوسی

 

کیومرث ملک مطیعی

کیومرث ملک‌مطیعی (۱۳ دی ۱۳۱۵ – ۲۱ فروردین ۱۳۸۹)بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

کیومرث ملک مطیعی در سال ۱۳۱۵ در بندرانزلی زاده شد، او دانش آموخته کارگردانی و بازیگری از دانشگاه بود. بازی در تئاتر را سال ۱۳۴۷ در رشت و بازی در سینما را در سال ۱۳۵۰ شروع کرد.

آخرین کارهایی هم که وی در آن‌ها ایفای نقش کرد، فیلم‌های سینمایی حلقه‌های ازدواج و گل بارون (هردو به کارگردانی شاهین باباپور) و فیلم تلویزیونی دخترقلعه به کارگردانی حمید اکرمی هستند که هرسه در سال ۱۳۸۸ ساخته شدند.

بیوگرافی کامل ساره بیات از ماجرای مخالفت خانواده با بازیگری تا ستاره شدن + تصاویر

کیومرث ملک مطیعی بازیگر دی ماهی

گیتی معینی

گیتی معینی، از بازیگران زن متولد ماه دی در ۲۹ دی ۱۳۲۳ در کرمانشاه متولد شد. او در یک خانواده نظامی در کرمانشاه متولد شد. به دلیل اینکه یکی از بستگان ایشان در رادیو کار می کرد به این حرفه علاقمند شد و به استودیوی ۸ رادیو رفت و زیر نظر استادانی چون اکبر مشکینی، عباس مصدق، شاهر نادری، خانوم دیهیم کار رادیو را یاد گرفت.او در سال ۱۳۴۸ وقتی ۲۳ ساله بود به استخدام نیروهای مسلح ارتش شاهنشاهی درآمد اما زیاد طول نکشید که از ارتش جدا شد. ایشان با شروع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و ۵۸ کم کم بعنوان نویسنده وارد کارهای تصویری هم شد. اولین فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۷۳ با فیلم حسرت آغاز کرد.او تاکنون در سریال‌های متعددی که عموماً قالب طنز دارند به ایفای نقش پرداخته است. از معروف ترین آنها می توان به سریال “خانه به دوش” اشار کرد.

تیپ مشکی گیتی معینی

 

ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه دی در ۱۳ دی ۱۳۴۸ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشتهٔ تئاتر فارغ‌التحصیل شد. با بازی در فیلم عشق و مرگ به کارگردانی محمدرضا اعلامی پا به عرصهٔ سینما گذاشت و با بازیگری در فیلم‌های پردهٔ آخر، دیگه چه خبر، نابخشوده، و کمکم کن در سینمای ایران مشهور شد. وی برای فیلم پردهٔ آخر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

تیپ مشکی ماهایا پطروسیان

ماه چهره خلیلی

ماه‌چهره خلیلی (۲۵ دی ۱۳۵۵ – ۱۷ مرداد ۱۳۹۹) یکی از بازیگران زن متولد ماه دی بود.

خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود و یک دورهٔ بازیگری را در «مدرسه متد» (Method School) واقع در لندن گذرانده بود.[۲] او نوهٔ دختریِ پروین سلیمانی بود و بازیگری در تلویزیون را با سریال مختارنامه (تولید ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸، پخش از ۱۳۸۹) ساخته داوود میرباقری، و بازی در سینما را با چشمان سیاه (فیلم ۱۳۸۱) ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد.

ماه‌چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۳ سالگی در لندن درگذشت. پیکر او در ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ با حضور خانواده و دوستانش در آرامستان مسلمانان منطقهٔ هِندون واقع در شمال غرب لندن به خاک سپرده شد.

ماهچهره خلیلی بازیگر دی ماهی با شال قرمز

مهران رجبی

وی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری شهر کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس است و پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی «بچه‌های مدرسه همت» تجربه کرد. در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد. نقش ستوده شده او در کودک و سرباز کاندیدای جایزه جشنواره فجر هم گردید که برای بازیگری تازه‌کار افتخار است.

بازیگران ایرانی اگر چاق بودند چه شکلی بودند؟

با فیلم بعدی میر کریمی (زیر نور ماه) که رجبی در آن ایفاگر نقش یک روحانی رئیس حوزه بود مورد توجه همگان و به خصوص منتقدان قرار گرفت و پیشنهاد بازی در خانه‌ای روی آب و از کنار هم می‌گذریم به وی شد. مهران رجبی تاکنون در نقش‌های زیادی ظاهر شده که بعضی از آن‌ها همچون میرزاعلی اصغر قریب پدر محمد قریب در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب همواره در اذهان خواهد ماند.

مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که وی نسبت به دیگر بازیگران سینما و تلویزیون ایران بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی نقشش را بازی می‌کند.

مهران رجبی بازیگر دی ماهی با لباس آبی

محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن (زادهٔ ۷ دی ۱۳۴۷ در تهران) بازیگر، صداپیشه و خواننده ایرانی است.

وی در آثار کارگردان‌های معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی‌اعتماد و کیومرث پوراحمد بازی کرده‌است. فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده‌است.

فروتن دانشجوی دکترای روان‌شناسی سلامت از دانشگاه آزاد است. بازی او در یکی از قسمت‌های سریال سرنخ (قسمت تماشاخانه) به قدری تأثیرگذار بود که چند دقیقه بعد از پخش از تلویزیون، پیشنهاد بازی در فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی به او می‌شود.∗ وی با بازی در فیلم‌های مرسدس و اعتراض به شهرت رسید و سپس فیلم‌های قرمز، دو زن، متولد ماه مهر، زیر پوست شهر و شب یلدا، زن دوم او را به یک بازیگر مطرح در سینمای ایران تبدیل کردند. او برای بازی در قرمز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر و برای بازی در شب یلدا از پنجمین جشن خانه سینما جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد.

محمد رضا فروتن با کت و پیراهن خاکستری

محمود پاک‌ نیت

محمود پاک نیت (زادهٔ ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون ایران پرداخت. او مدرک درجهٔ یک هنری را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌است.

محمود پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید. با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت؛ و محبوبیت او با مجموعه‌های پدرسالار و پس از باران ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب پیامبر ایفای نقش کرده‌است. وی همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. وی در سریال شهرزاد در نقش جمشید پدر شهرزاد به ایفای نقش پرداخت.

محمود پاك نیت با پیراهن چهارخانه آبی به همراه همسرش در یک مراسم

محمدحسن معجونی

محمد حسن معجونی (متولد ۲۸ دی ۱۳۴۷ در زنجان) بازیگر تلویزیون و کارگردان تئاتر است. وی فارغ‌التحصیل رشته «ادبیات نمایشی» می‌باشد. حسن معجونی همچنین سرپرست گروه تئاتر لیو است.

او همچنین در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان و همچنین سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت نیز ایفای نقش کرده‌است. وی برای بازی در فیلم «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی، نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیستمین دوره جشن سینمای ایران شد.

عکس های بی حجاب پروانه معصومی قبل از انقلاب

عکس سیاه سفید از حسن معجونی

کتایون ریاحی

کتایون ریاحی (زاده ۱۰ دی۱۳۴۰) یکی دیگر از بازیگران زن متولد ماه دی است.

ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم «خبرچین» به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم «پاییزان» انتخاب شد. در آن زمان در سینما چندان موفق نبود اما با بازی در مجموعه «پدرسالار» توانست خود را مطرح کند و حضور او در مجموعه‌های «روزهای زندگی» و به‌ویژه مجموعهٔ تلویزیونی «پس از باران» از او چهره‌ای شناخته‌شده ساخت. بازی ریاحی در مجموعه‌های «پس از باران» و «شب دهم» نیز چشمگیر بود.

او پس از پنج سال دوری از سینما با بازی در «شام آخر» مهم‌ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد.

«این زن حرف نمی‌زند» دیگر فیلمی بود که توانایی‌های کتایون ریاحی را نشان داد. ریاحی برای بازی در این فیلم هم نامزد جایزهٔ از هفتمین جشن خانه سینما شد.

کتایون ریاحی با روسری طرح دار ابی

محمد مطیع

محمد مطیع (زاده ۲۰ دی ۱۳۲۲ در مشهد، ایران –درگذشتهٔ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ در یوتبری، سوئد) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی بود.

محمد مطیع بازیگر مرد دی ماهی با لباس سفید

نیما بانکی

نیما بانکی بازیگر، عکاس و فیلمساز ایرانی در ۱ دی ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و فرزند رضا بانکی فیلمبردار معروف بوده و اصالتا اصفهانی می باشد.
او همسر سابق لیلی رشیدی بازیگر است
نام خانوادگی او در شناسنامه بانک بوده اما به دلیل اشتباه در نوشتن نام خانوادگی پدرش در تیتراژ سریال و فیلم ها به بانکی مشهور شده است.

او از ۱۳۸۶ تا سال ۱۳۹۲ مدیرعامل شرکت نیماد بین‌الملل، یکی از شرکت‌های تبلیغاتی ایرانی بود.

تیپ سفید نیما بانکی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی یکی از بازیگران زن متولد ماه دی در ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است.

نازنین بیاتی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.

نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد.همچنین برای بازی در سریال نمایش خانگی گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشن حافظ شد.

نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.

نازنین بیاتی با شال آبی و رنگ و مانتو سفید

هنگامه مفید

هنگامه (یاشار) مفید یکی از بازیگران زن متولد ماه دی در ۱ دی ۱۳۳۵ در تهران شاعر، ترانه‌سرا، نویسنده، کارگردان تئاترهای عروسکی و تئاترهای کودک و نوجوان و خواننده ترانه‌های کودکانه است.او فرزند غلامحسین مفید، هنرپیشه و کارگردان تئاتر و قدسیه فریور، از اولین مدیرانِ زنِ آموزش و پرورش در ایران است. او پیش از انقلاب به عنوان هنرپیشه در گروه حرفه‌ای تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با دان لافون و اردوان مفید همکاری می‌کرد.

مجموعه ترانه‌های کوچک برای بیداری که با اشعار و صدای او و کارگردانی بیژن مفید و آهنگسازی یوسف شهاب در سال ۱۳۵۶ منتشر شد به دلیل قانون ممنوعیت انتشار صدای زن با عنوان «هنگامه یاشار» منتشر شد.بسیاری از ترانه‌های معروف کودکان نظیر «خوشحال و شاد و خندانم»؛ «ماه آسمون»؛ «یه روز آقا خرگوشه» نخستین بار در این آلبوم منتشر شدند. در سالهای پس از انقلاب این آلبوم مجدداً توسط ناصر نظر، تنظیم، اجرا و ضبط شد.هنگامه مفید پس از انقلاب و در پی محدودیت‌های به‌وجود آمده برای زنان در صحنهٔ تئاتر فعالیت خود را روی نویسندگی، شاعری، صداپیشگی و کارگردانی تئاتر، تلویزیون و سینما متمرکز کرد و ده‌ها مجموعه تلویزیونی را به عنوان نویسنده و کارگردان خلق کرد.

عکس هایی از عنایت الله بخشی قبل از انقلاب

او دارای نشانِ درجهٔ یک از خانهٔ تئاتر است. همچنین، از مدیران انجمن نمایشگران عروسکی ایران است.

هنگامه مفید بازیگر قدیمی با شال ابی

 

یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف (زادهٔ ۶ دی ۱۳۵۸ در تهران)بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی طنز مانند سیب خنده و مجید دلبندم به شهرت رسید. تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از اولین‌دورهٔ جشنواره جام جم شده‌است.

یوسف تیموری با کت سفید

علی تابش

علی تابش دهم دی ماه ۱۳۰۴ در تهران متولد شد. وی در دبیرستان نظام دانشکده افسری تحصیل می‌کرد و به خاطر شرکت در نمایشنامه‌های کمدی از مدرسه نظام بیرون آمد.

آموزش عملیات آکروباتیک را زیر نظر نیلاکوک آموخت. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر «زهره و منوچهر» در سال ۱۳۲۴ آغاز کرد و بعدها در تماشاخانه تهران، نقش پروفسور سوسول را بازی کرد. تابش که با «پیش پرده» که در فاصله دو پرده اجرا می‌شد و یک موزیکال کوتاه بود، آغاز کرد ولی در همان نقش‌های اولیه نشان داد که استعداد فراوانی دارد، بخصوص به علت داشتن صدای خوبش، او را برای نقش جوان اول نمایش موزیکال «آرشین مالالان» انتخاب کردند. بعدها «مشهدی عباد» با شرکت او و عزت‌الله وثوق به روی صحنه آمد و به دفعات مختلف در مناطق مختلف ایران به اجرا درآمد. تابش کار بازیگری را ادامه داد و بعدها به سینما پیوست. او در فیلم «مادموازل خاله» نقش یک زن را ایفا کرد و به خاطر این فیلم نامه‌های عاشقانه نیز دریافت کرد.

در سال ۱۳۴۰ به همراه پرویز خطیبی تصمیم گرفتند که یک برنامه نیم ساعته در تلویزیون ایران (متعلق به حبیب ثابت) اجرا کنند. به این ترتیب برنامه کمدی ـ انتقادی «تک مضراب» شکل گرفت؛ که تا زمان تشکیل سازمان تلویزیون ملی ایران و ادغام رادیو و تلویزیون ادامه یافت.

در همین سال‌ها او از کارهای هنری کناره‌گیری کرد و در تهران یک فروشگاه شیرینی فروشی باز کرد؛ ولی بعدها پس از انقلاب ۱۳۵۷ مجدداً [برای مدت کوتاهی] به همراه منوچهر نوذری به رادیو ایران پیوست.

علی تابش در ۱۴ آبان ۱۳۷۶ درگذشت و در قطعه ۸۴ ردیف ۱ شماره ۳۰ بهشت زهرا دفن شد.

علی تابش بازیگر قدیمی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا