اخبار بازیگران

معرفی بازیگران سریال شرم و ناگفته ها و حواشی این سریال دیدنی

لیست بازیگران سریال شرم

بازیگرنقشتوضیحات
فاطمه گودرزیپورانمادر لعیا و ماهان
ابوالفضل پورعربصابر رنجبرهمسر منصوره، پدر حسام
سیروس گرجستانی(سیروس گرجستانی در ابتدای کار فوت کرد )عزیز آقا منصوری(قسمت ١ تا ۶)پدر بهزاد
سیاوش طهمورث(سیاوش طهمورث جایگزین سیروس گرجستانی در نقش عزیز آقا شد)عزیز آقا منصوری(قسمت ٧ تا ۲۶)پدر بهزاد
الهام طهموریلعیا مستروردختر پوران
اردلان شجاع کاوهفریبرز مختاریدوست و شریک سابق صابر
فریبا متخصصمنصورههمسر صابر، مادر حسام
نیما نادریبهزاد منصوریپسر عزیز آقا
میلاد میرزاییحسام رنجبرپسر صابر و منصوره
نسیم ادبیدکتردکتر در بیمارستان شیراز
سید مهرداد ضیاییمنوچهر سلیمیهمسر پوران، پدر ماهان
آشا محرابیمریمهمسر سابق فریبرز مختاری
افشین سنگ چاپهاشم
ساغر عزیزیزن هاشم
نادر شهسواریامين آقامدير مهمانپذیر زند در شیراز
مهیار شاپوریپلیس
مهرزاد جعفرینیما مختاریپسر فریبرز مختاری
محمدرضا علیرضاییپلیس
مرضیه بنی علیدوست لعیا
ترانه شکریتروریست
صفر محمدیدوست بهزاد
وحید اسمی خانیتروریست
امیر امیریمهدی
محمد نوری
عیسی حسینی
رهام حیدرعلیماهانپسر منوچهر و پوران
آیسا نوریتروریستدختر هاشم
علی علیخانی

شرم سریالی ایرانی در ژانر اجتماعی به کارگردانی احمد کاوری است که از شبکه سه در حال پخش شدن است .خواننده تیتراژ این سریال گرشا رضایی می باشد.

به بهانه پخش سریال شرم به سراغ معرفی بیشتر این سریال و تصاویری از بازیگران آن رفته ایم که توصیه میکنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

فاطمه گودرزی در سریال شرم چه نقشی داشت؟

فاطمه گودرزی در سریال شرم در نقش پوران بود.

ابوالفضل پورعرب در سریال شرم چه نقشی داشت؟

ابوالفضل پورعرب در سریال شرم در نقش صابر رنجبر بود.

سریال شرم از کدام شبکه پخش میشود؟

سریال شرم از شبکه سه پخش میشود.

کارگردان سریال شرم چه کسی است؟

کارگردان سریال شرم احمد کاوری است.

با پایان سریال صفر بیست و یک که از شبکه سوم سیما روی آنتن می رفت، سریال شرم، تازه ترین ساخته کارگردان سریال پرمخاطب وارش جایگزین آن شد. این سریال ۳۰ قسمتی هرشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می شود و تکرار آن فردای همان روز ساعت ۱۴:۳۰ باز پخش خواهد شد.برای آشنایی با بازیگران سریال شرم و حواشی این سریال با ما در ادامه همراه باشید.

ماجرای سریال شرم

احمد کاوری که علاوه بر کارگردانی، دستی هم بر بازیگری و نویسندگی دارد، رگ خواب تماشاگر تلویزیون را به خوبی می‌شناسد. سریال‌هایی همچون دختر گمشده و وارش، از جمله آثار این کارگردان هستند که در زمان پخش، به شدت مورد استقبال واقع شدند. به گونه‌ای که وارش، هم اکنون در باز پخش چندین باره خود تماشاگران فراوانی دارد.

از سیر تا پیاز شرم

این سریال به مانند ساخته قبلی احمد کاوری، یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل دوربین رفت و آماده پخش شد و روایتگر زندگی چند خانواده است که هر کدام از شخصیت‌های آن گرفتاری‌های خاص خود را دارند که در نهایت همه آن‌ها با یک نخ تسبیحی به هم وصل می‌شوند.

شرح زندگی نیما شاهرخ شاهی از کودکی تا امروز + ماجرای بازیگری اتفاقی او

تا ثریا و پریا، هر دو داستانی زنانه داشتند و به نوعی دغدغه نویسنده را پیرامون زندگی زنان و معضلات آنها در جامعه را به تصویر می‌کشیدند. شرم نیز یک ملودرام اجتماعی است که فضایی تلخ و گزنده از نقد جامعه کنونی را نشان می‌دهد.

تصویربرداری این سریال، اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و آبان ماه در پردیس تئاتر خاوران به پایان رسید. جالب است بدانید از آنجا که قرار بود نیمه اول کار در یک هتل بگذرد، به دلیل شیوع گسترده کرونا، این هتل در محل قلعه حسن خان ساخته شد تا مشکل صادر نشدن اجازه فیلمبرداری در هتل‌ها حل شده و وقفه‌ای در جریان تولید ایجاد نشود. به عبارتی کرونا باعث شد تا شرم در حد و اندازه‌های یک کار تاریخی، ساخت و ساز داشته باشد.

در این مجموعه بازیگران سرشناسی همچون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، اردلان شجاع کاوه، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، مهرداد جعفری، مهیار شاپوری، سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث به ایفای نقش پرداخته‌اند.

امیرمهدی پوروزیری، تهیه کننده شرم، قبلا اعلام کرده بود که طی توافقی که با کاوری داشتند، به این نتیجه رسیدند تا با توجه به فضای داستان، از بازیگرانی در ترکیب عوامل استفاده کنند که با خود حس نوستالژی همراه داشته باشند.

حضور بازیگران مرد پر سابقه از جمله اردلان شجاع کاوه و ابوالفضل پورعرب از جمله نکات قابل توجه این مجموعه است که به نوعی بازگشت آنها به تلویزیون، بعد از چند سال به شمار می‌آید. شجاع کاوه بعد از گذشت ۱۰ سال به تلویزیون آمده و پورعرب نیز آخرین بار، ۴ سال پیش با روزهای بی قراری، ساخته کاظم معصومی، در تلویزیون حضور داشت. حضور این دو بازیگر توانمند از جمله جذابیت‌های سریال شرم است.

اردلان شجاع کاوه و ابوالفضل پورعرب بازیگران سریال شرم

خواندن ترانه تیتراژ این سریال را گرشا رضایی برعهده داشته است که موزیک ویدئوی آن پیش از آغاز پخش این مجموعه منتشر شد.

نگاهی بر بیوگرافی بازیگران سریال شرم

بیوگرافی مهرزاد جعفری

مهرزاد جعفری متولد 8 مهر 1369 در تهران مترجم و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران و از بازیگران سریال شرم است.

سال 91 با شرکت در کلاس های بازیگری هومن سیدی و خانم تیرانداز به این حرفه وارد شدم. سال 95 در تئاتر «نیازمندی ها» با خانم تیرانداز همکاری کردم. هومن سیدی من را برای بازی در سریال عاشقانه منوچهر هادی معرفی کرد. در ادامه نیز در فصل دوم از سرنوشت و بچه مهندس بازی کردم.

مهرزاد جعفری در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری بازیگر نقش نیما پسر مختاری و مریم با بازی آشا محرابی است.

وی در یک مصاحبه گفته است: پروژه شرم را خیلی دوست دارم ، چراکه لایه های متفاوتی از خودم را در آن تجربه کردم. احمد کاوری که کارگردان این سریال است ، خیلی به من در لحظات مختلف فیلمبرداری کمک کرد.

در سریال شرم بیشتر بازی من در کنار اردلان شجاع کاوه و خانم محرابی بود و از تجربیات این دو بسیار یاد گرفتم.

چهره نچرال هدیه تهرانی در گذر زمان

جعفری درباره اتفاقات سریال شرم بیان کرد : در هر قسمت از این مجموعه شاهد اتفاقات مختلفی هستیم و همین باعث شده است که مخاطب زیادی به این سریال جذب شود. در ادامه قصه سریال شرم جذاب تر می شود. پروژه شرم برای من پر از حادثه بود که به خاطره های خوبی تبدیل شد.

کاهش وزن 21کیلویی در سریال شرم

در سکانس دعوای من و حسام در خانه پوران خانم حادثه تلخی برایم افتاد. زمانی که حسام من را به سمت زیرزمین برد، پای من به پله‌ها کرد و با صورت، ۵ پله را سقوط کردم. در این سکانس با مرگ فاصله‌ای نداشتم. حتی در یکی از سکانس‌ها با موتور به دیوار برخورد کردم که به دلیل همین اتفاق در قسمت‌های پر خطر بعدی از بدلکار استفاده شد. جعفری درباره کاهش وزن در سریال شرم عنوان کرد: بعد از این که همراه با میلاد میرزایی که بازیگر نقش حسام است، قرارداد بازی در این سریال را امضا کردیم، تصمیم گرفتیم که با هم وزن کم کنیم. میلاد ۱۴ کیلو لاغر شد و من ۲۱ کیلو.

مهرزاد جعفری یکی از بازیگران سریال شرم

بیوگرافی فاطمه گودرزی در نقش پوران

گیتی گودرزی با نام مستعار فاطمه گودرزی یکی از بازیگران سریال شرم متولد روز چهارشنبه نوزدهم تیر ماه سال 1342 در شهر تهران است، پدر و مادرش اصالتا بروجردی هستند. در رشته اقتصاد تحصیل کرده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است.

سال 1361 دوره 2 ساله تئاتر را در اداره بازیگری آن زمان به پایان رساند و از همین کلاس ها وارد عرصه تئاتر شد. همسرش عبدالرضا گنجی کارگردان سینما و تلویزیون است و دو فرزند به نام های پویان گنجی و آوا گنجی دارد.

فاطمه گودرزی در سربال شرم

زندگینامه ی مرحوم سیروس گرجستانی در نقش عزیز آقا منصوری

سیروس گرجستانی با نام اصلی علی اکبر محمدزاده گرجستانی (زاده ۱۳۲۳ بندر انزلی) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و از بازیگران سریال شرم است. گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۸ و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۲ شروع کرد.

سيروس گرجستانی 25 ساله بود كه به سال 1348 وارد اداره تئاتر شد و سپس نخستين تئاترش را در (سنگلج) بازي كرد. (آن زمان اين تئاتر متعلق به حرفه‌اي‌ها بود، پس از دو سال كه وارد اداره شدم، نخستين نمايشنامه‌اي كه كار كردم (سنگ و سورنا) نام داشت كه توسط همسر عباس جوانمرد كارگرداني مي‌شد.)

مرحوم سیروس گرجستانی مشغول بازی در سریال «شرم» بود که در اواسط کار بر اثر حمله قلبی درگذشت و سیاوش طهمورث جایگزین وی برای ادامه نقش «عزیز آقا» معرفی شد.

آخرین نقش سیروس گرجستانی در سریال شرم

زندگینامه ی آشا محرابی در نقش مریم

آشلا محرابی گوینده رادیو ، دوبلور ، بازیگر و کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون و از بازیگران سریال شرم متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در شهر تهران و فرزند اسماعیل محرابی بازیگر با سابقه تئاتر ، سینما و تلویزیون است.

وی فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان است.

شایسته ایرانی و تجربه ی بازی او در نقش تراجنسیتی

آشا محرابی در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایش های رادیویی گذاشت و هنوز هم به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. وی پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد.

وی در جدیدترین کار هنری خود در سریال شرم در نقش مریم حضور دارد که در کنار مهرزاد جعفری در نقش پسرش بازی میکند.

آشا محرابی یا شال آبی در سریال شرم

زندگینامه ی سیاوش طهمورث ادامه نقش عزیز آقا منصوری

حسن طهمورث‌نیا مشهور به سیاوش طهمورث (زادهٔ ۳ اسفند ۱۳۲۳ در تهران)، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی و از بازیگران سریال شرم است.

فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است، ۲ برادر و ۲ خواهر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است، از آن بچه تهران‌ های خوش‌ قول و خوش اخلاق که بازی در قالب نقش‌ های با ابهت و‌گاه خشن، روحیه مهربان، لطیف و طناز او را از ما مخفی نگه داشته است.

بازیگری و کارگردانی در سریال همشهری در سال ۱۳۶۱ از اولین تجربه های او در قاب تلویزیون بود، با فیلم آن سفر کرده نیز در سال ۱۳۶۳ وارد سینما شد، سریال گرگ در سال ۱۳۶۵ و سریال زیر تیغ در سال ۱۳۸۵ از بیادماندنی ترین بازی های وی میباشد.

سیاوش طهمورث در سریال شرم

زندگینامه ی الهام طهموری در نقش لعیا مسترور

الهام طهموری از بازیگران سریال شرم در نقش لعیا دختر فاطمه گودرزی در سریال شرم شبکه ۳ سیما است.

الهام طهموری با بازی در نقش لعیا در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری، دومین حضور تلویزیونی اش را با این کارگردان تجربه کرده است و درکنار کار کشته های سینما و تلویزیون مثل سیروس گرجستانی و ابوالفضل پورعرب قرار گرفت. الهام طهموری، متولد سال شصت و هفت در نصف جهان است و در سریال وارش او را دیدیم. همچنین در سریال پدر در نقش دختر حاج علی ، هم بازی استاد مهدی سلطانی سروستانی (دکتر بحری سریال آقازاده شبکه نمایش خانگی) شده بود.

این دختر فروردین ماهی سینما و تلویزیون ایران، دانش آموخته رشته گرافیک است و دوره های بازیگری را در تهران گذراند. الهام طهموری از سال هشتاد و پنج وارد عرصه بازیگری شد و سریال نفس گرم نخستین کار او بود که روی آنتن شبکه ۱ رفت. در سال نود و شش نیز بازیگر نقش لعیا در سریال شرم شبکه ۳ را در سریال سارق روح به کارگردانی احمد معظمی دیدیم.

الهام طهموری در سریال شرم

زندگینامه ی اردلان شجاع کاوه در نقش فریبرز مختاری

اردلان شجاع کاوه پس از سال‌ها دوری از دنیای بازیگری با ایفای نقش در سریال شرم به قاب تلویزیون برگشته است.

اردلان شجاع کاوه متولد 1341 بیرجند. بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.
او فوق لیسانس بازیگری دارد و از 23 سالگی با فیلم «بایکوت» به کارگردانی «محسن مخملباف» و در کنار بازیگرانی چون «مجید مجیدی» و «محمد کاسبی» وارد سینما شد و سپس در فیلم «گذرگاه» به کارگردانی «شهریار بحرانی» به ایفای نقش پرداخت که هر دو فیلم‌اش از پرفروش‌ترین‌های سینمای آن سال‌ها بود.
خودش در این باره می‌گوید: همکلاسی‌هام در دانشگاه می‌گفتند تو که دو تا فیلم پرفروش داری و وارد سینما شدی چرا اومدی درس میخونی؟ ولی به اعتقاد من مطالعه برای کار خیلی لازمه. نمی‌شه وارد کاری بشی و مطالعه‌ات کم باشه. یکی از تاثیرات دانشگاه و محیط دانشگاه نزدیک شدن به احوال و اشخاص دیگه است.

واکنش بازیگران به درگذشت ارشا اقدسی

او بعد از ده سال با سریال «شرم» در نقش «مختاری» به تلویزیون برگشته.آخرین حضور او در یک مجموعه‌ی تلویزیونی به سال ۸۹ و بازی در سریال «قفسی برای پرواز» بر می‌گردد.

اردلان شجاع کاوه با لباس کتان یکی از بازیگران سریال شرم

زندگینامه ی فریبا متخصص در نقش منصوره

فریبا متخصص بازیگر پیشکسوت کشورمان در این شب ها شاهد هنرنمایی وی در سریال شرم هستیم که در نقش مادر حسام میلاد میرزایی هنرنمایی می کند.

بازیگر نقش منصوره در سریال شرم به جز بازیگری در عرصه گویندگی نمایش‌ های رادیویی و دوبلوری فعالیت دارد و یکی از چهره های پشکسوت سینما و تلویزیون می باشد. فریبا متخصص بازیگر زن سینما , تلویزیون و تئاتر متولد ۱ مرداد ماه سال ۱۳۴۰ می باشد وی اصالتا اهل بروجرد می باشد. او ۵ خواهر و برادر دارد.

وی در سال ۱۳۷۰ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی را دریافت نمود.

او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد وی فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۸ آغاز نمود و در سال ۱۳۷۰ به عرصه سینما راه یافت.

فریبا متخصص در صحنه ای از سریال شرم

زندگینامه ی نیما نادری در نقش بهزاد منصوری

نیما نادری هنرپیشه و نویسنده  و از بازیگران سریال شرم متولد سال 1366 است. او فرزند علیرضا نادری نویسنده بزرگ ایرانی است که کارهای موفق زیادی داشته است.
بازیگر و فیلم نامه نویس است. نیما نادری، فعالیت هنری خودش را با نویسندگی آغاز کرد. او برای اولین بار نمایش «سه گانه اورنگ» را نوشت و از دیگر نوشته های موفق او ” درخونگاه ” است. نیما نادری برای اولین بار، بازیگری را در سال 1389، در سریال تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی تجربه کرد. از بازی های موفق نیما‌ نادری بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا و لحظه گرگ و میش است که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نیما نادری نویسندگی و بازیگری را با پدرش علیرضا نادری شروع و تجربه کرد و خود را علاوه براینکه شاگرد پدرش می‌داند شاگرد بهرام بیضایی و اکبر رادی نیز می‌داند.
نیما نادری سال 92 با یک درد عظیم روبه رو شد و برای مدت روحیه او را تحت تاثیر قرار داد. او برادر دوقولویش سینا را از دست داد و همین مساله تاثیر بسیار بدی در نیما نادری گذاشت. سینا و نیما دوقولو بودند و سینا به دلیل بیماری صعب‌العلاجی که مبتلا شد در سن 26 سالگی فوت کرد. نیما نادری مرگ برادرش را تلخ ترین اتفاق زندگی‌اش می‌داند.

بیماری عجیب و ناشناخته ی شهره سلطانی چیست ؟

شرم سریال دیگری است که نیما نادری در آن نقش آفرینی کرده است. همکاری نیما نادری و فاطمه گودرزی در این سریال نیز اتفاق افتاده است. این دو برای دومین بار است که کنار هم قرار می گیرند و اولین بار در سریال لحظه گرگ و میش کنار هم قرار گرفتند.

درباره حضورتان در این مجموعه توضیح می‌دهید؟

سریال شرم، از آدم‌هایی می‌گوید که وقتی گناه و خطایی را مرتکب می‌شوند، انگار وارد اتوبانی یک طرفه شده اند که هیچ راه برگشتی ندارند و آنقدر باید بروند تا با جاده تمام شوند. زمانی می‌توان از این جاده نجات پیدا کرد که به اشتباه خود اعتراف کنید.

دلیل انتخاب این نقش چه بود؟

دلیل انتخابم چند مورد بود؛ کارگردان کاربلد، متن خوب و کاراکتر جذابی که نه سیاه مطلق و نه سفید مطلق است. تلاش کردم در این نقش از نقش‌های قبلی فاصله بگیرم و بُعدی دیگر از نیما نادری را نشان دهم. در سریال شرم؛ دروغگویی، خوبی‌ها، بدی ها، گریه‌ها و خشم هایم با دیگر نقش‌هایی که تا الان بازی کردم، متفاوت است.

در این سریال کنار بزرگانی مانند ابوالفضل پور عرب حضور داشتید؛ همکاری با این هنرمند حس و حالی داشت؟

با ابوالفضل پورعرب سکانس مشترک کمی داشتم، اما چیزی از او آموختم که دوست دارم به باقی هم نسل هایم بگویم. یک شب تا دیروقت مشغول کار بودیم. وی چند سکانس از بازی من را دید؛ از وی درمورد کیفیت بازیم پرسیدم. وارد اتاقی شدیم که چراغش نیمه روشن بود. چشم در چشم او نشستم و برایم از چیزی مهم‌تر از این نقش و حس‌ها و بازیم گفت که آن را تا ابد در توشه‌ی معرفتم با خود حمل می‌کنم. در آن تاریکی با آن چشمانِ پر نور و درخشانش به چشمان من نگاه کرد و گفت: اندوه داری میدانم؛ غم داری میفهمم؛ اما یک چیز را بدان؛ دوست و رفیق! دوست‌ها و رفقایت را درست گزینش کن. این رشته و شغل و این زندگانی قربانی زیاد می‌خواهد، تو آن قربانی نباش! گفتم: تنهایم؛ دوست و رفیق کم دارم؛ همه نارو می‌زنند و ناتو از آب درمی‌آیند. گفت: پیدا کن. یارانی با وفا و دلسوز پیدا کن که در تاریکی زندگی چراغ راهت باشند. این جملات برای من آموزنده بود؛ امیدوارم هم نسل‌های من هم این نکات را بیاموزند.

از دست دادن سیروس گرجستانی شوکی به اعضای سریال شرم داد؛ درباره این اتفاق تلخ هم صحبت کنید؟

کاش می‌شد واقعیت مرحوم گرجستانی را نشان داد که همه مردم با شخصیت واقعی این مرد آشنا شوند؛ نه آن شخصیتی که نویسنده‌ها و کارگردان‌ها از گرجستانی نشانمان داده‌اند. وی پدری دلسوز، شوخ، پرانرژی و توانمند در بازیگری، فوتبال و هنر بود.

بزرگترین چالش شما در ایفای این نقش چه بود؟

خوب دروغ گرفتن، بَد بودن، به خوبی خوب بودن. خوب، عاشق و شاعر بودن، به خوبی دلّال و متنفر بودن. اصولا چالش من در بازی در هر نقش این‌هاست.

همه چیز درباره مسابقه جذاب و دیدنی TNT

واکنش‌های مخاطبان چگونه است؟

امیدوارم مردم، سریال شرم را دوست داشته باشند. گروه در دوره‌ی کرونا زحمت زیادی کشید. اگر هم در بخش‌هایی بد بودیم و خطا کردیم، جبران کنیم.

نیما نادری با گریم سریال شرم

زندگینامه ی میلاد میرزایی در نقش حسام رنجبر

میلاد میرزایی از بازیگران سریال شرم متولد 30 شهریور 1369 است و علاوه بر بازیگری گویندگی نیز می کند و همچنین در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد. صدای خوب او بسیار مورد توجه است.

میلاد میرزایی تا قبل از سریال شرم در دو سریال دیگر حضور داشت. نقش او به عنوان رشید در سریال بانوی عمارت مورد توجه قرار گرفت. هر چند این نقش در نیمه دوم سریال کنار می رود اما در قسمت های ابتدایی به دلیل رقابت عشقی که با شازده ارسلان با بازی حسام منظور دارد مورد توجه قرار می گیرد.

او همچنین در سال 98 در سریال بیگانه ای با من است بازی کرد و سپس نوبت به سریال شرم رسید.

میلاد میرزایی، بازیگر سریال شرم درباره نقش حسام در این سریال می‌گوید: آقای کاوری نقشم را در بانوی عمارت دیده بودند و برای واگذاری نقش حسام به من اعتماد کردند و خوشحالم این اطمینان شکل گرفت. حسام جزو شخصیت‌های متفاوت قصه است و زمانی که فیلمنامه را خواندم، جذب داستان شدم؛ ضمن این که آقای کاوری به شخصیت‌ها کاملا مسلط بود و در طول کار راهنمایی خوبی داشتند.

وی ادامه می دهد: شخصیت حسام از خود واقعی‌ام خیلی دور است. پدر او کشته شده و به‌دنبال انتقام است. همین منجر به این می‌شود که حسام در موقعیت‌های متفاوت قرار می‌گیرد و او را با چالش‌های زیادی همراه می‌کند. خوشخبتانه آقای کاوری هم جزو کارگردانانی است که دست بازیگر را باز می‌گذارد، اما کاملا نظارت بر کار دارد و نظرات را گوش می‌دهد، در صورتی که به کار کمک کند، می‌پذیرد. از سوی دیگر خودم هم تجربه کار در فیلم هالیوودی داشته‌ام و تمام تلاشم را کردم تا حسام را متفاوت بازی کنم.

این بازیگر عنوان می‌کند: تمام صحنه‌ها را به‌درستی آقای کاوری هدایت می‌کرد تا ما در سریال گمراه نشده و از مسیر اصلی دور نشویم. همیشه با حوصله گوش می‌داد و با بازیگران رفیق بود. در مجموع تجربه بازی در این سریال برایم دوست‌داشتنی بود. همچنین شخصیت حسام را باید در دو مقطع زمانی بازی می‌کردم، زیرا او هشت سال پیش دیده می‌شود و به‌خاطر موضوعی از کشور می‌رود و بعد از هشت سال برمی‌گردد و به خاطر این‌که این مقطع زمانی را نشان بدهیم، به مدت دو ماه من 14 کیلو وزن کم کردم تا حسام قبل و بعد از ایران متفاوت باشد.

میرزایی درباره تجربه همکاری با بازیگران پیشکسوت تاکید می‌کند: بازیگران با‌تجربه همیشه در طول کار تاثیرگذار هستند و تجارب‌شان را در اختیار جوان‌ترها می‌گذارند. در فضای دوست‌داشتنی سریال شرم این اتفاق افتاد و بازیگران پیشکسوت ما جوان‌ترها را راهنمایی می‌کردند. در‌مجموع رابطه صمیمانه‌ای برقرار بود و همه با آرامش کار می‌کردند.

بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی کیست + بیوگرافی علی شادمان

میلاد میرزایی در سریال شرم

زندگینامه ی نسیم ادبی در نقش دکتر

نسیم ادبی بازیگر زن سینما تلویزیون و تئاتر  و از بازیگران سریال شرم متولد 16 شهریور ماه سال 1355 در تهران می باشد و 41 سال سن دارد.

وی فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

این بازیگر کار بازیگری را از تئاتر شروع کرد و به صورت جدی اولین بار سال 1372 وقتی 17 ساله بود با تئاتر « تنبور نواز » به کارگردانی هادی مرزبان در تئاتر شهر روی صحنه رفت و این علاقه به عشق تبدیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1376 با فیلم زندگی آغاز کرد.

نسیم ادبی از سال 1393 وقتی 38 ساله بود با سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در شبکه خانگی با نقش حمیرا به شهرت رسید.

نسیم ادبی بازیگر سرشناس تئاتر در سریال شرم در نقش پزشک بازی می کند.

نسیم ادبی با روسری طوسی در سریال شرم

زندگینامه ی ابوالفضل پورعرب در نقش صابر رنجبر

ابوالفضل پورعرب از بازیگران سرشناس و سوپراستار سینما و تلویزیون ایران و از بازیگران سریال شرم در نقش صابر است.

ابوالفضل پورعرب متولد ۴ آذر ۱۳۴۰ در تهران و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانش سرای هنر است.

پورعرب در تمام آن سال‌های دهه طلایی دوران بازیگری‌اش پرکار بود و فعال، تا جایی که بعضاً سالی سه یا چهار فیلم روی پرده داشت. با عروس روی پرده درخشید و فیلم‌های خوب بعدی‌اش یکی بعد از دیگری روی پرده می‌رفت. وی در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «عروس» به شکل حرفه‌ای وارد سینما شد و به عنوان چهره اول فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی بازی کرد.

پورعرب سه بار ازدواج ناموفق داشته که آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) بوده که جدا شده و یک فرزند دختر به نام رائیکا دارد
فرزندان دیگرش رعنا، پوریا نام دارند که رعنا دخترش ازدواج کرده و فرزند نیز دارد و آقای پورعرب صاحب نوه می باشد

داستان سریال شرم دو شخصیت محوری و اصلی دارد؛ اولین کاراکتر محوری “شرم” را ابوالفضل پورعرب ایفا می‌کند که در مقطع جدی داستان قرار دارد و نقش دوم و مهمِ “شرم” را فاطمه گودرزی بازی می‌کند. داستان، مثلت جوانی دارد که الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری بازیگران آنند.

ابوالفضل پورعرب با عینک دودی در سریال شرم

زندگینامه ی سید مهرداد ضیایی در نقش منوچهر سلیمی

سید مهرداد ضیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و از بازیگران سریال شرم متولد سال ۱۳۴۷ در اصفهان است. او نویسنده و پژوهشگر است و تاکید می‌کند بازیگری برای او فقط راهی است برای کسب کمی درآمد بیشتر و بیش از ۲۰ سال است در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند.
مهرداد ضیایی در رشته مهندسی منابع طبیعی با گرایش جنگل فارغ‌التحصیل شده و در رشته ارتباطات با گرایش روزنامه‌نگاری نیز درس خوانده است. رشته وکالت را هم نیمه‌کاره رها کرده است.

سیدمهرداد ضیایی در سریال شرم در نقش منوچهر کاراکتری است که در گیر و دارِ تکان‌های بسیار سنگین خانوادگی است که از خارج و داخل خانه به آن وارد می‌شود.

معرفی مارک والبرگ پردرآمدترین بازیگر تاریخ سینما از کودکی تا به امروز

زن و شوهری که می‌توانند تجربه‌های ازدواج‌های دیگر را داشته باشند کما اینکه اینطور است و یک بار دیگر دارند دوباره آزمایش می‌کنند و اتفاق حیرت‌انگیزی در انتظارشان است از داخل و خارج از خانواده وارد می‌شود و اعضای خانواده به ویژه به منوچهر که ظاهراً باید سابقه پدری همه‌چیز را متعادل و حفظ کند به نیکوترین شکل اما واقعیت این است آن هم انسان است و آستانه فشارش حدی دارد.

سید مهرداد ضیایی یکی از بازیگران سریال شرم

 

زندگینامه ی افشین سنگ چاپ در نقش هاشم

افشین سنگ‌چاپ (زاده ۱۳۴۷ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران و از بازیگران سریال شرم است.
افشین سنگ‌چاپ برخلاف نقش‌های منفی‌ای كه تا به حال در سریال‌های مختلف ایفا كرده، كارش را با كارهای كودك و نوجوان آغاز كرده است. او عروسك‌گردان مجموعه چاق و لاغر و كارهای دیگری در این زمینه بوده است.

افشین سنگ چاپ در رشته‌های مختلف فعالیت می‌كند؛ از دستیاری كارگردانی گرفته تا بازیگری و بازیگردانی. وی سال ها به عنوان دستیار با سیروس مقدم همكاری كرد و در برخی از آثار او نیز بازی كرد كه از میان آنها می‌توان به سریال پرواز در حباب اشاره كرد.

افشین سنگ چاپ با لباس سفید یکی از بازیگران سریال شرم

زندگینامه ی مهیار شاپوری در نقش پلیس

مهیار شاپوری بازیگر سینما و تلویزیون ایران و از بازیگران سریال شرم است.

مهیار شاپوری در سریال شرم در نقش پلیس و بازپرس پرونده قتل صابر رنجبر با بازی ابوالفضل پورعرب بازی کرده است.

مهیار شاپوری، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «ساختمان پزشکان»، سریال تلویزیونی «پژمان» و سریال تلویزیونی «دزد و پلیس» فعالیت داشته است.

مهیار شاپوری یکی از بازیگران سریال شرم در کنار فاطمه گودرزی

 

عوامل سازنده ی سریال شرم عبارتند از:

کارگردان:احمد کاوری
تهیه کننده:امیرمهدی پوروزیری
نویسنده:سعید فرهادی
مدیر فیلمبرداری:علیرضا رجایی مقدم
مدیر صدابرداری:فرخ فدایی
مجری طرح:وحید معدنی
مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه:حسن لفافیان
تدوین:رضا کردبچه
طراح صحنه و لباس:فرامرز بادرام پور
مدیر صداگذاری:مهدی جمشیدیان
موسیقی:مسعود سخاوت دوست
مدیر تولید:داوود معدنی
مشاور رسانه ای:علی مرادخانی
عکاس:معین باقری

عوامل سریال شرم عوامل سریال شرم عوامل سریال شرم

فوت ناگهانی سیروس گرجستانی

مرحوم سیروس گرجستانی، یکی از نقش‌های اصلی شرم را برعهده داشت، اما در اواسط کار و در حالی که نزدیک به ۲۰۰ دقیقه از ایفای نقش او جلوی دوربین گذشته بود، براثر حمله قلبی درگذشت تا آخرین نقش آفرینی او در عرصه بازیگری، در این سریال رقم بخورد. درگذشت این بازیگر، سازندگان شرم را با چالشی جدی مواجه ساخت. گزینه‌های مختلفی پیش روی آنها بود که مجبورشان می‌کرد تا دست به انتخاب بزنند. گزینه نخست، حذف نقش بود اما از آنجا که نقش آفرینی مرحوم گرجستانی در این سریال، بسیار دلنشین بود این گزینه منتفی شد.

گزینه بعدی شبیه سازی و بدل سازی بود که با این روش، چند پلان هم گرفته شد، اما برای پیش بردن این نقش و داستان مربوط به این کاراکتر، به یک بازیگر حرفه‌ای نیاز بود که این گزینه را نیز با شکست مواجه کرد.

در نهایت سازندگان این سریال تصمیم گرفتند تا به سراغ گزینه‌ای در حد و اندازه‌های مرحوم گرجستانی بروند و در نهایت، سیاوش طهمورث جایگزین این بازیگر شد تا از قسمت ششم، به جای گرجستانی به کاراکتر عزیز جان دهد.

دلیل حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 چیست؟

نظیر این اتفاق پیش از این در سریال نرگس افتاده بود. در نیمه‌های این سریال و بعد از درگذشت زنده یاد پوپک گلدره، ستاره اسکندری جایگزین آن شد تا این سریال بدون حذف کاراکتر نقش آفرینی مرحوم گلدره به پایان برسد.

مرحوم گرجستانی در تئاتر درخشان معرکه در معرکه، به نویسندگی طهمورث و داوود میرباقری و کارگردانی خود طهمورث بازی کرده بود. طهمورث بعد از پذیرفتن این نقش، ابراز امیدواری کرد که بینندگان این سریال تداوم نقش را از سوی او بپذیرند.

سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث بازیگران سریال شرم

پیدایش حاشیه هایی در سریال

سعیدفرهادی نویسنده ی سریال شرم با منتشرکردن متنی در اینستاگرام‌خود به کیفیت اثر و کارگردان ،اعتراض کرد و از همه خواست که اگر برای فهم وشعور خود و اطرافیانشان احترام قائل اند ،این سریال را نبینند.

سعید فرهادی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«شرم»ی که این روزها از آنتن صداوسیما در حال پخش است!

نزدیک به سه سال، تمام وقت و انرژی و جسم و جانت را صرف تحقیقات بر روی جزئیات می کنی و بارها کلمه به کلمه ی فیلمنامه را محک می زنی تا از هر نظر مو لای درزش نرود و چیزی از منطق، جذابیت و اصول زیبایی شناختی کم نگذاشته باشی؛ تا سریالی بسازی در خور شأن و شعور مخاطب. اما ناگهان سروکله ی کارگردانی دست نشانده پیدا می شود؛ مهم نیست چقدر کارنابلد و بی دغدغه، مهم این است که «خودی» باشد تا زورش به تمام اصول اخلاقی، حرفه ای و حقوقی بچربد!

می خواهی عطای کار را به لقایش ببخشی. به مدیران پیشنهاد می کنی چندرغاز پیش قسطی که دو سال پیش برای شروع کار گرفته ای را با تمام بهره هایش بازپس دهی تا دست از سر فیلمنامه ات بردارند. اما گویا لقمه ی چرب و نرمی گیر آورده اند و حسابی هم دندانشان را تیز کرده اند. نام سریالت را به «شرم» تغییر می دهند و تولید را شروع می کنند. هشت ماه در بی خبری مطلق به سر می بری؛ حتی نه یک پیامک ساده از میان چهل پنجاه نفر عواملی که به به و چه چه شان برای فیلمنامه مدام به گوش ت می رسد! شاید هم فکر می کنند بهتر است سر راه مالباخته آفتابی نشویم! ای کاش از نامی که بر سریال شان گذاشته اند، ذره ای در وجودشان یافت می شد.

بالاخره کار به موعدِ پخش می رسد و بار دیگر تجربه های تلخ پیشین تکرار می شود؛ این دردِ مشترک بسیاری از فیلمنامه نویسان. با سریالی مواجه می شوی که نه می شناسی اش از فرط تحریف و قلع و قمع و به بیراهه رفتن، نه حتی تحمل دیدنش را داری از فرط بی منطقی، بی هنری، سخیف بودن و کم فروشی که در لحظه لحظه اش موج می زند؛ از تولید و کارگردانی و بازیگری و فیلمبرداری بگیر تا موسیقی و طراحی صحنه و لباس. آیا تمام این عوامل افراد کارنابلدی هستند؟ بعید است چنین باشد زیرا بارها آثار و نتایج قابل قبولی از برخی شان دیده ای؛ منتها نکته در اینجاست که آب از سرچشمه گل آلود است! چه بسیار متنهای سربلندی که زیر چرخ دنده های این سیستم معیوب به آثاری سطح پایین و بی ارزش تبدیل شده اند. و چه دردناک است این جمله ی پر تکراری که از دهان شان شنیده می شود: «مردم این چیزها را نمی فهمند!»

زندگی روشنک عجمیان و علت کم کاری و کناره گیری او از مجری گری

منطق ها و الزامات اولیه ی دراماتیک که در کلاس های مقدماتی این رشته تدریس می شوند، پیشکش؛ چیزهایی در کار می بینی که از بدیهیات زندگی واقعی و روزمره هم فرسنگ ها فاصله دارد و حتی کودکان نابالغ را به شگفت می آورد. جوابی برای سوالات مخاطبان که سردرگم مانده اند بر سر فهم تناقضات و ایرادات کار نداری زیرا می دانی توضیح وقایعی که رخ داده، برایشان بیشتر شبیه فرافکنی به نظر می رسد و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت؛ مگر از مردمی که مدتهاست اعتمادشان پایمال شده و به هر توضیحی بدگمان اند، انتظاری غیر از این می توان داشت؟

دیگران احتمال ویران شدن آینده‌ کاری‌ات را، به محاق رفتن طلب‌هایت از صداوسیما را، و هجمه‌ دروغ‌ها، افتراها و تخطئه‌هایی که به سویت روانه خواهند کرد را، و البته تلخ‌تر از همه، شنیده نشدن در این بلبشوی رسانه‌ای و خبری را به یادت می‌آورند. اما آینده و سرمایه‌ زندگی تو را هنر و قلمت تضمین می‌کند، نه باج دهی به بی‌هنران! با قاطعیت درخواست می‌کنی نامت به عنوان نویسنده از تیتراژ سریال حذف شود تا لااقل مهر تاییدی بر این محصول ناسالم نباشی و در صف آنان که منتقدشان هستی قرار نگیری. ولی باز هم اعتنایی نمی‌شود. پس تنها کاری که می‌توانی بکنی این است از محتوایی که در حال پخش است تبری بجویی و به هرکه صدایت را می‌شنود توصیه کنی اگر برای فهم و شعور خود و اطرافیانش احترام قایل است، پای تماشای چنین آثار پایمال شده‌ای ننشیند.»

سکانسی از سریال شرم

سعید سعیدیان رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران خطاب به رئیس صدا و سیما نوشت: «تهیه کنندگان و سازندگان سریال شرم شبکه سه سیما، می‌بایست از ساخت چنین سریال وهن‌آمیز و سخیفی که به جامعه ۶۰۰ هزار نفری مهندسان ساختمان کشور اهانت و هتک حیثیت نموده‌اند شرم‌سار و سر افکنده باشند.»

با نگاهی گذرا به شبکه‌های مجازی، مجموعه‌ای از خطاهای مستمر و شاهکارهای فاحش مهندسی در قسمت‌های نمایش داده شده سریال «شرم» نظیر استفاده از نقشه یک سازه بتنی برای بررسی وضعیت یک سازه فولادی، گفتن ستون اصلی سازه به مهاربند، اندازه گیری مهاربند سازه با کولیس، سنجش مقاومت ستون با کولیس و ماشین حساب… مشهود و دستمایه سخره سازندگان کم اطلاع سریال مذکور است. .

تقاضا داریم دستور فرمایید صدا و سیما ضمن توقف سریال سطحی «شرم» و جبران مافات از این پس در ساخت و نمایش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی‌شان و جایگاه مهندسان و مشاغل خدمت رسان جامعه را لحاظ فرمایند.

بازیگران در پشت صحنه سریال شرم

بازیگران در پشت صحنه سریال شرم

 

سکانسی از حضور بازیگران سریال شرمبازیگران در پشت صحنه سریال شرم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا