اخبار بازیگراناخبار داغ بازیگران

پشت پرده طلاق سحر قریشی از همسرش چه بود؟

سحر قریشی در سال 84 و در سن 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکری ازدواج می کند. مهران متولد 62 و مهندس کامپیوتر بود اما زندگی مشترک سحر قریشی و مهران اخوان فقط یک سال دوام داشت و بعدش در آن زمان با حاشیه های زیادی از هم جدا شدند.

سحرقریشی و مهران اخوان ذاکری

ازدواج سحر قریشی و مهران اخوان

به گفته مهران اخوان ذاکری ، همسر من همیشه در مصاحبه هایش از من به نیکی یاد می کرد و می گفت : بایگری را تا جایی ادامه خواهم داد که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود و همسرم همیشه مشوق و پشتیبان من بوده است اما حقیقتش همسرم بعد از اینکه با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید رفتارش کاملا تغییر کرد و دیگر سحر سابق نبود و برای همین من دیگر موافق ادامه کار بازیگری همسرم نبودم.سحر قریشی با شال آبی و مهران اخوان

سحر قریشی و مهران اخوان

 

تصاویر سحر قریشی و مهران اخوان ذاکریسحر قریشی و مهران اخوان

 

تصاویر آتلیه ای سحر قریشی و مهران اخوان ذاکری

سحر قریشی و مهران اخوان

سحر قریشی و مهران اخوان در آتلیه

ورود به بازیگری سحر قریشی همسر مهران اخوان ذاکری

سحر قریشی بعد از سال ها در برنامه دید در شب با سوال رشیدپور محبور شد به اظهارات همسرش پاسخ دهد : من سال 84 وقتی 17 سالم بود عقد کردم و ازدواج کردم اون موقع پدر من در آمریکا و مادرم انگلیس پیش دایی ام زندگی می کرد و کسی نبود پیگیر زندگی من باشه نه اینکه ول کرده باشند نه اجازه پییگیری نمی دادند مثلا وقتی پدرم زنگ می زد می گفتند نیستن رفتن شمال رفتن دبی در حالی که من تا حالا دبی نرفته بودم.

امید روحانی پزشک، بازیگر و منتقد سینما که هرگز موبایل نداشته است!

سحر قریشی و مهران اخوان

سحر قریشی همسر سابق مهران اخوان ذاکری و حاشیه ی جدایی آنها

چون خط من بنام خودم نبود خانواده همسرم خودشونو به عنوان مدیر برنامه های من معرفی می کردند و خیلی از کارای منو رد می کردند. این اتفاق وقتی افتاد که من معروف شده بودم و قسمت پنجم دلنوزان بود که دیدم کلی مصاحبه از من منتشر شده و هیچ کدوم صحبت های من نبود و متاسفانه به جای من تلفنی مصاحبه کرده بودند. برای همین سال 85 اقدام به طلاق کردم و سال 87 جدا شدم.سحر قریشی و مهران اخوان

 

برای دیدن عکسهای بیشتر به صفحه اینستاگرام سحر قریشی مراجع کنید.

 

آنچه باعث جدایی سحر قریشی و مهران اخوان ذاکری شد

برای همین به دادگاه حمایت از خانواده رفتم و از سحر قریشی شکایت کردم اما چون که قبلا به او اجازه کار داده بودم تقاضای من برای ممنوع الکار شدن سحر رد شد و خیلی از تهیه کننده ها و کارگردان ها وقتی متوجه این موضوع شدند که من قلبا و شرعاً با کار کردن همسرم راضی نیستم از سحر در فیلم هاشون استفاده نکردند به جز تهیه کننده سریال دلنوازان که با من برخورد بدی داشت. ولی من دیگر تصمیمم را گرفتم و از سحر جدا خواهم شد حرفم را با این جمله به پایان می برم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.سحر قریشی و مهران اخوان در زمان قدیم

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی و همسر اولش مهران اخوان ذاکری بعد از ورود به بازیگری

اینکه همسر من میگه که سحر بعد از معروف شدن اخلاقش عوض شد و جو گیر شد باید بگویم که من جو گیر نشدم و اسم این جوگیری نیست ، اسم اینو میزارم بزرگ شدن و من متاسفانه خیلی زود ازدواج کرده بودم وقتی که 17 سالم بود الان هم با ازدواج زود شدیداً مخالفم و به دوستان خودم توصیه می کنم هیچ وقت زود ازدواج نکنید.

علت بچه دار نشدن افسانه چهره آزاد و شاهرخ فروتنیان چیست؟

سحر قریشی با تیپ مشکی و مهران اخوان

مصاحبه از سحر قریشی و ازدواج اول او

مصاحبه ی سحر قریشی در مورد ازدواجش در سن کم:

صحبت هایی از مهران اخوان ذاکری و همسرش

مهران اخوان ذاکری در یادداشتی تاسف انگیز با بیان جزئیاتی از زندگی شخصی خود، اینگونه از همسر بازیگرش سخن گفته است.

خانم “سحر قریشی” همسر قانونی من است.
همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته” اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود. همسرم همواره مشوق و پشتیبانش بوده ! ”
اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!
به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده فیلم “دلنوازان” که با من برخورد بدی هم داشت.
جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟
در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاههای مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.
نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که “پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.”

بهاره رهنما به اطرافیانش هم رحم نکرد

سحر قریشی و مهران اخوان در تولد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا