اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

چه ارتباطی بین سحر قریشی و امیر تتلو وجود دارد؟

شایعات رابطه سحر قریشی و تتلو  این روز ها در زبان کاربران افتاده، آیا ماجرای امیر تتلو و سحر قریشی حقیقت دارد.

سحر قریشی و تتلو

بیوگرافی و رابطه سحر قریشی و تتلو

تتلو همچنین شب دیگری در گفت‌وگویی با یک خبرنگار خارج از ایران از روابط خود با برخی بازیگران سینما از جمله سحر قریشی و تینا آخوند تبار سخن گفت.

ماجرا از آنجا آغاز شد تتلو در ادامه اقدامات عجیب و عموما غیراخلاقی با فراخوانی اینستاگرامی از دختران نوجوان طرفدار خود برای رابطه جنسی دعوت کرد. برخی از هواداران او نیز این فراخوان را به صورت گسترده‌ای منتشر کردند.

تتلو خواستار جذب “دختر‌های ۱۵ تا ۲۰ ساله ساکن ترکیه” شده بود.

درخواست تتلو برای رابطه با دختران زیر سن قانونی با موجی از انتقاد‌ها روبرو شد و فعالان حقوق زنان برای بسته شدن صفحه او به اینستاگرام فشار آوردند. منتقدان تتلو می‌گویند او در ترکیه “حرمسرا” به راه انداخته است. قرار است تتلو به زودی آهنگی با عنوان “حرمسرا” منتشر کند.

سحر قریشی زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ است. سحر قریشی در تهران متولد شده است.سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون، و مدل ایرانی است. سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است، سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد، سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.سحر قریشی با شال آبی و موی قهوه ای

سریال هفت ؛ جدیدترین اثر کیارش اسدی زاده کارگردان سریال کرگدن

سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد، سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت، سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت، راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند، گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

سحر قریشی با عینک آفتابی و موی بلوند

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است، خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

معرفی رابین ویلیامز بازیگر و کمدین از کودکی تا معروفیت و ماجرای خودکشی

سحر قریشی با تیپ کرم - سحر قریشی و تتلو  سحر قریشی در حال نشان دادن قلب با دست

سحر قریشی با عینک و تیپ مشکی

رابطه ی سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی در یک گفت و گوی دوستانه در خصوص امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده است، گفت که این یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سر شده ام . دوباره بروم شکایت کنم که چه اتفاقی می افتد. در این چند وقت اخیر من زیاد به دادسرای رسانه مراجعه کرده ام که البته نمی خواهم در این باره توضیحی دهم.سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد.  سحر قریشی  در نقش‌های متفاوتی بازی کرده و در ذهن مخاطبان نقش بسته است.

 

  بیشتر بخوانید: عکس و فیلم های بیشتر در بیوگرافی سحر قریشی

حواشی زیاد سحر قریشی و تتلو

دسته ای از مردم برای لایک گرفتن این حواشی را در فضای مجازی منتشر می کنند و ما را دچار بحران می کنند. اخیرا حرفی در مورد من گفته اند که اصلا در مرام سحر قریشی نیست. من اهل ضعیف کشی نیستم.

هرچه معروف می شوی محدودتر می شوی و دشمنانت بیشتر می شود. من اخیرا خیلی مراعات نکردم و قرنطینه بر من فشار آورد و باعث شد خیلی هوشمندانه رفتار نکنم و حواشی برای من به وجود آورد. من کیسه بوکس سینما شده ام.

عکس های لو رفته از سحر قریشی و تتلو

واکنش تتلو به دابسمش سحر قریشی

همه جنجال ها از دابسمش عجیب سحرقریشی با اهنگ تتلو شروع شد و کار به کامنت و تعارف تیکه پاره کردن سحرقریشی و امیر تتلو رسید تا جایی که پیج های طرفداری از رابطه این دو نفر نوشتند اما واکنش رسمی از سحر قریشی و تتلو نشان داده نشد.

بیوگرافی رضا بابک

البته امیر تتلو که این روزها حسابی جنجال ساز شده است در لایو اینستاگرام خود از علاقه زیادش به سحرقریشی پرده برداری کرده است. امیر تتلو پیش از این با کامنت های جنجالی زیر پست سحرقریشی حسابی جنجال به پا کرده بود.سحر قریشی با مانتو سفید و شال مشکی

 

شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان باعث شده که توجه‌ها به شبکه‌های اجتماعی افزایش یابد. با ادامه محدودیت‌های تردد و تعطیلی فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیاری اوقات خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. همین مسئله موقعیتی را برای چهره‌های مشهود ایجاد کرده که با استفاده از شبکه‌های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. در این بین اقبال به اینستاگرام بیش از دیگر برنامه‌هاست. بسیاری از سلبریتی با استفاده از فرصت موجود شب‌ها به صورت زنده در اینستاگرام با مخاطبان خود حرف می‌زنند. امیر تتلو از جمله مهمترین حاشیه‌سازان این روز‌ها در اینستاگرام است.اخیرا لایو اینستاگرامیِ او با ندا یاسی از اینفلوئنسر‌های مشهور با ۴۳۶ هزار نفر دنبال‌کننده، رکورد پربیننده‌ترین لایو اینستاگرامیِ جهان را شکست. رکورد قبلی به دِرِیک، رپر معروف تعلق داشت.همچنین در اتفاقی غیرمنتظره داگلاس کاستا؛ بازیکن تیم یوونتوس در لایو ایسنتاگرام تتلو حضور یافت که پس از چند دقیقه لایو تتلو ۴۳۶ هزار بیننده پیدا کرد و رکورد دِرِیک رپر مشهور کانادایی را شکست.

امیر تتلو با نام اصلی امیرحسین مقصودلو، یکی از فعالان خارج نشین فضای مجازی است که به نام تتلو شناخته می شود و در شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام فعالیت گسترده ای دارد و با فالورهای میلیونی غوغا به پا کرده است. البته در یوتیوب نیز صفحه ای دارد که تاکنون مورد اقبال قرار نگرفته است.

حواشی شهاب حسینی که منجر به بستن صفحه ی اینستاگرامش شد چه بود؟

محتوای لایو‌های تتلو عموما بسیار زننده، زشت و حاوی الفاظ رکیک است با این حال بینندگان زیادی دارد. او در اکثر گفت‌وگوهای خود حالت نامتعادلی دارد.

کامنت جالب تتلو و جواب سحرقریشی را در ادامه می بینید:

کامنت امیر تتلو برای سحر قریشی -سحر قریشی و تتلو

امیر تتلو در پستی دیدگاه خود را درباره سحر قریشی بیان کرد.

امیر تللو، خواننده زیر زمینی، در اینستاگرام خود خطاب به سحر قریشی و حواشی اخیر او نوشت: ایشون حجابشو رعایت کنه و بره اگه منقلب شد بعد بگه!!

امیر تتلو نوشت: اون خانمى که ازدواج موفق نداشته حتما حجاب نداشته و پُر بوده از مردم شهر!! اون خانومى که میره تو استادیوم و منقلب میشه چون حجابش مناسب نیست!!! ایشون حجابشو رعایت کنه و بره اگه منقلب شد بعد بگه!! ……… وقت نداریم! ما تا شیش ماهه دیگه وقت داریم! بدترین چیز اینه که دیر بشه به خودتون بیاین!!

پست تتلو برای قریشی - سحر قریشی و تتلو

برای دیدن ادامه ماجرا به پیج اینستاگرام سحر قریشی سر بزنید.

 

رابطه ی پنهانی سحر قریشی و تتلو

 سحر قریشی هنرپیشه سرشناس فیلم‌هایی چون رسوایی ۲ و سریال‌های تلویزیونی که چند ماه قبل برای مهدی طارمی حاشیه ساز شده بود این بار با انتشار ویدیویی که با آهنگ جهنم تتلو دابسمش کرده بود بازهم حاشیه ساز شد و از روابط پنهان خود با امیر تتلو پرده برداشت.سحر قریشی با شال و مانتو مشکی گوشواره - سحر قریشی و تتلو

 

فیلم سحر قریشی و تتلو

در ادامه دابسمش سحرقریشی با آهنگ امیرتتلو را ببینید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا