اخبار بازیگرانبیوگرافی بازیگران

زندگی نامه الیزابت امینی و ماجرای توهین او به شهید فخری زاده

بیوگرافی کامل الیزابت امینی بازیگر سریال وفا و کلانتر را به همراه تصاویر او و ماجرای توهین او به شهید فخری زاده و تصادف وحشتناک وی را در بازیگرآنلاین بخوانید.در ادامه با ما همراه باشید.

الیزابت امینی متولد چه سالی است؟

الیزابت امینی متولد اسفند 1354 است.

الیزابت امینی در کدام شهر متولد شده است؟

الیزابت امینی متولد شهر تهران است.

اولین فیلمی که الیزات امینی در ان بازی کرد چه فیلمی بود؟

اولین فیلمی که الیزابت امینی در آن بازی کرد فیلم سیندرلا در سال 1380 بود.

الیزابت امینی در ایران ساکن است؟

بله الیزابت امینی ساکن ایران است.

نگاهی بر بیوگرافی الیزابت امینی

نامالیزابت
نام خانواگیامینی
تاریخ تولداسفند 1354
محل تولدتهران
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت1379 تاکنون

بیوگرافی الیزابت امینی

در بیوگرافی الیزابت امینی آمده است که وی زاده اسفند ۱۳۵۴ در تهران از بازیگران زن اهل ایران است. الیزابت امینی متولد ۲۹ اسفند ۱۳۵۴ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران می‌باشد. وی تحصیلات خود را در رشته روان‌شناسی نیمه کاره رها کرده و به علت علاقه به حرفه بازیگری به مطالعه و تحصیل در این زمینه اقدام نمود.

الیزابت امینی

خانواده پرجمعیت الیزابت امینی

یکی دیگر از نکات جالب بیوگرافی الیزابت امینی خانواده ی او است.او در یک خانواده 6 نفره با سه خواهر و دو برادر به عنوان فرزند دوم بزرگ شده است و در محله کریمخان تهران بدنیا آمده است.پدرش کارمند هواپیمایی بود و به دلیل ماموریت‌های متعدد پدرش در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است. الیزابت امینی در خانواده‌ای پرجمعیت متولد شد و دو برادر و سه خواهر دارد و خودش دومین فرزند خانواده است.

ورود به عرصه بازیگری الیزابت امینی

در بیوگرافی الیزابت امینی آمده است که او دوره آموزش بازیگری را ابتدا در سال ۱۳۷۶ در آموزشگاه پویا شروع و به‌طور حرفه ای وارد کار تئاتر شده و با دو تئاتر کودک به گروه تأتر بزرگسالان وارد شد، در سال ۱۳۷۹ و بخاطر بازی در فیلم خواب سفید دعوت به تست بازیگری شد که این فیلم آغازی برای شروع کار بازیگری خانم امینی شد.

ماجرای طلاق مهتاب کرامتی چه بود؟

الیزابت امینی تحصیلاتش را در رشته روانشناسی انجام داد و از سال ۱۳۸۰ تا کنون در فیلم ها و مجموعه های سینمایی نقش آفرینی کرده است. الیزابت امینی کارهای سینمایی خود را با فیلم سیندرلا به کارگردانی مسعود رسام و بیژن بیرنگ در سال ۱۳۸۰ آغاز کرد و سپس در خواب سفید حمید جبلی، روبروی دوربین رفت.سلفی الیزابت امینی

 

اسم خاص الیزابت امینی

از نکات جالب بیوگرافی الیزابت امینی معنی اسم او است. کنیه اصلی الیزابت “السابات” است به معنی زن پاکدامن می باشد ، همچنین السابات همسر حضرت زکریا بوده است ، او گفته است پدرم که مازندرانی هستند این اسم را برایم انتخاب کرده اند.

تحصیلات الیزابت امینی

از دیگر نکات خواندنی بیوگرافی الیزابت امینی زندگی هنری او و شروع فعالیت هنری وی است. وی تحصیلات خود را در رشته روانشناسی نیمه‌کاره رها کرده و به علت علاقه به حرفه بازیگری به مطالعه و تحصیل در این زمینه اقدام نمود.

الیزابت امینی دوره آموزش بازیگری را ابتدا در سال ۱۳۷۶ در آموزشگاه پویا آغاز کرد و به‌طور حرفه‌ای وارد کار تئاتر شد. او با دو تئاتر کودک به گروه تئاتر بزرگسالان وارد شده و برای اجرای نمایش سنگین الکترا برای یک سال به تمرین این نمایش پرداخت که با نظر منفی هیئت بازبینی، این تئاتر به روی صحنه نرفت.

الیزابت امینی در سال ۱۳۷۹ و بخاطر بازی در فیلم خواب سفید دعوت به تست بازیگری شد این فیلم آغازی برای کار بازیگری خانم امینی در زمینه سینما شد.

شروع فعالیت بازیگری و  کارهای الیزابت امینی

الیزابت امینی بازیگری را از حدود سال ۷۹ آغاز کرد و اولین بار برای دادن تست بازیگری در فیلم خواب سفید مراجعه کرد و این آغازی برای بازیگری او شد.

عکسهای دو نفره بازیگران زن با همسرانشان

خواب سفید فیلمی به کارگردانی حمید جبلی است که سال ۸۰ در سینما‌های کشور اکران شد و الیزابت امینی در این فیلم در کنار بازیگرانی، چون حمید جبلی، صغری کریمی و یوسف پشندی ایفای نقش کرد.

الیزابت امینی در فیلم خواب سفید

نویسندگی و فیلمنامه نویسی الیزابت امینی

در بیوگرافی الیزابت امینی امده است که او در کنار بازيگری نويسندگی می کند و کتاب می خوان ،وی گفته است: خدا بخواهد به زودی 3 – 4 تا از نوشته هايم که در حال حاضر تبديل به فيلمنامه شده ساخته می شود.

سوژه هايم اجتماعی اند و عشقی و عاطفی و يکی هم سوژه جنايی دارد.

بیژن امکانیان و همسرش در کنار الیزابت امینی و مرجانه گلچین

اساتید برجسته ی الیزابت امینی

از دیگر نکات خواندنی بیوگرافی الیزابت امینی در زمینه بازیگری اساتید برجسته ی او هستند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

این بانوی هنرمند بازیگری حرفه ای را زیرنظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آموخت.
فن بیان و بازیگری حسی را زیرنظر استاد مهدی فتحی آموخت.
از جناب نادر رجب پور و دیدار قنبرزاده حرکات موزون را فراگرفت.
دوره کارگردانی را زیرنظر خسرو شجاعی گذراند و روان شناسی بازیگری را از دکتر گرشاسبی آموخت.

تیپ استقلالی الیزابت امینی

اهمیت تیم کاری از نظر الیزابت امینی

وقتی پیشنهادی به دستم می رسد درباره تیم بازیگری آن صحبت می کنم همکاری با یک گروه حرفه ای تجربه های ویژه ای دارد و بازیگران روی بازی هم تاثیر می گذارد

قرار گرفتن در کنار بازیگران شناخته شده امکان دیده شدن کار را هم فراهم می کند

تیپ آبی الیزابت امینی

خوانندگان محبوب الیزابت امینی

در بیوگرافی الیزابت امینی آمده است: آقايان اصفهانی ، تاجيک، حامی و اخشابی خوانندگان مورد علاقه الیزابت امینی هستند.

کارنامه هنری الیزابت امینی

فیلم ها

سیندرلا (بیژن بیرنگ، مسعود رسام) (۱۳۸۰)
خواب سفید (حمید جبلی) (۱۳۸۰)
توکیو بدون توقف (سعید عالم‌زاده (۱۳۸۱)
قلقلک (مسعود نوابی) (۱۳۸۴)
مهمان (سعید اسدی) (۱۳۸۵)
چهره در غبار (سید رحیم حسینی) (۱۳۸۶)
خاطره (نادر طریقت) (۱۳۸۷)
نیش زنبور (حمیدرضا صلاحمند) (۱۳۸۸)
پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی) (۱۳۸۹)
یک دماغ ناقابل (علی‌اصغر احمدی‌مقدم) (۱۳۹۱)
شبکه (ایرج قادری) (۱۳۸۹)
شاباش (حامد کلاهداری) (۱۳۹۱)

داستان زندگی آناهیتا افشار بازیگر زن جوان ایرانی

مجموعه تلویزیونی

همسایه‌ها (محمدحسین لطیفی) (۱۳۷۹)
در کنار هم (فتحعلی اویسی) (۱۳۸۱)
همراز (سامان مقدم) (۱۳۸۱)
کمکم کن (قاسم جعفری) (۱۳۸۳)
وفا (محمدحسین لطیفی) (۱۳۸۵)
دریا در غربت (سیدرحیم حسینی) (۱۳۸۶)
یلدا (مسعود رشیدی) (۱۳۸۷)
شب هزارویکم (علی بهادر) (۱۳۸۸)
کلانتر ۳ (محسن شاه‌محمدی) (۱۳۸۸)
پیدا و پنهان (شهرام شاه‌حسینی) (۱۳۹۱)
رؤیای گنجشک‌ها (راما قویدل) (۱۳۹۱)
گلی برا گلی (۱۳۹۴)

فبلم های محبوب الیزابت امینی

چند روز پيش وقتی برای بار n ام فيلم شعله را ديدم مثل دوران بچگی گريه ام گرفت.

زمان بچگی هم از دیدن اين فيلم موزيکال هندی را دوست داشتم و هم از فيلم اشک ها و لبخندها خيلی خوشم می آمد

تصادف الیزابت امینی و جراحی صورتشان

الیزابت امینی در سال‌های ابتدایی فعالیت هنری و زمانی که تنها چند سال از آغاز فعالیت‌های حرفه‌ای اش گذشته بود با اتفاقی وحشتناک در زندگی روبرو شد.

چندي پيش، اين بازيگر سينما و تلويزيون در برنامه «کافه‌‌سوال» در شبکه دوم سيما، از تصادفي که چند سال پيش برايش اتفاق افتاده بود، گفت.

الیزابت امینی که تازه فعالیتهای حرفه ای اش را آغاز کرده بود و نمیخواست با تغییر در چهره اش مواجه شود از دکتر درخواست کرد که جراحی زیبایی او با طبیعی ترین شکل ممکن صورت بگیرد که همین اتفاق هم افتاد و جراحی موفقی روی صورت خانم بازیگر انجام شد و همیشه دعاگوی زنده یاد دکتر حسین بدری است که این جراحی را روی صورت او انجام داد.

توضیحاتی در مورد تصادف با الیزابت امینی

در آن لحظه فکر مي‌‌کرديد که تا اين حد صورتتان دچار مشکل شده باشد؟
نه، واقعا نمي‌دانستم عمق فاجعه چقدر است. ابتدا فقط براي اينکه جلوي خونريزي را بگيرند، پلکم را دوختند، اما 4-3 روز بعد کل صورتم به دليل شکستگي‌هاي داخلي کبود شده بود و انگار به يک بالش سياه تبديل شده بود و حسابي ورم کرده بود. در آن زمان پزشکان زيادي بالاي سرم آمدند و اين نااميدي من را بيشتر مي‌کرد و لحظه‌هاي سختي برايم بود تا اينکه مرحوم دکتر حسين بدري درنهايت فرشته نجات من شدند. من هميشه مي‌گويم زندگي من 2 مرحله دارد؛ مرحله‌اي که به دنيا آمدم و مرحله‌اي که به دنيا بازگشتم و مرحوم دکتر بدري من را به اين دنيا بازگرداند.

علت فوت ناگهان حسن جوهرچی چه بود؟

چه حسي داشتيد وقتي پزشکان درباره شما و وضعيتتان با نااميدي حرف مي‌زدند و کاري هم نمي‌توانستند برايتان انجام دهند؟
باور کنيد فقط خون گريه مي‌کردم. آن زمان اصلا شبيه يک آدم نبودم؛ فکم هم قفل شده بود و حتي نمي‌توانستم حرف بزنم. خيلي از پزشکان به اين مساله که شايد اعصاب صورتم قطع شده باشد هم شک کرده بودند. وقتي اين خبرها را مي‌شنيدم وحشت‌زده بودم و طبيعتا حس بد و آزاردهنده‌اي داشتم.

بعد از جراحي‌اي که روي پلکتان انجام شد، توانستيد چشمتان را باز کنيد و اطرافتان را ببينيد؟
نه، چون چشمم شده بود يک کاسه خون و حتي نمي‌دانستم کور شدم يا نه. به شدت مي‌ترسيدم. از اين بدتر اين بود که حتي براي خوردن و آشاميدن هم نمي‌شد ني در دهانم بگذارم چون فکم قفل شده بود. به هر حال روزهاي مرگباري را گذراندم.

فکر مي‌کنم از رفتن مقابل آينه هم وحشت زيادي داشتيد؟
بله، همين‌طور است. تا مدت‌ها خودم را توي آينه نمي‌ديدم. فقط از رفتار اطرافيانم مي‌فهميدم عمق فاجعه خيلي زياد است و به يک آدم ترسناک تبديل شده بودم.

خودتان در اين شرايط چقدر اميدوار بوديد که مشکلتان درنهايت حل خواهد شد و به زندگي طبيعي باز خواهيد گشت؟
متاسفانه در آن زمان هر پزشکي که معاينه‌ام مي‌کرد، بسيار بد برخورد مي‌کرد و اصلا کسي به من روحيه نمي‌داد جز مرحوم دکتر بدري. ايشان مي‌گفتند من سال‌ها در جبهه بودم و مواردي را از نزديک ديدم که تو در برابر آنها چيزي نيستي و مثل اين مي‌ماند که زنبور نيشت زده باشد! البته بعدها گفتند در آن لحظه‌ خودشان نااميد بودند ولي مي‌خواستند به من روحيه بدهند چون وضعيتم بسيار بد بوده! به هر حال من همه زندگي‌ام را مديون ايشان هستم.

دلواپسی های سمیرا حسن پور برای ورزش زنان

دکتر بدري درنهايت از درمان رضايت داشتند؟
بله، لحظه‌اي که مي‌خواستم وارد اتاق عمل بشوم، به دکتر بدري گفتم من فقط با ايمان به شما وارد اتاق عمل مي‌شوم و ايشان در پاسخ گفتند پس به خدا توکل کن و من به تو قول مي‌دهم صورتت را مثل روز اولش درست کنم و تحويل دهم! دکتر بدري معتقد بودند در مورد من واقعا يک معجزه اتفاق افتاده است و هميشه پرونده پزشکي‌ام را به عنوان يک رخداد بزرگ و معجزه‌آسا در کميسيون‌هاي پزشکي مطرح مي‌کردند.

چند بار جراحي کرديد؟
2 بار، مرحله سوم عمل صورتم به‌دليل فوت دکتر بدري انجام نشد. البته مرحله زيبايي و ترميمي بود و خودم ديگر جرات نکردم به پزشک ديگري مراجعه کنم و ترجيح دادم همين شکلي بمانم. البته به پزشکان ديگر جسارت نمي‌کنم. خودم از اين مساله وحشت دارم و ترجيح مي‌دهم به صورتم دست نزنم. به هر حال الان مشکل خاصي نيست که من را آزار دهد و باعث شود چهره وحشتناک و غيرطبيعي‌اي داشته باشم.

در برنامه «کافه‌سوال» براي اولين بار بود که اين موضوع را مطرح مي‌کرديد؟
در يک فضاي عمومي بله ولي در فضاي کاري خودم بيشتر دوستان و گريمورها اين موضوع را نمي‌دانستند و مجبور بودم توضيح دهم.

گويا در آن زمان شايعه‌هاي زيادي هم براي شما درست کرده بودند. درست است؟
بله، من در آن سال در 2 فيلم «توکيو بدون توقف» و «خواب سفيد» بازي کرده و مطرح بودم، براي همين شايعه‌هاي زيادي برايم درست شده بود مثلا اينکه مي‌خواستم گونه تزريق کنم اما افتادگي پيدا کرده يا پزشکان مي‌خواستند پلکم را بکشند اما پلک پاره شده. به هر حال متاسفانه هميشه عده‌اي هستند که از اين جور کارهاي غيرانساني انجام مي‌دهند و فقط در جواب مي‌توانم بگويم برايشان متاسفم.

معرفی همه بازیگرانی که نقش جوکر را بازی کردند

خب وقتي درباره اين موضوع در برنامه تلويزيوني صحبت مي‌کرديد، چه حسي داشتيد؟ از بازخورد مردم و مخاطبانتان هراس نداشتيد؟
نه، البته بازتاب‌ها خيلي عجيب و غريب بودند. به هر حال من خطايي نکرده بودم که آن را پنهان کنم و فکر کردم شايد گفته‌هاي من درس خوبي باشد براي همان عده‌اي که شايعه‌سازي مي‌کنند يا وقتي نقصي در چهره فردي مي‌بينند، هزار و يک تهمت ناروا به او مي‌زنند. بايد يادمان باشد که گاهي انجام عمل‌هاي زيبايي و ترميمي صرفا به خاطر زيباتر به نظر رسيدن نيست.

تیپ مشکی الیزابت امینی

اما واقعا چهره شما طوري نيست که آدم خيلي راحت متوجه اين مساله بشود.
بله،‌ اما هم خودم و هم اطرافيانم که با من زندگي کرده‌اند، خيلي خوب متوجه تفاوت‌ صورت من با قبل مي‌شوند. اصلا صورت من به قرينه بودن شهرت داشت و اين مساله هميشه براي گريمورها تعجب‌آور بود؛ تا اينکه اين مشکل برايم پيش آمد و بعدها گريمورها مجبور شدند صورتم را متعادل‌سازي کنند. البته خدا را شکر همان‌طور که شما هم اشاره کرديد، خيلي محسوس نيست، اما باز هم براي خودم آزاردهنده است و روي صورتم حساسيت پيدا کرده‌ام.

وقتي براي اولين بار و پس از عمل‌هاي مختلف چهره خود را در آينه ديديد چه حسي داشتيد؟
باور کنيد هنوز هم از آينه و عکاسي مي‌ترسم و آنها را دوست ندارم اما اين موضوع هم باعث نشده بخواهم يک بار ديگر جراحي زيبايي انجام دهم. خدا را شکر طبيعت صورت من تغيير زيادي نکرد و از اين بابت بسيار راضي هستم چون هميشه از داشتن يک صورت مصنوعي بيزار بودم.

زندگی سخت میلاد کی مرام از کار در رستوران و زندگی در موتورخانه تا شهرت

فکر مي‌کنم در بهبود شما خانواده‌تان هم نقش بسزايي داشتند. درست است؟
بله، آنها به من اميد و روحيه مي‌دادند ولي مي‌دانستم که بيشتر از من غصه مي‌خورند و عذاب مي‌کشند.

آيا اين موضوع روي انتخاب نقش‌هايتان هم تاثيري داشت؟
بله، خيلي زياد. تا 4 سال نمي‌توانستم درهيچ فيلمي بازي کنم در حالي که بازيگر سينما بودم و اصلا کارم را با سينما شروع کرده بودم. متاسفانه چروک‌هايي که اطراف چشم و صورتم ايجاد شد، باعث شد که از سن واقعي‌ام مسن‌تر به نظر برسم و حقيقتا اين مساله حکم يک سقوط را براي من داشت.

با جراحي‌هاي زيبايي که در اين چند سال خيلي هم مد شده است، چقدر موافق هستيد؟
اصلا موافق نيستم. باور کنيد طبيعت صورت هر کسي زيباست و خدا خودش بهتر مي‌دانسته که بنده‌اش را با چه شکلي خلق کند.

آيا پس از گذشت اين سال‌ها توانسته‌ايد اين موضوع را فراموش کنيد و چهره امروزتان را بپذيريد؟
نه، متاسفانه هيچ‌وقت اين موضوع براي من تمام نخواهدشد. تمام خاطرات من به قبل از تصادف و بعد از تصادف تقسيم مي‌شود. اين موضوع در روحيه‌ام تاثير زيادي داشته اما مجبورم که با آن کنار بيايم ولي اين به اين معني نيست که آن را پذيرفته‌ام. هنوز که هنوز است وقتي
3، 2، 1 را مي‌گويند و مقابل دوربين قرار مي‌گيرم، تمام تمرکزم روي آن طرف صورتم که مشکل دارد، مي‌رود.

اگر بخواهيد براي فردي که با شما تصادف کرده پيغامي بدهيد چه خواهيد گفت؟
مطمئنم اين آدم اصلا وجود ندارد که بخواهم به او پيغام بدهم چون او به راحتي مي‌توانسته من را پيدا کند. براي همين هيچ پيغامي نمي‌توانم به او بدهم.

بیوگرافی رضا بابک

و در آخر اينکه چه کارهايي را در آينده نزديک از شما خواهيم ديد؟
در فيلم سينمايي «لاله» بازي کردم که متاسفانه فعلا متوقف شده است و البته فيلم «شاباش» را هم در نوبت اکران دارم.

علاقه های ورزشی الیزابت امینی

از نکات خواندنی بیوگرافی الیزابت امینی فعالیت او در ورزش است. الیزابت امینی درباره ورزش می گوید :مدرسه که می رفتم واليباليست بودم ، بعدها جذب تکواندو و کاراته شدم و در اولی تا اخذ کمربند قرمز و در دومی تا کمربند قهوه ای پيش رفتم

اما زمانی که دچار آسيب ديدگی شديد از ناحيه زانو شدم ديگر نتوانستم ادامه دهم ، کوهپيمايی و اسکی نيز از ديگر ورزش هايی است که با آنها مانوسم

حضور الیزابت امینی در تیم والیبال بانوان

 

دیده شدن الیزابت امینی در سریال وفا

حضور الیزابت امینی در سریال وفا

ایفای نقش الیزابت امینی در فیلم پیتزا مخلوط

سعید آقاخانی و الیزابت امینی در پیتزا مخلوط

حضور الیزابت امینی در سریال همسایه ها

در بیوگرافی الیزابت امینی فیلم های زیادی به چشم میخورد اما اولین تجربه تلویزیونی الیزابت امینی مربوط با بازی در سکانسی کوتاه در سریال همسایه‌ها است. همسایه‌ها سریالی به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که سال ۷۹ ساخته و یکسال بعد پخش شد و الیزابت امینی هم به در اپیزودی کوتاه در این سریال ایفای نقش کرد.

ایفای نقش الیزابت امینی در فیلم تلویزیونی فردا روز دیگری است

الیزابت امینی در فیلم تلویزیونی فردا روز دیگری است

 

حضور الیزابت امینی در فیلم یک دماغ ناقابل

الیزابت امینی در یک دماغ ناقابل

حضور الیزابت امینی در فیلم شاباش

الیزابت امینی در فیلم سینمایی شاباش

الیزابت امینی بیشتر در فیلم‌های سینمایی درجه دو و سه بازی کرده است. او در چندین سریال تلویزیونی نیز حضور داشته است.

این خانم بازیگر برای انتخاب نقش، بیشتر فیلمنامه و نقشی که تابحال تجربه آن را نداشته را ملاک قرار میدهد و بین سینما و تلویزیون، سینما اولویت اول او است.

محمدرضا فروتن با فیلم فصل ماهی سفید در سینماها

تصاویری از الیزابت امینی

الیزابت امینی با مانتو و روسری کرم

شبنم قلی خانی در کنار الیزابت امینی

 

علاقه الیزابت امینی به حیوانات

عکس از مریلا زارعی و الیزابت امینی

فعالیت الیزابت امینی در اینستاگرام

الیزابت امینی دارای ۲۹ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش است. او بیش از ۳۷۰ پست تا آذر ۹۹ به اشتراک گذاشته و ۹۹ صفحه را نیز دنبال می کند. اینستاگرام الیزابت امینی در نشانی: @elizabethamini قرار دارد برای مشاهده بیوگرافی بیشتر از الیزابت امینی به پیج شخصی او در اینستاگرام مراجعه کنید.او پس از انتشار کامنت توهین آمیز الیزابت امینی در پست اینستاگرامی ایران اینترنشنال. امکان کامنت زنی روی پست هایش مسدود شده است.

صفحه اینستاگرام الیزابت امینی اخیرا از دست رس خارج شده است.

کامنت اهانت آمیز الیزابت امینی از ترور شهید فخری زاده

الیزابت امینی بازیگر زن نسبتا گمنام سینما و تلویزیون در کامنت توهین آمیز زیر یکی از پست های تلویزیون ایران اینتر نشنال درباره تررو شهید محسن فخری زاده کامنت توهین آمیز منتشر کرد. الیزابت امینی با استیکر خنده درباره ترور شهید فخری زاده نوشت: کدوم شیر پاک خورده‌ای اینکار رو انجام داد؟

روز جمعه خبر ترور دانشمندی ایرانی در صدر اخبار رسانه‌ها منتشر شد. شهید محسن فخری زاده، دانشمند صنایع دفاعی ایرانی به دست عناصر دشمن در دماوند ترور و به شهادت رسید. (جزئیات بیشتر درباره ترور شهید محسن فخری زاده را اینجا بخوانید)

صفحه اینستاگرامی ایران اینترنشنال، این خبر را در قالب پستی منتشر کرد. پس از انتسار این خبر، الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن لایک کردن این پست، کامنتی زیر این پست نوشت و به مقام شهید فخری زاده هتاکی کرد.

امینی در بخشی از کامنت خود نوشت: “کدوم شیر پاک خورده‌ای اینکار رو انجام داد؟ ”

کامنت توهین آمیز الیزابت امینی

پس از انتشار کامنت جنجالی الیزابت امینی، او پست زیر را که عکس آن را مشاهده می کنید منتشر کرد و نوشت که : مورهای سایبری٬ خسته نباشید این پست تقدیم شما برای تمام زحماتتون! او از هشتگ: چین! از ایران خارج شو برای دیده شدن بیشتر پستش استفاده کرد.ویدیو انتقادی الیزابت امینی درباره علت مسدود کردن کامنت زنی هوادارانش

پر سر و صداترین طلاق‌های بازیگران ایرانی؛ کدام سلبریتی ها از هم جدا شده‌اند؟

 

الیزابت امینی قبلا درباره علت مسدود کردن کامنت زنی ها و اینکه تبدیل به منتقد انتقاد گریز شده است توضیح داده بود.

جدید ترین پست الیزابت امینی

هنوز بسیاری از سلبریتی های سینما و تلویزیون درباره ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند، واکنشی نشان ندادند. سکوت برخی از سلبریتی های پرفالوئر در این زمینه، با انتقاداتی همراه شد. اگر چه به نظر می رسد نباید از هنرپیشه های سینما و تلویزیون، توقعاتی بیش از فعالیت حرفه ای آن ها انتظار داشت و برخی از انتظارات الکی از سلبریتی ها یا سلبریتی های الکی را باید کنار گذاشت.

واکنش تند کاربران فضای مجازی به توهین الیزابت امینی

الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ساکن ایران از ترور شهید محسن فخری زاده در زیر پست اینستاگرامی شبکه‌ سعودی اینترنشنا ابراز خوشحالی کرده و از تروریست‌ها به عنوان “شیر پاک خورده” نام برد!

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم، صفحه اینستاگرامی رسانه معاند ایران اینترنشنال، خبر ترور و شهادت دانشمند هسته ای ایرانی را در قالب پستی منتشر کرد. پس از انتسار این خبر، الیزابت امینی بازیگر سینما و تلویزیون، ضمن لایک کردن این پست، کامنتی زیر این پست نوشت و به مقام شهید فخری زاده هتاکی کرد. امینی در بخشی از کامنت خود نوشت:

” کدوم شیر پاک خورده ‌ای اینکار رو انجام داد؟ ” این اقدام هتاکانه، با موجی از اعتراضات کاربران در شبکه ‌های اجتماعی رو به رو شد. کاربران خشم خود را نسبت به این اقدام با هشتگ #الیزابت_امینی در توئیتر به اشتراک گذاشتند. در ادامه چند مورد از واکنش کاربران به این اقدام گستاخانه، بی شرمانه و وطن فروشی این بازیرگر را مشاهده کنید.

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

 

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

 

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

 

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

 

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

 

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

خشم کاربران فضای مجازی برای کامنت جنجالی الیزابت امینی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا