اخبار داغ بازیگراناخبار بازیگران

دلیل حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 چیست؟

انتشار خبر حذف سارا و نیکا در فصل جدید از سریال «پایتخت»، تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

به نظر می رسد مراحل پیش تولید ساخت فصل جدید از سریال «پایتخت» در سکوت خبری آغاز شده باشد اما تاکنون خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است. با این حال حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، مهمترین تغییراتی است که در همین گمانه زنی ها برای فصل هفتم از سریال «پایتخت» برشمرده می شود.

هرچند ویدئوی شامگاه گذشته دو بازیگر نوجوان این سریال که به نظر می رسد حواشی اخیرشان در فضای مجازی علت حذف سارا و نیکا از سریال تلویزیونی «پایتخت» است، برخی از این خبرها را از حد گمانه زنی فراتر برده و تایید می کند.

[KGVID]https://bazigaronline1.com/wp-content/uploads/2020/12/5504616.mp4[/KGVID]

در پی انتشار ویدئویی از خواهران فرقانی که حذف نقش سارا و نیکا از پایتخت ۷ را تایید می کرد، برخی بازیگران این سریال ـ مهران احمدی و بهرام افشاری ـ نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و البته در این بین برخی بازیگران بی ربط به این مجموعه که عادت کرده اند، با هر اتفاق، اظهارنظری را مطرح و روانه فضای مجازی کنند، این بار هم ساکت ننشستند.

  بیشتر بخوانید: برای دیدن اخبار داغ بازیگران دیگر بازیگران کلیک کنید 

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا

از پدر فوتبالیست تا مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم‌های عقاب و راه آهن ۱۵ سال توپ زدند و بخاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می‌دهند.

طرفداری عجیب پانته آ بهرام از استقلالی ها

سارا و نیکا و مادرشان

 

علاقمندی های سارا و نیکا 

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

اولین ورود به عرصه بازیگری

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
اولین بازی سا و نیکا

آنچه باعث شهرت آنها شد

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل هاي 2 – 3 و 4 این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. دراین سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی میکنند.سارا و نیکا به همراه سیروس مقدم

 

مهاجرت به سوئد بعد از پایتخت ۲

نیکا:بعد از حضور در پایتخت ۲، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای مان سخت بود، اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

فعالیت در سریال پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.سارا و نیکا در سریال پایتخت 1

حواشی و عکس های سارا و نیکا
سارا و نیکا ۲ بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن‌ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتار‌های خود می‌بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن‌ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر ۲ قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

احمد مهرانفر به حذف سارا و نیکا از پایتخت 7 واکنش نشان داد

احمد مهرانفر و سارا و نیکا

«دخترای گلم سارا و نیکای عزیز

معرفی و نقد و بررسی فیلم کمدی سگ بند

یادمون نمی ره تو روزای سخت

پایتخت چجوری پا به پای ما

بزرگترا میومدین و هیچ وقت

خسته نمی شدین

دوستتون دارم …شما همیشه

سارا نیکای عمو ارسطو هستین»

حمایت مهران احمدی به حذف سارا و نیکا

واکنش مهران احمدی به حذف سارا نیکا

مهران احمدی ـ بازیگر نقش بهبود ـ که پس از غیبت در چند فصل، به «پایتخت ۶» برگشت، خواستار آن شده است که به این دو دختر بی احترامی نشود و بی جهت قضاوتشان نکنند؛ «شاید اگر شما در شرایط زندگی آن‌ها بودید اشتباهات بزرگتری را مرتکب می‌شدید.»

احمدی در بخش دیگری از اظهار نظرش آورده است که «این دو نوجوان هیچوقت ادعای بازیگری نداشتند» و تاکید کرده است: «دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشت بوده است و نه انتقام و تنبیه و بی معرفتی.»

این بازیگر در پایان صحبت‌هایش نوشته است: «سازندگان محترم «پایتخت» ان شاءالله که موفق باشید!!!!»؛ جمله ای که تلویحا از غیبت دوباره بهبود در فصل جدید حکایت دارد.

دیگر اخبار حذف حاشیه ای این دو نوجوان را میتوانید از صفحه شخصی اینستاگرام سارا و اینستاگرام نیکا دنبال کنید.

 

انتقاد بهنوش بختیاری به حذف بازیگران پایتخت

بهنوش بختیاری هم به حذف این دو بازیگر نوجوان از سریال «پایتخت» و حمله صورت گرفته به آن‌ها در فضای مجازی، اعتراض کرده است.

او در پستی اینستاگرامی نوشته است:

«خدارو خوش نمیاد آنقدر ناجوانمردانه با این دو تا دختر نازنین برخورد کنیم…آخه ما کی خسته میشیم از خسته کردن آدما؟؟؟

مگه گفتن ما مریل استریپیم که این‌طوری بهشون تاختیم؟؟

مگه ادعای بازیگری داشتن؟؟

شما نمیدونید که فیلمبرداری چقدررر خسته کننده و طاقت فرساست و سارا و نیکا هم پابه پای همه عوامل این سالها زحمت کشیدن..

بیوگرافی بندیکت کامبربچ | بازیگر نقش دکتر استرنج را بیشتر بشناسید

روزو شب نخوابیدن و گرسنگی و خستگی غیر قابل تصور کار تلویزیون چیزی نیست که هرکسی از پسش بربیاد…

این دوتا دختر به شدت خانواده‌دار و محترم، ناموس خود ما هستن، دختر خود ما هستن…

گیریم که یه بی همه چیزی عکسشون رو در نهایت بی رحمی پخش کرده…. ما باید این دو تا بچه رو حذف کنیم از سریال؟

میدونید که در قانون کایٔنات حتی حذف انسانها کارما داره؟؟؟؟

بس نبود هنرمندای اون زمان رو از کشور بیرون کردیم و فرستادیمشون تو قعر غربت؟؟؟؟

فکر می‌کنیم اونا احساس ندارن؟؟؟ دل ندارن؟؟؟؟ صرفا چون یادآور دوران قبلن نباید جلوی چشم باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اجازه ندیم این دوربین موبایل بشه زندگی برهم زن و اسلحه سرد آدمای دوزاری منفعت طلب و کثیف… نامردیه ریختن سر دوتا دختر بچه که خیلی از فحشایی که میدین رو نمیفهمن….چون اصلا ایران بزرگ نشدن

خلاصه از ما گفتن

ساراو نیکا لکنت زبان ولی شما سخنگوی دولت؟؟؟

اونا واشر، شما ارباب حلقه‌ها؟؟

شما خوب، اوکی ،باشه ….بی خیال توروخدا

حواسمون به شکستن دل آدما باشه»

انتقاد نسرین نصرتی به حذف سارا و نیکا

عزیزان دل تو این سالها کنار هم پستی بلندیهای بسیار طی کردیم ،
آرزوی قلبی من دیدن لبخند و شادی عمیق شماست❤️❤️

سارا و نیکا فرقانی با روسری زرد و نسرین نصرتی با روسری آبی در پایتخت

حمایت بهرام افشاری به حذف سارا و نیکا

بهرام افشاری نیز با تاکید بر اینکه سارا و نیکا فرزند «پایتخت» هستند و هیچ وقت ادعایی نداشتند، نوشته است، «مثل خود من که طرفدار «پایتخت» بودم و با آن رشد کردم.»

بهرام افشاری و سارا نیکا

بازیگر نقش بهتاش از «پایتخت» به عنوان یک خانواده یاد کرد و نوشت «از همه مسوولان محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت «پایتخت» را  نشان دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش می‌دانند، درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم را به وجود بیارند. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هم وطنانمان را شاد کنیم.»

افشاگری فقیهه سلطانی از فساد در سینمای ایران

 

پست لیندا کیانی برای انتقاد از حذف سارا و نیکا

لیندا کیانی نیز چنین نوشت:
سارا و‌ نیکا بچه های پاییتخت هستند، مگه میشه آدم به خاطر یکسری انسان بیمار بچه شو از زندگیش حذف کنه؟!
این دو تا دختر از خیلی چیزا به خاطر پایتخت گذشتن که همه ی عوامل ساخت آگاه هستن…
پس گذشت چی میشه؟!
پس پشت هم بودن مال چه زمانیه؟!
پس معرفت کجا رفته؟!
مگه میشه به راحتی با دل این دو فرشته بازی کرد؟!

سارا و نیکا پایتخت در کنار هم با لباس طوسی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا