اخبار بازیگرانبیوگرافی بازیگران

داستان زندگی آناهیتا افشار بازیگر زن جوان ایرانی

آناهیتا افشار بازیگر زن ایرانی متولد 7 هفتم مرداد ماه 1365 در تهران می باشد و هم اکنون 34 سال سن دارد.اطلاعات بیشتر در مورد بیوگرافی آناهیتا افشار را در ادامه در بازیگرنیوز میخوانیم.

آناهیتا افشار متولد چه سالی است؟

آناهیتا افشار متولد هفتم مرداد ماه 1365 است.

آناهیتا افشار متولد کجاست؟

آناهیتا افشار متولد تهران است.

تحصیلات آناهیتا افشار چقدر است؟

آناهیتا افشار دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران میباشد.

آناهیتا افشار مجرد است یا متاهل؟

آناهیتا افشار مجرد است و گویا از همسر خود طلاق گرفته است.

بیوگرافی آناهیتا افشار

از مطالب جذاب برای مطالعه بیوگرافی بازیگران است و آناهیتا افشار از بازیگران زن ایرانی متولد 7 مرداد سال 1365 در شهر تهران است. رشته تحصیلی وی نقاشی است و از سن 11 سالگی حضور در تئاتر را تجربه نموده است.

آناهیتا افشار را اغلب ما با بازی خوبش در سریال سه در چهار می شناسیم . عروس ساده خانواده مجموعه سه در چهار با ایفای نقش در این سریال بیشتر به محبوبیت رسید. اولین فیلم آناهیتا افشار در تلویزیون سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران بود. از دیگر فیلم های افشار, می توان ایستگاه اتمسفر , ویلایی‌ها , پل خواب , برف روی کاج‌ها , سایه‌بان , مدینه و … را نام برد. بد نیست بدانید افشار لیسانس بازیگری اش را از دانشگاه هنرهای زیبایی دانشگاه تهران دریافت کرده است .

او هم در کار طنز و هم نقش هاي جدی بازی هاي قابل قبولی را از خود ارائه داده اسـت، خانم افشار از جمله بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون می باشند.

آناهیتا افشار

نگاهی بر بیوگرافی آناهیتا افشار

نام و نام خانوادگیآناهیتا افشار
تولد۷ مرداد۱۳۶۵
محل تولدتهران
پیشهبازیگر
سال های فعالیتاز ۱۳۸۳ تا کنون
زندگی رامین راستاد و علاقه ی شدید او به علی دایی

آناهیتا افشار

رشته تحصیلی آناهیتا افشار

وی از بازیگران زن که در دوران دبیرستان در رشته گرافیک و نقاشی تحصیل کرده است و سپس بعد از گرفتن دیپلم, وارد دانشگاه شده و در رشته بازیگری و تئاتر تحصیل نموده و دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران میباشد و از یازده سالگی در تئاتر حضور داشته است.وی نقاشی را خیلی دوست دارد و گالری از نقاشی های خود دارد.

نقاشی رنگ روغن آناهیتا افشار

ورود آناهیتا افشار به دنیای بازیگری

در بیوگرافی آناهیتا افشار آمده است که وی تجربه بازیگری خود را برای نخستین بار در سریالهای طنز رضا عطاران کسب کرد و در سال ۱۳۸۴ نقش نه چندان پررنگ ، در سریال “متهم گریخت” ایفا کرد و بعد ازآن در سریال “ترش و شیرین” بازی کرد کـه توانست خود را ، در میان بازیگران جا بیاندازد.

حضورش در سریالهای طنز مداوم بودو بعد از سریالهای “متهم گریخت” و “ترش و شیرین” کـه ژانرهای طنز داشتند، درسال ۱۳۸۷ با پیشنهاد آقای سیروس مقدم در سریال رستگاران حضور یافت.

وی نخستین تجربه سینمایی خود را درسال ۱۳۸۷ با فیلم سینمایی “طاوس هاي بی پر” تجربه کرد این فیلم ساخته، جواد مزدابادی اسـت کـه درسال ۸۷ ساخته شد و البته مورد استقبال چندانی قرار نگرفت.تیپ مشکی آناهیتا افشار

عکس سیاه و سفید اناهیتا افشار

از جمله همکاري های هنری وی بازي در فیلم های برف روی کاج ها از پیمان معادی و زندگی با چشمان بسته رسول صدر عاملی است.

اناهیتا افشار در کنار مهناز افشار در برف روی کاج ها

آناهیتا افشار متاهل می باشد و برای اولین بار در صفحه شخصی خود در زمان اکران فیلم سینمایی “یک کیلو بیست و یک گرم” در جشنواره جهانی فجر عکس زیر در کنار همسرش منتشر کرده بود. گفته می شود وی از همسرش جدا شده است و عکس منتشر شده توسط وی در صحفه شخصی اش نیز پاک شده است.

حسین مهری با شیرجه به جشنواره‌های داخلی و خارجی می‌رود

وی بازیگر بی حاشیه است که اخبار زیادی از زندگینامه و بیوگرافی آناهیتا افشار در دسترس نیست و تنها چندبار به همراه همسرش در مراسم اکران فیلم ها حضور یافته است.

این هنرمند کشورمان به همراه همسرش در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور پیدا کرد.آناهیتا افشار در کنار همسرش

آناهیتا افشار در کنار همسرش

صحبت های آناهیتا افشار

استفاده از بداهه در کارها

بله، بنظر مـن اگر بداهه بـه‌جا و بـه موقع استفاده شود، خیلی خوب اسـت و می‌تواند بـه بهتر شدن کار کمک کند.مـن هم سعی میکنم وقتی کـه شرایطش باشد از بداهه استفاده کنم.

فکر می‌کنم در کارهایی کـه طنز هستند، شرایط برای استفاده از بداهه بیشتر مهیا اسـت. بداهه دراین طور کارها خیلی هم جواب میدهد. اگر بازیگر با هماهنگی کارگردان از بداهه استفاده کند، فکر میکنم نتیجه خوبی بـه دست می‌آید.

تیپ مشکی سفید آناهیتا افشار

تمایل آناهیتا افشار به حضور در پایتخت

واقعیت این اسـت کـه کسی تلویزیون نمی‌بیند، مگر این کـه سریال هایي شبیه «پایتخت» باشد و اگر چنین سریالهای پرمخاطبی بـه مـن پیشنهاد شود ، حتماً در آن حضور خواهم داشت.

خود مـن بعد از این همه ی کار سینمایی و چند سریال هنوز با مرضیه در سریال کمدی «سه در چهار» ساخته، مجید صالحی شناخته می‌شوم ولی چنین سریال هایي کـه هنرمندانی مثل مجید صالحی یا رضا عطاران در تلویزیون بخواهد بسازند دیگر تولید نمی‌شود.

کار در تلویزیون

مـن با تلویزیون مشکلی ندارم و مساله ام بیشتر با فیلمنامه هایي اسـت کـه بـه مـن پیشنهاد میشود و فعلاً قرار نیست در سریالی بازی کنم. اگر فیلمنامه خیلی خوبی باشد یا کارگردانی باشد کـه کارهایش را دوست داشته باشم حتماً در سریال آنها بازی میکنم.

سیر تا پیاز زندگی مهران رجبی از معلمی تا شروع بازیگری

بطور مثال سال گذشته در سریال «سایه بان» اثر برادران محمودی بازی کردم، کـه هم فیلمنامه شان را دوست داشتم هم کارگردانی و سینمایی کـه دارند. افشار درباره این کـه چقدر پیشنهاد بازی در سریال دارد، اظهار کرد: همیشه پیشنهادهایی مطرح می‌شود، کـه البته آن قدر نه گفته ام دیگر این پیشنهادها کمتر شده اسـت.

علاقمندی های آناهیتا افشار

آناهیتا افشار می گوید: « کتاب بهترین دوستم و مطالعه کتاب جزء اولویت های زندگی من است و من تقریبا از هر فرصتی برای مطالعه استفاده می کنم.» او می گوید؛ تکنولوژی یک امر ضروری برای جوامع مدرن و امروزی است ولی به نظر من این وسیله ضررهای زيادي را هم در کنار فوایدشان دارند که یکی از آن ها همین دور شدن از دنیای کتاب است.

من به خواندن کتاب های کاغذی علاقه زيادي دارم ولی بعضی کتاب ها هستند که کمیاب و نایاب هستند که می شود آن ها را از طريق اینترنت پیدا کرد و خواند. البته یک مشکلی که در کشور ما موجود است مسأله کپی رایت کتاب هایی است که در فضای مجازی برای دانلود گذاشته می شود، چه خوب است که با رعایت این قانون حق مؤلف و ناشر را هم در نظر بگیریم.

درصورتی که کتاب که همان غذای روح است جزیی از اولویت های زندگی هر شخصی قرار بگیرد یا هرکس به این درک برسد که مطالعه کتاب هم همانند غذا خوردن، تفریح کردن و… ضرورت دارد به این ترتیب خود را ناگزیر می کند که دست کم هر سه ماه یکبار مبلغی را برای خرید یک کتاب خوب درنظر بگیرد.

سریال در انتهای شب با هنرنمایی پارسا پیروزفر در فیلمنت

هرکدام از ما در زندگی خرج های اضافه ای داریم که اگر آن ها را حذف کنیم به آسانی می توانیم کتابی را که دوست داریم بخریم و مطالعه کنیم.

من خودم ترجیح می دهم به جای اینکه کتاب هایی با طرح جلد زشت را بخرم کتاب هایی را برای کتاب خانه ام تهیه کنم که شاید قدیمی باشند اما حداقل طرح های زیبا، ساده و جذاب دارند.

فعالیت آناهیتا افشار در سه در چهار

آناهیتا افشار درباره حضور دراین سریال سایه بان و ایفای نقش مژده گفت: انچه برای مـن حضور دراین سریال، را جذاب کرد، حضور مژده بود چرا کـه دربخش اعظمی از سریال او حضور فیزیکی ندارد اما ردش، در سریال کاملا مشهود اسـت. از این دست نقش‌ها در کارنامه‌ام بسیار دارم و این سبک کاری را دوست دارم.کاراکتری است که در کل , قصه حضورش احساس می‌شود و همه درباره او صحبت می‌کنند و بعد به یک باره ظاهر می‌شود, و حضورش جدی می‌شود. مژده کاراکتر خوبی است و به نظرم بهترین کاراکتر قصه است.

این بازیگر در ادامه درباره ویژگی‌های این نقش نیز بیان کرد: مژده خیلی کاراکتر عجیبی نیست، قضاوت مردم , الان خیلی زود است و بازخوردهایی که از مردم می‌بینم برایم جالب است، چرا که همه فکر می‌کنند , مژده مقصر اصلی از هم پاشیدگی زندگی آرمان و ساراست،

ولی باید بگویم آنطور که تا الان دیده شده نیست و نظر همه با نمایش چند قسمت دیگر از سریال درباره او تغییر می‌کند. مژده مقصر نیست چرا که از اصل ماجرا اطلاعی ندارد و از اتفاقات زندگی آرمان مطلع نیست به همین دلیل , می‌شود با او همذات پنداری کرد. در این سریال سارا و مژده هر دو قربانی هستند.

ازدواج لاله صبوری با مردی 17 سال بزرگتر از خود و ماجرای طلاق و ازدواج مجدد او

بد نیست بدانید آناهیتا افشار در نقش مژده بهترین کاراکتر قصه سریال “سایه‌بان” است.

مشکلات گریم سریال مدینه

روز اول سریال مدینه به من گفتند قرار است فقط یک سیم اورتودنسی روی دندان‌هایم قرار بگیرد اما در هنگام اجرا متوجه شدم که قالب کاملی است که دندان‌های مرا کاملا می‌گرفت و حتی شکل فک و دهان من را دفرمه کرده بود.

طوری‌ که کسی مرا نمی‌ شناخت. بعداز بازی در این سریال بسیاری مرا نشاختند.

آناهیتا افشار در سریال مدینه

آناهیتا افشار در سریال مدینه

شما در حال مطالعه بیوگرافی آناهیتا افشار در بازیگرنیوز هستید.

سختی گریه کردن در بازیگری

در تلویزیون نماد ناراحتی این است که حتما گریه کنیم و گریه هم حتما باید همراه با اشک باشد. همین امر باعث شده من هر روز قرص مسکن بخورم درحالیکه در سینما می‌ توانم گریه نکنم و با بغض دیالوگم را بگویم.

عکس آناهیتا افشار با عینک دودی

علاقه ای به عمل زیبایی ندارم

من اعتقادی به انجام عمل های زیبایی ندارم و دلیل اصلی رشد عمل های زیبایی در جامعه ما به خصوص جوانان نداشتن اعتماد به نفس در بین آن ها می توان اشاره کرد و این افراد معمولا در تصمیم گیری برای عمل های زیبایی دو دل هستند و ممکنه بعد از انجام عمل زیبایی از کارشان هم پشیمان بشوند.

آناهیتا افشار با روسری سفید

مشکلات سینما و تلویزیون

افشار در خصوص فضای تلویزیون گفت : در تلویزیون نیز فضا به همین ترتیب است و محیطی در تلویزیون برقرار است که در آن یکسری بازیگر فعالیت می کنند و اگر این اتفاق بیافتد که بازیگران سینما به تلوزیون آمده و فیلم هایی خوبی نیز در تلوزیون ساخته شود ، پیش رفت خوبی رخ خواهد داد. زیرا امروز دوره شکوفایی تلویزیون است و این سریال ها هستند که حرف اول را می زنند و اگر این اتفاق بیافتد ، کیفیت تلیوزیون افزایش می یابد و مخاطب بیشتری به خود جذب می کند.

زندگی خصوصی لیلا برخورداری بازیگر نقش کبری در خواب و بیدار + عکس های دیدنی او

این فعال هنری تصریح کرد : مشکل سینما باید به صورت ریشه ای حل شود و این اتفاقات باید در مورد کارگردانان و فیلمنامه نویسان خوبی که متاسفانه پروانه فعالیت دریافت نمی کنند ، رخ دهد. اگر مشکل کارگردانان و فیلمنامه نویسان حل شود ، مشکلات دیگر نیز به مراتب حل خواهد شد و به بازیگران نیز خیری خواهد رسید.

افشار در خصوص فعالیت در فضای خارج از کشور گفت : اصولا بازیگری چه در ایران باشد و چه در هر جایی از دنیا شغل بسیار جذابی است و اگر شما بتوانید یک کار خوب انجام دهید که بعد ها بتوانید با افتخار از آن یاد کنید ، هیچ اشکالی ندارد که در خارج از کشور باشد.

اولین فعالیت آناهیتا افشار

نخستین کار سینمایی او بازی در فیلم “طاووس های بی پر” در سال 1387 بود. او در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی در نقش مژده دختر دایی خسرو ایفای نقش کرد.

رابطه فامیلی آناهیتا افشار با مهناز افشار

آناهیتا افشار هیچ نسبت فامیلی با مهناز افشار ندارد و فقط تشابه فامیلی دارند.برای مشاهده تصاویر و بیوگرافی آناهیتا افشار در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آناهیتا افشار در کنار مهناز افشار در فیلم برف روی کاجها

تجربه ی بازیگری با ساعد سهیلی

نه فیلمنامه «پل خواب» طوری است که لازم باشد جز شهاب (ساعد سهیلی) به شخصیت دیگری آن قدرها پر و بال و رنگ و لعاب بدهد، نه کاراکتر ندا شور و انرژی شبیه محسن (هومن سیدی) در فیلم دارد که فضای خاصی برای بازی در اختیار هنرپیشه اش بگذارد.

او دختر عاشقی است که علی رغم فشار پدر و مشکلات حل نشدنی شهاب، به پای همسرش نشسته اما حالا با پی بردن به اعتیاد شهاب و دیدن رفتارهای مشکوکش، مردد می شود.

 

پس آناهیتا افشار هم برای بازی در این نقش، کار چندان دشواری پیش رو نداشته، عشق و محبت ندا به شهاب را در یکی از همان سکانس های اول با صدای خارج از قالب و لحن کمی شیطنت آمیزش به تصویر می کشد. نگرانی و مراقبتش را وقتی قبل از مهمانی شام، عابربانکش را به شهاب می دهد و ویرانی و فروپاشی اش را وقتی پایپ مخصوص شیشه را در کشوی شوهرش پیدا می کند.

افشار که هم به لحاظ فیزیک و چهره انتخاب جسورانه اما خوبی برای این نقش بوده و هم با گریم مختصر و طراحی لباس درستش، بیشتر به هدف وجودی ندا در فیلمنامه نزدیک شده – در حضورهای کوتاه و مقطعش در فیلم، توانسته از پس ساختن این احساس بر آید.

آناهیتا افشار در جشنواره فیلم بوسان

عکس های آناهیتا افشار به همراه ندا جبرائیلی در بیست و چهارمین جشنواره فیلم بوسان در کره جنوبی برای فیلم سینمایی «هفت و نیم»

آناهیتا افشار در بیست و چهارمین جشنواره فیلم بوسان

حضور درخشان آناهیتا افشار در فیلم ویلایی ها

آناهیتا افشار در فیلم سینمایی ویلایی ها

آناهیتا افشار در کنار بهزاد فراهانی

آناهیتا افشار که در حال حاضر فیلم های سینمایی «ویلایی ها» و «پل خواب» را در اکران دارد پس از چند سال دوری از تلویزیون با حضور در سریال «سایه بان» ساخته برادران محمودی به تلویزیون بازمی گردد.
افشار در سریال «سایه بان» بازیگر نقش مژده دختر دایی خسرو با بازی بهزاد فراهانی خواهد بود. محمدرضا غفاری و بهزاد فراهانی نیز در صحنه هایی که در لوکیشن های کشور گرجستان تصویربرداری می شود حضور دارند.

ماجرای عشق شهرام قائدی به دختر دایی اش و قهر پدرش از او

این قصه درباره دو رفیق است که در منطقه ای کارگر نشین بزرگ شده اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند.
امین تارخ، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی و علی اوسیوند با هنرمندی کامران تفتی بازیگران این سریال هستند.

آناهیتا افشار در سریال سایه بان

آناهیتا افشار در سریال سایه بان

آناهیتا افشار در سریال قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمدزاده،‌صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و آناهیتا افشار از آبان ماه عرضه می‌ شود.

بیش از یک سال از آغاز پروسه تولید سریال قورباغه می‌گذرد و حالا زمان عرضه این سریال پرحاشیه مشخص شد؛ بدین ترتیب قورباغه از آبان‌ماه به بازار می‌آید. قورباغه را شاید بتوان سینمایی‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی دانست، زیرا ترکیب عوامل آن ستاره‌ های سینمایی هستند.

هومن سیدی به عنوان کارگردان در رأس این عوامل قرار می‌ گیرد، او پیش از این پنج فیلم سینمایی موفق از جمله “مغزهای کوچک زنگ زده” را ساخته و تجربه او در سریال محدود به بازی در سریال‌ های عاشقانه و گلشیفته بوده است.

سیدی برای ساخت اولین سریال خود سراغ بازیگران مطرحی رفت و نقش اول سریال خود را به نوید محمدزاده سپرد. این انتخاب باعث شده تا بیش از پیش مخاطبان منتظر این سریال باشند.

آناهیتا افشار بازی در جدیدترین کار هومن سیدی برای نمایش خانگی «قورباغه» را تجربه می‌کند.

آناهیتا افشار گفت سریال «قورباغه» مثل آثار سینمایی هومن سیدی سریال جذابی است که فکر می‌کنم در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی همراه شود. این روزها مشغول بازی در این سریال هستم.

تیپ های جنجالی بازیگران زن در خارج از کشور

پوستر فیلم قورباغه

آناهیتا افشار در فیلم ایستگاه اتمسفر

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: بزودی قرار است فیلم «ایستگاه اتمسفر» که در سال 1395 به کارگردانی مهدی جعفری ساخته شده اکران شود. در حال حاضر مشغول خواندن فیلمنامهای هستم که فکر می‌کنم اگر به زودی ساخت آن شروع شود ممکن است امسال در جشنواره فجر حضور داشته باشد.

حضور در فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

آناهیتا افشار در جدیدترین اثر سینمایی اش جلوی دوربین فیلم سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان رفت. در این فیلم بازیگرانی چون لیلا زارع، سعید آقاخانی، فرشته صدر عرفایی، آناهیتا افشار، بابک انصاری، روشنک گرامی، مریم کاویانی، رهام مخدومی و سمیرا ذکایی به ایفای نقش پرداختند.

یک کیلو و بیست و یک گرم یک اثر اجتماعی است و ٣ قشر از طبقه فرهنگی جامعه را کارشناسی و روایت می کند.

پوستر فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

آناهیتا افشار در فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم

تجربه ی حضور آناهیتا افشار در فیلم  هفت و نیم

فیلم «هفت و نیم» که داستانِ مشکلاتِ هفت دختر ایرانی و افغانی را در آستانه ازدواج روایت می‌ کند، در سامانه‌ های اینترنتی، اکران آنلاین شده است.

این اثر سینمایی، به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه‌ کنندگی جمشید محمودی، محصول مشترک ایران و افغانستان است. بازی آناهیتا افشار در این فیلم مورد توجه قرار گرفته بود. به همین مناسبت، پوستر تازهِ فیلم «هفت و نیم» با طراحی و اجرای محمد موحدنیا منتشر شده است.

هستی مهدوی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، ندا جبرائیلی، شیدا خلیق، افسانه کمالی، فوژان تقی‌ زاده، علیرضا کمالی، محمدرضا غفاری، رویا جاویدنیا، علیرضا استادی، حسین مهری و … بازیگران این فیلم هستند.

معرفی بازیگران در نقش قاتل در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی

نگاهی بر تصاویر آناهیتا افشار

روسری زیبای سنتی آناهیتا افشار

عکس نیمرخ آناهیتا افشار

تیپ مشکی آناهیتا افشار

آناهیتا افشار با روسری قرمز

آدرس اینستاگرام آناهیتا افشار anahitafshar@

پیج اینستاگرام آناهیتا افشار با 159k followers فعال است.اطلاعات بیشتر در مورد بیوگرافی آناهیتا افشار را در پیج اینستاگرامش دنبال کنید.

صفحه اینستاگرام آناهیتا افشار

او درباره این عکس نوشته: سعید حسنلو «پروانه الجزایری» رابه روی صحنه میبرد.

آناهیتا افشار در پروانه الجزایری

او درباره این عکس نوشته: عصر يك روز…

تیپ آبی آناهیتا افشار

او درباره این عکس نوشته: جناب آقاى على اكبر صادقى، هنرمند بـه تمام معنا، فراتر از يك نقاش و يك هنرمند، داشتن شـما افتخار ماست

عکسی از یک نقاشی در اینستاگرام اناهیتا افشار

او درباره این عکس نوشته: فيلم سينمايي ايستگاه اتمسفر بـه كارگردانى آقاى مهدى جعفرى, با آقا محسن كيايي

اناهیتا افشار در کنار محسن کیایی

 

آناهیتا افشار در کنار طناز طباطبایی و ویشکا آسایش

مانتوی نارنجی آناهیتا افشار

 

کارنامه هنری آناهیتا افشار

کارهای سینمایی

  • هفت و نیم (۱۳۹۷)
  • کارت پرواز (۱۳۹۶)
  • ایستگاه اتمسفر (۱۳۹۵)
  • یک کیلو و بیست و یک گرم (۱۳۹۵)
  • ویلایی‌ها (۱۳۹۵)
  • پل خواب (۱۳۹۴)
  • برف (۱۳۹۲)
  • همسایه (۱۳۹۲)
  • یک، دو، سه،… پنج (۱۳۹۱)
  • برف روی کاج‌ها (۱۳۹۰)
  • پنهان (۱۳۸۹)
  • طاووس‌های بی پر (۱۳۸۷)
  • زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)

کارهای تلویزیونی

  • قورباغه (١٣٩٨)
  • سایه‌بان (۱۳۹۶)
  • مدینه (۱۳۹۳)
  • نگین (۱۳۹۰)
  • زیر هشت (۱۳۸۹)
  • خسته دلان (۱۳۸۸)
  • رستگاران (۱۳۸۸)
  • سه در چهار (۱۳۸۶)
  • ترش و شیرین (۱۳۸۵)
  • متهم گریخت (۱۳۸۴)
  • خانه به دوش (۱۳۸۳)

حضور در تئاتر

  • فرانکشتاین (ایمان افشاریان – آذر و دی ۱۳۹۸)، تئاتر شهرآناهیتا افشار در کنار ثریا قاسمی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا