اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال فوبار fubar 2023 | آخرین مأموریت آرنولد شوارتزنگر پیش از بازنشستگی

سریال فوبار fubar 2023 یک اثر آمریکایی جدید در ژانر کمدی-اکشن است که در 8 قسمت و در ماه مه 2023 توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال فوبار fubar 2023 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال فوبار fubar 2023 منتشر شده می‌خوانید.

خالق سریال فوبار fubar 2023 چه کسی است؟

سریال فوبار fubar 2023 توسط نیک سانتورا ساخته شده است.

سریال فوبار fubar 2023 چند قسمت دارد و چه زمانی منتشر شد؟

سریال فوبار fubar 2023 یک اثر آمریکایی جدید است که در 8 قسمت و در ماه م0 2023 توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد.

داستان سریال فوبار fubar 2023 چیست؟

در خلاصه داستان سریال فوبار fubar 2023 میخوانیم:لوک و دخترش اِما سال‌هاست که به یکدیگر دروغ گفته‌اند، هر دوی آن‌ها نمی‌دانند که دیگری یک مأمور سازمان اطلاعات مرکزی است. هنگامی که هر دو حقیقت را می‌آموزند، متوجه می‌شوند که در واقع هیچ چیزی در مورد یکدیگر نمی‌دانند.

مشخصات سریال فوبار fubar 2023

نام سریالفوبار fubar 2023
سازندهنیک سانتورا
کارگردانفیل آبراهام، هالی دیل، استیون ای. آدلسون، استیون سرجیک
تهیه کنندهآگاتا بارنز
تهیه کنندگان اجرایینیک سانتورا، اسکات سالیوان، آدام هیگز، آرنولد شوارتزنگر، دیوید الیسون، دانا گلدبرگ، بیل بست، هالی دیل، فیل آبراهام
موسیقیتونی مورالس
کشور سازندهایالات متحده آمریکا
زبان اصلیانگلیسی
تولید کنندهاسکای‌دنس مدیا
بلک‌جک فیلمز
ژانراکشن، کمدی، جاسوسی، هیجان انگیز
توزیع کنندهنتفلیکس
تاریخ انتشار اولیه۲۵ مه ۲۰۲۳
شمار فصل‌ها1 فصل
تعداد قسمت ها8 قسمت
مدت زمان۴۵ تا ۵۹ دقیقه

معرفی سریال فوبار fubar 2023

لیست بازیگران فوبار fubar 2023

  • آرنولد شوارتزنگر در نقش لوک برونر
  • مونیکا باربارو در نقش اما برونر
  • میلان کارتر در نقش بری، افسر عملیات فنی سیا در تیم لوک
  • گابریل لونا در نقش بورو پولونیا، یک دلال اسلحه قدرتمند
  • فورچون فیمستر در نقش رو، مامور سیا از تیم لوک
  • تراویس ون وینکل در نقش آلدون، مامور سیا از تیم لوک
  • فابیانا اودنیو در نقش تالی برونر، همسر سابق لوک و مادر اما
  • جی باروچل در نقش کارتر، دوست اما که یک معلم مهدکودک است
  • باربارا ایو هریس در نقش دات، یک مدیر منطقه‌ای سیا که به لوک و اما مأموریت داد تا به عنوان یک تیم با هم کار کنند.
  • آپارنا بریل در نقش تینا، یک تحلیلگر داده خارج از سازمان سیا که برای پیوستن به تیم لوک آورده شد.
  • اندی باکلی در نقش دانی، دوست تالی
  • اندی باکلی
  • دِوِن باستیک
  • اسکات تامپسون
  • آدام پالی
  • تام آرنولد
معرفی فیلم سه کام حبس با بازی پریناز ایزدیار و محسن تنابنده

عوامل سریال فوبار fubar 2023

نیک سانتورا به عنوان خالق سریال فوبار fubar 2023 شناخته می‌شود که تجربه بسیار درخشانی در زمینه ساخت آثار اکشن محور در دنیای سریال دارد. او حرفه خودش را با نویسندگی در سریال سوپرانوها (The Sopranos) شروع کرد و از آن زمان نیز در سریال فرار از زندان (Prison Break)، سریال اسکورپین (Scorpion)، سریال خطرناک‌ترین بازی (Most Dangerous Game) و همچنین ریچر (Reacher) به عنوان نویسنده کار کرده است.

معرفی سریال فوبار fubar 2023

آرنولد شوارتزنگر از جمله بازیگران برجسته و موفق دنیای سینمایی به شمار می‌رود و حالا قرار است برای اولین بار در دنیای سریال نقش‌آفرینی کند که مربوط به حضور در سریال فوبار fubar 2023 محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است. این بازیگر برجسته تاکنون در فیلم‌های بسیار درخشان و برجسته‌ای نقش‌آفرینی کرده که شامل فیلم کوماندو (Commando) محصول سال ۱۹۸۵، فیلم غارتگر (Predator) محصول سال ۱۹۸۷، فیلم دروغ‌های حقیقی (True Lies) محصول سال ۱۹۹۴ و همچنین فرنچایز ترمیناتور (Terminator) است.

آرنولد شوارتزنگر تاکنون هیچ نقشی را در طی حرفه بازیگری پنجاه ساله خودش در دنیای سریال ایفا نکرده و حالا قرار است این موضوع با سریال «فوبار» تغییر کند. این سریال جاسوسی، کمدی و اکشن محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود و در آن، آرنولد شوارتزنگر نقش یک مأمور سیا را بازی می‌کند که برنامه‌هایش برای بازنشستگی به خطر افتاده و حالا باید یک کار جدیدی را برعهده بگیرد که برای او و خانواده‌اش بسیار نزدیک به خانه است. بدون شک با حضور این بازیگران درخشان و همچنین عوامل سازنده مبتکر، سریال «فوبار» یکی از آثار مورد انتظار به شمار می‌رود.

از ثروت مهران مدیری چه میدانید؟

معرفی سریال فوبار fubar 2023

تولید سریال فوبار fubar 2023

تلویزیون Skydance برای اولین بار اعلام کرد که در حال توسعه یک سریال تلویزیونی جاسوسی بدون عنوان برای آرنولد شوارتزنگر است تا در اوت 2020 در آن نقش آفرینی کند و اولین فیلمنامه تلویزیونی لایو اکشن خود را در اوت 2020 انجام دهد. اندکی پس از آن، مونیکا باربارو به عنوان نقش اول مقابل شوارتزنگر در سریالی انتخاب شد که پدر و دختر هر دو مامور سیا هستند، بدون اینکه دیگری بداند. نتفلیکس حقوق این پروژه را در نوامبر به دست آورد و هشت قسمت از سریال را تا می 2021 سفارش داده بود. بازیگران در آوریل 2022 گسترش یافتند.

فیلمبرداری در آوریل 2022 در آنتورپ، بلژیک در اطراف Grote Markt آغاز شد. فیلمبرداری بیشتر در تورنتو انجام شد، جایی که شوارتزنگر در حال همکاری مجدد با تام آرنولد، همبازی سابق فیلم True Lies بود. در سپتامبر 2022، فیلمبرداری سریال با نام FUBAR به پایان رسید.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال فوبار fubar 2023

سریال فوبار fubar 2023 در تاریخ ۲۵ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شد. نتفلیکس همانند دیگر سریال‌های خودش، تمام هشت قسمت این اثر را نیز به صورت یکجا در همان روز ابتدایی عرضه کرد.

داستان سریال فوبار fubar 2023

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال فوبار fubar 2023 به شرح زیر است:

«یک پدر و دختر هر دو برای سال‌ها است که به عنوان مأمور سیا مشغول به فعالیت هستند اما هر دوی آن‌ها این موضوع را از یکدیگر پنهان کرده‌اند و همین نیز سبب شده تا کل رابطه بین آن‌ها یک دروغ بسیار بزرگ باشد. آن‌ها پس از اینکه متوجه فعالیت یکدیگر در سیا می‌شوند، مجبور هستند تا با یکدیگر به عنوان همکار کار کنند و همین نیز باعث می‌شود تا این دو بیشتر با یکدیگر آشنا شوند.»

نیکی مظفری دُردانه ی مجید مظفری را بیشتر بشناسید

بر اساس همین خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال فوبار fubar 2023 می‌توان گفت که بیننده‌ها شاهد یک برداشت جالب از داستان‌های جاسوسی خواهند بود. در این فیلم، شواتزنگر نقش یک مأمور مخفی را ایفا می‌کند که حرفه واقعی خودش را از دیگر اعضای خانواده پنهان کرده تا اینکه او به همسرش با بازی جیمی لی کرتیس مشکوک و در ادامه متوجه می‌شود که خانواده‌اش درگیر یک توطئه تروریستی شده‌اند و همین نیز باعث می‌شود تا راز او آشکار گردد.

به طور کلی، داستان سریال فوبار fubar 2023 آشنا به نظر می‌رسد اما اینکه دختر وی با بازی مونیکا باربارو نیز یک جاسوس است و او نیز این موضوع را از دیگر اعضای خانواده پنهان نگه داشته، سبب جذاب‌تر شدن داستان می‌شود. حالا، این پدر و دختر مجبور هستند تا با یکدیگر کار کنند که باعث خلق لحظات کمدی و درام خانوادگی جالبی می‌شود.

آرنولد شوارتزنگر در سریال فوبار fubar 2023

بررسی سریال فوبار fubar 2023

یک توصیه مشهور هست که می‌گوید سعی کنید هیچوقت سلبریتی‌های محبوب‌تان را از نزدیک نبینید، چون ممکن است همه آن چیزی را که شما از آنها در ذهن ساخته‌اید در طرفه‌العینی خراب کنند. ممکن است اخلاق گندی داشته باشند یا رفتارشان شبیه آنچه شما همیشه تصور می کرده‌اید نباشد؛ آنوقت اینطوری یک چهره و خیال زیبا را از دست داده‌اید. از طرف دیگر، خیلی‌ها دل‌شان نمی‌خواهد در شرایط سخت و نامتعارف دیده شوند. شاید شما هم به چنین آدم‌های معروف یا معمولی برخورده باشید. کسانی که نمی‌خواهند روی تخت بیمارستان عکسی از آنها گرفته شود. یا وقتی که سر و وضع نامناسبی دارند. یا وقتی مشغول کاری هستند که ممکن است برای دیگران جالب نباشد.

ناگفته های زندگی کوروش تهامی از طلاق از شبنم طلوعی تا ازدواج دوم + بررسی فیلم ها

مشکلم با سریال فوبار fubar 2023 یا سریال نابود شده این است؛ آرنولد با آن هیکل عضلانی و آن پهنای شانه و صورت استخوانی، در سینمای اکشن یک افسانه است. تکرار نشدنی است. هر وقت به او فکر می‌کنیم او را با دیالوگ ¡Hasta la vista به معنی «تا دیدار بعدی» یا «حالا می‌بینمت» به یاد می‌آوریم. با چهره‌ای که ترس و احساس در آن جایی ندارد و قرار است به جنگ مرد جیوه‌ای برود و دنیا را نجات دهد. وقتی که در ترمیناتور می‌گوید I’ll be back. یا وقتی که در کماندو چهره‌اش را برای استتار گریم می‌کند. از او. فیلم‌های کمدی هم دیده‌ایم. اما جدا از این که در فیلم‌های کمدی‌اش آرنولد «نابودگر» نبوده، ولی وجاهتش را حفظ کرده. به خصوص در کمدی‌های پرفروش و مشهوری مثل دوقلوها یا دکتر دولیتل.

اینجا در سریال فوبار fubar 2023 او فقط سایه‌ای از یک آرنولد شوارتزنگر است. مردی که قرار است با آخرین توان و اعتبارش، کمی دیگر کاسبی کند. آدم را یاد عباس قادری در کنسرت‌های انگلیسش می‌اندازد؛ همانقدر غم‌انگیز و رقت‌آور! با موهای رنگ شده و ریشی که بیشتر مناسب بازی در نقش پیرمردهای مذهبی حجره‌نشین در سریال‌های ایرانی است تا بازی در نقش یک مامور کارکشته ۶۵ ساله سیا در ۷۶ سالگی.

در زمانی که باید نهایتا نقش‌ استاد جان ویک یا یک جوان بزن بهادر دیگر را بازی کند. با هیکل از ریخت افتاده‌ای که حتی برای چند متر دویدن به زحمت می‌افتد. پیرمرد در این وضعیت واقعا دوست‌نداشتنی است. شبیه کریس رونالدو در النصر. فرقش این است که رونالدو در آخرین سال‌های بازیگری برای آمدن به عربستان سالی ۵۰۰ میلیون یورو دستمزد می‌گیرد. درآمد آرنولد برای بازی در سریال Fubar حدود ۲۵ میلیون دلار اعلام شده. برای بازیگری که در سال‌های اوج بازیگری بالاترین دستمزدهای دوران را می‌گرفته، چنین حقوقی بخور و نمیر است. و تازه به نظر می‌رسد سریال بخش قابل توجهی از هزینه‌اش را به سوپراستار سابق اختصاص داده و انتظارش این بوده که او به تنهایی سریال را بالا بکشد. کاری که تا حدی هم محقق شده. اما این‌ها چیزی از دلسوزی ما برای آرنولد کم نمی‌کند.

بیوگرافی بهرام رادان و جنجال ازدواجش با یک بلاگر

در سریال فوبار fubar 2023 با چی طرفیم؟

داستان تقریبا همان کلیشه همیشگی است؛ لوک برنر مامور کله‌شق و درجه‌ یک سیا پس از آخرین ماموریتش باید بازنشسته شود اما مجبور می‌شود به میدان برگردد. او قرار است با فردی شرور که می‌تواند دنیا را به نابودی بکشاند مبارزه کند. آرنولد در اغلب اوقات از هوش و تجربه‌اش و از همکارانش کمک می‌گیرد تا پیروز شود. البته دستیار زن او (که نمی‌گویم چه نسبتی با آرنولد دارد تا قضیه لو نرود!) کمک زیادی به او می‌کند. ماجرا هم شبیه یک جیمز باند رقیق شده است. البته جیمز باند سنگین وزن و زن و بچه‌داری که این بار داستانش کمی هم بانمک است و دلهره و تعلیق ماموریت‌های دنیل کریگ را ندارد.

چرا باید سریال فوبار fubar 2023 را ببینیم؟

این را احتمالا بینندگان سریال بهتر توضیح خواهند داد. تماشای دوباره آرنولد در یک سریال اکشن که بامزه هم هست، به خودی خود خیلی‌ها را برای پلی کردن سریال قلقلک می‌دهد. سریال هم ویژگی‌های معمول برای اکشن‌بازها را دارد. صحنه‌هایی که در کشورهای مختلف فیلمبرداری شده. از قطارهای سریع‌السیر تا صحنه‌های اتومبیلرانی پرانرژی و موتورسوارها و هلکوپتر و هواپیما تا دلتان بخواهد. یک قهرمان دختر خوش‌قیافه (Monica Barbaro) هم داریم که قرار است دل فمینیست‌ها را به دست بیاورد و سریال در سلطه مردان نباشد. برادر آرنولد هم در فیلم سیاهپوست است تا این عزیزان هم بتوانند بدون دلخوری به تماشا بنشینند!

چرا نمی‌خواهیم سریال فوبار fubar 2023 را ببینیم؟

سریال نابود شده یک داستان کم‌رمق و تیمی درجه دو است که قرار است با آرنولد تزیینش کنند. نه اکشنش اکشن است نه گره‌های معمایی‌اش خیلی فکر شده است و نه شوخی‌هایش بامزه‌اند. درباره اکشن کار شاید مشکل اصلی خود آرنولد است که حتی برای موتورسواری و دویدن معمولی هم نیاز به بدل داشته. چه برسد به پریدن‌ها و آویزان شدن‌ها. داستانی قابل‌ پیش‌بینی که تقریبا در هیچ صحنه‌ای آدرنالین شما را بالا نمی‌برد. مثلا پایان اپیزودها که تقریبا کاملا مشخص است بعدش چه اتفاقی خواهد افتاد (شما از رسیدن هلکوپترها در پایان اپیزود یک خیلی شوکه شدید؟). این‌ها را مقایسه کنید با سریال‌های درست و حسابی مثل Homeland یا حتی همان ۲۴.

آراد انتظار با دو اثر جدید به ارمنستان می رود

صحنه‌های آبکی کم نیستند؛ کشیدن سزیم با لوله به داخل هلکوپترها از آن ایده‌های مضحک بود. مثل پایین رفتن خودرو داخل کارواش و وارد شدن به تونل مخفی. از آن جیمزباندبازی‌های خنک. یا صحنه‌های مثلا خنده‌داری که لوس‌اند؛ دستگاهی که دوست پسر اِما اختراع کرده تا عشقش را به او ابراز کند، پایین رفتن صندلی اما، کل‌کل‌های لوک و اما.

کلا اختیار با خودتان است. می‌توانید سریال Fubar یا نابود شده را ببینید یا وقت‌تان را با دیدن سریالی بهتر بگذرانید.

نمرات سریال فوبار fubar 2023

نمرات اپیزود های سریال فوبار fubar 2023 در IMDb به صورت زیر است:

  • اپیزود ۱: The Great Dane – ۶.۳
  • اپیزود ۲: The Hunt – ۶.۵
  • اپیزود ۳: The Train – ۶.۷
  • اپیزود ۴: The Warehouse – ۶.۹
  • اپیزود ۵: The Farm – ۷.۱
  • اپیزود ۶: The Hospital – ۷.۳
  • اپیزود ۷: The Bridge – ۷.۵
  • اپیزود ۸: That’s It and That’s All – ۷.۲

میانگین نمرات هشت اپیزود ۶.۸ است.

  • نمره Rotten Tomatoes: 51/100

پوستر سریال فوبار fubar 2023

پوستر سریال فوبار fubar 2023

تریلر سریال فوبار fubar 2023

معرفی بازیگران سریال فوبار fubar 2023

آرنولد شوارتزنگر

از بازیگران مرد معروف ، مدل، تهیه کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار و بدن ساز اتریشی-آمریکایی، برنده جایزه گلدن گلوب بازیگری است. وی فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا است.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون هرکول در نیویورک، سالگرد مبارک و خداحافظ و کونان بربر حضور داشته است.

او در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷ از سوی مجلهٔ تایم به‌عنوان یکی از ۱۰۰ نفر از تاثیرگذارترین اشخاص در جهان نام گرفته‌است.

بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر گیلانی

آرنولد شوارتزنگر

مونیکا باربارو

مونیکا باربارو بازیگر آمریکایی است که پس از فارغ‌التحصیلی در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت بازیگری را دنبال کند و به سانفرانسیسکو بازگشت. در آنجا، او در مدرسه بازیگری خانه نمایش بورلی هیلز شرکت کرد. از فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها حضور داشته است می توان به تاپ گان: ماوریک، پلیس خوب، در نیمه‌شب، فوبار و نابود شده اشاره کرد.

مونیکا باربارو

فابیانا اودنیو

فابیانا اودنیو هنرپیشه اهل ایتالیا است که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۸ میلادی آغاز کرده است. از فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی که وی در آن حضور داشته است می توان به آستین پاورز: مرد بین‌المللی رمز و راز، برنامه‌ریز عروسی، پلیس آهنی ۲، مدرسه تابستانی، اکنون در ارتش، نابود شده، سفر به مرکز زمین و اخطار اشاره کرد.

فابیانا اودنیو

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا