اخبار حاشیه بازیگران

خواهر نرگس محمدی هم مدل شد

عکس جدیدی از خواهر نرگس محمدی که به تازگی وارد کار مدلینگی شده است در فضای مجازی منتشر شد و باعث تعجب بسیاری از کاربران قرار گرفت.

نرگس محمدی و خواهرش

نرگس محمدی و خواهرش

نرگس محمدی و خواهرش

بیوگرافی نرگس محمدی

در بیوگرافی نرگس محمدی آمده است: او متولد 9 فروردین 1364 در پونک تهران می باشد و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

کودکی نرگس محمدی

قد نرگس محمدی

در بیوگرافی نرگس محمدی آمده است قد او 167 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده نرگس محمدی

در ادامه بیوگرافی نرگس محمدی میخوانیم : خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی و مادرش

در بیوگرافی نرگس محمدی درباره ی خانواده ی او میخوانیم : سارا و محسن خواهر و برادر نرگس محمدی ازدواج کرده‌اند . شوهرخواهر نرگس محمدی آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کنند، خواهرش نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. برادر نرگس محمدی هم پیش از او در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند.

خواهر و برادر نرگس محمدی

نرگس محمدی می گوید از ابتدا دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما  شرکت می‌کردم اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در شاخه تجربی کنکور دادم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

خوشگذرونی نوه ثریا قاسمی در خارج از کشور

نرگس محمدی همانند ستایش در سریال ستایش مهربان و صبور است او عاشق مادرش و بهترین دوست اوست. 

ازدواج و همسر نرگس محمدی

از نکات خواندنی بیوگرافی نرگس محمدی ماجرای ازدواج اوست.او که شهریور سال 95 مهمان دورهمی مهران مدیری بود با کمال صداقت در این برنامه گفت مدت هاست خواستگاری ندارم.

نرگس محمدی و علی اوجی در دورهمی

نرگس محمدی در اردیبهشت ماه سال 96 در سن 33 سالگی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

مراسم خواستگاری نرگس محمدی و علی اوجی با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد و خبر این عروسی با انتشار چند عکس از سالن عقدی در منطقه سعادت آباد تهران رسانه ای شدمراسم عقد نرگس محمدی

مراسم عقد نرگس محمدی با حضور بازیگران

من و علی در نظرات، تصمیمات و انتخاب های مان خیلی شبیه به هم هستیم، وقتی تصمیم به ازدواج گرفتیم تمام دوستانم به من می گفتند: (چقدر شبیه به هم هستید!). بار اول که علی به من پیشنهاد ازدواج داد پذیرفتم، برای من خیلی اهمیت دارد که همسرم مثل من هنرمند باشد و مرا درک کند.

همسر نرگس محمدی کیست ؟

علی اوجی بازیگر، نویسنده، تهیه کننده موسیقی و استندآپ کمدین متولد 17 اسفند ماه 1362 در تهران می باشد و تاکنون در سریالهای نظیر پژمان و در حاشیه حضور داشته است .

البته وی بیشتر در زمینه ی تهیه کنندگی و برگزار کنندگی برنامه های فرهنگی و هنری فعالیت دارد و دوستان سینمایی و موسیقیایی زیادی نیز دارد.

علی اوجی و همسرش

طلاق نرگس محمدی از علی اوجی

درفضای مجازی شایعات زیادی پیرامون طلاق نرگس محمدی و علی اوجی به وجود امده است که دلیل این شایعات فعالیت این دو هنرمند در فضای مجازی بوده است اما نرگس محمدی و علی اوجی هیچ واکنشی به این شایعه نداشته اند  اما این شایعات کذب  است و این دو هنرمند به هیچ عنوان از همدیگر جدا نشدند .

آیا لیندا کیانی ایران را ترک کرده است ؟

شایعه ازدواج نرگس محمدی با سام درخشانی

از نکات پرجستجو بیوگرافی نرگس محمدی ماجرای ازدواج او با سام درخشانی است. فاطمه گودرزی یکی از هنرمندان حاضر در برزیل در گفت‌وگو با خبرنگار نامه نیوز خبر اعلام رسمی ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل را تکذیب کرد.

روز گذشته خبری درخصوص اعلام رسمی ازدواج دو بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر که یکی از خبرنگاران حاضر در اینستاگرام آن را منتشر کرده بود. این بازیگر اعلام رسمی این موضوع را تکذیب کرد.

بر همین اساس سایت خبری نامه نیوز و برخی از سایت های خبری دیگر به استناد این ادعا اقدام به انتشار این خبر کردند و این خبر نادرست را منتشر کردند.

سایت نامه نیوز از خوانندگان محترم و این دو بازیگر به علت انتشار این خبر نادرست عذرخواهی می‌کند. گفتنی است که تصویر منتشر شده در این خبر نیز مربوط به فیلمبرداری آخرین همکاری این دو بازیگر در تهران پیش از سفر به برزیل است.

نرگس محمدی و سام درخشانی در برزیلنرگس محمدی و سام درخشانی در برزیل

علایق و حقایقی درباره نرگس محمدی

در ادامه بیوگرافی نرگس محمدی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

از پرستاری تا صدا و سیما

از ابتدا دلم می خواست در رشته هنر ادامه تحصیل بدم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می کردم اتفاقی برایم افتاد و امتحان را از دست دادم

به همین دلیل در کلاس های علوم تجربی دبیرستان شرکت کردم و بعد هم در دانشگاه پرستاری پذیرفته شدم

نرگس محمدی شاگرد پرویز پرستویی

نرگس محمدی می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرستویی و آقای حبیب رضایی در آن‌جا حضور داشتند.

آقای رحمانیان نیز در کنار این دو بزرگوار حضور داشتند، خانم تیموریان و استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی هم درس‌های زیادی از بازیگری به ما آموختند. در مجموع، کلاس‌ها بسیار پر بار و خوب بود اما بد نیست بدانید همان روز اولی که برای ثبت نام به «کارنامه» مراجعه کردم، آقای پرستویی و رضایی گفتند که ما شرایطی را برای بچه‌ها فراهم می‌کنیم که به شدت سخت است و به همین دلیل ممکن است خیلی از بچه‌ها در میانه کار عطای بازیگری را بر لقایش ببخشند و همین هم شد، ما در ابتدای کلاس‌ها بیست هنرجوی دختر و بیست هنرجوی پسر بودیم، اما اواخر کار، از این جمع چهل نفره فقط پانزده نفر باقی مانده بود. من از ابتدا خودم را برای این سختی‌ها آماده کرده بودم و از آن‌جایی که این حرفه و هنر را دوست داشتم تمام سختی‌ها را تحمل کردم.

ست جالب الهام چرخنده و همسرش در یک مراسم

نرگس محمدی از دروغ متنفرم

نرگس محمدی به مهربانی و صداقت خود مشهور است. او می گوید: دروغ مادر تمام اتفاقات بد است، من اصلا دروغ نمی گویم چون دورغ گویی نابودم می کند. به نظر من اگر در زندگی یک آدم بدترین اتفاق هم بیافتد نباید دروغ بگوییم.

جنجال سفر به برزیل

حضور در ورزشگاه کوریتیبا

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2014 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

ماجرای حضورش در کشور برزیل با کاروان هنرمندان جهت حمایت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2014 و انتشار چند عکس و فیلم دعوایش با سام درخشانی او را مدتی سر تیتر خبرها کرد.

نرگس محمدی و دیگر بازیگران در برزیلنرگس محمدی و دیگر بازیگران در برزیلنرگس محمدی و دیگر بازیگران در برزیل

برنامه برای ادامه بازیگری

من دوست دارم این فرصت ایجاد شود که با برخی از کارگردان‌ های مورد علاقه‌ ام کار کنم و در سینما فعال‌ تر بشوم و نقش‌ های متفاوت بازی کنم

نرگس از زبان مادرش

مادر نرگس محمدی می‌گوید: «من از نرگس در مورد كارهای خانه راضی‌ام. نرگس تنها دوست من بوده و همیشه در كنار من حضور داشته، البته این چند ساله به دلیل مشغله كاری كمی، در انجام كارهای منزل تنبل شده كه آن را هم می‌گذاریم به حساب مشغله كاری‌اش، گرچه باید بگویم نرگس بهترین دوست من است!(باخنده) البته تصورتان این نباشد كه من بین بچه‌ها فرق می‌‌گذارم، به این دلیل كه نرگس بیشتر در كنار من است. نرگس خانم هم می‌گوید: «مادر، عزیزترین و بهترین نعمتی است كه خداوند به بنده‌هایش مرحمت می‌كند، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» است كه با تمام وجود دوستش دارم…»

بهاره افشاری با استایل گنگش در حال موتور سواری

ماجرای اعدام !

سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش ، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی (متهم به قتل و زنا) عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش ستایش را در بیلبورد تبلیغاتی که برای آزادی سکینه محمدی آشتیانی در شهر وین اتریش نصب کرده بود درج نمود.

در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی درخواست نمود که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی ! شود عکس این خبر بعد از مدتی از طرف این سازمان اصلاح شد.

ماجرای اعدام نرگس محمدی بازیگر

مدلینگ

نرگس محمدی بعنوان فتو مدل نیز فعالیت کرده است، او مدتی برای یک برند لباس عکس های مدلینگ گرفت و سپس همکاری با یک برند طلا و جواهرات داشته است.

نرگس محمدی مدلینگ طلا و جواهر

خانواده

از خدا می خواهم روزی آنقد پول داشته باشم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ بخرم تا بتوانیم همیشه در کنار خانوادم با هم زندگی کنیم

محس، سارا و مادرم را از ته قلبم دوست دارم و حاضر نیستم یک روز هم از آنها جدا باشم، خانواده تنها تعمت خدواند به انسان است که تکرار پذیر نیست.

نرگس محمدی و خواهر و برادرش

فوت برادرزاده نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر نام آشنای سینما وتلویزیون کشور با مرگ تلخ فرزند برادرش روبه رو شده است. نرگس محمدی که از بازیگران مطرح کشور است در غم از دست دادن برادرزاه اش در یک اتفاق تلخ عزادار شد و همکاران نرگس محمدی این اتفاق هولناک را به او و همسرش علی اوجی تسلیت گفتند.

برادرزاده نرگس محمدی

الهام حمیدی بازیگر زن مشهور کشور با انتشار پستی به نرگس محمدی و علی اوجی تسلیت گفت. از روز گذشته عکس های نرگس محمدی بازیگر نام آشنای سینمای ایران با برادرزاده 2 ساله اش به نام امیرعلی در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری از بازیگران با انتشار پست و استوری این ضایعه دردناک را به این بازیگر زن و همسرش تسلیت گفتند.

صورت زخمی نیوشا ضیغمی پس از هجده ساعت کار

فوت برادرزاده نرگس محمدی

فریبا نادری نیز با انشار پستی این ضایعه دردناک را به نرگس محمدی و علی اوجی تسلیت گفت.

تسلیت فریبا نادری برای فوت برادرزاده نرگس محمدی

علت مرگ برادرزاده نرگس محمدی چه بود؟

تا به حال نرگس محمدی و یا خانواده او علت فوت امیرعلی 2 ساله را اعلام نکردند اما طبق شنیده‌ها برادرزاده نرگس محمدی داخل وان حمام دچار خفگی شده و جانش را از دست داده است

شروع فعالیت بازیگری نرگس محمدی

شروع فعالیت هنری

همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

از تئاتر تا ستایش + شهرت

فعالیت حرفه ای اش را با تئاتر شروع کرد و در سال 1383 وقتی 19 ساله بود اولین بار با فیلم تنهایی باد جلوی دوربین رفت سپس در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد و با پنجمین تجربه اش با فیلم آناهیتا سال 87 درخشید.

تئاتر نرگس محمدی

او در فیلم ریسمان باز  در کنار بابک حمیدیان و پژمان بازغی ایفای نقش کرد.

داستان فیلم ریسمان باز: ریسمان باز پس از گناه من دومین ساخته سینمایی مهرشاد کارخانی است.

دو جوان از قشر فرودست جامعه که در کشتارگاه کار می‌کنند، مأمور می‌شوند تا گاوی را به یک قصابی در محله‌ای اشرافی برسانند…

همچنین محمدی در فیلم آناهیتا در کنار میترا حجار و شهاب حسینی ایفای نقش کرد.

جذابیت این بازیگر قبل انقلاب در سن 78 سالگی

آناهیتا فیلمی سینمایی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و ساخت سال ۱۳۸۸ است.

داستان فیلم آناهیتا: خورشید و مهرناز دو دانشجوی رشتهٔ شیمی هستند که در ساختمانی متروک، آزمایشگاهی دایر و در آن‌جا تحقیقاتشان را روی کریستال‌های مولکول آب آغاز کرده‌اند. پس از مدتی و در جریان این تحقیق، مهرناز به طور مرموزی در آزمایشگاه کشته می‌شود. خورشید که در اثر این حادثه ضربهٔ روحی سختی خورده، می‌کوشد با آزمایش‌های خاص ابداعی‌اش، به راز این جنایت پی ببرد.

نرگس محمدی در فیلم آناهیتا

نرگس محمدی در سریال ستایش

در سال 1389 وقتی 25 ساله بود با سریال ستایش وارد قاب تلویزیون شد و شهرت اش با همین مجموعه شروع و حالا اغلب با همین نام شناخته می شود.

نرگس محمدی در سریال ستایش

او در این سریال در کنار داریوش ازجمند، جمشید مشایخی، مهدی سلوکی مهدی پاکدل ایفای نقش کرد. او در سه فصل این سریال ایفای نقش کرده است.

ستایش مجموعه‌ای تلویزیونی در سه فصل به کارگردانی سعید سلطانی است و تولید فصل اول آن از سال ۱۳۸۸ شروع شده‌بود. البته در ساخت این اثر اقتباس های فراوانی از فیلم واکنش پنجم ساخته تهمینه میلانی شده است.

در فصل سوم سریال ستایش، گریم او بسیار جنجالی بود، زیرا اصلا هیچ گریمی برای نشان دادن سن پیر او، بر روی چهره اش انجام نشده بود.

نرگس محمدی در سریال ستایش

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

ماشین بهنوش طباطبایی چیست ؟

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

نرگس محمدی در سریال ستایش

نظر نرگس محمدی در مورد بازی اش در ستایش:

نرگس محمدی درباره نقش ستایش چنین می گوید : نمی‌شود گفت كه من و «ستایش» شبیه هم هستیم، اما به هر حال برخی از خصلت‌های من در «ستایش» هم دیده می‌شود، اما این طور نیست كه بگویم من خودم را بازی كردم. ستایش مجموعه گاهی اوقات كارهایی انجام می‌دهد كه قطعا اگر من (نرگس) جای او بودم هیچ وقت آن كارها را انجام نمی‌دادم، البته برخی از ویژگی‌هایش هم بی‌شباهت به من نیست. مثل مهربانی، صبوری و… كه به نظر من صبوری ستایش ستودنی است، یكی از مواردی كه وجود داشت این بود كه ستایش هم نسل من نبود و برای رسیدن به این شخصیت باید حال و هوای 20 سال پیش را درك می‌كردم و با آن روزگار كمی آشنا می‌شدم.

محمدی پس از بازی در سریال ستایش در سریال های معمای شاه و زعفرانی به ایفای نقش پرداخت.

نرگس محمدی در سریال معمای شاه

نرگس محمدی در فیلم در حال ساخت نیمکت به کارگردانی فلورا سام با گریمی شبیه دختران قجری ظاهر میشود.

نرگس محمدی در فیلم نیمکت

مصاحبه خواندنی با نرگس محمدی

مقابل دوربین خودت را بازی می کنی؟

:: بازی می کنم اما نه خودم را. در 10 سال اخیر به خصوص در تلویزیون نقش خیلی عجیب و غریبی برای خانم ها اتفاق نمی افتد، وقتی صحبت در مورد نقش زن ها می شود من همیشه می گویم کار خاصی قرار نیست انجام بدهیم همه ما نقش یک زن معمولی و عادی را در شرایط مختلف بازی می کنیم. جمله « در مورد لایه های نقش تان بگویید» خیلی خنده دار است.

پوشش عجیب و غریب مریم مومن در مریم نکوداشت آتیلا پسیانی

زندگی معمولی و شخصی خودت را هم مثل نقش های الان دم دستی می بینی؟

:: در کل من از روتین بودن زود خسته می شوم. فکر می کنم خدا مرا خیلی دوست داشته است که من وارد این حرفه شده ام. اگر قرار بود کارمند باشم یا در رشته ای که خواندم می ماندم و پرستار می شدم و باید هر روز سر یک ساعتی سر کار می رفتم تا یک ساعت مشخص، زندگی برایم خیلی سخت می شد. الان کلاس های مختلف می روم، گیتار تمرین می کنم و دائم در حال انجام کارهایی هستم تا از روزمرگی نجات پیدا کنم.

چند وقت است که مقابل دوربین هستی؟

:: از سال 85 ، در این بین به دلیل پیشنهاد نشدن نقش مورد علاقه ام گاهی هشت ماه بیکار بوده ام و این اتفاق برای کسانی که یکدفعه دیده می شوند خیلی می افتد و مدتی بیکار می مانند. خیلی از بازیگر های معمولی که خیلی هم دیده نشده اند، همیشه در حال کار کردن هستند اما بعضی از بازیگران مثل خود من که به اصطلاح یک شبه معروف شده اند با این مشکل روبه رو می شوند. من قبل از معروف شدنم خیلی راحت تر کار می کردم و راحت تر انتخاب می کردم اما حالا هم برای خود من سخت تر شده و هم اطرافیان از من توقع دارند.

در زندگی شخصی از خودت خیلی توقع داری؟ 

:: بله، تقریبا. معمولا از آنچه هستم و دارم نهایت لذت را می برم اما دوست دارم همیشه به جاهای بالاتری برسم.

در روابط با آدم ها هم همین طور هستی؟

:: در روابط با آدم ها اینطور نیستم. در کل من آدم وابسته ای هستم به عنوان مثال ممکن است یک اتاق را 10 سال تغییری ندهم برای اینکه دوست دارم هر چیزی را که دارم همانطور برایم بماند. در مورد آدم ها هم همین طور است. من از اول ابتدایی هنوز دوستانم را دارم. وقتی با کسی دوست می شوم فکر می کنم تمام مسائل او به من مربوط است و برعکس؛ یعنی یا تمام و کمال با کسی دوست هستم یا کلا نیستم. برای اینکه آدم سیاستمداری نیستم که مراقب باشم فلان حرف را پیش فلانی نگویم یا اگر برایم سودی دارد آن فرد را حفظ کنم. به همین خاطر ترجیح می دهم دوستانم کامل برای من و من برای آنها باشم.

عکس دیده نشده از همسر سابق اکرم محمدی و دخترش

فکر می کنی غیر از بازیگری چه شغلی می توانستی داشته باشی؟ 

:: خواندن را همیشه دوست داشتم و هر کاری که به این حوزه مربوط باشد را دوست دارم. غیر از این ها هیچ کاری را نمی توانم انجام بدهم.

بزرگ ترین ایرادت چیست؟ 

:: خیلی زود به آدم ها اعتماد می کنم و فکر می کنم هر کسی که به من نزدیک است دوست من است و بابت این مسئله خیلی ضربه خورده ام اما نمی توانم در این مورد خودم را کنترل کنم. یکی دیگر از اخلاق های بد من این است که وقتی خیلی خسته و گرسنه هستم هر اتفاقی بیفتد داد و فریاد راه می اندازم. از برزیل که آمدم بعد از 15 روز غذای باب میل نخوردن، مادرم برایم ماکارانی درست کرده بود و من از ماکارانی متنفرم و در برزیل کنار همه غذاها ماکارانی هم بود، به همین خاطر بعد از دیدن غذا گریه کردم!

اگر بگویند قرار است بمیری و فقط یک دقیقه فرصت داری و فقط می توانی به یک نفر زنگ بزنی آن یک نفر کیست؟ 

:: قطعا به مادرم زنگ می زنم. از همه بیشتر برای من ارجحیت دارند.

از اینکه روزی نباشی ناراحت می شوی؟

:: خدا نکند کسی عزیز از دست بدهد اما وقتی عزیزت را از دست می دهی دیگر کنار آمدن با مسائل کمی برایت آسان تر می شود. از وقتی پدرم از دنیا رفت مرگ را پذیرفته ام و می دانم همه خواهیم رفت. بعد از آن مادربزرگم که خیلی برایم عزیز بود را از دست دادم دیگر با مرگ کنار آمده ام و می دانم دنیای دیگری وجود دارد و ما هیچ وقت تمام نمی شویم.

مهمترین حرف این روزهای همسر بهرام رادان چیست ؟

وقت داری کتاب بخوانی؟

:: بله. تنها چیزی که خیلی حالم را خوب می کند فیلم دیدن و کتاب خواندن است. این روزها به دلیل مشغله زیاد کمتر وقت می کنم فیلم ببینم اما کتاب همیشه همراهم است حتی سر صحنه با خودم می برم و در زمان های خالی می خوانم و همیشه در ماشین کتاب دارم. رمان ها را خیلی دوست دارم.

بچه بودی بیش فعال بودی؟

:: من خیلی آرام بودم چون بچه اول بودم، همیشه مسئولیت بچه های کوچک تر از خودم را داشتم.

اولین باری که عکست را روی جلد مجلات دیدی، چه حسی داشتی؟ 

:: وقتی کلاس بازیگری می رفتم آرزویم این بود که فقط یک سکانس بازی کنم. وقتی برای اولین بار در مجله فیلم فقط اسمم را زدند حال خیلی خوبی داشتم ولی بعد از سریال ستایش آنقدر همه چیز یکدفعه اتفاق افتاد که من متوجه نشدم چطور در یک روز 10 مجله عکس مرا کار کرده اند.

آثار نرگس محمدی

در ادامه بیوگرافی نرگس محمدی مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

تلویزیون

  • ستایش۳ (۱۳۹۸)
  • بوی باران (۱۳۹۸)
  • زعفرانی (۱۳۹۵)
  • معمای شاه (۱۳۹۴)
  • ما فرشته نیستیم (۱۳۹۳)
  • ستایش۲ (۱۳۹۳)
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۳)
  • میلیاردر (۱۳۹۱)
  • ششمین نفر (۱۳۹۰)
  • ستایش (۱۳۸۹)

فیلم‌های تلویزیونی

  • هوای خنک (۱۳۹۴)
  • کویر (۱۳۹۳)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا