اخبار حاشیه بازیگران

تیپ جدید شبنم قلی خانی اینستاگرام را منفجر کرد

به تازگی عکس هایی از شبنم قلی خانی بازیگر مشهور سینمای ایران با تیپی شیک و متفاوت در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفته است.

تیپ جدید شبنم قلی خانی

تیپ جدید شبنم قلی خانی

تیپ جدید شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

در بیوگرافی شبنم قلی خانی آمده است: وی متولد 19 آبان 1356 در تهران ، بازیگر و فیلمنامه نویس است.

بدون تعارف باید گفت شبنم قلی خانی یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.

در بیوگرافی شبنم قلی خانی لازم به ذکر است:او فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد که در دانشگاه هم تدریس می کند

واکنش عجیب شبنم قلی خانی به ماجرای طلاقش

شبنم قلی خانی از دیپلم تا تدریس در دانشگاه

دبیرستان ریاضی فیزیک خواند و در مقطع لیسانس تئاتر با گرایس طراحی صحنه انتخاب کرد و مقطع فوق لیسانس وارد رشته کارگردانی تئاتر شد

خانم بازیگر سال 2004 عضو عیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شد و مدتی هم در یک موسسه فرهنگی برای کودکان تدریس بازیگری می کرد.

زندگی شبنم قلی خانی در استرالیا و فاصله گرفتن از بازیگری

من به دلیل شغل همسرم چهار سال در ایران زندگی نکردم و از طرفی شرایط تحصیلی که در رشته کارگردانی و فیلم داشتم باعث دوری‌ام از تلویزیون شد. در این بین خداوند به من فرزندی عطا کرد که مشغول نگهداری از او بودم اما تنهایی و غربت برایم واقعا سخت بود و نمی‌توانستم تحمل کنم تا این‌که در فروردین سال 95 به ایران بازگشتیم.

سیستم متفاوت استرالیا

متاسفانه مجبور شدم به خاطر سفرم به استرالیا تدریس را رها کنم ، در استرالیا با یک شیوه آموزشی متفاوت روبه‌ رو شدم

دنیا مدنی بالاخره از تتو جنجالی اش رونمایی کرد

سیستم آنجا قدری صمیمی تر و بازتر است و هر چیزی سر جای خودش قرار دارد و هیچ استادی ، کوچک ترین کاهلی در انجام تکلیف را نمی‌ پذیرد

قد شبنم قلی خانی

در بیوگرافی شبنم قلی خانی بهتر است بدانید قد او 174 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده شبنم قلی خانی

در بیوگرافی شبنم قلی خانی درباره ی خانواده اش آمده است: در یک خانواده 5 نفره زندگی کرده و یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام شیدا دارد و پدرش سالها پیش فوت کرده است.

کودکی شبنم قلی خانی در آغوش پدرش

عکس شبنم قلی خانی را در کنار خواهر و برادرش در ادامه میبینید.

شبنم قلی خانی در کنار برادرش
شبنم قلی خانی در کنار خواهرش

پدر او جواد قلی خانی و مادرش سعیده مجدیان نام دارد.

شبنم قلی خانی در کنار مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل شبنم قلی خانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شبنم قلی خانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

شبنم قلی خانی در سال 1386 وقتی 30 ساله بود با همسرش آقای رضا ازدواج کرده که ثمره این زندگی یک دختر بنام شانا می باشد

شبنم قلی خانی در کنار همسرش
شبنم قلی خانی در کنار همسر و دخترش

ماجرای آشنایی شبنم قلی خانی

خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند دوستان صمیمی یکدیگر بودند

زمانی که دانشجو بودم برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر کمکم کند ، خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند کمک کند

آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم

روز خواستگاری استرس نداشتید؟ مثلا چایی رو پای آقا رضا نریخت؟ (خنده)

شبنم:فکر می کنم شما خیلی به فیلم هندی علاقمند هستید (خنده) مراسم خواستگاری ما خیلی سنتی و رسمی برگزار شد اما خوشبختانه هیچ اتفاق غیرقابل پیش بینی در آن نیفتاد و همه چیز خیلی خوب پیش رفت.

مرجانه گلچین با تغییر چهره جدیدش جنجالی به پا کرد

زمانی که تصمیم به ازدواج گرفتید، مریم مقدس پخش شده بود؟

شبنم: بله، تقریبا شش سال از پخش سریال «مریم مقدس» می گذشت.

شما در حال مطالعه بیوگرافی شبنم قلی خانی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

با این تفاسیر زمانی که موضوع ازدواجتان جدی شد، آقا رضا صحبتی در مورد ادامه مسیر بازیگری نداشت؟

شبنم: نه، رضا شرطی در مورد ماجرای بازیگری مطرح نکرد و من هم چنین صحبتی را عنوان نکردم که یادت باشد کار من بازیگری است و تا آخر عمر، کارم را ادامه خواهم داد، چون رضا را می شناختم و می دانستم آدم منطقی است و راجع به حرف ها و کارهایش فکر می کند و تصمیمات سطحی نمی گیرد. از طرفی رضا باهنر، مخصوصا سینما بیگانه نیست. خواهران رضا عکاس هستند، یکی از پسرعمه هایش فیلمساز است و یکی دیگر از پسرعمه هایش هم (فرهاد توحیدی) فیلمنامه نویس است.

رضا: فکر نمی کنم شرط گذاشتن مرد و زن برای شغل طرف مقابل، پایه چندان محکمی داشته باشد. من زمانی که تصمیم گرفتم با شبنم ازدواج کنم از شرایط کاری او باخبر بودم و هیچ مشکلی با ادامه دادن این مسیر نداشتم.

شبنم: البته بعضی از خانواده ها هم هستند که قبل از ازدواج این قول را می گیرند که دخترشان بعد از ازدواج حق کار داشته باشد. همه خانواده ها شبیه هم نیستند، گاهی در بعضی از خانواده ها، محدودیت هایی برای زن ها قائل می شوند که زیاد جالب نیست و این محدودیت هاست که باعث می شود خانواده ها پیش از ازدواج، در مورد این موضوع صحبت کنند تا در ادامه مسیر زندگی مشکلی پیش نیاید.

بهنوش طباطبایی بالاخره از مرد اول و آخر زندگیش رونمایی کرد

نترسیدید ازدواج باعث محدودیت شما در عرصه بازیگری شود؟

شبنم: وقتی انسان از زمان و زندگی خود استفاده درستی داشته باشد، همه چیز موازی هم جلو می رود و دیگر شغل و زندگی مشترک دو مقوله جدا از هم نخواهد بود.در واقع در اینصورت است که هر دو طرف زندگی مشترک شان را همراه با حرفه ای که در حال پیگیری آن هستند بدون هیچ مشکلی پیش خواهند برد. صادقانه می گویم که وقتی تصمیم به ازدواج گرفتم (با توجه به شناختی که از خودم و رضا داشتم) دغدغه ای بابت لطمه خوردن به کارم نداشتم.

رضا: شما وقتی ازدواج می کنید یک نفر را به عنوان همراه و شریک زندگی خودتان انتخاب می کنید. ایجاد محدودیت کاری برای شبنم یک مقدار از نگاه مرد سالارنه است که در تفکر من جایگاهی ندارد.

شبنم: خب در ایران همه مردسالارند دیگه. (خنده)

رضا: به شخصه قطعا خوشحال خواهم شد که شبنم به دنبال علاقه خودش یعنی بازیگری برود. شک نکنید او هر چقدر در کارش موفق تر باشد، این موفقیت تاثیرش را بر زندگی مشترکمان هم خواهد گذاشت.

شبنم: البته من هم قبول دارم که هستند جوانانی که در ظاهر روشنفکر هستند اما جلوی فعالیت اجتماعی همسرشان را می گیرند و به قول رضا با نگاهی مرد سالارنه به همسرشان اجازه کار نمی دهند.

و با این تفاسیر اولویت شبنم قلی خانی بازیگری است یا زندگی مشترک؟

شبنم: فکر می کنم نمی توان گفت اولویت زندگی مشترک است یا کار. همانطور که گفتم همه چیز باید همراه با هم باشد. مثلا امروز من به دلیل شرایط زندگی کارم را رها کرده ام و حتی برای چند سال از ایرلن دور شده ام. خودت در جریان هستی که من با 7 سال سابقه در هیئت علمی دانشگاه، این کار را هم رها کردم و به خاطر زندگی ام به استرالیا آمده ام.

علت درخواست پر جنجال ریحانه پارسا از هوادارانش چه بود ؟

اگر آقا رضا یک روز و به هر دلیل از شما بخواهد که بازیگری را کنار بگذارید، چه واکنشی از خودتان نشان خواهید داد؟

شبنم: فکر نمی کنم رضا چنین درخواستی از من داشته باشد اما اگر چنین شرایطی پیش بیاید قطعا دلیلش را از او جویا خواهم شد چون گاهی یک نفر نکته ای را به انسان می گوید که از چشم خودِ انسان پنهان مانده است. اگر دلیلش برایم قانع کننده باشد، شاید حرفش را قبول کنم و بازیگری را کنار بگذارم. رضا انسانی منطقی است و هیچ وقت بدون دلیل، مسئله ای را مطرح نمی کند و به همین دلیل مطمئنم اگر روزی بخواهد چنین درخواستی از من داشته باشد، با یک دلیل منطقی موضوع را مطرح خواهد کرد.

آنطور که می دانم چند سال ابتدای ازدواج تان، آقا رضا به واسطه شرایط کاری که داشتند در ایران و کنارتان نبودند، این شرایط آن هم برای روزهای اول ازدواج یک مقدار سخت نبود؟

شبنم: بله، در آن روزها رضا به دلیل شرایط کاری در دبی بود و من به خاطر فیلمبرداری در ایران بودم. این موضوع سختی های خاص خودش را داشت اما به دلیل اینکه دبی و ایران فاصله زیادی از هم ندارد، هر وقت فیلمبرداری نداشتم به دبی می رفتم و رضا هم هر وقت فرصت می کرد به ایران می آمد و یکدیگر را می دیدیم.

فکر می کنید بارزترین ویژگی شخصیتی همسرتان چیست؟

شبنم: بارزترین ویژگی اخلاقی رضا این است که خیلی کم حرف است که گاهی من را کلافه می کند (خنده) رضا مهربان و بسیار خانواده دوست است که این موضوع برایم قابل احترام است چون کسی که پدر و مادرش را دوست دارد، قطعا همسرش را هم دوست دارد. یکی دیگر از ویژگی های اخلاقی رضا این است که حق همه آدم ها و حتی موجودات زنده را محترم می شمارد. من تا حالا ندیده ام رضا حق کسی را پایمال کند. فکر می کنم اگر بیشتر از این بخواهم در مورد رضا صحبت کنم می گویند اینها از خودشان تعریف می کنند (خنده). در یک کلام می توانم بگویم رضا انسان خوبی است.

خانه ریحانه پارسا در کجای ترکیه است ؟

رضا: شبنم خرید کردن و شکلات خوردن را خیلی دوست دارد (خنده) از شوخی که بگذریم باید بگویم شبنم خیلی مهربان است. از طرفی شبنم به دلیل اینکه انسان خودساخته ای است، می توان به او تکیه کرد. یکی دیگر از خصوصیات شبنم این است که با صبر، اهداف زندگی اش را پیگیری می کند.

تعریف تان از خانواده خوشبخت چیست؟

شبنم: فکر می کنم آرامش روانی، نشاط و سلامتی اصلی ترین و کافی ترین شروط خوشبختی است. خیلی ها هستند که قدر سلامتی شان را نمی دانند و به دنبال یک چیز بالاتر می گردند. همین که انسان در یک خانواده سالم و سلامت زندگی می کند به نظرم کافی است. آرزوهای بزرگ در زندگی، گاهی تبدیل به حباب می شود که قطعا یک روز می ترکد و اثرات بدی روی زندگی انسان می گذارد.

رضا: خانواده ای که در آن شادی و آرامش خیال وجود دارد و همه از حضور هم لذت می برند، به نظرم یک خانواده خوشبخت است.

زندگی در استرالیا چه تفاوتی با زندگی در ایران دارد؟

شبنم: از نظر رعایت قوانین اجتماعی مثل قوانین راهنمایی رانندگی، در استرالیا همه چیز طبق قانون پیش می رود، همه خودشان را به رعایت قوانین اجتماعی ملزم می دانند که همین موضوع تا حدی به آرامش روانی انسان کمک می کند. مثلا قوانین بیمه قوانین مربوط به بیکاری و … طوری تدوینشده که تا حد امکان حامی مردم باشد. مسئله دیگری که اینجا جلب توجه می کند، فرهنگ ورزش کردن است. صبح ها که به خیابان می روید می بینید عده ای در حال دوچرخه سواری هستند، عده ای قایق سواری می کنند، عده ای می دوند و … از طرف دیگر برعکس ایران که همه اتفاقات در خانه می گذرد، اینجا همه چیز از صبحانه خوردن تا شام و مهمانی های خانوادگی در خارج از خانه برگزار می شود و از خانه فقط به عنوان خوابگاه استفاده می کنند. این تفاوت ها وجود دارد اما از نظر عاطفی، شرایط برای ما که ایرانی هستیم خیلی سخت است. درسته که اینجا دوستان خوبی داریم و با هم در ارتباطیم اما خانواده خودمان چیز دیگری است و حضورشان باعث دلگرمی است که متاسفانه نه خانواده من و نه خانواده رضا در کنارمان نیستند.

آیا المیرا دهقانی با مرحوم حسام محمودی نسبت فامیلی دارد ؟

رضا: استرالیا کشوری در حال ساخت است. این کشور توسط مهاجران ساخته شده و به همین دلیل به مهاجران احترام می گذارند و برای اقوام و مذاهب مختلف ارزش قائلند، درست مثل کشور خودمان ایران که همه اقوام با صلح در کنار هم زندگی می کنند. موضوع مهمی که اینجا وجود دارد، شایسته سالاری است. وقتی می خواهند کسی را استخدام کنند فقط به سابقه کاری و توانایی های او توجه می کنند و مسائلی مثل سفارش و پارتی بازی در معادلات اداری این کشور جایی ندارد.

حرف آخر را در خانه چه کسی می زدند؟

شبنم: حرف اول و آخری در خانه ما وجود ندارد و همه چیز با تعامل پیش می رود.

رضا: ازدواج یعنی سازش و تفاهم.

شبنم: در بعضی از مسائل من حرف اول و آخر را می زنم و در بعضی از مسائل رضا! اینطور نیست که مطلق باشد. نه رضا؟

رضا: بله درسته.

تا حالا شده سالگرد ازدواجتان را فراموش کنید؟

شبنم: نه، هیچ وقت.

رضا: نه، مگر از جانم سیر شده ام که این روز مهم را فراموش کنم؟ (خنده)

علایق و حقایقی درباره شبنم قلی خانی

در ادامه بیوگرافی شبنم قلی خانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه شبنم قلی خانی به طنز

سریال‌ های طنز در بین ایرانیان خارج‌ نشین طرفداران زیادی دارد به همین دلیل خیلی دوست دارم ژانر طنز را با یک گروه خوب تجربه کنم

شبنم قلی خانی سفیر محیط زیست

در بیوگرافی شبنم قلی خانی که به عنوان یکی از سفیران محیط زیست در پنجمین جشنواره بین‌ المللی فیلم سبز انتخاب شد می گوید مادر همه ما طبیعت است

میدانستید این بازیگر مشهور قبل از انقلاب مادر لیلا حاتمی است ؟

با استفاده بی‌ رویه از مواد آلاینده ، رشد جمعیت و افزایش ماشین‌ آلات که همگی باعث افزایش گرمای زمین می‌ شوند به مرور باعث تغییر اقلیم‌ ها می‌ شوند

بیایید تا قبل از آنکه دیر شود به فکر طبیعت ، این موهبت خداوندی باشیم

تجربه کارگردانی شبنم قلی خانی

سال 82 ساخت فیلم کوتاه را شروع کردم و در این سال ها چندین فیلم کوتاه برای دانشگاه و رشته‌ ام ساخت ، طرح چند فیلم‌ نامه نیز نوشتم اما باید روی آنها کار کنم

علایق شبنم قلی خانی

فیلم دیدن و کتاب خواندن و مسافرت ، کار نوشتن را هم خیلی دوست دارم ، داستان کوتاه و طرح فیلمنامه می نویسم البته فقط برای خودم

مهمتر از همه اینکه وقتم را با فرزندم بگذرانم ، این واقعا بهترین تفریح برای من است

خصوصیات اخلاقی شبنم قلی خانی

من سعی می کنم کمتر کسی را از خودم برنجانم و این که خیلی آدم ها را تحمل کنم ، بدی هایشان را نبینم و خوبی هایشان را ببینم

بازیگران مورد علاقه شبنم قلی خانی

خیلی ها را دوست دارم ؛ خانم معتمدآریا از بازیگران مورد علاقه ام هستند ، از میان جوان ‌ها هم بازی مریلا زارعی در فیلم «شیار 143» را دوست داشتم

بیشتر بازی های خانم لیلا حاتمی را دوست دارم و از بین بازیگران خارجی كسی كه همیشه دوستش دارم خانم مریل استریپ است

نحوه قبول نقش

برای انتخاب یک نقش «فیلمنامه خوب» مهمترین اصل برای من است و در مرحله بعدی آن تیمی که قرار است با آن کار کنم ، کارگردان و بقیه عوامل هم مهم اند

شباهت باور نکردنی مازیار لرستانی به پدرش

موسیقی مورد علاقه شبنم قلی خانی

موسیقی در زندگی هر شخصی که ذره ای از هنر را یاد گرفته باشد بخشی مهمی است ، من هم موسیقی سنتی خودمان و هم موسیقی مدرن را دوست دارم

همه جور آهنگ و موسیقی را با توجه به شراط و حالم گوش می دهم ، صدای آقای شجریان را هم خیلی دوست دارم

تئاتر را بیشتر دوست دارم

راستش تئاتر عشق و علاقه‌ ام است و خیلی از آن یاد می ‌گیرم و برایم نوعی کلاس درس است به همین دلیل تئاتر را بیشتر دوست دارم

نمایش تئاتر شبنم قلی خانی

شروع فعالیت هنری شبنم قلی خانی و شهرت با اولین فیلمش

در بیوگرافی شبنم قلی خانی آمده است: اولین بار در سال 1376 وقتی 20 ساله بود با تئاتر «آنتیگونه» بروی صحنه رفت تا اینکه در تئاتر شهر مورد توجه شهریار بحرانی (کارگردان) قرار گرفت.

به این ترتیب او با فیلم «مریم مقدس» در نقش مریم مقدس (مادر عیسی مسیح) جلوی دوربین رفت تا اینکه با پخش آن در سال 1379 به یکباره مشهور شد.

بازی شبنم قلی خانی در مریم مقدس

در بیوگرافی شبنم قلی خانی میخوانیم: در سال ۱۳۸۱، شبنم در فیلم عطش در نقش ندا ایفای نقش کرد و با بازیگرانی چون بهرام رادان، فریبرز عرب‌نیا و شهرام حقیقت‌دوست هم‌بازی شد.

شبنم قلی خانی و بهرام رادان در فیلم عطش

در بیوگرافی شبنم قلی خانی آمده است :وی در سال ۱۳۸۴، برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی جلوی دوربین رفت. او در این مجموعه به همراهی بازیگرانی چون پرویز پورحسینی، اکرم محمدی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل و آتیلا پسیانی درخشید.

بازی شبنم قلی خانی در اولین شب آرامش

شبنم در سال بعد در مجموعهٔ سال‌های برف و بنفشه به همراه سام درخشانی، لاله اسکندری، امیر آقایی و اسماعیل شنگله درخشید. این مجموعه از کانال‌های اروپا، آمریکا و آسیا نیز پخش‌شد.

آیا ازدواج پژمان بازغی و بهنوش طباطبایی صحت دارد؟
سالهای برف و بنفشه با بازی سام درخشانی و شبنم قلی خانی

وی در سال بعد برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی نردبام آسمان به کارگردانی محمدحسین لطیفی جلوی دوربین رفت. بخش‌هایی از این مجموعه در شهر سمرقند و بخارا در افغانستان تصویربرداری‌شد

شبنم قلی خانی در مجموعه نردبام آسمان

در سال ۱۳۸۷، شبنم برای بازی در فیلم خاطره جلوی دوربین رفت و با بازیگرانی از جمله مهناز افشار، پژمان بازغی، لادن طباطبایی، پوریا پورسرخ و الیزابت امینی هم‌بازی شد.

پنجمین خورشید یکی از مجموعه‌های تلویزیونی است که شبنم در نقش هما ایفای نقش کرد. کارگردانی این مجموعه را علیرضا افخمی بر عهده داشت. داستان این مجموعه دربارهٔ دو دوست به نام‌های محسن و همایون است که در سال ۱۳۶۴ و وضعیت ناخوش‌آیند اقتصادی زندگی می‌کنند. طی جریانی، محسن عتیقه‌ای پیدا می‌کند و با آن به سال ۱۳۸۸ سفرکرده و دلباختهٔ دختری به نام هما می‌شود.شبنم قلی خانی دربارهٔ ایفای نقش هما در این مجموعه گفت: «می‌پندارم مهم‌ترین دلیلی که موجب‌شد این نقش را با تفاوت‌های بسیار آن با نقش‌های پیشین خود بازی‌کنم، کمک‌های آقای افخمی و سخت‌گیری‌های به‌جای ایشان بود.» از بازیگران این مجموعه می‌توان به حمید گودرزی و مریم کاویانی اشاره کرد.

شبنم قلی خانی در فیلم پنجمین خورشید

قلی‌خانی در مجموعهٔ تلویزیونی پنج کیلومتر تا بهشت به همراه بازیگرانی از جمله داریوش فرهنگ، مهدی سلوکی، پردیس افکاری، شهرام قائدی، نفیسه روشن و شهنام شهابی درخشید. کارگردانی این مجموعه را نیز علیرضا افخمی بر عهده داشت. داستان این مجموعه دربارهٔ جوانی به نام امیرحسین است که کارمند شرکت واردات داروی همایون است و مدتی است که به دختر همایون، آیدا (شبنم قلی خانی) علاقه‌مند شده‌است.

هنرنمایی داریوش فرهنگ و شبنم قلی خانی در پنج کیلومتر تا بهشت

سرزمین کهن یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیونی است که شبنم در آن به ایفای نقش پرداخته‌است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۸۷ به کارگردانی کمال تبریزی آغاز شد و مدتی است که به دلیل اصلاحات متنی متوقف شده‌است و پس از بازنویسی مجدد فیلمنامه دوباره جلوی دوربین خواهد رفت. از بازیگران فاز نخست این مجموعه می‌توان به ثریا قاسمی، الهام حمیدی و پژمان بازغی اشاره کرد. شبنم به همراه بازیگرانی از جمله شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن و جعفر دهقان به فاز دوم این مجموعه پیوست.

آیا محمدرضا گلزار به تازگی عمل زیبایی روی صورتش انجام داده است ؟
شبنم قلی خانی و شهاب حسینی در سریال سرزمین کهن

پنج‌شنبهٔ آخر ماه واپسین فیلمی است که شبنم قلی خانی در آن ایفای نقش کرده‌است. این فیلم در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی ماشاءالله شاه‌مرادی‌زاده ساخته‌شد. این فیلم محتوای اجتماعی–مذهبی دارد و دربارهٔ چند جوان است که پارتی برگزار می‌کنند و روحانی وارد این خانه می‌شود. از بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به محمود پاک‌نیت در نقش روحانی اشاره کرد.

شبنم قلی خانی در فیلم پنجشنبه آخر ماه

وی همچنین در مجموعه تلویزیونی هشت و نیم دقیقه نیز به ایفای نقش پرداخت.

شبنم قلی خانی و الهه حصاری در سریال هشت و نیم دقیقه

کارگردانی شبنم قلی خانی

در بیوگرافی شبنم قلی خانی لازم به ذکر است در سال ۱۳۸۴ او نخستین اثر خود به‌نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی کرد و وارد عرصهٔ‌ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا