اخبار حاشیه بازیگران

میدانستید همسر رامین راستاد در این حد جوان و زیباست ؟

عکسی از همسر جوان و زیبای رامین راستاد بازیگر مشهور ایرانی را در تولد 50 سالگیش مشاهده میکنید که به تازگی در اینستاگرام وی منتشر شده است.

رامین راستاد و همسرش

رامین راستاد و همسرش

رامین راستاد و همسرش

رامین راستاد و پدرش

خوش تیپی پدر رامین راستاد باریگر مشهور سینما و تلویزیون ایران با این سن و سال همه را مبهوت خود کرد.رامین راستاد و پدرش از لحاظ چهره خیلی شباهتی به هم ندارند.
رامین راستاد و پدرش
رامین راستاد و پدرش

بیوگرافی رامین راستاد

در بیوگرافی رامین راستاد آمده است:او متولد 2 خرداد 1351 در مشهد ، بازیگر سینما و تلویزیون است

عکس کودکی رامین راستاد
عکس کودکی رامین راستاد

در بیوگرافی رامین راستاد لازم به ذکر است تا مقطع دیپلم تحصیل کرد و ترم سوم دانشگاه از رشته ادبیات انصراف داد تا اینکه از 22 سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تیم هنرمندان فوتبال هم بازی می کند

قد رامین راستاد

در بیوگرافی رامین راستاد آمده است قد او 170 سانتی متر است

بیوگرافی خانواده و اصالت رامین راستاد

در بیوگرافی رامین راستاد درباره ی خانواده اش میخوانیم: رامین راستاد با اصالت تهرانی بعنوان فرزند اول خانواده بواسطه شغل نظامی پدرش در شهر مشهد به دنیا آمد و سه روز بعد بخاطر ماموریت پدر به بندرعباس نقل مکان کردند

او که دو برادر کوچک تر از خود به نامهای رامین و آرش دارد از 8 سالگی ساکن تهران شدند و اصالت پدرش به شهر شهر لوشان ، منطقه ای نزدیک رودبار و مجیل باز میگردد

رامین راستاد و مادرش
رامین راستاد و برادرانش

پدر مثال زدنی رامین راستاد

من پدری مثال زدنی داشتم برای همین تعریفم از پدر فرق می کند؛ مثلا در دبیرستان وقتی دوستم می گفت , دیروز با پدرم حرفم شده متعجب می شدم! مگر می شود آدم با پدرش حرفش بشود یا با او قهر کند!!؟

تهمینه میلانی به سیم آخر زد

رابطه رامین راستاد با پدرش

همیشه از رابطه خودم و پدرم لذت برده ام. در سینما بازبینی به نام جهانگیر میرشکاری را شناختم که, سه فرزند داشت و می دیدم چگونه مثل پروانه دور او می چرخیدند. یک بار به او گفتم چه کار کرده ای , که بچه هایت اینقدر دوستت دارند و گفت فقط به آنها عشق داده ام.

ازدواج و وضعیت تاهل رامین راستاد

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رامین راستاد درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

رامین راستاد سال هاست ازدواج کرده که ثمره این زندگی موفق یک پسر به نام ارشک متولد 1382 می باشد

رامین راستاد و همسرش

او در پستی در صفحه شخصی اش نوشت : عشق (ارشک) تنها سهم من از زندگیمه ، بابت بودنش و داشتنش خوشبخت ترین مرد دنیام ، علیرغم تمام اخباری که از زندگی من منتشر شده و همه جا از داشتن 2 فرزند گفته شده ، ارشک تنها فرزند من است.

تنها فرزند رامین راستاد

تربیتی به رنگ عشق

شما به اندازه ای که عاشق می شوید، عشق می گیرید. ارشک خیلی کوچک بود که او را به جای نامش , با عشق خطاب کردم و او هم به جای بابا به من گفت عشق. ما همدیگر را عشق صدا می زنیم , و تبدیل به کد شد. گاهی در سوپرمارکت ارشک می گوید عشق!و همه متعجب برمی گردند و می بینند که منظورش من بوده ام. من تمام تلاشم را کرده ام که با او رفیق باشم.

نخواستم بگویم هی پسر من پدرت هستم و حتما باید آنچه که من می گویم بشود و. . . من خیلی رفاقتی, با بچه هایم جلو آمده ام. این را هم بگویم که این مساله به تنهایی امکان پذیر نبوده و مادر ارشک, نقش مهمی در تربیت او داشته است.

مینا ساداتی هم بالاخره وارد کار مدلینگی شد

میگوید اسم ارشک را مادرش انتخاب کرد. خودم دوست داشتم اسمش را ببرک بگذارم.اما مادرش ارشک را دوست داشت و من دیدم هم اسم خوبی است و هم اینکه حق مادرش است، که نام او را انتخاب کند.

همیشه گفته ام ارشک هرچیزی که یاد گرفته از مادرش یاد گرفته است. او از کوچکی ارتباط خوبی با مردم داشت, و به سرعت با همه جور می شد. بعضی بچه ها در جمع خودشان را مخفی می کنند یا مدام به, پدر و مادرشان می چسبند اما ارشک هیچ وقت اینطور نبود.

پسر رامین راستاد در عرصه ی موسیقی فعالیت میکند.

خصوصیات اخلاقی پسر رامین راستاد

او همیشه بین دوستان من می چرخید. در پنج سالگی دوستش سیامک صرافت بود. به نوعی با آدم بزرگ ها, بزرگ شد؛ نه اینکه زود بزرگ شده باشد اما تربیت و ادبش مانند آدم بزرگ ها بود.

به نظرم یکی از مهم ترین ویژگی ها در بچه ها راستگویی است. من دیده ام ارشک اگر کار بدی یا اشتباهی, انجام داده آمده و خودش به من موضوع را گفته است؛ البته به رفتار و واکنش پدر و مادرها هم بستگی دارد.

من یا مادر ارشک این را درک کرده ایم که ارشک نمی خواسته آن کار را انجام بدهد و فقط اتفاقی است , که افتاده. مهم است شما طوری رفتار کنید که بچه ها بدون ترس به شما اعتماد کنند.

با ادب، راستگو و درسخوان بودن یک بچه برای من مهم است و به نظرم همه بچه ها باید آن را داشته باشند. من از ارشک راضی هستم.

ماجرای سورپرایز ابی خواننده مشهور برای پانته آ بهرام در کنسرتش چه بود ؟
پسر رامین راستاد

رابطه رامین راستاد با فرزندش

در رابطه با فرزندم باید بگویم بسیار مهم است که چه نقشی را بازی می کنم. بگذارید یک مثال بزنم، آقای عباس, رافعی که از دوستانم هستند یک بار تماس گرفتند و شخصا برای کار «آزادراه» مرا دعوت به کار کردند.

نقش را به شکل یک خطی پشت تلفن برایم تعریف کرد که این شخصیت عاشق دختری است و جایی اسید , به صورت او می پاشد و. . . صحبت مان که تمام شد و گوشی را که قطع کردم با خودم فکر کردم , این اسیدپاشی را ارشک می بیند؛ حتی به شکل تصویر فیلم و با علم اینکه دروغ است, و این اصلا درست نیست.

من هرگز نقش منفی به آن شکل بازی نکرده ام که قاتل یا آدمکش باشد. به همین خاطر به آقای رافعی زنگ زدم , و عذرخواهی کردم و گفتم به این علت بازی نمی کنم. او برایم تعریف کرد اصلا ماجرا به شکل دیگری, در داستان رخ می دهد و آن شکلی که من فکر می کنم نیست.

قطعا برایم مهم است بچه ام چه تصویری از نقش هایم خواهند داشت. اگر هم وزن من طلا بریزند، هرگز نقش , یک کودک آزار را بازی نخواهم کرد. درست است که ارشک بزرگ شده و درکش از فیلم بالا رفته اما به نظرم, یکسری تصاویر ربطی به سن و سال ندارد.

شما وقتی می بینید داعش یک نفر را می کشد، در هر سنی که باشید و آن صحنه را ببینید، قطعا منزجر می شوید.

علایق و حقایقی درباره رامین راستاد

در ادامه بیوگرافی رامین راستاد مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

این زن در عکس مهران مدیری کیست ؟

رامین راستاد از فوتبال تا بازیگری

در بیوگرافی رامین راستاد بهتر است بدانید قبلا از بازیگری بعنوان یک فوتبالیست حرفه ای در تیم آتش نشانی تهران در پست دفاع آخر بازی می کرد که بخاطر عشق به بازیگری ادامه نداد.

او میگوید الان هم فوتبال را به شدت پیگیری می کنم و طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیس هستم

عکس همسر رامین راستاد

علاقه رامین راستاد به علی دایی

فكر نمی‌ كنم هیچ كس به اندازه من علی دایی را دوست داشته باشد او را نه بعنوان فوتبالیست بلكه به عنوان یک الگو قبول دارم و از صمیم قلب به او عشق می‌ ورزم

رامین راستاد در واکنش به شوخی حسین کلهر ، مجری برنامه «سلام صبح بخیر» با تعداد گل های علی دایی در اینستاگرام نوشت :

آقای نمکدون ، آقای سلسله جبال نمک ، واقعا قحط الرجال شده که تو میشی مجری برنامه زنده ، اگر تربیت نداری حداقل تحقیق کن و دهنتو باز کن. برای اینکه بفهمی حرف مفت می زنی اونم رو آنتن زنده ، برو سرچ کن ببین چند گل از 17 گل به تیم مالدیو رو علی دایی زده. اما خوب لابد تو هم معتقدی بدنامی بهتر از گمنامیه…

مشکل سیگاری بودن رامین راستاد

فعلا حداقل‌ كاری كه كرده‌ ام این است كه به‌ هیچ‌ عنوان در خانه سیگار نمی‌ كشم

یك هواكش قوی در خانه داریم كه اگر احیانا بخواهم سیگار بكشم زیر آن هواكش می‌ كشم و در آن لحظه پسرم حق ندارند به آشپزخانه بیایند

علاقه رامین راستاد به شعر و ادبیات

من ادبیات خوانده‌ ام ، همیشه شعر و كتاب را دوست داشتم البته شعر را بیشتر از نثر دوست داشتم و هنوز هم بیشترین مطالعه من در زمینه شعر است

آیا میدانستید این گریمور مشهور همسر اول عاطفه رضوی بوده است ؟

موسیقی فقط رپ

من خودم فقط موسیقی رپ گوش می‌ كنم ، به اندازه كم مازیار فلاحی ، فریدون آسرایی و محمد علیزاده هم گوش می‌ كنم

موسیقی همیشه همراه من بوده و اگر پیاده هم باشم باز هدفون در گوشم است

رمزم رو همسرم دارد

من بازیگر و می دانم که مورد توجه عده ای هستم ، برای همین کپی صفحه مجازی خودم را روی گوشی همسرم نصب کرده ام

خیالم راحت است که داشتن هوادار و طرفدار به رابطه ام با همسرم لطمه نمی زند چون علاوه بر من ، او هم مراقب این حریم خانوادگی است

بازیگری تا روزی که زنده ام

برای آینده هیچ پیش بینی خاصی نمی توانم انجام بدهم ولی مطمئنم که در کار برای خودم بازنشستگی قائل نیستم و تا روزی که زنده هستم می خواهم بازی کنم

رامین راستاد با گریم فیلم راز ناتمام

شروع فعالیت هنری رامین راستاد

همیشه به دنبال فرصتی بودم تا بتوانم به رویای دیرینه ام یعنی بازیگری جامعه عمل بپپوشام تا اینکه با انصرف از دانشگاه در کلاس بازیگری امین تارخ شرکت کردم

رامین راستاد از تئاتر تا جلوی دوربین

بصورت حرفه ای سال 1375 با نمایش «کبودان و اسفندیار» به کارگردانی کامبیز کاشفی در مجموعه نیاواران بروی صحنه رفتم

چند ماه بعد با حضور در تست کار جدید رضا گنجی (کارگردان) با فیلم حریف دل جلوی دوربین رفتم

رامین راستاد و رضا رخشان در فیلم حریف دل

شهرت رامین راستاد

در بیوگرافی راستاد میخوانیم: سال 1379 با سریال باران عشق جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1385 با فیلم زیر تیغ کنار پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا خوش درخشید

رامین راستاد و سیاوش طهمورث در سریال زیر تیغ

با این حال شهرت وی سال 1389 با سریال جراحت کنار ثریا قاسمی ، امین تارخ و آتنه فقیه نصیری شروع شد

علت پلمپ رستوران بهاره رهنما و علیرضا منصوریان چیست ؟
رامین راستاد در سریال جراحت

رامین راستاد در فیلم پیامک از دیار باقی( 1386)

پیامک از دیار باقی مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و با فیلمنامه ای از محسن تنابنده می‌باشد. این سریال در نوروز ۱۳۸۷ از شبکه یک پخش شد.

داستان این سریال دربارهٔ مرد کلاهبردار و خسیسی به نام منصور سیم خواه است که برای فرار از دست طلبکاران، ضمن ایجاد یک دعوای ساختگی، خود را به مردن می‌زند. همه که فکر می‌کنند او مرده‌است او را به خاک می‌سپارند و این آغاز ماجراهایی برای منصور و اطرافیانش است…

رامین راستاد در این فیلم نقش نقی را بازی میکند.

رامین راستاد در فیلم نفس گرم (۱۳۹۴)

نفس گرم نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و ساخته سال ۱۳۹۴ است. این سریال محصول شبکه اول سیما است و فیلمنامه آن به قلم حسین تراب نژاد و طلا معتضدی نوشته شده‌است. موسیقی این مجموعه ساخته کارن همایونفر و خواننده تیتراژ آن علی زند وکیلی است. این سریال در ۳۵ قسمت ۴۵ دقیقه ای در پائیز ۱۳۹۴ به روی آنتن رفت.

این سریال یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن دربارهٔ زنی بنام «ملیحه» است با اعتقادات بالای مذهبی، در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقادی اش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.بنا به گفته کارگردان سریال در طرح اولیه نقش اول داستان یک مرد بوده که بعدها دچار تغییر شده‌است.

رامین راستاد در این فیلم نقش کرم را بازی میکند و قبل از آن تجربه ی همکاری با آقای عسگرپور در فیلم جراحت را دارد.

او میگوید : در «نفس گرم» نقش «کَرَم» را بازی می‌کنم و باز هم نقش منفی در این سریال دارم. کرم یک مرد کاشانی است که متاسفانه در قصه «نفس گرم» اتفاقات بدی را رقم می‌زند ولی من خودم کرم را دوست دارم؛ چراکه این کاراکتر فقط آدمی نیست که نقش تک‌بُعدی منفی داشته باشد، بلکه کاراکتری است که لحظات عاطفی قابل قبولی هم دارد. در نهایت به نظر می‌آید که خروجی کار، خروجی خوبی باشد که خانواده‌های ایرانی دوست دارند و امیدوارم که ما را بپذیرند.

وفاداری فردین به این زن زبانزد همه شده بود
رامین راستاد و سیما تیرانداز در سریال نفس گرم

رامین راستاد در فیلم معمای شاه (1394)

معمای شاه عنوان مجموعه تلویزیونی با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی است. این سریال داستان به قدرت رسیدن رضاشاه پهلوی و محمدرضاشاه پهلوی در ایران و جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره پادشاهی محمدرضا پهلوی، و دوران حکومت محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت او از مصر، پس از ازدواج با ملکه فوزیه تا انقلاب ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر می‌کشد. در این مجموعه ۱۲۰ بازیگر اصلی ۸۵۳ بازیگر فرعی حضور دارند. ۹۱۰ سکانس دارد و کل بازیگران سریال ۱۶۰۰ نَفَر هستند. مجموعه معمای شاه در ۹۵ قسمت ساخته شده‌است. این مجموعه با هزینه ۷۰ میلیارد تومان در پنج سال ساخته شده‌است.

رامین راستاد در نقش عزت الله مین باشیان در این فیلم بازی کرده است.

رامین راستاد در نقش عزت الله مین باشیان در معمای شاه

رامین راستاد در فیلم وارش (۱۳۹۸)

وارش (با نام پیشین: بهترین سال‌های زندگی ما) یک مجموعه تلویزیونی تاریخی-درام-داستانی ایرانی به کارگردانی احمد کاوری است که از شبکه سه پخش می شد. سپس از شبکه تماشا هم پخش شد. در بخش نخست مجموعه تلویزیونی بخش‌های مربوط به دهه‌های ۳۰ و ۴۰ خورشیدی فیلم‌برداری شد. در بخش دوم قسمت‌های مربوط به دهه ۵۰ که منتهی به اتفاقات انقلاب و تأثیرات آن بر فضای داستان و سرنوشت شخصیت‌ها می‌شود جلوی دوربین می‌روند. این مجموعه در ۳۴ قسمت ۴۰ دقیقه ای تولید شده‌است. این مجموعه تلویزیونی اقتباسی از رمان مطرح مهاجران هاوارد فاست است.

رامین راستاد در فاز دوم سریال وارش بخش‌های مربوط به دهه 50 که منتهی به رویدادهای انقلاب و تاثیرات آن بر فضای داستان و سرنوشت کاراکترها می‌شود جلوی دوربین می‌رود و نقش بزرگسالی شاپور، پسر تراب را ایفا می کند.
رامین راستاد در سریال وارش

لیست آثار هنری رامین راستاد

در ادامه بیوگرافی رامین راستاد بازیگر وارش باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی رامین راستاد
  • برای مرجان (۱۳۹۹)
  • مشت آخر (۱۳۹۸)
  • آزاد به قید شرط (۱۳۹۵)
  • رسوایی ۲ (۱۳۹۴)
  • هدیه (فیلم ۱۳۹۳) (۱۳۹۳ در عنوان بندی نیامده)
  • پایان خدمت (۱۳۹۲ در عنوان بندی نیامده)
  • آزاد راه (۱۳۸۹)
  • ایستگاه آخر (۱۳۸۹)
  • چسب زخم (۱۳۸۹)
  • مرگ کسب‌وکار من است (۱۳۸۹)
  • ملاقات (۱۳۸۹)
  • باغ قرمز (۱۳۸۸)
  • زیگزاگ (۱۳۸۸)
  • برخورد خیلی نزدیک (۱۳۸۷)
  • نفوذی (۱۳۸۷)
  • به خاطر خواهرم (۱۳۸۶)
  • تنها دو بار زندگی می‌کنیم (۱۳۸۶)
  • مجنون لیلی (۱۳۸۶)
  • دایره زنگی (۱۳۸۶)
  • میم مثل مادر (۱۳۸۵)
  • عصر جمعه (۱۳۸۴)
  • طلای سرخ (۱۳۸۱)
  • عشق شیشه‌ای (۱۳۷۸)
  • سیاوش (۱۳۷۷)
  • شهر زنان (۱۳۷۷)
  • بانوی اردیبهشت (۱۳۷۶)
  • روزی که هوا ایستاد (۱۳۷۶)
  • حریف دل (۱۳۷۵)
عاشقانه های لو رفته کیومرث پوراحمد و همسرش پس از فوت او
رامین راستاد ، هدیه تهرانی و علی قربان زاده در فیلم سیاوش
رامین راستاد و ابوالفضل پورعرب در فیلم مجنون لیلی

آثار تلویزیونی رامین راستاد

  • بچه مهندس ۴ (١۴٠٠)
  • وارش (۱۳۹۸)
  • دنیای گمشده (۱۳۹۷)
  • افسانه هزارپایان (۱۳۹۶)
  • نفس (۱۳۹۶، جلیل سامان)
  • قصه های تبیان (۱۳۹۵)
  • در قصه‌ها زندگی می‌کنند (۱۳۹۵)
  • معمای شاه (۱۳۹۴)
  • نفس گرم (۱۳۹۴)
  • فوق سری (۱۳۹۴)
  • میلیاردر (۱۳۹۱)
  • ابابيل (۱۳۹۱)
  • پدر خوب (۱۳۹۰)
  • تبریز در مه (۱۳۸۹)
  • شکارچی انسان (تله فیلم) (۱۳۸۹)
  • دارا و ندار (۱۳۸۹)
  • جراحت (۱۳۸۹)
  • عبور از پاییز (۱۳۸۸)
  • مثل هیچ‌کس (۱۳۸۷)
  • پیامک از دیار باقی (۱۳۸۶)
  • زیر تیغ (۱۳۸۵)
  • مروارید سرخ (۱۳۸۳)
  • مهر و ماه (۱۳۸۲)
  • داستان یک شهر (۱۳۸۰)
  • باران عشق (۱۳۷۹)
  • قصه‌های تبیان
  • شايد براي شماهم اتفاق بيفتد
رامین راستاد و نسرین مقانلو در سریال افسانه هزارپایان
رامین راستاد و نصراله رادش در سریال دنیای گمشده

تئاترهای رامین راستاد

  • <<آگنیتاژ>> نویسنده و کارگردان رسول حق جو اجرای عمومی اهواز ۱۳۹۵
  • [ساکنین طبقه ی ۱۵ کمپ آگنیتاژ] نویسنده رسول حق جو و کارگردان ابوذر مزار جلالی اجرای عمومی رشت ۱۳۹۵ ک

نمایش “روياهاى رام نشده”نویسنده ايوب اقاخانى،كارگردان سياوش طهمورث اجراى عمومى تهران ١٢٨٧ نمایش “گاس اجراى عمومى رشت ١٣٩٦ نمایش “سياوش به روايت من” نویسنده و كارگردان عليرضا غفارى اجرا در جشنواره دفاع مقدس ١٣٧٩ نمایش “كبودان و اسفنديار”نویسنده ارمان اميد،كارگردان كامبيز كاشفى اجرا در جشنواره تئاتر فجر ١٣٧٧

چهره‌پردازی رامین راستاد

  • بر بوم زمان (اپیزود اول) (۱۳۸۲)
  • بر بوم زمان (اپیزود دوم) (۱۳۸۲)
  • بر بوم زمان (اپیزود سوم) (۱۳۸۲)

صفحه اینستاگرام رامین راستاد

رامین راستاد ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 920 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی رامین راستاد و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی رامین راستاد و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی رامین راستاد ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام رامین راستاد @raminrastad میباشد و بیش از 80 هزار دنبال کننده دارد.

کار خطرناکی که ریحانه پارسا در ترکیه مشغول به آن است چیست ؟

صفحه اینستاگرام رامین راستاد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا