اخبار حاشیه بازیگران

این مرد آهنگساز مورد علاقه بهاره رهنما است

بهاره رهنما بازیگر مشهور و پرحاشیه سینمای ایران که در حال اکران فیلمش عطر آخر اردیبهشت در سینمای باغ فردوس است تصاویری جدید با آهنگساز فیلمش منتشر کرد.

بهاره رهنما در عطر آخر اردیبهشت

بهاره رهنما در عطر آخر اردیبهشت

بهاره رهنما در عطر آخر اردیبهشت

زندگی‌نامه بهاره رهنما

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی همسر پیشین او پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد و در حال حاضر در اتریش در رشته ی نوازندگی مشغول تحصیل می باشد.

او پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها را در تالاری در منطقهٔ ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت.

بهاره رهنما دوباره محجبه شد

بچه سرتق عاشق بازیگری

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی از کودکی و دوران نوجوانی علاقه شدیدی به تئاتر و سینما داشت و به طور مرتب با پدرش جلال به تماشای تئاترهای مختلف می رفتند و سرانجام پس از گذشت چند سال و مهاجرت شان به تهران توانست به اوج شهرت برسد.

تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم.

اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

عکس قدیمی از بهاره رهنما

خانواده ی هنری بهاره رهنما

از نکات جالب بیوگرافی بهاره رهنما خانواده ی وی هستند. پدر بهاره رهنما ( جلال رهنما ) و مادر وی ( پروین قائم مقامی ) که وی هم بازیگر است می باشند.در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.او فقط یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند و یک برادر که پروفسور است. شغل پدرش ( جلال رهنما ) نامشخص است.بهاره رهنما در کنار پدرشبهاره رهنما در کنار مادرش

بهاره رهنما و خواهرش

بهاره رهنما و برادرش

بهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسر سابقش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است.

برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد.

عکس لو رفته از عروسی زهره حمیدی

بهاره رهنما در کنار شقایق دهقان

تحصیلات دانشگاهی بهاره رهنما

یکی از نکات جالب بیوگرافی بهاره رهنما ین است که وی سال 1370 بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بود توانست وارد دانشگاه شود و پس از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت و در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر تجربه کرد.

بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت.

بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

وی اما با وجود تحصیلات بالا در پست هایش نادرست هاي املایی زیادی دارد و نمونه دیگری از سوتی بهاره رهنما را در ادامه می‌بینید که به مناسبت تبریک گفتن نیمه شعبان منتشر کرده بود.بهاره رهنما، به نادرست‌هاي املایی‌اش، حتی در مناسبت‌هاي مذهبی ادامه میدهد!

بهاره رهنما برای تبریک نیمه شعبان در توییتر نوشت: تولد منجی عالم بشریت، قائم عالم محمد مبارک…همان طور که مشاهده میکنید قائم آل محمد به اشتباه قائم عالم محمد نوشته شده است.وی از جمله بازیگرانی است که تقریباً در هر گفت و گو‌یي به تعداد مدارک متعدد تحصیلی‌اش اشاره می کند.

ازدواج اول بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی

از نکات پرجستجو بیوگرافی بهاره رهنما همسر وی است.بهاره رهنما اولین بار سال 1370 که 17 ساله و دانشجو بود زمان برگشت از دانشگاه به خانواده بصورت اتفاقی با پیمان قاسم خوانی 26 ساله در مسیر آشنا شد

بهاره رهنما در کنار پیمان قاسمخانی با لباس عروس

این دو بعد از چند سال دوستی در نهایت سال 1373 باهم ازدواج کردند که ثمره این زندگی یک دختر بنام پریا شد.

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. او را سال هاست که می شناسم. ما در سال ۱۳۷۰ با هم آشنا شدیم. دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.ی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است. اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.بهاره رهنما

عکس قدیمی بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی و دخترشان پریا

بیوگرافی پیمان قاسمخانی همسر اول بهاره رهنما

پیمان قاسم‌خانی متولد 30 دی ماه 1344 در تهران است .او فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی است. قاسم‌خانی در اکثر ساخته‌های مهران مدیری به عنوان نویسنده و سرپرست نویسندگان در کنار او حضور داشته‌است.

جنجال جدید هانیه توسلی برای مادر پیروز

قاسم‌خانی که در دانشکده اهواز آمار انفورماتیک خوانده‌است در سال 1370 به مرکز آموزش فیلمسازی باغ فردوس رفت و دوره فیلمنامه‌نویسی را در اولین مرکز گذرانده‌است. از جمله فیلمنامه‌های او: «من زمین را دوست دارم»، «بوی خوش زندگی» (بازنویسی)، «نان و عشق و موتور هزار» است که برای ابوالحسن داوودی و فیلمنامه «هتل» را نیز برای مرضیه برومند نوشته‌است. او در سال 75 با بهاره رهنما ازدواج نمود.

به شهرت رسیدن بهاره رهنما

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که او در سال 1380 با فیلم نان و عشق و موتور 1000 چهره اش دیده شد سپس با فیلم گاو خونی در سال 81 و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال 1387 مشهور شد.

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال زیرزمین شروع شد.

بهاره رهنما در پوستر فیلم زیرزمین

ورود به دنیای بازیگری بهاره رهنما

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که وی در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

بهاره رهنما درفیلم افعی

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی – نان و عشق و موتور هزار – را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

بهاره رهنما در فیلم نان و عشق و موتور هزار

اما شاید بازی در فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصتها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما و بهرام رادان در اکران فیلم گاوخونی در جشنواره کن

بهاره رهنما و بهرام رادان در اکران گاوخونی در جشنواره کن

پیمان قاسم‌خانی (همسر سابق بهاره رهنما): «در این چند وقتی که بازی‌های او را در تئاتر دیده‌ام، تازه به استعدادش پی برده‌ام. قبل از آن، می‌دانستم او بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد تکراری می‌شود ولی در چند کار اخیری که از او دیدم فهمیدم توانایی‌هایی داشته که دیده نشده و حتی خود من هم که نزدیکش هستم، ندیده بودم.»

چهره ساناز سعیدی از این رو به اون رو شد

پیمان قاسم‌خانی: «وقتی وارد کار فیلمنامه‌نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می‌گفتند بازی کن، می‌گفتم من بازیگر نیستم، فیلمنامه‌نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی‌کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می‌گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم.»

نسبت فرناز رهنما با بهاره رهنما

از دیگر نکات جالب بیوگرافی بهاره رهنما این است که هیچ گونه نسبتی با فرناز رهنما ندارد. نه خواهرش است نه دخترعمویش و نه حتی فامیل است. بهاره رهنما اصالت اراکی دارد و فرناز رهنما اصفهانی .

بهاره رهنما در کنار فرناز رهنما

فرزند بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی

پریا قاسم‌خانی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۶ در تهران میباشد.او دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی می باشد.پریا مدتیست که به خارج از ایران مهاجرت کرده بود که بهاره رهنما از رفتن دخترش به خارج از کشور بسیار احساس دلتنگی می نمود پریا قاسم خانی در رشته موسیقی در حال درس خواند می باشد و به گفته مادرش در آینده یکی از بهترین آهنگ سازها در ایران خواهد شد.سلفی بهاره رهنما و دخترش پریابهاره رهنما و دخترش پریا

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام خود درباره پریا دخترش نوشت:

بهاره رهنما در وصف دخترش نوشت که دیگر دخترم بزرگ شده و قرار است به زودی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش یعنی موسیقی از ما دور بشه و به خارج از کشور بره.این روزهای آخری که پیش ماست همیشه و حتی در روزهایی که در خیابان در حال رانندگی هستم به روز های پیش رو و نبودن دخترم فکر می کنم و تصور اینکه این خیابان ها رو باید بدون حضور دخترم طی کنم برایم خیلی سخته

او در وصف احساس مادر بودنش می گوید که مادر بودن برای او نوعی شیفتگی مادام العمر است و زن با ورود به دوره مادر شدن قلبش را به یک شیشه می اندازه و اون رو راهی موج های دریا می کنه و هرجا که موج ها برن قلب هم به همون جا میره. بهاره در ادامه می نویسد که :

صحبت های جنجالی علیرضا نیکبخت در مورد وصیت نامه اش

به قول مادرم نداشتن بچه یک غم است و داشتنش هزار و یک غم.

عکس قدیمی بهاره رهنما و پریا

شایعه ای که به واقعیت پیوست

از دیگر نکات پر جستجوی بیوگرافی بهاره رهنما طلاق وی است.اوایل سال 95 بود که اخباری مبنی بر جدایی بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی در صفحات مجازی منتشر گردید. بهاره رهنما نسبت به این ماجرا واکنش داد و در اینستاگرام خود این ماجرا را تکذیب نمود . همچنین با بغل کردن همسرش بعد از پایان یکی از نمایش های تئاترش به این ماجرا خاتمه داد.وی متن زیر را در واکنش به خبر طلاق منتشر کرد :

پشت می‌کنم به همه مزخرفات و قضاوت‌های این روزها، با آتش زندگی و مهر آدم‌هایی که دوستم دارند و دوستشان دارند گرم می‌شوم و همچنان به مسیرم ادامه می‌دهم. بعد از بیست و چهار سال تلاش در عرصه کار هنری و اخذ دو لیسانس و دو فوق لیسانس از دانشگاه‌های معتبر کشورم، بی شک عقل و درایت کافی برای تصمیمات مهم زندگی‌ام دارم، پیمان قاسم‌خانی هم همیشه بهترین دوست و آدم عزیز زندگی من هست و خواهد بود و بی اندازه بزرگ و محترم

آن دسته بیمارین روحی که منتظر جنگ بین ما و آزار فرزندمان هستند هم بی شک در حسرت این آرزو خواهند ماند، به گمانم هر آدم معروفی مثل هر انسانی حق دارد بخش‌هایی از زندگیش را که دوست دارد در فضای مجازی به تماشای عموم بگذارد و بخش‌هایی را نه، هرگز با دروغ و دغل زندگی نکردم و نمی‌کنم و همچنان به روش تلاش و کوشش و جلو رفتنم در مسیری که دوست دارم تا زنده‌ام ادامه خواهم داد، کسانی را هم که من و ما را قضاوت می‌کنند و قصد دارند تمام تلاش‌هایمان در عرصه کار و اجتماع را ندیده بگیرند و ما را شکست‌خورده بنامند، به خداوند بزرگ واگذار کردم و امیدوارم در سال نود و پنج با سخت‌ترین تغیرات و چالش‌های زندگیشان مواجه بشوند تا دست از قضاوت آدم‌ها بردارند، خوشبختی احساس درون ماست.

من بهاره رهنما در این بهار هزار و سیصد و نود و پنج خودم را زن خوشبخت و پر تلاشی می‌دانم که تغیرات زندگی رابا جرات و آغوش باز می‌پذیرد و هرگز کسی را مقصر اتفاقات شخصی عمرش نمی‌داند، این اولین و اخرین پیام من درباره این تنش‌های اخیر بود و هست، حالا بیماران بیکار بروند تا ماه‌ها این نوشته مرا تحلیل کنند! خدا را شکر به آمار اشتغال کشور با این جوابم أضافه کردم! من بعد به بازی احمقانه‌نون به نرخ روزخورهای اینترنی به هیچ عنوان تن نخواهم داد و در مقابل این افراد مجازی و فضای مجازی در این گونه موارد و سرک کشیدن‌ها سکوت می‌کنم، در برخورد با آدم‌های حقیقی هم همچنان بدون دروغ و ریا خود واقعی، سرزنده و خوشحال خودم هستم.

ببینید بیماری ام اس با چهره آتنه فقیه نصیری چه کرد

بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی

علت طلاق بهاره رهنما از همسر اولش

شایعاتی در مورد جدایی بهاره رهنما و همسرش در سال ۱۳۹۵ به وجود آمد و از طرف این زوج هیچ واکنشی نشان داده نشد تا اینکه بهاره رهنما در مصاحبه ای گفت : پیمان قاسم خانی قدیمی ترین دوست من در زندگی ام است.

ما حدود ۲۵ سال است که با هم دوستیم و اینکه زندگی مشترکمان ادامه پیدا نمی کند دلیل بر این نمی شود که به دوستی مان لطمه ای وارد. بهاره رهنما هیچ گاه دقیق اعلام نکرد دلیل جداییش چه چیزی بوده است.

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال 1394 با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند.

او در مصاحبه ای دیگر گفت از خانم های جوان و زیبا خواهش می کنم که وارد زندگی مردی که همسر و فرزند دارد نشوند و این موضوع باعث شد تا برخی گمانه زنی کنند و این حرف را به دلیل جدایی بهاره رهنما ربط بدهند.

ازدواج مجدد بهاره رهنما

در انتهای بیوگرافی بهاره رهنما ازدواج مجدد وی آمده است.امیر خسرو عباسی و بهاره رهنما در 13 مرداد 1396 مصادف با تولد امام رضا (ع) در صحن مطهر ایشان به عقد یکدیگر در آمدند.

بهاره رهنما در حرم امام رضا در روز عقدشبهاره رهنما در حرم امام رضا در روز عقدش

این دو طی مراسمی باشکوه و با حضور هنرمندان سرشناس در ۴ شهریور ۱۳۹۶ پیوندشان را جشن گرفتند.

بهاره رهنما در روز عروسی اش بهاره رهنما در روز عروسی اشکارت عروسی بهاره رهنما بهاره رهنما در روز عروسی اشعکس عروسی بهاره رهنماکیک نامزدی بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

بهاره رهنما با انتشار عکسی در کانال شخصی اش در شهریور ماه 96 خبر ازدواج مجدد خود را داد . وی نوشت : یا علی گفتیم و عشق اغاز شد…

بهاره رهنما در حرم امام رضا
دعاهای خیرتون رو محتاجم،ممنونم از حمایت و محبت تک تکتون

موهای سبز رنگ این خانم بازیگر سوژه همه شد

بیوگرافی همسر دوم بهاره رهنما

امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی می باشد که باب آشنایی این دو از زمانی که خانوم رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد. آقای عباسی نیز یکبار ازدواج کرده و از همسر سابقش یک دختر دارد.

در سال ۹۵ به عنوان جوان کارآفرین برای راه اندازی تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی معرفی شده است. وی در سال 1392 و 1393 موفق به دریافت تندیس از دست نماینده وزیر شد.

همچنین اولین کرم شتر مرغ در ایران توسط شرکت امیر خسرو عباسی تولید شده است.

امیر خسرو عباسی در شرکتش

توضیحات بهاره رهنما درباره ازدواج دوباره اش و انتشار عکسهای عروسی اش

برای انتشار عکس هام مهمترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن های غمگین اطرافم بود ، اونهایی که فکر میکنن زندگی با یکبار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه ای در راه نیست،حتی دوست داشتم دخترم بدونه یک زن همیشه باید با امید و عشق روزهاش رو دوباره بسازه و اینکه باید واقعی زندگی کرد نه زندگی ماکت وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست، پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه دوباره در تن یک زن دیده بشه ،من بار دیگر لباس سفید پوشیدم !.

در مورد ربان ابی کمرم هم که خیلی سوال کردید باید بگم این یک اعتقاد شخصی بود که رنگ عشق توی تم کفش و لباسو مراسمم باشه چون به نظر من رنگ عشقه و رنگ اشنایی من و همسرم و رنگ محصولات ” هاینس” هم ابیه ، انتخاب تاج عشق هم برای این بود که مهمترین ایتم من برای شروع مجدد یک زندگی عشق بود، چنانچه خداوند عالم پایه های جهان رو روی عشق استوار کرده…

بهاره رهنما در لباس عروس آبیبهاره رهنما در روز عروسی اش

به هر حال ازدواج سنت پیغمبره و راه بسیار درستی برای ادامه روزهای پر از غم و شادی این عمر….
توضیح دیگه ای هم ندارم جز این حدیث امام صادق(ع) که: بخدا قسم نمیرید مگر قبل از مرگتان انچه را که در مورد دیگران قضاوت میکنید ،خود تجربه اش کنید.

کتابشناسی بهاره رهنما

پای به جاده زدن، نشر نگاه ۱۳۹۶
زن باران، نشر نگاه، ۱۳۹۴
مالیخولیای محبوب من، نشر نگاه،[۹] ۱۳۹۲[۱۰] ماه هفت شب، نشر نگاه، ۱۳۸۹
چهار چهارشنبه و یک کلاه‌گیس، نشر چشمه، ۱۳۸۸

بهاره رهنما و همسرش در کتابخانه

دیدگاه‌های بهاره رهنما

انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست. حضور گستردهٔ او در شبکه‌های اجتماعی انتقاداتی را از طرف کاربران این شبکه‌ها متوجه او نموده‌است.

تهمینه میلانی به سیم آخر زد

بهاره رهنما با لباس سبز در میتینگ موسوی در انتخابات 88بهاره رهنما با لباس سبز در میتینگ موسوی در انتخابات 88

انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲

رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی، از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بودند که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف محمدرضا عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کردند.

راز کاهش وزن و لاغری بهاره رهنما

خانم بازیگر که سالها از اضافه وزن رنج می برد چند سال پیش مجبور به عمل حراجی و گذاشتن بالون در معده شد اما نتیجه نداد.

در نهایت با رژیم اختصاصی توانست به شدت کاهش وزن دهد.

بعد از تولد پریا طی یکسال ۳۰ کیلو گرم وزنم را کم کردمورزش و پیاده‌ روی را هم فراموش نمی‌ کردم ولی این کارها موثر نبود تا این که به فکر گذاشتن بالون معده افتادم، بالون گذاشتم ولی اینکار باعث شد مسیر کاهش وزن دشوارتر شود. ۱۰ کیلو گرم با گذاشتن بالون وزن کم کردم ولی با خروج بالون دچار ۱۸ کیلو گرم اضافه وزن شدم این روش نه‌تنها موثر نبود، بلکه در طول مدتی که بالون داخل معده من بود، درد زیادی داشتم. از آنجا که آدم صبوری هستم، سعی میکردم تحمل کنمبهاره رهنما

داستان کم کردن وزن از کجا شروع شد؟

همه‌اش زیر سر پریاست (می‌خندد). الان که پریا به سن نوجوانی رسیده، احساس کردم دوست دارد مادر لاغرتر و بشاش‌تری داشته باشد یا حتی دوست دارد با هم به کوه برویم چون پریا ورزش را خیلی دوست دارد و با شنا، سوارکاری و تنیس هم به خوبی آشناست. انصافا انرژی خوبی هم به من داده؛ مثلا هر موقع که خسته می‌شوم، می‌گوید: «مامان! یک مورچه برای رسیدن به دانه‌اش هزار بار هم که شده تلاش می‌کند تا بالاخره دانه‌اش را به خانه‌اش ببرد، پس خسته نشو.»

برنامه‌ریزی خاصی هم برای کم‌کردن اضافه‌وزن دارید؟

بله، با پریا قرار گذاشتیم در طول یک سال 20 کیلوگرم وزن کم کنم و خدا را شکر از بهمن ماه که این برنامه را گذاشتم، توانسته‌ام 7 کیلوگرم کم کنم.

البته چاقی به ژنتیک هم خیلی ارتباط دارد.

صددرصد همین‌طور است. خانم‌های خانواده ما این ژن را دارند و از یک سنی به بعد چاق می‌شوند اما با این همه فکر می‌کنم با کمی اراده می‌شود به وزن دلخواه رسید.

هیچ‌وقت به این فکر نکردید که اگر کمی لاغرتر شوید، اتفاق‌های بهتری حتی در ارتباط با کارتان می‌تواند بیفتد؟

ازدواج مجدد سحر قریشی در دبی چقدر صحت دارد ؟

واقعا این مساله هیچ‌وقت مانع کارم نبوده. مشکل من چیز دیگری است؛ من آدمی هستم که وقتی خیلی از لحاظ فکری درگیرم، دوست دارم غذا بخورم، به‌خصوص شیرینی‌جات و در یک زمانی چون هم درس می‌خواندم و هم کار می‌کردم، با خوردن سعی می‌کردم خودم را آرام کنم برای همین اضافه‌وزنم بیشتر شد.

گویا از طب سنتی هم در رژیمتان استفاده کرده‌اید.

همین‌طور است. ما در ایران گیاهانی داریم که بسیار ارزشمند هستند و به نظر من مثل جواهر می‌مانند. برای همین به توصیه پزشک از گیاهان و جوشانده‌های طبیعی هم استفاده می‌کنم.

مثلا از جوشانده چه گیاهانی؟

از سبزی‌هایی مانند جعفری، گشنیز، شیرخشت و چای سبز.

به‌نظرتان بهترین ورزش برای کم‌کردن وزن چیست؟

پیاده‌روی! باور کنید هیچ زحمتی ندارد فقط کافی است کفش خوب بپوشید و اراده کنید که وزنتان را پایین بیاورید. به نظرم پیاده‌روی حتی از لحاظ روانی به آدم خیلی کمک می‌کند چون باعث می‌شود در یک فضای باز فکر کنی و افکار ناخوشایندت را بیرون بریزی پس پیاده‌روی را جدی بگیرید.

حواشی بهاره رهنما در اینستاگرام

شکایت سیروان خسروی

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد.سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بعد از آن، امیر مهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیر مهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

عکس لو رفته از هدی زین العابدین در آغوش یک مرد جوان

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب تخلف شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

بهاره رهنما و سیروان خسروی

شکایت از نادر فتوره‌چی

در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما (همسر قاسم‌خانی) را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند و همچنین قاسم خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد.فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد اما با قرار کفالت آزاد شد و در نهایت رهنما شکایتش را پس گرفت.

شام ایرانی

در مجموعه «شام ایرانی» که به کارگردانی سعید ابوطالب تولید شده، بهاره رهنما که میزبان مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال زاده است، در دیالوگی عنوان می کند که «ماشالله دخترای امروزی سر و وضع شان نیکول کیدمنه و طرز فکرشون لر». این سخن خانم بازیگر به سرعت با واکنش های بسیاری از سوی مخاطبان همراه شد تا جایی که فریبرز عرب نیا، میلاد میداوودی و … نیز نسبت به آن واکنش نشان دادند.

در نهایت هم بهاره رهنما در اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد توهین به هیچ قومی را نداشته و در این باره گفت: در شام ایرانی من به قدمت فیلم «دختر لر» اولین فیلم ایرانی ناطق در قیاس با فیلم های بازیگران امروزی اشاره کردم آن‌هم در بخش نمایشی کار و در نقش یک خواهر شوهر عصبی! و اگر اسم این قدیمی ترین فیلم ایرانی هر چیزی بود ملاک من همان اسم بود و خداوند را شاهد می‌گیرم که هیچ اشاره ای به قومیت نداشتم شما عزیزان هم اگر عجول نبودید و شام ایرانی ما را تا قسمت آخر می‌دیدید متوجه می‌شدید که من اصلا به بهانه حمایت از یک بانوی لر که قربانی سوختگی در یک نزاع فامیلی شده بود در این برنامه شرکت کردم!

اما این توضیحات کافی و قانع کننده نبود و در نهایت ساترا در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار قسمت جدید سریال «شام ایرانی» در رسانه‌های صوت و تصویر که در آن به یکی از اقوام اصیل ایرانی توهین شده بود، ساترا به محض دریافت گزارش مردمی از سوی کاربران نسبت به بررسی مورد مذکور اقدام کرد.

این مجری خانم هم پس از بازنشستگیش تغییر ظاهر داد

با بررسی صورت‌گرفته، مشخص شد مورد ذکرشده در تضاد آشکار با فصل «احترام به فرهنگ و اقوام کشور» در ضوابط محتوایی است به همین جهت با دستور ساترا، این بخش از همه رسانه‌های رسمی منتشرکننده حذف شد.

بهاره رهنما در شام ایرانی

رستوران داری بهاره رهنما در تهران

نکته جالب در بیوگرافی بهاره رهنما اینست که خانم بازیگر حالا کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند ، رستوران گوزن در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما در رستوران گوزن

فوتبالی هستید ؟

من حتی اگر فوتبال را دوست نداشته باشم هم مجبورم با آن کنار بیایم و به صورت اتوماتیک وار به روز میشوم ! «خنده» مگر می شود که همسر پیمان قاسم خانی باشم و از فوتبال بی خبر باشم ؟ «قسمتی از گفتگو با بهراه رهنما قبل از طلاق»در خانه ما آن قدر در مورد فوتبال بحث می شود و حرف می‌زنند که آدم خود بخود در جریان همه ی چیز قرار میگیرد و من مستثنی از این اخبار و بروز بودن نیستم.

طرفدار پرسپولیس

چون من آن اوایل پرسپولیسی بودم و حتی جند بار آقای فرشاد پیوس را دیدموقتی دبیرستان بودم. به خاطر دوستی و معاشرت یکی از نزدیکانم با آقای پیوس ایشان را دیدم و چون خوب گل می زد، بیشتر پرسپولیسی بودم اما وقتی ماجرای آقای حجازی پیش آمد تحت تاثیر شجاعت و حمایت او از مردم قرار گرفتم. خیلی زود یک نامه برای آقای حجازی نوشتم و گفتم که استقلالی شده ام همین حالا هم گیج می‌زنم و هنوز نمی‌دانم که آبی باشم یا قرمز !

تجربه مدلینگ بهاره رهنما

خانوم بازیگر مدت هاست در برندهای مختلف بعنوان مدل تبلیغاتی حضور دارد از برند همسرش که بگذریم او برای مزون های مختلف چون RIMAAH مانکن بوده است.

شما در حال مطالعه بیوگرافی بهاره رهنما در بازیگرنیوز هستید.با ما در ادامه همراه باشید.

فعالیت و علاقه ی بهاره رهنما به موسیقی

بهاره رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد ، او سابقه تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد

در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است ، این بازیگر تابحال 5 جلد کتاب نیز نوشته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا