اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای خودکشی آرام جعفری چه بود ؟

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش با مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شد و گرچه در ساعات ابتدایی وضعیت چندان مناسبی نداشت اما با کمک پزشکان حال او بهبود یافت.با انتشار این خبر عده ای گمان کردند که او دست به خودکشی زده است اما آرام جعفری پس از بهبودی با انتشار پستی این خبر را تکذیب کرد.

خوکشی آرام جعفری

خوکشی آرام جعفری

خانواده این بازیگر ابتدا از به کما رفتن وی خبر داده بودند.اما این بازیگر با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامش خبر به کما رفتنش را هم تکذیب کرد و نوشت:

«چرا قضاوت می‌کنید

من دیشب به دلیلی از هوش رفتم و متأسفانه در ابتدا به اشتباه به خانوادم گفتن کما

من عاشق زندگیم

خودکشی آخه چرا؟»

خوکشی آرام جعفری

بیوگرافی آرام جعفری از تولد تا زندگی شخصی

در بیوگرافی آرام جعفری آمده است : او در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

کودکی آرام جعفری

مادر آرام جعفری درباره خصوصیات وی می گوید:

« آرام واقعا مهربان است. کوچک بود و به مدرسه می رفت. به یاد دارم وقتی از مدرسه که به منزل می رسید به اتاقش می رفت و در را می بست و می گفت که درس می خواند تا روز مادر شد که یک هدیه جالب از کار گلدوزی که قاب گرفته بود را به من هدیه داد.متوجه شدم آن مدت در مدرسه اش کلاس گلدوزی برگزار می شده و آرام برای خوشحال کردن من بعد از مدرسه هم مشغول کامل کردن هدیه اش به من بوده. هنوز هم قاب گلدوزی اش را یادگاری نگه داشته ام.»

کودکی آرام جعفری

قد آرام جعفری

در بیوگرافی آرام جعفری آمده است قد او 160 سانتی متر است.

علاقه آرام جعفری به هنر از 5 سالگی

در ادامه بیوگرافی آرام جعفری میخوانیم : وقتی خانواده‌ ام متوجه علاقه‌ ام به هنر شدند از پنج سالگی مرا به کلاس‌ های کانون پرورش فکری فرستادند. از اول راهنمایی هم در کنار مدرسه به کلاس بازیگری می‌ رفتم

لباس لب ساحلی بهنوش طباطبایی حسابی سوژه شد

بیوگرافی خانواده آرام جعفری

در بیوگرافی آرام جعفری درباره ی خانواده اش آمده است: آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند.

کودکی آرام جعفری و برادرش

خانواده باسواد آرام جعفری

در ادامه بیوگرافی آرام جعفری درباره ی خانواده اش میخوانیم : پدرم رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران خوانده بود و مدیرکل اداره اقتصاد بود که در سال 1376 درگذشت و مادرم فوق دیپلم ریاضی بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است

برادرم هم مهندس مکانیک است.

آرام جعفری و مادر و برادرش

ازدواج و وضعیت تاهل آرام جعفری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آرام جعفری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست. آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده و متاهل است، اما هنوز صاحب فرزندی نشده است و به دور از حواشی در کنار همسرش زندگی میکند.

همسر آرام جعفری کمتر در مقابل دوربین قرار میگیرد و تنها در مراسم رسمی مانند جشنواره فجر میتوانیم او را در کنار خانم بازیگر ببینیم. این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در یک گفتگو و در حضور همسرش قول داد که به زودی مادر شود.

آرام جعفری و همسرش

نظر آرام جعفری درباره ازدواج

«به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.»

آرام جعفری و همسش

طلاق و جدایی آرام جعفری

در بیوگرافی آرام جعفری آمده است : وی در آذر 1399 اعلام کرد که از همسر خود جدا شده است.

آرام جعفری اخیرا گفته است : “تمام عزیزان و دوستان آشنایانی که واقعا از کنجکاوی به معرض جنون رسیدن خواستم اطلاع بدم اینجانب آرام جعفری در حال حاضر متاهل نیستم و لطفا بس کنید قضاوت رو زندگی جاریست.”

ازدواج دوم با افشین وطن خواه

از نکات خواندنی بیوگرافی آرام جعفری ماجرای ازدواج دوم اوست. در سال 1400 عکس های دونفره و فیلمی از مراسم عقد خانم بازیگر با آقای دکتر افشین وطن خواه منتشر شد که پس از آن آقای دکتر هرگونه رابطه عاطفی با خانوم بازیگر را تکذیب کرد.

عکس لو رفته از قرار عاشقانه سام درخشانی با یک دختر جوان

آرام جعفری و افشین وطن خواه

واکنش افشین وطن خواه به خبر ازدواج با آرام جعفری

فرد یاد شده در عکس مشترک آرام جعفری، آقای دکتر افشین وطن خواه می باشد که با بالا گرفتن شایعات ازدواج ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ اعلام کرد.
پیرو اخبار منتشره در صفحات مجازی که بدنبال شوخی نسنجیده توسط هنرمند محبوب و بی حاشیه سرکار خانم (آ.ج) صورت گرفت، لازم دانستم به اطلاع برسانم.

اینجانب هیچگونه ارتباط خانوادگی و عاطفی با نامبرده ندارم ، چه بسا ایشان ارتباط احساسی و زندگی شخصی خود را دنبال می کنند و بنده نیز مشغول زندگی خصوص خود فارغ از ایشان می باشد.

لذا خواهشنم اخبار جعلی وایرال شده در این خصوص را را برای بنده ارسال نفرمائید.

انتشار فیلم مراسم عقد آرام جعفری و افشین وطن خواه

بعد از اینکه مدتی ماجرای ازدواج آرام جعفری به فراموشی سپرده شده بود ، ۲۳ مهر ۱۴۰۰ اینبار فیلمی از مراسم عقد منتشر شد.

با اینکه این مطلب بلافاصله پاک شد اما نسخه هایی از آن در فضای مجازی منتشر شده که نوع «بعله» گفتن ایشان هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است…

حواشی بارداری آرام جعفری

در بیوگرافی آرام جعفری درباره شایعه ی بارداری اش میخوانیم : متاسفانه چند وقتی هستن ، یک سری از پیجهای فیک که دنبال لایک هستن و حواشی درست میکنن ، از عکسهای من سوءاستفاده میکنن و شایعه کردن بنده باردارم هستم.آخه بارداری هنرمندا هم یه چیز طبیعی هست ، مثل بقیه مردم ، من بی حاشیه هستم.

بارداری آرام جعفری

علایق و حقایقی درباره آرام جعفری

در ادامه بیوگرافی آرام جعفری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

هشدار نفیسه روشن برای این روزها به مردم

خصوصیات و ویژگی های آرام جعفری از زبان خودش

 آرام جعفری همه آدم‌ها رو دوست داره ، لجبازه ، مهربونه و غیرقابل پیش‌بینیه .
به شدت به بیزینس (تجارت) علاقه‌مندم.

– حدودا سه الی چهار سال به صورت جدی نقاشی می‌کردم و در حال حاضر فرصت ندارم ولی راستش رو بخوای دلم برای نقاشی تنگ شده .

– وقتی در کنار بازیگرانی بازی کنی که فقط خودشون رو مهم ندونند انرژی می‌گیری ، بازیگرانی که بازیگر نقش مقابلشون هم براشون مهمه و حتی برای حس بازیگر مقابلشون از هر کمکی که از دستشون بر بیاد دریغ نمی‌کنند.

– من قبلا تئاتر کار می‌کردم از وقتی که سن ام کم بود روی صحنه تئاتر بودم و بعد هم به طور اتفاقی وارد تلویزیون شدم

– من تعریف جداگانه‌ای از سوپر استار دارم . در کشور ما و سینمای ایران متاسفانه سوپراستارها دوره‌ای شدند. یک دوره اسم یک سوپراستار روی زبون‌هاست و بعد که چهره‌ای جدیدتر و بازی جدیدتر نظر همه رو جلب می‌کنه و به قولی سوپراستار جدید میاد ، دیگه نامی از سوپراستار قدیمی شنیده نمی‌شه به خاطر همین اکثر سوپراستارهای سینمای ما یک دوره اذیت می‌شوند به خاطر این‌که اسمشون روی زبون‌هاست و یک دوره اذیت می‌شوند چون توجه‌ها دیگه منحصر به بازیگر و سوپراستارهای جدیده اما این وسط عده‌ای هستند که محبوب مردم هستند، نه سوپراستار و محبوبیتش هم دوره‌ای نیست. من دوست دارم محبوب باشم.

– بازیگرهای زن در سینما و تلویزیون و همچنین تئاتر امروز ایران خیلی پربارتر و با حس و تکنیک ‌تر نسبت به دیروز کار می‌کنند و در حال حاضر موقعیت هنرپیشه زن در ایران خیلی بهتر از قبل و چند سال پیش شده.

– من دیوانه ‌وار بچه‌ها رو دوست دارم .

– شنیدن صدای استاد علیرضا افتخاری بهم انرژی می دهد .

– سعی می‌کنم سفرهای کوتاه داشته باشم به اطراف شهر تهران می‌رم مثل فشم و یا شمال .

داغون شدن چهره غزل صارمی پس از جداییش

– کسی روحش تندرست و سلامته که یک لحظه از یاد خدا غافل نباشه ، آدم‌ها رو دوست داشته باشد و به همه چیز با دید منفی نگاه نکنه .

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد و فعال حمایت از حقوق حیوانات نیز میباشد، او همچنین یک گربه خانگی به نام پیشو دارد.

آرام جعفری سفیر پیشگیری از اعتیاد

اوقات فراغت آرام جعفری

سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

سفر آرام جعفری به آفریقا

آرام جعفری، عاشق ایرانگردی و جهانگردی است. او بر خلاف بسیاری از سلبریتی های سینما، آفریقا گرد است و سال پیش به نایروبی ، پایتخت دیدنی کنیا رفت و به دیدن زرافه ها.

سفر آرام جعفری به آفریقا

حامیان آرام جعفری

زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدند

عمل زیبایی آرام جعفری

او نیز جز بازیگرانی می باشد که از جراحی بینی برای زیباتر شدن چهره خود استفاده کرده است و چهره اش نسبت به سال های اولیه تغییر یافته است

آرام جعفری قبل از عمل بینی

عکس جنجالی آرام جعفری با محمدعلی کشاورز

وی در جشن تولد ۸۸ سالگی محمدعلی کشاورز حضور داشت و عکسی به یادگار با ایشان گرفتند در این عکس دست در دست بازیگر پیشکسوت عکس گرفته است که همین باعث جنجال و واکنش منفی تعدادی شده است وی دلیل این کار را علاقه شدید به این بازیگر پیشکسوت عنوان کرده است.

عکس جنجالی آرام جعفری با محمدعلی کشاورز

ورود آرام جعفری به دنیای بازیگری

شروع حرفه ای او در 16 سالگی و اجرای یک تئاتر نمایش به نام دایره گچی قفقازی بود

سپس با حمایت خانواده دوره های بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان گذارند و از همانجا به سریال خارج از حصار در اواخر دهه 70 شمسی معرفی شد

محاله گوهر خیر اندیش را با این گریم سنگین بشناسید

او به کارهای سیروس مقدم بسیار علاقه مند است.

آرام جعفری در سال 1377 در سریال دانی و من به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و ارژنگ امیرفضلی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال قهوه تلخ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آرام جعفری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون پرستو گلستانی، ابراهیم آبادی، حمید گودرزی و مریم سعادت را تجربه کرد.

شهرت آرام جعفری با زیر آسمان شهر

آرام جعفری با بازی در سریال زیر آسمان شهر توانست در 21 سالگی در تلویزیون دیده شود و به شهرت برسد، او در این سریال نقش فریده دختر خانم فرامرزی را بخوبی ایفا کرد. سریال زیر آسمان شهر را مهران غفوریان در سال 1380 کارگردانی کرد و به جرات می توان گفت یکی موفق ترین سریال های صدا و سیما به شمار میرود. حمید لولایی، ملکه رنجبر، مرحوم کیومرث ملک مطیعی و یوسف تیموری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

آرام جعفری در سریال زیر آسمان شهر

آرام جعفری با کاترین قهوه تلخ هم در خاطره ها ماندگار شد

آرام جعفری در خانه ای در تاریکی

آرام جعفری در سال 1382 برای بازی در مجموعه تلویزیونی خانه ای در تاریکی انتخاب شد و در این سریال تاریخی به ایفای نقش پرداخت. خانه ای در تاریکی حکایت دختری به نام ماه تابان است که در ایل بختیاری بزرگ شده و برای کشف راز مفقود شدن پدر بزرگ و مادر بزرگش به تهران آمده و ماجراهای جالبی برای او اتفاق می افتد. آرام جعفری در این سریال در کنار بازیگرانی مثل لادن مستوفی، ثریا قاسمی و محمدعلی کشاورز به ایفای نقش میپردازد.

 آرام جعفری و لادن مستوفی در سریال خانه ای در تاریکی

آرام جعفری در برای آخرین بار

او پس از بازی در سریال رسم شیدایی در سال 1384 برای بازی در سریال برای آخرین بار انتخاب شد و در کنار امیر جعفری در این سریال به ایفای نقش پرداخت، او در این سریال برای اولین بار نقش جدی تری را به عهده داشت و توانست بخوبی از عهده آن برآید. این سریال در سال 84 توسط منصور فلاح تولید و در ماه رمضان همان سال از شبکه تهران پخش شد.

واکنش پرویز پرستویی به ضرب و شتم مادر دانش آموزان چه بود ؟
آرام جعفری در سریال برای آخرین بار

آرام جعفری در پرواز در حباب

آرام جعفری در سال 1385 در سریال پرواز در حباب انتخاب و درکنار حامد کمیلی به ایفای نقش پرداخت، این سریال به کارگردانی سیروس مقدم در 15 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه سوم سیما پخش شد. علی نصیریان، مرجان محتشم و فلور نظری از دیگر بازیگران این سریال هستند.

بازی آرام جعفری و حامد کمیلی در سریال پرواز در حباب

آرام جعفری در پیامک از دیار باقی

آرام جعفری بعد از بازی در سریال های پرواز در حباب، من نه منم ، گلریزان و آدمخوار برای بازی در مجموعه تلویزیونی پیامک از دیار باقی انتخاب شد ، این سریال در سال 1386 توسط سیروس مقدم ساخته شد و مورد استقبال بینندگان قرار گرفت. این سریال در ماه رمضان 87 از شبکه اول سیما پخش شد و بازیگرانی همچون محمدرضا شریفی نیا، حمید لولایی، شیلا خداداد و حامد کمیلی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

آرام جعفری در سریال میلیاردر

او پس از بازی در سریال های منظومه آتش، زمانی برای پشیمانی و کلانتر، در سال 1391 در سریال میلیاردر به ایفای نقش پرداخت. میلیاردر به کارگردانی علیرضا امینی در سال 91 در قالب 50 قسمت روی آنتن رفت و داستان پسری به نام بهادر با بازی سامان گوران را روایت میکند که به هر دری می زند تا کار پیدا کند و نهایتا در شرکتی بزرگ و خانوادگی استخدام میشود که کارکنان آن اهل زد و بند هستند و در ادامه اتفاقات جالبی در داستان سریال می افتد. نرگس محمدی، عاطفه رضوی و محمدرضا شریفی نیا از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی میباشند.

آرام جعفری و محمدرضا شریفی نیا در نمایی از سریال میلیاردر

آرام جعفری در سریال معمای شاه

آرام جعفری با بازی در سریال معمای شاه یکی از نقش های ماندگار خود را در کارنامه کاری اش رقم زد، او در این سریال نقش پروین غفاری را بازی کرد. این سریال با هزینه ای 40 الی 50 میلیاردی در 5 سال تولید شد و داستان زندگی محمدرضا شاه پهلوی را روایت میکند.
آرام جعفری در سریال معمای شاه

تجربه آرام جعفری در نمایش خانگی

آرام جعفری در قهوه تلخ

آرام جعفری در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آرام جعفری در این سال، بازیگری در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

قهوه تلخ اولین تجربه فعالیت آرام جعفری در سینمای خانگی بود و او توانست نقش خود را در کاراکتر کاترین همسر شاه بخوبی ایفا کند، این سریال طنز تاریخی را مهران مدیری در سال 1389 کارگردانی و در سینمای خانگی توزیع کرد. مهران مدیری ، سیامک انصاری، هادی کاظمی، جواد عزتی و مه لقا باقری از دیگر بازیگران این سریال هستند.
آرام جعفری در قهوه تلخ

ورود آرام جعفری به سینما

آرام جعفری در بگو که رویا نیست

آرام جعفری با بازی در فیلم بگو که رویا نیست در سال 1387 وارد عرصه سینما شد و با بازی در فیلم های دزدان خیابان جردن و بازنشسته ها به فعالیت خود در سینما ادامه داد، ولی بنا به دلایلی نامشخص فعالیت او پس از آن در سینما کم رنگ تر شد و تا کنون اثر جدید از وی در سینما ملاحظه نشده است. بگو که رویا نیست عنوان فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه است که در سال 1387 ساخته شد و داستان زندگی پسری به نام مسعود را روایت میکند که عاشق دختری به نام رویا شده و برای به دست آوردن او دست به هر کاری میزند ولی در نهایت متوجه میشود که رویا در کار توزیع مواد مخدر است.

آرام جعفری در بازنشسته ها

او برای بازی در فیلم بازنشسته ها انتخاب شد و در کنار فتحعلی اویسی و مریم امیرجلالی به ایفای نقش پرداخت، فیلم بازنشسته ها با مضمونی کمدی داستان زندگی مردی را روایت میکند که بعد از بازنشستگی با آزار و اذیت های همسرش روبرو میشود و به همین خاطر به دنبال شغلی میگردد و در همین راه ماجراهای تازه ای برای او رقم میخورد.

مهمانی لاکچری فریبا نادری با دوستانش در یکی از کافه های تهران

در این سال‌ها آرام جعفری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مینا جعفرزاده با 5 مرتبه، سپند امیرسلیمانی با 4 مرتبه، یوسف صیادی با 4 مرتبه، فرهاد بشارتی با 3 مرتبه و سحر زکریا با 3 مرتبه بیشترین همکاری را با آرام جعفری داشته‌اند.

آرام جعفری در بازنشسته ها

مصاحبه خواندنی با آرام جعفری

به عنوان اولین سوال، خانم جعفری شما که برای رسیدن به جایگاه فعلی تان در دنیای بازیگری تلاش بسیاری کرده اید و به این حرفه علاقمندید چرا مدتی است کمرنگ هستید و گزیده کار می کنید؟

– به واقع برای رسیدن به امروزم تلاش کرده ام و سعی کردم از بزرگان درس بگیرم و کم کاری ام دلیل شخصی ندارد. متاسفانه طی چند سال اخیر سریال یا فیلمی که خوب، قوی و مورد علاقه من باشد، پیشنهاد و ساخته نشده است. در گذشته کارگردان ها خودشان بازیگرها را اتنتخاب می کردند ولی الان یک نفر از طرف کارگردان این کار را می کند و آن نفرات هم معمولا تیم ثابت خود را برای بازی دارند. به همین دلیل و به خاطر همکاری ام با کارگردان های خوب، سعی می کنم هر پیشنهادی را قبول نکنم.

نمی ترسید که به خاطر گزیده کاری تان با انتخاب وسواس گونه از بازیگری فاصله بگیرید؟

– خیر. ترجیح می دهم در کار خوب و در کنار بازیگران خوب بازی کنم. خوشبختانه الان همه دوستان در شبکه های اجتماعی و در کوچه و خیابان به من لطف دارند و می پرسند که چرا کم کار شده ام؟ پاسخ من هم این است که مثل قدیم، کارهای خوب ساخته نمی شود و متاسفانه در سال های اخیر، روابط جای ضوابط را گرفته است. من هم ترجیح می دهم آهسته و پیوسته قدم بردارم تا مردم مرا فراموش نکنند و مخاطبینم راضی باشند.

مهمانی لاکچری فریبا نادری با دوستانش در یکی از کافه های تهران

گفتید روابط جای ضوابط را گرفته و فضای سینما عوض شده؛ بیشتر توضیح می دهید.

– متاسفانه این اواخر، فضای سینما عوض شده و بازیگرانی به این عرصه قدم گذاشته اند که می خواهند یک شبه ره صد ساله را بروند، برخی از آنها آموزشی برای بازیگری ندیده اند و اطلاعات شان را نیز درباره این رحفه بالا نبرده اند و تنها به دلیل اینکه آنها دستمزد کمتر یا بعضی مواقع حتی دستمزدی نمی گیرند، طبیعتا برخی عوامل سینما ترجیح می دهند با این دسته از بازیگران کار کنند. برخی هم که با پول بازیگر می شوند و اینگونه فضای سینما هر روز مسموم تر می شود و بازیگران حرفه ای و کهنه کار که اساتید من هستند کنار گذاشته می شوند.

شما که تجربه نقش های متفاوت را داشته اید چگونه با نقش های تان کنار می آیید؟

– من با نقش هایم زندگی می کنم و طوری در قالب آن فرو می روم که انگار آن اتفاق ها برای خودم رخ داده است. اصولا بازیگران دوست دارند نقش هایشان متفاوتباشد.س ال ها پیش در فیلم «خانه تاریکی» آقای سلطانی، نقش دختری را بازی می کردم که لهجه آذری داشت. حتی سال گذشته در نقش یک موادفروش، در کنار خانم مقانلو بازی کردم یا نقشی که در سریال «قهوه تلخ» داشتم. در همه این فیلم ها سعی کردم با آن نقش ها زندگی کنم. حتی هنگامی که نقش آدم های منفی را بازی می کردم از خودم متنفر می شدم! (می خندد)

شنیدیم به سلامتی متاهل شده اید؟ چند وقت است ازدواج کرده اید؟

عاشقانه جدید نگین معتضدی برای تولد همسرش

– به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. تقریبا 7 ماه است که متاهل شده ام و خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.

همسرتان با بازیگری شما مخالف نیست؟

– نه تنها مخالف نیست بلکه تشویقم نیز می کند و شرایط کاری را به خوبی درک می کند.

اوقات فراغت تان را چگونه سپری می کنید؟

– سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم، کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم. کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم و عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

پس ممکن است در فیلم های پرهیجان و ترسناک هم بازی کنید؟

– بله قطعا. البته ساخت فیلم ترسناک در ایران به اون صورت جایگاهی ندارد و اغلب کمتر ساخته می شد اما خیلی دوست دارم و حتی در یک فیلم ترسناک هم بازی کردم که به دلایلی اکران نشد. از میان فیلم های ترسناکی که به نظرم هیچ وقت تکرار نخواهند شد، فیلم «شب 29» را خیلی دوست دارم و سالی یک بار آن را تماشا می کنم

زندگی مدیون و ممنون چه کسانی هستید؟

داغون شدن چهره غزل صارمی پس از جداییش

– مدیون خیلی ها هستم ولی زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدند.

و حرف پایانی

– در سریال معمای شاه نقش آفرینی کرده ام که امیدوارم مورد توجه مخاطبین قرار گیرد. سعی می کنم از این پس پررنگ تر باشم.

فیلم‌شناسی آرام جعفری

در ادامه بیوگرافی آرام جعفری مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

فیلم های سینمایی آرام جعفری
  • پلکان مرگ (نمایش خانگی) (۱۳۹۴ عباس مرادیان)
  • بازنشسته‌ها (۱۳۹۱ محسن ربیعی)
  • دزدان خیابان جردن (۱۳۹۱ وحید اسلامی)
  • عطسه‌های نحس (۱۳۹۰ محمد خراط زاده)
  • بگو که رؤیا نیست (۱۳۸۷ مهدی گلستانه)
  • آبی (۱۳۷۹ حمید لبخنده)

فیلم تلویزیونی آرام جعفری

  • شاید یک معجزه (۱۳۹۳)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا