اخبار حاشیه بازیگران

فرق هدی زین العابدین و خواهرش از زمین تا آسمونه

هدی زین العابدین بازیگر جوان و مشهور ایرانی در یک خانواده پنج نفره متولد شد و یک خواهر و یک برادر دارد که در ادامه عکس های او و خواهر بزرگش را میبینید.

هدی زین العابدین و خواهرش

هدی زین العابدین و خواهرش

هدی زین العابدین و خواهرش هدی زین العابدین و خواهرش هدی زین العابدین و خواهرش

 

بیوگرافی هدی زین العابدین

در بیوگرافی هدی زین العابدین آمده است او متولد 23 خرداد 1368 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی هدی زین العابدین

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که فعالیت خود را از عرصه تبلیغات در تیزر های شروع کرد و از 16 سالگی با فیلم «خانه روشن» وارد بازیگری شد

قد هدی زین العابدین

در ادامه بیوگرافی هدی زین العابدین آمده است قد او 166 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده هدی زین‌العابدین

در بیوگرافی هدی زین العابدین درباره ی خانواده اش میخوانیم: او در خانواده‌ای کاملاً معمولی بزرگ‌ شد. هدی در یک خانواده 5 نفره بدنیا آمده و یک برادر کوچکتر از خود به نام هادی و یک خواهر بزرگتر به نام ندا نیز دارد ، پدرش مغازه دار و شغل آزاد و مادرش خانه دار بود که مدت هاست فوت کرده است

عکس هدی زین العابدین و پدرش
هدی زین‌ العابدین به همراه مادرش
هدی زین‌ العابدین و خواهرش

ازدواج و وضعیت تاهل هدی زین‌العابدین

بیشترین جستجوها در بیوگرافی هدی زین العابدین درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

در حال حاضر خبری درباره ازدواج هدی زین العابدین منتشر نشده است. البته شایعاتی هست اما خبر رسمی نیست. برخی سایت‌ها عکسی را به عنوان همسر هدی زین العابدین معرفی می‌کنند که صحت ندارد و شایعه است، در واقع آن عکس هدی زین العابدین به همراه خواهرزاده‌اش است!

هدی زین‌ العابدین و خواهرزاده اش پویان

شباهت هدی زین العابدین و حدیثه تهرانی

برخی معتقدند این بازیگر با حدیثه تهرانی شباهت زیادی دارند و عکسی که در ادامه مشاهده می‌کنید نمونه ای از مقایسه شباهت این دو بازیگر است. نظر شما چیست؟‌ به نظر شما شباهتی دارند؟

شهرام عبدلی به کما رفت

شباهت هدی زین العابدین و حدیثه تهرانی

شروع فعالیت هنری هدی زین‌العابدین با مدلینگ

در بیوگرافی هدی زین العابدین جالب است بدانید او فعالیت خود را از نوجوانی با حضور در عرصه مدلینگ شروع کرد و همچون مهدی پاکدل دیگر بازیگر مشهور از راه تبلیغات و تیزرهای آگهی وارد عرصه بازیگری شد

شاید او را در تیزرهای تبلیغاتی چند سال پیش برنج آوازه و … به یاد داشته باشید.

هدی در مورد شروع فعالیتش در این حیطه می‌گوید: «جهان هنر یک جهان بیکران است. هیچ حد و مرزی ندارد. همیشه به بازیگری علاقه‌مند بودم. راهی که توانستم از طریق آن به دنیای تصویر، تلویزیون و سینما ورود کنم، این راه بود. راهی که فکر می‌کنم از خیلی راه‌های دیگر شرافتمندانه‌تر است. مضاف بر اینکه باعث شد خود را در معرض یادگیری قرار دهم. با خیلی تکنیک‌ها که پیش‌تر برایم ناشناخته بود، آشنا شوم. از این جهت خیلی خوشحال هستم.» به‌این‌ترتیب درمی‌یابیم که هدی زین‌العابدین فوت و فن اولیه بازیگری را با حضور در همین تیزرها آموخت.

مطالعات هدی زین‌العابدین برای بازیگری

جهان گسترده بازیگری باعث شد وارد حوزه مطالعه این رشته شوم، نه مطالعه از نوع ورق زدن کتاب، البته کتابخوانی هم داشتم ولی مطالعه از نوع بصری بیشتر بود

یعنی دقتم به دنیای اطرافم پر رنگ تر شد، دیگر از کنار آنچه پیرامونم می گذشت بی تفاوت نمی گذشتم که باعث شد نگاه و نگرشم به آدم ها عوض شد

ورود هدی زین‌العابدین به بازیگری

اولین بار در سال 1384 وقتی 16 ساله بود در چند سکانس فیلم «خانه روشن» به کارگردانی وحید موسائیان جلوی دوربین رفت تا اینکه دوباره درگیر کار تبلیغاتی شد

عکس دیده نشده از 25 سالگی کتایون ریاحی

سال 1388 در 20 سالگی با سریال «آشپزباشی» در کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی ، فاطمه معتمدآریا و فرهاد اصلانی وارد قاب تلویزیون شد

شهرت هدی زین‌العابدین

هدی زین العابدین بعد از بازی در سکانس هایی کوتاه در اولین تجربه حرفه ای و جدی بازیگری اش در سریال سقوط یک فرشته به کارگردانی بهرام و حمید بهرامیان در سال 90 مقابل دوربین رفت.

بازی در نقش فاطمه دختر با ایمان سریال سقوط یک فرشته از هدی زین العابدین چهره محبوب و مشهوری ساخت که تا چند سال بعد همه مخاطبان تلویزیون او را با همین نقش می شناختند.

هدی زین العابدین و مسعود رایگان در سقوط یک فرشته

 «همه خانواده من» دومین فعالیت تلویزیونی هدی زین‌العابدین بود.

هدی زین العابدین در سریال همه خانواده من

هدی زین‌العابدین در سینما

اما مانی حقیقی بود که در سال 94 پای او را برای اولین بار به سینما باز کرد. «چمدان» اولین نقش‌آفرینی هدی زین‌العابدین در سینما بود. بعد از آن‌هم تقریباً هرسال با یک فیلم به سینما آمد و در «خانه روشن»، «آن‌ها»، «اسرافیل» و «عرق سرد» به ایفای نقش پرداخت.

هدی زین العابدین در فیلم آن‌ها
هدی زین العابیدین در اسرافیل

هدی زین العابدین بعد از چند تجربه موفق بازیگری در فیلم عرق سرد سهیل بیرقی در سال 96 مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی همبازی بود.

این بازیگر جوان در فیلم عرق سرد ایفاگر نقش مصی عطایی بود و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

هدی زین العابدین در فیلم عرق سرد

هدی زین‌العابدین در شبکه نمایش خانگی

هدی زین العابدین بازی در سریال های نمایش خانگی را با سریال قلب یخی3 در سال 91 آغاز کرد و بعد از آن مقابل دوربین سریال شوخی کردم مهران مدیری در سال 92 رفت. زین‌العابدین در «شوخی کردم» توانایی خود را در عرصه طنز محک زد و حضور قابل قبولی هم داشت.

اتفاق نگران کننده ای که برای نجمه جودکی رخ داد چیست ؟
هدی زین العابدین در قلب یخی 3

او سپس در مجموعه رقص روی شیشه در سال 97 هنرنمایی کرد و در تجربه ای متفاوت بازیگر سریال کرگدن شد.

هدی زین العابدین در سریال رقص روی شیشه

سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده سال 98 ساخته شد و هدی زین العابدین در این سریال ایفاگر نقش گیسو بود.

هدی زین العابدین در سریال کرگدن

هدی زین العابدین در نقش گیسو دختری که عاشق هیجان و انجام کارهای خطرناک است و در رشته آفرود هم فعالیت میکند با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، بانیپال شومون، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی و… همبازی بود.

گفتگو با هدی زین العابدین

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی هدی زین العابدین مصاحبه کوتاهی که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

پیش از بازی در این مجموعه هم سابقه بازی جلوی دوربین داشته ای؟

قبلا هم در نقشهای کوتاه مجموعه هایی مثل آشپزباشی بازی کردهام که اتفاقا آنجا نقش خبرنگار را داشتم. در فیلم چمدان به کارگردانی مانی حقیقی و فیلم سینمایی خانه روشن به کارگردانی وحید موسائیان هم در یکی دو سکانس بازی داشته ام. ولی سقوط یک فرشته را اولین فعالیت حرفهای خودم میدانم.

آیا مجموعه مناسبتی در جذب مخاطب متفاوت از مجموعه های غیرمناسبتی است؟

قطعا ماه رمضان فرصت بهتر و مناسبتری برای پخش مجموعههای تلویزیونی است؛ چون تلویزیون تعداد مخاطبان زیادی از همه قشرهای اجتماعی دارد و مختص به یک گروه خاص نیست.

فاطمه جزو شخصیتهای کاملا مثبت است. باورپذیر کردن این نقش تک بعدی و انعطاف ناپذیر برای شما مشکلی ایجاد نکرد؟

فاطمه شخصیت غیرقابل باوری نیست و پیشینه او و خانوادهاش و اینکه پدرش قبلا متولی امامزاده بوده و آدمهای اطرافش با آموزههای دینیشان، باعث شده فاطمه از لحاظ شخصیتی مثبتتر به نظر برسد. این شخصیت به نوبه خود پیچیدگیهایی دارد که بیننده تا انتهای رسیدن سریال شاهد آن خواهد بود.

حرف های جنجالی گلشیفته فراهانی در مورد بازیگری اش

این تک بعدی بودن نقش تاحدودی برگرفته از نوع بازی شما بود یا از ابتدا قرار بود فاطمه به همین شکل به نظر بیاید؟

دلم میخواست فاطمه را شخصیت مظلومی نشان دهم، چرا که خیلی جاها خود را در موضع قدرت نمیبیند و حتی به تهمتهایی که به او و مادرش زده میشود هم چندان واکنش شدیدی نشان نمیدهد.

به نظر میرسد رابطه خوبی با دوربین داری. قصد داری بازیگری را به عنوان حرفهات دنبال کنی؟

فکر میکنم این اتفاق بیفتد و دوست دارم چنین تجربه ای را داشته باشم. رشته درسی من گرافیک بوده است و به هرحال دوست دارم هنر در زندگی ام جایگاه ویژه ای داشته باشد.

فکر میکنی چقدر به نسبت بازیهایی که در سکانسهای اول داشتی پیشرفت کرده ای؟

فکر میکنم تا اندازهای موفق عمل کردم و پیشرفتهایی داشتهام. بهرام بهرامیان به من کمکهای زیادی کرد و همفکریهای زیادی برای ارائه این نقش انجام شد تا فاطمه همانی شد که باید باشد

طی این مدت هم پیشنهادهایی برای بازی داشته ای؟

بله. همزمان با این کار پیشنهادهایی هم بود که نمیشد خیلی جدی به آنها فکر کرد، چرا که با فرصت کمی که ما در این کار در اختیار داشتیم فرصت نبود که بشود به همزمانی بازی در یک مجموعه دیگر هم فکر کرد. امیدوارم بعد از بازی در این مجموعه بتوانم در انتخابهای بعدیام هم دقت و درایت لازم و کافی را داشته باشم

جوایز و افتخارات هدی زین‌العابدین

هدی زین‌العابدین در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین نقش مکمل زن برای فیلم عرق سرد شد.

پرونده قضایی باران کوثری هم تشکیل شد

صفحه اینستاگرام هدی زین‌العابدین

هدی زین‌العابدین ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 408 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی هدی زین‌العابدین و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی هدی زین‌العابدین و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی هدی زین‌العابدین ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام هدی زین‌العابدین @hoda_zeinolabedin میباشد و 231 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام هدی زین‌العابدین

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا