اخبار حاشیه بازیگران

عکس های لو رفته از مهدی سلوکی در فرانسه

عکس هایی دیده نشده از مهدی سلوکی بازیگر خوش چهره ایرانی در سفری که مدتی قبل با همسرش به فرانسه داشت با تیپی لاکچری منتشر شد.در آن زمان شایعه شده بود که وی از ایران مهاجرت کرده اما این خبر صحت نداشت.

مهدی سلوکی در فرانسه مهدی سلوکی در فرانسه

مهدی سلوکی در فرانسه

مهدی سلوکی در فرانسه مهدی سلوکی در فرانسه مهدی سلوکی در فرانسه مهدی سلوکی در فرانسه

بیوگرافی مهدی سلوکی

در بیوگرافی مهدی سلوکی آمده است:وی متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی مهدی سلوکی

دوران کودکی مهدی سلوکی

مهرماه سال 1367، مهدی سلوكی به كلاس اول رفت، از آنجا كه محمد در كلاس پنجم همان دبستان درس مي‌خواند، ديگر بچه‌هاي مدرسه حريف شيطنت‌هاي او نمي‌شدند. مهدي بسيار باهوش و با استعداد و پرحافظه بود، اما به خاطر همان شيطنت‌ها فرصت كمتري براي درس خواندن مي‌گذاشت و هميشه شب امتحان براي نمره زحمت مي‌كشيد! برادرش هم به او كمك مي‌كرد و اين روال در دوران راهنمايي هم ادامه داشت تا اين‌كه وارد دبيرستان شد.

مهدی سلوكی هنرستان و رشته گرافيك را برگزيد در حالي كه در كودكي خود و خانواده‌اش آرزوي مهندسي، خلباني و پزشكي داشتند. او در هنرستان مالك اشتر تهران، درس خواند و در همين مقطع هم بود كه جذب كار هنري و تلويزيوني شد تا آنقدر سرش شلوغ شود كه ديگر زياد به درس‌ها نرسد. البته مسير آينده‌اش را هم انتخاب كرده بود و گرافيك ديگر به كارش نمي‌آمد. او سال 79 ديپلم گرافيكش را گرفت و ديگر تمام وقت روي كار هنري و حرفه‌اي زوم كرد و انرژي گذاشت.

کودکی مهدی سلوکی

سربازی و کنکور

مهدی سلوكی پس از پايان دوران خدمت سربازي و در شرايطي كه چند مجموعه بازي كرد و چند برنامه را به عنوان مجري در كارنامه داشت، احساس كرد كه در دانشگاه بايد شركت كند، به همين دليل براي كنكور خواند و در رشته بازيگري دانشگاه آزاد اراك قبول شد، منتهي حجم بالاي كار و كمبود وقت اجازه داد، او تا ليسانس پيش برود. گفتني است مهدي سلوكي نقاشي چيره‌دست است.

باورتان میشود آزاده صمدی به این پیری باشد ؟

قد مهدی سلوکی

در بیوگرافی مهدی سلوکی بهتر است بدانید قد او 181 سانتی متراست.

بیوگرافی خانواده مهدی سلوکی

در بیوگرافی مهدی سلوکی درباره ی خانواده اش میخوانیم: پدرش افسر نیروی هوایی ارتش و اصالتا تهرانی است،زمانی که مهدی به دنیا آمد، سرهنگ سلوکی مامور به خدمت در پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی در اصفهان بود و به همین دلیل شناسنامه اش را در اصفهان گرفتند پس از پایان ماموریت پدر به همراه خانواده به تهران بازگشت و در محله نارمک تهران سکنی گزید. مادر او اصالتا اراکی است، فرزند اول خانواده محمد در سوم اسفندماه سال 1358 به دنیا آمد، او مجری شبکه تهران است.
مهدی و محمد سلوکی در کنار پدرشان

خانواده متعصب و مذهبی مهدی سلوکی

خانواده سلوکی ها اصیل و متعصب و مذهبی اند. پدر و مادر هر دو تحصیلکرده و اهل فرهنگ و هنر بودند. دوران کودکی مهدی مثل بقیه پسر بچه ها ، به شیطنت گذشت ، در مجتمع مسکونی پایگاه هشتم شکاری مهدی اغلب اوقات با همراهی برادرش مشغول بازی های کودکانه بود.

ازدواج و وضعیت تاهل مهدی سلوکی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مهدی سلوکی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

مهدی سلوکی آذر 1393 وقتی 32 ساله بود ازدواج کرده و متاهل می باشد.

مهدی در کنار همسرش

اطلاعات دقیقی در مورد ازدواج مهدی سلوکی در دسترس نیست ولی برخی ادعا کرده اند نام ایشان دلارام است. البته این مورد هنوز تایید نشده است.

در اکثر مصاحبه‌هایش بیان داشته است که زندگی سراسر با آرامشی داریم و از اینکه با دختر مورد علاقه ام ازدواج کرده ام بسیار خرسند و راضی ام

خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

مهدی سلوکی در یک مصاحبه می‌گوید: بحث ازدواج مـن شاید مهم ترین حاشیه‌اي باشد کـه در مطبوعات شنیده‌ام، مـن نزدیک بـه ۷-۶ سال شاید هم بیشتر اسـت کـه با هیچ مجله یا روزنامه‌اي گفت‌وگو نکرده‌ام ولی نمی دانم برای چـه روی این موضوع بعضی از مطبوعات آن قدر زوم کرده‌اند، مـن ازدواج نکرده‌ام ولی عاشق شدم.

این عشقم را گفته‌ام و پشیمان هم شده‌ام کـه گفته‌ام. نسل مـا خیلی کمتر تن بـه ازدواج می دهند، شاید بخاطر این باشد کـه مسئولیت‌پذیری دراین برهه از زمان خیلی سخت شده و کسب در‌آمد ازآن هم سخت‌تر، همین حالا جوان‌هاي مـا دغدغه‌شان آینده‌اي مدت زمان زیادی اسـت کـه هنوز نیامده و رسیدن بـه آرزوها با این شرایط سخت برای‌شان غیر قابل تصور شده.

طوری‌کـه ترجیح میدهند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند تا این کـه مسئولیت‌ یک آدم دیگر را نیز قبول کنند. دروغ خیلی زیاد شده در نتیجه اعتماد کم شده و همه ی این ها بـه هم ارتباط پیدا کرده اسـت؛ از دیگر مشکلات ازدواج نسل مـا سختگیری خانواده‌ اسـت اما گاهی این سختگیری منطقی اسـت.

علایق و حقایقی درباره مهدی سلوکی

در ادامه بیوگرافی مهدی سلوکی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

مهدی سلوکی نقاش و خطاط چیره دست

مهدي سلوكي از كودكي نقاش قابلي بود تا جايي كه نزديكانش وقتي مي‌خواستند در هنر براي او آينده‌اي تصور كنند، او را در جايگاه يك نقاش حرفه‌اي و مشهور مي‌ديدند. عشق به نقاشي باعث شد او پس از دوره راهنمايي قيد دبيرستان وخلباني و پزشكي را زده و وارد هنرستان گرافيك شود. زماني كه ماجراي بازيگر شدنش پيش آمد، هنوز نقاشي هنر اول مهدي بود و تا قبل از پخش مجموعه نرگس مهدي نيز در تمام مصاحبه‌هايش رسما مي‌گفت كه بازيگري نه شغل اول اوست و نه عشق و هنر اول و هميشه تاكيد داشت كه نقاشي را ترجيح مي‌دهد اما امروز ديگر چنين نيست. مهدي سلوكي در ميان ساير هنرها به خطاطي هم مسلط است اصلا خط خوش در خانواده سلوكي‌ها ارثي است و پدر و برادرش هم بسيار خوش خط هستند.

ریحانه پارسا در متروهای ترکیه چه میکند ؟
نقاشی رقص صیاد مهدی سلوکی

استعداد بازیگری از کودکی در مهدی سلوکی!

هميشه معلم‌ها و ناظم‌ها از دستش شاكي بودند و هر روز يك جاي بدنش درد مي‌كرد تا اجازه بگيرد و به منزل برود! ديگر همه دستش را خوانده بودند، اما مهدي آنقدر طبيعي نقش بازي مي‌كرد كه اصلا جرقه بازيگر شدنش هم توسط يكي از معلمان زده شد و روزي به او گفت: تو بهتر است بروي هنرپيشه شوي!

علت چاقی مهدی سلوکی

فکر کنم ازدواج کردم و آرامشم بیشتر شد که چاق شدم ، ایرانی ها اصولا اینطوری هستند و ازدواج که می کنند چاق می شوند

چاقی مهدی سلوکی

ممنوع الکاری مهدی سلوکی و مهاجرت او

سال 1385 بعد از بازی در سریال نرگس در تایمی که علتش را نمی دانم صلاح دانستند فعالیتی نداشتم باشم ، من مدام قرارداد می بستم اما می گفتند بروید منزل استراحت کنید

این شد که به دبی مهاجرت کردم و 5 سالی آنجا بود تا اینکه دوباره با نقش های کوچک شروع کردم

البته در آن مدت هم سعی می‌کردم به تلویزیون برگردم. یک کار هم صحبت کردیم و قرارداد بستیم و سه چهار بار به ایران آمدم و برگشتم و نشد. گفتم حداقل پول بلیت مرا بدهید! به هر حال دوباره خواست خدا شامل حال من شد و با نقش‌های کوچک کوچک کار کردم و به عشقم رسیده‌ام و دوباره دارم کار می‌کنم. چون من بازیگری را خیلی دوست دارم.

مهدی سلوکی عشق ماشین

رانندگي پشت فرمان اتومبيل به همان اندازه كه براي مهدي جذابيت تفريحي دارد، براي خانواده و دوستدارانش نگران‌كننده است چون او عاشق سرعت بوده و حتي در زندگي خصوصي هم معمولا با سرعت تصميم گرفته و عمل مي‌كند! البته مهدي راننده ماهر و باتجربه‌اي است.

سحر ولدبیگی در آغوش بازیگر مرد پرحاشیه ایران

از تیم محبوب تا بهترین ها از نظر مهدی سلوکی

مهدي سلوكي عاشق پرسپوليس و رئال مادريد است، از بازي برزيل هم خوشش مي‌آيد. او بهترين فوتباليست‌هاي تاريخ ايران و جهان را، احمدرضا عابدزاده و مارادونا مي‌داند… بهترين دوست ورزشي‌اش «علي انصاريان» است. بهترين شهر ايران را شيراز و بهترين مقصد براي سفر را شمال مي‌داند… بهترين رنگ از نظر او قرمز است.

بدنسازی مهدی سلوکی

از طرفداران پر و پا قرص ورزش است و هفته‌ ای سه بار برای ورزش کردن به باشگاه می رود و هر روز سه ساعت تمرین می کند ، نگه داشتن ظاهر بدنی‌ برایش اهمیت زیادی دارد

شایعه مرگ مهدی سلوکی در اوج شهرت

همان سال‌ هایی كه بسیار معروف شده بود شایعه‌ ای مبنی بر تصادف اش با یک كامیون و درگذشت او در این سانحه منتشر شد كه به سرعت توسط خود این بازیگر رد شد

چيزی در دلم نگه نمی دارم

عموما به دليل شخصيتم منتظر آرزوهايم يا منتظر چيزی كه میخواهم نمیشوم ، من دوست دارم با مسائل مواجه شوم ، در كل آدمی نيستم كه چيزی را در دل خودم نگه دارم

هميشه حرفم را می زنم حالا چه در رابطه با مشكلات زندگی باشد چه در مورد مشورت با ديگران باشد

عاشق شدم، رفتم و گفتم

كم سن‌ تر هم كه بودم آنقدر كنجكاو بودم كه هميشه پدر و مادرم مجبور بودند به سوال‌ های مختلف من جواب بدهند و می دانستند كه نمی توانند بعضی از سوال‌ های من را جواب ندهند

اينجوری بزرگ‌ شدم كه هيچ وقت هيچ‌ چيز را در خودم نگه نداشتم اگر عاشق شدم رفتم و گفتم يا اگر نسبت به چيزی عشق نداشتم باز هم گفتم

عشق جدید صبا راد که از آن سیر نمیشود

مجری گری مهدی سلوکی

مهدی سلوکی بعنوان مجری برنامه نیمرخ نیز تجربه فعالیت داشت اما اکنون برادرش محمد سلوکی سالهاست در امر اجرا فعالیت می کند

نصیحت مهدی سلوکی به جوانان

یک نکته کـه خیلی دوست دارم بـه جوان‌ها بگویم این اسـت کـه سراغ هیچ‌کاری نروند ولی اگر رفتند آنرا تا آخر ادامه دهند چون همیشه وقتی آدم از دور بـه آرزویش نگاه کند یک مقدار آن آرزو دست نیافتنی میشود اما اگر خود مـا، همین همین حالا بـه‌خودمان، جاییکه هستیم و چیزهایی کـه داریم نگاه کنیم، میبینیم این جا و چیزهایی کـه داریم همان‌هایي اسـت کـه آرزویش را داشتیم.

ولی چون بـه مرور زمان طمع و توقع‌مان زیاد شده بـه این فکر نمی کنیم کـه این ها آرزوی چند سال قبل ماست.» چیزی در دلم نگه نمی‌دارم مـن عموما بدلیل شخصیتم منتظر آرزوهایم یا منتظر چیزی کـه میخواهم نمیشوم، مـن دوست دارم با مسائل مواجه شوم مثلاً همین قبول‌کردن نقش این سریال؛ مـن هیچوقت آرزو نداشتم کـه بازیگر شوم ولی وقتی‌ وارد بازیگری شدم دیدم دوست دارم.

بـه‌شدت این راه را ادامه دادم و بعد این علاقه راه درست را پیش گرفت، همیشه حرفم را میزنم حالا چـه در رابطه با مشکلات زندگی باشد، چـه در مورد مشورت با دیگران. کم سن‌تر هم کـه بودم آن قدر کنجکاو بودم کـه همیشه پدر ومادرم وادار بودند بـه سوال‌هاي مختلف مـن جواب بدهند و اینجوری بزرگ‌ شدم. اگر عاشق شدم رفتم وگفتم یا اگر نسبت بـه چیزی عشق نداشتم باز هم گفتم.

آرزوی مهدی سلوکی

بزرگترین آرزویم در زمینه کاری ام می باشد که دوست دارم آدم موفقی در جامعه شوم، سعی کردم بیشتر خودم الگو باشم تا این که الگویی برای خود انتخاب کنم، دوست دارم آدمی باشم که با بقیه فرق داشته باشم.

آیا کشف حجاب هدیه تهرانی صحت دارد ؟

رمز موفقیت از نگاه مهدی سلوکی

«فکر کنم این بود که نصیحت ها و راهنمایی های پدر و مادرم را با آغوشی باز پذیرفتم و هم چنین برادر بزرگترم را البته در زمینه هنری هم نباید راهنمایی های «کاظم بلوچی» کارگردان چراغهای خاموش را نادیده گرفت که کمک های شایانی به من کرد. اما به طور کلی از نظر من انسانی موفق است که اطلاعات عمومی بالایی در همه زمینه ها داشته باشد.

شروع فعالیت هنری مهدی سلوکی

سلوکی فعالیت بازیگری خود را بصورت جدی از ماه رمضان 1380 وقتی 19 ساله بود با سریال چراغ های خاموش به کارگردانی کاظم بلوچی آغاز کرد

او در این سریال در کنار بازیگرانی چون خسرو احمدی در نقش آقا بهزاد بازی قابل قبولی از خود ارائه داد تا جایی که سال ها با این نقش شناخته می شد

مهدی سلوکی در سریال چراغ های خاموش

شهرت مهدی سلوکی

اولین بار با فیلم سینمایی سرگیجه در سال 1384 وارد پرده سینما شد و با سریال نرگس در سال 1385 به کارگردانی سیروس مقدم مشهور شد

مهدی سلوکی در فیلم سرگیجه
مهدی سلوکی و حسن پورشیرازی در سریال نرگس

مهدی سلوکی در سال 1386 در فیلم احضار شدگان به ایفای نقش پرداخت. احضار شدگان فیلمی به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی حجت قاسم زاده اصل ساختهٔ سال 1386 است.

مهدی سلوکی در فیلم احضارشدگان
او با بازی در سریال ستایش1 و ستایش 2 به اوج شهرت رسید.
او در سری اول این سریال نقش محمد برادر ستایش را بازی کرد که در راه فرار از مرز کشته شد و در سری دوم این سریال در نقش پسر ستایش به ایفای نقش پرداخت.
پخش سری اول این مجموعه از جمعه 12 آذر ماه 1389 آغاز شد و در 6 آبان 1391 به پایان رسید. پس از پخش 44 قسمت از این مجموعه، پخش سری دوم این مجموعه از جمعه 27 دی 1392 آغاز گردید و در 24 مرداد 1393 به پایان رسید.
مهدی سلوکی در سریال ستایش 1
مهدی سلوکی در سریال ستایش 3

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا