اخبار حاشیه بازیگران

آیا رز رضوی از ایران رفته است ؟

رز رضوی بازیگر مشهور سینمای ایران که مدتی است کم کار شده است به تازگی عکسی از خودش در خارج از کشور منتشر کرده که بعضی ها بر این باورند او از ایران رفته است.اما رز رضوی هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

رز رضوی در خارج

رز رضوی در خارج

رز رضوی در خارج

بیوگرافی رز رضوی

در بیوگرافی رز رضوی آمده است :وی متولد 14 فروردین 1361 در تهران، بازیگر است.

کودکی رز رضوی

وی در بهمن 93 طی مصاحبه ای با شبکه اینترنتی تی وی پلاس تاریخ صحیح تولد خود را 14 فرودین 1361 ذکر کرد و تاریخی که در وبسایت های مختلف درج شده است و او را متولد آبان ماه ذکر کرده اند، اشتباه خواند.

کودکی رز رضوی

دوران کودکی که به خودی خود برترین دوران برای هر فردی در زندگی اش محسوب میشود از خاطرات مهدکودک رفتن گرفته و بازی هایش تا مدرسه. من خیلی طفل بازیگوشی بودم در حدی که وقتی مادرم از خانه بیرون می رفت با برادرم شروع میکردیم به خراب کاری و زمانی که مادرم باز می گشت رویه عوض می شد و می شدیم بچه هاي خوبی که همه ي مامان ها دوست دارند. مثلاً ما کیسه هاي فریزر را پرآب می‌کردیم و تا مامانم از خانه بیرون می رفت و تا جا داشت کیسه هاي آبی بود که پرتاب می‌کردیم به بیرون از خانه و یکبار مادرم مچ مان را گرفت و چشم تان روز بد نبیند.

کودکی رز رضوی
عکس رز رضوی و مادرش

تحصیلات رز رضوی

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده 

دوست داشتم پزشک شوم اما برادرم رفت رشته مهندسی پزشکی و من هم به دنبالش از تجربی به ریاضی تغییر رشته دادم و قبول نشدم و بعد تصمیم گرفتم مترجمی زبان اسپانیایی بخوانم

قد رز رضوی

در بیوگرافی رز رضوی آمده است قد او 165 سانتی متر است.

آیا پدر شدن جواد عزتی واقعیت دارد ؟

ازدواج و وضعیت تاهل رز رضوی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رز رضوی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

در سال 93 خبر ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی منتشر شد، این خبر توسط سایت های معتیری پوشش داد شده و مدت های این باور در بین مردم پیش امده بود که واقعا آنها ازدواج کردند

رز رضوی در حج

تکذیبه محمدرضا شریفی نیا در آن برهه دیده نشد، ولی آنچه مشخص است این خبر بارها تکذیب شد و خانوم رضوی ازدواج نکردند و مجرد می باشند

شریفی نیا در این باره توضیحاتی را در برنامه دورهمی داد:در سفر حج معمول بود باید زنان با محارم به حج بروند و در این سفر، نام هر بازیگر مرد در کنار یک بازیگر زن عنوان شد و اسم خانم رز رضوی در کنار من آمده بود و شیطنت یک روزنامه در تهران بود که با تیتری نوشت:ماه عسل محمدرضا شریفی‌نیا و رز رضوی در مکه… اما من و خانم رضوی بارها و بارها این موضوع را تکذیب کرده‌ایم.

تکذیبیه رز رضوی

شایعه ازدواج رز رضوی با سهراب پاکزاد

روز رضوی در شانزدهمین روز از فروردین ماه ۱۳۹۷ ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در آن در یک خودرو به همراه سهراب پاکزاد خواننده پاپ کشورمان نشسته بود و با یکدیگر صحبتهای صمیمی می‌کردند و درباره تاریخ تولدشان که در ۱۴ و شانزدهم فروردین است حرف میزدند و یک کیک در دست این خانم بازیگر بود که بعد از فوت کردن شمع آن به یکباره سهراب پاکزاد ترمز زد و صورت این بازیگر با کیک برخورد کرد و صورتش کیکی شد.

گشت و گذار هدیه تهرانی در خیابان های تهران به صورت ناشناس

او هم به شوخی کیک را محکم به صورت سهراب پاکزاد کوبید این رفتار صمیمانه باعث شد که برخی از مردم گمان کنند که آنها با یکدیگر ازدواج کردند البته هیچ کدام از آنها واکنشی نسبت به این خبر هنوز ندادند.

لازم به ذکر است که سهراب پاکزاد خواننده پاپ کشورمان است که در سالهای اخیر با انتشار چندین آلبوم به شهرت بسیار زیادی رسیده است و کلیپی که به همراه این خانوم بازیگر منتشر شده است او را نیز وارد حاشیه کرده است.

علایق و حقایقی درباره رز رضوی

در ادامه بیوگرافی رز رضوی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شغل رز رضوی قبل از بازیگری

من قبل از این که بازیگر شوم در بیمه دانا کار می کردم و مدیر آنجا همیشه به من می گفت این کار برای تو خیلی خشک است و من دو سال و نیم در آنجا کار می کردم و مثل این بود که تمام دنیا را روی سرم خراب کنند. او همیشه می گفت تو به درد هنر یا جهانگردی می خوری

خب آن زمان هیچ وقت به هنر فکر نمی کردم اما وقتی وارد هنر شدم فهمیدم هر چقدر کار سخت تر باشد برای من لذتبخش تر هم هست

رانندگی رز رضوی !

من زیاد راننده خوبی نیستم و معمولا زیاد به این طرف و آن طرف می خورم. آخرین بار هم شش سال پیش از در منزل که بیرون آمدن از روی جدول رد شدم

علاقه رز رضوی به مسافرت

همه جای ایران را دوست دارم اما سفر به جنوب با یک گرما و گیرایی خاصی همراه است اما به نظر من باید همه جای ایران را دید و صرفا نباید گفت فقط برویم اینجا چون یک بار لذت برده ایم

ورزش و بدنسازی رز رضوی

در ورزش رشته اسکی را به صورت تخصصی دنبال می کنم و 15 سال است که تا درجه مربیگری پیش رفته ام و غیر از آن هم روزش های زیرشاخه بدنسازی را دنبال کردم

شهرزاد کمال زاده به عشقی که از دوران کودکی تا حالش داشته اعتراف کرد

دوستی رز رضوی با مهراوه شریفی نیا

در بیوگرافی رز رضوی آمده است او سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست و معتقد است خیلی چیزها را از او یاد گرفته است

شروع فعالیت هنری رز رضوی

در ادامه بیوگرافی رز رضوی میخوانیم : فعالیت هنری خود را با فیلم سینمایی ملودی در سال 1386 به کارگردانی جهانگیر جهانگیری آغاز کرد، تا قبل از فیلم ملودی به کلاس نرفته اما بعد از آن یک دوره کلاس های آقای سمندریان را دید.

رز رضوی در فیلم ملودی

شهرت رز رضوی

در بیوگرافی رز رضوی لازم به ذکر است او با بازی در سریال ملکوت در سال 89 با نقش مهتاب به کارگردانی محمدرضا آهنج دیده شد.

فیلم ملکوت با بازی رز رضوی و نیما شاهرخ شاهی و کوروش تهامی

او در چند کار تاریخی از جمله مختارنامه، کلاه پهلوی، تبریز در مه، معمای شاه حضور داشت

رز رضوی در مختارنامه
رز رضوی در کلاه پهلوی
رز رضوی در تبریز در مه

«رز رضوی» که در مجموعه تلویزیومی «معمای شاه» نقش آذر اعتمادی را ایفا کرده است گفت: مجموعه «معمای شاه» سریال بسیار خوبی است و خیلی خوشحالم که در این سریال حضور داشته‌ام و نقشی را نیز که بازی کردم هم خیلی دوست داشتم.

من اصولاً اگر سریالی را دوست نداشته باشم آن را قبول نمی‌کنم و به هیچ وجه جلوی دوربین کار نمی‌روم و نمی‌پذیرم که در سریال ایفای نقش کنم.

من پیش از سریال «معمای شاه» سابقه همکاری با آقای ورزی را داشته‌ام و با نوع کارکردن ایشان آشنا بودم. ایشان کارگردان کار حرفه‌ای و کار بلدی هستند و خوشحالم که در سریال «معمای شاه» نقش آذر اعتمادی را ایفا کردم.

رز رضوی در معمای شاه

در بیوگرافی رز رضوی از دیگر فعالیتهای او عبارتند از بیداری رویاها، دعوت ،اخراجی ها و سریال موچین.

مرجانه گلچین با تغییر چهره جدیدش جنجالی به پا کرد
رز رضوی در فیلم دعوت
رز رضوی در سریال موچین
رز رضوی در فیلم اخراجی ها3

گفتگوی خواندنی با رز رضوی

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی رز رضوی مصاحبه ای که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

می‌گویند سینما پولساز هست و هر کس وارد این حیطه شود پولدار خواهدشد. نظر شما چیست؟

مردم باید بدانند در هر شغلی میتوان پولدار شد. چه بسا که یک بازیگر احتمالا کارش خیلی مفید باشد اما در فیلمی بازی کند که سرمایه گذاری و تبلیغ خوبی برای فیلم صورت نگیرد و به طبع همین باعث میشود که فیلم مورد دقت مردم قرار نگیرد و بازیگر هم دیده نشود. در نتیجه کار برایش پول به ارمغان نمی آورد. تمام شغل هاي دیگر هم همین هست. اگر به تمام زوایا در انها دقت نشود پول خوبی در بر نخواهدداشت.

گرچه این روزها بودجه دولتی برای فیلم سازی بسیار کم هست و بازیگران هم با این مالیات هایي که بابت بازی در فیلم ها میپردازند، خیلی شرایط خوبی ندارند. گرچه از سال ۹۰ این مالیات معاف شد که خیلی از بازیگران مانند خود من تا سال ۹۴ اطلاعی نداشتیم و مبالغ هنگفتی را پرداخت کردیم.

به جز بازیگری مشغول چه کاری هستید؟

من از نظر شغلی که کار دیگری انجام نمی‌دهم اما غیر از آن اکثر وقتم را به ورزش کردن و مسافرت می گذرانم. در روزش رشته اسکی را به صورت تخصصی دنبال می‌کنم و تا درجه مربیگری پیش رفته ام و غیر از آن هم ورزش هاي زیرشاخه بدنسازی را دنبال کردم.

چرا اسکی؟

رز رضوی: یکی از ترس هاي زندگی من برف بود. با اینکه سرما را دوست داشتم اما وقتی برف می آمد فکر می‌کردم اگر زمین بخورم خیلی دردناک خواهدبود. یک روز تصمیم گرفت بر همین ترس غلبه کنم برای همین رفتم و اسکی را آزمون کردم. هم برف بود و هم زمین خوردن در آن چندان. با خودم گفتم آن قدر زمین میخورم تا ترسم از برف بریزد اما بعد از چند جلسه به این ورزش علاقه مند شدم و آن را تا به امروز دنبال کردم.

علت فوت همسر شراره رخام در آمریکا چه بود ؟

اهل سفر هستید و کجا را برای سفر ترجیح میدهید؟

همه ي جای ایران را دوست دارم اما سفر به جنوب با یک گرما و گیرایی خاصی همراه هست اما به نظر من باید همه ي جای ایران را دید و صرفا نباید گفت فقط برویم این جا چون یکبار لذت برده ایم.

آدم خونگرمی هستید یا نه؟

من آدم‌ها را دوست دارم و همین باعث می‌شود ناخودآگاه با آدم‌ها به گرمی برخورد کنم و معمولاً دیگران میگویند آدم خونگرمی هستم.

چه کاری دوست دارید انجام بدهید که هم دیگران را شگفت زده میکند و هم شاد؟

نه اینکه بگویم همین اکنون اینکار را انجام میدهم اما اگر شرایط کاری و مالی این اجازه را به من بدهد دوست دارم رد آینده یک مدرسه برای کودکان نیازمند راه اندازی کنم خصوصا آنهایی که پدر و مادران شان رفته گر و کارگر میباشند تا دغدغه تحصیل این کودکان را نداشته باشند.

روز اول مدرسه خودتان را یادتان هست؟

خیلی حال عجیبی داشتم خیلی گریه کردم و اصلا در صف مدرسه نمی ایستادم و تا پایان دوران دبستان هم مدرسه را دوست نداشتم اما از اول راهنمایی قضیه عوض شد و نفر اول منطقه شدم و از آن به بعد هم دوست نداشتم حتی یک نمره از نمراتم کم شود و درس عربی و معارف هم مورد علاقه من بودند.

آدم پرجنب و جوشی هستید؟

اصلا. اکثر خودم را آدم تنبلی می‌دانستم و همۀ وقت زمانی که به من میگفتند کار تئاتر انجام بده میگفتم این همه بیایم سر تمرین ها و دست پایان چند شب اجرا و تمام ولی سال جاری برای نخستین بار تجربه بازی در تئاتر اینقدر برایم با تجربه هاي شیرین همراه بود که کمی به خودم آمدم و می‌خواهم این تلاش و تکاپو را ادامه دهم. گرچه فکر می‌کنم احتمالا از صبح تا شب بشود خیلی کارهای متفاوتی را انجام داد اما من اینکار را نمیکنم.

عکس دیده نشده از سیگار کشیدن الهام چرخنده

در مورد اذیتی که سر قضیه ازدواج برایتان پیش آمد بگویید؟

چندان بهش فکر نمیکنم چون اولا زندگی فردی هر کس به خودش مربوط هست و با یان که تا اندازه ای به مردم حق میدهم که بخواهند از زندگی هنرمندشان باخبر باشند ولی اینقدر بعضی مسائل شخصی پایه هاي زندگی فردی را تغییر میدهند که مردم باید اجازه دهند این تغییرها از جانب همان فرد به مخاطبین شان اعلام شود

و حرف هاي یک کلام و چهل و کلاغ دیگران را یقین نکنند. من این قول را می‌دهم که هر بار تغییری در زندگی من رخداد بیافتد گمان شان جمع خودم نخستین نفر آن را در همۀ جا اعلام می‌کنم.

به ازدواج فکر می‌کنید؟

من خیلی فکر نمیکنم چون همه میگویند یهویی پیش آمد و خب حتماً برای من هم پیش نیامده گرچه این روزها دشواری ها و فشارهای زندگی اینقدر چندان هست که مردم عادی به کنار حتی دامن هنرمندان را هم گرفته و زندگی ها خیلی دوامی ندارد.

پول برایتان مهم تر هست یا شهرت؟ مثلاً اگر دو کار توصیه شود که یکی برایتان شهرت بیاورد و دیگری پول؟

من فکر می‌کنم پول برایم ارزش بیشتری دارد چرا که می‌دانم شهرتی که با انجام تنها یک کار به وجود بیاید یک هفته بعد از پایان کار هم از بین می‌رود و برای رسیدن به شهرت زمان لازم هست.

تا اکنون بین دوراهی تصمیم گیری باقیمانده اید؟

من معمولاً نمیتوانم به تنهایی تصمیم بگیرم. تلاش خودم را میکنم و بقیه کار را می سپارم به خدا چون یقین دارم که او برترین تصمیم ها را برایمان میگیرد. حتی اگر پیروز نشوم می‌دانم که زندگی ما از قبل منظم چیده شده هست و ما خیلی نمیتوانیم آن را عوض کنیم.

عکس های لو رفته از عروس مرحوم سیروس گرجستانی

از سر کار بر میگردید و سر چهارراه بچه هاي کار جلوی اتومبیل تان را میگیرند تصویر العمل تان چیست؟

شیشه پاک کن ها را دوست دارم گاهی اینقدر وقت نمیکنم خودرو را کارواش ببرم که از آمدن شان شاد می‌شوم و خیلی خوبه که میباشند ولی اي کاش بشود سر و سامان شان داد و به این شکل کار نکنند ولی در کل اینجور بچه ها راکه می‌بینم دلم برایشان می سوزد اما بعضی از بچه ها هم رفتارشان از دنیای کودکی درآمده هست و باورم نمیشود این رفتار را انجام می‌دهند و میترسم گرچه همۀ وقت} به آن ها کمک می‌کنم.

چه نقشی را خیلی دوست دارید بازی کنید؟

خیلی دوست دارم نقشی بازی کنم که در آن مادر باشم و خیلی دوست دارم در فیلم یک بچه داشته باشم.

در زندگی حقیقی چگونه؟

دوست داشتن که خیلی دوست دارم اما فکر میکنم هنوز آمادگی آن را ندارم.

مگر متولد چه سالی هستید؟

خب شد پرسیدید من متولد 14 فروردین سال 61 هستم و به اشتباه در اینترنت همۀ جا زده اند که متولد آبان هستم.

رز رضوی در آینده چه تصویری دارد؟

زود هست برای اینکه بخواهم آینده دورم را بگویم چون من خودم هنوز در حال تجربه کردن هستم.

حرف پایانی…

انشاالله ثانیه ها، دقایق، ساعت ها، روزها و سال هاي درخشانی در انتظار همۀ مردم کشورم و عزیزانم باشد و روزی برسد که دشواری های مردم به کمترین حد ممکن رسیده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا