اخبار حاشیه بازیگران

عکس جدید شاهرخ استخری و همسرش در حال خوشگذرونی در بلژیک

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون استشاهرخ استخری در کار طلا سازی فعالیت می کند.او به تازگی عکس از خودش و همسرش سپیده بزمی پور که مدتی است در بلژیک زندگی میکند منتشر کرده است.
شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک

شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک

شاهرخ استخری و همسرش در بلژیک

بیوگرافی شاهرخ استخری

در بیوگرافی شاهرخ استخری آمده است: او متولد 14 مهر 1359 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

عکسی از کودکی شاهرخ استخری

در بیوگرافی شاهرخ استخری لازم به ذکر است او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع می باشد که در 29 سالگی با سریال «دلنوازان» به اوج شهرت رسید و حالا چندین شعبه جواهر فروشی دارد

تاریخ تولد اصلی و شناسنامه شاهرخ استخری

تو شناسنامه متولد 28 شهریور 1360 هستم ولی اگه واقعیت را بخواهیم بگیم من متولد 14 مهر 1359 می باشم. تو تمام مصاحبه هایی که میکنم همون تاریخ اصلیم رو میگم ، البته مردم زیاد با تاریخ تولد تو شناسنامه ام آشناییت ندارند

مدرسه و محل زندگی شاهرخ استخری

تا سوم دبستان در بلوار کشاورز تهران زندگی می کردیم و از آن به بعد در شهر غرب هستیم ، سوم دبستان را در مدرسه 15 خرداد گذراندم

دوره راهنمایی را در مدرسه آزادی و دبیرستان فجر دانش تحصیل کردم

شاهرخ استخری از شیمی تا صنایع

در بیوگرافی شاهرخ استخری میخوانیم او تحصیلاتش را در رشته ریاضی فیزیک و بعد از آن مهندسی صنایع ادامه داد. در دانشگاه دولتی درس می‌خواند، اما به گفته خودش بچه درسخوانی نبود و بیشتر به اصرار پدر لیسانس گرفت. اما بعد از آن علاقه شخصی خود را پیش گرفت و وارد عرصه بازیگری شد. البته او در کنکور ارشد هنر برای ورود به رشته سینما هم شرکت کرد که قبول نشد.

از همان نوجوانی به تئاتر و هنر علاقه داشتم اما پدرم فارغ التحصیل دانشگاه پلی تکنیک در رشته شیمی بود و دوست داشت منم مهندس شیمی بشم.انتخاب رشته هم شیمی کردم اما قسمتم قبولی در رشته صنایع بود.

قد شاهرخ استخری

در بیوگرافی شاهرخ استخری آمده است قد او 174 سانتی متر است.

آیا میدانستید همسر سابق مرجانه گلچین قاتل است ؟

بیوگرافی خانواده شاهرخ استخری

در بیوگرافی شاهرخ استخری درباره ی خانواده اش آمده است وی در تهران به دنیا آمد اما اصالتا اهل شهر باستانی «استخر» در استان فارس می باشد ، پدرش کارمند پتروشیمی و مادرش خانه دار است. شاهرخ دو خواهر کوچک‌تر از خود هم دارد. یکی برای ادامه تحصیل در رشته تغذیه، خارج از کشور به‌سر می‌برد و  خواهر دیگرش نیلوفر مثل خود شاهرخ علاقه‌مند رشته‌های هنری است.

عکسی از خانواده شاهرخ استخری
شاهرخ استخری در کنار پدرش
شاهرخ استخری و خواهرش نیلوفر

ازدواج و وضعیت تاهل شاهرخ استخری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شاهرخ استخری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

شاهرخ استخری در سال 1390 وقتی 31 ساله بود با خانم سپده بزمی پور ازدواج کرد این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل برگزار کنند.

شاهرخ استخری و همسرش

ناراحتی شاهرخ استخری از علی ضیا به خاطر اعلام خبر ازدواجش

خبر ازدواج شاهرخ استخری توسط علی ضیا در یک برنامه رادیویی ( اینجا شب نیست رادیو جوان ) اطلاع رسانی شد و علی ضیا در این برنامه به شاهرخ استخری تبریک گفت.

او در گفتگو اي در پاسخ به سوال آیا بخاطر منتشر شدن خبر ازدواجت توسط علی ضیا از او ناراحتی ؟ استخری پاسخ داد : من علی ضیاء را از زمانی که «گزینه جوان» را اجرا می‌کرد دوست داشتم.وقتی این ماجرا اتفاق افتاد و مطلع شدم علی در برنامه اعلام کرده، ناراحتی ام از این نبود که چرا علی تبریک گفته، از این ناراحت بودم که وقتی من راجع به مسئله اي که در زندگی شخصی ام اتفاق افتاده صحبت نکرده ام شاید به این معناست که نمیخواهم آنرا رسانه اي کنم و یا حداقل ترجیح می دادم این موضوع در جای درست خودش و از طریق خودم اطلاع رسانی شود. ناراحتی من فقط همین بودو مشکل و کدورتی بین ما نبوده و نیست و آن مسئله هم خیلی زود حل شد.

ببینید چهره شهاب حسینی بدون گریم چقدر شکسته شده

این زوج اولین بار مرداد 1392 صاحب یک دختر بنام پناه شدند.دومین فرزند آنها باز هم یک دختر بنام نبات متولد آبان 1397 می باشد

پناه و نبات دختران شاهرخ استخری

بیوگرافی سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده اکنون 33 ساله شده است و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

خانواده سپیده بزمی پور همسر آقای بازیگر در بلژیک زندگی میکنند و این زوج هر دو فرزندشان را آنجا به دنیا آورده اند.

نکته جالب اینجاست که تا چند سال گذشته هیچ تصویری از همسر وی دیده نشده بود و چهره و هویت کاملش برای طرفداران و اهالی رسانه فاش نشده بود.استخری می‌گفت: «دوست ندارم کسی بگوید به هم میاید یا نه! نمی‌خواهم همسرم را وارد این ماجراها کنم.» ولی او حالا از بلاگر های فعال در اینستاگرام است و بعد از گذشت سالها در سالروز تولد شاهرخ استخری عکسی از همسرش منتشر شد.

اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواجش در یک مراسم رسمی

همچنین سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری صفحه ای را در اینستاگرام برای فرزندانش به راه انداخته و تصاویری از آنها را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

شاهرخ استخری و همسرش

کارگری همسر شاهرخ استخری

خانواده همسر من اصلا متمول نیستند ، همسرم از 16 سالگی کف کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده ، این ملاک من برای ازدواج با او بود

علایق و حقایقی درباره شاهرخ استخری

در ادامه بیوگرافی شاهرخ استخری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

معضل خواب شاهرخ استخری

یکی از مشکلات بزرگ من با مدرسه دیر رسیدنم به مدرسه و خواب ماندنم بود. بارها به این دلیل تنبیه و بازخواست شدم. مسئولان مدرسه پدر و مادرم را مرتب می خواستند. از همان بچگی با زود بیدارشدن از خواب مشکل داشتم هنوز صبح از خواب بیدار شدن برایم سخت است و شب بیداری آسان. تا حدی که بعد از دو روز تعطیلی خوابم به هم می ریزد.

شاهرخ استخری از معافیت سربازی

در بیوگرافی شاهرخ استخری جالب است بدانید بخاطر حضور 8 ساله پدرش در منطقه جنگی خارک ، از خدمت سربازی معاف شد و قبل از شروع بازیگری شرکت وارد کننده ماشین آلات راهسازی داشت

شغل دوم شاهرخ استخری

در بیوگرافی شاهرخ استخری لازم به ذکر است تولد پناه باعث شد تا استخری به فکر شغل دوم و یک منبع درآمد امن و قابل تکیه بیفتد. تا قبل از آن همان درآمد گاه‌وبیگاه بازیگری برای او و همسرش کافی بود. اما آمدن یک فرزند دوست‌داشتنی همه‌چیز را تغییر داد. آقای بازیگر ایده‌های زیادی را اتود زد تا درنهایت به راه‌اندازی یک طلاسازیرسید. برند طلای او شرکایش اکنون چند سالی است در زمینه تولید و فروش طلاهای مدرن فعالیت داشته و به‌جز تهران در مشهد هم شعبه دارد. استخری میگید طرح توسعه کار آن‌ها از اول مشخص بوده و قصد تأسیس شعبه‌های دیگری را نیز دارند

فرق هدی زین العابدین و خواهرش از زمین تا آسمونه

فعالیت ورزشی شاهرخ استخری

ماجرای خداحافظی او از دنیای فوتبال هم به‌نوبه خودش در بیوگرافی شاهرخ استخری جالب است. گویا او فوتبالیست خوبی هم بوده و در رده سنی جوانان در یکی از تیم‌های سطح شهر تهران توپ می‌زده است. اما چه شد که این مسیر ادامه پیدا نکرد! از زبان خودش بشنویم: «یادم می‌آید مربی با منزل ما تماس گرفت به پدرم گفت به بازیکن بااخلاق ما بگویید در تمرین حاضر شود. پدرم جواب داد پسرم درس دارد و تلفن را قطع کرد.» این‌گونه بود که پرونده فوتبالی شاهرخ خان بسته شد. به همین سادگی.

استخری بعد از ورودی به حرفه بازیگری هم در ورزش بوکس وارد شد، اما به دلیل آسیب‌های این رشته ورزشی به ‌صورت و ترس از خراب شدن چهره، بعد از مدتی آن را کنار گذاشت.

او میگوید: «در دبیرستان قدم از همه کوتاه تر بود ، همیشه باید ساندویچ را در اتاق بابای مدرسه می خوردم و الا فقط کاغذش به من می رسید. این عقده ها دست به دست هم داد تا اینکه به کلاس های جودو ، بوکس ، بدنسازی و … بروم»

طرفداران شاهرخ استخری

من پیش‌بینی می‌کردم که بعد از ازدواجم از میزان هوادارنم کم شود اما اصلا از این موضوع نمی‌ترسیدم. آنها با من از دلنوازان تا الان ماندند و ثابت کردند که چقدر وفادار هستند، من در این مورد خیلی ادعایم می‌شود. شما نمی‌دانید که چه کارهایی از پس اینها برمی‌آید و همین الان اگر اعلام کنم تا یک ساعت دیگر ۲۰ هزار تا کامنت «شاهرخ» می‌توانند زیر یکی از پست‌های شما بگذارند.

آیا میدانستید این گریمور مشهور همسر اول عاطفه رضوی بوده است ؟

آرزوی بازی در کار کیمیایی

خیلی ها بودند که با آقای مسعود کیمیایی کار کردند اما هنوز اندرخم یک کوچه اند

آرزوی من هم بازی در کار آقایی کیمیایی است و این آرزو ربطی به شروع کار ندارد ، هنوزم آروی همکاری با ایشان را دارم ، 10 سال دیگر هم همین آرزو را دارم

رد کردن پیشنهاد فریدون جیرانی توسط شاهرخ استخری

وی با بیان این موضوع که با رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم فریدون جیرانی مسیرش عوض شد، بیان نمود شاید پشیمانی‌ام به خاطر بازی نکردن در فیلم «قصه پریا» باشد؛ نقشی که بعدها مصطفی زمانی آن را بازی نمود. من حتی تست لباس هم داده بودم و همه چیز آماده بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و ممکن بود همان فیلم مسیر کاری زندگی مرا جا به جا کند.

بریز و بپاش نکردم

در بیوگرافی شاهرخ استخری او در مورد حساسیت و معیارهایش در انتخاب نقش می‌گوید: «من از همان روزهای اول بازیگری به خیلی از مسائل تن ندادم و نمی‌دهم. به یاد دارم اوایل گاهی کاری سینمایی پیشنهاد می‌شد و من رد می‌کردم برخی از دوستان تعجب می‌کردند و می‌گفتند: «بابا حالا مگه کی هستی؟!» همین‌الان هم کسی نیستم و هیچ‌وقت ادعایی نداشتم ولی حداقل حق من این است که نقشی را که دوست دارم انتخاب کنم… همیشه هر کاری که بازی کرده‌ام را دوست داشتم و همیشه همه دغدغه فکری من این بوده که مردم کار را دوست داشته باشند. هرگز برای گرفتن یک نقش، ‌مهمانی نداد‌ه‌ام و با بریزوبپاش هیچ نقشی را نگرفته‌ام.»

غرور و تعصب شاهرخ استخری

اما خیلی‌ها شاهرخ استخری را به‌عنوان ستاره‌ای مغرور و بدعنق می‌شناسند. درصورتی‌که خودش می‌گوید: «اطرافیانم این نظر را ندارند، چون من را می‌شناسند و شاید کسانی که از دور فقط با نام من آشنا هستند، از روی عکس‌ها ممکن است این قضاوت را بکنند که باید بگویم اشتباه هست.»

تغییر چهره مجری صدا و سیما پس از مهاجرتش

گوشه گیری شاهرخ استخری

در گوشه‌گیر بودن شاهرخ به نسبت دیگر ستارگان شکی نیست. او هیچ‌گاه در جمع‌های سینمایی شرکت نمی‌کند و علاقه هم به حضور در مهمانی‌ها و مراسم‌های چون اکران فیلم و این چیزها ندارد.

او در این باره میگوید: شاید نه من خیلی برای آنها جذاب هستم نه موقعیت اجتماعی‌ام ایجاب می‌کند که در این جمع‌ها باشم. دوستان زیادی هم در این فضا ندارم و صمیمی‌ترین دوستانم امیررضا دلاوری و پندار اکبری هستند و با باقی در حد یک احوالپرسی تلفنی هر چند وقت یک بار ارتباط دارم. از حضور در میهمانی‌ها و اکران خصوصی‌ها و فضاهای این شکلی خوشم نمی‌آید. به کسانی که عشق شهرت هستند پیشنهاد می‌نمایم که این کارها را بکنند ؛ ولی من خیلی اهلش نیستم.

دوستان سینمایی شاهرخ استخری

همانطور که گفتیم ارتباطش با اهالی سینما بسیار محدود است و تنها با بازیگرانی چون امیر دلاوری و پندار‌ اکبری رفاقت صمیمی دارد. او بیشتر از هر چیز دغدغه دخترش را دارد و شهرت و محبوبیت و این‌گونه مسائل آن‌چنان برایش حائز اهمیت نیست.

شاهرخ استخری و پندار اکبری

رفاقت خاصی میان پندار اکبری و شاهرخ استخری وجود دارد که از بازی در سریال فاصله ها آغاز شد و ادامه دار گردید.این رفاقت میان به اندازه ای زیاد است که پندار اداره یکی از شعبه های طلاسازی شاهرخ استخری را هم برعهده دارد و رفت و آمد خانوادگی هم با یکدیگر دارند.

شاهرخ استخری در کنار پندار و عرفان اکبری

سینما بی رحم است

شما ببینید این سینمای بی‌رحم اکبر عبدی را داشت حذف می‌کرد، مهدی هاشمی را داشت حذف می‌کرد. من اصلا فکر نمی‌کردم حامد بهداد یک روز دیگر گزینه یک نباشد. این ذات سینماست؛ یک روز دخترها برایت دست می‌زنند، یک روز پخته‌ترها تشویقت می‌کند و … . رضا عطاران سال ۷۲ کارش را شروع کرد اما در یک دهه اخیر تبدیل به ستاره شد این یعنی که به راحتی هیچ چیزی به دست نمی‌آید. اتفاقی که با دلنوازان برای من افتاد و باید حفظش می‌نمودم و برای همین خیلی از پیشنهادها را رد نمودم.

رابطه این آقا با بهاره رهنما در ترکیه چیست ؟

شروع فعالیت هنری شاهرخ استخری

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه بصورت اتفاقی با نمایش «اسب ها» به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 1381 اولین تجربه هنری خود را بدست آورد.آن مدت در یکی دو نمایش و نمایشنامه‌خوانی هم حضور داشت، اما هیچ‌گاه خودش را یک تئاتری نمی‌داند.

سپس دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر مهتاب نصیرپور، پیام دهکری و هدایت هاشمی در کنار ساره بیات گذارند

شاهرخ استخری از سینما تا تلویزیون

تله‌فیلم «تلخون» ساخته علیرضا امینی اولین تجربه حرفه‌ای وی در عرصه تصویر بود. شاهرخ نمایش خوبی را در آن فیلم داشت.

سال 1384 با فیلم «یک شب همین طوری کنارم باش» جلوی دوربین رفت تا اینکه سال 1386 در 27 سالی با سریال «پریدخت» وارد قاب تلویزیون شد.وی در این سریال همبازی علی مصفا و لیلا حاتمی بود .

او همچنین در سال 1387 در ماه عسل هنرنمایی کرده است.

شاهرخ استخری در ماه عسل

«چک»، «ساعت شلوغی» و «پس‌کوچه‌های شمرون» از مهم‌ترین آثار سینمایی او به‌حساب می‌آیند.

نرگس محمدی و شاهرخ استخری در فیلم ساعت شلوغی
شاهرخ استخری در فیلم پس کوچه های شمرون

اولین درآمد شاهرخ استخری

شاید باور نکنید ام من برای بازی در سریال «پریدخت» و «تلخون» هیچ دستمزدی دریافت نکردم ، یعنی اصلا پولیم در کار نبود

اولین درآمد من از بازیگری سال 1387 برای بازی در سریال «مثل هیچکس» ماهی 800 هزار تومان بود که سریال خوبی از آب درآمد و 78 درصد بیننده داشت

جواد عزتی و شاهرخ استخری در مثل هیچکس

شهرت شاهرخ استخری از دلنوازان تا فاصله ها

آشنایی‌اش با حسین سهیلی‌زاده شاید نقطه عطف کارنامه هنری وی بود. شروع او در تلویزیون همراه شد با دوران اوج سریال‌سازی سهیلی‌زاده در تلویزیون. شاهرخ انتخاب خوبی برای او بود و با «دلنوازان» و بعد از آن «فاصله‌ها» تبدیل به چهره‌ای مشهور و بسیار محبوب در میان مخاطبین و بخصوص جوانان شد.

فریبا نادری عزادار عزیز زندگی اش شد

این هنرمند کشورمان در سریال دلنوازان در کنار بازیگرانی چون سحر قریشی، فریباا کوثری، سمانه پاکدل، پرویز فلاحی پور، سیاوش خیرابی، حدیث میرامینی، زهره فکور صبور و… به ایفای نقش پرداخت.

شاهرخ استخری در سریال دلنوازان

این بازیگر کشورمان در سریال فاصله ها ایفاگر نقش سعید بود و با هنرمندانی چون دانیال حکیمی، ارسلان قاسمی، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی، رضا توکلی، بهاره افشاری و… همبازی بود.

بهاره افشاری و شاهرخ استخری در سریال فاصله ها

اما او بعد از «فاصله‌ها» روند کاری‌اش را تغییر داد. انتخاب‌هایش را محدودتر و کمتر در چنین آثار پربیننده دیده شد. 5 سالی هم به‌طورکلی از تلویزیون دور شده و در سینما به فعالیت پرداخت. ولی موفقیت چشمگیری در آن حیطه نداشته است.

شاهرخ استخری پس چند سال دوری با مجموعه‌های «آمین» و «ماه و پلنگ» به تلویزیون بازگشت.

شاهرخ استخری و هادی ساعی در سریال آمین
شاهرخ استخری در سریال ماه و پلنگ

آخرین فعالیت هنری او در تلویزیون با سریال پرطرفدار دلدادگان در نقش هاتف بود که به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1396 به نمایش درآمد.

پویا امینی و شاهرخ استخری در سریال دلدادگان

مصاحبه کوتاه با شاهرخ استخری

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی شاهرخ استخری مصاحبه اختصاصی که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

از يک رزومه شروع کنيم:
– اولين کارم در عرصه ي بازيگري يک نقش کوچکي بود در تئاتر اسب هاي اقاي محمد رحمانيان که سال 81-82 بازي کردم بعد يک دوره ي بازيگري هم ديدم زير نظر خانم نصيرپور و اقاي پيام دهکردي و اقاي هدايت هاشمي که هم در دوره ي مقدماتي و هم در دوره ي پيشرفته شرکت کردم و 5 تا کار کوتاه هم بازي کردم که بعضي هاشون براي جشنواره ها بود و زياد هم مهم نبودند ولي اولين کار بلند تصويري ام هم تلخون بود که نقش اصلي رو بازي ميکرديم با سياوش خيرابي و مجيد سالم که دوست دارم اسمش رو ببرم و اميدوارم موفق تر بشه و بعد از اون هم خود اقای امينی من رو به اقای مقدم برای فيلم پريدخت معرفی کردند

آیا میدانستید این گریمور مشهور همسر اول عاطفه رضوی بوده است ؟

رشته ي تحصيلی ات چيه؟
-مهندسی صنايع برنامه ريزي و تحليل داده ها و سيستم ورودي 78

مهندسي صنايع برنامه ريزي و تحليل داده ها وسيستم چه ربطي داره به بازيگري؟
-هيچ ربطي نداره……تقريبا سال اخر دانشگاه بودم که کار تئاتر اسب ها رو بازی کردم

از قبل علاقه داشتي؟
-از بچگی ولی يادمه روم نميشد بروم جلوی دوربين

اقاي اميني چي توي شما ديدند که براي اولين حضورتون يکی از نقشهای اصلی رو بهتون پيشنهاد دادند؟
-اقاي اميني يک شخصيه که واقعا دغدغه ی معرفی بازيگر داره من ميتوانم يک ليست بلند بالا از بازيگر تا عوامل پشت صحنه نام ببرم که اقای امينی برای  اولين بار معرفی شون کرده.

اولين جرقه براي بازيگر کی در ذهنتون زده شد؟
به دليل حساسيت خانواده ام به تحصيل سال اخر بود که چند اموزشگاه رفتم برای ثبت نام بازيگری و حداقل کاری که ميتونستم انجام بدهم اين بود که يک دوره ی اموزشی ببينم و اينکه با يک سری جوون در يک موسسه باشی و بين اون همه جوون مستعد بازی کنی و با اونها تمرين ميکنی

چرا از بين اون همه جوون شاهرخ استخري شد؟
خيلی ها هم شدند ولی خيلي هایی که نشدند اميدوارم بشوند چون ما ديديم که چه استعدادهایی دارند ولی خودم واقعا نميدونم شايد خدا خواسته من تو اين زمان وارد اين عرصه بشوم نه شش سال قبل و چقدر خوب

اگه پدرتون به درس خواندنتون علاقه داشت چرا نرفتيد دنبال تحصيلات رشته ي هنر؟
-اتفاقا رفتم براي فوق ليسانس رشته ی هنر رو امتحان دادم ولی رتبه ام شد 400 و نتونستم چون نخواندم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا