اخبار بازیگرانبیوگرافی بازیگران

معرفی مهدی حسینی‌ نیا بازیگر نقش بهرام در سریال رهایم کن

در این بخش بیوگرافی مهدی حسینی نیا بازیگر معروف سینما و تلویزیون را مرور میکنیم. بیوگرافی مهدی حسینی نیا از بازیگران مرد خوب و توانمند کشورمان که بیشتر او را با سریال یاغی به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی مهدی حسینی نیا آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

مهدی حسینی‌ نیا چند سال سن دارد؟

مهدی حسینی‌ نیا زاده ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ ‏است و ۴۱ سال سن دارد.

مهدی حسینی‌ نیا مجرد است یا متاهل؟

از وضعیت تاهل مهدی حسینی‌ نیا اطلاعاتی منتشر نشده است.

مهدی حسینی‌ نیا فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

مهدی حسینی‌ نیا از سال 1389 تا کنون فعالیت میکند.

خلاصه بیوگرافی مهدی حسینی نیا

نام اصلیمهدی حسینی‌نیا
تاریخ تولد۲۸ شهریور ۱۳۶۰ ‏(۴۱ سال)
محل تولدتهران
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۱۳۸۹–اکنون
قد176 سانتی متر

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

بیوگرافی مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی‌نیا پدیده عجیبی در بازیگری است. شاید کمتر بازیگری را در حافظه سینمایی‌مان بتوانیم به یاد بیاوریم که تا این اندازه میان هر نقش و کاراکتری که بازی کرده است تلورانس داشته باشد. گستره تنوع نقش‌های او در دهه گذشته آنقدر زیاد است که گاه مخاطب فراموش می‌کند صاحب تمامی این چهره‌ها و شخصیت‌ها یک نفر است.در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی مهدی حسینی نیا داشته باشیم.

مهدی حسینی نیا متولد 28 شهریور 1360 می باشد. این چهره یکی از بازیگران سرشناس و مشهور در صدا و سیمای ایران است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1389 آغاز کرده است.

ماجرای تغییر اسم آناهیتا نعمتی چه بود؟

ازدواج و وضعیت تاهل مهدی حسینی نیا

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مهدی حسینی نیا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

او یکی از بازیگران کم حاشیه و آرام عرصه هنر است که اطلاعات چندانی از زندگی شخصی، ازدواج و همسرش در دسترس نمی باشد. هیچ یک از تصاویر منتشر شده منتسب به همسر مهدی حسینی نیا توسط خود این بازیگر تایید نشده است بنابراین نمیتوان گفت همسر ایشان کیست و یا حتی اینکه آقای بازیگر ازدواج کرده یا نه.

شروع فعالیت هنری مهدی حسینی نیا

در این بخش از بیوگرافی مهدی حسینی نیا به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

مهدی حسینی نیا فعالیت هنری خود را با فیلم «اینجا بدون من» ساخته بهرام توکلی در سال 1389 آغاز کرد و با فیلم  «روایت ناپدید شدن مریم» به کارگردانی محمدرضا لطفی در سال 1392 مورد توجه قرار گرفت.

بی اغراق ریسک باید گفت ریسک پذیرش تمامی این نقش‌ها در کمتر از یک دهه نشان از نبوغ بازیگری می‌دهد که البته اندازه و طول نقش برایش مهم نیست و کیفیت اجرا و شیمی هر کاراکتر است که می‌تواند او را متمایز کند و در میان انبوه چهره‌های مهم فیلم‌هایی که بازی کرده است گاه یک سر و گردن بالاتر از بقیه بایستد. از همین آخرین کارش مرور کنیم. حضور و همکاری مجدد حسینی‌نیا با شهرام شاه‌حسینی در سریال رهایم کن و بعد از موفقیت این همکاری در سریال می‌خواهم زنده بمانم نوید خلق کاراکتری را می‌دهد که متفاوت از شخصیت مفتاح است.

بهرام بوقی یک شخصیت چند وجهی و لایه لایه دارد. مردی که در آستانه پا گذاشتن به دهه چهارم زندگی از لابلای یک زندگی فلاکت بار سر بالا آورده و در آغوش خانواده نایب‌سرخی‌ها توانسته است به نان و نوایی برسد. شخصیتی فرصت‌طلب که از غفلت دختر کوچک ارباب روستا سواستفاده کرده و خودش را به عنوان داماد اجاره‌ای به این خانواده قالب می‌کند. در نگاه نخست شاید فرصت طلبی‌ها و شخصیت‌پردازی به جا و به اندازه کاراکتر را برگ برنده این شخصیت بدانیم اما نباید فراموش کرد که حسینی‌نیا به تن بی جان این کاراکتر روح دوباره بخشیده است.

مروری بر 40 سال فعالیت اکبر عبدی بازیگر هزار چهره در سینمای ایران

ادای متفاوت دیالوگ‌ها با چهره‌ای که همواره لبخندی ماستیده و یخ‌زده روی صورتش است و ادای کلمات با دهان بسته و حالت دندان قروچه از یک سو و ولنگاری در حرکت و شلختگی و بی عاری در رفتار از سوی دیگر چنان ظرافتی به نقش داده است که در کنار بازیگران مطرح دیگری از جمله محسن تنابنده و هوتن شکیبا و بابک کریمی می‌توان به رفتارهای این شخصیت دل بست و با او همراهی کرد. گو آنکه پس از بر ملا شدن نقشه خانواده نایب سرخی که می‌خواستند او را بعد از مراسم عروسی از بین ببرند مخاطب با تمامی پلیدی شخصیت با او همذات پنداری می‌کند. سکانس‌های عروسی و حالت دو گانه چهره حسینی‌نیا را در این مراسم به یاد بیاورید. کدام بازیگری را سراغ دارید که تا این اندازه بتواند سرخوشی و رهایی و جنون و خشم و بی عاری را به یک اندازه و مناسب شخصیت و موقعیت به چشم بیاورد؟

در بیوگرافی مهدی حسینی نیا میخوانیم: در سال 1389 با هنرنمایی در تئاتر وارد عرصه ی بازیگری شد. سپس در سال 1393 با ایفای نقش در سریال “پرده نشین” به کارگردانی بهروز شعیبی وارد قاب قابل صدا و سیمای ایران شد و نخستین تجربه ی تلویزیونی را کسب کرد و با بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، فرهاد آئیش، حامد کمیلی و سارا بهرامی به هنرمندی پرداخت.

مهدی حسینی نیا در نمایی از سریال پرده نشین
مهدی حسینی نیا در نمایی از سریال پرده نشین

در بیوگرافی مهدی حسینی نیا بهتر است بدانید او موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد در بخش جشنواره بین المللی شده است و در یازدهمین قسمت بهترین بازیگری برنده تندیس ایفا می باشد.

معرفی فیلم اکشن آمریکایی کیفر (Retribution 2023)

شهرت مهدی حسینی نیا

در ادامه بیوگرافی مهدی حسینی نیا میخوانیم: برای اولین بار در سال 1396 با نقش وزیر اقتصاد در سریال عالیجناب به کارگردانی محمدسام قریبیان پا به شبکه نمایش خانگی گذاشت و در سالهای1399 تا 1401 با سریالهایی همچون سیاوش، می خواهم زنده بمانم، میدان سرخ و یاغی به یکی از بازیگران پرکار در این شبکه تبدیل شد.

سریال یاغی ساخته شده در ژانر درام می باشد که جهت نمایش در شبکه نمایش خانگی فیلیمو تولید شد. کارگردان آن محمد کارت و فیلمنامه نویس این سریال نمایش خانگی نیز نیز پدرام امیری، محمد کارت و حسین دوماری هستند. مهدی حسینی نیا در نقش رحمان در این مجموعه تلویزیونی مقابل دوربین رفته است.

مهدی حسینی نیا در سریال یاغی
مهدی حسینی نیا در سریال یاغی

در بیوگرافی مهدی حسینی نیا او اما میزان بالایی از شهرت خود را مدیون بازی اخیرش در فیلم سینمایی «شنای پروانه (سال ۱۳۹۸) است. او در این فیلم با هنرپیشگان موفق و مطرحی مانند طناز طباطبایی، علی شادمان، امیر آقایی، جواد عزتی و ایمان مصفا همراه بود.

مهدی حسینی نیا در فیلم متری شیش و نیم

متری شیش و نیم فیلمی به کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی جمال ساداتیان در سال 1397 است که برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فجر و جوایز دیگر از جشنواره های معتبر بین المللی شد.

حسن گاوی در متری شش و نیم معامله‌کننده متوسطی بود که مواد مخدر را از طریق جاسازی کردن در معده افراد چاق به خارج از کشور حمل می‌کند. ظرافت بازی حسینی‌نیا در این نقش آنقدر قابل دریافت و درک است که هنوز هم سکانس‌های حضور او در اداره آگاهی و دیالوگ‌های او با ناصر خاکزاد و صمد را به خوبی در ذهن مخاطب ماندگار کرده است.

زندگی نامه الیزابت امینی و ماجرای توهین او به شهید فخری زاده

در بیوگرافی مهدی حسینی نیا بهتر است بدانید او در فیلم متری شیش و نیم با بازیگرانی همچون پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی همکاری کرده است.

مهدی حسینی نیا در فیلم متری شیش و نیم
مهدی حسینی نیا در فیلم متری شیش و نیم

مهدی حسینی نیا در شنای پروانه

فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی در سال 1398 است. این فیلم در ژانر اجتماعی بوده و 7 سیمرغ بلورین از جشنواره فجر 1398 را کسب کرده است.

نقش «مصیب» در فیلم «شنای پروانه» ساخته محمد کارت درسال 98 نیز یکی از کاراکترهای مهم و چالش‌برانگیز کارنامه مهدی حسینی‌نیاست.

او در این فیلم نقش یکی از اراذل و اوباش در منطقه جنوب شهر را ایفا کرد. این شخصیت هم از نظر ویژگی‌های شخصیتی منفی، دست کمی از دیگر کاراکترهایی که نام بردیم، نداشت.

مهدی حسینی‌نیا در نقش یک شخصیت لات مانند «مصیب»، بازی بسیار خوبی در «شنای پروانه» داشت. او تلاش می‌کرد با رفتارهای خشن خود و لحن لات منشانه‌اش شخصیت «مصیب» را به عنوان کاراکتری خطرناک و کله‌خراب به مخاطب معرفی کند و در این تلاش هم موفق بود.

در بیوگرافی مهدی حسینی نیا بهتر است بدانید او پیش از «می‌خواهم زنده بمانم» نزد مخاطبان سینما با این فیلم و شخصیت «مصیب» مورد توجه قرار گرفت.

شنای پروانه فیلمی درباره زندگی دختری به نام پروانه است که فیلم خصوصی او در حال شنا کردن در استخر منتشر شده و همسرش درصدد انتقام از عوامل این ماجرا است اما به دلیل تعصبات خود باعث مرگ پروانه می شود.

شما در حال مطالعه بیوگرافی مهدی حسینی نیا در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نگاهی به فیلم پایان بازی جدیدترین فیلم احمد عبداللهیان بلوچی
مهدی حسینی نیا در شنای پروانه
مهدی حسینی نیا در شنای پروانه

مهدی حسینی نیا در سریال می خواهم زنده بمانم

در بیوگرافی مهدی حسینی نیا سریال «می‌خواهم زنده بمانم» و شخصیت «مفتاح» جایگاه ویژه‌ای در کارنامه حسینی‌نیا دارند. این بازیگر با ساخته شهرام شاه‌حسینی زیر ذره‌بین مخاطبان رفت و بیشتر شناخته شد.

«مفتاح» نیز مانند «بهرام» شخصیتی بسیار منفور داشت، با این تفاوت که او به عنوان سردسته قاچاقچیان در موضع قدرت قرار داشت. «مفتاح» کاراکتر بسیار بی‌رحمی بود و هرکس را که دست از پا خطا می‌کرد، به راحتی می‌کشت.

مهدی حسینی‌نیا در این سریال بازی بسیار خوبی داشت و توانست شخصیت ترسناک و بد ذات او را به درستی نشان دهد. مخاطب با داشتن این تصویر از مهدی حسینی‌نیا در نقش «مفتاح»، حالا با کاراکتر منفی دیگری مانند «بهرام» مواجه شده و او را در این نقش کاملا پذیرفته است.

می خواهم زنده بمانم یکی از پرمخاطب ترین سریال های نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی است که قسمت اول آن از اواخر سال 1399 منتشر شد.

این سریال ژانری عاشقانه دارد و داستان زندگی دختری به نام هما حقی را در دهه 60 روایت می کند که برای نجات پدرش از حکم اعدام حاضر به تغییر شرایط زندگی خود شده و با اتفاقات بسیاری مواجه می شود.

پدر هما به دلیل حمل مواد مخدری که برادرزاده اش در ماشین او جاسازی کرده بود در زندان به سر می برد و مهدی حسینی نیا که نقش مفتاح را بر عهده دارد مالک اصلی مواد بوده و برای رسیدن به پول خود تا قسمت های پایانی سریال همراه داستان می باشد.

معرفی ویدا جوان و ماجرای جالب خاستگاری او از همسرش

در این سریال بازیگران مطرحی همچون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، آناهیتا درگاهی و مهران احمدی، آزاده صمدی، امیر نوروزی، فرید سجادی حسینی و بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، عزت الله مهرآوران، محمدرضا مالکی، ناهید مسلمی، مهدی صباغی و بهاره کیان افشار به ایفای نقش پرداخته اند.

مهدی صباغی، مهدی حسینی نیا و علی شادمان در سریال می خواهم زنده بمانم
مهدی صباغی، مهدی حسینی نیا و علی شادمان در سریال می خواهم زنده بمانم

مهدی حسینی نیا در سریال یاغی

یاغی سریالی به کارگردنی محمد کارت و تهیه کنندگی مازیار هاشمی در سال 1400 است که از طریق پلتفرم فیلیمو در نمایش خانگی منتشر می شود.

این سریال براساس رمان سالتو توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت به نگارش درآمده است. داستان سریال یاغی درباره پسری به نام جاوید می باشد که در یکی از محله های پائین شهر تهران زندگی کرده و با سختی های بسیاری همچون نداشتن شناسنامه مواجه است.

او برای رهایی از این زندگی، در شرط بندی های فردی به نام اسی قلک شرکت کرده و کشتی خاکی می گیرد، بر حسب روزگار با فردی به نام بهمن خان روبه رو شده و زندگی او دستخوش تغییرات بسیاری می شود.

شخصیت «رحمان» در سریال «یاغی» بیشتر از این که نفرت‌انگیز باشد، ترحم‌برانگیز بود. او بیماری روحی و روانی داشت و همین موضوع باعث شده بود برادرش «بهمن»، از او برای عملی کردن نقشه‌هایش سوءاستفاده کند و زندگی او را تحت کنترل خود بگیرد.

مهدی حسینی‌نیا برای ایفای نقش «رحمان» با لحن متفاوت و صدایی گرفته صحبت می‌کرد. این بازیگر سعی می‌کرد با بروز خشم ناگهانی کاراکترش و رفتارهای عصبی، آشفتگی و نداشتن تعادل روحی او را در رفتارها و حالت چهره‌اش نشان بدهد و در نمایش چنین تصویری از «رحمان» نیز موفق بود.

عکس هایی از شباهت سحر دولتشاهی و کلر دانس

کاراکتر «بهرام» علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی خاص خود، تاثیر مهم‌تر و بیشتری هم در تغییر مسیر قصه دارد، بنابراین حضور مهدی حسینی‌نیا در سریال «رهایم کن» نسبت به «یاغی»، بیشتر بحث‌برانگیز شده است.

مهدی حسینی نیا در سریال یاغی
مهدی حسینی نیا در سریال یاغی

مهدی حسینی نیا در سریال رهایم کن

رهایم کن با موضوع اجتماعی درام، محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 است. شهرام شاه‌حسینی بعد از ساخت اولین سریال نمایش خانگی به نام می‌خواهم زنده بمانم حالا دوباره با تیمی قوی و کلی بازیگر و داستانی جذاب قبل انقلاب را روایت می کند.

داستان خانواده ای را روایت می کند که رابطه آنها بر اثر تصادف تغییر می کند و سرنوشت آنها را در مسیر دیگری قرار می دهد. سریال دربارهٔ دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلدادهٔ پرستار بچه‌اش، مارال (هدی زین‌العابدین) است.

مهدی حسینی‌نیا پس از بازی خوب خود در فیلم «شنای پروانه» و سریال های «می‌خواهم زنده بمانم» و «یاغی»، در سریال «رهایم کن» نیز حضور تاثیرگذار و تحسین‌ برانگیزی دارد.

شخصیت «بهرام» در سریال «رهایم کن»، همه ویژگی‌های مهمی را که برای برانگیختن حس نفرت مخاطب لازم است، در خود دارد. این کاراکتر در طول عمرش مدام با تحقیر و بی‌توجهی اطرافیانش مواجه بوده و شرایط زندگی از این شخصیت، فردی فرصت‌طلب، پرعقده و بدجنس ساخته است.

باخبر شدن «بهرام» از راز مهم خانواده «نایب سرخی» دستاویزی می‌شود تا او عقده‌گشایی کند و از این خانواده باج بگیرد. علاوه بر شخصیت‌پردازی خوب «بهرام»، بازی مهدی حسینی‌نیا در این نقش باعث شده تا این کاراکتر حس لازم را در مخاطب ایجاد کند و نفرت او را برانگیزد.

معرفی رابین ویلیامز بازیگر و کمدین از کودکی تا معروفیت و ماجرای خودکشی

«بهرام» در برابر خشم و تحقیرهای اطرافیانش، ظاهری بی‌تفاوت و آرام دارد، اما در باطن منتظر انتقام و تلافی می‌ماند. مهدی حسینی‌نیا بی‌خیالی و آرامش ظاهری کاراکتر خود را به خوبی به نمایش می‌گذارد و با چهره پیروزمندانه و خنده‌های خبیثانه‌اش، موفق می‌شود حرص و خشم مخاطب را برانگیزد.

این بازیگر با بازی بدون اغراق و قابل باور خود با تحسین مخاطبان مواجه شده است.

مهدی حسینی نیا در سریال رهایم کن
مهدی حسینی نیا در سریال رهایم کن

مهدی حسینی نیا در برادران لیلا

مهدی حسینی‌نیا به تازگی در فیلم «برادران لیلا» هم دیده شده است. او در این فیلم نقش شخصیتی به نام «بایرام» را بازی کرده که این کاراکتر نیز جزو نقش‌های منفی کارنامه حسینی‌نیا و بازی‌های خوب اوست.

هرچند این بازیگر در «برادران لیلا» حضور نسبتا کوتاهی دارد ولی در همان لحظات کوتاه اما تاثیرگذار، توانایی خود را در ایفای چنین نقش‌هایی نشان می‌دهد.

این بازیگر به خوبی دورویی کاراکتر «بایرام» را به نمایش می‌گذارد و وقتی پای منافعش به میان می‌آید، از آن شخصیت به ظاهر آرام فاصله می‌گیرد و در جلد اصلی خود به عنوان فردی سودجو و فریبکار فرو می‌رود.

مهدی حسینی نیا در برادران لیلا

لیست آثار هنری مهدی حسینی نیا

در ادامه بیوگرافی مهدی حسینی نیا باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینما

سالعنوانکارگردان
نامشخصشاید جایی دیگرعلی تصدیقی
۱۴۰۰برادران لیلاسعید روستایی
۱۳۹۹دسته دخترانمنیر قیدی
مصلحتحسین دارابی
روز ششمحجت قاسم‌زاده اصل
روشنروح‌الله حجازی
۱۳۹۸شنای پروانهمحمد کارت
گورکنکاظم ملایی
عنکبوتابراهیم ایرج زاد
۱۳۹۷شب اول هجده سالگیحامد تهرانی
ما همه با هم هستیمکمال تبریزی
متری شیش و نیمسعید روستایی
۱۳۹۵بنفشه آفریقاییمونا زندی حقیقی
ایستگاه اتمسفرمهدی جعفری
شَنِلحسین کندری
۱۳۹۴اینجا کسی نمی میرد
خشکسالی و دروغپدرام علیزاده
۱۳۹۲روایت ناپدید شدن مریممحمدرضا لطفی
۱۳۹۱هیچ‌کجا هیچ‌کسابراهیم شیبانی
۱۳۹۰من همسرش هستممصطفی شایسته
۱۳۸۹اینجا بدون منبهرام توکلی
زندگینامه بهروز شعیبی و آثار ماندگار او در سینما و تلویزیون
مهدی حسینی نیا در فیلم سینمائی اینجا کسی نمی میرد
مهدی حسینی نیا در فیلم سینمائی اینجا کسی نمی میرد
مهدی حسینی نیا و ویشکا آسایش در فیلم گورکن
مهدی حسینی نیا و ویشکا آسایش در فیلم گورکن
مهدی حسینی نیا و ساره بیات در فیلم عنکبوت
مهدی حسینی نیا و ساره بیات در فیلم عنکبوت

تلویزیون

سالعنوانکارگرداننقش
۱۴۰۱امپراتوری سیمرغامیرمحمد محمدیاردشیر بابکان
۱۳۹۷لحظه گرگ و میشهمایون اسعدیان
۱۳۹۳پرده نشینبهروز شعیبی

نمایش خانگی

سالعنواننقشکارگردان
۱۴۰۱
رهایم کنبهرامشهرام شاه حسینی
یاغیرحمانمحمد کارت
۱۴۰۰میدان سرخمنصورابراهیم ابراهیمیان
۱۳۹۹می‌خواهم زنده بمانممفتاحشهرام شاه‌حسینی
سیاوشوحیدسروش محمدزاده
۱۳۹۶عالیجنابوزیر اقتصادسام قریبیان
مهدی حسینی نیا و میلاد کیمرام در سکانسی از سریال سیاوش
مهدی حسینی نیا و میلاد کیمرام در سکانسی از سریال سیاوش
مهدی حسینی نیا در سریال میدان سرخ عکس از فتاح ذی نوری
مهدی حسینی نیا در سریال میدان سرخ عکس از فتاح ذی نوری

فیلم کوتاه

سالعنوانکارگردان
۱۳۹۹عوارض خروجسعید حسنلو
۱۳۹۸بی‌ریختیمحمد رحمتی
به وقت جدید یا قدیمکیان حجازی
۱۳۹۷نفس‌گیرمحمد رحمتی
امیرعلیشیوا قنبریان
۱۳۹۶سواد کوهیمحمدرضا مجد
هم سایه هافرهاد غلامی
سنگ روی سنگمرضیه حکیم
محسن سراجیان
مدار بستهمرتضی عباسیان
۱۳۹۲روایت ناپدید شدن مریممحمدرضا لطفی
مهدی حسینی نیا در نمایی از فیلم کوتاه سوادکوهی
مهدی حسینی نیا در نمایی از فیلم کوتاه سوادکوهی

تئاتر

سالعنواناجراکارگردان
۱۴۰۱مانشپردیس تئاتر شهرزاد-سالن ۱کیومرث مرادی
۱۳۹۸گریزلیپردیس تئاتر شهرزاد-سالن ۳مهدی زندیه
ملاقاتتئاترشهر-سالن اصلیپارسا پیروزفر
۱۳۹۶مده آ، فصل دومتئاترشهر-سالن چهارسومیلاد نیک آبادی
به طرز غریبیتئاترشهر-پلاتو اجراآوا فیاض
و چند داستان دیگرایرانشهر- سالن استاد سمندریانپیام لاریان
۱۳۹۵جعبه پاندوراتماشاخانه بازیگاهمنصوره سجادیان
لوسیاتئاترشهر-سالن سایهشهاب مهربانپور
صور اسرافیلایرانشهر-سالن استاد سمندریانعامر مسافر آستانه
درها و دیوارهاتالار حافظ
خانه هنرمندان-سالن استاد انتظامی
بهار رضی زاده
۱۳۹۴او شمال من، جنوب من، شرق و غرب من بودتئاتر بارانمحمد ولیزادگان
۱۳۹۳باور کنید من گره گوار سامسا هستمتماشاخانه سه نقطه سالن خسرو شکیباییآرش واحدی
فلان و فلانپاساژ پرمهرمهدی زندیه
مهدی حسینی نیا در نمایش گریزلی عکس از آرمین مقدم
مهدی حسینی نیا در نمایش گریزلی عکس از آرمین مقدم

جوایز و افتخارات مهدی حسینی نیا

سالجایزهجشنوارهاثرنتیجه
۱۴۰۰تندیس ایسفا در بخش بهترین بازیگرییازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاهبی ریختیLost
۱۳۹۶دیپلم افتخار بهترین بازیگر مردبخش ملی جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهرانسوادکوهیبرنده
ماجرای ازدواج بهاره افشاری از شایعه تا حقیقت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا