اخبار حاشیه بازیگران

اولین عکس منتشر شده از اشکان خطیبی پس از مهاجرت از ایران

اشکان خطیبی بازیگر معروف ایرانی مدتی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده است. او پس از مهاجرتش از ظاهر جدید خود رونمایی کرد. همانطور که می بینید موهای او سفید شده چهره اش تغییر پیدا کرده است.

مهاجرت اشکان خطیبی

مهاجرت اشکان خطیبی

مهاجرت اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

در بیوگرافی اشکان خطیبی میخوانیم : او متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است

کودکی اشکان خطیبی

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، او علاوه برای بازیگری، کارگردانی، مجری‌گری، خوانندگی، ترجمه و رستوران‌داری هم می‌کند. خلاصه مولتی‌مدیایی است برای خودش.

در ادامه بیوگرافی اشکان خطیبی آمده است : سینما انتخاب اول اشکان در کنکور بود. اما قبول نشد و هنرهای نمایشی را انتخاب کرد تا در همسایگی علاقه اولش باشد. او می گوید بدلیل وضعیت نامناسب موسیقی در آن سالها، این رشته را برای تحصیل انتخاب نکرده و آنرا در فضای غیراکادمیک ادامه داده اسـت. در تمام این سالها موسیقی هم بـه‌اندازه سینما و تئاتر برایش جدی بوده اسـت.

قد اشکان خطیبی

در بیوگرافی اشکان خطیبی آمده است قد او 173 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده اشکان خطیبی

در بیوگرافی اشکان خطیبی درباره ی خانواده اش آمده است : در یک خانواده هنری در سرآسیاب ملارد در استان البرز بدنیا آمده است، پدرش به شعر و ادبیات و مادرش به تمام کارهای هنر علاقمند بود. البته تمام اعضای خانواده اشکان خطیبی، بـه‌جز برادرش، هم‌اکنون در بيرون از کشور زندگی می کنند.

اشکان خطیبی و پدرش

تنها یک برادر بنام عرفان دارد که هر دو از کودکی در موسیقی تعلیم دیده اند.

اشکان میگوید مادرش هرروز با تحمل مشکلات فراوان او و برادرش رابه کلاس موسیقی و زبان میبرد و مشوق اصلی‌شان برای فراگیری این دو حرفه بود. او تمرین موسیقی را زودتر آغاز کرد و رفته‌رفته بـه سمت سینما سوق پیدا کرد. در دوران دبیرستان علاقه عجیبی بـه سینما پیدا کرد و خواننده پروپاقرص مجلات سینمایی بود.

با این اتفاق ممکن بود سمیرا حسن پور هم کشف حجاب کند

اشکان خطیبی و مادرش

وضعیت تاهل و ازدواج اشکان خطیبی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی اشکان خطیبی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید در حال حاضر همسر ایشان کیست.

وی تاکنون ۲ بار ازدواج کرده است.

ازدواج اول اشکان خطیبی + طلاق

اشکان خطیبی در سال 91 در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه ای فیلم در پاسخ به سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت :

با او سال ها دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم، در نهایت این رابطه بدون جنجال خبری در سال 94 به جدایی و طلاق کشیده شد

ازدواج دوم اشکان خطیبی

در بیوگرافی اشکان خطیبی میخوانیم : آقای خطیبی برای بار دوم در بهمن سال 1395 در 37 سالگی خبر ازدواج خود با خانم آناهیتا درگاهی 30 ساله را در برنامه خندوانه رسانه ای کرد

آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین سلطان فوتبال ایران است که دو سال قبل از ازدواج دومش از همسر اول خود محمد پروین طلاق گرفته بود

اشکان خطیبی و همسرش

علایق و حقایقی درباره اشکان خطیبی

در ادامه بیوگرافی اشکان خطیبی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره آقای بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

  • بسیار دست به جیب و ولخرج است و اصلا نمی گذارد به خودش بد بگذرد.
  • از پرسپولیسی های دو آتشه است.
  • کل زندگی اش را آبی می بیند و علاقه زیادی به رنگ آبی دارد.
  • اهل فوتبال است و در تلویزیون فقط به سراغ فوتبال می رود مخصوصا لیگ های انگلیس – اسپانیا و ایتالیا
  • تا قبل ازدواجش مدتها تنها زندگی می کرد و تنهایی از او یک آشپز حرفه ای ساخته و به قول اطرافیانش دستپختش حرف ندارد.
  • اعتماد به نفس بالایی دارد و خدا و عبادت را در هر شرایط زمانی از یاد نمی برد.
  • از بین فصل ها علاقه فراوانی به فصل پاییز دارد.
  • از مار می ترسد و علاقه فراوانی به ارتفاع و بلندی دارد. او پرواز در اوج را رویایی می داند.
  • علاقه فراوانی به کارتون دارد از کارتونهای مورد علاقه او تام و جری و شرک را می توان نام برد.
  • از بین شهرهای ایران عاشق شیراز و تهران است.
  • از بین بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی بازی لیونل مسی بازیکن آرژانتینی تیم بارسلونا را دوست دارد.
  • علاقه فراوانی به ورزش شنا دارد و در کنار ورزش شنا به بدنسازی هم می پردازد.
  • طرفدار نقش های منفی است وبه نظر او نقش های منفی جای بیشتری برای مانور و کار دارند.
  • در زندگی تکه کلامش رسما است که از او به اطرافیانش هم سرایت کرده است.
اشکان خطیبی از مدیریت تا نوازندگی

آقای خطیبی دو سال مدیریت پردیس سینمایی چارسو بود و سرپرستی یک گروه موسیقی بنام ترافیک را نیز تا سال 96 برعهده داشت

وابستگی متین ستوده به خواهرش باور نکردنی است

در بیوگرافی اشکان خطیبی جالب است بدانید : او پیانو، ویولن، گیتار و گاهی هم ساز دهنی می نوازد

انواع مشاغل اشکان خطیبی تا تدریس

از نکات خواندنی بیوگرافی اشکان خطیبی مشاغل او جز بازیگری است. او مدیر پردیس تئاتر شهرزاد است، دو مدرک معتبر در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارد، مدتی در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه هم داده است

حالا در یک موسسه هنری به نوجوانان بازیگری یاد می دهد و در کنار آن گاهی هم نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند

همیشه ناراضی ام

اصولا آدمی ناراضی هستم، بخشی از نارضایتی ام مربوط به رفتار شخصی ام است و در کمال خودخواهی می گویم که دیگر نمی توانم خودم ار عوض کنم

اشکان خطیبی و داوری در خندوانه

این مجری و بازیگر در سال 96 بعنوان یکی از 4 داور در برنامه خنداننده شو خندوانه رامبد جوان در استعدادیابی چهره های نوظهور استندآپ حضور داشت و در آن برنامه شاهد تسلطش بر تکنیک‌هاي اجرا و پرفومنس بودیم.

اشکان خطیبی و داوری در خندوانه

رستوران داری اشکان خطیبی

رستوران نعنا جایی است که خودش می گوید خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آن توسط خودش بوده است، رستوران نعنا به جانش بند است

تدریس متفاوت اشکان خطیبی در تئاتر

یکی از سبک های تدریس هنر بازیگری آقای خطیبی، تدریس روی صحنه تئاتر است او معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند

شروع فعالیت هنری اشکان خطیبی با موسیقی

در بیوگرافی اشکان خطیبی آمده است: او حتّي قبل ورود بـه عرصه بازیگری، فعالیت موسیقی‌اش را شروع کرد. خطیبی در همان سال ابتدایی ورود بـه دانشگاه، با افرادی هم چون بابک سعیدی آشنا شد کـه درسال 1377 بعد باند موسیقی آپولون را تشکیل دادند. آپولون یکی از معدود گروه‌هاي موسیقی ایرانی در آن سالها بود.آنها سپس در تئاترها به عنوان آهنگساز شروع به فعالیت نمودند.

همسر جدید سحر قریشی پس از جدایی اش از تتلو کیست؟

خوانندگی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بعد از مدتی ازآن گروه جدا شد. اما فعالیت موسیقی‌اش را همواره ادامه داد. او اکنون سرپرست گروه موسیقی ترافیک اسـت و یک آلبوم هم منتشر کرده اسـت. هم چنین چندین و چند تک موزیک و خوانندگی تیتراژ و کنسرت و … . راک موسیقی موردعلاقه اشکان اسـت ودر نواختن پیانو، گیتار و سازدهنی هم مهارت دارد.

خطیبی با گروهی از دوستان خود موزیک ویدوی جذابی به نام دستاتو بده من را در روزهای منتهی به نوروز 99 منتشر نمود که با استقبال فراوانی روبرو شد.

اشکان خطیبی از تئاتر تا اولین فیلم

اشکان خطیبی در سال 77 بعد از معرفی از طرف تئاتر دانشجویی در فیلم “دفتری از آسمان” به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم پخش نشد و بعد از آن تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و با بزرگانی همچون هما روستا، علیرضا کوشک جلالی و بیشتر از همه محمد رحمانیان همکاری داشته است.

 «به بازیگری علاقه چندانی نداشتم و شروع بازیگری ام دلیلی دم دستی ای داشت. به پول احتیاج داشتم و در آن سال ها نمی توانستم از هیچ حرفه دیگری آن طور که از بازیگری پول درمی آوردم، درآمد داشته باشم. تئاتر کم درآمد و پرخرج بود و با بازی در تلویزیون می توانستم خرج کارهای تئاتری ام را در بیارم. این طوری شد که بازیگر شدم.»

اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال 81 و نمایش «مرگ و دوشیزه» مربوط می شود. اشکان خطیبی تاکنون در نمایش هایی همچون «زمستان»، «مانیفیست چو»، «خدای کشتار»، «مجلس ضربت زدن» و … به ایفای نقش پرداخته است.

اولین تجربه اشکان خطیبی در قاب تلویزیون

ورود اشکان خطیبی به تلویزیون به سال 1378 و ایفای نقش در سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری باز می گردد.

سحر قریشی از تتوهای جدیدش رونمایی کرد
اشکان خطیبی در سریال همسفر

او در سال 1380 در مجموعه «دوران سرکشی» قاسم جعفری حضور پیدا کرد و به‌صورت جدی وارد دنیای تصویر شد.

اشکان خطیبی یک دهه تقریبا پرکار را در تلویزیون پشت سر گذاشت. حضور موفقی در مجموعه‌هایي هم چون «زمانی برای خاکستر»، «آخرین گناه»، «اگه بابام زنده بود»، «در مسیر زاینده‌رود»، «تکیه بر باد» و … داشت.

اشکان خطیبی در فیلم اگه بابام زنده بود

در مسیر زاینده رود سریالی بود که در ایام ماه رمضان از شبکه اول سیما در سال ۸۹ پخش شد

او به عنوان بازیگر نقش اول بازی می‌کرد.نقش مهران سارنگ یک فوتبالیستی بود که برای عقد قرارداد به اصفهان رفت و در آنجا بر اثر یک نزاع باعث قتل یک نفر می شود و راهی زندان شد که ماجراهای جذاب و جنجالی را در پی داشت.

اشکان خطیبی در سریال در مسیر زاینده رود

از دیگر سریال هایی که باعث شهرت و محبوبیت او در تلویزیون شد مجموعه تکیه بر باد بود، سریالی که آقای محمود معظمی در سال ۹۱ آن را کارگردانی کرد.

بازیگران مطرحی همچون مهدی فخیم زاده و شهرام عبدلی ،افسانه پاکرو و نگین معتضدی در آن به ایفای نقش می‌پرداختند

اشکان خطیبی در سریال تکیه بر باد

اما مجموعه پربیننده «بچه‌هاي نسبتاً» درسال ۱۳۹۲ آخرین نقش‌آفرینی اشکان خطیبی در تلویزیون بود. البته تا زمان نگارش این متن.

اشکان خطیبی در پشت صحنه بچه های نسبتا بد

تئاتر را یقیناً بـه سینما و تلویزیون ترجیح می دهم. مـن اصلاً تلویزیون را یک مدیوم یا یک مدیا نمیدانم. بـه نظرم تلویزیون یک رسانه مبتذل و دم‌دستی اسـت برای سرگرم کردن مخاطب. این موضوع در مورد همه ی شبکه‌هاي جهانی صدق میکند. حتی بزرگ‌ترین و بهترین شبکه‌هاي دنیا هم میتوانند تنها سرگرم‌کننده‌هاي خوبی باشند.

اشکان خطیبی و سینما

اشکان خطیبی درسال ۱۳۸۳ با «خیلی دور خیلی نزدیک» بـه سینما بازگشت. بااینکه سینما در دوره‌اي اولویت اول اشکان بود، اما سابقه آن‌چنان طول و طویلی دراین حیطه ندارد. شاید آشنایی با تئاتر باعث این اتفاق شده اسـت. نزدیک بـه ده اثر سینمایی در کارنامه اشکان خطیبی می شود.

دختر گوهر خیراندیش هم بازیگر شد

از مهمترین آن‌ها می توان بـه «سوت پایان» نیکی کریمی، «اسب حیوان نجیبی اسـت» عبدالرضا کاهانی، «قاعده تصادف»، «سینما نیمکت» و فیلم سینمایی «نگار» بـه کارگردانی رامبد جوان اشاره کرد. اشکان خطیبی درسال ۱۳۹۶ در یکی از پست‌هاي اینستاگرامی‌اش اعلام کرد کـه سه سال اسـت کـه جشنواره فجر را تحریم کرده اسـت.

اشکان خطیبی در سوت پایان
اشکان خطیبی در اسب حیوان نجیبی اسـت
اشکان خطیبی در قاعده تصادف
اشکان خطیبی در سینما نیمکت
اشکان خطیبی در نگار

مروری بر آثار ماندگار اشکان خطیبی

درخشش اشکان خطیبی در خاتون

سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، سریالی عاشقانه و تاریخی است که نقش های اصلی آن را نگار جواهریان و اشکان خطیبی بر عهده دارند. خاتون داستان زندگی زنی به نام خاتون است که بازی آن را نگار جواهریان برعهده دارد، این فیلم داستان زندگی این زن را در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین، بازگو می کند.

اشکان خطیبی بعد از هفت سال دوری با سریال «خاتون»، به بازیگری بازگشت. اشکان خطیبی در این سریال، نقش همسر خاتون، شیرزاد ملک که افسری بلند مرتبه (معاون رکن دو ارتش) و نظامی سخت گیر است را برعهده دارد که در شهریور 1320، با چالش هایی بزرگی در زندگی خود روبه رو می شود.

اشکان خطیبی در خاتون

اشکان خطیبی در سینما نیمکت

سینما نیمکت محصول سال 1393 فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی تورج منصوری است که در آذر 1395 به مدت ده شب در پردیس سینمایی چارسو به اکران درآمد.

داستان این فیلم درباره مردی عاشق فیلم و سینماست که درگیر اتفاقاتی در زندگی اش می شود. اشکان خطیبی برای حضور در «سینما نیمکت» و ایفای نقش در این فیلم 20 کیلو وزن کم کرده و در مدت زمان کوتاهی نواختن ویولن و اجرای 27 قطعه موسیقی را آموخت و گریم بسیار سنگینی را روی چهره خود تحمل نمود ولی علی رغم همه تلاش های این بازیگر توانا نقش او به خوبی دیده نشد و سکانس هایی از این فیلم به دلایلی پخش نشد.

انتقاد تند محسن تنابنده به سانسور جنگ جهانی سوم برایش دردسرساز شد

علاوه بر اشکان خطیبی، علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، اصغر پیران، رضا ناجی، حسین عرفانی، رضا پور ایمان و … در آن ایفای نقش کرده اند.

قدر نشناسی از اشکان خطیبی در این فیلم سبب دوری هفت ساله او از بازیگری شد. ایفای نقش اشکان در سینما نیمکت و دیده نشدن نقش او واکنش بسیاری از هنرمندان به ویژه پرویز پروستویی را نیز به دنبال داشت.

برادرم به من برای رسیدن به نتیجه کمک کردند برای گرفتن این رژیم از دکتر کمک نگرفتم و برادرم که به رژیم‌های متنوع غذایی علاقه‌مند است برایم یک رژیم غذایی سفت و سخت ترتیب داد. متاسفانه یا خوشبختانه خانواده‌ام به جز برادرم خارج از ایران زندگی می‌کنند و در کنارم نبودند تا مرا از این کار منع کنند یا نگران شوند و فقط برادرم حضور داشت که از من حمایت کرده و کمکم کرد.

برای بازی در این نقش باید ویولن زدن را یاد می‌گرفتم که کار سختی بود. با اینکه من با موسیقی آشنا هستم و نواختن چندین ساز را بلدم اما یادگیری ساز جدید آن هم ویولن که ساز پیچیده‌ای است کار آسانی نبود. برای نواختن ویولن احتیاج به تمرکز فوق‌العاده‌ای وجود دارد و هر کدام از دستان شما در موقعیت خاص و متفاوتی قرار می‌گیرند و اگر نواختن این ساز را بلد نباشید در ابتدای کارتان صداهای رو اعصابی از ساز خارج می‌شود. (می‌خندد)

مربی من در زمینه آموزش ویولن خانم آسا کوهزادی بودند که بیشتر از من برای به سرانجام رساندن کار استرس داشتند. این کار برای ایشان بسیار جدی بود. نواختن ویولن خیلی به من کمک کرد بتوانم رژیم غذایی‌ام را به سرانجام برسانم چون برای گرفتن رژیم غذایی آن هم در این حد سخت لازم است اصلا به نخوردن غذا و گرسنگی فکر نکنید و یادگیری نواختن ویولن به من کمک کرد حواسم و تمرکزم به سمت موسیقی برود.

اشکان خطیبی در سینما نیمکت

اشکان خطیبی در این راهش نیست

این راهش نیست، محصول 1382 مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا میهن دوست است که داستان کشاورز نمونه روستایی به نام فریدون است که نمی خواهد زن بگیرد و به دلیل فرار از ازدواج با دختر دایی اش از روستا فرار می کند و به تهران می آید اما در همان ابتدای کار شیفته دختری می شود.

عکس لو رفته از دوران کودکی ریحانه پارسا

در این مجموعه بازیگران سرشناسی مثل حمیده خیرآبادی، حبیب دهقان نسب ، رضا بابک و ثریا قاسمی هم حضور داشتند.اشکان خطیبی در این فیلم همبازی نگار جواهریان نیز بوده است که این فیلم از اولین حضورهای هر دوبازیگر جلوی دوربین محسوب می شود.

اشکان خطیبی در نگار

نگار فیلمی به کارگردانی رامبد جوان، محصول سال نود و چهار است که فیلمنامه آن توسط احسان گودرزی نوشته شده است. این فیلم به ماجرای جنایی پرداخته و در آن بازیگرانی چون نگار جواهریان،محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی ، افسانه بایگان، فریبا کامران ،علیرضا شجاع نوری و اشکان خطیبی و… به ایفای نقش پرداخته اند. اشکان خطیبی در این فیلم نقش فروشنده اسلحه را بر عهده دارد.

اشکان خطیبی در بچه های نسبتا بد

بچه های نسبتاً سریالی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی است که در مهرماه 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه، یک سریال عاطفی و اجتماعی و داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد، می دزدند. اشکان خطیبی در این سریال نقش همایون را بر عهده داشت.

اشکان خطیبی در عرصه تدریس ، داوری

اشکان خطیبی در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارای دو مدرک معتبر است و گاهی نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند.

او در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه را مدتی بر عهده داشت اما اکنون در حال آموزش بازیگری در یک موسسه هنری است. اشکان خطیبی معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند، به همین دلیل یکی از سبک های تدریس ایشان، تدریس روی صحنه تئاتر می باشد.

بهاره رهنما داغدار عزیزش شد

مجری گری اشکان خطیبی

در بیوگرافی اشکان خطیبی نوشته شده است : آقای بازیگر بـه بازیگری و خوانندگی قانع نبود و توانایی خود را اجرا هم محک زد. او بـه‌عنوان مجری در برنامه‌هایي هم چون «خانه طرح نو»، «بهارستان» و «فرمول یک» و «گپ» حضور داشت. اشکان خطیبی عنوان می کند کـه بیشترین پیشنهاد‌هایي کـه در طول سال دارد برای اجراست. پیشنهادهایی با ارقام کلان و آن‌ها را نمی‌پذیرد زیرا اجرا هیچ‌وقت برایش جدی نبوده و نیست.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا