اخبار دیگران

جیک جیلنهال کیست و چه اقدامات مهمی انجام داده است؟

جیکوب بنجامین جیلنهال (زاده ۱۹ دسامبر ۱۹۸۰) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. پدر او استفن جیلنهال کارگردان و فیلمنامه نویس است. خواهر بزرگترش مگی جیلنهال نیز بازیگر است. جیک جیلنهال بازیگری را از کودکی شروع کرد و اولین بازیگری خود را در فیلم City Slickers (1991) انجام داد. پس از آن در فیلم های پدرش به نام‌های یک زن خطرناک (1993) و در خانه بزرگ شده (1998) نقش‌هایی را ایفا کرد.

نقش‌های موفقیت‌آمیز جیک جیلنهال در نقش هومر هیکم در اکتبر آسمان (1999) و در نقش یک نوجوان آشفته روان‌شناختی در دانی دارکو (2001) بود. در سال 2004، جیلنهال در فیلم علمی تخیلی The Day After Tomorrow بازی کرد. در سال 2005، او نقش جک توئیست را در درام عاشقانه آنگ لی بروکبک کوهستان بازی کرد که برای آن جیلنهال برنده جایزه بفتا شد و نامزد دریافت جایزه اسکار شد. حرفه جیک جیلنهال با ایفای نقش در فیلم هیجان انگیز زودیاک (2007)، کمدی رمانتیک عشق و مواد مخدر (2010) و فیلم علمی تخیلی کد منبع (2011) پیشرفت کرد. تحسین بیشتر با ایفای نقش او در فیلم های هیجان انگیز دنیس ویلنوو Prisoners (2013) و Enemy (2013) به دست آمد و او نامزد دریافت جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در نقش یک روزنامه نگار در Nightcrawler (2014) شد. نویسنده در حیوانات شبانه (2016). پردرآمدترین اکران او با فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول، مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019) بود که در آن نقش کوئنتین بک / میستریو را بازی کرد.

جیک جیلنهال همچنین روی صحنه تئاتر نمایش‌هایی را اجرا کرده است و در تولیدات برادوی موزیکال یکشنبه در پارک با جورج و همچنین نمایشنامه های صورت فلکی و دیوار دریایی/یک زندگی بازی کرده است که آخرین آن‌ها نامزدی جایزه تونی را برای او به ارمغان آورد. جیک جیلنهال در کنار بازیگری، به مسائل سیاسی و اجتماعی نیز علاقه‌مند است.

اگر به دنبال تفریحی دل انگیز در ترکیه هستید محتوای زیر را از دست ندهید

جیک جیلنهال و مسائل سیاسی و اجتماعی

جیلنهال یک بار تبلیغاتی را برای Rock the Vote فیلمبرداری کرد و به همراه خواهرش از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دیدن کرد تا دانشجویان را به رای دادن در انتخابات 2004 ایالات متحده آمریکا تشویق کند. او همچنین برای جان کری، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا مبارزات انتخاباتی کرد. برای انتخابات میان دوره ای 2018، جیک جیلنهال از بتو اورورک در رقابت سنا که در آن سناتور تد کروز برنده شد، حمایت کرد. حمایت و تایید او به شکل یک پست فیسبوک بود که شامل عکسی از او با پیراهن “BETO” و یک توضیح طولانی بود که همچنین استیسی آبرامز، اندرو گیلوم، کیرستن سینما و جکی روزن را در انتخابات سنا و فرمانداری حمایت و تایید می‌کرد.

در سال 2003، جیک جیلنهال علاوه بر بازی در بهترین فیلم‌های جهان در کمپین تبلیغاتی اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا نیز شرکت کرد. در مصاحبه ای، گفت که سالانه هزینه‌ای را برای کاشت درختان در جنگل‌های موزامبیک خرج می‌کند، تا حدی برای ترویج برنامه جنگل های آینده سهیم باشد. پس از فیلمبرداری The Day After Tomorrow، او به قطب شمال پرواز کرد تا آگاهی از تغییرات آب و هوایی را ارتقا دهد. جیلنهال رئیس افتخاری هیئت مشاوران New Eyes for Needy است و برای کمک به جمع آوری کمک های مالی تلویزیونی برای مقابله با سرطان قرارداد امضا کرده است. جیک جیلنهال عضو هیئت مدیره ائتلاف ضد تکرار جرم است و به همراه اسکات بودنیک در مراکز بازداشت نوجوانان کالیفرنیا داوطلب شد.

جیلنهال در اوقات فراغت خود از نجاری و آشپزی لذت می برد. هنگامی که از او در مورد بودایی بودن سؤال شد، او گفت که بودایی نیست، اما سعی می کند تمرکز حواس را تمرین کند و هدف او مدیتیشن در هر روز است. جیلنهال به فعالی تبدیل شده است که اهداف مختلف سیاسی و اجتماعی را تبلیغ می کند. در سال‌های اخیر، او در کمپین تبلیغاتی Rock the Vote ظاهر شد و چنانکه اشاره شد در انتخابات گذشته ایالات متحده به طور علنی از حزب دموکرات آمریکا حمایت کرد. جیک اخیراً حمایت خود را از سازمان غیردولتی Headstrong که به دنبال مراقبت از سلامت روان جانبازان جنگ است، نشان داده و در این مراسم سخنرانی الهام‌بخشی را نیز ارائه کرد.

راهنمای خرید انواع تجهیزات آرایشگاهی از تولید کننده

داستان‌های موفقیت

داستان‌های موفقیت افراد فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای یادگیری از دیگران برای تغییر را ارائه می‌دهند. تصمیماتی که آن‌ها گرفتند و اقداماتی که برای دستیابی به نتایج موفقیت آمیزِ تغییر انجام دادند می‌تواند سمت و سوی خلاقیت، استراتژی ها و رویکردهای شما را نشان دهد و تلاش های شما را به مقصد برساند. اگر کسی هرگز شکست نخورده باشد نمی تواند واقعاً یک فرد موفق باشد. اگر برای الهام گرفتن از داستان زندگی بزرگترین کارآفرینان جهان به دنبال یک سایت مرجع می‌گردید پیشنهاد ما وب‌ سایت دانشگاه کسب‌وکار است. وب‌ سایت دانشگاه کسب‌وکار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد. دانشگاه کسب‌وکار سال‌ها تجربه خود را در زمینه استارتاپ‌ها با شما به اشتراک می‌گذارد. اگر به مباحث کارآفرینی و استارتاپی علاقه‌مند هستید می‌توانید از وبسایت‌هایی مانند entrepreneur.com، economist.com، businessuni.net، bloomberg.com، hbr.org و wsj.com استفاده کنید و از جدیدترین مطالب دنیای کارآفرینی و استارتاپ مطلع شوید.

منبع: Businessuni.net رسانه تخصصی کارآفرینی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا