اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی کامل سریال آمریکایی پوکر فیس (Poker Face)

داستان‌های پلیسی با چاشنی کمدی!

پوکر فیس (Poker Face) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط ریان جانسن برای سرویس پخش پیکاک تهیه شده‌است. اینجا خبرهای مربوط به سریال پوکر فیس و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال پوکر فیس منتشر شده می‌خوانید.

خالق سریال پوکر فیس چه کسی است؟

سریال پوکر فیس توسط ریان جانسن ساخته شده است.

سریال پوکر فیس چند قسمت دارد و چه زمانی منتشر شد؟

سریال پوکر فیس متشکل ۱۰ قسمت است که در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

داستان سریال پوکر فیس چیست؟

در خلاصه ی سریال Poker Face می‌خوانیم که چارلی توانایی خارق‌العاده‌ای در تشخیص دروغ دارد. او که حالا به دل جاده زده است، در هر توقف و در هر قسمت با شخصیت‌های جدید آشنا می‌شود و شاهد جنایت‌های عجیبی است. او که نمی‌تواند کنجکاوی خود را کنترل کند، سعی می‌کند پرده از معمای پشت این جنایت‌ها بردارد.

مشخصات سریال پوکر فیس

نام سریالپوکر فیس Poker Face
سازندهریان جانسن
کشور سازندهایالات متحده
زبان اصلیانگلیسی
ژانرکمدی درام
جنایی
موسیقی متنتام ویتس
تولیدکنندهT-Street Productions
Animal Pictures
Ninja Puppy
MRC Television
توزیع کننده هاتوزیع محتوای جهانی پارامونت
تاریخ انتشار اولیه۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ – اکنون
تعداد فصل ها1 فصل
تعداد قسمت ها10 قسمت

سریال پوکر فیس

لیست بازیگران سریال پوکر فیس

  • آدرین برودی (Adrien Brody) در نقش استرلینگ فراست جونیوز
  • داشا پولانکو (Dascha Polanco) در نقش ناتالی
  • کلوئی سوینی (Chloë Sevigny) در نقش روبی روئن
  • نوآ سیگان (Noah Segan) کلانتر پارکر
  • هنگ چائو (Hong Chau) در نقش مارج
  • مگان سوری (Megan Suri) در نقش سارا
  • کلتون رایان (Colton Ryan) در نقش جد
  • جان راتزنبرگر (John Ratzenberger) در نقش ابی
  • برندن مایکل هال (Brandon Micheal Hall) در نقش دیمین
  • چلسی فری (Chelsea Frei) در نقش دانا
  • لیل رل هاوری (Lil Rel Howery) در نقش تفی بویل
  • دنیل مک‌دونالد (Danielle Macdonald) در نقش مندی بویل
  • شین پل مک‌گی‌ (Shane Paul McGhie) در نقش آستن / هانکی تی. پیکینز
  • لری براون (Larry Brown) در نقش جورج بویل
  • نیکلاس سیریو (Nicholas Cirillo) در نقش گوین
  • چاک کوپر (Chuck Cooper) در نقش دوترونومی
  • جان دارنیل (John Darnielle) در نقش ال
  • جی. کی. اومه (G.K. Umeh) در نقش اسکی
  • جان هاجمن (John Hodgman) در نقش داکرز
  • جوزف گوردون-لویت
ماجرای انتخاب نیلوفر پارسا برای سریال آوای باران چه بود؟

بازیگران سریال پوکر فیس

معرفی سریال پوکر فیس

ایده سریال پوکرفیس Pokerface به همان اندازه که به نظر می‌رسد دم‌دستی و کلیشه‌ای و البته به همان اندازه هیجان‌انگیز است. دختری که با توانایی ذهنی و حس ششم استثنایی‌اش می‌تواند هر دروغی را در چهره افراد تشخیص دهد و با همین دقت نظر می‌تواند معماهای به ظاهر غیرقابل حل را به سادگی رازگشایی کند. این مقدمه شما را یاد کدام سریال می‌اندازد؟ شرلوک هلمز؟ لوتر؟ The Killing؟ ولی امریکایی‌ها و بینندگان حرفه‌ای تلویزیون و سینما تقریبا همگی سریال را با «ستوان کلمبو» مقایسه کرده‌اند. یک سریال حالا کلاسیک با بازی پیتر فالک که برای قدیمی‌ها از یادنرفتنی است. یکی از نوستالژیک‌ترین و احتمالا کامل‌ترین سریال‌های معمایی دوران خودش که پیتر فالک را تبدیل به ستاره کرد.

این پروژه از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شد و ریان جانسون به‌عنوان خالق مجموعه، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی کار خود را آغاز کرد. خود جانسون سریال Poker Face (پوکر فیس) را به‌عنوان یک اثر سرگرم‌کننده و شخصیت محور توصیف کرد که ماجراهایی اسرارآمیز دارد و هر هفته پرونده جدیدی را به مخاطب نشان می‌دهد؛ دقیقا همان چیزی که خود جانسون با تماشای آن‌ها بزرگ شده بود. این مجموعه با الهام از سریال Columbo (ستوان کلمبو) ساخته شده اما سبک «چطور دستگیر کنیم» هم توصیف می‌شود (یا همان داستان‌های پلیسی معکوس). البته این سریال تنها منبع الهام جانسون نبود.

این کارگردان برای انتخاب و جذاب‌تر کردن لحن مجموعه، از سریال Magnum, P.I. (مگنوم کاراگاه خصوصی)، سریال The Rockford Files (پرونده‌های راکفورد)، سریال Quantum Leap (جهش کوانتومی)، سریال Highway to Heaven (بزرگراه به بهشت) و سریال The Incredible Hulk (هالک شگفت‌انگیز) هم الهام گرفته است. جانسون با الهام از سریال ستوان کلمبو و جهش کوانتومی، بیشتر می‌خواست به این جنبه بپردازد که در قسمت از داستان، به یک بخش از آمریکا برود و تا جایی که امکان دارد، در آن عمیق شوند و چیزهای مختلفی از آن‌جا را به تصویر بکشد؛ مناطقی که در حالت عادی دیده نمی‌شوند و مخاطب با آن‌ها آشنایی خاصی ندارد.

تجربیات زندگی مائده طهماسبی از آلمان و آمریکا تا ایران و شهرتش

حالا ما با ناتاشا لیون در نقش چارلی کیل طرفیم که قبلا او را در عروسک روسی Russian Doll دیده‌ایم. چهره‌ای شیرین که خیلی زود قاپ مخاطب را می‌دزدد و البته با بازی گیرا و به قاعده‌اش به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند. حتی اینجا که قرار است یک نابغه باشد. سریال با یک غافلگیری آغاز می‌شود و شروعی توفانی دارد. پس از آن ماجراها به سرعت اتفاق می‌افتد و همه چیز در قالب داستانی پرداخته شده با جزییات کامل و هوشمندانه پیش می‌رود. سریال در همان اپیزودهای اول توانست نظر بسیاری از منتقدان و بینندگان را جلب کند و به سرعت به محصول شبکه پیکاک تبدیل شود. بعد از ۴ اپیزود می‌شد دید که پوکرفیس بالاترین امتیازها را در سایت روتن تومیتو گرفته و بینندگان برای دیدن اپیزودهای بعدی‌اش که قرار بود هفته به هفته اکران شود بی‌قراری می‌کنند.معرفی سریال پوکر فیس

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال پوکر فیس

اولین قسمت از سریال پوکر فیس در 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401) روی آنتن رفت و پخش آن همچنان ادامه دارد. این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است.

این سریال 10 قسمت دارد و مدت زمان سریال پوکر فیس ۲۰۲۳ در هر قسمت نیز بین 47 الی 67 دقیقه متغیر است. در جدول پایین می‌توانید اطلاعات مربوط به هر اپیزود از سریال Poker Face 2023 را مشاهده کنید.

شماره قسمتنام قسمتکارگردانتاریخ انتشار
1Dead Man’s Handرایان جانسون26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401)
2The Night Shiftرایان جانسون26 ژانویه 2023
3The Stallایین بی. مک‌دونالد (Iain B. MacDonald)26 ژانویه 2023
4Rest in Metalتیفانی جانسون (Tiffany Johnson)26 ژانویه 2023
5Time of the Monkeyلاکی مک‌کی (Lucky McKee)2 فوریه 2023 (13 بهمن 1401)
6Exit Stage Death9 فوریه 2023 (20 بهمن 1401)
7The Future of the Sport16 فوریه 2023 (27 بهمن 1401)
8The Orpheus Syndromeناتاشا لیون23 فوریه 2023 (4 اسفند 1401)
9Escape from Shit Mountainرایان جانسون2 مارس 2023 (11 اسفند 1401)
10The Hookجانیکزا براوو (Janicza Bravo)9 مارس 2023 (18 اسفند 1401)
زندگی کیسان دیباج بازیگر سریال از سرنوشت؛ از خوانندگی تا بازیگری

تعداد قسمت های سریال پوکر فیس

داستان سریال پوکر فیس

در هر قسمت سریال یک داستان جدید با هنرپیشه های جدید تعریف میشود و تنها کسی که در تمام آنها حضور دارد چارلی کین با بازی ناتاشا لیون است. در پیش نمایش هر قسمت، ما هم قاتل را میبینیم، هم مقتول را و هم روش قتل را. سریال به جای اینکه ما را درگیر سوال “چه کسی قاتل است؟” بکند از ما میخواهد گوشمان را حسابی تیز کنیم و دنبال جمله ای باشیم که قاتل با گفتن آن خودش را لو میدهد. این ترفند سازندگان جواب داده و بیننده ی علاقه مند به سریال های ژانر جنایی را پای سریال نگه میدارد.

در خلاصه ی سریال Poker Face می‌خوانیم که چارلی توانایی خارق‌العاده‌ای در تشخیص دروغ دارد. او که حالا به دل جاده زده است، در هر توقف و در هر قسمت با شخصیت‌های جدید آشنا می‌شود و شاهد جنایت‌های عجیبی است. او که نمی‌تواند کنجکاوی خود را کنترل کند، سعی می‌کند پرده از معمای پشت این جنایت‌ها بردارد.

در سریال پوکرفیس با چی طرفیم؟

چارلی کیل یک خلافکار قدیمی است که سرش آب توبه ریخته‌اند و حالا می‌خواهد مثل آدم زندگی کند. اما ظاهرا در همان اوایل زندگی پاک و پاکیزه‌اش با رازگشایی یک قتل در هتلی که کار می‌کند، باعث می‌شود اوضاع به هم بریزد و آدرین برودی از دستش دیوانه شود. چارلی از ترس انتقام پدر آدرین برودی و خانواده خلافکار پا به فرار می‌گذارد و با ماشین لکنته‌اش شهر به شهر و روستا به روستا می‌رود و زندگی مخفیانه‌ای دارد و البته آدمکش‌ها دنبالش هستند. به هر جایی هم پا می‌گذارد شغلی پیدا می‌کند و البته با قتل و خونریزی مواجه می‌شود که با نگاه تیزبین و هوش غبطه برانگیزش پرده از رازها برمی‌دارد و دست جنایتکارهای بی‌همه چیز را رو می‌کند. ماجرا به همین شکل پیش می‌رود. در هر اپیزود با شغل متفاوت و داستان قتل عجیب و پیچیده‌ای مواجهیم که متاسفانه می‌دانیم آخرش چی می‌شود…

معرفی فیلم «صبح اعدام» روایتی از اعدام طیب حاج رضایی

داستان سریال پوکر فیس

برای چی سریال را ببینیم؟

راستش سریال آزاری ندارد. به خصوص در اپیزودهای اول که همه مدهوش ایده متفاوت و توانایی خاص خانم ناتاشا لیون هستیم. کارآگاه سریال هم شباهتی به بقیه کارآگاه‌هایی که قبلا دیده‌ایم ندارد. نه کت و شلوار می‌پوشد، نه اسلحه‌ای دارد، نه بیماری خاصی دارد(!) نه حتی سقفی بالای سرش دارد. یک آدم یک‌لاقبا بدون بازیگر نقش مکمل که خودروی عهد بوقش هم بخشی از شخصیت اوست که به زور خودش را این طرف و آن طرف می‌کشد.

فضاهایی که او می‌رود و سریال را تبدیل به اثری جاده‌ای می‌کند، مفرح است و با شخصیت‌های جالبی مواجه می‌شویم. از یک گروه موسیقی خل و چل و بااستعداد تا کارگردان و تهیه‌کننده تئاتر و آشپز سیاری که با کباب‌هایش آب دهان‌تان را راه می‌اندازد. بازیگران مهمان هم حسابی سریال را سر حال می‌آورند و البته حضورشان کوتاه است. نیک نولتی و آدرین برودی و استفانی هسو و بقیه. می‌توانید ساعت‌ها لم بدهید و سریال را تماشا کنید و دنیا به کفش‌تان باشد. اما لطفا کم‌توقع باشید و بابت این که همه چیز به تدریج کسالت‌بار می‌شود غر نزنید.

چرا سریال پوکرفیس را نبینیم؟

جز عادی شدن روند داستان و قابل پیش‌بینی بودن اذیت‌کننده هر اپیزود و این که ماجرا غیر از گره‌های داستانی هر اپیزود جریان پیش‌برنده قوی ندارد، با مشکلات دیگری هم طرفیم؛ این که چارلی کیل از این شغل به شغل دیگری می‌پرد و هر بار او را می‌بینیم عین آب خوردن کار تازه‌ای پیدا کرده، دست کم گرفتن مخاطب است. این که او هر جایی می‌رود هم یک مادرمرده‌ای ریق رحمت را سر می‌کشد و او هم مثل نخود آش می‌تواند سرش را داخل ماجرا کند و همه را سین‌جیم کند باز هم به شعور آدم توهین می‌کند. این همه خوب بودن چارلی کیل و این که تقریبا همه شیفته یا عاشقش می‌شوند هم زیادی روی اعصاب است. ما را چی فرض کرده‌ای؟ خب این آدم قبلا که کارش قماربازی و تقلب بوده و اینطوری زندگی می‌کرده. چطوری است که الان هیچ کس و کاری ندارد و هیچوقت هم نیازی به دوز و کلک پیدا نمی‌کند.

زندگی مجید صالحی از کودکی و داستان های خانواده پرجمعیت او تا ماجرای ازدواج

خلاصه‌اش این که کارآگاه موفرفری ما به عنوان محور ماجرا، شخصیت‌پردازی ویژه‌ای ندارد. معلوم نیست از کجا آمده و قرار است آخرش کجا برود. نه بحران شخصی و خانوادگی دارد و نه رویای بزرگی در سر دارد. همینطور ول می‌چرخد و با نگاه کردن به آدم‌ها می‌فهمد راست می‌گویند یا دروغ و معما حل می‌کند تا ما بگوییم آفرین! بی‌خیال. اگر من این استعداد چهره‌خوانی را داشتم احتمالا کارهای هیجان‌انگیزتری می‌کردم! سریال معمایی باکلاس‌تر و هیجان‌انگیزتر کم نداریم. حتی مینی‌سریال‌های انگلیسی با بازیگران بدقیافه و لوکیشن‌های محدود. آنجا اقلا با تعلیق و بازی‌های درجه یک و داستانی به شدت فکر شده طرفیم که هر بار ما را برای دیدن قسمت‌های بعد مشتاق‌تر می‌کند. سریال‌هایی که حس دیدن فیلم هندی را به آدم نمی‌دهد. منتقدها هم بروند پی کارشان!

پوستر سریال پوکر فیس

پوستر سریال پوکر فیس

تریلر سریال پوکر فیس

معرفی بازیگران سریال پوکر فیس

ناتاشا لیون بازیگر اصلی این سریال است و نقش چارلی کیل را ایفا می‌کند. علاوه‌بر او بنجامین برت و ران پرلمن هم جزو بازیگران ثابت و منظم داستان هستند. از جمله بازیگران مهمان این مجموعه می‌توان به ادرین برودی، داشا پولانکو، نوآ سیگان و هانگ چائو اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها، تنها در یک قسمت از سریال پوکر فیس ایفای نقش می‌کنند. منتقدانی که این سریال را تماشا کرده بودند، تا حد زیادی آن را دوست داشتند و امتیازات بالایی را برایش ثبت کردند. منتقدان بیشتر از هر چیزی، به بازی بی‌نظیر ناتاشا لیون اشاره داشتند و آن را آسِ این سریال عنوان کردند؛ آن‌ها پوکر فیس را جعبه پازلی از جاه‌طلبی‌های متوسط خواندند که تیم کاملی از بازیگران بااستعداد را در خود دارد.

اکران فیلم جنجالی و توقیف شده «مصلحت» در سینماهای سراسر کشور

منتقد سایت شیکاگو سان تایمز اینطور نوشت که بخش زیبای تماشای این سریال، بازی چشمگیر ناتاشا لیون در نقش چارلی است که به‌طرز هوشمندانه‌ای مسائل جنایی را حل می‌کند؛ البته برخی اوقات هم روش‌های خنده‌داری دارد. آن‌ها حتی بازی این هنرمند را فراموش نشدنی خواندند و او را پیتر فالک نسل خود خواندند.

ناتاشا لیون از بازیگران زن سریال در نقش چارلی کیل

ناتاشا لیون بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 4 آوریل 1979 برابر با 15 فروردین 1358 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال Orange Is the New Black محصول نتفلیکس در سال‌های 2013 الی 2019 شناخته می‌شود؛ ایفای نقشی که نامزدی جایزه امی بهترین بازیگر زن مهمان را به ارمغان‌آورد. بسیاری نیز ناتاشا لیون را با سریال کمدی-درام Russian Doll (از 2019 تا کنون) در خاطر دارند. لیون برای ایفای نقش در این سریال نیز جوایز و افتخارات متعددی کسب کرد که از میان آن‌ها می‌توانیم به نامزدی سه جایزه امی اشاره کنیم.

برخی از دیگر آثار ناتاشا لیون عبارتند از مجموعه فیلم‌های American Pie در سال‌های 1992-2012، فیلم کمدی-درام Slums of Beverly Hills محصول 1998، فیلم طنز تلخ Die, Mommie, Die! محصول 2003 و فیلم علمی تخیلی روانشناختی Ad Astra محصول 2019.

ناتاشا لیون در نقش چارلی کیل

بنجامین برت از بازیگران مرد سریال در نقش کلیف لگراند

بنجامین برت بازیگر و تهیه کننده آمریکایی متولد 16 دسامبر 1963 برابر با 25 آذر 1342 است. او تا کنون نامزد دریافت 4 جایزه ALMA، یک جایزه پرایم تایم امی و یک جایزه انجمن بازیگران سینما و تلویزیون شده است. برخی از آثار بنجامین برت، هنرپیشه سریال پوکر فیس، عبارتند از فیلم The River Wild محصول 1994، فیلم درام جنایی Traffic محصول 2000، فیلم Catwoman محصول 2004، فیلم اکشن تریلر Snitch محصول 2013 و سریال درام موزیکال Star محصول 2016 الی 2018.

بیوگرافی کریس پرت بازیگر معروف فیلم دنیای ژوراسیک

بنجامین برت در نقش کلیف لگراند

ران پرلمن از بازیگران مرد سریال در نقش استرلینگ فراست سینیور

ران پرلمن بازیگر آمریکایی متول 13 آوریل 1950 برابر با 24 فروردین 1329 است. او بازیگری را از سال 1975 آغاز کرده و تا کنون در آثار مختلفی حضور پیدا کرده است. برخی از آثار این هنرپیشه عبارتند از فیلم فانتزی ماجراجویی Quest for Fire محصول 1981، فیلم The Name of the Rose محصول 1986، سریال فانتزی درام  Beauty and the Beast محصول 1987 الی 1990، فیلم فانتزی علمی The City of Lost Children محصول 1995، سریال Sons of Anarchy محصول 2008 الی 2013، فیلم Nightmare Alley محصول 2021 و فیلم Don’t Look Up محصول 2021.

ران پرلمن در نقش استرلینگ فراست سینیور

نقد و نمرات سریال Poker Face 2023

سریال پوکر فیس پس از انتشار با استقبال خوب منتقدان و بینندگان مواجه شد. این سریال در سایت راتن تومیتوز توسط 74 منتقد بررسی شد و امتیاز مثبت 99 درصدی را دریافت کرد. نمره IMDb این اثر تا کنون 8.2 از 10 است و 85 درصد از کاربران گوگل نیز آن را پسندیده‌اند. در سایت متاکریتیک، 38 منتقد این سریال را بررسی کرده‌اند و میانگین امتیاز 84 از 100 را به آن داده‌اند. از این 38 نظر 37 مورد مثبت و تنها یک مورد متوسط بوده است. هیچ نظر منفی‌ای نیز نسبت به سریال پوکر فیس در این سایت وجود ندارد. در ادامه می توانید نقد سریال پوکر فیس ۲۰۲۳ توسط برخی از این منتقدان را مطالعه کنید.

نقد و نمرات سریال Poker Face 2023

Decider / نیکول گالوچی: 100

ساده بگویم، پوکر فیس یک پیروزی است؛ برای جانسون و لیون، برای تلویزیون مدرن امروزی، برای ژانر معمایی در کل، و البته برای شبکه  Peacock.

معرفی ویدا جوان و ماجرای جالب خاستگاری او از همسرش

Collider / مگی لاویت: 100

این سریال همه چیز تمام است. از بازیگران بی‌نظیر گرفته تا دیالوگ‌های هوشمندانه، معماهایی که هوشمندانه ارائه می‌شوند و یک تیم خلاق که می‌توان برایشان جان داد. شبکه Peacock، وقتش رسیده روی این سریال سرمایه‌گذاری کنی و روی موفقیتش شرطبندی کنی. سریال پوکر فیس نه تنها توانایی این را دارد که بهترین سریال 2023 باشد، که حتی می‌تواند الهام‌بخش این صنعت باشد تا بتواند مزایای داستان‌گویی اپیزودی را که بینندگان را دوباره به دوران باشکوه و نوستالژیک داستان‌هایی با ساختار howcatchem می‌برد، ببیند.

The Playlist / برایان تالریکو: 91

هیچ چیزی بدون حضور بازیگری که نداند چطور باید این نسخه مدرن سریال کلمبو را عرضه کند، خوب پیش نمی‌رود و لیون کاملا «پوکر فیس» را درک می‌کند. او بامزه، متعهد و کاریزماتیک است و با یافتن نقطه تعادل بین شوخ‌طبعی و عجیب و غریب بودن، بهترین بازیگر برای این نقش است.

The A.V. Club / سالونی گجر: 90

سریال پوکر فیس در حالیکه چارلی با اطرافش سازگار می‌شود، با سرعتی مجلل آغاز می‌شود و شروع پرقدرتی دارد. این قسمت‌های یک‌ساعته نیز در نهایت به خوبی پاداش صبرمان را می‌دهند.

Los Angeles Times / رابرت لوید: 90

یک کار کاملا لذت‌بخش است. سریال پوکر فیس با تمام زیرکی و نگرش مدرنش، تا حد ممکن ساده است و به سادگی و ماهرانه برای لذت بردن ساخته شده. مانند غذایی که خوردنش به شما حس آرامش می‌دهد، عالی نیست، اما خوشمزه است.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 88

بخش زیبایش، دیدن چارلی بی‌نظیر ناتاشا لیون در حال حل کردن معمای جنایت‌ها به شیوه‌ای زیرکانه و اغلب خنده‌دار است. شاید چارلی به خودش به چشم یک کارآگاه نگاه نکند، اما افرادی چون ستوان کلمبو و خانم مارپل به او افتخار می‌کنند.

بیوگرافی بهناز جعفری از طلاق پدرمادرش تا بیماری ام اس و تجربه ازدواج

TVLine / دیو نمتز: 83

سریال پوکر فیس بازگشتی دوست‌داشتنی به سریال‌های کارآگاهی دهه 70 است که به لطف ایفای نقش اصلی توسط ناتاشا لیون، خوب از آب در آمده.

RogerEbert.com / مکس کوویل: 80

ستاره سریال عروسک روسی انتخاب عالی برای این سریال جنایی موفق است که به خوبی قتل و کمدی را با هم ترکیب می‌کند.

سریال های مشابه سریال پوکر فیس

سریال مردرویل Murderville

به مردرویل خوش آمدید؛ یک سریال جدید که در آن ویل آرنت نقش یک کاراگاه را دارد و در هر قسمت باید یک قتل را حل کند. او وظیفه دارد که این پرونده‌ها را با یک سلبریتی جدید که هر قسمت به‌عنوان مهمان و همکار او به ماجرا اضافه می‌شود، به پایان برساند. نکته جالب این است؛ بازیگر مهمان اصلا فیلمنامه‌ی از قبل نوشته‌شده ندارد. بنابراین آن‌ها باید در تمام مسیر بداهه پیش بروند و پرونده را حل کنند.

سریال مردرویل Murderville

سریال قتل در ساکسسویل Murder in Successville

هر هفته به بازرس کاراگاه اسلیت، یک دستیار مشهور جدید داده می‌شود تا با کمک یکدیگر پرونده‌ی قتلی را حل کنند. در طی این مسیر، آن‌ها با افراد مشهور زیاد دیگری مصاحبه می‌کنند؛ کسانی را که شما در گذشته هرگز به این شکل ندیده بودید. دستیار جدید بازرس کاراگاه اسلیت باید باتوجه‌به مدارکی که جمع‌آوری کرده، تصمیم بگیرد که قاتل چه کسی بوده است.

سریال قتل در ساکسسویل Murder in Successville

سریال بروکلین نُه-نُه Brooklyn Nine-Nine

کاپیتان ری هولت حوزه‌ی ۹۹ بروکلین را در اختیار می‌گیرد؛ حوزه‌ای که کاراگاه جیک پرالتا (کاراگاه بااستعداد اما بی‌خیالی که عادت دارد هر کاری را که دوست دارد انجام می‌دهد)، در آن‌جا کار می‌کند. از کارمندان دیگر حوزه ۹۹ هم می‌توان به کاراگاه ایمی سانتیاگو (همکار موفق و رقابتی جیک)، کاراگاه رزا دیاز (یک همکار سرسخت و سختگیر)، کاراگاه چارلز بویل (بهترین دوست جیک که به رزا هم علاقمند است)، کاراگاه گروهبان تری جفرودز (کسی که اخیرا بعد از تولد دوقلوهایش از عملیات‌های میدانی دور شده است) و جینا لینتی (مدیر کنایه‌آمیز این حوزه). هیچکس و هیچ چیز نمی‌تواند اعضای این تیم را نسبت به انجام کاری که در آن بهترین هستند، متوقف کند؛ این کار هم چیزی نیست جز دستگیر کردن آدم بدها.

معرفی سریال سوران با موضوع مبارزات مردم کُرد

سریال بروکلین نُه-نُه Brooklyn Nine-Nine

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا