اخبار حاشیه بازیگران

پای شقایق دهقان هم به دادگاه قضایی باز شد

برای شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون که در روزهای گذشته بدون حجاب در کافه کتاب یکی از انتشاراتی‌ها حاضر شده بود، پرونده قضائی تشکیل شده است.

تشکیل پرونده قضایی شقایق دهقان

تشکیل پرونده قضایی شقایق دهقان

تشکیل پرونده قضایی شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

در بیوگرافی شقایق دهقان آمده است:وی متولد 4 اسفند 1357 در گیسن آلمان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکس کودکی شقایق دهقان

در بیوگرافی شقایق دهقان لازم به ذکر است: تا مقطع دیپلم بیشتر نخواند اما وارد کلاس های عروسک گردانی شد سپس بازی در تئاتر را تجربه کرد و با سریال پاورچین به شهرت رسید و حالا یک فرزند دارد.عمده فعالیت وی در مجموعه تلویزیونی‌های نود شبیِ مهران مدیری است.

من ۲۰ سالی در قیطریه زندگی کردم و بعد از ازدواجم چند سالی به منطقه‌ای دیگر رفتم و پس از تولد پسرم دوباره همسایه پدرم در قیطریه شدیم.‌ محله قیطریه برای من منطقه‌ای امن و دوست‌داشتنی است، چون در حقیقت من از همان بچگی‌هایم جلوی چشم ساکنان این محل بزرگ شده‌ام. از طرف دیگر تمام سوال‌هایی را که معمولا مردم از من می‌پرسند، اهل محل، از رانندگان آژانس گرفته تا فروشندگان از من پرسیده‌اند.‌ البته من معمولا در برابر ابراز علاقه مردم، سختگیری نمی‌کنم و راحت هستم.

فقط تنها چیزی که این روزها مرا آزار می‌دهد، این است که پدرم تصمیم گرفته خانه قدیمی و پر از خاطره ما را خراب کند و از نو بسازد. از همان زمان که پدرم این خانه را خریده بود، به ما گفت: یک خانه قدیمی خریدم که بزودی دوباره آن را می‌سازیم.
از آن زمان بیست و خرده‌ای سال است که می‌گذرد. من هم خوشحالم که این خانه نو می‌شود و دردسرهای خرابی‌اش به طور کامل از بین می‌رود. در عین حال، چون خودم هم در همین کوچه زندگی می‌کنم، دیدن خراب شدن خانه کودکی‌هایم برایم سخت است، هرچند مکان‌ها اهمیت زیادی ندارند، اعتبار مکان‌ها به آدم‌هایش است.

قد شقایق دهقان

در بیوگرافی شقایق دهقان بهتر است بدانید قد او 165 سانتی متر است.

تحصیلات نیمه تمام شقایق دهقان

من دیپلم ریاضی هستم ، سه بار دانشگاه آزاد در رشته ادبیات نمایشی قبول شدم اما خواستم از سراسری بیارم که بدلیل درگیری کار نشد و دیگر ادامه ندادم

ارتباط بهاره رهنما با این پسر جوان چیست ؟

بیوگرافی خانواده شقایق دهقان

در بیوگرافی شقایق دهقان درباره ی خانواده اش آمده است: پدر و مادر شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر 3ماه بعد از تولد شقایق به ایران بازگشتند و بخاطر شغل پدر به مدت ۶ سال به‌دلیل کار پدرش در نکا ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

تا حالا خودم به اروپا سفر نکردم و مسلما هیچ خاطره‌ای از تولدم در بن آلمان ندارم. البته یک اتفاق جالب که در خانواده ما رخ داده، این است که هر کدام از ما در یک شهر به دنیا آمده‌ایم. من در بن آلمان، یکی از خواهرانم در اصفهان، یکی دیگر از خواهرانم در بهشهر و برادرم هم در ساری به دنیا آمده است.

کودکی شقایق دهقان در کنار پدرش

محل زندگی ما در نکا یک کمپ یا شهرکی بود که کارکنان و مهندسان نیروگاه نکا در آن زندگی می‌کردند.عده زیادی از آنها هم آلمانی بودند. این شهرک کوچک بسیار امن بود. به همین دلیل من و خواهرانم و برادرم کاملا آزاد و دائم در حال بازی کردن بودیم. بازی‌های ما به حیاط خانه یا کوچه‌مان هم ختم نمی‌شد.

براحتی به بقیه کوچه‌ها هم می‌رفتیم‌ یا حتی می‌رفتیم کنار دریا. باور کنید من در چند سال اول زندگی‌ام اصلا کفشی به پا نکردم، چون آنقدر محیط شهرک نیروگاه نکا سالم ، تمیز و بکر بود که ما بچه‌ها آزادی کامل را تجربه می‌کردیم. البته من شخصا بچه شیطانی نبودم.

به نظر خودم کمتر بچه‌ای توانسته کودکی مرا تجربه کند، بخصوص بچه‌های امروز. من گاهی دلم برای پسرم، نویان، می‌سوزد. چون نویان و بقیه بچه‌های امروزی باید دائم در یک آپارتمان دربسته زندگی کنند.

در حالی که کودکی من بدون دغدغه کنار دریا گذشته است. البته محدود بودن یا نبودن به انتخاب پدر و مادرها هم ارتباط دارد. پدر و مادر من معتقد بودند که باید بچه را رها کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد و خودش تجربه به دست بیاورد.

بعد از نکا ما به خانه‌ای در قیطریه، بالاتر از پل رومی‌ آمدیم. علت اصلی این نقل مکان هم آغاز جنگ بود و موقعیت مهم نیروگاه نکا که جان ساکنانش را در‌معرض خطر قرار داده بود.

این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه ای میان خانواده آنها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.آنها اصالتا از سمت مادری بختیاری هستند.

این زن در عکس مهران مدیری کیست ؟

بنفشه خواهر کوچکتر شقایق دهقان است که اهل ورزش است و بسکتبال را به صورت حرفه ای پیگیری میکند اما شقایق برخلاف خواهرش اصلا اهل ورزش نیست.

شقایق دهقان و خواهرش بنفشه

خانواده هنرمند شقایق دهقان

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسمخانی جاری سابق شقایق دهقان بود.

همسر سابق بهاره رهنما ؛ پیمان قاسم خانی نیز از بازیگران و نویسنده های مشهور است، پریا دختر بهاره رهنما و دخترش خودش نیروانا نیز تجربه بازیگری دارند

شقایق دهقان و بهاره رهنما

ازدواج و وضعیت تاهل شقایق دهقان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شقایق دهقان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

شقایق دهقان در سال 1383 وقتی 26 ساله بود با مهراب قاسم خانی 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام نویان می باشد

شقایق دهقان در کنار مهراب قاسمخانی و بچه هایشان
شقایق دهقان و پسرش
مهراب قاسم خانی از ازدواج اول خود نیز صاحب یک فرزند دختر بنام نیروانا می باشد

ماجرای آشنایی شقایق دهقان و همسرش

راستش من با مهراب قبل از سریال پاورچین در یک مجموعه نصف و نیمه بعنوان نویسنده برای شبکه جام و جم کار کرده بودم اما خیلی صمیمی نبودیم

سر ساخت سریال پاورچین من بازیگر و مهراب نویسنده بود او پیشنهاد داد که چون ما قبلا با هم به عنوان نویسنده کار کرده ایم و همدیگر را می شناسیم و با قلم هم آشناییم ، اینجا هم با هم بنویسیم همین دیگر ، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم.

شقایق دهقان و همسرش

رابطه شقایق دهقان با نیروانا

با تولد نویان رابطه من و نیروانا یک پله بالاتر رفت ، شاید تا قبل از تولد نویان با هم دوست بودیم ، بازی می‌ كردم و توی سر و كله هم می‌ زدیم و شوخی می‌ كردیم

ولی حالا از اینكه من ، مادر برادرش هستم ، حس بهتری داریم و با بزرگ‌ تر شدن نویان ، این رابطه مدام نزدیک‌ تر می‌ شود.

هجوم هواداران محمدرضا گلزار برای دیدن او به یکی از خیابان های تهران
شقایق دهقان و خانواده اش

طلاق شقایق دهقان

در چند سال اخیر شقایق دهقان خانه خود را از همسرش (مهراب قاسم خانی) جدا کرده و مستقل زندگی می کند. گویا این دو از هم طلاق گرفته اند.عکسی که شقایق دهقان در صفحه اش و بدون حلقه منتشر کرد، موجب قوت بخشیدن به صحت این خبر شد.

شقایق دهقان با حضور در برنامه کافه آپارت فریدون جیرانی این خبر را تائید کرد و در مورد سهم مهراب قاسم‌خانی، نویسنده و همسر سابقش در شکل‌گیری این علاقه و پرورش آن هم گفت: «قطعا وقتی با گروهی کار می‌کنید و کسی کنارتان است که دائم در حال نوشتن و نویسندگی و این‌هاست بر روی شما هم تاثیر می‌گذارد اما این آخری‌ها به مشکل خوردیم. آدم وقتی پیر می‌شود، آستانه تحملش پایین می‌آید و مهراب قاسم‌خانی همیشه رئیس بود و مافوق بود و بالاتر بود و دیگر به جایی رسیده بود که گفتم خدایا اگر بخواهم الان شروع به نوشتن کنم کارم به چالش می‌کشد و اصلا ولش کن و نمی‌خواهد.»

دهقان در جواب سوال فریدون جیرانی که آیا همچنان با مهراب قاسم‌خانی زندگی می‌کند از متارکه‌ای که دو سال و نیم پیش صورت گرفته است خبر داد و گفت: «الان دوباره دارم تلاشم را می‌کنم و اگر شروع به نوشتن کنم و به نویسندگی وصل شوم خیلی از نقش‌هایی را که الان بازی می‌کنم بازی نخواهم کرد ولی نمی‌دانم چرا آدم‌ها برای رسیدن به آرزوهایشان این قدر تنبلند و همت نمی‌کنند.»

ازدواج دوم شقایق دهقان

در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون ازدواج مجدد شقایق دهقان در فضای مجازی به گوش می‌رسد، اما این بازیگر به طور رسمی آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

ماشین بهنوش طباطبایی چیست ؟

اخیرا در تصاویر اینستاگرام این بازیگر او را با حلقه ای در دستش میبینیم. باید دید این حلقه نشانه ازدواج جدید شقایق دهقان است یا صرفا کارکردی تزیینی دارد.

ازدواج دوم شقایق دهقان

علایق و حقایقی درباره شقایق دهقان

در ادامه بیوگرافی شقایق دهقان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

تعصب شديد شقایق دهقان روی دست‌ پخت

دست‌ پختم خوب است ، من خيلی دلی غذاهايم را می پزم و اصلا حساب و كتاب اين‌ كه مثلا چقدر ادويه استفاده كنم و اين‌ جور مسائل را ندارم

مثلا قرمه‌ سبزی های من بين فاميل معروف است يكی از خصوصيات من ، تعصب شديد روی دست‌ پختم است تا آنجا كه محراب جرات ندارد از آن ايرادی بگيرد

رانندگی شقایق دهقان و ترس او ارتفاع

آدم ترسویی نیستم ولی آدم قوی‌ ای هم نیستم ، مثلا رانندگی نمی ‌کنم یا در ارتفاع نمی‌ ایستم ، برای اینکه به من استرس می‌ دهد

نقش مورد علاقه شقایق دهقان

من همه نقش هایی را که بازی کرده ام دوست دارم ، اما نقش فریبا در سریال دزد و پلیس را بیشتر از باقی نقش هایم می پسندم

اصولا سریال دزد و پلیس را بسیار دوست دارم به این دلیل که همه چیزش بجا و اندازه بود

شقایق دهقان، هومن برق نورد و بهنام تشکر در سریال دزد و پلیس

سوسک هم می کشم

قبلا سوسک که می‌ دیدم می‌ ایستادم ، جیغ می‌ زدم و می‌ گفتم آی سوسک تا مهراب بیاید و آن را بکشد ولی الان دم پایی را برمی‌ دارم و سوسک را می‌ کشم

فوتبالی نیستم

فوتبال نگاه نمی کنم چون اصلا روحیه رقابت طلبی ندارم با اینکه فوتبال تماشا نمی کنم اما کسانی که فوتبال نگاه می کنند را خیلی دوست دارم

مادر ریحانه پارسا هم مثل دخترش شد

بعضی از اطرافیانم مثل خواهرم و همسرم به شدت فوتبالی هستند و می بینم که این کل کل کردن ها می تواند صمیمیتی در جامعه به وجود بیاورد

حسرت شقایق دهقان

یک بار پدرم داشت ساختمانی می ساخت به من گفت: از من و کارگرها عکس می گیری ؟ من گفتم: نه بابا باید بروم وقت ندارم

تنبلی کردم و نرفتم دوربین بیاورم عکس بگیرم ، نمی دانستم آن دفعه آخرین بار است و هر بار یادم می افتد ، غصه می خورم

عدم حضور شقایق دهقان در فضای مجازی

از فضای مجازی می ترسم. در فضای مجازی به عده ای که شهامت ندارند رو در روی شما حرف بزنند این موقعیت را می دهید که بیایند هرچه دل شان می خواهد بگویند. من با این مساله موافق نیستم.

خیلی خوشحالم که سایر همکارانم از مهراب گرفته تا بهاره و بهنوش بختیاری در فضای مجازی فعال هستند و طرفدار دارند. به نظرم اینها دارند تحمل می کنند تا فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی جا بیفتد ولی من به شخصه شهامت رو به رو شدن با آن نقدهای بی ادبانه و فحاشی مرسوم در شبکه های اجتماعی را ندارم.

شقایق دهقان بدون آرایش و گریم

شقایق دهقان از جمله بازیگرانی است که هیچ گونه عمل زیبایی روی چهره شان انجام نداده اند و اعتماد به نفس خوبی دارند و از زیبایی که خداوند به ایشون داده اند لذت می برند عکس زیر چهره بدون آرایش و گریم ایشون را نشان می دهد

عکس شقایق دهقان بدون آرایش و گریم
شروع فعالیت هنری شقایق دهقان

شقایق دهقان در کلاس عروسک گردانی

در بیوگرافی شقایق دهقان آمده است: وی کارهای هنری را در سن ۱۸ سالگی آغاز کرد؛ زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگ سرای امیرکبیر ثبت نام کرده بود (تابستان ۱۳۷۴). دو سال بعد، هم‌زمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد و آغاز به کار کرد.

بالاخره نسبت خانوادگی رزیتا غفاری و گوگوش لو رفت

ماجرای شروع فعالیت شقایق دهقان از تئاتر

در بیوگرافی شقایق دهقان بهتر است بدانید او سال 1377 از طریق یکی از همکارانش به گلچهره سجادیه برای بازی در یک نمایش جدی معرفی شد و همزمان کار نوشتن برای برنامه کودک را هم شروع کرد

شقایق دهقان در جلوی دوربین

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های گروه کودک تلویزیون در مجموعه تلویزیونی او بازی کرد و بدین ترتیب کارش را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش «عضو جدایی‌ناپذیر خانوادهٔ تلویزیونی‌ها» شد. سریال قطار ابدی نقطه آغاز بازیگری او در تلویزیون بود.

او در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کرد: زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا.

شهرت شقایق دهقان

سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری در سال 81 نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

شقایق دهقان و جواد رضویان در سریال پاورچین

این بانوی بازیگر در نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در همین سریال بود که با مهران قاسمخانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها گردید.

در بیوگرافی شقایق دهقان لازم به ذکر است او با سریال کوچه آقاقیا سال 82 به شهرت رسید

شقایق دهقان در شب های برره

شقایق دهقان با سریال های مهران مدیری در تلویزیون به محبوبیت و شهرت رسید و میتوان گفت که بخش بزرگی از شهرت خود را مدیون سریال های مهران مدیری است.

سریال شب های برره یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیون بود که سال 84 از شبکه سه سیما پخش شد و شقایق دهقان در این سریال بازیگر نقش سحرناز دختر سالارخان، خان پایین برره بود.

ماجرای اسید پاشی تتلو به سحر قریشی چه بود ؟

شب های برره از سریال های ماندگار مهران مدیری و شقایق دهقان بود که به دلیل بازی های درخشان و به کار بردن کلمات و اصلاحات خاص حسابی در میان مردم جا باز کرد.

شقایق دهقان در شب های برره

نقش ماندگار شقایق دهقان در ساختمان پزشکان

در بیوگرافی شقایق دهقان کمتر کسی از مخاطبان تلویزیون پیدا میشود که خانم شیرزاد معروف سریال ساختمان پزشکان را نشناسد. پرستو شیرزاد منشی دکتر نیما افشار و هومن ملکی در ساختمان پزشکان بود که به دلیل ویژگی های خاص این کاراکتر حسابی در میان مردم به محبوبیت رسید و بعد از گذشت چندین سال هنوز هم یکی از بهترین نقش های شقایق دهقان است.

شقایق دهقان یکی از درخشان ترین و ماندگارترین نقش هایش را در این سریال ایفا کرد و با بازیگرانی چون بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، هومن برق نورد، فرناز رهنما، نعیمه نظام دوست، پروین قائم مقامی و… همبازی بود.
شقایق دهقان در سریال ساختمان پزشکان

شقایق دهقان در سریال نون خ

آخرین سریالی که شقایق دهقان در آن به ایفای نقش پرداخته است، مجموعه تلویزیونی نون خ ۳ به کارگردانی سعید آقاخانی می باشد که در نوروز ۱۴۰۰ به روی آنتن رفت، وی در سری قبلی این سریال نیز حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت، این سریال در کرمانشاه تصویر برداری شده و فضای این منطقه را به تصویر می کشد، شقایق دهقان در مورد این سریال و حضورش در این مجموعه تلویزیونی در یکی از مصاحبه هایش اینگونه پاسخ داده است :

اگر بتوان سوءتفاهم ها را در ساخت آثار قومی و بومی برداریم این آثار روند رو به جلویی خواهند داشت، سعید آقاخانی از یک سو و محسن تنابنده از سوی دیگر توانستند به این توانایی برسند که بتوانند به جنسی از شوخی و کمدی در آثارشان دست یابند که آزار دهنده نباشد و گویش استفاده شده در سریال برای مخاطبان برخورنده نباشد.

وی همچنین ادامه می دهد :

ما فقط تهرانی نیستیم که بخواهیم تمام آثارمان پیرامون این شهر ساخته شود، اتفاقا به شدت از ساخت آثاری با محوریت اقوام استقبال می کنم، ما کشوری با تنوع گویش، قومیت و اقلیم هستیم و نمی توان صرفا آثاری ساخت که همه با گویش تهرانی با هم صحبت کنند.

شقایق دهقان و سعید آقاخانی در سریال نون.خ

بازیگری شقایق دهقان در کنار همسرش

نخستین تجربهٔ بازیگری شقایق دهقان به همراه همسرش مهراب قاسم خانی در فیلم ناگهان درخت ساختهٔ صفی یزدانیان در سال ۱۳۹۷ به وقوع پیوست و این زوج هنرمند برای نخستین بار در کسوت بازیگر در کنار هم قرار گرفتند.

او از سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ خندوانه، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و در سال ۱۳۹۶ به همراه مهراب قاسم‌خانی به عنوان داوران بخش استند آپ کمدی جشنوارهٔ هنری پارسی‌زبانان اروپا انتخاب شدند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا