اخبار حاشیه بازیگران

بهاره افشاری با استایل گنگش در حال موتور سواری

عکسی از بهاره افشاری با استایل گنگش در حال موتور سواری در خیابان های تهران منتشر شده که حواشی بسیاری برایش به دنبال داشته است.

بهاره افشاری با استایل گنگش در حال موتور سواری

استایل بهاره افشاری

بهاره افشاری با استایل گنگش در حال موتور سواری

نگاهی بر بیوگرافی بهاره افشاری

در بیوگرافی بهاره افشاری آمده است : بهاره افشاری دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی می‌باشد.وی عضو یک خانواده 4 نفری است و یک برادر نیز به نام بابک دارد.بهاره افشاری پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می داد.

خصوصیات اخلاقی

وی در گفتگو خود در برنامه دورهمی از خصوصیات اخلاقی خود گفت: من بسیار رک هستم و تا کنون پشت سر کسی صحبت نکردم. تا جایی که بتوانم دروغ نمی گویم، همچنین برای مردم خوش اخلاقم اما در خانواده معتقدند که من بداخلاق هستم. مادرم می‌گوید کسی که با تو ازدواج کند، به او چک سفید امضا می‌دهم.

تیپ سفید بهاره افشاری در برنامه دورهمی

کودکی بهاره افشاری

بهاره افشاری در آغوش مادرش

بهاره افشاری در کودکی

بهاره افشاری در کودکی

عکس کودکی بهاره افشاری

خانواده بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر خوب کشورمان یک برادر به نام بابک دارد که همیشه وی را الگوی خود قرار داده است. پدرش تولیدی لباس داشت و به این خاطر همیشه به مدلهای مختلف لباس ها و طراحی لباس علاقه داشت و این حرفه را دنبال کرد.

بهاره افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد.

بهاره افشاری و برادرش

بهاره افشاری و برادرش بابک

عکس کودکی بهاره افشاری و برادرش بابک

بابک افشاری برادر بهاره با دختر آقای سهیلی صبا سهیلی ازدواج کرده است. به گفته وی من در عروسی برادرم یک ساعت نشستم، چون نمیخواستم دیگران را معذب کنم.

بهاره افشاری و مادرش

عکس بهاره افشاری به همراه مادرش

بهاره افشاری و پدرش

عکس بهاره افشاری به همراه پدرش پدرش

بهاره افشاری تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

ورود بهاره افشاری به عرصه بازیگری

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد.

خانوم افشاری طراح لباسی که مزون داشته و با برگزاری شو هاي لباس تعداد زیادی از بازیگران را مشتری خود کرده بود.با همین رفت و امد بازیگران به مزون وی پایش به عرصه هنری باز شد اولین بار در 18 سالگی تجربه حضور خیلی کوتاه دریک سریال را بدست آورد.

4ماه بعد بهاره افشاری به دنیای بازیگری پا میگذارد ولی سعی می کند محتاطانه عمل کند و از پذیرش هر نقشی خودداری می کند زیرا فعالیت هنری اش را سال‌ها پیش با یک سریال آغاز کرده که به دلیل تجربه ی بد در آن سریال دوست ندارد از آن در کارنامه هنری خود نام ببرد و حتی تصمیم گرفته بود تا برای همیشه از دنیای بازیگری کنار برود.اما کیانوش‌ عیاری‌ توانست‌ بعد از گذشت‌ چندسال‌ این‌ بازیگر جوان‌ را راضی‌ به‌ همکاری‌ کند تا در جدیدترین‌ ساخته‌ اش‌ که‌ سرگذشت‌ دکترمحمد قریب‌ است‌ به‌ ایفای‌ نقش‌ بپردازد.وی در این‌ کار در دو نقش‌ بازی‌ میکند و پس‌ از آن‌ یک‌ پیشنهاد ناب‌ و جدید سومین‌ کار هنری‌ او را رقم‌ زد. نقش‌ فرشته‌ برای‌ او به‌ قدری‌ خاص‌ بود که‌ برای‌ لوث‌ شدنش‌ حاضر نیست‌ هر نقش‌ دیگری‌ را بپذیرد.

آنچه باعث شهرت رسیدن بهاره افشاری شد

وی در سال 84 با بازی در سریال او یک فرشته بود توانست به خوبی شناخته شود . او در این سریال نقش شیطان را ایفا میکرد. او در مجموعه فاصله ها در سال 89 هم خوش درخشید.

آیا آزاده صمدی هم کشف حجاب کرده است ؟

بهاره افشاری در نقش شیطان در او یک فرشته بود

تجربه کارگردانی بهاره افشاری با سردار آزمون

او برای اولین بار کارگردانی یک مستند را بر عهده داشت و در تیر ماه ۱۳۹۷ نیز اکران شد. مستند وی که سریک نام دارد، درباره ی اسبی به همین نام است و متعلق به سردار آزمون، فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد.در این فیلم رابطه عاطفی سردار و اسبش به نمایش کشیده شده و سکانس پایانی آن در روسیه ساخته شده است.این اسب همان اسبی است که سردار آزمون فوتبالیست مشهور روی آن تعصب زیادی دارد و با آن در کورس های سوارکاری حاضر می شود. سریک در حال حاضر به عنوان یکی از پرافتخار ترین اسب های ایرانی به حساب می آید و به سرعت و چابکی معروف است.

بهاره افشاری و سردار آزمون در پشت صحنه مستند سریک

فعالیت بهاره افشاری در عرصه مد و طراحی لباس

بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس حرفه ای است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال ۸۳ مجله چلچراغ در مصاحبه ای او را جوان ترین طراح لباس ایران معرفی می کند.

پدرم تولیدی لباس داشت و من از کودکی به مدلهای لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بودمدوست داشتم طراح لباس شوم از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفتم. از سویی روز به روز علاقه ام به طراحی لباس هم بیشتر می شد؛ بنابر این معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم.بهاره افشاری

بهاره افشاری و مانتوی زیبایش

هدف ریزی دقیق بهاره افشاری برای زندگی

بهاره افشاری می‌گوید در 35 سالگی ازدواج خواهد کرد. برای زندگی‌اش برنامه دارد. در 20 سالگی می‌دانست که پروسه‌ای را باید طی کند که در ۳۰-۳۲ سالگی باید خانه‌دار باشم. که الان شده‌ام. این ربطی به بازیگری ندارد و هر شغلی که داشت باید این کار را می‌کرد. او می‌گوید در میانه ۳۰ تا ۳۵ سالگی سیمرغ می‌گیرد.

بهاره افشاری با مانتو طرح دار سفید و شال مشکی

حاشیه‌های بهاره افشاری

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است.این شایعه با ازدواج بنیامین دروغ از آب درآمد و توسط فن پیج شایعه شد.وی با انتشار عكس صفحه دوم شناسنامه خود، اين شايعات را تكذيب كرد.

خسته ام بیشتر از اینکه عصبانى باشم …شاید نباید همیشه سکوت کرد شاید باید ویران کرد تا هرگز جرات نزدیک شدن به تو رو نداشته باشند تا شاید انقدر محدود زندگى نکنم تا شاید اجازه بدهند خانواده ام ساعات. تلخى رو تجربه نکنند شاید دوستانم باورشان را از دست ندهند شاید روزهاى زیادى با استرس و حال و اخبار پرتغالى از خواب بیدار نشوم شاید و یا ای کاش جور دیگرى بودم براى اولین و آخرین بار حرف میزنم تمام اتفاقات این یک ماه عجیب و تمامى این ده سال را تکذیب میکنم تا شاید خودم آرام شوم از ازدواج هاى شش ماه یک بارم تا ممنوع الکارى در شرایطى که فقط روزى 6 ساعت بیدارم و مابقى درگیر فیلمبرداریم تا ورودم به سینما از طرف و حواشى دیگرم فقط آقایون خبرگزارى ها که اکثرا هم معتبر ترینید…. با کدام دین و ایمان و باورتان به زندگى من حمله ور شده اید؟؟؟؟یک لحظه چشم بر هم بگذارید و فکر کنید به مادرتان ،خواهرتان ،همسرتان و ناموستان چون من هم دختر کسى ،خواهر برادرم و ناموس کسى هستم بعد از قانون که تک به تک شما رو زیارت خواهم کرد واگذارتان میکنم به حق و خدایم .”بهاره افشاری

تیپ مشکی بهاره افشاری در کنار بنیامین بهادری

رابطه نزدیک سردار آزمون با بهاره افشاری

پستی که سردار آزمون در اینستاگرامش منتشر نمود باعث جنجال هاي بسیاری شد، او در یک عکس که به اشتراک گذاشت خطاب به بهاره افشاری نوشت: داداشیت فدات بشه! و سپس واکنش سعید عزت اللهی به این پست دعوا را بین ملی پوشان لژیونر ایران بیشتر کرد.

باورتان میشود این گربه حیوان خانگی فرشته حسینی باشد ؟

استوری سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی در استوری اینستاگرامش عكسی از مكالمه تصويری‌اش با بهاره افشاری بازيگر جوان سينما و تلويزيون منتشر كرد.

تماس تصویری بهاره افشاری و سردار آزمون

عکس بهاره افشاری در کنار سردار آزمون در استادیوم

عکس بهاره افشاری در کنار سردار آزمون در استادیوم

علت ممنوع التصویری بهاره افشاری

بهاره افشاری به علت بازی در فیلم سیاسی به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار بود. این بازیگر به علت عدم تمایل به بازی در فیلم سیاسی، در سال ۸۹ تقاضای کناره گیری از فیلم را کرد اما تهیه کننده از او خسارت ۸۰ میلیونی خواست و وی در نهایت مجبور شد این فیلم را بازی کند.

پوستر فیلم پایان نامه با حضور بهاره افشاری

در ابتدا قرار بوده افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند.بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم سیاسی پایان نامه به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه کنندگی روح الله شمقدری به مدت سه سال در سینما ممنوع الکار شده بود در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:

«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»

او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است.

وی در گفتگو با رضا رشیدپور در برنامه دید در شب گفت از 90 تا 93 ممنوع‌الکار بوده‌ام.

بهاره افشاری می‌گوید دلیل آن را به من نگفته‌اند اما خودم می‌دانم چرا. لبخند می‌زند و می‌گوید نمی‌توانم بگویم چرا و توضیح می‌دهد با «دولتِ حال» مشکلی ندارم.

ماجرای دستگیری طناز طباطبایی از چه قرار بود ؟

بهاره افشاری همچنین اشاره کرد که موافق سیاستهای دولت حسن روحانی است و در دوره محمود احمدی نژاد چند مرتبه به مراسم افطاری دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده است.

شغل اصلی بهاره افشاری

افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارندمدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد که البته بخاطر مشغله کاری دیگر مثل سابق نمی تواند کار طراحی انجام دهد و بیشتر کارهای معماری در شرکت انجام می شود در این شرکت کاری گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی انجام میشودبهار افشاری ، برادرش بابک و صبا سهیلی هیئت مدیره شرکت هستند.

دوستان نزدیک بهاره افشاری

صمیمی ترین دوست هاي بهاره افشاری نرگس محمدی و الناز حبیبی هستند و اکثر اوقات تفریحی خودرا با این دوستانش سپری میکند و او مجرد است.

تیپ مشکی بهاره افشاری و نرگس محمدی در کنار هم

علاقه ی بهاره افشاری به رنگهای شاد

من عاشق رنگ هاي شادم و همیشه رنگ شاد رابه رنگ هاي تیره ترجیح می دهم رنگ هاي مورد علاقه من سبز و سفید یا زرد و قرمز هستند.

بهاره افشاری با مانتو رنگارنگ

علاقمندی او به مد

بهاره افشاری می گوید: انسان به سرگرمی و تنوع نیاز دارد. مد هم مثل سینما رفتن یک سرگرمی است اما باید حساب شده باشد چون تغییر و تنوع مطلوب در استفاده از مد در تقویت روحیه بسیار موثر است.باید بسیار دقیق پیش رفت، یعنی با توجه به جیب و درآمدت، باید برای مد خرج کنی. گاهی فردی شدیدا دنبال مدل های مختلف است تا جایی که اعتیاد پیدا می کند و گاهی نصف بیشتر درآمدش را برای این منظور خرج می کند که خود من به عنوان طراح لباس، این امر را نمی پذیرم. به نظر من باید به گونه ای رفتار کرد که اعتدال رعایت شود و رضایت نسبی هم به دست آید.

گزیده کاری بهاره افشاری

در خصوص بازیگری همه سعی ام اینست که سالی دو یا سه فیلم بیشتر نداشته باشم و کارهایم را گزیده انتخاب کنم تا ماندگار شوند

در مورد هنر طراحی لباس هم دلم می خواهد بتوانم کارم را گسترش دهم تا جایی که در خارج از کشور هم شعبه داشته باشم و بتوانم مدل مانتوهایم را جهانی کنم.

پیرو تفکر عیاری

در زندگی شخصی و کار کیانوش عیاری (کارگردان) و برادرم بسیار من را تحت تاثیر قرار می دهند ، در واقع من بسیار پیرو تفکر انها هستم.

خبر جنجالی تهدید به قتل بهاره افشاری

در حالی که در خبرها نامی از این بازیگر برده نشده بود در اخبار بیست وسی نام این بازیگر مشخص شد و این بازیگر یعنی بهاره افشاری در گفت‌ و گویی با خبرنگار این برنامه، جزییات بیشتری از این ماجرا را بازگو کرد.مدتها بود که در یکی از شبکه‌ های اجتماعی فعالیت داشتم تا این که چندی پیش فردی که صفحه‌ مرا دنبال میکرد و مدعی بود که از علاقه‌ مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد.

ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌ هایش شروع شد و مدام پیام میفرستاد و درخواستش را تکرار میکرد.سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد.

او در شبکه‌ های اجتماعی به من توهین میکرد و حتی تهدید میکرد که مرا به قتل میرساند یا اینکه رویم اسید میپاشد.مزاحمت‌ های او باعث شده بود که آرامش و آسایش نه از من که از خانواده‌ام نیز سلب شود و درنهایت تصمیم گرفتیم از این فرد شکایت کنیم.مأموران با بررسیهای تخصصی موفق شدند محل زندگی این مرد را در یکی از مناطق غربی شهر کرج شناسایی و او را دستگیر کنند.

جدیدترین عکس نیکی کریمی پس از عمل زیبایی

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد که از مدت‌ ها قبل به خانم بازیگر علاقه‌ مند شده و قصد ازدواج با او را داشته اما وقتی جواب رد شنیده عصبانی شده و شروع به تهدید او کرده است.

کارنامه ی هنری بهاره افشاری

فیلم های سینمایی بهاره افشاری

  • زندانی ها (۱۳۹۷)
  • عشقولانس (۱۳۹۵)
  • گشت ۲ (۱۳۹۵)
  • تتل و راز صندوقچه (۱۳۹۳)
  • معراجی‌ها (۱۳۹۲)
  • سه درجه تب (۱۳۸۹)
  • دردسر بزرگ (۱۳۸۹)
  • پایان‌نامه (فیلم) (۱۳۸۹)
  • ازدواج در وقت اضافه (۱۳۸۸)
  • خیابان بیست و چهارم (۱۳۸۷)
  • زندگی شیرین (۱۳۸۷)
  • کلبه (فیلم) (۱۳۸۷)
  • تسویه حساب (۱۳۸۶)
  • صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)
  • ناف (فیلم) (۱۳۸۱)

سریال های بهاره افشاری

  • ممنوعه (نمایش خانگی) (۱۳۹۷)
  • مسابقه ۱۳ شمالی (۱۳۹۷)
  • سر دلبران (۱۳۹۷)
  • نیاز (۱۳۹۴)
  • آخرین بازی (۱۳۹۳)
  • معراجی‌ها (۱۳۹۳)
  • دست بالای دست (۱۳۹۰)
  • مرد نقره‌ای (۱۳۹۰)
  • فاصله‌ها (۱۳۸۹)
  • روزگار قریب (۱۳۸۶)
  • او یک فرشته بود (۱۳۸۴)
  • مسافر پر دردسر (۱۳۸۳)

حضور بهاره افشاری در فیلم تسویه حساب

تسویه‌ حساب نام فیلمی از تهمینه میلانی است که در سال 1386 ساخته شده‌ است. این فیلم در ژانر درام فمینیسمی و به طرافداری از حقوق زنان ساخته شد.این فیلم به دلیل افراط در فمنیسم از فیلم های ضعیف ایرانی در این مورد به شمار می آید.

بهاره افشاری در فیلم تسویه حساب

بهاره افشاری در فیلم ازدواج در وقت اضافه

ازدواج در وقت اضافه دهمین فیلم سعید سهیلی و دومین اثر کمدی او می باشد. این فیلم در سال 1388 کارگردانی شده و افشاری و ماهایا پطروسیان که در آن نقش یک پیرزن سالخورده را بازی می کند.به ایفای نقش می پردازند.

بهاره افشاری در فیلم ازدواج در وقت اضافه

بهاره افشاری در فیلم خیابان بیست و چهارم

این فیلم سعید اسدی که «فرشید کیانی» (مهدی ماهانی) یک «سایکوپات سادیستیک» جنون آدمکشی دارد. «شیرین» (شیلا خداداد) که از همسر اولش دختری به نام «نازنین» دارد به عقد «فرشید» در می‌آید، بی‌آن‌ که از گذشته وی چیزی بداند. «فرشید» که دچار اختلال شخصیتی آنتی سوشیال (ضد اجتماعی) است.

دکتر معالج «نازنین» (نیکی کریمی) را وحشیانه می‌کشد. «آرزو حکمی» (بهاره افشاری) که خواهرش به دست «فرشید» در گذشته به قتل رسیده می‌کوشد تا با همکاری خبرنگار روزنامه «خبر حوادث» (حمید گودرزی) و جلب حمایت سرهنگ اداره آگاهی (جمشید هاشم‌پور)، قاتل خواهرش را به دام اندازد. «فرشید»، «آرزو» را از سر راه بر می‌دارد اما خود به دست «شیرین» و «نازنین» کشته می شود.

علت بازگشت مجدد محمدرضا گلزار به ایران پس مدتها چیست ؟

حضور بهاره افشاری در فیلم خیابان بیست و چهارم

بهاره افشاری در فیلم معراجی‌ ها

معراجی‌ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و محصول سال ۱۳۹۲ است. این فیلم از ۲ اسفند ۱۳۹۲ در سینماهای تهران به سرگروهی سینما قدس، اکران شد.و افشاری در آن به ایفای نقش پرداخته.

حضور بهاره افشاری در فیلم معراجی‌ ها

بهاره افشاری در فیلم دردسر بزرگ

دردسر بزرگ فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور ساختهٔ سال ۱۳۸۹ است.و حامد کمیلی ,لیلا اوتادی ,سحر قریشی , و بهاره افشاری در آن به ایفای نقش پرداختند.

حضور بهاره افشاری در فیلم دردسر بزرگ

بهاره افشاری در سریال فاصله ها

فاصله‌ها نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است این مجموعه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در ۳۷ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای تولید شد. دانیال حکیمی و شاهرخ استخری و بهاره افشاری از بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

حضور بهاره افشاری در سریال فاصله ها

بهاره افشاری در سریال او یک فرشته بود

او یک فرشته بود آغازگر ژانری جدید در سینمای ایران به نام ژانر ماورائی بود.موضوع داستان بدین ترتیب است که بهزاد طی ماجرایی با زنی تصادف می‌کند و او را به خانه می‌آورد. به تدریج حرکات عجیبی از این زن که فرشته نام دارد، سر می‌زند و از سوی دیگری در قالب مردی به نام سرابی سعی در سردرگم نمودن بهزاد دارد. نهایتاً فرشته موجب می‌شود که بهزاد و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند و حتی به بهزاد پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما پس از مدتی بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می‌شود که فرشته، شیطان (ابلیس) است و پسرش را در حالی که فرشته قصد کشتن او را دارد، نجات می‌دهد و سپس به درگاه خدا توبه کرده و از گناهانش اظهار پشیمانی می‌کند.

حضور بهاره افشاری در سریال او یک فرشته بود

بهاره افشاری در سریال آخرین بازی

قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر، اتفاقات جالبی برای او رخ می‌دهد.

حضور بهاره افشاری در سریال آخرین بازی

اعتقادات مذهبی بهاره افشاری

من در یک خانواده بسیار مذهبی بزرگ شدم. بیشتر خاطرات من و دوره بچگی من در محرم‌ها و تکیه‌ها بوده ولی هیچ وقت هیچ جا نگفتم. تمام این سال‌ها آدم معتقدی بزرگ شده‌ام نه مذهبی یا هرچیز دیگری که اسمش هست. بیشتر معتقد بزرگ شدم و به اسلام واقعی اعتقاد دارم که تسلیم شده‌ام.

هر روز صبح که از خانه‌ام بیرون می‌آیم عادت دارم که بسم‌الله می‌گویم و باورم بر این است که بسپرم خودم رو به چیزی که مافوق من است و بالای سر من است و همه این سال‌ها مواظب من بوده است. به این خانه که می‌خواستم بیایم به برادرم گفتم که جای این که هر روز یه چیزی را بخوانم در دلم و یک روزهایی حتما یادم می‌رود، وقتی می‌خواهم بروم بیرون این را ببینم و بخوانم. و الان دیواری به اندازه دیواری که الان پشت سر شماست آیه‌های قرآن است در خانه‌ی من.

ببینید محسن افشانی چه مادر جوانی دارد

عکس جدید بهاره افشاری با چادر و حجاب کامل

مصاحبه ای با بهاره افشاری در مورد مزون طراحی لباسش

بازیگر شدن شما که ربطی به آن گزارش چلچراغ نداشت؟

نه. اتفاقا بعد از آن که بازیگری را شروع کردم، چلچراغ با من مصاحبه کرد و نوشت این همان کسی است که چهار ماه قبل گزارش طراحی لباسش را نوشته بودیم. من تئاتر خوانده بودم و بازیگر شدن من یک روال دیگر داشت.خانم پوران درخشنده هم یکی از مشتریان ما بود که برای ایشان طراحی میکردم و اولین کسی هم که به من پیشنهاد بازی داد، خانم درخشنده بود که برای رویای خیس با من قرارداد بست.البته من بعدا سر سریال « او یک فرشته بود» رفتم.

پس شما قبل از بازیگر شدن مزون هم داشتید؟

بله.خیلی از چهره های سینمایی و ستاره‌های آن سینما و تلویزیون مشتری های من بودند . یک شوی خیلی بزرگ در
آـ اس ـ پ گذاشتم و بعد از آن یک مزون خیلی کوچولوی چهل متری راه انداختم و آنجا کار می‌کردم. در آن شوی آ ـ اس ـ پ خیلی از بازیگران و هنرمندان آمده بودند.

چطور شده بود که آنها به مزون آمده بودند؟

آ‌ن موقع شریکی داشتم که طراح صحنه و لباس بود. ایشان آن موقع کار کیف های چرمی انجام می‌داد. بازیگرانی که آمدند دوستان ایشان بودند که با تلفن ایشان آمدند. جالب است که بعداز بازیگر شدن خود من تعداد بازیگرانی که با من کار می‌کنند،یک سوم شده است.

آن موقع برای آموزش طراحی لباس در کلاس هم شرکت کرده بودید؟

نه.من دانشجوی نقاشی بودم و اصولا از بچگی رنگ‌شناسی را دوست داشتم و خیلی روی رنگ و مسائل مربوط به آن فکر و کار می‌کردم. الان هم اگر به طراحی‌های من نگاه کنید می‌بینید که برای من مسئله رنگ مهم‌تر از خود طراحی است. همان موقع و بعد از آن پیش یکی دو نفر از طراحان هم دوره دیدم.

در سال هشتاد و سه، دوست من که طراح لباس بود کار مرا دید که داشتم برای خودم طرح می‌زدم. گفت: چرا طراحی لباس نمی‌کنی؟
گفتم: می‌خواهم شروع کنم. گفت:سرمایه داری؟ گفتم: بله.مقداری دارم. گفت:پس ما با هم شریک می‌شویم.آنجا با هم شراکت کردیم و آن شو برگزار شد.

بعد از اینکه به صورت حرفه ای بازیگر شدید،طراحی لباس را رها کرده بودید؟

موقعی که بازیگر شدم،دو سال ونیم مزونم را تعطیل کردم و این از لحاظ مالی خیلی به من لطمه زد چون من از آنجا خیلی درآمد خوبی داشتم.این تعطیلی به خاطر حجم کاری و اتفاقاتی بود که در زندگی شخصی من افتاد.

تولد سوپر لاکچری مریم معصومی در فضای مجازی غوغا به پا کرد

بعد از آن دو سال و نیم تعطیلی،‌دوباره یک شو گذاشتم اما آن ماجرا فقط یک شو بود و دفترم را راه نیانداختم و بعد دوباره وارد یک دوره دو سال و نیم پر کاری در بازیگری شدم و بنابراین نمی‌شد کار مزون را داشته باشیم، چون کسی را نداشتم که به اندازه خودم به او اعتماد داشته باشم و همه کارها را به او بسپارم.

حالا دو ماه است که دوباره این کار را شروع کردم. دوستانی دارم که می‌توانم به آنها اعتماد کنم.اول تابستان یک شو گذاشتم و مزونم را هم راه انداختم.تصمیم دارم اول هر فصل به صورت مداوم شو بگذارم و در دفتر سفارش قبول کنم.

این دفتر که راه انداختید، فقط دفتر طراحی لباس است؟

نه.اینجا دفتر گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی است. چیزی که در ایران وجود ندارد،استودیو دیزاین است.
استودیو دیزاین جایی است که تو می‌توانی همه چیز مربوط به طراحی،از معماری تا طراحی داخلی و بخش های دیگر را در آن پیدا کنی. در این دفتر، بخش طراحی لباس را من مدیریت می‌کنم.

گفتید که حدود هشت سال پیش که هنوز بازیگر نشده بودید هم طراحی لباس می‌کردید.حالا که دوباره شروع کرده‌اید،فکر می‌کنید چقدر تغییر کرده‌اید؟

آن موقع بیشتر وقت‌ها خیلی ضرر می‌کردم چون مثلا ممکن بود قیمت تمام شده یک مانتو، با آنچه که می‌فروشم چندان تفاوتی نداشته باشد.الان می‌دانم که از پروسه طراحی تا تهیه پارچه تا تولید، چگونه کار کنم که ضرر ندهم.
این موضوع محصول تجربه است و هر چه جلوتر می‌روی آشناتر می‌شوی و طبیعی است که من هم بعد از حدود هشت سال تجربیات خوبی به دست آورده‌ام.

آیا مباحث علمی تولید برند را هم پیگیری می‌کنید؟

در این زمینه کتاب‌های خوبی خوانده‌ام و سعی می‌کنم در کارم لحاظ کنم. ضمن آن،برادرم بابک سال‌هاست که دارد کار می‌کند و او این پروسه را بلد است و می‌داند چه کاری انجام بدهد. این را هم بگویم که این سیستم معرفی کارم، معرفی برند، لباس‌ها و ارائه آن ؛ اولین بار است که در کشور اتفاق می‌افتد. چیزی که الان در همه جا وجود دارد،‌یک مزون است که شما به داخل آن می‌روید و لباس را انتخاب می‌کنید.اما شرکت «استعاره سیال» فقط یک مزون نیست.

اما به هر حال شرکت‌های معروفی در لباس و طراحی آن هستند که همه کارهای طراحی و تولید لباس را انجام می‌دهند.

بله اما آنها company هستند وکارشان گسترده‌تر است.اما من شخصی و برای آدم‌های خاص کار می‌کنم.البته ممکن است که چند سال بعد بخواهم این شرکت را تبدیل به کمپانی کنم،اما فعلا این گونه نیست. البته از همین الان برای سازمان‌ها و کارخانه‌هایی که نیاز به لباس های متحدالشکل دارند،طراحی و تولید انبوه هم انجام می‌دهم.

به نظر شما طراحی لباس یک امر ذاتی،علمی،هنری یا شهودی است؟

وعده های غذایی عجیب و غریب گلزار

سلیقه در طراحی لباس یک موضوع ذاتی است. یعنی، اینکه شما دیور را دوست داشته باشید و ورساچی را دوست نداشته باشید یک موضوع سلیقه‌ای است و به نظر من موضوع سلیقه در طراحی لباس ، خیلی مهم‌تر از علم است. با این حال این کار یک علم است.

اینکه چه رنگ و چه فرم لباسی به چه کسی می‌آید و چه نوع پارچه و چه جنسی باید مورد استفاده قرار بگیرد، همه علمی دقیق است. خودم برای آنکه این علم را یاد بگیرم خیلی مطالعه و تلاش کردم و سال‌هاست که با آن درگیر هستم. ضمن آنکه کار تجربی هم زیاد کرده‌ام.

آیا شما فقط برای خانم ها لباس طراحی می‌کنید؟

بیشتر برای خانم ها طراحی می‌کنیم اما به صورت محدود، برای آقایان هم طراحی خواهیم کرد.

اینکه چه لباسی به چه کسی می‌آید را چگونه تشحیص می‌دهید؟

ببینید، وقتی می‌گویم ذاتی است، راجع به خودم، واقعا به آن رسیده‌ام. من الان می‌دانم به شما رنگ سبز کمی روشن‌تر از یشمی می‌‌آید،‌ولی نمی‌توانم توضیح بدهم که چرا آن رنگ به شما می‌آید و توضیح دادنی نیست. شناخت کلی و شناخت بصری که از آدم‌ها دارم و پیدا می‌کنم، به من می‌گوید که آن رنگ به شما می‌آید اما برای آن دلیل علمی خاصی ندارم. فقط شما وقتی آن رنگ لباس را می پوشید، حس میکنید که به شما می‌آید و این حس ما، حس مشترک بوده‌است.

یا مثلا نگاه می‌کنم و با توجه به جمیع جهت تشخیص می‌دهم به فلان خانم مانتوی برش‌دار نمی‌آید و او باید مانتوی فری‌سایز بپوشد.اما این را نمی‌توانم با دلایل علمی بیان کنم.

بخش حس و کار حسی در این موضوع خیلی مهم و موثر است. وقتی از کسی سفارش می‌گیرم،اول با او صحبت می‌کنم و این صحبت بیشتر یک تجزیه و تحلیل روان‌شناسی هم هست. اینکه او چه رنگی را دوست دارد و شغلش چیست خیلی مهم است.اگ کسی که بازیگر باشد با کسی که پزشک است فرق دارد. من به یک پزشک یک سری لباس‌ها را اصلا توصیه نمی‌کنم چون ممکن است مطابق با شان اجتماعی‌اش نباشد.

پس این خیلی فرق دارد با اینکه شما یک برند را تولید کنید و در دید عموم بگذارید تا آنها خودشان تشخیص بدهند که چه لباسی را باید بپوشند. اینجا خودتان باید همیشه هنگام انتخاب یا طراحی حضور داشته باشید.

بله.من همه طراحی‌های لباس‌هایم را خودم انجام می‌دهم . ممکن است بدهم یک نفر آن طرح را که در نظر گرفته‌ام پیاده کند اما طرح کلی را همیشه خودم می‌دهم.

می دانید بازیگری شغلی است که شما در کل طول سال درگیر آن نیستید. ممکن است شما شش ماه از سال را بیکار باشید.ضمن آن الان من ب یک سری از دوستان همکاری می‌کنم که کارشان را دوست دارم و می‌توانم به آن ها اعتماد کنم. بنابراین خودم طراحی‌ها را انجام می‌دهم و بعد به کار نظارت می‌کنم.فکر می‌کنم می‌توانم هر دو کار را با هم انجام دهم.

این خانم جوان مادر پردیس احمدیه است

آیا ممکن است آنقدر سرتان شلوغ شود که بازیگری را رها کنید؟

نه.همین الان سرم شلوغ است ولی کارم را هم انجام می‌دهم.من هم بازیگری و هم طراحی لباس را دوست دارم و قطعا انجام هم‌زمان آنها منافاتی با هم ندارد. شما می‌بینید در آن طرف آب‌ها ، خانم لوپز هم خوانندگی می‌کند و هم بازیگری و هم یک برند معروف را هدایت می‌کند. کارهای ما که هیچ وقت آنقدر نخواهد شد.
به نظرم همه این‌ها کاملا قابل هماهنگی است و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

نکته‌ای مانده که بخواهید آن را عنوان کنید؟

بله.مسئله‌ای که در ایران وجود دارد، مسئله کپی‌رایت است. ببینید،من الان دفترم را ثبت کردم و طرح‌های ما هم در کاتالوگ‌هایی که می‌دهیم و سایت ما هست اما چیزی که اذیت‌مان می‌کند این است، که در اینجا کپی‌رایت وجود نداد و ممکن است ایده‌های شما را بگیرند و طرح‌هایی بر اساس آن بدهند و به تولید انبوه برسانند. سه سال قبل با من این کار انجام شد.

آن موقع یک سری مانتو آمد بیرون که خط کج داشت که روی آن مونجوق‌دوزی شده بود و خیلی گل کرد و بعد با قیمت خیلی ارزان، مثلا پنج هزارتومان بازار را پر کرد.آن طرح،یکی از طرح‌های من در سال هشتادوسه بود.

افتتاحیه ی نمایشگاه بهاره افشاری

نمایشگاه دچار با هنرمندی و مدیریت بهاره افشاری در الهیه در گالری آریانا از ۲۹ بهمن ۹۵ تا ۶ اسفند ۹۵ برگزار شد. بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران مشهوری در این نمایشگاه دچار شرکت کرده اند.در بخشی از بروشور این نمایشگاه آمده: همه ما روزی دچار میشویم، دچار که شدیم به دچارشدگان می‌اندیشیم. شما به این دچار دعوتید.

نمایشگاه دچار با حضور بهاره افشاری

صحبت هایی با بهاره افشاری در مورد فعالیت در کنار سایر بازیگران

حضور بازیگر مقابل، تاثیری بر بازی شما دارد؟

بهاره افشاری: حضور بازیگر مقابل تاثیر دارد، اما در بازی من بی تاثیر است و من اصولاً تاثیر نمی گیرم. چون تاثیر گرفتنن، یک اتفاق بدی است، به این دلیل اگر بازیگر مقابل بازیگر خوبی نباشد، بازی تو نیز خراب می‌شود. من سعی کردم که در همان کارهای اولم، این اتفاق برایم نیافتد. من به خودم اجازه نمی دهم در کاری که حضور می یابم، این سوال را بپرسم که مقابل من چه کسی حضور دارد.

اما خیلی از بازیگران به این موضوع وابسته اند و می پرسند چه کسی قرار است نقش مقابل من را بازی کند و برایشان اهمیت دارد؟

نه من این شکلی نیستم، به من چه ربطی دارد که مقابلم چه کسی بازی می‌کند؟

این خیلی خوب است؛ شما دیپلم تئاتر دارید؛ آیا هیچ وقت کار تئاتر انجام ندادید؟

من اصلاً در این سال ها تئاتر کار نکردم و فکر می کنم حد و اندازه من کار تئاتر نیست! کار تئاتر به پختگی نیز دارد که من آن را ندارم

آیا بازگشت مهناز افشار به ایران صحت دارد ؟

و دوست داری به این پختگی برسی؟ وسوسه می شوی در تئاتر بازی کنی؟

ببین، بازی تئاتر مال خودش است، یعنی خیلی تخصصی است و وابسته به همان پختگی است که گفتم. من وسوسه نشدم و نمی شوم اما فکر می کنم اندازه من تئاتر نیست.

در فیلم هایی سینمایی زیادی که داشتی ژانرهای مختلفی را بازی کردی، آن ها را توضیح بده؟

من تقریباً تمام ژانرها را در سینما تجربه کردم. حتی کلبه ژانر وحشت و زندگی شیرین کمدی نیز بازی کردم که البته خیلی هایشان زیاد موفق نبوده است. در خیابان بیست و چهارم هم ژانر پلیسی اکشن را داشتم که هنوز اکران نشده است.

وقتی یاد سریال «او یک فرشته بود» می‌افتم، به نظرم در ژانر وحشت خوب بودی و خوب همه را می ترساندی؟ (با خنده)

من دوست دارم همه ژانری را تجربه کنم، اما به نظر خودم در ژانر وحشت به این نتیجه رسیده ام که خیلی آدم موفقی نیستم.

شاید به این دلیل باشد که ما فیلم موفق در ژانر وحشت نداریم؟ مثل فیلم های ترسناکی که بیشتر در سینما می خندیدیم تا بترسیم.

دقیقاً همین طور است، بضاعت سینمای ما در این ژانر بضاعت عجیب و غریبی ندارد و خبری در سینمای ما، از این نوع نیست. در مورد ژانر وحشت کاملاً با نظرت موافقم و فیلم های خوب ترسناکی ساخته نمی شود. من آخرین کار خوبی که در این ژانر به یاد دارم فیلم «شب بیست و نهم» بوده است.

به سراغ خودت برویم، هم بازیگری و هم نقاش؛ کار خاص دیگری هم انجام می‌دهی؟

من سال هاست که طراحی لباس می کنم. اما تمرکز کلی من مخصوصاً در این دوسال بازیگری است. طراحی لباس هم برای بیرون انجام می دهم.

هیچ وقت فکر کردی که بتوانی کار کودک هم انجام بدهی؟ فکر می‌کنم امسال هم جشنواره فیلم کودک در همدان باشد.

خیلی این کار را دوست دارم؛ اما هیچ وفت به من پیشنهاد نشده است. خیلی دوست دارم در فیلمی مثل «پاتال و آروزهای کوچک» بازی کنم. به هر حال من استقبال می کنم.

دلم می‌خواهد بدانم، کلاً چه فیلم های خوبی در این سال‌ها به یاد داری که بخواهی از آن ها هم نام ببری؟

درباره الی را به شدت دوست داشتم. به مجموعه آثار آقای مهرجویی خیلی علاقه مندم. من «پری» را در کودکی دیدم و خیلی دوست داشتم. از فیلم های کودکان هم گلنار، پاتال و آروزهای کوچک و مدرسه موش ها را از یاد نمی برم که متاسفانه الان چنین فیلم هایی را نداریم. الان که می بینم در کودکی آدم فرهیخته ای بودم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا