اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال کره ای وکیل چوسان محصول 2023

سریال وکیل چوسان اثر کشور کره جنوبی است که در 16 قسمت و در ماه مارس سال 2023 توسط شبکه کره‌ای MBC TV منتشر شد. سریال Joseon Attorney 2023 توسط چوی جین یونگ (Choi Jin young) نوشته شده و کیم سونگ هو (Kim Seung ho) و لی هان جون (Lee Han joon) آن را کارگردانی کرده اند. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال وکیل چوسان و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال وکیل چوسان منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال وکیل چوسان چه کسی است؟

کارگردان سریال وکیل چوسان کیم سونگ هو (Kim Seung ho) و لی هان جون (Lee Han joon) است.

سریال وکیل چوسان کی میاد؟

سریال وکیل چوسان از 31 مارس 2023 (11 فروردین 1402) آغاز شده است و هر جمعه و شنبه ساعت 21:50 از شبکه کره‌ای MBC TV پخش می‌شود.

موضوع سریال وکیل چوسان چیست؟

در خلاصه داستان سریال وکیل چوسان آمده است: کانگ هان سو (وو دو هوان) برای گرفتن انتقام مرگ والدینش، تبدیل به یک وکیل توانا می‌شود. او می‌خواهد از طریق محاکمه، از دشمنی که والدینش را کشته است انتقام بگیرد.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال وکیل چوسان چیست؟

در سریال وکیل چوسان در آن بازیگران با استعدادی چون وو دو هوان (Woo Do hwan)، کیم جی یون/ بونا (Kim Ji yeon/ Bona)، چا هاک یون (Cha Hak yeon) و سونگ گئون هی (Song Geon hee) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مشخصات سریال وکیل چوسان

نام سریالوکیل چوسان
نام سریال به زبان محلی(조선변호사)،Joseon Attorney
کارگردانکیم سونگ هو (Kim Seung ho) ، لی هان جون (Lee Han joon)
نویسندهچوی جین یونگ (Choi Jin young)
تهیه کنندهجونگ چان هی (Jeong Chan hee) ، پارک ته یونگ (Park Tae young)
ژانردرام رمنس، اکشن و تاریخی
سال ساخت2023
محصول کشورکره جنوبی
شرکت سازندهPeople Story Company و Won Contents
شمار قسمت ها16 قسمت
پخششبکه کره‌ای MBC TV
هر آنچه باید درباره ی پریناز ایزدیار بدانید | از ماجرای بازیگر شدن تا علاقه اش به ازدواج

دانلود رایگان سریال وکیل چوسان

لیست بازیگران سریال وکیل چوسان

  • وو دو هوان در نقش کانگ هان سو
  • بونا در نقش لی یون جو
  • چا هاک یون در نقش یو جی سان
  • سونگ گئون هی در نقش امپراطور لی هیول
  • کیم آئه ران (Kim Ae ran) در نقش ملکه بزرگ/ مادربزرگ امپراطور
  • هان سانگ جو (Han Sang jo) در نقش خواجه کو/ دست راست امپراطور
  • چون هو جین  (Chun Ho jin) در نقش یو جه سه/ وزیر مالیات نظامی
  • چوی مو سانگ (Choi Moo sung) در نقش چو یانگ وو/ وزیر جناح راست
  • لی جه وون (Lee Jae woon) در نقش وون ده هان/ وزیر جناح چپ
  • چوی بیونگ مو (Choi Byung mo) در نقش ایم سانگ هو/ مشاور ایالتی جناح راست
  • نام کیونگ ایوپ (Nam Kyung eup) در نقش چوی سو یانگ/ مشاور ایالتی جناح چپ
  • لی کیو سانگ (Lee Kyu sung) در نقش دونگ چی/ بهترین دوست و همکار هان سو
  • هان سو یون (Han So eun) در نقش کانگ یون سو/ خواهر هان سو
  • کیم جونگ ته (Kim Jong tae) در نقش کانگ ایون جیک/ پدر هان سو

لیست بازیگران سریال وکیل چوسان

عوامل سریال وکیل چوسان

  • نویسنده: چوی جین-یونگ
  • کارگردان: کیم سونگ-هو ، لی هان-جون
  • توسعه‌دهنده: کیم هو-جون (برنامه‌ریزی)
  • موسیقی: لیم ها-یونگ
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: لی بو-یونگ ، سون بوم-سوک
  • تهیه‌کننده‌ها: جونگ چان-هی ، پارک ته-یونگ

معرفی سریال وکیل چوسان

سریال وکیل چوسان اثری به کارگردانی کیم سونگ هو (Kim Seung ho) و لی هان جون (Lee Han joon) است. همچنین داستان این اثر به قلم چوی جین یونگ (Choi Jin young) نوشته شده است. جونگ چان هی (Jeong Chan hee) و پارک ته یونگ (Park Tae young) نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده داشته‌اند. سریال Joseon Attorney 2023 محصولی مشترک از شرکت People Story Company و شرکت Won Contents است.

داستان زندگی آناهیتا افشار بازیگر زن جوان ایرانی

ژانر سریال کره ای وکیل چوسان درام رمنس، اکشن و تاریخی است

معرفی سریال وکیل چوسان

خلاصه داستان سریال وکیل چوسان

در خلاصه سریال کره ای وکیل چوسان آمده که این سریال عاشقانه و تاریخی درباره وکیلی است که سعی دارد از طریق قانون و مدرک، کسی که مادر و پدرش را کشته است، محاکمه کند و از او انتقام بگیرد. در حقیقت کانگ هان سو وکیل حیله‌گری است که به طور دقیق پرونده‌های قضایی خود را برنامه‌ریزی می‌کند و از احساسات مراجعه‌کنندگان خود برای منافع شخصی سوء استفاده می‌کند تا بتواند از دشمن خود انتقام بگیرد. اگرچه او ناخواسته به عنوان مدافع، قهرمان و حلال مشکلات در میان مردم عادی و رعیت مشهور است و به همین علت کم‌کم شروع به درک ارزش برقراری عدالت واقعی می‌کند و با گذشت زمان کانگ هان سو به یک وکیل عادل و با اخلاق تبدیل می‌شود. او در این راه با قاضی یو جی سان آشنا می‌شود که تلاش می‌کند قضاوت‌های منصفانه‌ای در حین کار خود داشته باشد. لی یون جو نیز یکی از مراجعه‌کنندگان او است که هان سو را برای انتقام گرفتن استخدام می‌کند اما در نهایت به حامی او برای اجرای قانون و دفاع از بی‌گناهان تبدیل می‌شود.

خلاصه داستان سریال وکیل چوسان

زمان پخش سریال وکیل چوسان

زمان پخش سریال وکیل چوسان از 31 مارس 2023 (11 فروردین 1402) آغاز شده است و هر جمعه و شنبه ساعت 21:50 از شبکه کره‌ای MBC TV پخش می‌شود. همانطور که گفته شد تعداد قسمت های سریال کره ای وکیل چوسان 16 قسمت همراه با یک قسمت ویژه خواهد بود و مدت زمان هر قسمت نیز 70 دقیقه است.

عکس شبنم قلی خانی در استرالیا

پوستر سریال وکیل چوسان

پوستر سریال وکیل چوسان

تیزر سریال وکیل چوسان

بیوگرافی بازیگران سریال وکیل چوسان

وو دو هوان از بازیگران مرد سریال در نقش کانگ هان سو

وو دو هوان بازیگر اهل کره جنوبی متولد 12 ژولای 1992 برابر با 21 تیر 1371 است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال اکشن Mad Dog محصول سال 2017، سریال درام رمنس Tempted محصول سال 2018، سریال تاریخی و رمنس My Country: The New Age محصول سال 2019 و سریال فانتزی و رمنس The King: Eternal Monarch محصول سال 2020 شناخته شده است. او همچنین در فیلم اکشن و ترسناک The Divine Fury محصول سال 2019 به ایفای نقش پرداخته است.

از دیگر آثار او می‌توان به بازی در سریال رمنس و موزیکال Flower Band محصول سال 2012، فیلم درام و جنگی Operation Chromite محصول سال 2016، سریال کمدی رمنس Sweet Stranger and Me محصول سال‌های 2016، سریال معمایی و هیجان انگیز Save Me محصول 2017، سریال تاریخی، پزشکی و کمدی رمنس Poong, the Joseon Psychiatrist محصول سال 2023 و سریال جدید نتفلیکس به نام Bloodhounds محصول سال 2023 اشاره کرد.

وو دو هوان در نقش کانگ هان سو

بونا از بازیگران زن سریال در نقش لی یون جو

کیم جی یون که با نام هنری خود بونا شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی متولد 19 آگوست 1995 برابر با 28 مرداد 1374 است. او عضو گروه دخترانه‌ی کره‌ای WJSN است. کیم جی یون اولین کار بازیگری خود را در سریال درام و کمدی رمنس Hit the Top محصول سال 2017 انجام داد. او همچنین به عنوان نقش اصلی در سریال درام و معمایی Girl’s Generation 1979 محصول سال 2018 به ایفای نقش پرداخت. بونا به خاطر بازی در نقش قهرمان جهان و برنده مدال طلای شمشیربازان، کو یو ریم در سریال درام رمنس Twenty Five Twenty One محصول سال 2022 به شهرت رسید.

نگاهی بر فیلم نپتون؛یکی از فیلم‌های اجتماعی حاضر در جشنواره فیلم فجر

علاوه بر سریال Joseon Attorney 2023 از دیگر آثار کیم جی یون می‌توان به سریال درام رمنس Radio Romance محصول سال 2018، سریال کمدی رمنس و برشی از زندگی Your House Helper محصول سال 2018، سریال درام Homemade Love Story محصول سال 2020 تا 2021 و رئالیتی شوی Queendom 2 محصول سال 2022 اشاره کرد.

بونا در نقش لی یون جو

چا هاک یون در نقش یو جی سان

چا هاک یون که با نام هنری اِن (N) شناخته می‌شود، خواننده، مجری و بازیگر اهل کره جنوبی متولد 30 ژوئن 1990 برابر با 9 تیر 1369 است. او در می 2012 به عنوان یکی از اعضای گروه پسرانه‌ی کره‌ای VIXX شروع به کار کرد. او کار بازیگری خود را از سال 2014 با بازی در نقش نوا در سریال درام رمنس و انتقام‌جویانه Hotel King آغاز کرد. چا هاک یون همچنین در سریال درام و کمدی رمنس The Family is Coming محصول سال 2015، سریال درام و رمنس Cheer Up محصول سال 2015 و سریال درام Tomorrow Boy محصول سال 2016 به ایفای نقش پرداخته است.

دیگر آثار او عبارتند از: سریال درام رمنس The Heirs محصول سال 2013، سریال معمایی و کمدی Ms. Perfect محصول سال 2017، سریال معمایی و هیجان انگیز Children of Nobody محصول سال 2018، سریال کمدی درام و تاریخی Secret Royal Inspector & Joy محصول سال 2021، سریال کمدی درام، معمایی و هیجان‌انگیز Bad and Crazy محصول سال 2021 تا 2022 و سریال فانتزی Tomorrow محصول سال 2022.

چا هاک یون در نقش یو جی سان

سونگ گئون هی در نقش امپراطور لی هیول

سونگ گئون هی بازیگر اهل کره جنوبی متولد 16 آگوست 1997 برابر با 25 مرداد 1376 است. او از سال 2016 فعالیت خود را در حرفه بازیگری آغاز کرده است. سونگ گئون هی بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال کمدی سیاه، معمایی، روانشناختی و درام Sky Castle محصول سال 2018 تا 2019 شناخته شده است. او همچنین در تئاتر موزیکال Midnight Sun در سال 2022 بازی کرده است.

چرا کمند امیرسلیمانی در سن پایین مجبور به عمل زیبایی شد؟

دیگر آثار او عبارتند از: سریال درام و کمدی رمنس Gangnam Beauty محصول سال 2018، سریال درام، رمنس کمدی و تاریخی The Tale of Nokdu محصول سال 2019، سریال رمنس نتفلیکس به نام Love Alarm محصول سال 2019، سریال معمایی، فانتزی، ماورا طبیعه و کمدی درام Mystic Pop-up Bar محصول سال 2020، سریال کمدی سیاه، رمنس و اکشن Snowdrop محصول سال 2020 تا 2021 و فیلم A Christmas Carol محصول سال 2022.

سونگ گئون هی در نقش امپراطور لی هیول

نقد و نمرات سریال وکیل چوسان

سریال Joseon Attorney 2023 پس از انتشار با نظرات مثبت و منفی منتقدان مواجه شد. نمرات سریال وکیل چوسان بدین شرح است: در سایت MyDramaList با رای 722 نفر، امتیاز 8.2 از 10 برای این سریال ثبت شده است. کاربران IMDb امتیاز 8.4 از 10 را به این سریال دادند و کاربران گوگل نیز رضایت 88 درصدی از این اثر داشتند. در نقد سریال Joseon Attorney 2023 آمده است که داستان این سریال خنده‌دار و در عین حال غم‌انگیز بوده و همچنین اجرای فوق‌العاده بازیگران باعث جذابیت بیشتر سریال شده است. اکثر سریال‌های تاریخی کره‌ای از لحاظ داستانی، متعادل و هماهنگ نیستند اما سریال وکیل چوسان چه از نظر میزان غم و ناراحتی، چه از نظر سیاست، چه از نظر انتقام و اکشن و چه از نظر عشق و عاشقی داستانی کاملا متعادل دارد. این سریال درامی متفاوت از دیگر درام‌های کره‌ای است و خط داستانی خوبی دارد. فیلمبرداری صحنه‌های سریال نیز به خوبی انجام شده و موسیقی نیز کاملا با داستان و سکانس‌ها هماهنگ است. در مجموع سریال کره ای وکیل چوسان کاملا ارزش تماشا و وقت شما را دارد.

نگاهی به زندگی شخصی و هنری ویل اسمیت؛ قدرتمندترین بازیگر مرد هالیوود
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا