اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

معرفی و حقایقی جالب از زندگی بوراک اوزچیویت بازیگر و مدل ترک

در این بخش بیوگرافی بوراک اوزچیویت بازیگر و مدل معروف ترک را مرور میکنیم. بیوگرافی بوراک اوزچیویت از بازیگران مرد خوب و توانمند ترکیه که بیشتر او را با سریال های چکاوک (۲۰۱۳) و عشق سیاه (۲۰۱۵) به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی بوراک اوزچیویت آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

بوراک اوزچیویت متولد چه سالی است؟

بوراک اوزچیویت زادهٔ ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ ‏است و ۳۸ سال سن دارد.

آیا بوراک اوزچیویت متاهل است؟

بله، بوراک در تاریخ 9 مارچ 2017 با یکی از هم بازی هایش، فحریه اوجن ازدواج کرده است.

دوست دختر بوراک اوزچیویت کیست؟

بوراک زمانی با بازیگری به نام جیلان چاپا رابطه داشت. البته این رابطه به جدایی کشید و حالا بوراک با فحریه اوجن ازدواج کرده است.

معروف ترین اثر بوراک اوزچیویت چیست؟

از بهترین نقش آفرینی های او می توان به بازی در سریال «چکاوک» و «قیام عثمان» اشاره کرد.

در کدام سریال تلویزیونی بوراک اوزچیویت و نسلیهان آتاگل با هم بازی می کردند؟

بازیگر معروف ترک، بوراک اوزچیویت و نسلیهان اتاگل در سریال «عشق سیاه» با هم همکاری داشتند. در این سریال بوراک نقش کمال و نسلیهان نقش نیهان را بازی می کرد.

خلاصه بیوگرافی بوراک اوزچیویت

نام اصلیبوراک اوزچیویت( Burak Özçivit)
تاریخ تولد۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ ‏(۳۸ سال)
محل تولداستانبول، ترکیه
تحصیلاتفارغ التحصیل رشته عکاسی
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۳–۲۰۰۷ (مدل)
۲۰۰۶–اکنون (بازیگر)
همسرفحریه اوجن (ا. ۲۰۱۷)
فرزندان2 فرزند کاران اوزچویت، کرم اوزچویت
قد184 سانتی متر
معرفی و زمان پخش سریال بازنده با هنرنمایی علیرضا کمالی و پیمان قاسم خانی

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

بیوگرافی بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit) متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴(3 دی 1363) بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است.

دوران دبیرستان خود را در دانشگاه کاظم ایشمن گذرانده و از دانشگاه مرمره، در رشته هنرهای زیبا، عکاسی، فارغ التحصیل شد.

شروع مدلینگ

در بیوگرافی بوراک اوزچیویت میخوانیم: در 19 سالگی همزمان با تحصیلات دانشگاهی به خاطر چهره و اندام متناسب اش با قد 184 سانتی متر در مسابقه بهترین مدل ترکیه در سال 2003 به عنوان مدل امیدبخش آینده انتخاب شد

همین انتخاب موجب شد با آژانس های معروف مدلینگ شروه به همکاری کرد، در سال 2005 بعنوان بهترین مدل مرد ترکیه انتخاب شد و همان سال مقام دوم جهان را هم گرفت و لقب آقای طلایی را از آن خود کرد

بیوگرافی خانواده بوراک اوزچیویت

در بیوگرافی بوراک اوزچیویت درباره ی خانواده اش آمده است: بوراک اوزچیویت ( متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استانبول)، بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است. بوراک اوزچویت اصالتا اهل استان غازی آنتپ در جنوب ترکیه است. او در خانواده ای مسلمان به دنیا آمد و نام پدرش بولنت اوزچیویت و نام مادرش جیهان اوزچیویت است و یک خواهر به نام بورکان اوزچیویت دارد.

بهترین خواهرهای دنیا

ارتباط من با خواهرهایم واقعا خوب و فوق العاده است. آن ها سنگ صبور من هستند و من هم سنگ صبور و حامی شان. اینكه شما در زندگی افرادی را داشته باشید كه همیشه حامی و دوست شما باشند، واقعا لازم است و به آدم دلگرمی می دهد. فكر كنم خواهرهای من بهترین خواهران دنیا هستند.

ازدواج و وضعیت تاهل بوراک اوزچیویت

بیشترین جستجوها در بیوگرافی بوراک اوزچیویت درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

بیوگرافی فحریه اوجن از زیباترین زنان جهان و ماجرای تلخ آتش زدن خانه اش در کودکی

بوراک در سال 2011 وقتی 27 ساله بود با یک مدل ترکیه ای بنام جیلان چاپا وارد یک رابطه عاشقانه شد اما مدتی بعد از یکدیگر جدا شدند

بوراک اوزچیویت در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۷ در آلمان با فحریه اوجن نامزد شد و در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۷ در استانبول با او ازدواج کرد. فرزند اولشان به نام کاران در روز ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ و فرزند دومشان به نام کَر‌َم در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۳ متولد شد.

بوراک اوزچیویت و همسرش فحریه اوجن
بوراک اوزچیویت و همسرش فحریه اوجن

بوراک اوزچیویت و همسر و فرزندش

ماجرای آشنایی با همسرش

بوراک در سال 2013 در سریال چکاوک در نقش کامران بازی کرد که نقش مقابل او را دختر جوانی بنام فحریه اوجن بازی می کرد

همانجا بود که ارتباط عاشقانه این دو شکل گرفت و به ازدواج ختم شد

علایق و حقایقی درباره بوراک اوزچیویت

در ادامه بیوگرافی بوراک اوزچیویت مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه بوراک به فوتبال و ماشین

بوراک از بچگی عاشق فوتبال است و هر روز تمرین ورزشی دارد

او از طرفدارهای دو آتیشه تیم فنرباغچه است، عاشق اتومبیل های لوکس و لاکچری است و اعلام کرده دوست دارد تا زمان که به سن و سال پیری می رسد یک کلکسیون ماشین های زیبا داشته باشد

زبان انگلیسی

او به زبان انگلیسی تسلط كامل دارد و همیشه می‌گوید كه در ایامی كه در كشور های اروپایی مشغول كار مدلینگ بوده است‌، به اجبار زبان انگلیسی را آموخته است

و حالا از اینکه به این زبان تسلط دارد، واقعا خوشحال است.

رستوران با نماد سبیل

در بیوگرافی بوراک اوزچیویت جالب است بدانید: بوراک در سال 2014 رستوران خود بنام بالی بی دونر را استانبول افتتاح کرد، که جالب است بدانید نماد و لوگوی این رستوران برگرفته از مدل سبیل معروف او در سریال حریم سلطان و چکاوک است

ماجرای ورود مهسا طهماسبی با پارتی به تلویزیون!

عاشق همبرگر

آنهایی كه مرا می‌ شناسند خوب می‌ دانند از تفریحات محبوب من غذا خوردن در رستوران است اما در واقع هیچ غذایی را به همبرگر ترجیح نمی‌ دهم

حالا هم ادعا می‌ كنم یكی از بهترین همبرگرهای دنیا را در غذاخوری من خواهید خورد. مطمئن باشید طعم همبرگر مخصوص بوراک تجربه‌ای است كه هرگز فراموش نخواهید كرد

مسافرت

سفر برای من ورود به جهانی جدید از ناشناخته هاست؛ البته از كودكی مكانهای عجیب و غریبی كه گاهی آن ها را در مجلات یا كتاب ها می دیدم، بیش از هر چیزی برایم جذاب بود. دوست دارم قدم به مكانهایی بگذارم كه احساس كنم چند قرن پیش در آن جا آدم هایی به شكل دیگری زندگی می كردند، برای همین مكان های تاریخی را بسیار دوست دارم. سفر به مصر برای من هربار سرشار از تازگی و جاذبه است. تماشای اهرام مصر واقعا مرا به تعجب می اندازد و احساس می كنم كنار عظمت آن ها كم می آورم.

خاطرات خوب کودکی

بخشهایی از زندگی هست كه هیچوقت فراموش نمی شود. من گاهی آرزو می كنم كه كاش تمام روزهای كودكی ام را كامل به خاطر داشتم ولی متاسفانه خيلي چیزها از آن ایام در خاطرم نمانده است. تنها چیزهایی كه برایم پررنگ بوده دوستان، مدرسه و ورزش بوده است. حتماً چیزهایی در كودكی من بوده كه من فراموش كرده ام و احتمالا بعضی از آن ها خیلی هم مهم بوده اند. خيلي دوست دارم حتی برای یك دفعه هم كه شده به آن روزها سفر كنم. گاهی تلاش می كنم چیزهایی را بخاطر بیاورم ولی متأسفانه تلاشم به جایی نمی رسد. خاصیت زندگی همین است كه هرچه جلوتر میرود بخش هایی از گذشته را از ذهن پاك می كند؛ البته همیشه از مادرم در این زمینه كمك می گیرم.( باخنده) مادر واقعا حافظه عجیبی دارد.

موقعیت مهدی در تلویزیون؛ پخش سریال عاشورا از جمعه 27 مرداد ماه

جكمن ترک ها

از اینكه مرا با سایر بازیگران قیاس كنند، خوشم نمی آید برای این که به نظرم هر كسی جای خودش را دارد و با قابلیت های خودش شناخته می شود ولی در مورد ظاهرم كه گاهی مرا با هیوجكمن مقایسه می كنند، ماجرا متفاوت است. من بازي ها و كلا شخصیت این آدم را دوست دارم. یك بار نشریه مووی تایمز تركیه، به من لقب« جكمن ترك ها» را داد كه برایم هیجان انگیز بود. در آن زمان مدل موهایم خیلی شبیه او بود ولی خودم اصلا به این موضوع فكر نكرده بودم!

نقاشی های بی سروته زیبا

تلاش كرده ام نگاهم را به بسیاری از  چیزها  تغییر دهم. قبلا بیشتر منفی باف بودم و حتی به آدم ها به راحتی نزدیك نمی شدم ولی دو، سه سالی هست كه خيلي خوش بین شده ام و تلاش می كنم خوبی های هر اتفاقی را ببینم. این مسئله حتی در نگاه هنری من هم تأثير گذاشته است. تا پیش از این تغيير با دیدن برخی آثار مدرن و نقاشی های خاص در سبک هایی كه خيلي برایم آشنا و ملموس نبودند نمی دانستم چه واكنشی باید نشان دهم ولی بعد متوجه شدم از همین شكل های بی سروته هم میتوان لذت برد؛ تنها كافی است از دریچه بهتری آن ها را نگاه كنم و از این اتفاقی كه روی بوم افتاده لذت ببرم.

در عرصه تبلیغات

بوراک اوزچیویت که ۳۱سال دارد وارد عرصه تبلیغات نیز شده و توانسته ۲ سال جایگاه اول تبلیغات پپسی را از آن خود کند که قبلا این جایگاه از آن کنان ایمیرزاوغلو بود. او همچنین یک سال به عنوان نماینده تبلیغاتی شامپوی کلیر فعالیت کرد. بوراک اوزچویت این روزها وارد عرصه نویسندگی و تهیه کنندگی نیز شده است.

بازیگر بعدی نقش جیمز باند کیست؟

عطر فقط تلخ و قدرتمند

من عطرهای زیادی را امتحان کرده‌ام ولی به نظرم هیچ عطری به اندازه عطرهای دینامیک و قوی برایم خوشایند نیست. یک‌بار هنگام مصاحبه با یک نشریه مُد، عطری از برند ولگاری را به من معرفی کردند که متوجه شدم بسیار خاص و رویایی است. عطری به نام مردان سیاه‌پوش که رایحه عجیبی داشت. هنوز هم اگر بخواهم در یک قرار رسمی حاضر شوم یا در مراسم مهمی حضور داشته باشم، از این عطر استفاده می‌کنم.

شادی با طعم و رنگ آبی

اگر بخواهم درباره چیزهایی که مرا شاد می‌کند، صحبت کنم باید حتما به وجود رنگ آبی در طبیعت اشاره کنم؛ برای همین از آسمان ‌آبی لذت می‌برم. من به‌شدت عاشق روزهای آفتابی و بدون ابر هستم چون زیبایی آسمان را بهتر و کامل‌تر می‌بینم و این باعث آرامش من می‌شود. دریا را هم برای همین دوست دارم. تماشای دریا تمام استرس‌ها را از من دور می‌کند. در کنار اینها به رنگ آبی هم علاقه دارم و چیزهایی که به این رنگ باشند مرا خوشحال‌تر می‌کنند؛ البته جالب اینجاست که در انتخاب لباس‌هایم ترجیحم رنگ‌های دیگری غیر از آبی است!

شروع فعالیت هنری بوراک اوزچیویت

در این بخش از بیوگرافی بوراک اوزچیویت به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

در سال 2006 فیلمسازان ترکیه ای مجذوب این جوان خوشتیپ شدند و برای فعالیت هنری از او دعوت کردند، به این ترتیب بوراک اولین تجربه خود را در سن 19 سالگی با سریال منفی هجده در نقش یک مامور پلیس به نام مراد شروع کرد.نقش کوتاهی بود ولی در طی یک سال دوباره پیشنهاد بازی در نقش سوات در فیلم سینمایی “مسلط” (Musallat) را دریافت کرد و مدت کمی بعد نیز در سریال تلویزیونی “شوهر تحت فشار” (Zoraki Koca) ظاهر شد.

معرفی سریال فوبار fubar 2023 | آخرین مأموریت آرنولد شوارتزنگر پیش از بازنشستگی

بوراک با این اثر توانست برای اولین بار در قالب نقش اول سریال حضور داشته باشد. وی نقش تنها فرزند شخصی به نام عمر را بازی می کرد که در یک خانواده ثروتمند و مورد احترام بزرگ شده بود. او شخصی خودخواه بود که هر چیزی می خواست را به سادگی به دست می آورد. شیوه زندگی او بسیار جسورانه بود و در نهایت تمام ثروت پدرش را از دست داد. والدین او که بسیار از پسرشان ناامید و ناراحت شده بودند تصمیم گرفتند برای او همسر پیدا کنند. آنها دختر یکی از شرکای تجاری پدر که دختری جوان، زیبا و فروتن به نام عایشه بود را انتخاب کردند.

در طول سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۰۹ اوزچیویت برای دومین بار نقش اول سریالی به نام “خانه پدری” (Baba Ocağı) را به دست آورد. این سریال روایتگر داستان یک گروه موسیقی بود که یک دختر جوان تک نواز به آن پیوست. یکی از موزیسین های این گروه، عاشق دختر شد و آنها آرزوی ازدواج را در سر می پروراندند ولی این عشاق جوان مشکلات پیش روی خود داشتند که باید با آنها مواجه می شدند. بوراک در این سریال نقش شخصیتی به نام گوون را دارد.

بوراک اوزچیویت در فیلم خانه پدری Baba Ocağı
بوراک اوزچیویت در سریال خانه پدری Baba Ocağı

در سال ۲۰۱۰ از بوراک اوزچیویت دعوت شد تا نقش اول سریال “خیانت” (İhanet) را بازی کند، در این سریال نقش پلیسی به نام امیر را داشت که روی یک پرونده قتل بازجویی می کرد، پرونده ای که بعدها مشخص شد حتی نامزد خودش هزل نیز در آن دست دارد.

در سال بعد، این بازیگر خوش چهره ترکیه ای در سریال “رازهای کوچک استانبول” (Küçük Sırlar) حضور پیدا کرده و نقش چتین آتشوغلو را عهده دار شد، ماجرای این سریال نیز در مورد خانواده های ثروتمند و فرزندانشان بود.

ماجرای عشق جوان ایرانی به هازل کایا بازیگر نقش نهال در سریال عشق ممنوع
بوراک اوزچیویت در فیلم رازهای کوچک
بوراک اوزچیویت در سریال رازهای کوچک

شهرت بوراک اوزچیویت

گرچه تا این زمان به نظر می رسد موفقیت حرفه بازیگری بوراک به اوج خود رسیده بود ولی وی هنوز به چیزی نیاز داشت تا استعداد او را به حد اعلا نشان دهد و این اتفاق در سریالی که در سال ۲۰۱۱ بازی کرد، افتاد. وی شانس آن را داشت که نقشی در یکی از معروف ترین سریال های تلویزیونی با موضوع امپراطوری عثمانی را بازی کند. سریال مذکور به نام “سده باشکوه” (Muhteşem Yüzyıl) خوانده می شد که فارسی زبان ها آن را با نام “حریم سلطان” می شناسند.

بوراک در این سریال تاریخی نقش سرباز شجاع و دلیری را داشت که فرمانده نیروهای عثمانی بود. وی بازی بسیار برجسته ای از خود نشان داد و در بسیاری از کشورهای دنیا و ملیت های مختلف به شهرت رسید و میلیون ها هوادار به دست آورد. به خصوص دخترانی که هوادار شخصیت او در این سریال شده بودند، نوع نگاه ها و سبیل بوراک را در این سریال تحسین می کردند.

بوراک اوزچیویت در فیلم حریم سلطان
بوراک اوزچیویت در سریال حریم سلطان

این بازیگر معروف ترک در سال ۲۰۱۳ در سریال “چکاوک” (Çalıkuşu) حضور پیدا کرد، سریالی که بر اساس یک رمان معروفی نوشته رشاد نوری گونتکین، نویسنده و نمایش نامه نویس ترکیه ای، ساخته شده بود. به گزارش پرشین وی او در این سریال نقش جوان خوش چهره ای به نام کامران را ایفا می کرد. همبازی او در این سریال، بازیگر جوان و خوش آتیه ای به نام فحریه اوجن (همسرفعلی اش) بود که نقش فریده را بازی می کرد. رمان مذکور یکی از معروف ترین آثار این نویسنده و در مورد معلمی اهل استانبول به نام فریده است و محوریت اصلی داستان وضعیت اجتماعی زنان در آناتولی است.

معرفی فیلم تاریخی بهشت تبهکاران اثر جدیدی از کارگردان سریال در چشم باد
بوراک اوزچیویت در سریال چکاوک
بوراک اوزچیویت در سریال چکاوک

حضور بوراک اوزچیویت در سریال موفق عشق بی پایان

بوراک بازیگر معروف ترک در بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در سریال “عشق بی پایان” (Kara Sevda) در نقش کمال سوبدره حضور داشت که در شهرت و موفقیت بیشتر او تاثیر زیادی داشت. وی برای این سریال برنده جایزه های متعددی از جمله بهترین بازیگر مرد نقش اول در مراسم اهدای جوایز تلویزیونی بیلکنت شد. او همچنین برای شرکت در مراسم اهدای جوایز سئول به کره جنوبی سفر کرد و این سریال توانست جایزه بهترین سریال تلویزیونی را از آن خود کند.

حضور بوراک اوزچیویت در سریال موفق عشق بی پایان
بوراک اوزچیویت در سریال عشق بی پایان

وی در سال ۲۰۱۹ نیز در سریال تاریخی ترکیه ای به نام “قیام ارطغرل” (Diriliş: Ertuğrul) در نقش عثمان خان بازی کرده است.

بوراک اوزچیویت در سریال قیام عثمان
بوراک اوزچیویت در سریال قیام عثمان

لیست آثار هنری بوراک اوزچیویت

در ادامه بیوگرافی بوراک اوزچیویت باید بگوییم در جدولی جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینما
سالعنواننقش
۲۰۰۷مسلطسوات
۲۰۱۳زرافهحسن
(صدای دوبله ترکی)
۲۰۱۵عشق شبیه توستبالیکچی علی
۲۰۱۶برادر منهاکان
۲۰۱۷برادر من ۲هاکان
۲۰۱۸جان فداکاپیتان آلپ‌ارسلان
تلویزیون
سالعنواننقش
۲۰۰۶کمتر از ۱۸مورات
۲۰۰۷همسر اجباریعمر اوزپلات
۲۰۰۸–۲۰۰۹کوره پدرگوون
۲۰۱۰خیانتامیر
۲۰۱۰–۲۰۱۱رازهای کوچکچتین آتشوغلو
۲۰۱۱–۲۰۱۳حریم سلطانمالکوچوغلو بالی خان
۲۰۱۳–۲۰۱۴چکاوککامران
۲۰۱۵–۲۰۱۷عشق سیاهکمال سویدره
۲۰۱۹–مؤسس عثمانعثمان یکم
بوراک اوزچیویت در سریال جان فدا
بوراک اوزچیویت در سریال جان فدا

جوایز و افتخارات بوراک اوزچیویت

  • بوراک اوزچیویت در سال 2013 برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از Elle Style Awards شد.
  • او برای بازی در سریال «چکاوک» در سال 2011 هم نامزد دریافت همین جایزه از همین فستیوال شده است.
  • بوراک در سال 2018 برای بازی در فیلم «جان فدا» نامزد دریافت جایزه بهترین بایگر مرد از فستیوال نخ طلایی شد.
  • در سال 2015 و در فستیوال پروانه طلایی پانتن، بوراک توانست نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در «عشق سیاه» شود.
  • او در سال 2015 و در فستیوال پروانه طلایی، برای بهترین همکاری با همکارش نسلیهان آتاگل نامزد دریافت جایزه شد.
  • بوراک اوزچیویت موفق شد در سال 2016 جایزه خاص هیئت داوران را در فستیوال بین المللی فیلم soel برای بازی در سریال «عشق سیاه» از آن خودش کند. البته این جایزه به بوراک، کرم چاتای (تولیدکننده)، هلال سارای (کارگردان) و نسلیهان آتاگل (بازیگر نقش اول زن) به صورت تیمی اهدا شد.
  • بوراک در سال 2019برای بازی در فیلم «قیام عثمان» و در فستیوال Youth Awards نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد.
  • بوراک اوزچیویت در سال 2018برای بازی در فیلم «برادر من 2» و در فستیوال Youth Awards نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد.
  • این ستاره ترک در سال 2015 و در فستیوال یوث اواردز ترکیه در همکاری با خان اورگان چیاغلو  نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در سریال «عشق سیاه» شد.
  • او همچنین در فیلم «برادر من» بازی کرده و برای این نقش آفرینی هم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در فستیوال یوث اواردز سال 2017 شده است.
بیوگرافی امین حیایی هنرپیشه پولساز سینمای ایران
بوراک اوزچیویت در فیلم برادر من
بوراک اوزچیویت در فیلم برادر من

صفحه اینستاگرام بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 468 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی بوراک اوزچیویت و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی بوراک اوزچیویت و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی بوراک اوزچیویت ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام بوراک اوزچیویت @burakozcivit میباشد و بیش از 23 میلیون و 700 هزار دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا