اخبار حاشیه بازیگران

آیا ازدواج نعیمه نظام دوست با سیاوش مفیدی صحت دارد ؟

مدتی بود که شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر ازدواج نعیمه نظام دوست و سیاوش مفیدی راه افتاده که باعث شد نعیمه نظام دوست به آن واکنش نشان دهد او به هوادارانش گفت که این موضوع صحت نداشته و اما ازدواج نکردیم.

ازدواج نعیمه نظام دوست و سیاوش مفیدی

ازدواج نعیمه نظام دوست و سیاوش مفیدی

ازدواج نعیمه نظام دوست و سیاوش مفیدی

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست امده است :  نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی نعیمه نظام دوست

آن زمان تمام عشق و حال ما این بود که بعد از تعطیلی مدارس بلافاصله به رشت برویم. آن زمان با وجود تمام سختی‌های آن دوران وجود داشت همه خوشحال بودیم (با خنده)، اما الان دیگر این همدلی‌ها کمرنگ شده است. من به یاد دارم که همیشه ما خانه خود تهران پنجشنبه جمعه‌ها مهمان داشتیم. اما الان حسرت گذشته را می‌خورم که‌ ای کاش پدرم زنده بود و آن خوشی‌ها مهمانی‌ها و کودکی‌ها دوباره زنده می‌شد.

فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی می باشد که در کودکی عاشق فوتبال و پست دروازه بانی بود

کودکی نعیمه نظام دوست

در دوران نوجوانی بیشتر عصبانی بودم تا خوشحال یعنی دوران بلوغ عصبانی ای داشتم چون شرایط و فضای زمانه من را عصبی می کرد با اینکه بدآموزی دارد اما مدرسه را زیاد دوست نداشتم (باخنده) نمی توانم دروغ بگویم، دوست دارم آدم ها با واقعیت ما آشنا شوند.من خیلی شر بودم یعنی بیشتر پسر بودم تا دختر و بیشتر پسرانه زندگی می کردم.

قد نعیمه نظام دوست

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست آمده است قد او 165 سانتی متر است.

عکس دیده نشده از رویا تیموریان در ازدواج اولش

بیوگرافی خانواده نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست و خانواده اشدر بیوگرافی نعیمه نظام دوست درباره ی خانواده اش امده است : در یک خانواده 6 نفره با اصالت گیلکی در شهر تهران به دنیا آمد و در بین چهار خواهر به نامهای نادره نادیا نسترن و نیره فرزند سوم می باشد که سال ها پیش پدرش را از دست داده است.به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده است.

به نظر من به خانواده ای می توان لقب خوشبخت را داد که اعضای آن یکدیگر را دوست داشته باشند و بتوانند حرف دلشان را به یکدیگر بزنند و پدر و مادر مثل یک محور عمل کنند و بتوانند بچه ها را دور هم جمع کنند.

نعیمه نظام دوست و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل نعیمه نظام‌ دوست

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نعیمه نظام دوست درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

نعیمه خانوم نظام دوست هنوز ازدواج نکرده است

شایعه ازدواج نعیمه نظام‌ دوست با عموپورنگ

نعیمه نظام‌ دوست، بازیگر سینما و تلویزیون، در اینستاگرام خود، شایعه ازدواجش با داریوش فرضیایی، معروف به عمو پورنگ را تکذیب کرد.

نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ

او که این روزها در ترکیه به سر می‌برد، در بخشی از این لایو نیم‌ساعته گفت: «چه شایعاتی راه انداخته‌اید در فضای مجازی، عمو پورنگ دوست و همکار عزیز من است. ما با هم ازدواج نکرده‌ایم. لطفا از این شایعاتِ بد دست بردارید. او برادر من است، عزیز من است، پسر من است، ولی شوهرم نیست. مهاجرت هم نکرده‌ام و برای اولین بار است که آمده‌ام این‌جا برای کاری. این‌جا خیلی قشنگ است. منطقه آسیایی استانبول است و ایرانی‌ها کم‌تر این طرف می‌آیند. چون آن طرف شرایط توریستی بیشتری دارد.»

باورتون میشه سپیده خداوردی با این لباسا رفته کوهنوردی ؟

نعیمه نظام دوست و عمو پورنگ

علایق و حقایقی درباره نعیمه نظام دوست

در ادامه بیوگرافی نعیمه نظام دوست مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

شغل دوم نعیمه نظام‌ دوست

اگر دقت کنید اکثر بازیگران شغل دومی هم برای کسب درآمد دارند چون نمیتوان روی بازیگری بعنوان منبع درآمد حساب کرد به همین ترتیب من هم یک مزون کوچک لباس دارم که هر از گاهی از این طریق دوستانم را هم می بینم فعلا به اندازه یک آب باریکه درآمد برایم دارد و در فکر گسترش آن نیز هستم

مزون لباس نعیمه نظام دوست

بیماری چاقی نعیمه نظام‌ دوست

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست میخوانیم : چاقی من ارثی نیست بلکه به دلیل مصرف کورتون به وجود آمد. چند سال قبل به دلیل یک بیماری مجبور به مصرف کورتون شدم، همین قضیه هم باعث افزایش وزن من شد. بعد هم اتفاقات دیگری باعث شد که وزنم روز به روز بیشتر شود. 10 سال است که با بیماری چاقی درگیر هستم، یادم می آید که قبل از آن 60 کیلو بودم..

کاهش 40 کیلویی وزن نعیمه نظام‌ دوست

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست آمده است : در سال 96 خانم نعیمه نظام دوست 43 ساله با عمل اسلیو معده توانست تا 40 کیلو کاهش وزن بدهد که قبل از او نیز بهاره رهنما با همین عمل لاغر کرده بود

چاقی نعیمه نظام دوست

چاقی نعیمه نظام‌ دوست بعد از بالون معده

من بالون معده را برای لاغر شدن انتخاب کردم و پزشکان به من گفتند که موفقیت این عمل 50درصد است. وقتی بالون داخل معده گذاشته می شود حجم معده را می گیرد و باعث می شود کمتر غذا بخورید. اگر غذا زیاد خورده شود معده آن را نگه نمی دارد و غذا را بر می گرداند. من بعد از بالون، آنقدر غذا خوردم که بر بالون غلبه کردم و وقتی آن را برداشتم، معده ام دوبرابر شد.همین هم باعث شد که بیش از پیش چاق شوم. البته تعدادی از کسانی که بالون استفاده کرده بودند را دیدم که چندین کیلو وزن کم کرده بودند اما به نظرم حال خوبی نداشتند. باید همزمان با استفاده از بالون ویتامین مصرف شود و کمبودی از این لحاظ وجود نداشته باشد، یعنی لاغری در عین سالم بودن مفید است وگرنه کم کردن وزن وقتی بی حال و ضعیف شوی که فایده ای ندارد.
انواع و اقسام رژیم ها و ورزش ها را امتحان کردم اما متاسفانه خودم هم نتوانستم ادامه بدهم و به نتیجه مطلوب برسم. ورزش هم می کردم اما پایم شکست و به همین دلیل تنبل شدم، ورزش را رها کردم، از طرفی حال روحی ام به دلیل بیماری یکی از نزدیکانم خوب نبود و همه چیز دست به دست هم داد که من کاهش وزن را رها کنم و روز به روز چاق تر شوم.
مشکل بزرگ من برای چاقی این است که نمی توانم جلوی غذا خوردنم را بگیرم. من زمانی که عصبی، ناراحت یا افسرده می شوم به غذا خوردن پناه می برم و از این طریق می توانم خودم را آرام کنم. هرکسی برای کسب آرامش به چیزی پناه می برد، من به غذا خوردن پناه می برم. من و افرادی مثل من به خوردن معتاد هستیم و با کوچک ترین ناراحتی به سمت غذا خوردن هجوم می بریم. به علاوه مشکل این است که من زمان غذا خوردن به غذاهای پرکالری هم بیشتر تمایل دارم.
عاشق فست فود هستم و وقتی در خیابان هستم دائم بوی غذاهای مختلف وسوسه ام می کند که بروم داخل رستوران و غذا بخورم. به شیرینی هم علاقه خاصی دارم که اگر شیرینی ببینم حتما باید بخورم.
عیادت بازیگران از نعیمه نظام دوست در بیمارستان

مرگ یکی از اقوام نعیمه نظام‌ دوست با بالون

نعیمه نظام دوست خاطره تلخی از یکی از اقوامش اشاره کرد و گفت: متاسفانه همین اواخر، همسر پسرخاله‌ام که خانم جوانی هم بود، عمل بالون را انجام داد که متاسفانه بالون نزدیک قلب باز شده بود و باعث ایست قلبی او و در نهایت مرگش شد.

غذاهای محبوب نعیمه نظام‌ دوست

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست میخوانیم : در میان غذاهای محبوبم رتبه اول برای كباب ترش است ، یعنی هر جا بروم اولین انتخابم كباب ترش است

شغل فردین در اواخر عمرش چه بود ؟

من چاشنی و تركیباتی كه باعث ترشی این كباب می‌ شود را بسیار دوست دارم بعد از آن هم به غذای گیلانی سیرواویج علاقه دارم

غذای محبوب نعیمه نظام‌دوست

زیاد غصه می‌ خورم

من به ظاهر آدم شاد و خندانی هستم اما درونم چیز دیگری جریان دارد ، من زیاد غصه می‌ خورم و برای دیگران دلسوزی می‌ کنم

امیدم را از دست ندادم

زندگی بدون رنج نمی شود و همه این رنج ها هم یک نوع امتحان الهی است ، گاهی اوقات زیر بار مشکلات کم آوردم اما هیچ وقت امیدم را از دست نداده ام

خنده تلخ نعیمه نظام‌ دوست

مسائل زیادی ناراحتم می کند که شاید در ظاهر نشان ندهم اما قطعا ناراحت می شوم و درون خودم نگه می دارم

لبخند روی لب دارم اما همان حکایت است که می گوید: خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است

طنز سخت است

اینکه تو کاری کنی که مخاطب بخندد کار سختی است.مخصوصآ برای بازیگران خانم این سختی بیشتر است چون خیلی از حرکات را نمی توانند انجام دهند و خیلی از صحبت ها را نمی توانند بر زبان بیاورند و باید از یکسری خلاقیت های خودشان استفاده کنند تا مردم را به خنده وادارند.الان مردم دیگر به هر چیزی نمی خندند و به نوعی خیلی دید حرفه ای تری نسبت به طنز پیدا کرده اند و وقتی به یک کار نگاه می کنند کاملا متوجه می شوند که آیا این کار دارد تلاش می کند با لودگی و هجو من را بخنداند یا از طنز موقعیت استفاده می کند.

نعیمه نظام‌ دوست از سفر تا موسیقی

سفر کردن را خیلی دوست دارم چون آدم در سفر تجربه های زیادی کسب و حس خوبی پیدا می کند

عکسی از سارا بهرامی در جنگل پرتقال

اوقات فراغت کوتاه مدت هم اگر مشغول بازی نباشم در فضای مجازی سرم را گرم می کنم ، فیلم دیدن و موسیقی گوش کردن را هم دوست دارم

علاقه نعیمه نظام‌ دوست به نقش جدی

از کارگردانان و تهیه کنندگان می‌خواهم که به من اعتماد کرده و نقشی جدی و تراژیک را به من بسپارند زیرا خیلی دوست دارم چنین نقشی را بازی کنم و سالهاست که این موضوع دغدغه ذهنی من است. به شخصه قول می‌دهم اگر کارگردانی برای نقشی جدی به من اعتماد کند تمام تلاشم را برای ایفای درست و عالی آن انجام خواهم داد.

بعد از سال ها فعالیت در عرصه بازیگری می‌خواهم خودم را با ایفای نقشی جدی به چالش بکشم، همواره در بازیگری مشغول یادگیری هستم و به نظرم ایفای نقشی جدی به این یادگیری بسیار خواهد افزود.

دوستان هنرمند نعیمه نظام‌ دوست

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست میخوانیم : در سینما دوستان زیادی از جمله ماه چهره خلیلی ، مریم امیرجلالی ، الناز شاکردوست و لیدا عباسی را دارد.

مراسم یادبود ماه چهره خلیلی در منزل خانم بازیگر

نعیمه نظام‌ دوست، بازیگر سینما و تلویزیون در حالی که از شدت گریه و ناراحتی به‌خاطر درگذشت ماه‌چهره خلیلی به سختی صحبت می‌کرد، گفت: چه بگویم؟! ماه‌چهره عشق بود، زندگی بود، قوی بود، مهربان بود.

من ماه آذر سال گذشته بود که متوجه بیماری‌اش شدم … آمده بود ایران. گفت من بروم کارهایم را بکنم و برگردم. قرار بود بیاید ایران. خیلی کارها داشتیم که بکنیم اما نشد.

اشک های نعیمه نظام دوست برای ماهچهره خلیلی

۱۳ سال است که ماه‌چهره را می شناختم. سر تصویربرداری سریال «نردبام آسمان» در سال ۸۶ بود که دوستی‌ مان شکل گرفت.

تغییر چهره این بازیگر قبل از انقلاب در گذر زمان

با اینکه ساکن خارج از کشور بود اما زیاد با هم رفت و آمد داشتیم. خیلی عِرق ایران را داشت. ماه‌چهره خیلی ایرانی بود، خیلی.

یادبود ماه چهره خلیلی در منزل نعیمه نظام دوست

تجربه مهم تر است

به نظر من هر دو لازم است اما تجربه نقش موثر تری در موفقیت یک بازیگر برعهده دارد.تحصیل به طور تیوری یک سری اطلاعات به انسان میدهد اما وقتی انسان وارد کار می شود لحظه به لحظه مسایل جدیدی را تجربه میکند و میتواند درس های زیادی کسب کند.هنر محدودیت ندارد و بازیگر در هر کاری که حضور پیدا میکند میتواند از افراد مختلف درس های زیادی را کسب کند و به نوعی هرکار یک دانشگاه برای بازیگر محسوب می شود.

بازی نعیمه نظام‌ دوست برای شهرت

شهرت مقوله است که همه آدم ها دوست دارند به آن دچار شوند و اصلآ خیلی ها مهم ترین دغدغه اشان این است که روزی انسان مشهوری شوند و هر کس که بگوید شهرت را دوست ندارم فکر میکنم دروغ گفته است. شاید شهرت هم یکی از دلایل ورودم به عرصه بازیگری بوده باشد اما مهم ترین دلیلم برای انتخاب بازیگری این بود که از کودکی دوست داشتم شخصیت های مختلف را تجربه کنم و جای انسان های دیگر زندگی کنم.

شروع فعالیت هنری نعیمه نظام‌ دوست از 17 سالگی با تئاتر

هرچی کنکور دادم در رشته هنر قبول نمی شدم و سال ها پشت کنکور بودم(خنده).تا اینکه سال 1370 در 17 سالگی تصمیم گرفتم در آموزشگاه های آزاد دوره بازیگری ببینم و در نهایت مرحوم سروش خلیلی من را به گروه های آزاد تئاتر معرفی کردند و در ادامه با تلاش خودم توانستم بازیگری را ادامه دهم.

عکس لو رفته از مادر الناز حبیبی در شب عروسیش

جوانی نعیمه نظام دوست

ورود نعیمه نظام‌ دوست به تلویزیون

بعد از تجربه دو ساله تئاتر با مجموعه “نوروز 72” داریوش کاردان وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه سال 73 با “ساعت خوش” شانس مهران مدیری خوش درخشید

نعیمه نظام دوست در پشت صحنه ساعت خوش

او در مجموعه ساعت خوش شانس علاوه بر منشی گری صحنه بازیگر هم بود

مدیون سیروس مقدم هستم

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست میخوانیم : سال 75 و در کار “شن های کف رودخانه” با همسر آقای مقدم،خانم الهام غفوری که در آن کار دستیار کارگردان بودند آشنا شدم و از طریق ایشان به آقای مقدم معرفی شدم و همان سال در سریال “روزهای زندگی” با آقای مقدم افتخار همکاری داشتم.

نعیمه نظام دوست در سریال روزهای زندگی

بعد از این سریال در “پلیس جوان” هم با ایشان همکاری داشتم که در این سریال نقش ژینوس بر عهده من بود و فکر می کنم شاخص ترین نقشم بین کارهایی که انجام داده ام همین نقش بود و هنوز هم در خاطر خیلی ها باقی مانده است.

نعیمه نظام دوست در سریال پلیس جوان

آقای مقدم کارگردانی است که سریال سازی را به خوبی می شناسد و ایده ها و نظرات مردم را به خوبی می شناسد و کاملآ میداند که چه چیزی بسازد که به دل مخاطب بنشیند.این خیلی مهم است که یک کارگردان سریالی بسازد که هم نکات فنی را رعایت بکند و هم در عین این که سریع کار میکند کار با کیفیتی ارایه می کند.من وقتی با آقای مقدم کار میکنم اصلآ دغدغه این را ندارم که شاید کار خوب از آب درنیاید یا اینکه نقشم به خوبی دیده نشود و تمام تمرکزم را روی کار میگذارم.شخصآ تعلق خاطر خاصی به خودشان و همسر محترمشان دارم و همیشه خودم را مدیون ایشان میدانم چون همیشه به من اعتماد کرده اند.

مریم معصومی بالاخره به عشقش اعتراف کرد

نعیمه نظام‌ دوست در سال 1388 در 35 سالگی در سریال چار دیواری نیز بازی کرده است. نعیمه نظام‌ دوست این‌بار هم با سیروس مقدم یعنی کارگردان سریال چار دیواری و هنرمندانی چون امیر جعفری، آتیلا پسیانی، مریم امیرجلالی و ناهید مسلمی همکاری داشت.

نعیمه نظام دوست در سریال چار دیواری

نعیمه نظام دوست در سال 1395 در محله گل و بلبل در نقش مادر عمو پورنگ به ایفای نقش پرداخته است.

روزی که احمد و محمد درویشعلیپور به من گفتند برای نقش مادر عمو پورنگ از شما دعوت به کار کردیم خیلی عصبانی شدم که من تو این سن باید مادر عموپورنگ باشم نه اصلا نمیشه ،بعد از اینکه اومدم خونه و مشورت کردم و بهشون گفتم میام نمیدونستم قراره واقعا مادرت بشم و تو بشی پسرم ، جالبه ولی الان واقعا من مامانتم و تو شدی پسر عزیز من و غیر از این نمیتونم تصور کنم ،

من شدم مامان عموپورنگ ،پسرم تولدت مبارک بهترینهارو برات آرزو میکنم ، تو این سالها فهمیدم محبوب قلب بچه ها بودن چه لذتی داره ، و ما هم در کنار تو شدیم محبوب قلب پاک بچه ها ، تازه فهمیدم چه حس خوبی داره طرفدارهای سالهای دورت بشن بچه هایی که فردا مامان و باباهای آینده هستند ، تازه فهمیدم چه لذت داره تو قلب فرشته ها جا داشته باشی ، عموپورنگ تو سوپراستار واقعی قلب این بچه هایی و مرسی که قبول کردی من مامانت بشم و همراهت باشم .

نعیمه نظام دوست در محله گل و بلبل

آخرین کار وی در تلویزیون حضور در سریال “نون خ” بـه کارگردانی سعید آقاخانی بوده کـه عید نوروز ۹۸ از شبکه‌ي یک سیما پخش شد.این روزها هم مشغول بازی در کلبه ی عمو پورنگ است.

استایل عجیب مهرداد صدیقیان در این مراسم جنجال به پا کرد
نعیمه نظام دوست در سریال نون خ

نعیمه نظام‌ دوست در سینما در 33 سالگی

در بیوگرافی نعیمه نظام دوست آمده است : سال 1382 وقتی 29 ساله بود در فیلم “بر بوم زمان” بعنوان دستیار و منشی صحنه حضور داشت تا اینکه سال 1386 اولین بار در فیلم “توفیق اجباری” به کارگردانی محمدحسین لطیفی در قامت بازیگر ظاهر شد.

نعیمه نظام دوست در توفیق اجباری

نعیمه نظام‌ دوست سال 1392 در 39 سالگی برای فیلم “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” به کارگردانی بهروز افخمی توانست در 32مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش دوم زن نامزد شود.

نعیمه نظام دوست در فیلم آذر شهدخت پرویز و دیگران

نعیمه نظام دوست در سال 1396 در فیلم هزارپا هنر نمایی کرد. نعیمه نظام‌ دوست با فیلم پرفروش «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی بر پرده سینماها قرار دارد و انصافا در نقش دختر ساده‌دل و مهربان خانم کمالی بخوبی توانسته خانواده‌های ایرانی را بخنداند.

نعیمه نظام دوست در فیلم هزارپا

نعیمه نظام دوست در فیلم هزارپا

نمی توانم بگویم سینما را به تلویزیون ترجیح میدهم یا بالعکس.مخاطب سینما خاص تر است و در مقابل بیننده تلویزیون عام است و از همه اقشار جامعه مخاطب دارد.بازی در سینما باید از غلو کم تری برخوردار باشد و حس بازیگر باید لطیف تر و ظریف تر باشد اما در تلویزیون باید کمی غلو شده تر بازی کرد.اما در نهایت اگر به طور همزمان یک پیشنهاد تلویزیونی و یک پیشنهاد سینمایی داشته باشم پیشنهاد سینمایی را قبول خواهم کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا