اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

معرفی فیلم آهنگ دو نفره با بازی احمد مهرانفر و فرزاد فرزین

فیلم آهنگ دو نفره فیلمی ایرانی در ژانر کمدی , خانوادگی به کارگردانی آرزو ارزانش است که در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به نمایش درآمد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم آهنگ دو نفره و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم آهنگ دو نفره منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم آهنگ دو نفره چه کسی است؟

کارگردان فیلم آهنگ دو نفره آرزو ارزانش می‌باشد.

خلاصه داستان و موضوع فیلم آهنگ دو نفره چیست؟

در خلاصه داستان فیلم آهنگ دو نفره آمده است: چقدر مسیر زندگیمان با مسیر دود سیگار یکی ست، هردو به سمتی می رود که دلمان نمی خواهد…

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم آهنگ دو نفره چیست؟

در فیلم آهنگ دو نفره احمد مهرانفر , امیرحسین رستمی , بهاره کیان افشار , فرزاد فرزین , علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی و علی برقی به هنرنمایی پرداخته اند.

مشخصات فیلم آهنگ دو نفره

نام فیلمآهنگ دو نفره
کارگردانآرزو ارزانش
تهیه‌کنندهجواد نوروزبیگی
موسیقیامیر توسلی
ژانر
کمدی , خانوادگی
توزیع کنندهفیلمیران
تاریخ‌های انتشار
۳۰ فروردین ۱۴۰۲

دانلود رایگان فیلم آهنگ دو نفره

برای دانلود این فیلم باید منتظر انتشار قانونی آن باشیم.زمان اکران فیلم آهنگ دو نفره از روز چهارشنبه 30 فروردین 1402 در سینماهای سراسر کشور آغاز شد اما زمان پخش آن در شبکه نمایش خانگی مشخص نیست.

لیست بازیگران فیلم آهنگ دو نفره

  • احمد مهران‌فر
  • فرزاد فرزین
  • امیرحسین رستمی
  • علیرضا استادی
  • بهاره کیان‌افشار
  • هادی کاظمی

عوامل فیلم آهنگ دو نفره

کارگردان: آرزو ارزانش
تهیه کننده: جواد نوروزبیگی
نویسندگی: مصطفی زندی
دستیار تهیه کننده: سامان سامانی
موسیقی: امیر توسلی
فیلم‌بردار: روزبه رایگا
تدوین‌گر: سهراب خسروی
دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی
مشاور کارگردان: مسعود اطیابی
سرپرست گروه کارگردانی: مانفرد اسماعیلی
سرمایه گذاران: میترا رستمی و یاسر جعفری
مدیر تولید: امیرحسین نوروزبیگی
صدابردار: عباس رستگارپور
صداگذار: آرش قاسمی
طراح گریم: سودابه خسروی
طراح لباس: ثنا نوروزبیگی
طراح صحنه: محسن غلامی
جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی
جانشین تولید: آرش صالحی
مدیر تدارکات: جواد باقری
عکاس: رامونا میریان
مشاور رسانه‌ای: امید سهرابی

چرا کمند امیرسلیمانی در سن پایین مجبور به عمل زیبایی شد؟

معرفی آرزو ارزانش کارگردان فیلم آهنگ دو نفره

فیلم سینمایی آهنگ دو نفره محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی آرزو ارزانش و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی آرزو ارزانش در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی نیز می باشد او پیش از این این نیز تا کنون هیچگونه فیلم بلندی را نیز کارگردانی ننموده است و تنها در رزومه کاری خود تنها یک فیلم کوتاه را کارگردانی نموده و قرار است که با فیلم آهنگ دو نفره اولین تجربه خود در سینمای ایران را به ثبت رساند که این فیلم در یک ژانر کمدی موزیکال نیز روایت میشود.

معرفی فیلم آهنگ دو نفره

مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر فیلم آهنگ دو نفره از اوایل سال 1399 نیز آغاز گردید و پس از انتخاب صحنه و بازیگران در نهایت در مهر ماه نیز آغاز گردید و پس از 50 روز فیلمبرداری در نهایت، این فیلم در بهمن ماه 1399 فیلمبرداری از سکانس های آن نیز به اتمام رسید و پس از اتمام فیلمبرداری اعلام شد که این فیلم سعی دارد که در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر که در بهمن ماه 1399 نیز آغاز می شود شرکت نماید. اما حضور این فیلم در واقع یک نمایش برای تبلیغ فیلم بود چرا که از پیش از انتشار فیلم در جشنواره میشد فهمید که آهنگ دو نفره هیچ شانسی برای نامزدی و جایزه به واسطه داستان و ژانر خود در جشنواره نخواهد داشت.

مشاور کارگردان این فیلم سینمایی را مسعود اطیابی بر عهده دارد که او خود امروزه به یکی از پرفروش ترین کارگردانان سینمای ایران تبدیل شده است و توانسته با فیلم های کمدی خود، عنوان پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران را نیز به دست آورد.

زندگی رامین راستاد و علاقه ی شدید او به علی دایی

حال اطیابی پس از موفقیت با انفرادی، دینامیت و… در اوایل 1402 و به محض اتمام اکران انفرادی قرار است که با یک فیلم کمدی دیگر وارد سینمای ایران نیز گردد. معمولا همیشه فیلم های مسعود اطیابی پر ستاره بوده و توانسته در گیشه فروش خوبی را نیز به دست آورد.

داستان فیلم آهنگ دو نفره

داستان فیلم آهنگ دو نفره درباره ۲ آدم که داستان‌شان در فیلم با هم به صورت موازی پیش می‌رود و جایی به هم می‌رسند، است. شخصیت اول یک خواننده از سطح مرفه جامعه است که آخرین روزهای قرارداد با برنامه‌ریزش را سپری می‌کند و شخصیت دوم که احمد مهرانفر نقش آن را بازی می‌کند، کسی است که گیر خانواده‌ای افتاده است که از طریق کتاب قانون باج می‌گیرند و اخاذی می‌کنند.چقدر مسیر زندگیمان با مسیر دود سیگار یکیست، هردو به سمتی میرود که دلمان نمیخواهد…

پوستر فیلم آهنگ دو نفره

پوستر فیلم آهنگ دو نفره پوستر فیلم آهنگ دو نفره

تیزر فیلم آهنگ دو نفره

بیوگرافی بازیگران فیلم آهنگ دو نفره

مسعود اطیابی که علاقه خاصی به بازی احمد مهران فر نیز پیدا کرده است و این دو توانسته با فیلم های خود نیز فروش قابل توجهی را در سینمای ایران نیز به دست آورند، اینبار نیز مسعود اطیابی در فیلم آهنگ دو نفره در سمت مشاور کارگردان نیز حضور دارد و احمد مهران فر که پنجمین همکاری خود با اطیابی پشت سر میگذارد و در سال گذشته توانستند عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به دست آورند حال قرار است که با یک فیلم دیگر در اوایل سال 1402 وارد سینمای ایران نیز گردند تا بلکه شاید بتوانند بازهم رکورد خود در فروش را ارتقا دهند.

ماجرای توهین حمید فرخ نژاد بازیگر دو تابعیتی به مردم ایران چه بود؟

در مقابل احمد مهران فر، فرزاد فرزین در فیلم سینمایی آهنگ دو نفره به ایفای نقش خواهد پرداخت که مدت هاست از حرفه خوانندگی خود فاصله گرفته و مدت هاست در سینما و شبکه نمایش خانگی فعالیت می کند. البته در این فیلم فرزاد فرزین در نقش واقعی خود یعنی یک خواننده نسل جوان به هنرنمایی می پردازد. علاوه بر فرزاد فرزین و احمد مهران فر هنرپیشگان دیگری همچون بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، هادی کاظمی، علیرضا استادی، النا حیدری، سهی بانو ذوالقدر، شیرین آقا کاشی، حمیدرضا دشتی، علی برقی و… در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند.

احمد مهران‌فر

احمد مهران فر بازیگر ایرانی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش ارسطو در سریال پایتخت شناخته شده است.مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش های تئاتری را تجربه کرده است.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون نان، عشق و موتور ۱۰۰۰، اقلیما، دربارهٔ الی…، آتش بس، ماجرای نیمروز و بی خود و بی جهت نیز حضور داشته است.

احمد مهران‌فر

فرزاد فرزین

خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا، نوازنده، مجری و هنرپیشه متولد 3 تیرماه 1360 در تهران، فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است. از سال 1377 با ساخت موسیقی برای فیلم کوتاه صادق هدایت طور جدی وارد عرصه موسیقی شد. او تاکنون هفت آلبوم موسیقی منتشر کرده و با خواننده های بسیاری از جمله رضا صادقی، مهدی مقدم، مهدی مدرس، امید آمری و محسن چاوشی همکاری داشته است. آلبوم شراره نخستین آلبوم رسمی اوست که در سال 1383 منتشر شد. در سال های 1385 و 1386 دو آلبوم او با نام های تعقیب و تهدید به صورت غیر رسمی منتشر شد. آلبوم رسمی شوک در سال 1387 دومین اثر رسمی او به حساب می آید که با استقبال مردم روبرو شد و با فروش بیش از 140000 نسخه، در جایگاه پنجم جدول فروش قرار گرفت. پس از اجرای کنسرت های بسیار در سراسر ایران فرزین سومین آلبوم خود را با نام شانس در سال 1388 منتشر کرد که با فروش خوبی همراه بود.

احسان کرمی و ماجرای 41 بار تغییر شغل او

فرزین که به عنوان هنرپیشه هم شناخته میشود در سال 1385 با فیلم سینمایی پسران آجری وارد عرصه سینما شد سپس در تله فیلمی با نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی ایفای نقش کرد. در سال 1389 فیلم سینمایی کنسرت روی آب و در سال 1391 در فیلم سینمایی سگ های پوشالی حضور پیدا کرد. او به عنوان خواننده در فیلم سینمایی سوپر استار و همچینین به عنوان آهنگساز در تله فیلم سه خط موازی (ساخته محسن افشانی) حضور داشته است. با حضور در سریال عاشقانه و اجرای تیتراژ این سریال بیشتر به عنوان بازیگر مطرح شد و در ادامه در سریال های مانکن، ملکه گدایان و فیلم آهنگ دو نفره حضور پیدا کرد.

فرزاد فرزین

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی بازیگر ایرانی است. او به مدت یك دوره هنرجوی كارگاه آزاد بازیگرى به مدیریت امین تارخ، در سال ١٣٨٢ بوده است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم هاتو ببند آغاز کرد.او در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی قاتل اهلی، یک دزدی عاشقانه، مشکل گیتی، نهنگ عنبر و سریال های لیسانسه ها، دودکش و وضعیت سفید حضور داشته است.

بیوگرافی امیرحسین رستمی

بهاره کیان‌افشار

بهاره کیان افشار متولد 1357 ، فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر ، ترانه سرا و هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1385 با بازی در مجموعه کلاه پهلوی آغاز کرد. او عضو فعال مؤسسه بهنام دهش‌پور و سفیر این خیریه است. قطعه تو هستی با صدای بهرام رادان، از سروده های بهاره کیان افشار است. او ترانه‌سرایی پنج قطعه از آلبوم «روی دیگر» بهرام رادان را نیز انجام داده است.

ماجرای ازدواج رضا رویگری با دختری 43 سال کوچکتر از خود!

بیوگرافی بهاره کیان افشار

هادی کاظمی

هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355 در میانه، بازیگر، صداپیشه و کمدین ایرانی است. او از دوران دانش آموزی با حضور در صحنه تئاتر وارد عرصه بازیگری شد. تحصیلاتش را در مقطع لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران به اتمام رساند. از سال 1375 وارد تلویزیون شد ولی با نقش نظام دوبرره در سریال برره به عنوان بازیگر شناخته شد. کاظمی در فیلم های سینمایی قانون مورفی، به وقت خماری، مصادره، امیر، من دیوانه نیستم، ۵۰ کیلو آلبالو، ایران برگر، مجموعه های تلویزیونی علی البدل، زعفرانی، دورهمی، بیدارباش، بهانه ای برای بودن، در چشم باد، مرد دوهزارچهره، باغ مظفر، شب های برره، شبکه سه و نیم، صفر درجه، مهمانان مادربزرگ، پاورچین، مجموعه های نمایش خانگی قبله عالم و شبهای مافیا ، ۱۳ شمالی، سال های دور از خانه، آسپرین، شوخی کردم، شاهگوش، ویلای من، کار کاذب، کلاهبردار، قهوه تلخ، شب به یادماندنی، گنج مظفر، فضانوردان، مجموعه ویدیویی شام ایرانی، مستند من ناصر حجازی هستم، فیلم بمب خنده، تله فیلم های سفید امضا، خواب فروش، بی تابی، گردان آبنبات چوبی، بمانی هفتم حضور داشته است. او همچنین در برنامه خندوانه و انیمیشن فیلم پرندگان خشمگین به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است. هادی کاظمی در سال 1397 با سمانه پاکدل (هنرپیشه) ازدواج کرد.

بیوگرافی هادی کاظمی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. هر وقت کشور دچار اضمحلال میشه هنر هم دچار ابتذال میشه . دقیقا سالهای ۸۸ به بعد تا ۹۳ همینطور بود. کارگردان هایی که معلوم نبود از کجا پیدا شدن خواننده های که ستاره سینما شدن و ….. این دوره دقیقا تکرار همون موقع هست .

  2. نظرتون رو درباره فیلم بنویسید که چهار نفر استفاده کنن. چقدر چرت و پرت میگید آخه

  3. خدایا این فرزاد فرزین چی از جون ما میخواد،خوانندگی کم بود،تو بازیگری ام دهنمونو سرویس کرده

  4. فکر کنم ازین فیلمهایی هست که زورکی میخواد بخندونه و به همچی چنگ میندازه

  5. اصلا شک نکنید فیلمی که فرزاد فرزین توش باشه آشغااااااله !!!
    بابا تو همون به خوانندگیت ادامه بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا