اخبار دیگران

بهترین سایت‌های آموزش سئو

در این مقاله، بهترین سایت‌هایی که برای یادگیری سئو مناسب هستند، معرفی شده‌اند. اگر شما به دنبال یادگیری مباحث مرتبط با سئو هستید، این سایت‌ها به شما کمک خواهند کرد. می‌توانید با مطالعه محتوای این سایت‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های موفقیت آمیز در حوزه سئو را یاد بگیرید و بهبود رتبه وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو به دست آورید.

در این مقاله، بهترین سایت‌های آموزش سئو را به شما معرفی خواهیم کرد، که شامل سایت‌های ایرانی آموزش سئو و سایت‌های خارجی است. سایت‌هایی که در این متن معرفی می‌شوند، رایگان هستند و برای شروع مناسب هستند.احتمالاً شما در حال خواندن این مقاله هستید زیرا با مفهوم سئو آشنایی دارید، اما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مفهوم و کاربرد آن، می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

فیلدهای یادگیری سئو

قبل شروع برخی از مهمترین سرفصل های آموزش سئو را با هم بررسی میکنیم:

  • تحقیق کلمه کلیدی: اختصاص کلمه کلیدی مناسب باعث می‌شود تا سایت شما به مخاطبان هدف نمایش داده شود.
  • بارگذاری محتوای یونیک و سئو شده: محتوای مناسب که طبق اصول سئو است می‌تواند به بالا آمدن سایت در موتور جستجو کمک کند.
  • سئوی داخلی و خارجی و سئوی تکنیکال
  • بک لینک و رپورتاژ
  • آشنایی با موتورهای جستجو: گوگل، بینگ و … همگی از موتورهای جستجو هستند.
  • معرفی انواع افزونه‌های سئویی: افزونه‌های بسیاری برای مدیریت و بهبود سایت ایجاد شده که کاربران با کمک آن‌ها می‌توانند سایت را بهتر مدیریت کنند.
  • مدیریت سایت: شامل نحوه بارگذاری محتواهای مختلف است.

سایت ابزار وردپرس

سایت ابزار وردپرس یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های ایرانی در حوزه وردپرس و سئو است. این سایت در زمینه آموزش ویدئویی وردپرس و سئو فعالیت دارد و برای افرادی که می‌خواهند با وردپرس آشنا شوند و یا می‌خواهند در حوزه سئو تخصص پیدا کنند، مناسب است. این وب‌سایت به صورت رایگان و با کیفیت بالا ویدئوهای آموزشی ارائه می‌کند و در کنار آموزش‌های وردپرس و سئو، راه‌های موفقیت در این حوزه را نیز به شما آموزش می‌دهد.

تجربه سرمایه گذاری استثنایی در ارز دیجیتال فانتوم

آکادمی طراحی سایت وبکیما

آکادمی طراحی سایت وبکیما یک سایت آموزشی در زمینه طراحی وب و سئو است. این سایت در مورد مباحثی مانند سئو، کلاه‌سفید و کلاه‌خاکستری آموزش داده می‌شود. علاوه بر این، دوره‌هایی در زمینه وردپرس و طراحی سایت نیز در این سایت وجود دارند. بیشترین محتوای این سایت در قالب مقالات آموزشی است و همچنین ویدیوهای آموزشی رایگان نیز در اختیار کاربران قرار می‌ دهد:

  • سئو چیست؟
  • سئوی کلاه سفید
  • سئوی کلاه خاکستری
  • ورد پرس

وبسایت مرتضی مهرابی

وبسایت مرتضی مهرابی یکی از وبسایت‌هایی است که به طور اختصاصی به آموزش سئو می‌پردازد. این سایت برای افرادی که قصد یادگیری مفاهیم پایه و متوسط سئو را دارند، مناسب است. در این وبسایت مطالب آموزشی رایگان در مورد تحقیق کلمات کلیدی، سئوی خارجی و محلی، سئو فنی و الگوریتم‌های گوگل ارائه می‌شود. علاوه بر این، وبسایت مرتضی مهرابی دارای دوره‌های آموزشی مفید ویدئویی نیز می‌باشد که به کاربران در یادگیری مفاهیم پیشرفته سئو کمک می‌کند.

مطالب آموزشی این سایت شامل موارد زیر است:

  • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
  • آموزش سئوی خارجی
  • آموزش سئوی فنی
  • آموزش سئو محلی
  • الگوریتم‌های گوگل

به گفته مرتضی بعد از اتمام دور اول ضبط، شروع به آپدیت و شروع تدریس مباحث پیشرفته می کند.

سایت‌های خارجی آموزش سئو

سایت MOZ

سایت MOZ یک منبع قابل اعتماد در زمینه آموزش و به روز رسانی تکنیک‌های سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) می‌باشد. این وبسایت بیش از 20 سال سابقه فعالیت در حوزه سئو دارد و با داشتن بیش از 35 هزار کاربر فعال، در زمینه پرسش و پاسخ درباره سئو یکی از پرطرفدارترین منابع بین کاربران حوزه دیجیتال مارکتینگ است.

چه بازیگرانی خواننده و آهنگ ساز هستن؟

از جمله ابزارهای مفید و معروف سایت MOZ می‌توان به لینک‌اکسپلورر اشاره کرد که به منظور تحلیل لینک‌های یک وبسایت استفاده می‌شود. دامین اتوریتی نیز یکی دیگر از ابزارهای معروف MOZ است که برای ارزیابی اعتبار و میزان قابلیت رتبه‌بندی یک دامنه در موتورهای جستجو به کار می‌رود. اسپم اسکور نیز به منظور اندازه‌گیری میزان لینک‌های خراب و بی‌کیفیتی که به یک وبسایت داده شده است استفاده می‌شود. علاوه بر این‌ها، Fresh Web Explorer ابزاری است که به کاربران امکان می‌دهد تا منشن‌های مرتبط با برند یا وبسایت خود را پیدا کنند و Keyword Explorer نیز برای تحقیق و بررسی کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کل، سایت MOZ یک پلتفرم کامل و حرفه‌ای برای کاربرانی است که در حوزه سئو و بهینه‌سازی وبسایت فعالیت می‌کنند.

ماز یکی از مراجع سئو سایت می باشد و ابزارهای زیادی دارد که روز به روز در حال بیشتر شدن هستند. در ذیل به چند ابزار معروف ماز به صورت خلاصه اشاره می‌کنیم:

  • لینک اکسپلورر: این ابزار برای تجزیه و تحلیل لینک‌های یک وبسایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار جز شناخته‌ترین ابزارهای ماز به شمار می‌آید.
    • Domain Authority (دامین اتوریتی): این عدد میزان اعتبار دامین (دامنه) را با اعداد بین صفر تا صد نشان می‌دهد. عدد بالاتر از اعتبار بیشتری برخوردار است.
    • Spam score: عدد اسپم اسکور بیانگر تعداد لینک‌های خراب و بی‌کیفیتی است که به یک وبسایت داده شده ایت. هرچه درصد اسپم اسکور کمتر باشد، میزان لینک‌های بی‌کیفیت کمتر خواهد بود.
  • Fresh Web Explorer: با کمک این ابزار می‌توان منشن‌هایی که به سایت و برند شما شده است را بیابید.
  • Keyword Explorer: همان طور که از نام این ابزار پیدا است برای تحقیق کلمات کلیدی کاربرد دارد.
آنچه باید درباره جراحی بینی گوشتی بدانید

سایت mangools

سایت یادگیری سئو Mangools، یکی از بهترین وبسایت‌های آموزش سئو است که برای هر دو سطح مبتدی و حرفه‌ای مناسب است. این وبسایت با ارائه آموزش‌های مختلف در زمینه‌های مختلف سئو، ابزارهای سئو و تکنیک‌های جدید، به کاربران خود کمک می‌کند تا بهترین راهکارها و تکنیک‌های سئو را برای بهبود رتبه وب‌سایت خود در موتورهای جستجو بیابند. همچنین، Mangools از ابزارهای مفیدی برای تحلیل و بررسی عملکرد سئو وب‌سایت‌ها برخوردار است که به کاربران این وبسایت کمک می‌کند تا از عملکرد بهتری در موتورهای جستجو برخوردار شوند.

ابزارهایی که سایت mangools در اختیار ما میگذارد:

  • ابزار تحقیق کلمه کلیدی: Mangools KwFinder، ابزار تحقیق کلمه کلیدی است که دقت بسیار بالایی دارد. با کمک این ابزار می توان رقابت پذیری، حجم جستجو کلمه کلیدی و… را متوجه شد.
  • بررسی بک لینک: توسط Mangools LinkMiner انجام میشود. یافتن پیوندهای جدید زمانبر نیست و ایندکس خوبی دارد. این ابزار حتی برای مبتدیان نیز مناسب است و کار با آن دشوار نیست. با کمک آن میتوان اصول ابتدایی آنالیز بک لینک را آموخت.
  • رتبه یابی
  • تحلیل سئوی وب سایت

سایت ahrefs

سایت Ahrefs یکی از ابزارهای محبوب و قدرتمند در حوزه سئو و تحلیل رقباست. این سایت ابزارهای مختلفی برای کسب و کارهای آنلاین ارائه می‌دهد که شامل تحلیل کلمات کلیدی، بررسی رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو، پیدا کردن رقبا و بررسی وضعیت بک‌لینک‌هاست. همچنین، در بخش آموزشی این سایت مطالبی مفید و کاربردی در مورد سئو و تحلیل رقبا ارائه می‌شود که می‌تواند به یادگیری و بهبود استراتژی سئو کسب و کارها کمک کند. این سایت به زبان انگلیسی است و بخش‌هایی از آن رایگان بوده و برخی بخش‌ها نیاز به پرداخت دارند.

نیم نگاهی به وظایف یک مشاور حقوقی

ahrefs یک تحلیل‌گر بک لینک نیز هست. با این ابزار می‌توان رشد ترافیک، لینک‌های دریافتی و … را در سایت خود بررسی کرد. اجازه دهید شما را با برخی از کارایی‌های این وبسایت آشنا کنیم:

  • تحلیل رقبا
  • کمک به بازاریابی
  • ابزارهای متنوع

Backlinco

بکلینکو یک سایت رایگان انگلیسی زبان می باشد که به تازگی تاسیس شده و به عنوان یک منبع مفید و جدید در حوزه سئو شناخته می‌شود. با توجه به تخصص برایان دین در این حوزه، مطالب سایت به خصوص مطالب مرتبط با لینک سازی و سئو محتوا، بسیار مفید و کاربردی هستند. در این وب سایت می‌توانید با استفاده از ابزارهای مختلفی که در دسترس قرار داده شده، مانند ابزار بررسی لینک‌ها و مانیتورینگ کلمات کلیدی، بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجو را تسهیل کنید. همچنین این سایت با انتشار مقالات آموزشی درباره سئو و بهینه سازی وب سایت، می تواند به رشد و بهبود دانش و توانایی سئوکاران کمک کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا