اخبار حاشیه بازیگران

آیا این خانم همسر جدید پژمان بازغی است ؟

جدیدا عکسهایی از پژمان بازغی و یک خانم با لباس عروس در فضای مجازی منتشر شده که در پی این انتشار شایعه شده که این خانم همسر دوم پژمان بازغی است و این عکسها مربوط به عروسی آنهاست اما پژمان بازغی هنوز واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده و آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

همسر دوم پژمان بازغیهمسر دوم پژمان بازغی

همسر دوم پژمان بازغی

همسر دوم پژمان بازغی

بیوگرافی پژمان بازغی

در بیوگرافی پژمان بازغی میخوانیم : او 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.
عکس پژمان بازغی در گذر زمان

برادران پژمان بازغی

در ادامه بیوگرافی پژمان بازغی آمده است : ما سه برادريم، من پسر دوم خانواده هستم، پيام برادر بزرگتر و پرهام برادر كوچكتر؛ جالب اينكه هر سه‌ ما در دانشگاه اميركبير درس خوانديم. پيام در رشته مهندسي شيمي، صنايع غذايي خواند و پرهام در دانشگاه اميركبير، مهندسي صنايع خوانده است.
پژمان بازغی و برادران و پدر و مادرش

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

همسرم «مستانه مهاجر» از تدوين‌گرهای سينماي ايران است كه اصولا تدوين‌گر فيلم‌هاي مستند است اما در عرصه سينما، فيلم‌هاي بماني داريوش مهرجويي، سفر قندهار، آتش‌بس تهمينه ميلاني، زن‌ها فرشته‌اند، كلاغ پر، كنعان، خواستگار محترم و مهمان،وصل مستان و چند فيلم ديگر را كه حضور ذهن ندارم، تدوين‌گري كرده اما مي‌دانم پرونده كاري‌اش از من شلوغ‌تر است. پژمان بازغی و مستانه مهاجر سال ١٣٨۶ در يك فضاي سينمايي با يكديگر آشنا شدند و اين آشنايي منجر به ازدواج شد. حاصل اين ازدواج هم يك دختر كوچك به نام «نفس» است.

آیا برزو ارجمند برای بار دوم پدر شد ؟

پژمان بازغی و همسر و دخترش

پژمان بازغی در مورد ازدواجش میگوید: ازدواج من هم منطقی بود و هم عاشقانه، زیرا هر کسی که بخواهد با یک بازیگر ازدواج کند باید از تمامی مشکلات این کار مطلع باشد و از آن جایی که مستانه مهاجر، همسرم نیز در این عرصه فعالیت می‎کند و از نزدیک دشواری‎های کار ما را می‎داند، ازدواج‎مان منطقی‎تر بود.

ماجرای آشنایی

از نکات خواندنی بیوگرافی پژمان بازغی ماجرای آشنایی او و همسرش است. مجری دورهمی ماجرای عاشق شدن زوج هنرمند را هم سوال کرد. مهاجر پاسخ داد: من عاشق شدم؛ البته باید بگویم که ابتدا پژمان بازغی را دوست نداشتم. ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم. دوست مشترکی داریم که ما را به هم معرفی کرد. وقتی من را به ایشان معرفی کردند، آقای بازغی گفتند: شما تیزر تدوین می کنید؟ (خنده) من هم در جواب گفتم: امیدوارم فیلمتان دست من نیفتد!

در اینجا بازغی با شیطنت و شوخی گفت: اما خودم دستش افتادم (خنده).

مهاجر ادامه داد: پس از آن دیدار اول، با خودم گفتم پس درست فکر می کردم که از پژمان
بازغی بدم می آید. به هر حال، زمان گذشت و ما دوباره یکدیگر را دیدیم و من عاشقش
شدم و البته او هم عاشق شد و نهایتا در سال ۸۴ با هم ازدواج کردیم.

وی علت دوام زندگی مشترکش را «گذشت» دانست و گفت: گذشت معنی مثبت دارد و ریشه این گذشت عشق و دوست داشتن و احترام است.

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر

بیوگرافی مستانه مهاجر همسر پژمان بازغی

خانم مستانه مهاجر متولد سال 1353 و اردیبهشت ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده، خانم مستانه مهاجر از سال 1372 فعالیت های خود را شروع کرده است. او و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شده اند.

عکس دیده نشده از خانه لاکچری صبا راد و مانی رهنما

او تهیه کننده فیلم اسرافیل نیز هست.

نفس بازغی دختر پژمان بازغی

دختر پژمان بازغی نفس در سال ١٣٨٧ متولد شد. دخترم آزاد است هر رشته‌اي را كه دوست دارد انتخاب كند، منتهی در كمال دانش و آگاهي، دلم مي‌خواهد دخترم دنيا ديده شود و با كشورهاي مختلف جهان آشنا شود، اگر دوست داشت در سينما باشد، من مخالفت نمي‌كنم.

پژمان بازغی و دخترش نفس

علایق و حقایقی درباره پژمان بازغی

در مورد مشخصات ظاهری باید گفت قد پژمان بازغی 174 سانتی‌متر و رنگ چشم پژمان بازغی آبی است.

همچنین پژمان بازغی به مهارت‌های سوارکاری، رانندگی و شنا و به لهجه و گویش‌های گیلکی و مازندرانی مسلط است.

ورزش مورد علاقه

پژمان بازغي يك ورزشكار همه فن حريف است، خيلي كم بسكتبال بازي كرده، فوتبال و واليبال را به صورت حرفه‌اي ادامه داد و مدتي هم اتومبيل‌راني… «ورزش جايگاه مهمي در زندگي افراد دارد، عشق من به ورزش، بيشتر بر مي‌گردد به تماشاي مسابقه فوتبال، همان طور كه مي‌دانيد عضو تيم‌هاي واليبال و فوتبال هنرمندان هستم. معمولا براي ديدن بازي‌هاي ملي به ورزشگاه آزادی میروم و اين عشق تا آنجا بود كه در كوران رقابت‌هاي جام‌جهاني 2006 آلمان، همراه تيم ملي فوتبال دو هفته در فرانكفورت آلمان بودم.

تيم ملي فوتبال ايران عشق منه! با فوتباليست‌هاي زيادي هم دوستم، مثل عابدزاده، دايي، جمشيدي، كريمي و… اگر به ياد داشته باشيد براي افتتاح رستوران عابدزاده هم رفته بودم.» پژمان بازغی مي‌گويد: «اي كاش مسئولين آموزش و پرورش به ورزش مدارس بيشتر رسيدگي كنند.» اما شروع ورزش: «در مدرسه با فوتبال و واليبال ورزش را آغاز كردم و البته كمي هم بسكتبال…»

واکنش جنجالی سعید آقاخانی به مسمومیت دانش آموزان

پژمان بازغی در کنار دوستان فوتبالیستش

تیم مورد علاقه پژمان بازغی

من و كامبيز ديرباز، از طرفداران پـرسپوليس هستيــم، داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه هم لطف كرد و ما را جزو اعضاي افتخاري باشگاه پرسپوليس كرده، پيراهن شماره 53 پرسپوليس را به من و شماره 54 را به كامبيز ديرباز اهدا كرد.

پژمان بازغی با لباس پرسپولیس

شهرت پایدار نیست

در دنیای شهرت هیچ چیزی پایدار نیست، همانگونه که ما خیلی از پیشکسوتان دنیای بازیگری را به یاد نمی آوریم. زندگی جاری است و همیشه آدم های جدیدی به این عرصه پا می گذارند و ما باید نسبت به این موضوع واقع بین باشیم و بدانیم شهرت تا ابد همراه آدم نیست.

سکته پژمان بازغی

پژمان بازغی ، شبانگاه جمعه 12 شهریور با حضور در برنامه «دورهمی» از ماجرای ایست قلبی خود ، ترک سیگار و عشق و ازدواج گفت.

او به ماجرای بستری شدن خود در سال گذشته هم اشاره کرد و افزود : «سال گذشته در ماه رمضان مشغول بازی در فیلمی بودم که در بیمارستان ضبط می شد؛ از آن جایی که آسانسورهای این بیمارستان همیشه شلوغ بود ، چند باری از پله ها بالا و پایین رفتم. پس از اتمام کارم نیز به باشگاه رفتم و کمی ورزش کردم و پس از آن نیز برای بازی فوتبال در جام رمضان به ورزشگاه رفتم. در آن زمان من روزی دو پاکت سیگار می کشیدم و گمان می کردم ورزش کردن ضرر آن را جبران می کند ، در حالی که فعالیت زیاد من تنها باعث می شد غلظت خونم افزایش یابد. در حین بازی بودم که به ناگاه بیهوش شدم. در حقیقت 20 ثانیه ایست قلبی کردم و پس از هشت دقیقه ، قلبم دوباره شروع به فعالیت کرد. پس از این اتفاق بود که سیگار کشیدن را ترک کردم.»

عکس لو رفته از همسر اول علی دایی در لندن

پژمان بازغی روی تخت بیمارستان

نافرمانی

پژمان عشقی عمیق و رویايی نسبت به خانواده‌ اش دارد و مايل است افراد خانواده به ساز او برقصند، او نافرمانی را تحمل نمی كند و عقايدش محكم است

فعالیت های تبلیغاتی

پژمان بازغی در زمره  نخستین هنرمندان و  بازیگرانی است که در تبلیغات یک برند چایی و پوشاک حضور داشته است، همین فعالیت او باعث شد مدت ها بازیگران و هنرمندان اجازه حضور در کارهای تبلیغات در این دست را نداشته باشند. البته در نهایت این قانون برای بازیگران برداشته شد و در حال حاضر می بینیم که بازیگران زیادی در این عرصه(پوشاک، ارایشی، بهداشتی و…) فعالیت تبلیغاتی دارند.

او در حال حاضر با برند شیفر که در حوزه کیف و کفش می باشد، به عنوان مدل فعالیت دارد.

عکس مدلینگ پژمان بازغی

نظر پژمان بازغی درباره مالیات هنرمندان

پژمان بازغی گفت: من موافقم که همه ازجمله هنرمندان، مالیات بدهند اما این موافقت مشروط به این است که اگر من هنرمند یا بازیگر، مالیات می‌دهم لااقل در قبالش خدماتی هم دریافت کنم.

پژمان بازغی، بازیگر شناخته شده کشورمان در گفتگویی در واکنش به طرح معافیت مالیاتی هنرمندان و همچنین ساز و کار اجرایی آن گفت: اولاً بگویم من موافقم که همه ازجمله هنرمندان، مالیات بدهند اما این موافقت مشروط به این است که اگر من هنرمند یا بازیگر، مالیاتی هم می‌دهم لااقل در قبالش خدماتی هم به من بدهند.

آرزوی پژمان بازغی

بزرگترین آرزوی من این است که آبرویم جلوی مردم حفظ شود و کارهایم مورد قبول باشد؛ از این رو تلاش می‌کنم این اتفاق بیفتد.

مافیا در سینما

صد در صد در اکران و تولید مافیا وجود دارد؛ به هرحال پول اگر در صنعت و ورزش وارد شود، مافیای خودش را خواهد داشت. من از خیلی پول‌هایی که وارد سینما می‌شود، اطلاعی ندارم اما خیلی از اتفاقات به شکل تبلیغاتی برای بعضی‌ها رقم می‌خورد.

رونمایی متین ستوده از عشق جدیدش پس از طلاق

دستمزد‌های میلیاردی که برخی بازیگران دریافت می‌کنند را من تا به حال نگرفته ام و نمی‌توانم در مورد آن اظهار نظر کنم. شاید هم باشد، اما من پیشنهاد میلیاردی نداشتم، بعید می‌دانم ظرفیت سینما آنقدر باشد که یک بازیگر دستمزد میلیاردی بگیرد مگر اینکه اسپانسر داشته باشد و پول خود را از این طریق تأمین کند.

ما شاهد حضور بازیگران تکراری در فیلم‌های سینمایی هستیم، حتی پوستر‌های فیلم‌ها هم شبیه هم می‌شود. طبیعی است من هم این پوستر‌ها را می‌بینیم، اما بخش آسیب‌شناسی آن واقعا به عهده من نیست، چرا که من نباید درباره آن فکر کنم بلکه مسئولان و کسانی که سیاست‌گذار هستند، باید جواب بدهند؛ چون سینما صنعتی شده و نمی‌توان راجع به آن حرف زد.

سویه سیاسی ندارم

من نه چپی هستم و نه راستی، هیچگاه سویه سیاسی نداشته و ندارم، من رای داده ام و از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم.

جنجال در مورد گلزار

سوپر استار یک مقوله تخصصی و مفصل است و تعریف مشخصی دارد

مثلا می توانم بگویم علی دایی در ورزشمان به آن رسیده و یک سوپراستار ورزشی است اما در سینما نمی توان گفت رضا گلزار سوپراستار است

شروع فعالیت هنری پژمان بازغی

پژمان بازغی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1373 در فیلم اعتراف به کارگردانی مجید فهیم‌خواه بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مرد هزارچهره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پژمان بازغی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون عباس امیری، آذر سلیمی، فریده توکلی و سعید رضایی را تجربه کرد.

پژمان بازغی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است.

او بعد از پایان دانشگاه به تهران رفت و از طریق تست در دفاتر بازیگری موفق شد سال 1387 در سریال آژانس دوستی در یک نقش فرعی ایفای نقش کند. او در این سال با بازی در 4 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم پژمان بازغی در این سال، بازیگری در فیلم به هدف شلیک کن به کارگردانی محمد کتیرایی، فیلم خاطره به کارگردانی نادر طریقت، فیلم فرود در غربت به کارگردانی سعید اسدی و سریال مرد هزارچهره به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

آیا تا به حال همسر امیرحسین رستمی را دیده اید ؟

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پژمان بازغی بازی در سریال مرد هزارچهره بوده است. پژمان بازغی سال 1387 در 34 سالگی در سریال مرد هزارچهره نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. پژمان بازغی توانست با بازی در سریال مرد هزارچهره تجربه بازیگری موفقی برای خَود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، پرویز فلاحی‌پور، علیرضا خمسه و سیامک انصاری بر تجارب او افزود.

پژمان بازغی در مرد هزار چهره

پژمان بازغی علاوه‌بر سریال مرد هزارچهره، سال 1392 در 39 سالگی در سریال سرزمین مادری نیز بازی کرده است. پژمان بازغی این‌بار با کمال تبریزی یعنی کارگردان سریال سرزمین مادری و هنرمندانی چون سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی همکاری داشت.

پژمان بازغی در سرزمین مادری

پژمان بازغی سال 1382 در 29 سالگی برای فیلم دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش توانست در 22مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود. همچنین پژمان بازغی سال 1389 در 36 سالگی برای فیلم ندارها به کارگردانی محمدرضا عرب توانست در 29مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین نقش اول مرد نامزد شود.

پژمان بازغی در دوئل

در این سال‌ها پژمان بازغی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیر آقایی با 8 مرتبه، فرخ نعمتی با 6 مرتبه، مهران رجبی با 6 مرتبه، مریم بوبانی با 5 مرتبه و سید جواد هاشمی با 5 مرتبه بیشترین همکاری را با پژمان بازغی داشته‌اند.

ببینید بیماری ام اس با چهره آتنه فقیه نصیری چه کرد

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی پژمان بازغی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

پژمان بازغی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 66% آثار وی سینمایی و 34% آثارش تلویزیونی است.

پژمان بازغی در آژانس دوستی

اثری که در بیوگرافی پژمان بازغی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال مرد هزارچهره محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی پژمان بازغی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم بلوغ محسوب می‌شود.

برادر کوچکترش هم علاقه زیادی به این پرده نقره ای دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

شما در حال مطالعه بیوگرافی پژمان بازغی در بازیگرآنلاین هستید.برای مشاهده آلبوم تصاویر او با ما در ادامه همراه باشید.

مجری گری پژمان بازغی

آقای بازغی تاکنون مجری 2 برنامه تلویزیونی (چند درجه و کودک شو) بوده است، او همچنین در برنامه تحویل سال 1396 (شبکه 2) در قامت مجری ظاهر شد. او می گوید: برخی به من می گفتند حضور در برنامه های تلویزیونی اعتبار بازیگری من را کم می کند، اما با کمی سبک و سنگین کردن بالاخره کار اجرا را قبول کردم.
پژمان بازغی در کودک شو

کودک شو را دوست دارم

پژمان بازغی: وقتی فهمیدم اهداف تهیه کننده، کارگردان و نویسنده برنامه کودک شو چه چیزهایی هستند، این برنامه به دل من نشست و اجرا را قبول کردم. من یار همیشگی کودک شو هستم و تا جایی که تیم ساخت به اهداف شان پایبند باشد، در این برنامه حضور خواهم داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا