اخبار حاشیه بازیگران

بالاخره عکس عروسی بهنوش هم بختیاری لو رفت

چندی پیش بهنوش بختیاری بازیگر و کمدین مشهور سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود عکس مراسم ازدواج اش را منتشر کرد.تاکنون عکسی از همسر بهنوش بختیاری منتشر نشده است.

عروسی بهنوش بختیاری و همسرش

عروسی بهنوش بختیاری و همسرش

عروسی بهنوش بختیاری و همسرش

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از معدود بازیگران زن ایرانی موفق در عرصه طنز می‌باشد. منشی صحنه‌ای که توانست به‌تدریج در آن‌طرف دوربی هم حضور پیدا کند و توانایی‌هایش را در بازیگری به رخ بکشد. نقش‌آفرینی‌های بهنوش بختیاری را در مجموعه‌های طنز خاطره‌انگیزی مانند «خانه بدوش»، «چارخونه»، «زندگی به‌شرط خنده» و اکثر کارهای مهران مدیری به یاد داریم. او در سینما هم همان‌قدر پرکار بوده است که در تلویزیون. بهنوش بختیاری این روزها یکی از فعال‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران ایرانی در فضای مجازی، بخصوص اینستاگرام است. ابایی از هیچ‌کسی ندارد و بدون پرده حرفش را با مخاطبین به اشتراک می‌گذارد. البته همین اظهارنظرها باعث ایجاد حواشی‌ای برای او شده است. سال‌هاست که بهنوش بختیاری در عرصه مدلینگ و تیزرهای تبلیغاتی هم فعالیت دارد. به‌طورکلی او در زندگی واقعی هم مانند کاراکترهایی که معمولاً بازی می‌کند، پرجنب‌وجوش و خوش‌انرژی است.در ادامه بیشتر با بیوگرافی بهنوش بختیاری آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی بهنوش بختیاری آمده است:وی 29 اردیبهشت 1354 در بیمارستان اقبال تهران از پدر بختیاری و مادری تهرانی به دنیا آمد.

بهنوش بختیاری در کودکی
بهنوش بختیاری در کودکی

کودکی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از علاقه به پزشکی تا مترجمی

در تمام دوره‌های تحصیلی جزو شاگردان درس‌خوان و ممتاز بوده است. او می خواست پزشک شود اما در کنکور قبول نشد خودش می‌گوید وقتی در آزمون پزشکی پذیرفته نشد، افسردگی شدیدی به سراغش آمده است و به اصرار دوستش شقایق سال بعد در کنکور مترجمی زبان فرانسه شرکت کرد و قبول شد.دیگر شغل موردعلاقه بهنوش نوجوان مهمانداری هواپیما بود که خب آن‌هم محقق نشد. در حال حاضر تنها حرفه‌ای که به آن فکر هم نمی‌کرد، بازیگری بوده است. اما خب گردش روزگار بهنوش را به این مسیر سوق داد و او را تبدیل به یکی از زنان مشهور ایرانی کرد.

آیا ازدواج نعیمه نظام دوست با سیاوش مفیدی صحت دارد ؟

در بیوگرافی بهنوش بختیاری لازم به ذکر است : وی که دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد فقط برای اینکه دانشگاه رفته باشد، تأکید می‌کنیم فقط برای اینکه دانشگاه رفته باشد، نه چیزی دیگری، کنکور مترجمی زبان فرانسه داد و قبول هم شد و لیسانسش را هم در همین رشته گرفت.

در بیوگرافی بهنوش بختیاری جالب است بدانید او در همان زمان هم آدم یکجا بنشین نبود و در کنار تحصیل کارهای مختلفی می‌کرد. از خریدوفروش قطعات کامپیوتری گرفته تا فروش لنزهای رنگی و منشی‌گری در آموزشگاه کنکور و … .

قد بهنوش بختیاری

در بیوگرافی بهنوش بختیاری آمده است قد او 157 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده بهنوش بختیاری

در بیوگرافی بهنوش بختیاری درباره ی خانواده اش آمده است : بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

در بیوگرافی بهنوش بختیاری لازم به ذکر است خانواده بختیاری 6 عضو دارد و بهنوش کوچک‌ترین آن‌هاست. او یک خواهر به نام بهناز و دو برادر بزرگ‌تر به نام های بهزاد و بهروز دارد. بهنوش بختیاری در کودکی شیطنت‌های زیادی داشت. خانواده به دلیل اینکه ته‌تغاری بود او را آزاد می‌گذاشتند و او به اصطلاح دیوار راست را بالا می‌رفت. خودش می‌گوید این پر جنب و جوش بودنم به دلیل بیش‌فعالی در کودکی است.

بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش
بهنوش بختیاری در کنار پدر و مادرش

بهنش بختیاری با انتشار تصویر مادر و برادرش بهروز نوشت :

بهروزم…برادرم….جانت سلامت….الهی دردت به جان من بیاد…..همیشه برقرار باشی……..جوون ترها فکر نکنید چون جوان هستید مواظب خودتون نباشید….قلب شوخی ندارد…..قلب همدیگرو نشکنیم…..تمام بیماریهای قلبی و عروقی ناشی از آسیب خوردن به روح و احساس ماست…..قلبتون نشکنه الهی…..قلب منم خیلی شکستن….دعا کنید برای تسکین قلبهامون…….. عیدتون مبارک

عکس زیرخاکی از گلاره عباسی در دوران دبیرستانش
مادر و برادر بهنوش بختیاری
بهنوش بختیاری به همراه خواهرش بهناز بختیاری

ازدواج و وضعیت تاهل بهنوش بختیاری

بیشترین جستجوها در بیوگرافی بهنوش بختیاری درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

بهنوش بختیاری در تیرماه 1386 با محمدرضا آرین، یکی از نویسندگان آثار مهران مدیری ازدواج کرد. همسرش آرین علاقه ای به حضور در جلوی دوربین ندارد.

ماجرای انتساب عکس های مختلف به همسر بهنوش بختیاری

در بیوگرافی بهنوش بختیاری بارها و بارها در برنامه های مختلف و با انتشار پست های متعدد در اینستاگرام درباره عدم علاقه همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شده است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

عکس منتسب به همسر بهنوش بختیاری

یکی از اولین عکس هایی که به همسر بهنوش بختیاری نسبت داده شد این عکس بود که بارها و بارها خانم بازیگر این موضوع را تکذیب کرد و اعلام کرد که هیچ عکسی از همسرش در رسانه ها و فضای مجازی وجود ندارد.

بهنوش بختیاری و مدیر برنامه هایش

یکی دیگر از عکس هایی که به عنوان همسر بهنوش بختیاری معرفی شد تصویر بالا بود که متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری است.

بهنوش بختیاری و همکارش در کمپانی

بهنوش بختیاری با انتشار تصویر بالا نوشت:

ایشون همسر من نیستن….همکار من در کمپانی هستن که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست…

نحوه آشنایی بهنوش بختیاری با همسرش

آشنایی اولیه‌شان به همکاری در مجموعه «جایزه بزرگ» بازمی‌گردد. پس از آن در «چارخونه» بازهم در کنار یکدیگر قرار گرفتند و این بار علاقه‌ای بینشان شکل گرفت که خیلی زود منجر به ازدواج شد.

مراسم ساده ازدواج بهنوش بختیاری

در بیوگرافی بهنوش بختیاری او در یک مصاحبه به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

باورتان میشود این گربه حیوان خانگی فرشته حسینی باشد ؟

فرزندخوانده بهنوش بختیاری

اما شانس با این زوج هنری همراه نبود. بهنوش بختیاری در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد که هیچ‌گاه نمی‌تواند لذت مادر بودن را تجربه کند و قصد دارد سرپرستی کودکی را از بهزیستی بر عهده گیرد. سرانجام یکسال بعد در اسفند 1395 بود که وعده‌ی خود را عملی کرد و سرپرستی دختری به نام یگانه را بر قبول کرد، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند، همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

در بیوگرافی بهنوش بختیاری لازم به ذکر است یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد.

طلاق بهنوش بختیاری

در مصاحبه ای از بهنوش بختیاری پرسیده شد که شایعه شده است طلاق گرفته اید ، آیا این موضوع صحت دارد ؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد : بله این شایعه زشت را شنیده ام . خیر من مدت ۹ سال است زندگی مشترک دارم و خیلی هم از زندگی ام راضی هستم.

قصد جدایی از همسرم ندارم ، لطفا به این شایعات پایان دهید. مصاحبه کننده با دیگر پرسید که آیا اینکه همسرتان در هیچ کجا همراهتان نیست دلیل این شایعه نیست؟ بهنوش بختیاری پاسخ داد : بله همین طور است.

وقتی همسر و همراه یک بازیگر در کنارش نباشد متاسفانه از این شایعات پیش میاید. همسر بنده به دلیل اعتقادات و طرز تفکرش مایل نیست تصویرش جایی منتشر شود  و این موضوع از روز اول ازدواج مان هم بوده و چیز جدیدی نیست.

چرا الناز شاکردوست تا الان ازدواج نکرده است ؟

علایق و حقایقی درباره بهنوش بختیاری

در ادامه بیوگرافی بهنوش بختیاری مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

در بیوگرافی بهنوش بختیاری باید بگوییم که سفر کردن یکی از کارهای مورد علاقه او محسوب می‌شود.

در میان رنگ‌ها هم علاقه خاصی به رنگ بژ دارد. کلن آدم شادپسندی است و می‌گوید هیچ‌وقت نمی‌گذرام کسی در خانواده‌ام لباس تیره بپوشد.

از چلوکباب بگوییم که فن پروپاقرص آن است و قورمه سبزی را به صورت سرد دوست دارد

بهنوش بختیاری در یکی از پست‌های اینستاگرامی‌اش، بهاره رهنما و زهرا عاملی (شاعر) را به‌عنوان سنگ صبور و یاوران قدیمی‌اش معرفی می‌کند. جدای از این، دوستی او با بهاره رهنما سال‌هاست که در محافل عمومی نمایان است.

او همواره در مصاحبه‌هایش گفته که پیشرفت کاری‌اش را مدیون زنده‌یادان حمیده خیرآبادی، اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط بوده و هست

او از علاقه مندان به کار خطاطی است و به قول خودش تنها حسنش سریع انجام دادن کارها است.

همیشه عاشق خواندن شعر بود، اما طبق گفته خودش توانایی شعر گفتن ندارد.

علاقه بهنوش بختیاری به فوتبال

شنا خیلی دوست دارم اما عاشق ورزش فوتبالم اما متاسفانه فوتبال برای خانوم ها باشگاه ندارد، طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیسم هستم و بازی هایش را پیگیری می کنم

پشیمانی بهنوش بختیاری از عمل زیبایی

چندی پیش عکس‌هایی در صفحه مجازی بهنوش بختیاری قبل از عمل بینی توسط خودش منتشر شد. او همیشه عنوان می‌کند از عمل بینی خود پشیمان است. خانم بختیاری در مصاحبه‌ای گفت:

من در سن 19 سالگی عمل بینی را انجام دادم. آن موقع حتی بازیگر هم نبودم. شور جوانی باعث شد تا این تصمیم عجولانه را بگیرم. الان که به عکس‌هایم نگاه می‌کنم می‌بینم بینی من اصلا به عمل نیاز نداشت. اما آن زمان به بینی سربالا علاقه داشتم.

او به دختران جوان توصیه کرد که خودشان را همان‌طور که هستند، دوست بدارند. بختیاری معتقد است زیبایی واقعی در صورت ما نیست، بلکه روحمان باید زیبا باشد.

آیا بوسه سحر زکریا و مهران مدیری در آسانسور صحت دارد ؟

بهنوش بختیاری در عرصه موسیقی

از تلویزیون و سینما و برند و مدلینگ و همه‌ی این‌ها که بگذریم، رد پای بهنوش بختیاری را در موسیقی هم خواهیم یافت. بهنوش بختیاری از کودکی در کلاس‌های آواز شرکت کرده و در سال 1395 به عضویت گروه موسیقی به نام پلاریس درآمد. خانم بازیگر به همراه این گروه در چندین کنسرت نیز حضور داشته است. البته کنسرت‌های مخصوص بانوان.

موسیقی موردعلاقه خودش هم موسیقی کلاسیک است و در میان خوانندگان پاپ ایرانی رضا صادقی، زنده‌یادان ناصر عبدالهی و مازیار را دوست دارد.

عاشق اِبی هستم

من و همسرم عاشق ابی هستیم و من میمیرم براش ، کاریزماشو ، کاراکترشو دوست دارم و با شعرهاش عاشقی کردم و هنرمند محبوب دل من هست

شغل دوم بهنوش بختیاری

حتی شهرت در بازیگری هم نتوانست خانم بازیگر را بی‌خیال فعالیت‌های تجاری‌اش کند.در بیوگرافی بهنوش بختیاری میخوانیم: مدتی یک سالن زیبایی راه‌اندازی کرده بود و مقطعی هم در مجله دیده‌بان به‌عنوان سرپرست مشغول بود. در حوزه‌ی مدلینگ و تبلیغات هم که همکاری گسترده‌ای با محصولات مختلف از خوراک و پوشاک گرفته تا عطر و بدلیجات داشته است. اما او را بیش از همه با پوسترها و تیزرهای تبلیغات برند پوشاک پاندورا می‌شناسیم. طبق ادعا بعضی منابع خانم بختیاری یکی از سهامداران این شرکت نیز می‌باشد.

حواشی بهنوش بختیاری

در بیوگرافی بهنوش بختیاری اگر بخواهیم در مصاحبه‌ها و پست‌های اینستاگرامی او بگردیم، با اظهارات جنجالی و حواشی زیادی روبه‌رو می‌شویم که به نقل چندتای آن‌ها بسنده می‌کنیم. او در یک برنامه رادیوی طعنه جالب‌توجهی به برخی اتفاقات سیاسی کشور زد و گفت: «دوست دارم جامعه‌شناسی بخوانم تا مثلاً بعد از توافق هسته سریع ذوق‌زده نشوم و به عواقب آینده آن فکر کنم. مثلاً درباره اینکه بعد از ترکمن‌چای چه اتفاقی افتاد.» البته این سخنان او تبعاتی داشت و با واکنش تند و توهین‌آمیز یک روزنامه اصلاح‌طلب روبه‌رو شد.

دیدار بهنوش بختیاری با تتلو

چندی پیش هم دیدار او با خواننده زیرزمینی به نام امیر مقصودلو (تتلو) جنجال‌هایی را برانگیخت که توسط خانم بازیگر بی‌پاسخ نماند: «بااینکه در انتخابات از آقای روحانی حمایت کرده بودم ولی با حضور (در جشن تولد یک‌سالگی فارس پلاس) خواستم بگم انتخابات تموم شد و حالا دیگه وقت متحد بودنه. بعد حضورم دیدم آقای تتلو هم به اون جمع پیوستن و خدا شاهد است که روحم از ای حضور ایشان خبر نداشت…گذشت و رفت و توهین‌ها شروع شد و هیچ‌کس پشت من در نیومد و همه فکر کردن من با برنامه‌ریزی اونجا بودم. فکر کردند تفکر من شبیه ایشون شده. فکر کردن من وارد بازی‌های سیاسی شدم و …»

ماجرای رابطه تتلو و پرستو صالحی چیست ؟

بهنوش بختیاری و تتلو

جنجال گرانی گوشت

خانم بختیاری اسفند 1397 در برنامه خیابان جام جم صدا و سیما در مورد تغذیه صحبت می کرد گفت چه بهتر که گوشت گران شد زیرا چیز خوبی نیست

همین جمله کافی بود تا کاربران به انتقاد تند علیه او در فضای مجازی بپردازند

قتل ادمین پیج بهنوش بختیاری

مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده‌است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول با یک زن متاهل (منشی شرکت مقتول) برخوردند که بازداشت شد و اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده‌اند و در حالی که فرضیه‌هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است، آنان رفتارهای نادرست مقتول را انگیزه‌ای برای قتل او دانستند.

بختیاری تصویر یک روحانی را منتشر کرد و نوشت: «حاج آقا همتی روحت شاد… تو فقط فن‌پیج نبودی یک انسان بودی که روزی بهت گفتم بچه آخوند شما که ما رو قبول نداری… گفتی من حجاب قلب شما رو دیدم و حجاب ظاهر در این دوره امری اختیاری است.» او در ادامه افزود: «خدای من، باورم نمی‌شه به خاطر دزدی، شما رو به قتل رسوندن. شکر که شنیدم دستگیر شدن وگرنه قلبم تا ابد می‌سوخت… روحت شاد…»

پلیس اعلام کرد این فرد به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده‌است و با پوشیدن لباس روحانیت بسیاری از افراد از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده‌است. بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری و ویدئو گفته است اطلاعی نداشته که این فرد روحانی نبوده؛ چراکه همیشه لباس روحانیت به تن داشته و همچنین او ادمین نبوده و فقط فن‌پیج بوده‌است.

حمایت بهنوش بختیاری از ترنس ها

اگر فتوای امام خمینی (ره) نبود تغییر جنسیت صورت نمی گرفت ، مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود ، امام خمینی فتوا نمی دادند

عکس دیده نشده از دوران کودکی بازیگر مشهور رهایم کن

حمایتم از افراد ترنس را روی رضایت انجام می دهم و تا زمانی که توان دارم ادامه می دهم

حمایت بهنوش بختیاری از اعدام

در تابستان 1399 خانم بازیگر در اینستاگرامش از حکم اعدام سه معترض حوادث آبان 98 بنام های امیرحسین مرادی ، سعید تمجیدی و محمد رجبی دفاع کرد و نوشت:

این سه نفر باید به سزای عمل خود برسد که ساعاتی بعد در اعتراض گسترده مردم مجبور به حذف آن شد

مهاجرت بهنوش بختیاری

بختیاری در مصاحبه‌ای با یک رسانه داخلی در حالی‌که بسیار ناراحت و عصبانی بود از وضع کاری خود گله کرد. او صراحتا گفت آن‌قدر موقعیت کاری ما در سینما بد است که آدم به فکر مهاجرت از ایران می‌افتد. او که در چند سال گذشته بسیار پرکار بود اکنون از این‌که هیچ کارگردانی انتخابش نمی‌کند، ناراحت بود. بختیاری گفت فکر می‌کنم باید از ایران بروم و جای دیگری مشغول به کار شوم.

جشنواره فجر کاملا سیاسی و سلیقه ای است ، من به چه جرمی نباید از بین 60 فیلم جشنواره در یکی از آنها بازی کنم ؟ چرا انتخاب هیچ کارگردانی نیستم ؟آدم هایی مثل من که 25 سال جوانی مان را برای سینما گذاشتیم باید آنقدر سرخورده باشم که به این فکر باشم از ایران بروم ؟به آدم نقش نمی دهند بعد که می روی تبلیغات می کنی می گویند همش در حال تبلیغات است ، نمی گویند گیر مالی دارد

اختلاف بهنوش بختیاری با سحر قریشی

خانم بختیاری در برنامه تلویزیونی من و شما با اجرای آرش ظلی‌پور گفت:

من سحر قریشی را مثل خواهرم دوست داشتم، اما او از من بد گفت. من با سحر قهرم. با وجود اینکه از نظر سنی از او بزرگترم، اما سحر احترام مرا نگه نداشت و جلوی میلیون‌ها نفر از من بدگویی کرد. بارها تلاش کردم که قضیه را تمام کنم و پیش قدم شدم برای آشتی، اما هیچ تماس تلفنی از خانم قریشی مبنی بر دلجویی نداشتم.

شروع فعالیت هنری بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از دوران دانشجویی علاقه زیادی به کتاب‌خوانی داشت. کتبی مثل انجیل و تورات و نیچه بزرگ‌ترین دستاوردهای او در دوران منشی‌گری‌اش بوده است.

این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟

از تاثیرات همان مطالعات بود یا چیزی دیگری، کم‌کم علاقه به هنر در بهنوش جوان ریشه دواند او تصمیم گرفت مسیر زندگی‌اش را در این مسیر قرار دهد.

بهنوش بختیاری وارد فضایی شده بود که می‌گوید، تا آن زمان هیچ شناختی از آن نداشت. میگوید: به پیشنهاد پسر خاله دوستم شقایق که بازیگر تئاتر بود در کلاس های آموزش بازیگری مهتاب نصیرپور شرکت کردم و آنجا بود که فهمیدم دنیای من ، دنیای هنر است. در آن کلاس ها با نگار عابدی ، سحر صباغ سرشت ، شایسته ایرانی و بهاره مشیری همکلاسی بودم که الان هر کدام در عرصه هنر موفق هستند.

این کلاس‌ها معرف و مقدمه حضور او در اولین سریال تلویزیونی‌اش شدند.

نخسین بازی حرفه ای بهنوش بختیاری

بختیاری اولین بار سال 1375 وقتی 21 ساله بود با معرفی خانوم نصیرپور در سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان بازی کرد و نخستین بار 20 هزار تومان که رقمی نبود دستمزد گرفت

پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی در سال 76 اولین تجربه بازیگری بهنوش بختیاری در سینما بود.

بعد از آن‌هم در یکی دو مجموعه دیگر حضور کوتاهی داشت. اما اگر این‌ها را دوره اول بازیگری او حساب کنیم، می‌توان گفت دوره موفقی نبود او را تا مدتی از هنرپیشگی دور کرد.

عکس قدیمی بهنوش بختیاری در فیلم پشت دیوار شب

حضور بهنوش بختیاری در پشت‌صحنه

بهنوش بختیاری وقتی اولین حقوق بازیگری‌اش که بیست هزار تومان بود را گرفت، عطای این حرفه را به لقایش بخشید و تا مدتی بی‌خیال بازیگری شد. او می‌گوید: «با خودم گفتم بازیگری که برای من نه کار دارد، نه پول، پس رهایش کنم بروم کاری پشت‌صحنه پیدا کنم. حداقل درآمد بهتری دارد. همین شد که بازیگری را رها کردم و منشی صحنه شدم.» بهنوش بختیاری در میان سال‌های 80 تا 84 به‌عنوان منشی صحنه در آثاری همچون «مهمان مامان»، «پشت دیوار شب»، مجموعه «هزاران چشم» و … حضور داشت.

موهای سبز رنگ این خانم بازیگر سوژه همه شد

بازگشت بهنوش بختیاری و شهرت

 آشتی بهنوش بختیاری با بازیگری توسط رضا عطاران صورت گرفت. سال 1383 سر فیلم ازدواج صورتی بعنوان منشی صحنه بود که رضا عطاران تماس می گیرد و با اصرار برای حضورش در سریال خانه به دوش وی را راضی می کند.

پیشنهاد عطاران برای بازی در سریال طنز «خانه‌به‌دوش» دوره جدیدی را در زندگی بهنوش بختیاری رقم زد. همان سریال بود ک نام او را بر سر زبان‌ها انداخت و اولین جرقه شهرت در زندگی اش روشن می شود

بهنوش بختیاری در سریال خانه به دوش

سال بعد هم در «جایزه بزرگ» به مهران مدیری پیوست و تبدیل به عضو ثابت سریال‌های مدیری شد. سریال‌هایی ازجمله «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «گنج مظفر» و «شوخی کردم».

بهنوش بختیاری در سریال شب های برره

بهنوش بختیاری با استایل بازیگری خاص و طنازش خیلی زود به شهرت رسید و خود را به‌عنوان یک بانوی کمدین ایرانی ثابت کرد. فعالیت او در تلویزیون تا همین امروز به‌صورت مداوم ادامه پیدا کرده است و تقریباً هرسال با یک مجموعه به خانه‌های مخاطبین ایرانی می‌آید.

بختیاری برای بازی در مجموعه‌ی کودک و نوجوان «محله گل‌وبلبل» برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره سه‌ستاره تلویزیون شد.
بهنوش بختیاری در برنامه کودک محله گل و بلبل

بهنوش بختیاری در سینما

بهنوش بختیاری در سال 1387 شروع طوفانی در سینما داشت و در 6 فیلم سینمایی حضور پیدا کرد. بهنوش که در تلویزیون شهرت و محبوبیت قابل‌توجهی پیدا کرد بود، با سیلی از پیشنهادات سینمایی روبه‌رو شد. بهنوش بختیاری پس از ورودش به سینما همواره از پرکارترین بازیگران در این حیطه بوده است.

او برای بازی در فیلم سینمایی «من» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن از سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر شد. بختیاری در آن ملودرام اجتماعی هم کاراکتری تقریباً طناز داشت.

این خانم جوان در آغوش بنیامین کیست ؟
گریم متفاوت بهنوش بختیاری در فیلم من

کارگردانی بهنوش بختیاری

شاید باورتان نشود ولی کارگردانی هم. در سال 93 فیلم مستند «فصل انگور» به کارگردانی بهنوش بختیاری تولید شد که به مسئله حواشی بازیگران سینما و تلویزیون می‌پرداخت. موضوع این فیلم ابتدا قرار بود خودکشی باشد که بختیاری به دلیلی برخی حساسیت‌ها از این مضمون صرف‌نظر کرد. مستندسازی یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم بازیگر است او اعلام کرده که فعالیتش در این حوزه را ادامه خواهد داد.

بهنوش بختیاری در دنیای اجرا

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است.

برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.

شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا