اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای لال شدن لیندا کیانی چه بود ؟

 لیندا کیانی در کودکی تجربه ی لال شدن را به علت یک سانحه داشته است .وی روی آنتن تلویزیون از اتفاقی ناگوار در کودکی اش گفت: در دوران دبستان روبروی مدرسه ما در آبادان بمب زدند که بر اثر آن مدتی لال شدم .

ماجرای لال شدن لیندا کیانی چه بود ؟

لال شدن لیندا کیانی

او گفت که برای اینکه بازی با دختر خاله ام حالم را بهتر کند به خانه  آنها در آریاشهر رفتیم که همان روز برق نیروگاه آلسوم را زدند . پشت پنجره بازی می کردیم که با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم . خوب یادم هست که آن روزها چه اتفاقاتی می افتاد.

ماجرای لال شدن لیندا کیانی چه بود ؟

بیوگرافی لیندا کیانی

در بیوگرافی لیندا کیانی آمده است : لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او دارای یک خواهر و 4 برادر است.

تحصیلات لیندا کیانی

 او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

قد لیندا کیانی

در بیوگرافی لیندا کیانی آمده است قد او 164 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده لیندا کیانی

در بیوگرافی لیندا کیانی درباره خانواده اش میخوانیم : او در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد.

خانواده لیندا کیانی در گذر زمان

لیندا کیانی میگوید : تمام زندگی من مادرم است. اگر بداخلاقی می‌کنم خودش می‌داند که با تمام وجودم خیلی دوستش دارم.

لیندا کیانی و مادرش

لیندا کیانی و مادر و برادرش

ازدواج و وضعیت تاهل لیندا کیانی

پرجستجوترین مطلب در بیوگرافی لیندا کیانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

الناز شاکردوست بدل آنجلینا جولی شد

لیندا کیانی متاهل است و در برنامه کودک شو  در 5 خرداد 1399 اعلام کرد که چند ماهی است که در 39 سالگی ازدواج کرده است.از وضعیت ازدواج و همسر لیندا کیانی اطلاعات دقیق تری در دست نیست.

او می گوید: ازدواج مسئولیت بزرگی روی دوش آدم می گذارد و هر چه که سن و سالم مان بالاتر می رود پذیرش ازدواج سخت تر می شود، به نظر من زندگی مشترک اتفاق جذابی است اما هر چه در سن پایین تر صورت پذیرد، بهتر است.

ماجرای رابطه لیندا کیانی با ایمان حضرتی

اولین روزهای سال ۹۲ بود که عکسی از لیندا کیانی در کنار آقایی که کمتر شناخته شده بود منتشر شد و حکایت از ازدواج لیندا کیانی داشت . لیندا کیانی در این عکس در کنار ایمان حضرتی ایستاده بود و با دست به دست شدن عکس ، فضای مجازی و رسانه ها از آن به عنوان عکس لیندا کیانی و همسرش نام بردند. تا اینکه لیندا کیانی در یک مصاحبه این شایعه خاتمه داد و با صراحت اعلام کرد که ازدواج نکرده و آن عکس جنجالی مربوط به پشت صحنه یک تله فیلم است و واقعا ماجرایی در میان نبوده است.

لیندا کیانی و ایمان حضرتی

علایق و حقایقی درباره لیندا کیانی

در ادامه بیوگرافی لیندا کیانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ماجرای لال شدن لیندا کیانی در کودکی!

آبادانی هستم و زمان جنگ با خانواده به تهران آمدم. کلاس اول ابتدایی روبروی مدرسه ما در تهران بمباران شد و مدتی لال شدم! حتی چند روز به خاطر دوری از این حوادث، به خانه خاله ام رفتیم، اما آنجا هم بمب زدند و دوباره با موج انفجار وسط اتاق پرت شدیم.

دیدار لیندا کیانی با حسین پناهی

یکی از بهترین احساس هایی که همواره در زندگی ام داشته ام همنشینی و هم صحبتی با آدم های بزرگ و متفاوت بوده است

آیا این سرآشپز معروف همسر بهاره کیان افشار است ؟

یکی از همان آدم های بزرگ که مصاحبت کوتاه ولی تاثیر گذاری با او داشتم حسین پناهی بود، مرد بزرگی که هر یک خطش برای من فلسفه است

زندگی و سادگی خط به خط شعرهایش قدرت تکان دادن آدمها را دارد، دیدارم با او کوتاه بود اما تک تک حرفهایش در ذهنم مانده است

روراستی لیندا کیانی

حسادت در من خیلی کم است و خیلی رو راست هستم. به نظرم باید با سیاست‌تر زندگی کنم؛ یک جا‌هایی باید زیرکی بیشتری داشته باشم.

لیندا کیانی در برزیل

در بیوگرافی لیندا کیانی جالب است بدانید لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

لیندا کیانی در برزیل

دغدغه وجود خدا

در کودکی تنها دغدغه فکری ای که داشتم وجود خدا بود

شب و روز را دنبال چگونگی وجود خدا می گشتم، هزار سوال بی جواب در اینباره داشتم که هیچ کس پاسخی برای آنها نداشت

یادم است کلاس چهارم ابتدایی بودم خواهر دوستم گفت هر جوابی در زندگی بخواهی به دست بیاوری باید فلسفه بخوانی! به همین دلیل با پشتکار بسیار فلسفه خواندم.

کارتون مورد علاقه لیندا کیانی

یکی از کارتونهای مورد علاقه ام جودی آبوت (بابا لنگ دراز) است، کارتونی که هر چند بار هم نگاه کنم برایم تکراری و خسته کننده نمی شود و هنوزم می بینم

لیندا کیانی در عرصه مدلینگ

نکته جالب در بیوگرافی لیندا کیانیاین است که او مثل بسیاری از بازیگران، به کار مدلینگ مشغول است و از چند سال قبل برای برند‌های مختلف تبلیغ می‌کند.

دلیل انصراف هانیه توسلی از جشنواره فجر چه بود ؟

لیندا کیانی در عرصه مدلینگ

لیندا کیانی در عرصه مدلینگلیندا کیانی در عرصه مدلینگلیندا کیانی در عرصه مدلینگلیندا کیانی در عرصه مدلینگ

لیندا کیانی در عرصه مدلینگ

ماجرای کشف حجاب لیندا کیانی

اخیرا در فضای مجازی خصوصا در اینستاگرام اخبار زیادی از کشف حجاب بازیگران منتشر می شود که یکی از آن ها مربوط به خانم لیندا کیانی بود که چند عکس با پوشش های غیر متعارف از وی پخش شد که به گفته بسیاری آن عکس ها فتوشاپ بوده است.

کشف حجاب لیندا کیانی

باند بازی در سینما

در سینما هر کس که بازی باند را بلد است، در فیلم ها حضور دارد. اما هر کس که بازی را بلد نیست، باید مثل من لطمه بخورد. دیده ایم که اگر یک روز 8 فیلم اکران شود، برخی بازیگران در فرش قرمز هر 8 فیلم حضور دارند و کسانی که مثل من بازی باند را بلد نیستند در خانه می نشینند.

حسن فتحی گفت بازی تو را دوست ندارم!

جالب اینجاست که لیندا کیانی تاکنون دو بار پیشنهاد حسن فتحی را برای بازی در سریال‌هایی مثل «زمانه» و «شهرزاد» رد کرده است. او در مورد دلیل نپذیرفتن پیشنهاد بازی در شهرزاد می‌گوید: « خیلی دوست داشتم با آقای فتحی کار کنم ولی نقشی که قرار بود در این سریال بازی کنم دچار یکسری تغییرات شد که باهم به این نتیجه رسیدیم که من در این کار بازی نکنم. نقشی که ابتدا نوشته شده بود، برای من هم اتفاق خوبی می‌توانست باشد اما بعدها خاصیت اصلی‌اش را از دست داد و من نتوانستم آن را بازی کنم.»

همچنین قرار بود در سریال زمانه نقش ارغوان بازی کنم، جلوی دوربین هم رفتم و یک ماه روی نقش خودم تمرکز کرده بودم و مرتب به دادگستری می رفتم تا با کار وکالت و حقوق آشنایی پیدا کنم اما در آخر حسن فتحی گفت که بازی مرا دوست ندارد و من خیلی از دست او دلخور شدم اما بعدها که زمان گذشت ناراحتی ام از بین رفت.

نقاشی لیندا کیانی

در بیوگرافی لیندا کیانی آمده است  او در هنرستان کمال الملک یکسال دوره سیاه قلم دید و حالا برای دل خود گاهی از طبیعت بی جان یا ماهی ها نقاشی می کند

سانسور سینما اینبار گریبان مونا فرجاد را گرفت

تجربه تلخ با پرستاران

سریال پرستاران تجربه تلخی بود چرا که حالتی از دیکتاتوری در پشت صحنه وجود داشت و من اصلا آن کار را دوست ندارم، همه چیز آن پروژه کارمندی بود

لیندا کیانی در پرستاران

همیشه امیدوارم!

به طور کلی شخصیت خوشحالی دارم، چیزی که بیشتر از همه آزارم می دهد مسائل کاری است اما من در بدترین شرایط هم امیدوار بوده ام، اگر هم روزی مرا در سینما راه ندهند کاری دیگری انجام می دهم. می توانم فیلمنامه بنویسم یا به شکل دیگری فکر کنم و زندگی ام را ادامه دهم.

ناگفته های لیندا کیانی

  • طرفدار تیم پرسپولیس می باشد
  • عروسک جناب خان را به کلاه قرمزی ترجیه می دهد
  • دست پخت خیلی خوبی در آشپزی دارد
  • از بین ثروت و علم ، ثروت را انتخاب می کند
  • دوست دارد دو سه تا فرزند پسر داشته باشد
  • دست فرمون خوبی دارد

شروع فعالیت هنری لیندا کیانی

بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد

او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند

لیندا کیانی در جلوی دوربین

در سال 1386 وقتی 27 ساله بود با معرفی محمدرضا شریفی نیا وارد سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان شد و با نقش مهتاب مورد توجه قرار گرفت.با بازی در نقش یک دختر شرور و فراری که عصیانگری‌های او به یکی از چالش‌های اصلی زنجیره تبدیل شده بود؛ نقشی که با خودش و دیگر نقش‌هایی که بعدها بازی کرد، زمین تا آسمان فاصله داشت! و فقط یک‌بار در کارنامه‌اش تکرار شد.

وفاداری فردین به این زن زبانزد همه شده بود
لیندا کیانی در سریال ساعت شنی

شاید همین مسئله نیز باعث شد که اغلب کارگردان‌ها بیشتر برای نقش آرام و متین سراغ او بیایند. شاید اگر بعدها، بازی در «زمانه» حسن فتحی یا «شهرزاد»ش را قبول می‌کرد، مسیر بازیگری‌اش تغییر پیدا می‌کرد و در نقش‌های متفاوت‌تری هم ظاهر می‌شد. هرچند خودش معتقد است که در «نفس گرم» محمدمهدی عسگر پور، متفاوت‌تر از نقش‌های دیگرش ظاهرشده است.

لیندا کیانی در سریال نفس گرم

شانس بازیگری در کودکی

او می گوید که در سن 9 سالگی به یکباره شانس باریگر شدن را به دست آورده است.روزی برای جشن تولدش دوستش آماده شده بود که برنامه تغییر می کند و باید با مادرش به یک مهمانی دیگر بروند. اصرار زیادی می کند که با مادرش نرود.

اما فایده ای ندارد و در نهایت مجبور می شود همراه مادرش برود. از خانه که خارج می شوند یک گروه فیلمبرداری مشغول کار بوده اند که دنبال دختری همسن و سال لیندا کیانی بودند. برای همین سریعا با مادرش صحبت می کنند و آدرس و شماره منزلشان را می گیرند.

چند عکس هم از لیندا کیانی می گیرند و این موضوع باعث خوشحالی مادرش می شود اما به قول خودش قسمت نبود در آن زمان بازیگر شود و قبل از اینکه گروه با او تماس بگیرند آدرس منزلشان تغییر می کند و این شانس را از دست می دهد.

ورود لیندا کیانی به سینما و شهرت

سینما بستر امنی برای بازیگر جنوبی نبوده است. حضور در یکی دو اثر ناموفق سینماییُ لیندا کیانی را بیش‌ازپیش در انتخاب نقش‌ها حساس و حتی دچار وسواس کرده است. کیانی در سال 87 با «آقای هفت‌رنگ» وارد سینما شد.

دست و پنجه نرم کردن مهناز افشار با بیماری اش
لیندا کیانی در آقای هفت‌رنگ

بعدازآن او تنها در 4 فیلم سینما به ایفای نقش پرداخت که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به «ماجرای نیمروز» و «اکسیدان» اشاره نمود.

لیندا کیانی در اکسیدان

ماجرای نیمروز توسط آقای محمدحسین مهدویان ساخته شد و در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلم را دریافت نمود

این فیلم درباره ی گروه مجاهدین خلق بود که در اوایل دهه ۶۰ به کار تروریستی دست می زدند
لیندا کیانی در اکسیدان

لیندا کیانی همچنین با «خجالت نکش» اولین ساخته رضا مقصودی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد.

لیندا کیانی در خجالت نکش

کیانی علت کم‌کاری‌اش در سینما را این‌گونه شرح می‌دهد: «سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می‌بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می‌پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی‌آید؟

واکنش جنجالی اشکان خطیبی به اعتراضات

لیندا کیانی بعد از حضور کوتاهی در مجموعه‌های «گارد ساحلی» و «ساعت شنی» به «روز حسرت» سیروس مقدم می‌پیوندد. در «روز حسرت» بود که او به‌عنوان بازیگری مستعد و نوپا شناخته شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد. بعد از آن لیندا کیانی تقریباً در تمام سریال‌های سیروس مقدم حضور داشت.

لیندا کیانی در سریال روز حسرت
لیندا کیانی در سال 1388 در سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم در کنار پوریا پورسرخ و آتیلا پیانی و در نقش رویا ایفای نقش کرد.رستگاران داستان آدم های زیادی است؛ آدم هایی که هر کدام ماجرایی دارند و در 53 قسمت سریال، هر چند قسمت یک بار داستان یکی از آنها را می بینیم. اما اتفاق های اصلی سریال در یک ساختمان 5 طبقه می افتد. یکی از طبقه ها، تقریبا ً طبقه مرکزی است؛ یعنی مهم ترین اتفاق های داستان به آدم های آن طبقه مربوط می شود.
لیندا کیانی در سریال رستگاران
لیندا کیانی در سال 1387 تا 1390 با سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله و به نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله در شبکه سوم سیما دیده شد. داستان این سریال از این قرار است: به هنگام شروع موشک باران تهران از زمستان 1366 اعضای خانواده ای پرجمعیت که تقریباً همه با هم قهر هستند و اختلاف دارند برای دوری از حملات دشمن ساکن باغ مادرشان در روستایی واقع در حومه تهران می شوند. روستایی که مدرسه اصلی آن تبدیل به محل اسکان بخشی از اهالی جنگ زده شده است.
لیندا کیانی در سریال وضعیت سفید
لیندا کیانی در سال 1390 در سریال تا ثریا ساختهٔ سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری در کنار بازیگرانی همچون آزیتا حاجیان و هومن سیدی در نقش دختر ثریا ایفای نقش کرد.
تا ثریا روایتگر زندگی ثریا است: پیرزنی به نام ثریا (آزیتا حاجیان) که پانزده سال پیش شوهر خود را از دست داده است، در بیمارستانی مشغول به پرستاری است. او با سرهنگ (همایون ارشادی) که یکی از بیمارها بوده است، آشنا می شود و پس از درمان او، پنهانی با یکدیگر ازدواج می کنند. او مبلغ هنگفتی را به پسر سرهنگ (مهران احمدی) قرض می دهد و قرار می شود که سود پول را نیز از او بگیرد…
لیندا کیانی در سریال تا ثریا
لیندا کیانی پس از سریال های وضعیت سفید و تا ثریا در سال 1391 در سریال پلیسی ماتادور با کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی به ایفای نقش پرداخت. پیش تولید این مجموعه از تیر 1391 آغاز شد. سربال ماتادور در هفته ناجا در مهرماه سال 1392 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
خلاصه داستان:یک مقام اروپایی برای شرکت در کنفرانسی درباره انرژی اتمی به ایران می آید. گروهی تروریستی شامل یک زن و دو مرد که در زمینه ایجاد ناامنی و فضای رعب و وحشت در کشورهای در حال توسعه فعال هستند، برای به هم ریختن برنامه های این کنفرانس در ایران دست به تعدادی از فعالیتهای تروریستی خطرناک می زنند. نیروهای پلیس برای جلوگیری از خرابکاریهای این تروریستها وارد عمل می شوند و…
لیندا کیانی در فیلم ماتادور
پایتخت 2 نام مجموعه تلویزیونی (سریال) است که در ایام نوروز سال 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. لیندا کیانی در این سریال در نقش خانم فدوی ایفای نقش میکرد. این فیلم ساختهٔ سیروس مقدم است. این سریال در ادامه سریال موفق پایتخت که در سال 1391 پخش شد ساخته شد. تهیه کننده فیلم را هم الهام غفوری برعهده دارد.
لیندا کیانی در سریال پایتخت

مهرآباد نام سریالی کمدی اجتماعی است که سید فرید سجادی حسینی آن را کارگردانی کرده است. این سریال قرار بود با نام طهران نو ساخته شود که پس از شروع کار نام آن به مهرآباد تغییر کرد. تهیه کنندگی این کار نیز بر عهده علی تقی پور بوده است. تصویربرداری این سریال از آذر ماه 1391 آغاز شد و در خرداد 1391 به پایان مرحله تصویربرداری رسید و در اردیبهشت 1392 از شبکه تهران پخش شد.

خلاصه داستان : سریال مهرآباد روایتگر زندگی کیا مقدم است که پس از 12 سال دوری از وطن و شکست در زندگی زناشویی برای پیگیری کارهای شخصی به کشور باز می گردد ولی در همان بدو ورود با اتفاقی روبه رو می شود که زندگی خودش و بسیاری را تحت تاثیر قرار می دهد.
لیندا کیانی در سریال مهرآباد

مجموعه‌های «کشیک قلب»، «چرخ‌وفلک» و «پرستاران» از تجربه های حضور او در تلویزیون بوده است، که هر سه محصول شبکه یک سیما می‌باشند.

وفاداری فردین به این زن زبانزد همه شده بود
لیندا کیانی در سریال کشیک قلب
لیندا کیانی در سریال پرستاران

جدیدترین و آخرین کار تلویزیونی لیندا کیانی سریال دلدادگان می باشد. کاری از منوچهر هادی. سریال دلدادگان داستان زندگی یک دختر جاه طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک (آرش مجیدی) می شود. در ادامه داستان ، مالک بطور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می شود و با آن ها همکاری می کند.در این سریال لیندا کیانی در نقش فرزانه هنرنمایی کرده است.

لیندا کیانی در سریال دلدادگان

درخشش لیندا کیانی در سریال مانکن

مانکن مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی پخش شد که بازی زیبا و درخشان لیندا کیانی در نقش ژیلا به عنوان کارمند سابق اخگر، دوست همتا، معشوقه بهرام، مادر سینا همراه شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا