سریال ایرانی

معرفی سریال قهوه ترک جایگزین سریال پوست شیر

«قهوه ترک» عنوان تازه‌ترین سریال شبکه خانگی است که با انتشار قسمت آخر سریال «پوست شیر»، پلتفرم فیلم‌نت از آن رونمایی کرده است. این سریال به عنوان جایگزین «پوست شیر»،از چهارشنبه، ۳ خرداد ساعت ۸ صبح منتشر شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال قهوه ترک و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال قهوه ترک منتشر شده را می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال قهوه ترک در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال قهوه ترک چه کسی است؟

سریال قهوه ترک توسط علیرضا امینی کارگردانی شده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال قهوه ترک چیست؟

در خلاصه داستان سریال قهوه‌ترک آمده است که می شنوی؟ نبایدم بشنوی! چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه! چرا؟ چوت تریجح میدن پرنده توی قفس بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرن!اما نه! من هر طور که شده از این قفس بیرون میام و خودمو نجات میدم، من پرواز می خوام! حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم.

اسامی بازیگران سریال قهوه ترک در نقش های اصلی چیست؟

سارا رسول‌ زاده، حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده از بازیگران سریال قهوه ترک هستند.

مشخصات سریال قهوه ترک

نام سریالقهوه ترک
کارگردانعلیرضا امینی
تهیه کنندهمحمد شایسته
نویسندگانمحمد رضایی‌راد، نغمه ثمینی
ژانردرام، اجتماعی
تاریخ انتشارچهارشنبه، ۳ خرداد ساعت ۸ صبح
توزیع کنندهفیلم نت

دانلود رایگان سریال قهوه ترک

دانلود رایگان سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک با بازی حامد بهداد جایگزین سریال پوست شیر شده و از چهارشنبه، ۳ خرداد ساعت ۸ صبح منتشر شد.

آخرین اخبار از ساخت سریال سلمان فارسی و معرفی بازیگرانش

پلتفرم فیلمنت در حال حاضر «سیاه چاله» را جمعه ها، سریال «آوای جادویی» را پنجشنبه ها، سریال «دیو و ماه پیشونی» را سشنبه ها و «ناتو »را دوشنبه ها در حال پخش دارد.

لیست بازیگران سریال قهوه ترک

  • حامد بهداد
  • سارا رسول‌زاده
  • امیر جعفری
  • مجتبی پیرزاده
  • محمد ولیزادگان
  • امیر نوروزی
  • بهاره کیان‌افشار
  • شاهرخ فروتنیان
  • عرفان ناصری
  • فرید سجادی‌حسینی
  • پیام احمدی‌ نیا
  • ایپک تن الجای
  • سلطان ساروهان
  • مهمت پولات

مجتبی پیرزاده در سریال قهوه ترک امیر جعفری در سریال قهوه ترک

عوامل سریال قهوه ترک

  • تهیه کننده: محمد شایسته
  • نویسنده: محمد رضایی
  • براساس طرحی از : نغمه ثمینی و محمد رضایی راد
  • کارگردان: علیرضا امینی
  • مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی
  • طراح صحنه: بابک کریمی طاری
  • صدابرداری: وحید مقدسی
  • مدیران تولید: سید علی ساداتیان و علیرضا شایسته
  • تدوین: حمید نجفی راد
  • موسیقی: مسعود سخاوت‌دوست
  • طراحان لباس: رعنا امینی و تیام اسکندری
  • طراح گریم: سایه غلامی
  • مدیر صداگذاری و میکس: حسین قورچیان
  • جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی
  • سرپرست گروه کارگردانی: روزبه سجادی حسینی
  • مدیر اجرایی تولید ترکیه: افسانه دوچی

معرفی علیرضا امینی کارگردان سریال قهوه ترک

علیرضا امینی در دهم دی ماه سال ۱۳۴۸ در اراک به دنیا آمد و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

امینی در سال ۱۳۷۲ فعالیت هنری خود را با کارگردانی فیلم‌های کوتاه شروع کرد و سپس کار حرفه‌ای خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان با فیلم زمانی برای مستی اسب‌ها (بهمن قبادی) ادامه داد.

علیرضا امینی تجربه بازی هم دارد و در فیلم صنم نقش آفرینی کرده است. ایشان در سال ۱۳۷۹ کار جلوه‌های ویژه فیلم هفت پرده را انجام داد و در سال ۱۳۸۰ فیلم‌نامه نامه‌های باد را نوشت و آن را کارگردانی و تدوین کرد. او موفق شد سیمرغ بلورین بهترین اثر هنر و تجربه را از بیست و یکمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

چالشی که امین زندگانی را به دردسر انداخت چه بود؟ + فیلم

امینی سپس فیلم‌های کنار رودخانه، دانه‌های ریز برف کنار رودخانه، زمان می‌ایستد، فقط چشم‌هاتو ببند و استشهادی برای خدا را ساخت. وی در ۱۳۸۸ فیلم موفق هفت دقیقه تا پاییز را کارگردانی کرد و توانست دیپلم افتخاری بهترین کارگردان را از بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

علیرضا امینی جایزه بهترین فیلم برای دانه‌های ریز برف از جشنواره فیلم پوسان ـ دوره هشتم (۲۰۰۳-کره جنوبی)، جایزه بهترین دستاوردهای هنری برای دانه‌های ریز برف از جشنواره بین‌المللی فیلم تسالوینکی ـ دوره چهل و چهارم (یونان)، تقدیرنامه هیئت داوران برای دانه‌های ریز برف از جشنواره فیلم لوکارنو ـ دوره پنجاه و ششم (سوئیس) و جایزه محیط زیست هیئت داوران جوانان برای دانه‌های ریز برف از جشنواره فیلم لوکارنو ـ دوره پنجاه و ششم (سوئیس) را در کارنامه هنری خود دارد.

معرفی سریال قهوه ترک

شبکه نمایش خانگی این روزها جای سریال‌های طنز و یا اجتماعی شده است که کارگردانان سعی می‌کنند تا متفاوت‌تر از یکدیگر عمل کنند. این تفاوت گاه به محتوای داستانی خاص آنها برمی‌گردد، نظیر سریال پوست شیر که مخاطب را با سوال‌های در ذهن از یک قسمت به قسمت دیگر برای تماشا ترغیب می‌‌کرد و یا همانند سریال خون سرد که به سراغ اقتباسی از آزاد از سریالی معروف رفته بود. این انتخابات باعث ایجاد تنوع در موضوعات سریال‌های ایرانی می‌شود.

بخش مهمی از ماجراهای «قهوه ترک» در ترکیه ضبط شده و از این رو به نسبت سریال‌های اخیر شبکه نمایش خانگی حال‌وهوای متفاوتی دارد.

سارا رسول‌زاده که پیش‌تر در سریال‌هایی مثل «عاشقانه»، «خونسرد» و «نجلا» بازی کرده بود، حالا نقش اصلی سریال «قهوه ترک» است. مجتبی پیرزاده هم که این روزها به خاطر بازی در نقش منصور سریال «پوست شیر» بسیار مورد توجه قرار گرفته، دیگربازیگر اصلی «قهوه ترک» است که در کنار حامد بهداد نقش‌آفرینی می‌کند.

معرفی سریال رهایم کن؛ اثر تازه ای از خالقان سریال موفق می‌خواهم زنده بمانم

نکته قابل توجه در جمع بازیگران سریال حضور امیر نوروزی است که بعد از دو سریال کمدی «مردم معمولی» و «روزی روزگاری مریخ»، حالا در این سریال نقشی جدی بر عهده دارد.

در قسمت های پیشین قهوه ترک چه دیدیم؟

در قسمت ۱ قهوه ترک بیشتر با کارکترهای اصلی قصه آشنا شدیم و در این واقع این اپیزود شرخ شخصیت اصلی داستان که یک زن زخمی ترک وطن کرده که در ترکیه به سر می برد (با بازی سارا رسول زاده) می باشد. سریال جدید قهوه ترک روایت زندگی و دنیای متفاوت دو خواهر دو قلو به نام های ترانه و طنین است. بر خلاف طنین که بسیار آرام و موجه به نظر می رسد ترانه سر پر شر و شور و عصیان گر و بی پروا و جسوری دارد. ترانه (با بازی سارا رسول زاده) پرستار بیمارستان است اما بخاطر آن چه که اتفاق افتاده و هنوز بر ما معلوم نیست کارش را از دست می‌دهد.

رونمایی از کاراکتر حامد بهداد و امیر نوروزی در قسمت چهارم سریال علیرضا امینی

در سه قسمت ابتدایی سریال «قهوه ترک»، داستان بیشتر روی ماجراهای گذشته ترانه با بازی سارا رسول‌زاده به عنوان شخصیت اصلی سریال، خانواده، مهاجرت و پسر گمشده‌ای به اسم پرهام متمرکز بود. در این چند قسمت در سکانس‌هایی کوتاه با مجتبی پیرزاده در نقش پرهام و امیر جعفری هم در نقش اورهان آشنا شدیم وحالا در قسمت چهارم، با ورود حامد بهداد، امیر نوروزی و اپیک تن‌الجای، بازیگر زن ترک، ماجراها وارد فاز جدیدی شده است.

حامد بهداد به عنوان مرد ثروتمندی به اسم دانیال آذین معرفی می‌شود که سایه‌به‌سایه ترانه می‌رود و آنقدر مهربان و صمیمی برخورد می‌کند که ترانه با وجود اینکه از او می‌شنود که پرهام وجود خارجی ندارد و از دستش عصبانی می‌شود، باز هم کنارش می‌ماند. با اینکه در فضای نا امن سریال اینطور به نظر می‌رسد که محبت آذین بی‌دلیل نیست اما بهداد طوری از پس معرفی این نقش برمی‌آید که می‌توانیم به ترانه حق بدهیم که با تمام دلایلی که برای عدم اعتماد دارد با او همراه شود.

مروری بر پروژه های گرانقیمت و توقیف شده کمال تبریزی

یکی از نکات جالب قسمت چهارم سریال «قهوه ترک»، گریم متفاوت امیر نوروزی در نقش مردی افغانستانی است. نوروزی که این اواخر در سریال «روزی روزگاری مریخ» با نقش کمدی اسی شناخته می‌شد حالا در قالب مردی افغانستانی بسیار قابل‌قبول به میدان آمده. نوروزی به رسم برخی افغانستانی‌ها، سبیل و بخشی از ریش روی چانه‌اش را تراشیده و بقیه صورتش پر از ریش است. نوروزی در این قسمت نقش چندانی در سریال ندارد. فقط خیلی کوتاه معرفی می‌شود و به ترانه هشدار می‌دهد که به هیچ‌کس اعتماد نکند.

در این قسمت از بازی اپک تنولجای، بازیگر زن سریال‌های مشهور ترکی هم رونمایی شد. او نقش رئیس یک پانسیون را دارد که آذین ترانه را در آنجا اسکان می‌دهد. می‌دانیم مدت‌هاست آذین را می‌شناسد اما هنوز اطلاعات دیگری درباره او به دست نیاورده‌ایم.

خلاصهٔ داستان سریال قهوه ترک

داستان شکل متفاوتی دارد. در ابتدا شاهد دیدن دو خواهر دوقلو به نام‌های ترانه و طنین هستیم که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه هم هستند اما روحیات آنها زمین تا آسمان تفاوت دارد. طنین دختری آرام و منطقی است و در برابر او ترانه بی‌پروا و سرکش به نظر می‌رسد. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که ترانه از طریق فضای مجازی با پسری به نام پرهام آشنا می‌شود. او که پرستار است، کارش را از دست می‌دهد و با یک گروه موسیقی خیابانی همکاری می‌کند. پرهام جوانه رویایی را در دل ترانه می‌کارد که برای رسیدن به آن هر خطری می‌کند.

ترانه برای رسیدن به پرهام ابتدا به ترکیه می‌رود و قصد دارد بعد از آن به آلمان سفر کند اما ورق برمی‌گردد و شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود. این خلاصه سریال قهوه ترک است که عنوان کردیم.

معرفی کامل سریال ترکی خانواده زیبای من

زمان پخش سریال قهوه ترک

ژانر سریال قهوه ترک ماجرایی و درام است. این اثر از تاریخ 3 خرداد 1402 شروع شد و چهارشنبه‌ها ساعت 8 صبح بر روی پلتفرم فیلم نت قرار می‌گیرد. تعداد قسمت های سریال قهوه ترک تاکنون یک قسمت است.

پوستر سریال قهوه ترک

پوستر سریال قهوه ترک

پوستر سریال قهوه ترک

پوستر قسمت دوم سریال قهوه ترک

پوستر قسمت دوم سریال قهوه ترک

تیزر سریال قهوه ترک

ویدیویی که در آستانه آغاز پخش سریال «قهوه ترک» منتشر شده است، نشان می‌دهد که سارا رسول‌زاده در این سریال نقش دو خواهر دو قلو را ایفا می‌کند و ترانه اصلی «قهوه ترک» را هم روزبه نعمت‌الهی خوانده است.

بیوگرافی بازیگران سریال قهوه ترک

سارا رسول زاده در نقش ترانه و طنین

سارا رسول زاده بازیگر اهل ایران متولد 18 شهریور سال 1368 است. او در مقطع کارشناسی رشته مدیریت صنعتی فارغ التحصیل شد و سپس در کارشناسی ارشد کارگردانی خواند. این هنرپیشه بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با مجری گری در برنامه ترمه طلا نخستین بار در قاب تلویزیون دیده شد. سپس سارا رسول زاده را نخستین بار در شبکه نمایش خانگی و سریال عاشقانه دیدیم. پس از آن نیز سریال تلویزیونی نجلا باعث معروف شدن این بازیگر شد‌. خانم رسول زاده در سریال‌ خون سرد نیز ایفای نقش داشت و نقش اصلی سریال ایرانی قهوه ترک است.

سارا رسول زاده در نقش ترانه و طنین

حامد بهداد

حامد بهداد با نام اصلی حامد صابری بهداد هنرپیشه، خواننده، نوازنده، عکاس، تهیه کننده و بوکسور است. او سال 1352 در مشهد به دنیا آمد. دوران خردسالی را در خیابان جیحون تهران گذراند. با شروع جنگ تحمیلی به همراه خانواده به نیشابور رفت و دوران راهنمایی را در آنجا سپری کرد. دبیرستان را در مشهد به اتمام رساند. در دوران نوجوانی مدتی به ورزش بوکس مشغول شد و در مقطع نوجوانان استان خراسان مقام آورد. بعد از دیپلم در رشته لیسانس بازیگری تئاتر دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد و به تهران آمد. سال 1379 رامبد جوان او را برای بازی در فیلم سینمایی” آخر بازی” به همایون اسعدیان معرفی کرد که برای نقش آفرینی در این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او از شاگردان استاد سمندریان بوده و تاکنون با کارگردانان بزرگی از جمله ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و… را داشته است. حامد بهداد به عنوان خواننده میهمان در چندین آلبوم و کنسرت گروه موسیقی دارکوب حضور داشته است. او سال 1386 نمایشگاه عکاسی با موضوع «کادر و اتفاق در سینما» بر پا کرد.

فصل دوم سریال «زخم کاری» بعد از سیزده قسمت به آخر راه رسید

بیوگرافی حامد بهداد

امیر جعفری

امیر جعفری متولد شهریور ماه1353 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان فرا گرفت. فیلم سینمایی نان عشق موتور 1000 در سال 1380 نخستین تجربه سینمایی اش بود. سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد.مجموعه های کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوهٔ ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کارهای جعفری در تلویزیون هستند. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم های سینمایی بی پولی، کیفر، نفوذی، زاپاس، اکسیدان، زیرنظر، گشت ٣، مجموعه های نمایش خانگی شهرزاد 2 و 3 ، ممنوعه، جیران و یاغی حضور داشته است.

بیوگرافی امیر جعفری

مجتبی پیرزاده در نقش پرهام

مجتبی پیرزاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.او در سال ۱۳۹۸ برای بازی در فیلم تومان نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.پیرزاده در فیلم های سینمایی بسیاری همچون تومان، مجبوریم، غلامرضا تختی و شکستن همزمان بیست استخوان حضور داشته است.

بیوگرافی مجتبی پیرزاده

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

20 دیدگاه

  1. حامد بهداد خیلی بازیگر درجه یک و جذابی هست که به پختگی خیلی خوبی تو بازیگری رسیده ولی متاسفانه چتد وقت اخیر سریالایی که بازی کرده مثل دل و سرگیجه و… اصلا خوب نبودن امیدوارم تو این کار بدرخشه❤️

  2. ناامید شدم🤦🤦🤦 آخه چرا قسمت آخر پوست شیر رو لو دادید💔 منصور که رفته ترکیه دوباره🤦🤦🤦

  3. انصافا چرا انقدر انتخاب بازیگر ها ضعیف شده؟ این خانم رسول زاده بازیش فاجعه ست. خیلییی مصنوعی بازی میکنه. این همه بازیگر خوب داریم.

  4. این کار باید خیلی خفن باشه مخصوصا با وجود بودن در ایران و ترکیه قطعا جذاب هست امیدوارم بترکونه حامد خان بهداد و امیر خان جعفری 🔥🔥

  5. دمت گرم فیلم نت به وضوح داره از فیلیمو بهتر عمل می‌کنه تعداد کارای بالا و با کیفیت خواهشاً همینجوری ادامه بدید نه مثل فیلیمو تا یکم مخاطب جمع کرد دیگه خودشو خراب کرد

  6. دل و سرگیجه ک حامد بهداد بود اصلا فیلمای جذابی نبودن امیدوارم این قهوه ترک جذاب باشن،حیف حامد بهداد ک تو فیلمای سطح پایین بازی کنه

  7. سینمای خانگی افتاده دست یعده بازیگر خاص.همشون تکراری هستن از مافیا میرن توی دست به مهره از اونجا میرن ارتش سری از اونجا میرن ناتو و بعدش نیوکمپ و…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا