اخبار حاشیه بازیگرانبازیگران قدیمی

کنایه تند و تیز نازنین بیاتی در فضای مجازی جنجالی شد

نازنین بیاتی عکسی از خود در کنار جواد عزتی در پشت صحنه سینمایی «فرشته‌ها باهم می‌آیند»، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. بیاتی در توضیح این عکس نوشت: «فیلم در پی درک متقابل و گفتگو و نهایتاً همدلی بود. آنچه امروز با منافع ملی، دلگرمی برای ایران و محوریت ایران گره خورده است که صرفاً در آرامش به دست می‌آید.»

کنایه نازنین بیاتی

کنایه نازنین بیاتی

نازنین بیاتی و دوستانش

عکسی جالب و دیدنی از نازنین بیاتی بازیگر سرشناس ایرانی با یک استایل اروپایی در یک کافه لاکچری در کنار دوستانش منتشر شد.

عکس لو رفته از نازنین بیاتی و دوستانش در یک کافه لاکچری

بیوگرافی نازنین بیاتی

زمانی که تنها 23 سال داشت بازیگری در سینما را آغاز کرد و در اولین فیلمش درخشید. نازنین بیاتی برای بازی در «دربند» جوایز مهمی را کسب کرد. این در صورتی بود که هیچ‌گاه آموزش آکادمیک بازیگری ندیده بود. بیاتی از بازیگران خوش آتیه سینمای ایران است. او را بیشتر در نقش دخترهای آرامو سربه‌زیر دیده‌ایم. معصومیتی که شاید از فرم چهره‌اش می‌آید در تمام کاراکترهایش هویداست. از مهم‌ترین فیلم‌های نازنین بیاتی می‌توان به «رخ دیوانه»، «طعم شیرین خیال» اشاره کرد. در سال 93 او یکی از شگفتی‌های فهرست پول‌سازترین بازیگران سینمای ایران بود. بیاتی جوان که تازه سه سال از آغاز فعالیت سینمایی‌اش می‌گذشت، هشتمین بازیگر و سومین بازیگر زن این فهرست (برای بازی در رخ دیوانه) بود.

در بیوگرافی نازنین بیاتی آمده است : او متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی نازنین بیاتی

او از سنین کودکی نقاشی می‌کرد و به‌تدریج با دیگر هنرهای تصویری آشنا شد. بیشتر اوقات فراغت خود را هم در گذشته و هم ‌الان با دیدن فیلم، نقاشی و یا مطالعه می‌گذراند. بیاتی رشته گرافیک را برای تحصیل در دبیرستان انتخاب کرد و پس از آن به تئاتر روی آورد. او برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صحنه وارد دانشکده تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن شد. فعالیت نازنین بیاتی تا آن سال‌ها بیشتر در حوزه‌های تجسمی ، طراحی لباس ، صداپیشگی بود و در کنار آن تجربه خیلی کوتاهی در بازی تئاتر داشت

بهاره رهنما با پیرسینگ های جدیدش جنجال به پا کرد

قد نازنین بیاتی

در بیوگرافی نازنین بیاتی آمده است قد او 160 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده نازنین بیاتی

در بیوگرافی نازنین بیاتی درباره ی خانواده اش میخوانیم : مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است .

وضعیت تاهل و ازدواج نازنین بیاتی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نازنین بیاتی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

نازنین بیاتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

علایق و حقایقی درباره نازنین بیاتی

در ادامه بیوگرافی نازنین بیاتی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

نازنین بیاتی از نقاشی تا بیزینس

نقاشی را از کودکی شروع کردم و دیپلم گرافیک دارم ، اوقات فراغت کتاب می‌ خوانم ، فیلم می‌ بینم یا نقاشی می‌ کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگری دارم

علاقه نازنین بیاتی به سینما

یکی از علاقه های شخصی من دیدن فیلم در سینماست ، سعی می کنم با دوستان به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود بروم

شباهت نازنین بیاتی به ترانه علیدوستی

در خیلی محافل مجازی و غیرمجازی سینمایی گل‌ها صحبت از شباهت نازنین بیاتی به ترانه علیدوستی به میان آمده است. بیاتی در مورد مقایسه‌اش با علیدوستی این‌گونه اظهارنظر می‌کند: «برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه علیدوستی هستم. بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست.» شاید بازی در نقش دخترانی پاک و زخم‌خورده وجه تشابه این دو بازیگر جوان و بااستعداد سینمای ایران است.

ماجرای بچه دار شدن پانته آ بهرام از شایعه تا واقعیت

شباهت نازنین بیاتی به ترانه علیدوستی

دوستان هنرمند نازنین بیاتی

در بیوگرافی نازنین بیاتی  آمده است : پگاه آهنگرانی و الهام کردا از دوستان صمیمی او بعد از ورود به سینما هستند.

نازنین بیاتی و پگاه آهنگرانی

ظرفیت بالای شهرت

دوستان قدیمی من می‌ گویند از وقتی که بازیگر شدی تغییر نکردی و خودت را برایمان نگرفتی ؛ فقط تجربه‌ ات در اینکار بیشتر شد ؛ حتی با دوستانم گرم‌ تر هم شدم

خیلی راحت همه جا می‌ روم ، اتوبوس و مترو سوار می‌ شوم و با مردم زندگی می‌ کنم خوبی‌ اش این است که دیگر مانند قبل وقت بطالتی ندارم

پر انرژی هستم

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که میخواهم خیلی زود برسم. مثلاً وقتی دارم نقاشی می‌کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد ۲۴ ساعت پای آن بایستم انجامش میدهم. ولی اصولا در نقش هایي که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده. مثلاً در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است.

یا آن جاییکه خودرو دور ۳۶۰ میزند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلمهای هیجانی هم بازی کنم چون احساس می‌کنم بیشتر تخلیه می‌شوم.

در رابطه با دوستانم در بعضی از شرایط این عجول بودن و تندتند رفتار کردن هست؛ اما در بعضی جمع ها تا کمی احساس امنیت یا اسانی نکنم تبدیل به یک آدم آرام می‌شوم. بطور کلی بستگی به موقعیتی که در آن قرار می‌گیرم دارد.

نازنین بیاتی دختر سر به زیر و آرام

هر بازیگری دوست دارد که نقش های متفاوتی را امتحان کند و خودش را محک کند، من خیلی سعی کردم که با انتخاب هایم از قالب یک دختر معصوم و سر به زیرو بیرون بیایم

تیپ جدید سمیرا حسن پور و همسرش غوغا کرد

نقش مورد علاقه نازنین بیاتی

دوست دارم اگر فیلمی بازی می کنم حرفی برای گفتن داشته باشد مثلا فیلم طعم شیرین خیال سال 93 را خیلی ها دوست نداشتند ولی خودم دوست داشتم

علاقه نازنین بیاتی به تقلب

در بیوگرافی نازنین بیاتی  جالب است بدانید او دورران تحصیل آدم متقلبی بوده است. نازنین بیاتی میگوید : تقلب در دوران تحصیل را دوست داشتم ، برایم جذاب بود ، شده بود که درس را بخوانم اما همیشه تقلب را بعنوان زاپاس همراه خودم داشتم

یک بار موقع امتحان داشتم تقلب می کردم. مراقبِ خودم ندید اما مراقب کلاس روبرویی من را دید. داشتم به دوستم می گفتم که به آن یکی دوستم تقلب برساند که دیده مراقب دارد نگاهم می کند. وقتی دیدم همه چیز لو رفته شبیه آدم هایی رفتار کردم که انگار دارند با خودشان حرف می زنند. خلاصه مراقب آنقدر از این کارم خنده اش گرفت که کاری به کارم نداشت و چیزی نگفت.

نازنین بیاتی از فوبیا تا ژانر مورد علاقه

فوبیا ندارم اما از مار یا خزنده ها کلا حالم بد می شود ، از ارتفاع نمی ترسم و وسواسی هم ندارم

من معمولا برای فیلم یا سریال دیدن تمام ژانرها را دنبال می کنم اما خب کمدی را یک مقدار سخت تر می بینم ، باید خیلی تعریف درباره اش شنیده باشم

هزینه برای مداحان

خانم بیاتی در مورد ماه محرم می گوید: به جای پرداخت میلیاردها تومان به مداحان برای گریاندن شما ، آن را هزینه خنداندن یتیمی کنید

بسیاری بخاطر این جمله ، او را محکوم به توهین به محرم و امام حسین کردند …

ماجرای ازدواج کریستیانو رونالدو در عربستان چیست ؟

دوست داری چه قانونی وضع کنی؟

دوست داشتم قانونی باشد که ارتباط مستقیم با انسانیت و ارزش هاي انسانی داشته باشد و برای تمام انسان هاي دنیا باشد. یعنی اگر من بعنوان نازنین بیاتی هر جای دنیا رفتم این قانون انسانی در جریان باشد و ربط به نژاد و جنسیت و ثروت و مذهب و رنگ پوست و… نداشته باشد. شاید قانونی وضع میکردم به اسم «انسانیت» که هر شخصی ارزش هاي انسانی را رعایت نمیکرد جریمه می شد.

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی

در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند.

اما بهروز شعیبی در صفحه اینستاگرام خود عکس او را درج کرد و در زیر آن نوشت:

بازیگر جوان و انسان آرام، متین و مهربان. در سیانور و گلشیفته باهم همکاری داشتیم….حتی فرصت نشد قسمت ششم که در آن بازی داشت را ببیند.رحمت خداوند را برایت آرزو می کنمسفر بخیر سورنای عزیزباز هم ما ماندیم و دلتنگی

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

در بیوگرافی نازنین بیاتی  آمده است : او  علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

آرزوی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

طراحی صحنه یا طراحی لباس؟

بین طراحی صحنه و لباس ترجیح می‌دهم یکی را انتخاب کنم. چون باید روی یکی از انها تمرکز باشد. قبلا طراحی لباس انجام داده ام. یک کار هم بود که هم طراحی لباس کردم، هم صحنه و حتی صدای عروسک هم بودم اما به خاطر تولید و تهیه کنندگی بد و غیر حرفه ایش انصراف دادم.

آیا پدر شدن جواد عزتی واقعیت دارد ؟

همچنین طراحی لباس تئاتر را بیشتر دوست دارم چون در انتخاب رنگ و مدل لباس دست طراح بازتر است.اما در سنیما و تلویزیون محدودیت هایي وجوددارد. به خاطر این‌که تو داری برای کاری که قرار استکلی آدم آنرا ببینند طراحی میکنی. شاید با آن چیزی که تصور می‌کنی نتوانندارتباط برقرار کنند ولی در تئاتر دستت خیلی بازتر است.می‌توانی یک دفعه یک رنگ تند یا یک مدل عجیبی طراحی کنی. برای همین طراحی لباس تئاتر برایم جذابتر است.

نازنین بیاتی در فضای مجازی

من تا یک سال پیش اصلا در فضای مجازی به شکل عمومی حضور نداشتم. بعد از یک مدتی آنقدر تعداد صفحات فیک به نام زیاد شد و حاشیه ها و خبرهایی که در این صفحات گذاشته بودند در کنار یک سری کامنت های بد و رفتارهای زشت باعث شد که مجبور شدم یک صفحه عمومی بسازم که البته این هم پرایوت است و می خواهم قابل کنترل باشد.

من آرامش رابه این اتفاقات ترجیح می‌دهم. با این‌که پیج من پرایوت است خیلی ها را هم اکسپت میکنم ولی دوست دارم کسانی فالو کنند که در جریان باشند؛ در غیر این صورت یک دفعه کسی چیزی می‌نویسد و میرود. وقتی بتوانی تا حدودی بازرسی صفحه مربوط به خودت را داشته باشی بهتر است. چون رفته رفته تقریباً یک شناختی بین من و دنبال کنندگانم به وجود می‌آید که ارزشمند است.

اسم خودت را در اینترنت سرچ کردی؟

بله سرچ کردم جالب ترینش تیتر «عکس های نازنین بیاتی و همسرش» بود. عکس العملی هم نشان ندادم. معمولا این را برای همه می زنند و ما هم می رویم ببینیم همسرمان چه شکلی است.

جنجالی که نازنین بیاتی با مدل موی جدیدش به پا کرد

نازنین بیاتی از علاقه تا شروع فعالیت هنری

این که او چگونه سر از هنرپیشگی و سینمای حرفه‌ای درآورد را از زبان خودش بشنویم: «مسلماً کسی که تئاتر می‌خواند با بازیگری ناآشنا نیست. ولی من گرایشی که در دانشگاه انتخاب کردم طراحی صحنه بود. در 4 ترم اول هرکسی مبانی را پاس می‌کند و من هم آشنای داشتم به بازیگری.

قبلاً فیلم «نفس عمیق» آقای شهبازی را دیده بودم و آن فیلم را خیلی دوست داشتم. مثل خیلی از خانم‌های دیگر که قبل از من خبردار شده بدند، از طریق یکی از دوستان فهمیدم آقای شهبازی برای بازی تست می‌گیرند. من هم سال 1391 در 23 سالگی رفتم دفترشان و تست دادم. کلاس بازیگری هم نرفته‌ام.»

پس از یک ماه رفت و آمدن و گذراندن تست‌های مختلف، نازنین بیاتی برای بازی به عنوان نقش اول انتخاب شد.

افتخار آفرینی نازنین بیاتی با اولین فیلم

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد.

این فیلم سینمایی که در سال ۹۳ اکران می شود، یک داستان ماجراجویانه در گونه اجتماعی و هیجانی را دنبال می کند که امیر جدیدی، ساعد سهیلی و طناز طباطبایی از دیگر بازیگران این سریال می باشند.

او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است. همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.

جواب عجیب آزاده صمدی به جنجال های اخیر پیرامونش

نازنین بیاتی در اولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

نازنین بیاتی در فیلم دربند

نازنین بیاتی که نقش دختری آرام و سربه‌زیر را در آن فیلم ایفا می‌کرد، در ادامه سعی به ایجاد تنوع در انتخاب‌هایش داشت. او می‌گوید: «نمی‌خواستم در سینما تبدیل به دختر معصومی شوم که همیشه قربانی اجتماع می‌شود.» بیاتی سعی کرد در «رخ دیوانه» و «طعم شیرین خیال» نمایش متفاوتی داشته باشد؛ اما معصومیت ذاتی او در کاراکتری‌های پر شیطنت و سربه‌هوا هم جلب‌توجه می‌کند.

رخ دیوانه با بازی صابر ابر و نازنین بیاتی
نازنین بیاتی و شهاب حسینی در فیلم طعم شیرین خیال

در سال 1392 توجه کارگردانان زیادی به این پدیده جوان جلب شد و پیشنهادهای سینمایی زیادی به او رسید. سالی که تبدیل به یکی از پرمشغله‌ترین سال‌های حضور نازنین بیاتی در سینما شد.

بیاتی سال 92 در سه فیلم «مردن به‌وقت شهریور»، «فرشته ها باهم میایند» و «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» نقش‌آفرینی کرد.

نازنین بیاتی در فیلم مردن به وقت شهریور
نازنین بیاتی در فیلم فرشته ها با هم می آیند
نازنین بیاتی در فیلم ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه

او در مدت کوتاه حضورش در سینما تجربه همکاری با کارگردانان مطرحی همچون هاتف علیمردانی، ابوالحسن داوودی، منوچهر هادی و کمال تبریزی را داشته است. بیاتی در سال 1396 اولین تجربه‌اش شبکه نمایش خانگی را با بازی در مجموعه «گلشیفته» ساخته بهروز شعیبی به دست آورد. در این فیلم نازنین بیاتی بازهم در قالب شخصیتی با نام خودش حضور پیدا کرده است.

نازنین بیاتی در فیلم گلشیفته

بیاتی تجربه همکاری با سه کارگردان فیلم اولی در فیلم‌های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «فرشته‌ها باهم می‌آیند» و «مادری» دارد. او در رابطه با اعتمادش به فیلم‌سازان جوان می‌گوید: «همان‌طور که آقای شهبازی به من جوان برای فیلم «دربند» اطمینان کرد، خودم هم دوست داشتم به کارگردان‌های جوان اطمینان کنم.»

نازنین بیاتی در فیلم مادری

بانوی جوان تاکنون در دو نمایش به نام‌های «خانه‌ای در انتهای خیابان بهار» و «دی روز» به ایفای نقش پرداخته است.

تصویر زیرخاکی از بهروز وثوقی و پدر و مادرش

شهرت نازنین بیاتی

بیشتر شهرت خانم بیاتی از رخ دیوانه سال 93 شروع شد سپس سال 96 با فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل، سریال گلشیفته و مانکن به اوج خود رسید

نازنین بیاتی در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده
جواد عزتی به همراه نازنین بیانی در آینه بغل
نازنین بیاتی در سریال گلشیفته
نازنین بیاتی در سریال مانکن

چون آینه بغل نخستین کار کمدی من حساب می شد سعی کردم که تو ذوق تماشاگر نخورد و اگرهم قرار است بازی طنز داشته باشم خیلی بازرسی شده است. ولی در سریال گلشیفته تقریباً همه ی کاراکترها رفتارهایی دارند که شاید یک آدم معمولی انها را نداشته باشد. این جا باز قدم بعدی است. فکر کنم حالا اگر کسی این را ببیند نسبت به نازنین بیاتی که هیچوقت طنز کار نکرده و رفتار طنزی از من ندیده، گارد نمی‌گیرد.

عدم حضور نازنین بیاتی در تلویزیون

نازنین بیاتی در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش ضعف سریال‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر را علت عدم حضورش در تلویزیون عنوان می‌کند: «کم‌وبیش در پیشنهاد‌هایی در این حوزه وجود داشتند و هنوز هم هستند. اما ترجیح می‌دهم که فعلاً در تلویزیون کار نکنم… مدتی است مه سریال‌ها خیلی ضعیف شده‌اند آن طور نیستند که دیگر حتی توجه مردم را به خود جلی کنند. برای من پیشنهادی که جذبم کند و بخواهم در آن حاضر شوم، هنوز پیش نیامده است.»

نازنین بیاتی از طراحی تا صداپیشگی

نازنین بیاتی در این مدت از نقاشی هم که علاقه اولش در سال‌های گذاشته بود دور نیفتاده است. او همچنان اوقات فراغتش را به نقاشی می‌گذراند و در زمینه طراحی دکور و لباس هم فعالیت‌هایی داشته است. بیاتی طراحی دکور چند تیزر تبلیغاتی را به عهده داشت. او در مجموعه عروسکی «شکرستان» نیز عهده‌دار فعالیت‌های گوناگونی شده و توانایی و پشتکارش زیادش را به رخ می‌کشد. بیاتی در آن مجموعه علاوه بر صداپیشگی شخصیت‌های «رؤیا» و «پیشگو» طراحی دکور و طراحی لباس را هم بر عهده دارد.

چرا دختر دانیال حکیمی با این تیپ جنجال به پا کرد ؟

جدول آثار هنری نازنین بیاتی

در ادامه بیوگرافی نازنین بیاتی بازیگر گلشیفته باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی نازنین بیاتی

سالعنواننقشکارگردان
۱۳۹۱دربندنازنین بیاتیپرویز شهبازی
۱۳۹۲فرشته‌ها با هم می‌آیندلیلاحامد محمدی
ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامهریحانابراهیم ابراهیمیان
مردن به وقت شهریورپریساهاتف علیمردانی
۱۳۹۳رخ دیوانهغزلابوالحسن داوودی
طعم شیرین خیالشیرینکمال تبریزی
۱۳۹۴مادرینوارقیه توکلی
۱۳۹۵رفتنمریمنوید محمودی
۱۳۹۶آینه بغلمهنازمنوچهر هادی
مغزهای کوچک زنگ زدهموناهومن سیدی
۱۳۹۷دینامیتساناز گودرزیمسعود اطیابی
ژن خوکماهرخسعید سهیلی
زعفرانیه ۱۴ تیرماهرخعلی هاشمی
۱۳۹۸سگ‌بندفاطمه عیارانمهران احمدی
عروسی مردمشیمامجید توکلی
۱۳۹۹زمستان بودشیرینوحید پرشاد
جوجه تیغیمستانه مهاجر
مجوز خروجکیارش اسدی‌زاده
نازنین بیاتی در فیلم زعفرانیه 14 تیر

نازنین بیاتی در نمایش خانگی

سالعنواننقشکارگردان
۱۳۹۶گلشیفتهگلی دلگشابهروز شعیبی
۱۳۹۸مانکنهمتا مهرگانحسین سهیلی‌زاده
تئاترهای نازنین بیاتی
عنواننقشتاریخ
نمایشنامه خوانی قرمز و دیگراننقش‌ خوانشهریور ۱۳۹۳
خانه ای در انتهای خیابان بهارلالهبهمن و اسفند ۱۳۹۵
دی روز (یک دقیقه سکوت)خرداد ۱۳۹۶
کنسرت نمایش «خالی از شب خالی از تو»گفتار متناردیبهشت ۱۳۹۷
خروس لاریپاپتیآذر و دی ۱۳۹۷
نمایش موزیکال «عروس مردگان»امیلیاردیبهشت و خرداد ۱۳۹۸

جوایز و افتخارات نازنین بیاتی

سالجایزهردهاثر نامزد شدهنتیجه
۱۳۹۱سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجربهترین بازیگر نقش اول زندربندنامزدشده
۱۳۹۲هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایرانپیروز
۱۳۹۳چهاردهمین دوره جشن حافظبهترین بازیگر زن فیلم درامدربندنامزدشده
۱۳۹۸نوزدهمین دوره جشن حافظبهترین بازیگر زن کمدیسریال گلشیفتهپیروز
۱۳۹۹بیستمین دوره جشن حافظبهترین بازیگر زن درامسریال مانکننامزدشده
باورتان میشود این خانم جوان همسر دوم ایرج قادری است ؟

صفحه اینستاگرام نازنین بیاتی

نازنین بیاتی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 280 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی نازنین بیاتی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نازنین بیاتی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی نازنین بیاتی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام نازنین بیاتی @elahehesariمی باشد و 1 میلیون دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام نازنین بیاتی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام
    متاسفم که خانم بیاتی با ترانه ی علیدوستی شباهت ظاهری داره 🤮
    امیدوار بودم مرامی و شعوری به ترانه ی علیدوستی شباهت نداشته باشه !
    ولی با فضولی درباره هزینه های محرم و مداحان ، نهایت سطحی بودن و عدم آگاهی از دین خودش رو نشون داد ! به نازنین بیاتی توصیه میکنم حتماً سطح شعور و آگاهیش رو با مطالعه بالا ببره !!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا