اخبار حاشیه بازیگران

شایعه ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجدید چقدر صحت دارد ؟

مژده لواسانی با انشتار تصویری از یک صفحه که سایعه ازدواج او با فرهاد مجیدی را مطرح کرده بود، از مخاطبانش خواست که این خبر را باور نکرده و آن صفحه را بلاک و گزارش کنند.

شایعه ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجدید چقدر صحت دارد ؟

ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجیدی

شایعه ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجدید چقدر صحت دارد ؟

زندگی شخصی مژده لواسانی

مژده لواسانی مجری، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده رادیو متولد 20 آبان 1368 در تهران است.

او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی می باشد.

خانواده مژده لواسانی

مژده لواسانی در خانواده ای کم جمعیت در محل شهرآرا تهران بدنیا آمد، او تک فرزند خانواده است و هیچ برادر و خواهری ندارد اما ارتباط خوبی با مادر و پدرش که یک وکیل کاملا جدی است، را دارد.

این مجری موفق درباره پدر و مادر خود می گوید:

پدرم بر برخلاف من که کاملا عاطفی و احساساتی هستم مردی بسیار جدی و منطقی است و ما در این نکته بسیار با هم متفاوت هستیم اما با تمام این تفاوت ها تنها پناه من پدرم است، با توجه به اینکه هرکس در زندگی شخصی و جزئیات زندگی اش پدر خود را بهترین پدر می داند و این کاملا طبیعی است، من هم به عنوان کسی که لحظه به لحظه در این زندگی حضور داشتم با جرات پدرم را بهترین پدر دنیا می دانم.

من هیچ وقت دختر کاملی برای پدر و مادرم نبودم. چون تک فرزند بودم وظایف بیشتری داشتم اما هرگز نتوانستم به طور کامل به وظایفم عمل کنم اما آنها برای من پدرانگی و مادرانگی را تمام کردند.

ازدواج و فرزندان مژده لواسانی

مژده لواسانی مجرد می باشد و تا کنون ازدواج نکرده است.

آیا می دانستید این بازیگر مشهور داماد ژاله صامتی است ؟

او در برنامه دورهمی مهران مدیری در مورد علت ازدواج نکردنش گفت:

به نظرم ازدواج یک اتفاق است و باید پیش بیاید و یک نفر باید باشد که بشود تا پایان عمر کنارش خوشبخت بود.

هم فکر بودن و پیدا کردن کسی که با او احساس آرامش کنی مهمترین معیار من برای ازدواج است. من دنبال ازدواج با ترکیب عقل و دل هستم و علاقه زیادی به مادر شدن دارم. حتی اسم بچه هایم را هم انتخاب کرده ام (امیر عباس، امیرعلی، نازنین زهرا،نازنین فاطمه)

شایعه ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجدید چقدر صحت دارد ؟

ورود مژده لواسانی به دنیای هنر

مژده لواسانی در سه سالگی مهمان برنامه کودک رادیویی بود و به دلیل خوش زبان بودنش مورد توجه قرار گرفت و در 9 سالگی اولین اجرای خود را در جشن عاطفه ها در رادیو و در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا انجام داد.

خانم لواسانی درباره حضور خود در رادیو می گوید:

رادیو برای من خیلی اهمیت داشت. شاید اگر آن دوران کسی رادیو را از من می گرفت من کاملا افسرده می شدم. من هیچ وقت زنگ های آخر مدرسه را نبودم. همیشه ماشین رادیو دنبالم می آمد و مرا می برد.

این موضوع برای مدرسه حل شده بود. اما پدرو مادرم همیشه به نمرات و معدلم حساس بودند و سخت می گرفتند.

اگر از مجریان بسیار و مطرح رادیو و تلویزیون درباره من بپرسید هنوز آن تصویر یک دختر دبستانی با چادر و روپوش مدرسه و یک کوله پشتی از من در ذهن خود دارند. یکبار حتی در یکی از برنامه هایم که خانم «ژاله صادقیان» حضور داشت گفتم من روبروی کسی نشسته ام که یک زمانی چون قدم به میکروفون رادیو نمی رسید من در آغوشش می نشستم برنامه اجرا می کردم.»

حجاب نیکی کریمی در اینستاگرام برایش دردسرساز شد

بازیگری مژده لواسانی

مژده لواسانی در سال 1378 در سریال طنز پلاک 14 ایفای نقش کرد. مهران مدیری او را در رادیو دیده بود و به دلیل خوش سر زبانی برای ایفای نقش خواهرزاده اش در پلاک 14 انتخاب کرده بود.

او در سریال «خبرنگار» به کارگردانی محمد حسن‌زاده در نقش یک دختر خبرنگار به نام «عاطفه» حضور داشت و «عباس غزالی» و «حسین مهری» نیز با او هم بازی بوده اند. این سریال در گروه کودک و نوجوان قرار داشت.

درخشش مژده لواسانی در اجرا

مژده لواسانی در کوچه پس کوچه های رادیو بزرگ شده در 11 سالگی برنامه ای بنام «گل آفتاب» را در رادیو اجرا نمود، سپس به عنوان نویسنده و مجری در برنامه «من می توانم» حضور یافت.

مژده لواسانی بعد از آن به تلویزیون راه یافت و در 14 سالگی اجرای برنامه نوجوان «کبوتر دات کام» و قسمتی از برنامه «نیم رخ» را برعهده گرفت.

این مجری جوان به دلیل انتخاب چادر به عنوان پوشش و مغایرت چادرش با فضای شاد نوجوانان به رادیو بازگشت اما بعد از 7 سال در سال 1389 برنامه «سه نقطه» را اجرا نمود و مجری برنامه خانوادگی «به خانه بر می گردیم» شد و به شهرت فراوانی دست یافت.

سردبیری مژده لواسانی در رادیو

لواسانی به عنوان کودک در برنامه های «سلام کوچولو» «بچه های انقلاب» و «بوی گلِ آفتاب» حضور داشته و اولین نویسندگی مستقل برای رادیو را نیز با برنامهٔ «من هم می توانم» تجربه کرده است. او در 16 سالگی جوان ترین سردبیر تاریخ رادیو شد.

جدیدترین عکس سمانه پاکدل و هادی کاظمی همه را میخکوب کرد

کارگردانی مژده لواسانی

مژده لواسانی در عرصهٔ نمایش هم نویسندگی و کارگردانی چندین تئاتر مذهبی نظیر «ظهور خورشید»، «خورشید در پس ابر» و «آفتاب هشتم» را بر عهده داشته است.

نویسندگی و کتاب های مژده لواسانی

مژده لواسانی از همان کودکی اهل شعر و نویسندگی بود و در 10 سالگی اولین شعرخود را برای دوچرخه ضمیمه روزنامه همشهری فرستاد و چاپ شد و در دوازده سالگی نیز برنامه رادیویی خودش را می نوشت و اجرا می کرد.

او مجموعه شعرها و نوشته های کوتاه خود را در سال 1396 که در کتابی با نام «خون انار گردن پاییز است» منتشر کرده است. مژده لواسانی کتاب شعر دیگری بنام «به چهل سالگی ات رسیده ام» را نیز در1399 به چاپ رسانده است.

مژده لواسانی و نظر او در مورد پوشش چادر

مژده لواسانی که همیشه با چادر در محافل هنری، تلویزیون و… حضور دارد، در مورد انتخاب پوشش می گوید:

من هم همیشه چادر را دوست داشتم و از دوم ابتدایی شروع کردم به سر کردن تا اینکه از سوم ابتدایی پوشش همیشگی ام شد. هیچ وقت هم برایم اجبار نبوده است.

آنقدر آزادانه برخورد کردن با این پوشش برایم دلچسب است که هیچ وقت در زندگی ام این فکرحتی خطور نکرده است که من چون چادری هستم و جایی مثل جشنواره فیلم فجر می روم و بقیه چنین پوششی ندارند سختم باشد.

چیزی که بقیه زیاد از من می پرسند. من یا چیزی را انتخاب نمی کنم یا اگر انتخاب کنم تمام قد پایش می ایستم. اما چادر تنها چند متر پارچه نیست. باید حرمت آن نیز حفظ شود.

احسان علیخانی برای کمک به مردم زلزله زده خوی چه کرد ؟

برای همین معتقدم یک سری از برنامه های تلویزیونی را مجری چادری نباید اجرا کند. چون یک فرد یا یک مجری چادری نماینده یک سری باورهای اعتقادی و فرهنگی است که نباید به آن خدشه ای وارد شود.

یک سری هم که فکر می کنند با چادر پس زده می شوند به آنها می گویم اقشار مختلف هیچ موضعی نسبت به پوشش شما ندارند مگر اینکه حس کنند اعتقاد شما حقیقی نیست.

من تمام برنامه های فرهنگی و کاری ام مثل سینما، کنسرت، جشنواره فیلم فجر را با این پوشش می روم و سعی می کنم جلوتر از پوشش، حیا را حفظ کنم. چون اگر حیا وجود نداشته باشد، پوشیدن چادر هیچ فایده ای ندارد.

علاقمندی های مژده لواسانی

او شیفته شمس و مولانا و ملاصدرا است و در فیلمسازها آقای «کریستوفر نولان» را دوست دارد.

اجرای آقای شهیدی فرد را خیلی می پسندد و در بین مجری های دیگر احسان علیخانی، فرزاد حسنی، محمد جعفر خسروی، علی ضیا، محمد سلوکی را صاحب سبک می‌داند.

مژده لواسانی علاقه بسیاری به تماشای فیلم و خواندن کتاب دارد.

 از گربه به شدت میترسد و کابوس های شبانه او گربه است،اما از سوسک نمیترسد.

حواشی زندگی مژده لواسانی

1. مژده لواسانی به دلیل چادری بودنش گاهی با واکنش ها و حساسیت هایی روبرو می شود.

2. مژده لواسانی گاهی انتقادهای تند و تیزی را در برنامه مطرح می سازد و می گوید گاهی هم شده که در برنامه عصبانی شوم. به خصوص جایی که حس می کنم مهمان برنامه جواب درست و قانع کننده ای نمی دهد و من هرچه تلاش می کنم فایده ای ندارد. بعد از برنامه می گویم که شما نتوانستید مرا قانع کنید.

جدیدترین عکس لو رفته از همسر جدید شهاب حسینی

3. در یکی از برنامه های مربوط به هفته دفاع مقدس پدربزرگ، دایی و پسردایی مژده لواسانی به عنوان سه نسل از خانواده جانبازان و شهدا در برنامه حضور داشتند اما قرار نبود نسبت آنها عنوان شود با این وجود در جایی از برنامه پدربزرگ او شروع به گریه کردن می کند و خانم مجری احساساتی شده و دستش را می بوسد و نسبت ها لو می رود.

شایعه ازدواج مژده لواسانی و فرهاد مجدید چقدر صحت دارد ؟

اجراها و برنامه های مژده لواسانی

برنامه در پناه عشق

ویژه‌برنامه رمضانی «در پناه عشق» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی احسان ارغوانی در ماه مبارک رمضان 1401 روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

در این برنامه از چهره‌های مختلف علمی، هنری، اجتماعی و سایر زمینه‌ها که با حرفه و کسب و کار خود بهره‌ای رسانده‌اند، دعوت شد و مهمانان برنامه به سوال‌های مژده لواسانی درباره کار و حرفه و موفقیتشان پاسخ دادند.

خواننده تیتراژ انتهایی این برنامه علیرضا افتخاری بوده است.

برنامه بسته پیشنهادی

بسته پیشنهادی برنامه ای به اجرا مژده لواسانی و به تهیه کنندگی الهه بهبودی است که در سال 1400 از شبکه دوم سیما پخش شد.

در این برنامه خانم مجری میزبان هنرمندان و چهره‌هایی از حوزه‌های مختلف است که با آنها از زاویه‌های متفاوتی گفتگو می‌کند.

«بسته پیشنهادی» شامل آیتم هایی، چون گفتگو با مهمان، «احوالپرسی»، «چهره هفته»، «بسته خبری»، «فتوکلیپ» و «بسته پیشنهادی» می‌شود که هر یک روی اخبار و پیشنهاداتی در حوزه‌های مختلف کتاب، موسیقی، فیلم و… تمرکز دارد.

به خانه بر می گردیم

برنامه به خانه برمی گردیم یک برنامه ترکیبی زنده و استودیی از گروه اجتماعی شبکه تهران است که در یک خانه دکورین تلویزیونی به همراهی مجریان و کارشناسان و میهمانان مختلف و اساتید و مربیان فرهنگی، اجتماعی، علمی، و… ارائه می گردد.

واکنش کامبیز دیرباز به این خبر جنجال آفرین شد

مژده لواسانی از مجریان برنامه به خانه بر می گردیم بوده است که با اجرای این برنامه به شهرت رسید.

سریال پلاک 14

پلاک 14 سریالی به کارگردانی مهران مدیری، نویسندگی سروش صحت و حمید برزگر و مهراب قاسم خانی و تهیه‌کنندگی محمد طالبی کاشانی می‌باشد که از شبکه سه پخش شد.

مژده لواسانی، رابعه اسکویی، محمدرضا هدایتی، رامین ناصرنصیر،جواد عابدی، علی ابوالحسنی، رامین پورایمان، سروش صحت،عارف لرستانی و… از بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند.

مژده لواسانی در این مجموعه نقش خواهرزاده مهران مدیری را بازی کرد، دختری نه ساله که بسیار خوش سر و زبان است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا