اخبار حاشیه بازیگران

عکس زیرخاکی دیده نشده از کودکی فرشته حسینی و خواهرش

فرشته حسینی عکسی جالب از کودکی‌اش را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.فرشته حسینی در سال 1400 برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. فرشته حسینی و نوید محمد زاده در تیر ماه 1400 با یکدیگر ازدواج کردند.

عکس زیرخاکی دیده نشده از کودکی فرشته حسینی و خواهرش

عکس کودکی فرشته حسینی

عکس زیرخاکی دیده نشده از کودکی فرشته حسینی و خواهرش

بیوگرافی فرشته حسینی

در بیوگرافی فرشته حسینی آمده است : وی متولد ششم اردیبهشت ماه ۱۳۷۶ در شهر تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر افغانستانی تبار است که در ایران مشغول به فعالیت هنری است.

تولد فرشته حسینی

کلاس بازیگری فرشته حسینی از 10 سالگی

فرشته حسینی علی رغم مشکلات اقتصادی خانواده و حتی کار در زمان کودکی، از همان ابتدا به بازیگری علاقمند شد و به این سمت و سو کشیده شد.

او فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ و وقتی ۹ ساله بود، با شرکت در دوره‌های آزاد آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی، چون اصغر محبی، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شروع کرد.

نخستین فعالیت او نیز در عرصه تئاتر بود که در چهارم دبستان با کارگردانی یک نمایش توانست در سطح استان تهران مقام دوم را کسب کند. حسینی تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد.

فرشته حسینی زمانی‌که کودک و دانش‌آموز بوده است، به‌خاطر هزینه‌ی مکتب مجبور می‌شود که بعد از ظهرها تا دیر وقت شب، در یک گارگاه خیاطی کار کند.

او می‌گوید، آن روزها را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کند، روزهایی که از خستگی زیاد، روی چرخ خیاطی خواب می‌رفته است.

فرشته این تجربه‌های زنده‌گی‌اش را توأم با خنده و افسوس تکرار می‌کند: «فکر می‌کنم انسان قوی‌ای هستم. چون در خانواده‌ای که من بزرگ شدم، ما شش خواهر و یک برادر بودیم، زندگی ما بسیار سخت بود. ما در مدرسه باید پول زیاد پرداخت می‌کردیم.

عکس بوسه هومن سیدی و این دختر فضای مجازی را منفجر کرد

من از کودکی و در یک کارگاه خیاطی کار می‌کردم، پولی که به دست می‌آوردم را به مکتب می‌دادم. وقتی که دلم می‌خواست تئاتر بروم، باز بیشتر کار می‌کردم تا پول تئاتر را هم جمع کنم. من آن‌قدر خسته می‌شدم، سرکار روی چرخ خوابم میبرد. دوران سختی داشتیم. من دوست ندارم خانواده‌ام در ایران در سطح پایین زندگی کنند. من تحقیرها و گریه‌های خواهرانم را نمی‌توانم فراموش کنم.»

قد فرشته حسینی

در بیوگرافی فرشته حسینی آمده است قد او 175 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده و اصالت فرشته حسینی

در بیوگرافی فرشته حسینی درباره ی خانواده اش آمده است : پدر و مادر فرشته حسینی حدود ۳۰ سال پیش و به علت جنگ ابتدا به پاکستان مهاجر می‌شوند و مدتی آن‌جا زندگی می‌کنند، سپس به ایران می‌آیند. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و پنج خواهر و یک برادر دارد.

ازدواج و وضعیت تاهل فرشته حسینی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی فرشته حسینی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ماجرای عاشقانه های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

17 فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه زیر ، تولد نوید محمدزاده همبازی خود در سریال قورباغه را تبریک گفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پستو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.

عروس فاطمه معتمد آریا کیست ؟

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ امی، از الان، مبارک. فرشته حسینی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند​.

ماجرای ست کردن لباس‌های فرشته حسینی و نوید محمد زاده

قبل از اعلام خبر ازدواج فرشته حسینی و نوید محمد زاده کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری را کنار هم قرار داده اند و به این نتیجه رسیده اند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی بازیگران مشهور لباس های مشترکی دارند (یا با هم ست کرده اند و یا لباس ها یکی است).  که این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌ های پیرامون عاشقانه های بین آنها قوت بخشیده است .

لباس‌های ست فرشته حسینی و نوید محمد زاده
لباس‌های ست فرشته حسینی و نوید محمد زاده

این دو سپس در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند و فرشته حسینی عکسی از سفره عقدشان و نوید محمدزاده هم عکسی از دستانشان منتشر کرد.

عکس دست فرشته حسینی در دست نوید محمدزاده

سیدعبدالرضا رضوی مجری تلویزیون با انتشار تصویری نوشت: «امروز عید غدیر مراسم عقد نوید محمدزاده».

عقد فرشته حسینی و نوید محمدزاده

فرشته حسینی تصویری از پدرش بر سر سفره عقد منتشر کرد و نوشت: بابایی، این تصویر تو که بعد از عقد نشستی اینجا و با لبخند روی لبت توی فکری، همه چیزه برای من. تو تموم عشق و قدرتی هستی که توی وجود من هست. تو به من دادی این قدرت رو با پشتیبانیت و اعتمادت. این یکی از زیباترین لحظات، از زیباترین روز زندگی منه که اشک به چشمام میاره عمرت بلند و با عزت.

تولد سوپر لاکچری مریم معصومی در فضای مجازی غوغا به پا کرد

پدر فرشته حسینی در مراسم عقد دخترش فرشته

علایق و حقایقی درباره فرشته حسینی

در ادامه بیوگرافی فرشته حسینی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

بازگشت فرشته حسینی به افغانستان

اوایل می خواستم به افغانستان برگردم و آنجا فعالیت کنم اما شرایط فعالیت در افغانستان هنوز مهیا نمی بینم و دوستان افغانستانی ام برایم مانع تراشی کرده اند

افسردگی شدید فرشته حسینی

زمانی از زندگی بود که دچار افسردگی شدید بودم به طوری‌كه گمان مي‌کردم هرچه تلاش مي‌کنم پیشرفتی برای من وجود ندارد و این حس بسیار بدی رابه من تلقین مي‌کرد. اما حضور دوستانم و دلگرمي‌هاي آن ها به من انگیزه دوباره داد. آن ها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همين انگیزه‌اي شد برای ادامه فعالیتم. دوستانم معتقد بودند مردم افغانستان تنها مانده‌ و آرزوهایشان را کشته‌اند

و تو باید الگویی برای دختران افغانستانی باشی و آرزوهایشان را در دلشان زنده کنی. این حرف‌ها تأثیر شگرفی روی من گذاشت چنانچه دیگر از کار کردن خسته نمي‌شوم. من از خانواده‌هاي افغانستانی تقاضا دارم رویاهای فرزندانشان را نکشند و بگذارند دخترانشان برای خود رویا و آرزو داشته باشند.

فرشته حسینی

حمایت ایرانیان از فرشته حسینی

آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند در ایران حتی یک روز هم یادم نمی آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند

اما در دوران مدرسه هم سختی بسیار کشیدم و هم تحقیر شدم اما در عالم هنر در ایران یک روز یادم نمی‌آید که تحقیر شده باشم.

فرشته حسینی در برنامه ای در شبکه افغانستان
فرشته حسینی در برنامه ای در شبکه افغانستان

دل نوشته فرشته حسینی

متولد ایرانم از پدر و مادری افغانستانی اما چی باعث میشه کسی فکر بکند من نباید از حقوق انسانی بهره‌ مند باشم ؟

عکس دیده نشده از چهره بیتا فرهی قبل از انقلاب

کی تصمیم میگیره که اجازه داشتن عزت نفس ، حقوق برابر و آرامش رو به من نده ؟ چی باعث میشه وقتی میخواید کسی رو مسخره کنید بگید “مثل افغانیا” می ‌مونه؟

چی توی من وجود داره که شمارو انقدر آزار میده؟ چی باعث میشه به من بی احترامی کنید؟ چی باعث میشه انقدر بی رحم باشیم نسبت به هم؟

نژاد ؟ کی تعیین کرده این مرزای احمقانه رو؟ این مرز ها قرار نیست که تعیین بکنه که چه کسانی رو باید دوست داشته باشیم و از چه کسایی متنفر باشیم بدون اینکه ارتباطی برقرار شده باشه ، قرار نیست هیچ مرزی مانع عشق ورزیدن و احترام بشه

عکس فرشته حسینی روی مجله صربستانی

 فرشته حسینی در مصاحبه با مجله‌ای در صربستان درباره وضعیت کشور و مردم افغانستان صحبت کرده است. وی گفت: طالبان تغییر نکرده اند. آن‌ها در حال کشتن مردم هستند. نباید سکوت کنیم. باید در جای جای دنیا صدای خود را به گوش مردم دنیا برسانیم.
عکس فرشته حسینی روی مجله صربستانی

شروع فعالیت هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او در مقطع چهارم ابتدایی در حین مخالفت خانواده با کارگردانی توانست مقام دوم استان تهران را بدست آورد

من به خاطر حساسیت‌هاي خانواده کار خودم را از تئاتر و نمایش شروع کردم و از ۹ تا ۱۲ سالگی بیشتر تئاترهای موزیکال و فرم بازی مي کردم بعد ازآن هم در نمایش‌هايی مانند «دوسیه»، «شازده کوچولو»، «من ماهی سیاه کوچولو هستم» حضور داشتم و یک نمایش با عنوان «جنبش مبارزه علیه خشونت زنان» هم بود که اولین گروه نمایشی در تهران بودیم که هم زمان با ۶۰ کشور دیگر این نمایش را اجرا کردیم.

فرشته حسینی از مستند تا سینما

اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت تا اینکه یکسال بعد در فیلم «رفتن» نوید محمدی بازی کرد

جدیدترین تیپ ساره بیات در خارج از کشور غوغا کرد
فرشته حسینی در فیلم رفتن
فرشته حسینی در فیلم رفتن

رفتن محصول محصول مشترک ایران و افغانستان در سال 1395 ،نخستین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان و به نویسندگی و تهیه کنندگی جمشید محمودی است که در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار ، نماینده سینمای افغانستان بود و در سینماهای شهر کابل اکران شد.

فیلم سینمایی رفتن روایتگر عشق و درد است. فرشته حسینی در این فیلم ایفاگر نقش فرشته عاشق جوانی به نام نبی می شود اما فرشته مجبور به مهاجرت همراه خانواده اش از افغانستان به ایران شده و نبی هم تصمیم میگیرد به خاطر فرشته غیر قانونی از مرز ایران عبور کند. این فیلم قصه درد مهاجرت و خانه به دوشی و عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می شود.

رضا احمدی ، فرشته حسینی، بهرنگ علوی ،نازنین بیاتی،مسعود میرطاهری، سینا سهیلی ، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی، بشیر احمد نیکزاد، امیر حسین بابائیان، محمد امین صاحب زاده ،کاظم علیزاده و شمس لنگرودی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی نموده اند. فرشته حسینی با حضور در این فیلم به عنوان بهترین بازیگر زن از فستیوال بین المللی فیلم مراکش انتخاب شد.جایزه ی فرشته حسینی

تجربه موفق فرشته حسینی در فیلم رفتن سبب شد تا این بازیگر جوان مورد توجه سینماگران ایرانی قرار گیرد.

در سال ۹۷ فرشته حسینی در فیلم «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی که با نام «یلدا، شبی برای بخشش» نیز شناخته می‌شود، پیوست.

یلدا سومین ساخته بلند مسعود بخشی به تهیه کنندگی علی مصفا تولید مشترک ایران، فرانسه، آلمان، سوییس، لوکزامبورگ و لبنان است که در جشنواره های ساندنس، برلین، ژنو، لوکزامبورگ، صوفیه، کارلو وی واری، پیونگ چانگ کره شرکت کرده و موفق به کسب جایزه بزرگ هیئت داوران در بخش سینمای جهان جشنواره بین المللی فیلم ساندنس آمریکا شده است.

شقایق نوروزی ماجرای آزار جنسی اش را افشا کرد
بازیگران فیلم یلدا در جشنواره برلین
بازیگران فیلم یلدا در جشنواره برلین

فرشته حسینی به همراه بازیگران دیگر همچون صدف عسگری، بهناز جعفری، بابک کریمی، آرمان درویش، فروغ قجابگلو، زکیه بهبهانی، حسن جودکی، رامونا شاه، محمد ساربان، کمال هاشمی، بهرام افشار، فقیهه سلطانی و فرشته صدرعرفایی در این فیلم ایفای نقش نموده اند.

داستان فیلم یلدا در مورد زن جوانی است که محکوم به مرگ به دلیل قتل همسرش است. او برای بخشش توسط تنها فرزند مقتول در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است و … . فرشته حسینی بازیگر جوان این فیلم در اکران مردمی با موی تراشیده و تیپی متفاوت در مقابل دوربین ها قرار گرفت.

فرشته حسینی در یلدا، شبی برای بخشش
فرشته حسینی در یلدا، شبی برای بخشش

در همان سال فرشته حسینی در فیلم های دیگری یعنی «شکستن همزمان بیست استخوان» و «سونامی» نیز به ایفای نقش پرداخت.

 فیلم شکستن همزمان بیست استخوان با بازی فرشته حسینی و محسن تنابنده
فیلم شکستن همزمان بیست استخوان با بازی فرشته حسینی و محسن تنابنده

سونامی محصول سال 1397فیلمی به کارگردانی میلاد صدرعاملی، نویسندگی میلاد صدرعاملی و علی اصغری و تهیه کنندگی علی سرتیپی است که برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

داستان فیلمنامه یک درام ورزشی و دربارهٔ زندگی یک تکواندوکار است که با اتفاقات مختلفی روبه رو می شود.

در این فیلم فرشته حسینی ایفاگر کاراکتر ترگل است و در کنار بازیگرانی چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، علیرضا استادی، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری به هنرمندی ایفای نقش نموده است.

فرشته حسینی در فیلم سونامی
فرشته حسینی در فیلم سونامی

فرشته حسینی در سال ۹۸ دوباره در فیلمی به کارگردانی نوید محمودی، یعنی «هفت و نیم» ظاهر شد که در سال ۹۹ به صورت آنلاین منتشر شد.

هفت و نیم محصول مشترک ایران و افغانستان ساخته نوید محمودی در سال 1397 است که در ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد. این فیلم نیز مانند سایر آثار محمودی به مشکلات مهاجران افغان می پردازد و ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را که هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسأله ای هستند، را به تصویر می کشد.

هدیه تهرانی حامی یک دختر خواننده شد

این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان به نمایش در آمد و هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی در سیدنی استرالیا، جایزه بهترین فیلم خود را به “هفت و نیم” اهدا کرد.

فرشته حسینی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون ندا جبرائیلی، هستی مهدوی فر، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، شیدا خلیق، افسانه کمالی، محمدرضا غفاری، علیرضا کمالی , حسین مهری به نقش آفرینی پرداخته است.

فرشته حسینی در فیلم هفت و نیم
فرشته حسینی در فیلم هفت و نیم

فرشته حسینی، همچنین نخستین بازی در مجموعه‌های تلویزیونی را در سال ۹۹ با سریال «قورباغه» ساخته هومن سیدی، در کنار بازیگرانی همچون نوید محمد زاده تجربه کرد.

قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی مجموعه نمایشی با ژانر جنایی و معمایی است که فصل اول آن اخیراً به پایان رسید. این سریال خانگی فرصت مناسبی برای فرشته حسینی بود که در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به شهرت دست یابد.

قورباغه منفی ترین نقش فرشته حسینی است. او در این فیلم نقش دختری به نام لیلا را ایفا می کند که کاراکتری آرام و کم حرف دارد و هیچ گاه نمی دانی در ذهنش چه می گذرد.

صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، اسماعیل سلطانیان، نیما مظاهری و… از بازیگران این سریال خانگی محبوب هستند.

فرشته حسینی در سریال قورباغه
فرشته حسینی در سریال قورباغه

فرشته حسینی در دسته دختران

فیلم «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری به تازگی وارد مرحله پس تولید شده است.

این فیلم روایتگر مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم ابتدای جنگ است. نیکی کریمی، پانته آ پناهی ها، فرشته حسینی، هدی زین العابدین، صدف عسگری، حسین سلیمانی، یاسین مسعودی و مهدی حسینی نیا از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.فرشته حسینی در فیلم «دسته دختران» به عنوان یکی از بازیگران اصلی جلوی دوربین می رود.

همسر هدیه تهرانی کیست ؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا