اخبار بازیگران

عکس های تولد لاکچری پردیس پورعابدینی در یک رستوران

در ادامه تصویر دیده نشده از تولد 23 سالگی پردیس پورعابدینی را مشاهده می کنید . پردیس پورعابدینی بازیگری است که موفق به دریافت سیمرغ نیز شده است او در مدت کوتاه خودش را به سینما معرفی کرد و در آن نیز موفق عمل کرد .

عکس های تولد لاکچری پردیس پورعابدینی در یک رستوران

تولد پردیس پورعابدینی

عکس های تولد لاکچری پردیس پورعابدینی در یک رستوران عکس های تولد لاکچری پردیس پورعابدینی در یک رستوران

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

در بیوگرافی پردیس پورعابدینی آمده است :وی متولد 22 فروردین 1379 در تهران ، بازیگر تلویزیون و تئاتر می باشد

کودکی پردیس پورعابدینی
کودکی پردیس پورعابدینی

دوره دیده کلاس های بازیگری می باشد که از تئاتر شروع کرد و با فیلم کوتاه جلوی دوربین رفت تا اینکه با سریال شبکه خانگی آقازاده به اوج شهرت رسید

او با اشاره به چند بازیگر سابق می گوید نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی مطرح شوم

قد پردیس پورعابدینی

در بیوگرافی پردیس پورعابدینی آمده است قد او 173 سانتی متر است.

تحصیلات پردیس پورعابدینی

او می‌گوید: مـن در دبیرستان رشته تجربی می‌خواندم، اما دوست نداشتم دراین رشته ادامه تحصیل بدهم. از دوران کودکی هنر را دوست داشتم. وقتی وارد آموزشگاه بازیگری آقای کیمیایی شدم تصمیم گرفتم کنکور هنر بدهم و بازیگری بخوانم. البته دراین میان پروژه «آقازاده» پیش آمد

او هم اکنون دانشجوست. کارش را مانند بسیاری از بازیگران دیگر ، با تئاتر شروع کرده است .

علاقه پردیس پورعابدینی به بازیگری

10 سالگی برای اولین با دیدن فیلم هامون عاشق بازیگری شدم ، نمی دانم چه اتفاقی در من افتاد اما در جریان بودن زندگی در آن فیلم من را به سمت بازیگری کشاند

بیوگرافی خانواده پردیس پورعابدینی

از زندگی شخصی خانم پورعابدینی اطلاعاتی در دسترس نیست ولی به نظر میرسد پدرایشان آقای بابک پورعابدینی

تیپ بهاری سارا بهرامی جنجالی شد

مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار هستند و یک خواهر به نام نسیم دارد.

وضعیت تاهل و ازدواج پردیس پورعابدینی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی پردیس پورعابدینی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

پردیس پورعابدینی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

علایق و حقایقی درباره پردیس پورعابدینی

در ادامه بیوگرافی پردیس پورعابدینی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علایق و تفریحات پردیس پورعابدینی

پردیس عاشق کتاب خواندن و فیلم دیدن می باشد ، او بیشترین سرگرمی اش ورزش کردن در طبیعت است که شنا و اسب سواری را خیلی دوست دارد.

او در اوقات فراغت خود به مسافرت میرود تا با فرهنگ های مختلف آشنا شود.

بازیگری خوب مهمتر از شهرت

همیشه دوست دارم در مسیر درستی قدم بردارم چون بازیگر خوب بودن برایم از شهرت مهم تر است و این چشم اندازی است که برای خودم ترسیم کرده ام.

امیدوارم بتوانم همه کسانی که در این راه به من کمک کردند را سربلند کنم.

شخصیتی آرام پردیس پورعابدینی

می دانم که یکی دو بازیگر جوان که قبلا با آقای عنقا به شهرت رسیدند با فعالیت هایی که در فضای مجازی داشتند یکسری حواشی بوجود آوردند.

من در مقام قضاوت آنها نیستم ، فارغ از درستی یا نادرسی این رویکرد ، به نظرم هر کس در انتخاب مسیر زندگی خود مختار است.

من به همه همکارانم چه جوان و چه پیشکسوت احترام می گذارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم ، من شخصیت آرامی دارم و نمی خواهم با تکیه بر فضای مجازی و حواشی آن مطرح شوم.

معجزه زندگی بهاره افشاری چه بود؟

خصوصیات اخلاقی پردیس پورعابدینی

به گفته همکارانش در سریال آقازاده این بازیگر تازه نفس سینمای ایران بسیار پرانرژی و مهربان و منظم است و تحت تاثیر نسیم ادبی بازی می کند.

به اعتقاد بسیاری از کاربران در فضای مجازی چهره ی این بازیگر بی شباهت به بهنوش طباطبایی نیست و اگر این بازیگر بتواند در انتخاب فیلم ها و پروژه های کاری خود موفق عمل کند قطعا خیلی زود تبدیل به یک سوپراستار خواهد شد .

برآورده شدن بزرگترین آرزوی پردیس پورعابدینی

سریال آقازاده بزرگترین اتفاقی بود که می توانست در زندگی من بیفتد ، با حضور در این سریال بزرگترین آرزوی من در اولین گام بازیگری برآورده شد

با این حال دوست ندارم در همین مرحله باقی بماند ، می خواهم انتخاب های بعدی ام هم گزیده و درست باشد ، دوست دارم این مسیر طولانی را که انتهایش را هم نمی دانم آهسته و پیوسته طی کنم

یعنی هیچ عجله‌ای ندارم که مثلا تا پخش «آقازاده» تمام شد سر یک کار دیگر بروم تا مبادا فراموش شوم و از بورس بیفتم! بازیگری برای من ارزشمند است و ترجیح می‌ دهم خیلی آهسته و پیوسته و درست حرکت کنم.

به جرأت می‌ گویم که اعتبار و کیفیت بازیگران «آقازاده» شاید از چند کار سینمایی هم بالاتر باشد. من خودم باید در چهار پنج کار سینمایی بازی می‌ کردم تا تجربه همبازی شدن با این بازیگران حرفه‌ ای و باتجربه نصیبم می‌ شد.

برای من که در ابتدای مسیر یادگیری هستم، «آقازاده» مثل یک دانشگاه بود. درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌های فراوانی برای من داشت.

معرفی سریال رهایم کن؛ اثر تازه ای از خالقان سریال موفق می‌خواهم زنده بمانم

تمرین سر کردن چادر پردیس پورعابدینی

یکی از ساده ترین چیزهایی که برای نقش راضیه سریال آقازاده تمرین می کردم ، درست سر کردن چادر بود که در زندگی روزمره ام چندین هفته ای آنرا تمرین کردم

چادر پوشیدن پردیس پورعابدینی

شروع فعالیت هنری پردیس پورعابدینی از آموزشگاه تا تئاتر

از کودکی به بازیگری علاقمند بودم تا اینکه از سال 97 وقتی 18 ساله بودم هنرجوی کلاس های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم

در کنار یادگیری فعالیت خود را از تئاتر شروع کردم و چندین تجربه خوبی هم بدست آوردم

او می‌گوید: بخاطر اجرای تئاتر و بعد هم سریال «آقازاده» نتوانستم از کلاس‌هاي آقای کیمیایی بطور کامل استفاده کنم. اما همین آموزش‌ها باعث شد مـن بدانم باید چـه کار کنم. آقای کیمیایی خودشان در دوره پیشرفته کلاس‌ها شرکت داشتند و متاسفانه مـن بخاطر این کـه سر کار رفتم نتوانستم دراین دوره‌ها شرکت کنم. اما در دوره‌هاي مـا هم مستقیم بازرسی داشتند و یک سری از نکات رابه مـن میگفتند.

همکاری پردیس پورعابدینی با نسیم ادبی

پردیس پور عابدینی یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را هم با خانم ادبی شروع کرد. این هنرمند در دوره تحصیلش در تئاتر دانشجویی بوده و از همان جا شروع بکار کرده ودر جشنوار تئاتر داشجویی نیز حضور داشته اسـت. وی اجرا‌هاي بسیار قوی و موفقی در تئاتر داشته اسـت و کارگردان تئاتر‌هایي کـه بازی کرده اسـت هم نسیم ادبی بوده اسـت.

خانم نسیم ادبی بازی من را در نمایشی که در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود دیده بودند و برای حضور در نمایش “قصه ظهر جمعه” انتخابم کردند

این نمایش اوایل تابستان سال 98 به کارگردانی ایشان اجرا و روی صحنه رفت

او در نمایش قصه ظهر جمعه در کنار پوریا اصلان، مریم برزگر، بهزاد خلج، امیرحسین شعبانی، نجمه صفائی، پویا صفدرپور، رسول محمدی، شیلا نوروزی و فاطمه نیشابوری بازی کرده است. نسیم ادبی در این نمایش از بازیگران نا آشنا استفاده کرده بود.

ازدواج لاله صبوری با مردی 17 سال بزرگتر از خود و ماجرای طلاق و ازدواج مجدد او
پردیس پورعابدینی در نمایش قصه ظهر جمعه
پردیس پورعابدینی در نمایش قصه ظهر جمعه

پردیس پورعابدینی در جلوی دوربین

در یکی از اجراهای تئاتر خانم ادبی ، آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمده بودند که یک ماه بعد از دفتر ایشان با من تماس گرفتند تا برای تست بروم

اصلا خبر نداشتم برای چه کاری دعوت شدم که بعد از چند جلسه صحبت و تست سال 98 برای بازی در نقش راضیه سریال آقازاده انتخاب شدم

سختی نقش اینجا بود که یک مانلی درونی و یک راضیه بیرونی داشتیم که کار پیچیده می شد

پردیس پورعابدینی در آقازاده
پردیس پورعابدینی در آقازاده

به همین خاطر باید واقعا از آقای حامد عنقا و بهرنگ توفیقی تشکر کنم که برای نزدیکی من به نقش کمک زیادی کردند

در واقع این سریال اولین تجربه ی بازیگری او در شبکه نمایش خانگی و تصویر است. پردیس پورعابدینی در سریال «آقازاده» که در سال 1398 ساخته شده و در تیر سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد ، نقش راضیه(مانلی مقدم) را بازی می کند.

پردیس پورعابدینی در آقازاده
پردیس پورعابدینی در آقازاده

این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می پردازد و با نقش آفرینی پردیس پورعابدینی آغاز می شود.

پردیس پورعابدینی در این سریال هم بازی امیر آقایی(نیما) ، سینا مهراد(حامد تهرانی) ، نیکی کریمی ، امین حیایی ، لعیا زنگنه و کامبیز دیرباز است.

راضیه(با بازی پردیس پورعابدینی) دختری است که از شهرستان به تهران آمده و وارد شرکت نیما(امیر آقایی) می شود تا زندگی بهتری داشته باشد. در این شرکت ، راضیه نامش را به مانلی تغییر می دهد و به عنوان طعمه ای بر سر راه حامد تهرانی(سینا مهرداد) قرار می گیرد تا بتواند برای نیما ، برعلیه حامد مدرک جمع کنند و… .

تلخ ترین عکس هایی که این خانم بازیگر از شهرام عبدلی رو کرد
پردیس پورعابدینی در آقازاده
پردیس پورعابدینی در آقازاده

پردیس پورعابدینی در جشن پایان سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی با انتشار عکس زیر در صحفه شخصی اش نوشت : همه با دل و جون زحمت کشیدن اقازاده به دل مردم بشینه و حرفی برای گفتن داشته باشه  ممنونم از همه که تلاش کردن کم و کاستی های من پوشیده بشه که خوب دیده بشم ، بچه های پشت صحنه که واقعا زحمت کشیدن و عرق ریختند .

باعث افتخار بود ، حضور من در این پروژه و در کنار بازیگرانی که به من خیلی کمک کردند و ازشون یاد گرفتم ممنونم از اقای عنقا و اقای توفیقی که به من اعتماد کردند و این فرصت ارزشمند رو به من دادند ، و پدرانه در کنار من بودند . ♥️

پردیس پورعابدینی در جشن پایان تصویربرداری آقازاده
پردیس پورعابدینی در جشن پایان تصویربرداری آقازاده

تجربه فیلم کوتاه پردیس پورعابدینی

سریال شبکه خانگی آقازاده اولین تجربه تصویری من بصورت حرفه ای است ، البته قبل از آن هم یک نقش جزئی در یک فیلم کوتاه داشتم

پردیس پورعابدینی در بی مادر

پردیس پورعابدینی به ترکیب فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی و نویسندگی سیدمرتضی فاطمی، اضافه شد تا پس از درخشش در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» و معرفی به عرصه هنر، در «بی‌ مادر» برای نخستین بار ایفای نقش شخصیت اصلی یک اثر سینمایی را تجربه نماید.

پیش از این حضور امیر آقایی، پژمان جمشیدی و آناهیتا درگاهی در نخستین ساخته سینمایی سیدمرتضی فاطمی قطعی شده بود. «بی‌مادر» طی روزهای آتی در تهران کلید می‌خورد و به زودی ترکیب سایر بازیگران و عوامل پشت دوربین آن معرفی خواهند شد. این فیلم سینمایی که در «کانون فیلم نسیم» تولید می‌شود، خود را برای حضور در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

همه چیز در مورد بابک حمیدیان بازیگر چپ دست سینمای ایران
پردیس پورعابدینی در بی مادر
پردیس پورعابدینی در بی مادر

پردیس پورعابدینی در غریزه

فیلم غریزه تازه ترین اثر سینمایى سیاوش اسعدى که در بخش کاملا خصوصى تهیه مى شود در اوایل بهار ١٤٠٠ کلیدخورد.

پردیس پورعابدینی در فیلم سینمایی غریزه در کنار پانته آ پناهی نیا و ژاله صامتی به ایفای نقش می پردازد.

پردیس پورعابدینی در غریزه
پردیس پورعابدینی در غریزه

پردیس پورعابدینی در خائن کشی

خائن کشی جدیدترین کار پردیس پورعابدینی فیلمی ایرانی در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی است.

این فیلم داستان رفاقت و مردمداری است. در این فیلم قسمتي از زندگی مهدی بلیغ سارق و کلاهبردار ایرانی به تصویر کشیده می‌شود. و همچنين گذري هم به ماجراي ملي شدن نفت و ماجراهاي آن مي زند.

صفحه اینستاگرام پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 60 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی پردیس پورعابدینی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی پردیس پورعابدینی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی پردیس پورعابدینی، به اینستاگرامش مراجعه  کنید.آدرس اینستاگرام پردیس پورعابدینی @pardis.pourabediniمی باشد و 166 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام پردیس پورعابدینی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا