اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی سریال جدید ترکی ملکه

سریال ترکی ملکه یکی از سریال‌های جدید و درحال پخش کشور ترکیه است که به کارگردانی جودت مرجان (Cevdet Mercan) ساخته شده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی ملکه و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی ملکه منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی ملکه چه کسی است؟

سازنده سریال ترکی ملکه جودت مرجان (Cevdet Mercan) است.

سریال ترکی ملکه کی میاد؟

سریال ترکی ملکه  چهارشنبه ها ساعت 8:30 از کانال D پخش میشود.

موضوع سریال ترکی ملکه چیست؟

سریال ترکی ملکه حول محور آتش، یکی از بسکتبالیست‌های معروف ترکیه، است که با همسر خود دنیز زندگی خوبی دارد و در کنارهم شاد هستند اما درگیر شدن آتش در یک رسوایی بزرگ باعث می‌شود تا زندگی آنها کاملا تغییر کند. آیا آتش و دنیز می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند یا اتفاق دیگری می‌افتد؟

بازیگران نقش اصلی سریال ترکی ملکه چه کسانی هستند؟

سلین شکرجی برای نقش زینب و اوزگون کارامان برای نقش علی انتخاب شدند.

مشخصات سریال ترکی ملکه

نام سریالملکه
نام سریال به زبان محلیKraliçe
کارگردانجودت مرجان (Cevdet Mercan)
ژانردرام
زمان پخش چهارشنبه ها ساعت 8:30
شبکه پخشKanal D
شمار قسمت‌ها
 نامشخص

لیست بازیگران سریال ملکه

  • Burcu Özberk
  • Gökhan Alkan
  • Selin Sekerci
  • Özgün Karaman
  • Özgür Cem Tugluk
  • Bülent Düzgünoglu
  • Ayse Akin
  • Ferhat Yilmaz
  • Caner Nalbantoglu
  • Enes Kocak
  • Seray Ercan
  • Gülsehri Mina Kekeç
  • Umut Kaplica
  • Almina Kahraman
  • Selin Isik
  • Serhat Paril
  • Afra Karagöz
  • Ege Semih Erken

معرفی سریال ترکی ملکه

کشور ترکیه به ساخت سریال‌های متنوع و با موضوعات درام معروف است. سالانه مجموعه‌های تلویزیونی زیادی از شبکه‌های ملی این کشور به روی آنتن می‌روند که هرکدام روایت خاص خود را دارند.

همه آنچه درباره مسابقه ارتش سری می‌دانیم به همراه نحوه بازی ،قوانین آن

سریال ترکی ملکه (Kraliçe) به کارگردانی جودت مرجان (Cevdet Mercan) و همکاری تیمی از نویسندگان ساخته شد. این سریال در واقع اقتباسی از سریال و رمان معروف ملکه شکر (Queen Sugar) است که آوا دوورنای (Ava DuVernay) سازنده و ناتالی بسزیل (Natalie Baszile) نویسنده آن بودند.

داستان سریال ترکی ملکه

در این قسمت به خلاصه سریال Kraliçe می‌پردازیم. داستان حول محور آتش، یکی از بسکتبالیست‌های معروف ترکیه، است که با همسر خود دنیز زندگی خوبی دارد و در کنارهم شاد هستند اما درگیر شدن آتش در یک رسوایی بزرگ باعث می‌شود تا زندگی آنها کاملا تغییر کند. آیا آتش و دنیز می‌توانند بر مشکلات غلبه کنند یا اتفاق دیگری می‌افتد؟

زمان پخش سریال ترکی ملکه

ژانر سریال Kraliçe درام است. این اثر در تاریخ 22 مارس 2023 (2 فروردین 1402) برای بار نخست بر روی آنتن شبکه Kanal D رفت و چهارشنبه ها ساعت 20:30 از این شبکه به صورت هفتگی پخش می‌شود. اگر سوال شما این باشد که سریال ترکی ملکه چند قسمت است؟ باید بگوییم که تا کنون سه قسمت از این سریال پخش شده است.

پوستر سریال ترکی ملکه

پوستر سریال ترکی ملکه

تیزر سریال ترکی ملکه

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی ملکه

بورجو اوزبرک (Burcu Özberk) از بازیگران زن سریال در نقش دنیز آکاچا

بورجو اوزبرگ (Burcu Özberk) بازیگر اهل ترکیه در 11 دسامبر 1989 (20 آذر 1368) به دنیا آمد. او بازیگری را پس از اتمام تحصیلات دانشگاه و با سریال حریم سلطان (Muhteşem Yüzyıl) شروع کرد. سپس ایفای نقش در سریال دختران آفتاب (Güneşin Kızları) او را معروف کرد. او پس از بازی در چند فیلم و سریال با بازی در مجموعه تلویزیونی معروف عشق تجملاتی (Afili Aşk) باری دیگر درخشید و جوایزی نیز برنده شد. سریال‌های دوران بچگی (Çocukluk) و عشق، منطق، انتقام (Aşk Mantık İntikam) از آثار اخیر این هنرمند از بازیگران سریال ملکه هستند.

حقایق جالب زندگی نرگس محمدی بازیگر ستایش و ماجرای ازدواج و طلاقش از علی اوجی

بورجو اوزبرگ در نقش دنیز گنجر آکچا

گوکان الکان (Gökhan Alkan) از بازیگران مرد سریال در نقش آتش آکچه

گوکهان آلکان (Gökhan Alkan) هنرپیشه ترکی در 8 دسامبر 1987 (17 آذر 1366) به دنیا آمد. او پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مهندسی وارد یک استودیوی بازیگری برای تمرین شد. سپس به کار تئاتر مشغول بود تا اینکه با سریال حریم سلطان وارد دنیای بازیگری شد. این بازیگر با سریال ضربان قلب (Kalp Atışı) معروف شد و سپس در سریال پربیننده سیب ممنوعه (Yasak Elma) نیز ایفای نقش داشت. زخم قلب (Kalp Yarası) نیز آخرین اثر پیش از سریال ترکی ملکه اوست که در آن به خوبی درخشید.

گوکهان آلکان در نقش آتش آکچا

سلین شکرجی (Selin Şekerci) در نقش زینب

سلین شکرجی (Selin Şekerci) در 1 ژوئن 1989 (11 خرداد 1368) به دنیا آمد. او بازیگری را از دوره مدرسه و تئاتر شروع کرد و با سریال Kavak Yelleri در سال 2007 وارد دنیای بازیگری شد. شکرجی چندین سریال بازی کرد تا به عروس‌های فراری (Kaçak Gelinler) رسید و توانست با آن به موفقیت برسد. او سپس در سریال عشق سیاه و سفید (Siyah Beyaz Aşk) حضور داشت و اخیرا نیز با یشیل چام یا کاج سبز (Yeşilçam) که سریالی معروف و اینترنتی بود درخشید. سلین شکرجی از بازیگران سریال ترکی ملکه است.

سلین شکرجی در نقش زینب گنجر

اوزگون کارامان (Özgün Karaman) در نقش علی

اوزگون کارامان (O‌zgu‌n Karaman) هنرپیشه ترکی در 15 ژانویه 1988 (25 دی 1366) به دنیا آمد. او از سال 2010 به بازیگری مشغول شده است و با سریال بابارو عشقه (Baba Candır) به شهرت رسید. سپس پس از بازی در چند سریال باری دیگر در سال 2022 با مجموعه تلویزیونی دکتر شهر (Kasaba Doktoru) دیده شد.

فیلم جنجالی زنبور کارگر بعد از 4 سال روی پرده‌ سینما می‌رود

اوزگون کارامان در نقش علی گنجر

جیهات تامر (Cihat Tamer) در نقش گالیپ

گالیپ پدر علی، زینب و دنیز است. جیهات تامر از بازیگران سریال ملکه ترکی است که در سال 1943 در استانبول به دنیا آمد. او تئاترهای زیادی اجرا کرده است. 20 داکیکا، یالان دنیا، کراز میوسیمی. Sonrasında Aşk mantık İntikam، İyilik از جمله پروژه هایی است که او در سال های اخیر در آنها حضور داشته است.

جیهات تامر (Cihat Tamer) در نقش گالیپ

سلین ایشیک (Selin Işık) در نقش ایپک

سلین ایشیک در سریال کرالیچه نقش ایپک را بازی می کند. ایپک از هنرپیشه‌های سریال ترکی ملکه ادعا می کند که هم تیمی های آتش، بوراک، افکان و مورات نیز مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند. او با این ادعا زندگی آتش آکچا کاپیتان تیم بسکتبال را نابود خواهد کرد.

ایپک به عنوان یک اسکورت به زندگی خود ادامه می دهد. او با این تهمت که به زور به من تجاوز کرده، زندگی شاد آتش را زیر و رو خواهد کرد. او نه تنها به آتش، بلکه به هم تیمی هایش بوراک، افکان و مورات تهمت خواهد زد.

سلین ایشیک (Selin Işık) در نقش ایپک

کانر نالبانتوغلو (Caner Nalbantoglu) در نقش مورات

مورات دوست آتش در تیم بسکتبال است. کنر نالبانتوغلو از بازیگران سریال Kraliçe است که در سال 1989 در استانبول متولد شد، از دانشگاه Ege، دانشکده تربیت بدنی و ورزش فارغ التحصیل شد. او در سریال های تلویزیونی ای کاش هرگز بزرگ نمی شدیم و عروس های فراری بازی کرد. بعدها در سریال های Aşk Masalı، Kusursuz Cinayet، Baba Parası نیز شرکت کرد.

کانر نالبانتوغلو (Caner Nalbantoglu) در نقش مورات

ایگه سمیه ارکن (Ege Semih Erken) در نقش افکان

Ege Semih Erken نیز از بازیگران سریال ترکی ملکه است که در سریال Kralice نقش افکان را بازی می کند. افکان عاشق سهسن است. Ege Semih Erken در سال 1994 در استانبول به دنیا آمد. او در مسابقه بهترین مدل ترکیه 2017 دوم شد. او تا این زمان در سریال های تلویزیونی سیب ممنوعه و مادران تازه کار بازی کرد.

نگاهی به فیلم کت چرمی با بازی جواد عزتی

ایگه سمیه ارکن (Ege Semih Erken) در نقش افکان

ایسناز اوچر (Ecenaz Üçer) در نقش هانده

Ecenaz Üçer از هنرپیشه‌های سریال ملکه ترکی در نقش هانده است. هانده همسر مورات است. او فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری تلویزیونی از دانشگاه بیلگی است. اگرچه Ecenaz Üçer در چند سریال تلویزیونی ظاهر شده است، اما اولین نقش مهم او سریال Kralice خواهد بود.

ایسناز اوچر (Ecenaz Üçer) در نقش هانده

سرهات پاریل (Serhat Parıl) در نقش وکیل ماهیر

Serhat Parıl از بازیگران سریال ملکه ترکی نقش وکیل ماهیر را بازی می کند. او در سال 1983 در ازمیر به دنیا آمد. او برای اولین بار در سریال های Medcezir، Cesur ve Güzel، Seven Ne Yapmaz، Bay Yanlış، EDHO، Baraj بازی کرد. پس از آن در مجموعه های تلویزیونی Kuruluş Osman، Sadakatsiz و Üç Kız Kardeş بازی کرد.

سرهات پاریل (Serhat Parıl) در نقش وکیل ماهیر

ملیس اوزچیمن (Melis Özçimen) در نقش ساهسن

ملیس اوزچیمن از هنرپیشه‌های سریال کرالیچه است. سهسن معشوقه افکان است. ملیس اوزچیمن در سال 1988 متولد شد. این یک پدیده رسانه های اجتماعی است. او در سریال های تلویزیونی Hiç، Etkileyici، Kader Oyunları و Ah Nerede بازی کرد.

ملیس اوزچیمن (Melis Özçimen) در نقش ساهسن

Özgür Cem Tuğluk در نقش انگین

Özgür Cem Tuğluk در سریال Kralice نقش شوهر سابق زینب (Engin) را بازی می کند. Özgür Cem Tuğluk متولد 1992 است. او فارغ التحصیل دانشگاه چوکوروا، گروه حفاظت از گیاهان است. او در راستای علاقه اش به بازیگری با آموزش هایی که دیده بود به بازیگری پرداخت.

Özgür Cem Tuğluk در نقش انگین

اوموت کاپلیجا (Umut Kaplıca) در نقش اصلان

اوموت کاپلیجا از بازیگران سریال ترکی ملکه نقش اصلان پسر علی و نارین را بازی می کند. اوموت کاپلیجا بازیگر کودک در سال 2016 در استانبول به دنیا آمد. این بازیکن که تنها 7 سال سن دارد در آژانس کودک استانبول ثبت نام کرده است. او برای اولین بار در سریال Iyilik بازی کرد.

آیا میدانستید مهران غفوریان چپ دست است؟

اوموت کاپلیجا (Umut Kaplıca) در نقش اصلان

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا