اخبار حاشیه بازیگران

بالاخره مهریه یکتا ناصر هم لو رفت

منوچهر هادی در مصاحبه ای مهریه همسرش را اعلام کرد. منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون ایران و همسر یکتا ناصر در مورد مهریه همسرش بیان کرد:مهریه همسرم یکتا ناصر فقط ۵ سکه بود.

مهریه یکتا ناصر

مهریه یکتا ناصر

عکس یکتا ناصر با لباس راحتی

یکتا ناصر بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش عکسی را از خود با چهره بدون آرایش و لباسی راحتی به اشتراک گذاشت که باعث تعجب همه کاربران شد.

عکس یکتا ناصر با لباس راحتی

چهره جدید یکتا ناصر

عکسی از یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزین منتشر شده است که تعجب خیلی‌ها را به همراه داشته است.در این عکس چهره یکتا ناصر به دلیل زدن بوتاکس به شکل غیر معمولی پف کرده است.

چهره جدید یکتا ناصر

چهره جدید یکتا ناصر

طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی

منوچهر هادی پست جدیدی از حضور همسرش یکتا ناصر در برنامه مهمانی منتشر کرد.منوچهر هادی با انتشار این پست به شایعه جدایی او و همسرش یکتا ناصر خاتمه داد.

طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر میخوانیم : وی متولد 12 آبان 1357 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا همسرش نیز کارگردان است.

یکتا ناصر در دوران مدرسه

قد یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر آمده است قد او 165 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر درباره ی خانواده ی او آمده است : پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد.

یکتا ناصر و پدرش
یکتا ناصر و مادرش
یکتا ناصر و خواهرش

ازدواج یکتا ناصر

از نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر همسر او و ماجرای ازدواجش است. یکتا ناصر در اسفند 1394 وقتی 37 ساله بود با منوچهر هادی 41 ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال 1390 شروع شد.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد.

یکتا ناصر و همسرش در روز عقدشان

ماجرای آشنایی و ازدواج یکتا ناصر و منوچهر هادی

در بیوگرافی یکتا ناصر درباره ی ماجرای ازدواجش میخوانیم :

آشنایی ما پیچیده است سر یک پروژه ای به خاطر بی‌نظمی که پیش امد با هم قهر و دعوا داشتیم. پس از ادامه فیلم رابطه ادامه پیدا کرد و منوچهر به من گفت که قصد ازدواج داره و منم بهش خندیدم و یکم جا خوردم ولی بعد متوجه صداقت و روراستی منوچهر شدم و این سبب شد که به پیشنهادش پاسخ مثبت بدم.

یکتا ناصر از چگونگی زندگی با یک هم کار کارگردان می گوید:« یک بخش خوب دارد و یک بخش بد. بخش خوب آن این است که خیلی بهتر درک می شوی. خب حتما در حوزه حرفه ای هنگامی که یکی هم جنس خودت وجود داشته باشد، شرایط بهتری خواهی داشت. از جنبه ای دیگر خوب نیست. به دلیل آن که در حرفه ما اگر یکی از دو طرف اهل این کار باشند، کافی است. برنامه ریزی در این وضعیت خيلي سخت می شود. زمانی که هردوی ما سرکار باشیم به هیچ وجه نمی توانیم برنامه درستی برای اوقات بی کاری مان تعیین کنیم. چه بسا اکنون برای عید نمی توانیم هیچ برنامه ای داشته باشیم چون یا من سر کار هستم یا آقای هادی. باوجود همه ی این ها خودم دوست داشتم که اگر کسی وارد زندگی من می شود از همکاران خودم و اهالی سینما باشد.»

بازهم بهاره رهنما با تیپ جدیدش جنجال آفرید

منوچهر هادی اضافه کرده است :ما حین همکاري مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت:مهمترین اتفاق زندگی من در سال ۹۴، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنج شنبه ۲۰ اسفند ماه این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

یکتا ناصر نیز در خصوص ازدواجش با منوچهر هادی خاطرنشان کرد:روزهای خوبی را پشت سر می گذارم و حسم نسبت به این ازدواج، مثبت است. پایان سال ۹۴ و شروع سال ۹۵ با این اتفاق مهم در زندگی من و منوچهر هادی رقم خورد و امید دارم همه چیز خوب پیش برود.

یکتا ناصر و همسرش

بیوگرافی منوچهر هادی

در بیوگرافی یکتا ناصر درباره ی همسرش آمده است : منوچهر هادی متولد سال 1351 می باشد و اصالتا گلپایگانی می باشد. منوچهر هادی ، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت.

وی پس از گرفتن دیپلم وارد عرصه هنر شد و کارهای متنوعی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات را آزمود. در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده دار بوده است.

وی تا کنون کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه» (1386) و «یکی می خواد باهات حرف بزنه» (1390) و من سالوادور نیستم (1394) و فیلم کارگر ساده نیازمندیم و … انجام داده است.

در تلویزیون نیز کارگردانی چند سریال از جمله : خداحافظ بچه ,آمین و خوب بد زشت را کارگردانی کرده است .

وی در سال 95 و 96 سریال عاشقانه را در شبکه خانگی نیز کارگردانی کرده است و همچنین جدیدترین کار او نیسان آبی که یکی از پرستاره ترین سریالهای اخیر می باشد.

یکتا ناصر و همسرش در پشت صحنه نیسان ابی

فرزند یکتا ناصر

از نکات خواندنی بیوگرافی یکتا ناصر بدنیا آمدن دختر او سوفیا است. یکتا ناصر کمتر از یک سال بعد از ازدواج با منوچهر هادی صاحب دختری به نام سوفیا شدند.

سوفیا هادی متولد آذر 1395 می باشد.

زایمان یکتا ناصر

تجربه مادری

مادر بودن خيلي سخته ولی خيلي جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خيلي به زندگی امیدوار شدم، خيلي بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.
کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

یکتا ناصر و دخترش

خیلی هم لاغر شدید!

من بخاطر حاملگی تونستم اون اندازه که دلم میخواد تو زندگیم لذت ببرم و غذا بخورم. سوسیس و چیپس و سیب زمینی و بستنی را خيلي دوست دارم.

دوران بارداری سوفیا خيلي بهم خوش گذشت و بعدش رژیم سختی گرفتم.

دوران بارداری یکتا ناصر و خواهرش

خودجوش یا به دکتر مراجعه کردین؟

من بدون دکتر ۲۲ کیلو لاغر شدم.سعی کردم مثل قبلم غذا بخورم چون خیلی مراعات می کنم.

کاری که کردم و نمی گم چون خیلی بداموزی داره ولیهر کسی می تونه بدنش و طوری که لاغر و چاق می شود را بفهمد.

اختلاف سنی شهاب حسینی و همسر دومش چقدر است ؟

برای شما که بازیگر هستید این ترس وجود نداشت که الان که چاق شدمنکنه به اون دوران برنگردم؟ یا لاغر نشم؟

ترسیده بودم ولی زمانی ترسم شروع شد که کاری از دستم بر نمیومد.شاید یکی از رموز موفقیتم این بود که لباس هایی که درکوچکترین سایزم داشتم و نگه داشتم و به جای اینکه برم لباسجدید بخرم به خودم می گفتم که تو باید اندازه این لباس بشی.تا جایی که ممکن بود لباس جدید نمی خریدم.

بازیگری در دوران بارداری

در بیوگرافی یکتا ناصر میخوانیم : او در دوران بارداری خود در سال 95-96 در فیلم عاشقانه ها به کارگردانی همسرش منوچهر هادی ایفای نقش کرد. سکانس وی در این نمایش خانگی کوتاه بوده و نقش یک مادر باردار را بازی کرد که برای معاینات دوره ای بارداری به مطب دکتر مراجعه کرده است.

مراقبت از سوفیا

مادرم پدرم و برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم کهاز سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام. چند ماهه که یه دلِ سیر نخوابیدم!

حواشی بدنیا آمدن فرزند یکتا ناصر

حضور سوفیا در اولین سالگرد ازدواجشان باعث شوخی ها و حرف هایی در فضای مجازی شد که منوچهر هادی نسبت به این ماجرا این گونه واکنش نشان داد.

منوچهر هادی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت :

سپاس از لطفتون و کامنتهای زیباتون

بعضیها دچار ابهام شدن که ما چطور در سالگرد ازدواجمون بچه دار شدیم

در دوران تحصیل درسی داشتیم به نام ریاضیات که با داشتن اندکی از این علم میتوان فهمید سالگرد یعنی دوازده ماه و دوران بارداری اگر کامل باشد نه ماه است. ۳+۹ = ۱۲

در نتیجه داشتن بچه در سالگرد ازدواج امری بدیهی است.

در هر صورت از شما دوستان همیشه دچار ابهام هم ممنونیم.

علایق و حقایقی درباره یکتا ناصر

در ادامه بیوگرافی یکتا ناصر مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

خجالتی بودن یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر میخوانیم او به شدت خجالتی است. یکتا ناصر میگوید : اينكه مردم در خيابان تو را می بينند و به تو محبت می كنند، حس لذت بخشی است البته من يک مشكل بزرگ دارم و آن خجالتی بودنم است.

آن روزهای اول نمی دانستم وقتی مردم مرا می شناسند و به من نگاه می كنند بايد چه كار كنم، بايد من به آنها سلام كنم يا آنها به من … (خنده)

زود رنج شدم

فكر می كنم حرفه آدم به خصوص بازيگری می تواند روی نحوه زندگی و شخصيت او تاثير بگذارد. اين شغل خواه ناخواه آدم را حساس‌ تر و نكته‌ سنج‌ تر می كند.

فكر می كنم اين زودرنجي را هم از شغلم وام گرفته‌ ام

مطالعه بازیگری

در بیوگرافی یکتا ناصر آمده است او به شدت عاشق مطالعه است. یکتا ناصر میگوید: بعد از اينكه كار بازيگری را شروع كردم سراغ كتاب‌ های تخصصی، كارگردانی، فيلمنامه‌ نويسی، بازيگری و دوربين رفتم

سپس بطوری حرفه ای شروع کردم به فیلم دیدن و از تجربيات اطرافيانم استفاده كردم

از پرسپولیس تا دوست صمیمی اش

اسمش را مادرش برگزیده و طرفدار پرسپولیس است

در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می رسد اما بسیار مهربان می باشد، از آرام جعفری بعنوان یکی از دوستان صمیمی اش نام می برد

آیا میدانستید روناک یونسی و همسر اولش همکار بودند ؟

یکتا ناصر و آرام جعفری

خواننده های مورد علاقه یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر درباره خواننده های مورد علاقه ی او آمده است : محسن چاوشی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی خواننده های مورد علاقه اش می باشند.

سیاست تلویزیون را قبول ندارم

سریال های زیادی به من پیشنهاد می شود که بنا بدلایلی رد می کنم

بخاطر سروکار داشتن تلویزیون با طیف گسترده ای از مردم رابطه خوبی باهاش دارم اما اینکه همه سیاست هایش را قبول دارم یا مورد رضایتم است، مسلما خیر

امنیت ملی همه چیز نیست

این روزها انگار همه دچار روزمرگی شده ایم

می گویند امنیت ملی ما حفظ شده، این مهم است اما همه چیز نیست، بخشی از نیاز جامعه استف ما به امنی روحی، اقتصادی و … هم نیاز داریم

حضور در اینستاگرام
بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش. من اصولا خيلي دوست ندارم حضور داشته باشم ولی به کسی هم نمی تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش رو دارد.

فیلم های مورد علاقه یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر در مورد فیلم های مورد علاقه ی او میخوانیم : «ابد و یک روز» فیلم تأثیرگذاری برایش بوده. از میان دیگر آثار سال‌های اخیر سینمای ایران «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» را خیلی دوست دارد. از قدیمی‌ها هم «مادر» علی حاتمی.

شروع فعالیت یکتا ناصر

در ادامه بیوگرافی یکتا ناصر ماجرای شروع فعالیت هنری او را میخوانیم . با ما همراه باشید.

توفیق تصادفی

در سال 1376 وقتی 19 سالم بود، یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر 5 ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم ، من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم.

آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشتم و تحویل دادم

چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال 76) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.

کارهای تلویزیونی یکتا ناصر

بعد از اولین تجربه، سال 1377 دوباره در سریال عید آن سال ها بازی کرد.بعد از این سریال در دانشگاه پذیرفته شد و مشغول تحصیل در دانشگاه شد.

در سال ۷۶ که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغيير کرد و به سوی جوانگرایی و جوان پسندی رفت، یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردازد! در این سالها موجی از جوانان بصورت فراگیر وارد سینما شدند و آن هایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند.

ولی در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خيلي سبب مطرح کردن این هنرمند نشد( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ) این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت…. تا این که در سال ۷۹ تغيير سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی”با من بمان” رقم خورد.

یکتا ناصر در “با من بمان”

یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده ولی بازي در سریال “با من بمان” به کارگردانی حمید لبخنده و راهنمايي ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد داد سبب شد که دیگر به کلاسهای بازیگری فکر نکند و درصورتی که خلعی در این مورد دارد با مطالعه پر کند.

یکتا ناصر در با من بمان

حضور یکتا ناصر در مجموعه «با من بمان» سروصدای زیادی به پا کرد او را به‌عنوان یک چهره نوظهور شناساند.

عکس بدون حجاب افسانه بایگان در تولد تنها عروسش

مجموعه «با من بمان» به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 به روی آنتن رفت و از استقبال خوبی از سوی مخاطبان برخوردار شد. در همان سال‌ها در سریال پرستاره «کاشانه» در کنار پژمان بازغی قرار گرفت و خوش درخشید. او تا سال‌های 85 در چند سریال دیگر هم نقش فرینی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان «لبه تاریکی» و «اولین شب آرامش» را نام برد.

یکتا ناصر در لبه تاریکی
یکتا ناصر در اولین شب آرامش

91 پس از 6 سال به تلویزیون بازگشت و «دختران حوا» و پس از آن «جاده قدیم» را بازی کرد.

یکتا ناصر در دختران حوا

تلویزیون نمی‌آیم مگر…

 یکتا ناصر را در این سال‌ها خیلی کم در رسانه ملی دیده‌ایم. تنها دو کار در دهه 90 آن هم با فاصله‌ای چندساله. ناصر در مورد دوری و نارضایتی‌اش تلویزیون این‌گونه می‌گوید: «وقتی سریال‌ها را هم می‌بینم اصلاً راضی نیستم و دوست ندارم. …حتماً دلم برای تلویزیون تنگ می‌شود. اما‌ با شرایط فعلی در تلویزیون کار نخواهم کرد. سال‌های پیش وقتی سریالی قرار بود ساخته شود حدود ۷ ـ ۸ ماه طول کشید و ما در این زمان فرصت داشتیم تا روی نقشمان کار کنیم. اما متأسفانه شرایط تلویزیون به‌گونه‌ای شده است که ما سریال‌ها را در ۲ الی ۳ ماه می‌سازیم و تحویل می‌دهیم این یعنی فاجعه. این مسئله آماده نبودن فیلم‌نامه و وارد کار شدن متأسفانه اصلاً درست نیست و همه ما شدیداً آلوده آن شده‌ایم. اگر شرایط مهیا شود و قصه‌ها و فیلم‌نامه‌ها جذاب باشد با کمال میل به تلویزیون برمی‌گردم و اگر پیشنهاد خوبی باشد حتماً قبول می‌کنم… نه بودجه‌ای هست، نه فیلم‌نامه‌ای و نه آدم‌های درستی که در جایگاه درستی قرار بگیرید. آدم‌هایی که با دیدن یک سکانس از یک فیلم سعی می‌کنند فقط منتقد باشند درحالی‌که مطلع نیستند. تلویزیون ما دیگر هیچ جایگاهی ندارد. نه بین مردم و نه بین اهالی تلویزیون… همه ناراضی هستند، حال هیچ‌کس خوب نیست. فکر می‌کنم تنها عده خاصی هستند که کارشان را در تلویزیون این روزها پیش می‌برند. تلویزیون فقط دنبال پر کردن آنتن است. برنامه‌هایی پخش می‌شود تا یک سری از آدم‌ها سکوت کنند و اعتراضی نکنند.»

ورود یکتا ناصر به سینما

در ادامه بیوگرافی یکتا ناصر درباره ی ماجرای ورود او به سینما میخوانیم.

توقیف و هی توقیف…

بدشانسی‌های یکتا ناصر با ورودش به سینما تازه آغاز شد. او در سال 1380 با فیلم «ساقی» به این عرصه ورود پیدا کرد. نه‌تنها «ساقی» بلکه دو فیلم بعدی‌اش«فراری» و «عاشق مترسک» هم یکی پس از دیگری توقیف شدند.

البته هر سه آن‌ها بعد از مدتی اکران شد. اکرانی که پس از گذشت چند وقت و عدم تازگی سوژه‌هایشان بعد از آن مدت، موفقیت چندانی نداشت.

«سرود تولد» را می‌توان اولین اقبال او در سینما دانست. بعد از آن «قتل آنلاین» و «نسکافه داغ» هم فیلم‌های نسبتاً موفقی بودند.

یکتا ناصر در میان ‌سال‌های 85 تا 91 در سینما هم کم‌کار بود و علت آن مشخص نیست. او در این مدت تنها در دو فیلم سینمایی حضور داشت. برای بازی در فیلم «یکی میخواد باهات حرف بزنه» منوچهر هادی در سال 90 هم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فجر شد.

صبا راد با عمل زیبایی جدیدش کلی تغییر کرد
یکتا ناصر در یکی میخواد باهات حرف بزنه

او بعد از آن‌ در نزدیک به 10 فیلم سینمایی حضور داشته که تقریباً نیمی از آن‌ ساخته منوچهر هادی بوده. از مهم‌ترین آن‌ها هم می‌توان به فیلم‌های پرفروشی چون «من سالوادور نیستم» و «آینه‌بغل» اشاره کرد.

یکتا ناصر در من سالوادور نیستم
یکتا ناصر در آینه بغل

شهرت تا سیمرغ

سریال اولین شب آرامش سال 84 کم کم چهره اش را مشهور کرد تا اینکه سال 1390 برای فیلم ‘یکی می خواد باهات حرف بزند’ سیمرغ نقش مکمل را گرفت.

فیلم های دیگر یکتا ناصر

یکتا ناصر در فیلم “یکی می خواد باهات حرف بزنه”

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه؛ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی منوچهر هادی و سعید دولت خانی و تهیه کنندگی فرشته مهدی پور ساخته سال 1390 است. داستان این فیلم زنی به نام لیلا است یک هفته فرصت دارد برای امری حیاتی از شوهر سابق‌اش رضایت بگیرد.

یکتا ناصر در یکی میخواد باهات حرف بزنه

یکتا ناصر در فیلم “زندگی جای دیگری است”

“زندگی جای دیگری است”؛ فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی پدرام کریمی، منوچهر هادی، بابک کایدان و تهیه کنندگی سید امیر سیدزاده ساخته سال 1392 است. این فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.

یکتا ناصر در فیلم "زندگی جای دیگری است"

یکتا ناصر در فیلم “من سالوادور نیستم”

«من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی است. در ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی آم نات سالوادور » (من سالوادور نیستم) به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مشترک سیدامیرپروین حسینی و منصورسهراب پور در کشور برزیل، ریوالدو بازیکن هافبک، مهاجم تیمِ ملی فوتبال برزیل در چند سال گذشته و بهترین بازیکن سال جهان در سال ١٩٩٩ به جمع بازیگران فیلم اضافه شد تا در کنار رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی و بازیگران برزیلی کارول ویدوتی و بری فیوکا به ایفای نقش بپردازد.
یکتا ناصر در من سالوادور نیستم

یکتا ناصر در سریال “دل”

دل مجموعه‌ای نمایشی ساخته منوچهر هادی است. این سریال محصول سال ۹۸ ایران در شبکه نمایش خانگی است. یکتا ناصر در این سریال نقش آوا را ایفا کرده است. سریال دل یک ملودرام اجتماعی است که دو جوان عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و در این میان با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه می‌شوند.

یکتا ناصر در سریال "دل"

یکتا ناصر در سریال “عاشقانه”

عاشقانه سریال نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی است که در سال ۹۶-۹۵ منتشر شد. یکتا ناصر در این سریال حضور کوتاهی داشت و به عنوان یکی از بیماران دکتر پگاه دادگر (ساره بیات) مقابل دوربین قرار گرفت.

مصاحبه با یکتا ناصر

یکتا ناصر یکی از بازیگران توانا و بدون حاشیه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. در نزدیک بیست سال حضورش در عرصه بازیگری همواره خودش را از مسائل حاشیه‌ای و شایعات دور نگه داشته است. خیلی در محافل هنری و رسانه دیده نمی‌شود، کمتر مصاحبه می‌کند و البته در سینما هم آن‌چنان پرکار نیست. با نگاهی به تعداد آثارش متوجه می‌شویم که کیفیت را مقدم بر کمیت می‌داند. هرچند در سال‌های اخیر برخی پارتی‌بازی و رابطه فامیلی را علت حضور مستمرش در اکثر آثار همسرش منوچهر هادی دانستند. اما او با به نمایش گذاشتن بازی‌های خوب و قابل‌تأمل جایی برای ادامه حواشی نگذاشته است.

یکتا ناصر آدم مغروری است ؟

:: اولین کسی نیستید که این موضوع را به من می گویید ، متاسفانه به خاطر چهره ام برای همه این تصور پیش می آید که یکتا ناصر دچار غرور شده و خودش را می گیرد اما در واقع این طور نیست .

آیا کشف حجاب سحر دولتشاهی صحت دارد ؟

اهل درس و مدرسه بودید؟

:: بله ، راستش از اول کتاب خواندن و مطالعه را خیلی دوست داشتم .

به یاد دارید که دبستان ، دبیرستان کجا تحصیل کردید؟ 

:: ابتدایی در مدرسه سیمه در خیابان بهار شمالی ، راهنمایی در مدرسه هفتم تیر واقع در میدان هفت تیر و دبیرستان نیز در مدرسه ایران در خیابان قلهک .

خیلی چیزهایی که در مردم مورد بازیگران قضاوت می کنند این است که : ” مثلا مگه میشه یکتا ناصر ازدواج کرده ، بچه دار شده و تو خونه غذا درست کنه ” ؟

:: من غذا درست کردن خیلی دوست دارم و قیمه خیلی خوب درست می کنم. البته بعد از سوفیا خیلی کمتر شده چونکه منوچهر هادی مدام سرِ کار بوده و فقط یه نصفه روز کنارم بوده. اول عاشقانه بود بعد آینه بغل و دل. من هم اگه غذا درست می کردم طبیعتا نمیتونستم انقدر لاغر بشم!!!

چرا خانم های بازیگر بعد از ازدواج کمتر بهشون پیشنهاد بازی می شود ؟ آیا این موضوعات ربط داره به هم؟

:: این تجربیات به نظرم تجربیات شخصیه و نمیشه همه زندگی ها به هم تعمی داده بشه.

برای شما پیش اومد؟

:: من بلافاصله بعد از اینکه بچه دار شدن به دلیل اینکه اولین فیلمی که بازی کردم فیلم همسرمه من خیلی گزینه خوبی نیستم برای اینکه به این سوال جواب بدم به دلیل اینکه همسرم کارگردانه و در فیلم همسرم بازی کردم پس گزینه خوبی برای تحلیل این ماجرا نیستم.

به نظرم این موضوع به روند مریض سینما و تلویزیون و تغییر رویکردشان در برهه های زمانی مختلف مربوط هست که یک عده در دوره ای کار می کنند و دوره ای کنار گذاشته می شوند و ربطی به ازدواج یا طلاق آن ها ندارد.

خیلی از همکاران شما مانند بهنوش بختیاری در جشنواره فجر یا مهران احمدی در برنامه زنده گفته اند که در مهمانی ها نقش ها را انتخاب می کنند. واقعا اینطوریه به نظر شما ؟

:: خب کسی می تونه این حرف و بزنه که خودش تو مهمونی انتخاب شده و بیاد از نحوه انتخاب خودش حرف بزنه. به دلیل اینکه برای من همچین اتفاقی نیافتاده نمیتونم در این مورد تِز بدم! شاید منظورشون این بوده که هر کس آشناهای خودش و انتخاب می کنه!

این موضوع صحت داره؟

:: آره به این معنا وجود داره.

من فکر می کنم این موضوع بیشتر از اینکه تقصیر کارگردان ها باشه بیشتر تقصیر تهیه کننده ها ست. یا الان اسپانسرها

نقشی بوده که حسرت بازی در آن را داشته باشین ؟

:: نه …اصولا من حسرت هیچ چیز در زندگی و نمی خورم. به تنها چیزی که غبطه می خورم نسبت به آدم هایی است که بیشتر کتاب می خونن!

سینمای ملی

:: واقعا در یک جمله نمی‌توان سینمای ملی را تعریف کرد. ترجیح می‌دادم که نکات خوبی را از سینمای ملی به خاطر بیاورم، اگر چه خاطرات گوناگونی به ذهنم می‌آید. اما تعداد خاطرات و اتفاق‌هایی که خوب نیستند و من و البته خیلی‌های دیگر را اذیت می‌کند متاسفانه بیشتر است.

قرار است تعریف و تمجید درست، به معنای واقعی کلمه از سینمای ملی داشته باشیم، اما شاید خیلی تعریف نباشد.

چیزهایی که من از بخش ملی به خاطر دارم، نکات خوشایندی نیست و ترجیح می‌دهم که تعریفی نداشته باشم‌ اما فکر می‌کنم بزرگ‌ترین نکته مثبت در بخش سینمای ملی، این است که تعداد زیادی از کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، برای زنده نگه داشتن سینمای ملی از جان‌شان مایه می‌گذارند. همه تلاش می‌کنند تا زحمات کسانی که در تمام این سال‌ها در سینمای ایران کار کرده‌اند از بین نرود

کشف حجاب حدیث فولادوند صحت دارد ؟

از سوی دیگر باز هم ترجیح می‌دهم در مورد کاستی‌های سینمای ایران حرفی نزنم، چرا که در تمام این سال‌ها در همین مورد حرف‌های زیادی زده و وعده‌های زیادی داده شده، اما متاسفانه به هیچ‌کدام از آنها عمل نشده‌ و بیشتر در حدحاشیه و شعار مانده است و هیچ نکته پوشیده دیگری وجود ندارد که من یا فرد دیگری بخواهیم از آنها پرده‌برداری کنیم. همه، حتی مردمی که شغل‌شان سینما نیست از این کاستی‌ها خبر دارند.

دغدغه‌های اولیه

:: به عنوان عضو کوچکی از سینما با دیدن فیلم‌های زیادی تحت تاثیر قرار گرفتم. در دوران کودکی و نوجوانی، آن‌هم نه به شکل مشخص، با تماشای فیلمی این انگیزه در من ایجاد شد. اما بازیگران همان فیلم‌ها بدون تاثیر نبودند.

فریماه فرجامی یکی از همین بازیگران بود. من خیلی او را در فیلم‌های «مادر»، «سرب» و «پرده آخر» دوست داشتم.

همین حالا هم تحت‌تاثیر بازی‌های خیلی از بازیگران قرار می‌گیرم و فکر می‌کنم یکی از نکات مثبت سینمای ما، بازی‌های بی‌نظیری است که روی پرده آنها را می‌بینیم.

خیلی‌ها می‌گویند کاش فلان نقش را من بازی می‌کردم‌ اما خیلی اهل رویاپردازی نیستم و سعی می‌کنم در مورد چیزهایی فکر کنم که می‌توانم در مورد آنها کاری انجام دهم.

قهرمان‌هایی روی کاغذ

:: اهل قهرمان بازی نیستم، بازی‌های خوب بازیگران را تحسین می‌کنم‌ اما اهل قهرمان بازی و الگو داشتن نیستم. اگر قرار باشد الگو و قهرمان خاصی هم داشته باشم، در کتاب‌هایی که می‌خوانم دنبال آنها می‌گردم. با خواندن داستان‌ها تخیل خودم را پرورش می‌دهم.

کتاب و داستان این فرصت را به شما می‌دهد که بخواهید خودتان را جای فرد دیگری بگذارید یا نقش آن را بازی کنید. وقتی کتابی می‌خوانم، این فرصت بیشتر برایم فراهم می‌شود که نقشی را در ذهنم انتخاب کنم و دوست داشته باشم آن شخصیت را بازی کنم.

یکی از مثال‌های خوبش که امکان بازی کردن آن هم مهیا شد، نمایش «مردگان بی‌کفن و دفن» است‌ اما اگر قرار باشد خیلی رویاپردازی کنم؛ باید بگویم که دوست دارم نقشی در داستان آناکارنینا داشته باشم.

به دلیل حضور در نمایش ‌مردگان بی‌کفن و دفن‌، نمایشنامه‌های زیادی می‌خوانم، به خصوص از ژان پل سارتر. لحظاتی در این نمایشنامه‌ها ایجاد می شود که خیلی جذاب و دلنشین هستند.

این به جنسیت کاراکتر‌هایی که این لحظات را برای من ایجاد می‌کنند، وابسته نیست و گاهی پیش می‌آید که خودم را جای یکی از آنها بگذارم.

دور از حاشیه

:: در تمام این سال‌ها تلاش کرده‌ام که وارد حاشیه نشوم. این طور نبوده که برای دور بودن از حاشیه نقشه بکشم و برنامه‌ریزی کنم. اخلاقم این طوری است.

چیزی که حالا هستم، همانی است که سال‌ها بودنش را تجربه کردم و دوست دارم که باشم. تلاشم این است که فقط فیلم خوب کار کنم و با آدم‌های حرفه‌ای در این کار باشم.

به نظرم درگیر شدن با حاشیه‌ها به کار لطمه خواهد زد و به همین خاطر است که همیشه از آن دور بوده ام. این خصوصیت اخلاقی من است و سعی کردم در عین حال نقش‌های حاشیه‌ای را قبول نکنم.

پشت پرده کشف حجاب پانته آ بهرام چه بود ؟

مجموع تمام این اتفاقات است که من را از حاشیه دور نگه داشته است. واقعا طبق نقشه پیش نرفتم. کاری را انجام دادم که فکر می‌کردم درست است. ذاتا اهل حاشیه‌سازی نیستم.

یک زبان ویژه

:: خیلی از آدم‌ها از همکاری‌های پی‌درپی من با منوچهر‌ هادی می‌پرسند. برای آنها سوال است و سعی دارند که به طور مستقیم یا غیر‌مستقیم از من بپرسند که چرا چند کار من با کارگردانی منوچهر ‌هادی همراه شده است.

این یک نکته تازه کشف شده نیست، در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد. در سینمای ایران هم این مساله به کرات اتفاق افتاده است. در سینمای جهان خیلی از کارگردانان به شکل متداوم از یک گروه بازیگر یا عوامل پشت دوربین استفاده می‌کنند. ممکن است با یک فیلم‌بردار به هر دلیلی راحت‌تر باشند.

خیلی وقت‌ها به جای اینکه کاری نقد شود، در مورد پشت صحنه و پیش پرده آن صحبت می‌شود. برای آنها جذاب‌تر است. منوچهر‌ هادی جزو آن دسته از کارگردانانی است که بعد از چند همکاری، کار کردن با او برایم راحت‌تر است.

چرا که هم من به سرعت متوجه می‌شوم که او چه چیزی از من می‌خواهد و هم اینکه او در مورد توانایی‌ها و اندازه مهارت‌های من به شناخت کافی رسیده است. قطعا بعد از این همه کار کردن با سلیقه‌های حرفه‌ای همدیگر آشنا شدیم و اگر در جاهایی به اختلاف نظر هم می‌رسیم با تعامل و یک زبان مشترک آن را حل می‌کنیم.

از همکاری با او به نتایج خوبی رسیدم و کار تمام شده برایم جذاب بود. به نظر من این اتفاق درباره بازیگران دیگر هم وجود دارد. بعضی‌ها با عوامل و گروهی خاص احساس راحتی بیشتری داشته و بیشتر با هم کار می‌کنند.

تصویر و اجرا

:: کار تصویر و نمایش، تفاوت‌های زیادی باهم دارند. کسی که تئاتر کار می‌کند باید به نکات متفاوتی توجه کند. اما با وجود این تفاوت‌ها باید به نکته‌های تکنیکی هم توجه کنیم. راستش به نظرم آدم‌ها؛ یا بازیگران خوبی هستند یا نیستند.

اما ممکن است به دلایلی بازیگری در تصویر بهتر از تئاتر ظاهر شود‌ اما به شکل عام چیزی را عوض نمی‌کند‌ یعنی اگر تو بازیگر خوبی باشی، هم در تئاتر خوب هستی و هم در تصویر.

ممکن است گاهی نقشی به وجود بیاید که اساسا برای تو مناسب نباشد که به نظر من یک بازیگر باهوش می‌تواند تشخیص دهد که چه نقشی مناسب اوست و اگر نقشی با احوالات و مهارت‌های او هم‌خوانی نداشته باشد، آن را قبول نمی‌کند. به هر حال برای من کار تصویر و تئاتر تفاوت بنیادی ندارند.

دغدغه کارگردانی

:: تا همین امروز، هیچ وقت دغدغه کارگردانی نداشته‌ام. به طور جدی به این مقوله فکر نکرده‌ام و شاید بزرگ‌ترین دلیل آن این است که هنوز از بازیگری لذت می‌برم.

لذت‌های کشف شده و نشده زیادی در این مقوله وجود دارد و برای من بازیگری خیلی جذاب است. شاید اگر در یک برهه زمانی، به این نتیجه برسم که دیگر نقش‌های خوبی برای من وجود ندارد یا اینکه دوست داشته باشم فضاهای جدیدی را تجربه کنم، ترجیح می‌دهم سراغ نوشتن بروم تا کارگردانی.

فکر می‌کنم کارگردانی اعصاب فولادین و قدرت تحمل بالایی نیاز دارد که بتوانی عده زیادی را وارد جبهه فکری خودت بكنی و آنها را با خودت همسو کنی!

آیا مهاجرت مهران غفوریان به آمریکا صحت دارد ؟

من خیلی حوصله سر و کله زدن با آدم‌ها را ندارم و برای من کلنجار رفتن با آدم‌ها و قانع کردن‌شان سخت است و در خودم چنین چیزی را نمی‌بینم.

کارمان سخت است

:: نمایش مردگان بی‌كفن و دفن، متن معروفی از ژان پل سارتر است و همین نکته به خودی خود، کار ما را خیلی سنگین می‌کند. متنی که خیلی از هنرمندان آن را روی صحنه برده‌اند یا اینکه مردم قبل از اینکه اجرا را ببینند، نمایشنامه را خوانده‌اند و همین  ذهنیت قبل از اجرا، کار ما را سخت می‌کند.

در عین حال باید به متن و آن نویسنده بزرگ وفادار باشیم و هم اینکه بتوانیم در چارچوب تئاتر خودمان کاری را انجام دهیم که فکر می‌کنیم درست است.

فضای کار، در بیشتر اوقات تلخ و تاثیرگذار است و ما سعی داریم کار آبرومندانه‌ای را روی صحنه ببریم؛ به خصوص اینکه همان‌طور كه می‌دانید، آخرین اجرای این نمایشنامه را زنده یاد استاد سمندریان سال 58 روی صحنه برده است.

سینما از کتاب می‌آید

:: با کتاب خواندن باید آشتی کنیم تا بتوانیم از موبایل‌ها و دنیای مجازی دور شویم. نمی‌توان از گوشی‌های هوشمند برای همیشه دور شد چون آن ها هم وسایلی هستند که این روزهادر حوزه ارتباطات کمک زیادی به ما می‌کنند.

اما خیلی اوقات زیاده‌‌روی است و باید زمان کمتری را صرف آن کرد و یک جایگزین کنارش گذاشت. خیلی‌ها عقیده دارند که با حضور در شبکه‌های مجازی می‌توانند اطلاعات لازم را در هر زمینه  از اخبار اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی گرفته تا مسائل سرگرم‌کننده به دست آورند.

اما خیلی از اوقات این اطلاعات قابل استناد نبوده و صحیح نیستند. بنابراین فرصت‌ها را می‌توان به شنیدن موسیقی خوب، دیدن فیلم‌های ارزشمند و مطالعه کتاب‌های خوب اختصاص داد.

کتاب‌های زیادی این اواخر خوانده‌ام. یکی از کتاب‌هایی که دوست دارم برای خواندن پیشنهاد دهم، نمایشنامه‌ای با عنوان «شیطان و خدا» از ژان پل سارتر است.

ارتباط خیلی خوبی با این کتاب برقرار کردم و آن را دوست داشتم. در مورد فضای این نمایشنامه حرفی نمی‌زنم و فکر می‌کنم این طوری کنجکاوی همه برای خواندن این کتاب برانگیخته می‌شود. توضیح نمی‌دهم؛ چرا که فکر می‌کنم در حق کتاب خیانت می کنم و داستان را لو می‌دهم.

برترین‌های سینمای ایران

:: سینمای ایران فیلم‌های خوبی را در طول تمام این سال‌ها تولید کرده‌است و فکر می‌کنم در همین لحظه نمی‌توان فهرست دقیقی از اسامی بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران آورد.

خیلی از فیلم‌ها به دلیل مطرح شدن بیشتر در خاطرمان مانده‌اند و طبیعی است که آنها را زودتر اسم ببریم‌ اما امکان‌پذیر نیست که فهرست دقیقی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران را بگویم. طبیعتا فیلم‌های اصغر فرهادی در این فهرست قرار می‌گیرند؛  فیلم‌های خوبی كه بازتاب جهانی داشته‌اند.

این فیلم‌ها در طول این سال‌ها آبروی سینمای ایران بوده‌اند و خیلی‌هادوستشان دارندو من هم از آنها مستثنا نیستم و برای این فیلم‌ها احترام قائلم. اما در نهایت ترجیح می‌دهم که اسمی از فیلم خاصی نبرم‌ .

در مورد کارگردان‌های برتر سینمای ایران باید بگویم که اصغرفرهادی، کیانوش عیاری و زنده‌یاد علی حاتمی حتما جزو  سه کارگردان برتر سینمای ایران هستند.

علی حاتمی در فهرست قریب به اکثر سینماگران ایرانی به عنوان کارگردان برتر سینمای ایران قرار دارد.دلایل مختلفی هم دارد؛اول اینکه سینمای او خیلی ملی و شرقی است و اصولا فیلم‌هایش ویژگی مخصوص به خودشان را دارند و خیلی جریان‌ساز بوده اند.

بازهم بهاره رهنما با تیپ جدیدش جنجال آفرید

دوم اینکه اتفاق‌های مهمی در سینمای او رخ داده است، جدای از اینکه هر یک از ما کدام یک از فیلم‌های او را دوست داریم و با کدام ارتباط نزدیک‌تری برقرار می‌کنیم، او سبکی در سینما دارد که در عین حال هم دلنشین است و هم هنری و شاعرانه.

شما در حال مطالعه بیوگرافی یکتا ناصر در بازیگرآنلاین هستید. برای مشاهده ی تصاویر او با ما در ادامه همراه باشید.

فیلم‌شناسی

در ادامه بیوگرافی یکتا ناصر مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

کارهای سینمایی یکتا ناصر

سالنام پروژهنام نقشکارگردانتوضیحات
۱۳۹۷رحمان ۱۴۰۰شرارهمنوچهر هادیاکران این فیلم پس از سه هفته به دلیل پخش نسخه اصلاح نشده، متوقف شد.
۱۳۹۶آینه بغلشهرزادمنوچهر هادی
۱۳۹۴مشکل گیتیسوفیا دبیربهرام کاظمی
۱۳۹۴فصل نرگسآیلارنگار آذربایجانی
۱۳۹۴کارگر ساده نیازمندیممیمنتمنوچهر هادی
۱۳۹۳من سالوادور نیستمالهاممنوچهر هادیپربیننده و پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۳۹۳
۱۳۹۲زندگی جای دیگری استمنوچهر هادی
۱۳۹۲گنجشکک اشی‌مشیوحید نیکخواه‌آزاد
۱۳۹۰یکی می‌خواد باهات حرف بزنههنگامهمنوچهر هادیبرنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر(۱۳۹۰)
۱۳۸۷قند تلخمحمد عرب
۱۳۸۵روز برمی‌آیدبیژن میرباقری
۱۳۸۵نسکافه داغ داغنیکاعلی قوی‌تن
۱۳۸۴قتل آنلایندخترخاله شهابمسعود آب‌پرور
۱۳۸۳سرود تولدنازی نیکبختعلی قوی‌تن
۱۳۸۲باران رؤیاها را نمی‌شویداصغر یوسفی‌نژاد
۱۳۸۲خانه‌ای در شناردشیر افشین راد
۱۳۸۲عاشق مترسکروناکمهدی نوربخش
۱۳۸۲قند ترشسوگندکوروش خزاعی
۱۳۸۱فراریدوست مریمرضا جعفری
۱۳۸۰ساقیآرزومحمدرضا اعلامییکتا ناصر با این پروژه فعالیت خود را در سینما آغاز کرد.
یکتا ناصر در شبکه نمایش خانگی
سالنامسمتکارگرداننقشتوضیحات
۱۴۰۰نیسان آبیبازیگرمنوچهر هادیزری سازگار
۱۳۹٨دلبازیگرمنوچهر هادیآوا بهرامی
۱۳۹۶آشوببازیگرکاظم راست‌گفتارادامه فیلم سینمایی آشوب
۱۳۹۵عاشقانهبازیگر افتخاریمنوچهر هادیبیمار پگاه
۱۳۹۳ابلهبازیگرکمال تبریزی

مجموعه های تلویزیونی یکتا ناصر

  • جاده قدیم(۱۳۹۴) در نقش زینت
  • دختران حوا(۱۳۹۱) در نقش شیوا
  • اولین شب آرامش (۱۳۸۴) در نقش نوشین
  • لبه تاریکی(۱۳۸۳)
  • با من بمان (۱۳۷۹) در نقش نرگس مینایی
  • کاشانه (۱۳۷۸)
  • شب چراغ (۱۳۷۸)
  • پدرخوانده (۱۳۷۸)
  • عید آن سال‌ها (۱۳۷۷)
  • گل‌های کاغذی (۱۳۷۶)

نمایش‌های تئاتر یکتا ناصر

در بیوگرافی یکتا ناصر در مورد نمایش های تئاتر او آمده است :

  • مردگان بی کفن و دفن (۱۳۹۴)
  • ترور (۱۳۹۴)
  • دختر یانکی (۱۳۹۲)

جوایز و افتخارات یکتا ناصر

در ادامه بیوگرافی یکتا ناصر مروری میکنیم بر جوایز دریافتی او:

  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی امین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم “یکی می‌خواد باهات حرف بزنه”
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در شانزدهمین جشن خانه سینما برای فیلم “یکی میخواد باهات حرف بزنه”
  • کاندید بهترین بازیگر زن سینما در چهاردهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم “یکی میخواد باهات حرف بزنه”
  • برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در ششمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما برای فیلم “یکی میخواد باهات حرف بزنه”
  • کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن در هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینما برای فیلم “زندگی جای دیگری است”

یکتا ناصر و همسرش به همراه تندیس جشن حافظ

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا