اخبار حاشیه بازیگران

آیا تا به حال همسر امیرحسین رستمی را دیده اید ؟

امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون عکس همسر خود را منتشر کرده است. امیرحسین رستمی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است. امیرحسین رستمی با سریال دودکش مشهور شد.امیرحسین رستمی یک پسر دارد.

آیا تا به حال همسر امیرحسین رستمی را دیده اید ؟

امیرحسین رستمی و همسرش

آیا تا به حال همسر امیرحسین رستمی را دیده اید ؟

بیوگرافی امیرحسین رستمی

بیش از یک دهه می‌شود که امیرحسین رستمی در زمره کمدین‌های محبوب سینما و تلویزیون قرار گرفته است. هرچند که او حضور موفقی هم در آثار ملودرام و جدی داشته است. رستمی بازی تحسین‌برانگیزی در مجموعه «شهرزاد» داشت و برای آن فیلم برای جایزه بازیگری هم شد. او پس از چند سال حضور در عرصه بازیگری بالاخره در سال 88 با شکور «شمس‌العماره» به شهرت رسید. البته شانس هم با او همراه نبود و برخی از کارهای اولیه‌اش دچار دیوار توقیف و ممیزی و … شد. رستمی یک نمک ذاتی و استایل خاصی دارد که بازی‌اش را متفاوت و دور از کلیشه جلوه می‌دهد.در ادامه بیشتر با بیوگرافی امیرحسین رستمی آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی امیرحسین رستمی میخوانیم:او متولد 12 بهمن 1354 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی امیرحسین رستمی در بغل پدر و مادرش

کودکی امیرحسین رستمی در بغل پدر و مادرش

امیرحسین رستمی به همراه پدر مرحومش
امیرحسین رستمی به همراه پدر مرحومش

یک خواهر بزرگتر از خود دارد و در کنار بازیگری، ورزشکار حرفه ای رشته تنیس است

قد امیرحسین رستمی

در بیوگرافی امیرحسین رستمی آمده است قد او 178 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل امیرحسین رستمی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی امیرحسین رستمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

امیرحسین رستمی در سال 1378 یعنی هنگامی که 24 سال داشت، با پوراندخت الستی ازدواج کرد.

او می‌گوید ترس زیادی از تنهایی داشته و فکر ازدواج را از 17-18 سالگی در سرش می‌پرورانده است.

شغل جدید نجمه جودکی پس از خداحافظی اش از تلویزیون

در بیوگرافی امیرحسین رستمی جالب است بدانید او توسط یکی از دوستان مشترک دانشگاهی با همسرش آشنا شد.

حاصل این ازدواج پسری به نام ارشیا می‌باشد که جان پدر به جانش بند است. رستمی وقت‌هایی که سرکار نیست را تماماً در خدمت آقازاده است. او می‌گوید: «خیلی‌ها فکر می‌کنند من دائم سر کار هستم ولی واقعاً این‌طور نیست. من خیلی کم پیش می‌آید، هم‌زمان روی دو فیلم کار کنم… تمام تلاشم را می‌کنم که به زندگی‌ام هم برسم. طبق برنامه ورزشم را می‌کنم، مسافرت با خانواده را دارم، رستوران رفتن و گردش و … هم همین‌طور. اصلاً من کار می‌کنم که بتوانم از زندگی و در کنار خانواده بودن لذت ببرم. تمامی چیزی که من را آرام می‌کند، آن لحظات بعد از کار است که در کنار خانواده‌ام…»

ارشیا، پسر امیرحسین رستمی
ارشیا، پسر امیرحسین رستمی

ارشیا جوجویی نیست!

به شدت به کارهای پسرم اهمیت می‌دهم و مثل عقاب بالای سرش هستم. ارشیا خیلی بچه باشعوری است و اگر با او صحبت کنید، متوجه می‌شوید که چقدر بیشتر از سن و سالش می‌فهمد. اهل تماشای کارتون نیست و تنها انیمیشنی که نگاه می‌کند « تن‌تن » است چون آن را هم من دوست دارم. اتفاقا او فیلم‌هایی را که من دوست دارم نگاه می‌کند. دائم منتظر سریال « شهرزاد » است و آن را دنبال می‌کند. اصلا مدل جوجویی نیست! با همدیگر ورزش می‌کنیم و تنیس و شنا تفریح اصلی من و ارشیاست.

شباهت دایی و خواهرزاده

ارشیا اگر در حال حاضر چیزی است که من راضی هستم، به واسطه حضور یک مادر تحصیلکرده، امروزی و دلسوز است که شاید بیشتر از 70درصد از وظیفه تربیت ارشیا را برعهده داشته است چرا که من در نهایت و با توجه به مشغله کاری، بتوانم 30درصد از مسائل تربیتی و تحصیلی ارشیا را مدیریت کنم و بقیه همه برعهده همسرم  است. خیالم راحت است که وقتی من در خانه نیستم، برادر همسرم، کیومرث الستی در کنار همسرم حضور دارد و با اینکه همه پدرها دوست دارند پسرشان شبیه خودشان باشد، آرزوی من این است که ارشیا شبیه دایی‌اش شود.

علایق و حقایقی درباره امیرحسین رستمی

در ادامه بیوگرافی امیرحسین رستمی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ماجرای عاشقانه جدید الناز شاکردوست چیست ؟

امیرحسین رستمی عاشق بهار

عاشق بهار و تابستان، گرما، رنگ، گل و طبیعت هستم. پاییز و زمستان زیاد در مدل من نیست! حتی لباس‌های تابستانی را دوست دارم. من مثل روحیه‌ام کاملا بهاری هستم و عاشق عید نوروز و فصل بهار. اینکه می‌گویم لحظه تحویل سال دلم می‌گیرد، صرفا مربوط به همان موضوع است وگرنه عاشق عید نوروز هستم و اتفاقا سعی می‌کنم با قرآن خواندن و دعا کردن در لحظه تحویل‌ سال آن حس دلگیری را در خودم از بین ببرم. خدا را شکر می‌کنم که یک سال دیگر هم گذشت و خانواده‌ام در کنارم هستند و آنها را برای من نگه داشته است. برای کشورم دعا می‌کنم و برای مردمم آرامش می‌خواهم.

اهمیت امیرحسین رستمی به لباس و مدلینگ

خوش‌پوشی و لباس برای من خیلی اهمیت دارد و دوستان نزدیک من می‌دانند که عینک و ساعت جزو مریضی‌های من است! به شدت به ظاهرم اهمیت می‌دهم و برایم مهم است که لباس‌هایی بپوشم که برازنده و درست باشند. به تازگی هم با یک برند معتبر لباس که آلمانی است و به تازگی وارد ایران شده، همکاری‌ام را آغاز کرده‌ام و به عنوان سفیر و مشاور مارکتینگ آنها فعالیت می‌کنم.

امیرحسین رستمی ورزشکار حرفه ای

در بیوگرافی امیرحسین رستمی جالب است بدانید ورزش جز لاینفکی از زندگی امیرحسین رستمی است. او تنیس، شنا و تکواندو را از کودکی دنبال کرده است. او می‌گوید برای اینکه در کودکی بچه مظلومی بوده و زیاد کتک می‌خورده، پدر مادرش ورزش رزمی را برای او تجویز کردند. اما فن پروپاقرص ورزش تنیس است و علاوه بر تمرین، مسابقات ملی و بین‌المللی این رشته را دنبال می‌کند. تمرین شنا و تنیس جز برنامه‌های مهم هفتگی او و پسرش ارشیا است.

همسر جدید شهاب حسینی از لباس عروسش رونمایی کرد

امیرحسین رستمی طرفدار پرسپولیس

به خدا من هیچ علاقه ای به فوتبال ندارم و فقط فوتبال های ملی رو دنبال می کنم اما همیشه بین استقلال و پرسپولیس، یا پرسپولیس میبره یا پیروزی !

سبک کاری امیرحسین رستمی

اصراری به کار طنز ندارم و نمی‌ خواهم در این ژانر بمانم اما کارگردان و سابقه کاری‌ اش برایم در اولویت قرار دارد و بعد از آن متن خوب، دنبال چندم بودن نقش نیستم

امیرحسین رستمی در برنامه شوتبال

امیرحسین رستمی که سابقا تجربه خوانندگی را نیز دارد در سال 1397 بعنوان مجری ، اجرای برنامه شوتبال برای شبکه نسیم را برعهده گرفت

دوستان صمیمی امیرحسین رستمی

من دوستان سینمایی خیلی محدودی دارم. فرهاد آییش، همایون ارشادی، سامان مقدم، مصطفی زمانی، علی قربان‌زاده، حسین سهیلی‌زاده و حسن فتحی نزدیک‌ترین دوستان من در این عرصه هستند و اتفاقا اینها آدم‌هایی هستند که مثل خودم اهل ‌مهمانی و پارتی نیستند! اما در این بین اکثر دوستان من خارج از حیطه سینما هستند. آنها دوستان دوران دبیرستان و دانشگاه هستند که سال‌هاست با هم دوست هستیم، با هم بزرگ شده‌ایم، شرایطی مشابه داریم و همه حالا صاحب همسر و فرزند هستیم.

گلزار خوشگل تر از من است

جدا از اینكه محمدرضا گلزار دوست صمیمی من است، شخصا گلزار را خوش تیپ ترین بازیگر سینمای ایران می‌ دانم و به ‌نظرم او در این زمینه بلامنازع است

امیرحسین رستمی در عرصه مدلینگ

امیر حسین رستمی مدتی است که با یک برند معتبر لباس آلمانی وارد شده به ایران، همکاری نموده و به عنوان سفیر و مشاور مارکتینگ آنها فعالیت می کند.

ریحانه پارسا تابع قوانین جمهوری اسلامی شد

وی حلقه اتصال این برند به موسسات خیریه بوده و از این برند خواسته است، به عنوان حامی کودکان کار، زنان بی سرپرست و بدسرپرست و دیگر موسسات خیریه، همکاری داشته باشد.

راز جوانی امیرحسین رستمی

او در آستانه 50 سالگی است، اما به هیچ وجه چهره یک آدم چهل و اندی ساله را ندارد! او می گوید: بهنام تشکر دو سال از من کوچکتر است، یک جا قرار بود نقش پدر من را بازی کند اما قبول نکرد! من به روح و بدنم احترام می گذارم و مثل آدم زندگی می کنم و ورزش اهمیت زیادی در زندگی من دارد.

اهمیت امیرحسین رستمی به خوراک و سلامتی

امیر حسین رستمی در خصوص سلامتی اش می گوید: من خیلی آدم جون‌دوستی هستم و معمولا سر صحنه فیلم‌ها غذا نمی‌خورم! دلیلش هم این است که به سلامتی و تغذیه‌ام اهمیت می‌دهم. جالب است بدانید که غذای رژیمی در سر فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی یعنی اینکه فقط برنج نداشته باشد! بنابراین با اینکه آدم خوش‌خوراکی هستم ولی سعی می‌کنم غذاهای این چنینی نخورم چون به سلامتی‌ام اهمیت می‌دهم و بیشتر اوقات یا از خانه غذا می‌آورم   یا از بیرون غذای مناسب تهیه می‌کنم.

حواشی امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی به همراه امیر کاظمی با حضور در برنامه فرمول یک ویژه سال نو در ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ با انتقاد از اطلاع‌رسانی دیر هنگام دربارهٔ بیماری کرونا مسولان را به چالش کشید و گفت: چطور من که یک بازیگر هستم می‌دانستم کرونا وارد کشور شده ولی وزیر بهداشت تا دوم اسفند تکذیب می‌کرد چه اصراری بود پروازهای ماهان تا آخرین لحظه ادامه پیدا کند چرا برای جلوگیری از شیوع بیماری یک شهر را قرنطینه نکردید؟ چرا فیلترینگ تلگرام را لغو نمی‌کنند. چرا ادارات را تعطیل نمی‌کنند و باز می‌گویند در خانه بمانید.صداوسیما از ادامه صحبت‌های این بازیگر خودداری کرد و برنامه زنده را قطع کرد. بعد از وصل شدن دوباره برنامه علی ضیا گفت به دلیل بحث مغایر با برنامه یک روز دیگر این دو بازیگر را دعوت می‌کنیم. یک روز بعد طبق آنچه تحت فشار بودن از سوی مقامات اطلاعاتی امنیتی عنوان می‌شود امیرحسین رستمی از گفته‌هایش عذر خواهی کرد.

لاغری بهاره رهنما تا این حد باورنکردنی است

 امیرحسین رستمی در یکی از مصاحبه‌هایش انتقاد شدیدی به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های مسئولین سینما و تلویزیون داشت. او گفت: «برنامه‌ریزی‌ها به سمتی است که گروه (تولید) باید له شوند که کار برسد. شبیه جشنواره فجرمان. در طول سال هیچ کاری نیست، بعد یک ماراتن شروع می‌شود… درحالی‌که میدانیم جشنواره 12 تا 22 بهمن است، ولی می‌گذاریم کار را دی‌ماه کلید می‌زنیم و می‌خواهیم به جشنواره هم برسیم. در مور کارهای مناسبتی تلویزیونی هم همین‌طور. همه چیزمان همین‌طور است.»

رستمی به پخش سریال طنز «لیسانسه‌ها» در شب وقوع حادثه تلخ کشتی سانچی هم واکنش نشان داد. او با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت: «یعنی واقعاً تو این شرایط از دست رفتن ملوان‌های بیگناهمون تو اون جغرافیای لعنتی، نمی‌شد به احترام خانواده‌هاشون سریال طنز لیسانسه‌ها امشب پخش نشه؟؟؟ ملوان‌هامون در راه اعتلای وطنشون شهید شدن و نباید بین شهدا فرق گذاشت.»

شروع فعالیت هنری امیرحسین رستمی

او الفبای بازیگری را از سال 72 در کلاس‌های امین تارخ و بعد از آن با دوره‌های مرحوم حمید سمندریان آموخت.

او با شروع سربازی کلاس را رها کرد تا بعد از خدمت مدتی خارج از کشور دوره های آموزشی بازیگر را دید و برگشت.

گریم زنانه امیرحسین رستمی
گریم زنانه امیرحسین رستمی

شروع با بدشانسی و ورود امیرحسین رستمی به مدلینگ

خستین نقش‌آفرینی‌اش در مجموعه‌ای به نام «هزاران ستاره» ساخته رامبد جوان بود که در ایران پخش نشد و در شبکه جام جم اروپا برای ایرانیان مقیم آنجا به نمایش گذاشته شد.

سپس به سفارش سازمان ملل در زمینه ترک اعتیاد چند فیلم کوتاه و کلیپ هایی با رامبد جوان کار کرد.

علت درخواست پر جنجال ریحانه پارسا از هوادارانش چه بود ؟

سال 1384 قید بازیگری را زد و مشغول مدلینگ شد تا اینکه دوباره یکسال بعد با فیلم «فقط چشم‌هاتو ببند» به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین بازی کرد

بد روزگار آن فیلم هم در ایران پروانه نمایش نگرفت و به جشنواره‌های خارجی رفت و جوایزی هم کسب نمود و در جشنواره Rio (ریو) برزیل از بازی او تقدیر شد. رستمی در آن فیلم به‌عنوان دستیار کارگردان هم حضور داشت.این فیلم گرچه پروانه نمایش در ایران را نگرفت اما باعث آشنایی او با پیمان قاسم خانی و مهران مدیری شد.

باورنکردنی است اگر بگوییم نقش‌هایش در دو فیلم سینمایی بعدی یعنی «رئیس» و «خاک آشنا» هم با سانسور زیادی همراه شد او آن‌طور که باید دیده نشد.

در بیوگرافی امیرحسین رستمی میخوانیم در فیلم «رئیس» آقای کیمیایی آن قسمت از فیلم که ایشان در آن به ایفای نقش پرداخته بود، در نمایش جشنواره فجر حذف شد اما در اکران عمومی بخشی از آن اجازه پخش گرفت.

اولین فیلم امیرحسین رستمی با مجوز

امیرحسین رستمی در سال 1386 حضور کوتاهی در «مرد دو هزار چهره» داشت بالاخره در «شمس‌العماره» طلسم بدبیاری‌هایش شکست و با این سریال دیده شد. او در سال 1388 به واسطه پیمان قاسم خانی به عوامل سریال شمس العماره ساخته سامان مقدم معرفی شد

شهرت امیرحسین رستمی با طنز

اغراق نیست اگر بگویم امیرحسین رستمی در نقش شکور مجموعه «شمس‌العماره» بیش از ستارگان کهنه‌کارش دیده شد و خیلی زود به محبوبیت قابل‌توجهی دست‌یافت. تکیه‌کلام‌ها و بازی‌های رفتاری‌اش مورد تقلید جوانان قرار می‌گرفت.

بازی در سریال شمس العماره باعث شد که او تمایل بیشتری به حضور در سریال های طنز داشته باشد. در این سریال او با هانیه توسلی، مهرانه مهین ترابی، فرهاد آئیش، رویا تیموریان و ملیکا شریفی نیا همبازی بود.

زیبا بروفه بازهم عزادار شد

88 سال خوبی برای رستمی بود. او در همان سال یک‌بار دیگر با مجموعه پربیننده «وضعیت سفید» به خانه‌ها آمد. پس از آن‌هم تبدیل به بازیگر ثابت سعید سهیلی زاده شد و در سه اثر بعدی او یعنی «سه پنج دو»، «آخرین بازی» و «دختران حوا» به ایفای نقش پرداخت.

امیرحسین رستمی در دختران حوا

دختران حوا مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شده در سال 1391 خورشیدی است که از شبکه تهران پخش شد. دختران حوا درباره زنی به نام ثریا است که در آخرین روزهای زندگی خود در زندان پرده از رازی بزرگ برداشته و به مددکار زندان راز عوض کردن سه کودک را در بیمارستان می گوید.

امیرحسین رستمی در این سریال نقش دکتر سامان را بر عهده داشته که در دوران دانشجویی عاشق کسی است که در قصه زن دومش معرفی می شود. در دختران حوا نقش پدر زن او را ایرج راد و نقش همسرش را تینا آخوندتبار بازی کرده است.

اما با «دودکش» او شروعی دوباره داشت. امیرحسین رستمی زوج بانمک و دوست‌داشتنی هومن برق‌نورد در مجموعه دو فصلی «دودکش» بود و بار دیگر توانایی‌اش در طراحی‌های کاراکترهای جذاب را به رخ کشید.

امیرحسین رستمی در دختران حوا
امیرحسین رستمی در دختران حوا

امیرحسین رستمی در لیسانسه ها

لیسانسه ها سریالی به کارگردانی سروش صحت است که با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان تلویزیون مواجه شد و سه فصل موفق را در شبکه سه سیما پشت سر گذاشت. نقش های اصلی این سریال را هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی و امیر کاظمی بر عهده داشتند. این سه جوان لیسانسه هر کدام مشکلاتی بر سر راه داشته و یکی به فکر مهاجرت و یکی دنبال تشکیل زندگی و دیگری هم دنبال مسکن است.

تیپ جدید سمیرا حسن پور و همسرش غوغا کرد

امیر حسین رستمی که در این سریال نقش مسعود شریفیان را ایفا نموده است، در آستانه ازدواج با ترانه مهاجر (متین ستوده) بوده که هم جویای کار می باشد و هم مقداری پول برای مسکن نیاز دارد و از آن سو هم اختلافاتی با پدر زنش (بیژن بنفشه خواه) دارد.

امیرحسین رستمی در لیسانسه ها
امیرحسین رستمی در لیسانسه ها

امیرحسین رستمی در دود کش

دودکش مجموعه تلویزیونی طنز به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی برزو نیک نژاد و حسن وارسته بود که در رمضان 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. فصل دوم این سریال در سال 1395 به نام  پادری ساخته و پخش شد.

دودکش 2 به کارگردانی برزو نیک نژاد و بازی امیرحسین رستمی تیرماه سال 1400 به روی آنتن رفت.

امیرحسین رستمی در دود کش
امیرحسین رستمی در دود کش

امیرحسین رستمی در سینما و تئاتر

امیرحسین رستمی می‌گوید هرچند سال یک‌بار بازی در تئاتر حالش را خوب می‌کند و ورزیده و سرحال می‌شود. او در سال‌های اخیر با تئاترهای پرتماشاگری ازجمله «گرون هلم»، «شوآیک»، «کلمه سکوت کلمه»، «کمی بالاتر» و … به روی صحنه رفته است. به‌طورکلی می‌توان گفت امیرحسین رستمی کارش را با سینما و تئاتر آغاز کرده ولی شهرتش را مدیون تلویزیون است. ازجمله مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رستمی در سینما هم می‌توان به فیلم‌های «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «بوسیدن روی ماه»، «نهنگ عنبر»، «قاتل اهلی» و … اشاره کرد.

امیرحسین رستمی در نهنگ عنبر

نهنگ عنبر به کارگردانی سامان مقدم با بازی رضا عطاران و مهناز افشار در سال 1393 ساخته شد. دنباله این فیلم با نام نهنگ عنبر 2 در سال 1396 اکران شد.

نهنگ عنبر داستان زندگی ارژنگ صنوبر (رضا عطاران) را به تصویر می کشد که از کودکی رؤیا (مهناز افشار) را دوست داشته، اما به دلایلی و محدودیت های اجتماعی دههٔ شصت نمی تواند با او ازدواج کند و رؤیا راهی آمریکا می شود. این فیلم که با حذف برخی صحنه ها مجوز اکران گرفت ، طرفداران زیادی داشت و نوستالژی برای دهه شصتی ها بود.

باورتان میشه این خانم همان آذر شیوا قبل از انقلاب باشد ؟

در این فیلم امیر حسین رستمی یک سکانس ویژه و دوست داشتنی بر عهده داشت که اگر قرار بود در فیلم باقی بماند مخاطب این نقش را فراموش نمی کرد و از آن لذت می برد. اما متاسفانه تنها 20-10 ثانیه از حضور او در «نهنگ عنبر» باقی ماند.

امیرحسین رستمی در نهنگ عنبر
امیرحسین رستمی در نهنگ عنبر

بازی‌های توقیف شده امیرحسین رستمی

در بیوگرافی امیرحسین رستمی آمده است:وی در سریال قهوه تلخ سه قسمت در نقش پسر جهانگیر شاه بازی کرد که هر سه قسمت توقیف شده در فیلم سینمایی سعادت آباد که به جهت ممیزی سانسور شد. در در فیلم نمایش خانگی برادرزاده عزیز به کارگردانی علی امینی، خاطره آن شب بارانی به کارگردانی سیامک شایقی و فیلم سینمایی فقط چشم‌هاتو ببند به کارگردانی علیرضا امینی بازی کرده‌است که همه آن‌ها توقیف شده‌اند.

تجارت و شغل دوم امیرحسین رستمی

در بیوگرافی امیرحسین رستمی جالب است بدانید آقای رستمی قبل از بازیگری مدتی در یک شرکت داروسازی و مکمل های دام و طیور در شهر صنعتی کاوه کار کرد، سپس مدتی بعنوان مربی تنیس ، شاگرد داشت

در نهایت شغل خانوادگی اش فروش آهن را تجربه کرد، می گوید اکثر خاندان ما کارخانه آهن دارند و رستمی ها خاندان بزرگی بین آهن فروش ها هستند

اطرافیان امیرحسین رستمی معتقدند که او مخ اقتصادی دارد و اعجوبه بازرگانی و بیزینس است. امیرحسین رستمی جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات است، اکنون مدیر یک شرکت بازرگانی است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا