اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردبازیگران هالیوودفیلم خارجی

همه چیز درباره شزم! خشم خدایان

فیلم شزم Shazam پس از انتشار در سال ۲۰۱۹ با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. این فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری، ۳۶۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. همین دلیل کافی بود تا شزم ۲ با عنوان اصلی شزم! خشم خدایان Shazam!Fury of the Gods ساخته شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم شزم 2 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم شزم 2 منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم شزم 2 چه کسی است؟

کارگردان فیلم شزم 2 دیوید اف. سندبرگ است.

فیلم شزم 2 کی میاد؟

شزم! خشم خدایان در ۱۴ مارس ۲۰۲۳ در تئاتر فاکس ویلیج به نمایش درآمد و در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در ۴۰۷۱ سینما در سراسر ایالات متحده اکران شد.

موضوع فیلم شزم 2 چیست؟

در این فیلم، خانواده‌ای از قهرمانان نوجوان به رهبری بیلی بتسون / شزم با دختران اطلس مبارزه می‌کنند.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم شزم 2 چیست؟

در فیلم شزم 2 زکری لی‌وای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر، آدام برودی، راس باتلر، مگان گود، لوسی لیو، جایمن هانسو و هلن میرن ایفای نقش می‌کنند.

مشخصات فیلم شزم 2

نام فیلمشزم 2 (Shazam! Fury of the Gods)
کارگرداندیوید اف. سندبرگ
تهیه‌کنندهپیتر سفرن
نویسندههنری گِیدن
موسیقیکریستف بک
کشور سازندهایالات متحده
ژانراکشن، ماجراجویی و کمدی
توزیع‌کنندهبرادران وارنر پیکچرز
تاریخ‌های انتشار۱۴ مارس ۲۰۲۳ (تئاتر فاکس ویلیج)
۱۷ مارس ۲۰۲۳ (ایالات متحده)
مدت زمان
۱۳۰ دقیقه
شرکت‌های تولید
  • نیو لاین سینما
  • دی‌سی استودیوز
  • سفرن کمپانی
  • سون باکس پروداکشنز
هزینه فیلم
۱۰۰–۱۲۵ میلیون دلار
فروش گیشه۱۲۱ میلیون دلار

دانلود رایگان فیلم شزم 2

شزم! خشم خدایان در ۱۴ مارس ۲۰۲۳ در تئاتر فاکس ویلیج به نمایش درآمد و در ۱۷ مارس ۲۰۲۳ در ۴۰۷۱ سینما در سراسر ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان دریافت کرد و ۱۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

بیوگرافی بهرام رادان و جنجال ازدواجش با یک بلاگر

لیست بازیگران فیلم شزم 2

  • زکری لی‌وای و اشر آنجل در نقش بیلی بَتسون / شزم
  • جک دیلن گریزر و آدام برودی در نقش فردریک «فردی» فریمن
  • ریچل زگلر در نقش آنثیا / آن
  • راس باتلر و ایان چن در نقش یوجین چوی
  • مگان گود و فیث هرمان در نقش دارلا دادلی
  • لوسی لیو در نقش کالوپسو
  • جایمن هانسو در نقش شزم جادوگر
  • هلن میرن در نقش هسپریدس

عوامل فیلم شزم 2

  • کارگردان: دیوید اف. سندبرگ
  • تهیه‌کننده: پیتر سفرن
  • نویسنده: هنری گِیدن
  • موسیقی: کریستف بک
  • فیلم‌بردار: گیولا پیدوس
  • تدوین‌گر: میشل آلر

معرفی دیوید اف. سندبرگ کارگردان فیلم شزم 2

دیوید اف. سندبرگ به انگلیسی David F. Sandberg متولد 23 دسامبر 1985 کارگردان سوئدی است. او به خاطر کارگردانی فیلم ترسناک و کوتاه در تاریکی در سال ۲۰۱۳ به شهرت رسید و فیلم بلند در تاریکی را در سال ۲۰۱۶ نیز ساخت. او هم‌چنین کارگردان فیلم آنابل: آفرینش و فیلم ابر قهرمانی شزم! می‌باشد.

معرفی فیلم شزم 2

اوایل سال 2019 فیلم شزم! (!Shazam) به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) اکران و تبدیل به یکی از فیلم‌های محبوب آن سال شد. گرچه شزم به عنوان دهمین قهرمان کمپانی DC، شهرتی چون دیگر قهرمانان این کمپانی مانند بتمن و سوپرمن ندارد، اما توانست خود را در دل بینندگان جا کند و نمره 7 از دیدگاه بینندگان IMDb و 90% از رضایت منتقدان راتن تومیتوز را کسب کند و عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی تاریخ را کسب کند.

فیلم شزم 2 خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) از فیلم‌ های ابرقهرمانی سال 2023 است که باری دیگر کارگردانی آن توسط سندبرگ انجام می‌شود و این بار هنری گایدن (Henry Gayden) با همکاری کریس مورگان (Chris Morgan) نویسندگی آن را انجام می‌دهد. ساخت این فیلم بر عهدهٔ نیو لاین سینما، دی‌سی استودیوز، سفرن کمپانی و سون باکس پروداکشنز بود و به‌وسیلهٔ برادران وارنر پیکچرز توزیع شد.

نگاهی به فیلم «پرواز ۱۷۵»؛ ادای احترام به شهدای مفقودالاثر

در فیلم شزم ۲ یا شزم! خشم خدایان بیشتر بازیگران شزم ۱ حضور دارند. دیوید اف سندبرگ کارگردانی هر دو شزم را برعهده داشت. در این فیلم، اشر آنجل را در نقش بیلی بتسون دیدیم. نوجوانی که در پرورشگاه زندگی می‌کند و از توانایی‌های خاصی برخوردار است. بیلس بتسون طی اتفاق‌هایی که در مسیر زندگی‌اش رخ می‌دهد متوجه می‌شود که از قدرت شزم برخوردار است. وقتی بیلس کلمه شزم را بر زبان می‌آورد یکباره شمایل او از پسری نوجوان به مردی بالغ با ماهیچه‌های ورآمده تغییر می‌کند. این ماجرا و ظهور قدرت‌های شگفت‌انگیز برای بیلس بسیار خوشحال کننده و غرور آفرین است تا زمانی که دکتر سیوانای خبیث از راه می‌رسد و شزم متوجه می‌شود مسئولیت‌های سنگینی برعهده دارد.

معرفی فیلم شزم 2

داستان فیلم شزم 2

برخلاف انتظار بسیاری از طرفداران در این قسمت از داستان‌های شزم قرار نیست با دکتر سیوانا، مستر مایند و اتفاقات پیرامون فیلم پیشین روبه‌رو شویم. در خلاصه ی فیلم شزم! خشم خدایان ۲۰۲۳ می‌خوانیم که بیلی باستون و خانواده عجیب او که با گفتن کلمه جادویی شزم تبدیل به ابرقهرمانانی با قدرت‌های ویژه می‌شوند، باید باری دیگر به صحنه نبرد بازگردند. ظاهرا دختران اطلس به سلاحی دسترسی پیدا کرده‌اند که می‌تواند دنیا را نابود کند. همچنین آنها باید با خدایان که از قدرت‌های آنها استفاده می‌کنند نیز کنار بیایند و نباید فراموش کرد که بیلی و خانواده او هنوز هم نوجوانانی هستند که به نسخه ابرقهرمان خود عادت نکرده‌اند. با وجود این داستان می‌توان انتظار داشت که فیلم شزم ۲ جز بهترین فیلم های 2023 باشد.

داستان فیلم شزم 2

شزم کیست؟

شِزَم یا همان Shazam، یک شخصیت خیالی در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است. این شخصیت توسط بیل پارکر و سی.سی. بک در ابتدا برای انتشارات فاست کامیکس خلق شده بود که برای اولین بار در شماره‌ی ۲ از مجموعه کمیک ویز کامیکس فوریه ۱۹۴۰ حضور پیدا کرد.

سیر تا پیاز زندگی مهرداد صدیقیان بازیگر جوان سینمای ایران

او جادوگری باستانی است که به بیلی بَتسون جوان قدرت تبدیل شدن به ابرقهرمانی به نام کاپیتان مارول را می‌دهد. دی‌سی کامیکس سپس از سال ۱۹۷۳، ماجراجویی‌های کاپیتان مارول را تحت عنوان شزم! به نام خود ثبت کرد.

حدود ۹۰۰۰ سال پیش، زمانی که شزم تنها یک پسر جوان چوپان بود، توسط شش خدای فراموش شده برای تبدیل به قهرمان آن‌ها برگزیده شد. با به زبان آوردن کلمه جادویی ولارم، این پسر تبدیل به یک قهرمان می‌شد. سال‌ها بعد او فردی به‌شمار می‌رفت که مسئولیت اعطای این قدرت به تث ادم و بیلی بَتسون را به عهده داشت.

اخبار قدیمی درباره شرم! خشم خدایان

شزم ۲ ساخته می‌شود

۱۹ آذر ۱۳۹۸
همان‌طور که پیش از این کمپانی برادران وارنر و استودیو دی سی با پخش تریلر «زن شگفت‌انگیز در سال ۱۹۸۴» در کامیک کان اکسپرینس برزیل باعث حیرت همگان شده بودند، این بار نیز با اعلام رسمی ساخت فیلم «شزم ۲» شگفتی‌ساز شدند. این خبر هیجان‌انگیز از بازگشت زکری لی وای، ابرقهرمان شوخ‌طبع و قدرتمند قسمت اول نوید می‌دهد.

اخباری که در ماه آوریل منتشر شد، حاکی از آن بود که هنری گیدن بار دیگر وظیفه نوشتن فیلم‌نامه را برای ادامه داستان ابرقهرمان فیلم «شزم» بر عهده گرفته است و دیوید اف. سندبرگ همچنان کارگردانی این فیلم را انجام می‌دهد. هم‌چنین اعلام شده بود که پیتر سفرن هم مانند قسمت اول، تهیه‌کننده این اثر خواهد بود؛ ولی در مورد بازگشت و همکاری سایر بازیگران و عوامل فیلم اطلاعاتی در دست نبود.

البته در حال حاضر تاریخ دقیق ساخت و پخش فیلم «شزم ۲» مشخص نشده است ولی طبق خبرهای منتشرشده، زکری لی وای پیش‌بینی کرده که تولید این فیلم، در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز خواهد شد. اگرچه فیلم «شزم» به‌خودی‌خود داستانی تمام و کمال داشت، ولی به نظر می‌رسد ساخت ادامه آن نیز خالی از لطف نیست؛ به‌طور مثال ممکن است در قسمت دوم، بیلی بتسون تنها ابرقهرمان قصه نباشد و شخصیت‌های جدیدی به فیلم اضافه شوند، شاید یک ضدقهرمان شرور از شخصیت‌های کتاب‌های کمیک!

تجربیات زندگی سام قریبیان از زندگی در آمریکا

البته شایعاتی هم در مورد حضور بلک ادم در فیلم «شزم ۲» به گوش می‌رسد، اگرچه هنوز صحت آن تایید نشده است. پیش‌ازاین در سال ۲۰۱۴، قرار بر این بود که بلک ادم به‌عنوان شخصیت مقابل شزم معرفی شود، ولی بعدها تصمیم بر آن شد که در فیلمی جداگانه به داستان زندگی این ابرقهرمان شرور پرداخته شود. اکنون در فیلم جدید ژاومه کویت-سرا کارگردان اسپانیایی، دواین جانسون ایفای نقش بلک ادم را بر عهده گرفته است.

فیلم شزم 2

بازخورد

در وبسایت بازبینی‌خوانی راتن تومیتوز، ٪۵۱ از ۲۰۲ بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز ۵٫۸/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «بی‌تمرکزتر و کمتر رضایت‌بخش نسبت به نسخهٔ قبلی خود، شزم! خشم خدایان با اینحال تقریباً به اندازه کافی جذابیت احمقانهٔ منبع اصلی را حفظ کرده‌است تا خود را شکست نجات دهد.» این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۴۹ منتقد امتیاز ۴۷ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است.

پوستر فیلم شزم 2

پوستر فیلم شزم 2

تیزر فیلم شزم 2

بیوگرافی بازیگران فیلم شزم 2

کدام بازیگران در فیلم سینمایی فیلم سینمایی شزم 2 به ایفای نقش می‌پردازند؟ مسلما زکری لی‌­وای در نقش شزم، گریس فولتن در نقش مری برومفیلد و اشر آنجل در نقش بیلی بتسون مهمترین نقش‌ها را دارند و بدون آنان فیلم Shazam! 2 ساخته نمی‌شد.

زکری لی وای از بازیگران مرد فیلم در نقش شزم

زکری لی‌وای (Zachary Levi) بازیگر و خواننده 41 ساله آمریکایی است. او فعالیت‌های بیشماری در زمینه سینما، تلویزیون، بازی‌های ویدئویی، وبسایت و تئاتر دارد. از فیلم‌های او می‌توان به Wieners محصول سال 2008، Thor: Dark World محصول سال 2013 و Blood Fest محصول سال 2018 اشاره کرد. وی همچنین در انیمیشن Tangled صداپیشه فلین رایدر (یوجین) بود و آهنگ I See The Light که در این فیلم خواند برنده جایزه گرمی شد. او در فیلم سینمایی شزم 2 نقش خود شزم را دارد و در واقع بزرگسالی بیلی بتسون است.

ماجرای جالب ورود افسانه ناصری به عرصه بازیگری

زکری لی وای در نقش شزم

اشر آنجل در نقش بیلی بتسون

اشر آنجل (Asher Angel) بازیگر جوان 17 ساله آمریکایی است که فعالیت خود را از سال 2008 با بازی در فیلم Jolene آغاز کرد. وی همچنین نقش اصلی سریال Andi Mack نیز بود که از سال 2017 تا 2019 پخش می‌شد. اشر برای بازی در سریال Andi Mack توانست جایزه Young Entertainer Awards را از آن خود کند. اون در فیلم شزم! خشم خدایان نقش بیلی بتسون که نوجوانی شزم ابرقهرمان است را بازی می‌کند.

اشر آنجل در نقش بیلی بتسون

جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن

جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer) بازیگر جوان آمریکایی که صداپیشگی نیز انجام می‌دهد، 19 سال سن دارد. او نخستین بار با بازی در نقش کودکی ادی کاسب‌پراک در فیلم آن بخش دوم شناخته شد و سپس تین نقش فردی فریمن بود که او را معروف‌تر کرد. مجله هالیوود ریپور گریزر را جز 30 ستاره زیر 18 سال در سال 2018 معرفی کرد.

جک دیلن گریزر در نقش فردی فریمن

ریچل زگلر از بازیگران زن فیلم در نقش انتنا

ریچل آن زگلر (Rachel Anne Zegler) بازیگر و خواننده 21 ساله اهل آمریکا است. حتما ریچل را از فیلم داستان وست ساید استوری و نقش ماریا واسکوئز که بخاطر ایفای آن نقش صاحب جایزه گولدن گلوب شد می‌شناسید. اگر هم نام او آن‌چنان برای شما آشنا نیست باید بگوییم که او همان‌ بازیگر سبزه رو نقش سفید برفی است که این روزها موج شدیدی از انتقادات علیه انتخاب او برای این نقش راه افتاده است. با وجود این‌که طبق داستان فیلم شخصیت های شرور فیلم قرار است هسپرا و کالیپسو دختران اطلس باشند، اما نام ریچل زگلر در بین بازیگران اصلی در نقش انتنا (Anthea) دختر سوم اطلس، خواهر هسپرا و کالیپسو قرار دارد.

ماجرای کاهش وزن 40 کیلویی نعیمه نظام دوست و ازدواجش با عموپورنگ

ریچل زگلر در نقش انتنا

گریس فولتن در نقش مری بومفیلد

گریس کارولین فولتن (Grace Caroline Currey) بازیگر و رقصنده 24 ساله اهل آمریکاست. این بازیگر از سال 2001 به فعالیت بازیگری مشغول بوده و در 12 فیلم و 10 سریال ایفای نقش داشته است. پر رنگ ترین نقش گریس فولتن تاکنون نقش جوانی مری بومفیلد بوده است. در واقع مثل همه شخصیت ها اون نیز تبدیل به ابرقهرمان بزرگسالی خود با بازی میشل بورث می‌شد (Michelle Borth) اما ظاهرا در فیلم شزم! خشم خدایان، شاهد این موضوع نخواهیم بود و گریس فولتن قرار است طبق پوسترهایی که از فیلم منتشر شده، نقش بانوی شزم را نیز خودش ایفا کند. این بازیگر در 12 فیلم و 10 سریال ایفای نقش داشته است.

گریس فولتن در نقش مری بومفیلد

نقد فیلم شزم 2

روایت

این فیلم، دنباله‌ای بر ماجراجویی ابرقهرمانی بچه‌های دوست داشتنی شزم 2019 می‌باشد که دوباره به شش فرزند خوانده فیلادلفیا می‌پیوندد که دارای مجموعه‌ای از قدرت‌های جادویی هستند. فیلم با اشاره‌ای حیله‌گرانه به فیلم سریع و خشمگین این را تصدیق می‌کند.

در این فیلم، که بدون شک ضعیف‌ترین اثر ساخته شده‌ی کمپانی دی سی نیز می‌توان آن را نام برد، اشاره به برخی از عناصر فیلم‌های مختلف دیده می‌شود که به عروسک آنابل، تیشرت‌های مختلف از فیلم‌های برادران وارنر اشاره می‌کند و به قدری این را تکرار می‌کند که بیننده خسته می‌شود و تبدیل به کلیشه می‌شود.

روایت فیلم، شوخی‌های بی‌مزه و فوق‌العاده کلیشه‌ای را در بر می‌گیرد که حتی برای یک دورهمی آخر هفته نیز توصیه نمی‌شود. شوخی‌های شخصیت اصلی به قدری تکرار می‌شود که بیننده شزم را به جای اینکه یک شخصیت شوخ بداند، آن را خنگ فرض می‌کند؛ در صورتی که در تمام کمیک‌ها، او صرفاً شوخی‌های جالبی انجام می‌دهد.

بازیگران زن بالای 40 سال که همچنان جوان هستند! + تصاویر

تصمیم‌های غیر عاقلانه، سوتی‌های مکرر داستانی که باگ‌های فراوانی را به فیلم اضافه کرد، نمی‌توانست فضای گیرایی را برای مخاطب تداعی کند. فضای فیلم، بسیار هالیوودی و تینیجرپسند بود که از این قضیه نیز از آن طرف بوم افتاد و آن تم ابرقهرمانی را حفظ نکرد.

فیلم، با تمرکز بر روی رابطه‌ی عاشقانه‌ی شخصیت‌هایی که به عنوان محوریت اصلی فیلم نبودند، آنقدر پیش رفت که به بک‌استوری شرورها توجه نشد و ما حتی متوجه نشدیم که هدف بزرگی که آن‌ها را بیدار کرده، چه بوده و کاری کرد که مانند دیگر شروران همه‌ی فیلم‌ها، بیننده صرفاً از آن‌ها بدشان بیاید. حتی خانواده‌ی شزم آنقدر زیاد هستند و بر روی آن‌ها وقت گذاشته نشده که حتی بیننده آن‌ها را فراموش می‌کند.

کمپانی دی سی، در سال 2023 توانست دو فیلم به اسم‌های بلک آدام و شزم خشم خدایان را منتشر کند که از لحاظ داستانی هیچ ربطی به یکدیگر ندارند و کمپانی برادران وارنر به هیچ وجه نتوانست ربطی بین این دو فیلم پیدا کند و این در صورتی اتفاق می‌افتد که بلک آدام، دشمن اصلی شخصیت شزم است.

جدا از اینکه هالیوود به طرز مسخره‌ای سعی دارد LGBTQ را نشان دهد و فرهنگسازی را دقیقاً برعکس کرده، در این فیلم هیچ وقتی برای نمادین نشان دادن حتی افراد این گرایش ندارد و صرفاً آن را در یک دیالوگ بی موقع و بدون اینکه لازم باشد، بیان می‌کند.

این فیلم دقیقاً هر چیزی که یک فیلم ابرقهرمانی کلیشه‌ای بخواهد را به شما نشان می‌دهد. در ابتدا، شما مطمعن هستید که قدرت قهرمان داستان اگر گرفته بشود، حتما بازخواهد گشت. مثال دوم، قهرمان همیشه برنده و شرور همیشه می‌بازد.سومین چیز، عاشق شدن و برگشتن نقش منفی دختر برای نجات قهرمان و آخرین مرحله هم می‌تواند در نهایت زنده ماندن قهرمان باشد.

معرفی فیلم تاریخی بهشت تبهکاران اثر جدیدی از کارگردان سریال در چشم باد

جلوه‌های ویژه

جلوه‌های ویژه این فیلم که در نقد فیلم Shazam 2023 به آن می‌پردازیم، جلوه‌های ویژه افتضاحی نیست و حداقل از فیلم‌های آبکی دی سی، مانند Birds of Prey و Black Adam، و فاز چهارم مارول بهتر عمل کرده است؛ اما در هر صورت فیلمی که تماماً بر جلوه‌های ویژه می‌چرخد، نتوانسته آن جور که باید و شاید این فیلم را نجات دهد.

نداشتن چیزهای چشم‌گیری مانند یونیکورن‌های شیطانی که با اسمارتیز زام می‌شوند، بیشتر سوتی داستانی محسوب می‌شود تا جلوه‌های ویژه؛ اما باز هم نمی‌توان نمره‌ی بالایی به CGI این فیلم داد.

ساختار کلی فیلم

از ساختار کلی در نقد فیلم Shazam 2023 فیلم نیز نمی‌توان ایراد خاصی گرفت؛ اما همچنین تعریف هم نمی‌شود کرد. بازیگران خیلی خوب بازی نمی‌کنند، موسیقی متن نمی‌تواند نجات بخش یک سکانس حماسی باشد، فیلمبرداری عنصر عجیبی ندارد و ساختار سینمایی آنچنان نمی‌تواند شما را به وجد بیاورد.

ساختار فیلم، یک فیلم کمیکی خنده‌دار است که می‌تواند از بچه‌ی 10 تا 16 ساله را عمیقاً خوشحال کند و اتفاقات سرگرم‌کننده‌ی خوبی را به ارمغان بیاورد.

سکانس‌های پس از تیتراژ

سکانس‌های پس از تیتراژ فیلم نیز، مانند اتفاقات سینمای مارول پیش می‌رود و صرفاً گذاشته می‌شود تا مخاطب تا لحظه‌ی پایانی بر روی صندلی‌های سینما بنشیند و آخر نیز یک قهرمان یا شروری را معرفی کند.

تفاوت کاری که سینمای آشفته‌ی این روزهای دی سی نشان می‌دهد، این است که شرور یا قهرمان سری بعدی در کار نخواهد بود و حتی بیننده گیج می‌شود که چرا اصلا این سکانس ضبط شده است؛ مانند سکانس پایانی بلک آدام که بیننده را هایپ کرد و در این فیلم هیچ استفاده‌ای از آن نشد.

هادی حجازی فر و همسرش و ماجرای انتخاب او برای نقش احمد متوسلیان

فیلم درکل جزو ضعیف‌ترین آثار دی سی به شمار می‌رود و اگر جزو کسانی هستید که طرفدار دنیای دی سی و حتی شخصیت شزم می‌باشید، این فیلم می‌تواند شما را حرص بدهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا