اخبار بازیگران

آیا بچه دار شدن امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی صحت دارد ؟

در میان جدیدترین پست های وایرال شده اینستاگرام بازیگران، پست امین زندگانی به یک خبر خوشحال کننده، در نوع خود جالب بود. همسر الیکا عبدالرزاقی با بازنشر خبر پدر شدنش و واکنشی جالب به این مسئله، شایعه بودن این موضوع را به شکلی طنز، تایید کرد.

آیا بچه دار شدن امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی صحت دارد ؟

زایمان الیکا عبدالرزاقی

امین زندگانی در واکنش به بچه دار شدنش نوشت:

من هم توسط همین پست مطلع شدم که پدر شدم و از همین طریق به خودم و خانواده هر دو طرفمون بابت قدم نو رسیده تبریک میگم.جالبه که در متن مربوط به پست اشاره شده که تلویزیون هم خبر رو تایید کرده.

آیا بچه دار شدن امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی صحت دارد ؟

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی بازیگر خوش‌انرژی و طنازی است که بیشتر او را با مجموعه‌های ساخت مهران مدیری می‌شناسیم. هر چند فعالیت او در تئاتر جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر بوده و در تله‌فیلم‌ها و سریال‌های زیادی ایفای نقش نموده است. او در اسفند ماه سال 92 در یکی از همین تله‌فیلم‌ها با امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون آشنا شد و این آشنایی به ازدواج این زوج هنرمند انجامید.در ادامه بیشتر با بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی میخوانیم: او متولد 18 مرداد 1358 در رامسر ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی الیکا عبدالرزاقی

او درباره ی کودکی خود میگوید:

یکی از بهترین خاطرات دوران کودکی من مربوط می شود به کوهنوردی هایی که با پدر و دو برادرم می رفتیم

ما اهل رامسر هستیم و به کوه های جواهرده که منطقه ییلاقی رامسری های محسوب می شود زیادی می رفتم که بسیار باصفا و زیباست

کودکی الیکا عبدالرزاقی

تحصیلات الیکا عبدالرزاقی

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی جالب است بدانید او در نوجوانی عاشق شعر بود و شاعران محبوبش فروغ فرخزاد و فریدون مشیری هستند. الیکا عبدالرزاقی به پیشنهاد مادر در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت می‌کند و از این آموزشگاه فارغ‌التحصیل می‌شود. او همچنین دارای لیسانس رشته ادبیات نمایشی است.

قد الیکا عبدالرزاقی

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی آمده است قد او 169 سانتی متر است.

عکس های بی حجاب پروانه معصومی قبل از انقلاب

بیوگرافی خانواده الیکا عبدالرزاقی

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی درباره ی خانواده اش میخوانیم: مادر الیکا عبدالرزاقی سوسن فلک مقدمی است اصالتش به رامسر بر می گردد و دو برادر به نامهای مانلی عبدالرزاقی و بورژین عبدالرزاقی دارد.وی پدرش را در 11 سالگی در زلزله رودبار از دست داده است.

پدر الیکا عبدالرزاقی
پدر الیکا عبدالرزاقی
مانلی برادر الیکا عبدالرزاقی
مانلی برادر الیکا عبدالرزاقی
الیکا عبدالرزاقی و مادرش سوسن فلکی مقدم و برادرش بورژین
الیکا عبدالرزاقی و مادرش سوسن فلکی مقدم و برادرش بورژین

ازدواج و وضعیت تاهل الیکا عبدالرزاقی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

الیکا عبدالرزاقی در سال 1391 وقتی 33 ساله بود با امین زندگانی 40 ساله که در تئاتر آشنا شده بود نامزد و در نهایت اسفند 1392 با یکدیگر عروسی کردند

امین زندگانی سابقا یک ازدواج ناموفق با خانم بازیگر «مینا لاکانی» داشته است

الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی
الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی
ماجرای آشنایی الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

داستان آشنایی من و امین به یک تله فیلم ، بر می گردد ، در آن فیلم ما نقش زن و شوهر را بازی می کردیم. بعد از بازی در آن اثر ، ارتباط خانوادگی بین ما به وجود آمد و این مراودات خانوادگی بیشتر شد ، تا این که بعد از گذشت مدتی ، متوجه شدیم لحظه به لحظه بیشتراز لحاظ حسی به هم نزدیک تریم و مسائلی بین ما وجود دارد که باعث نزدیک شدن و کنار هم قرار گرفتن ما می شود ، به همین خاطر وقتی بحث نامزدی ما مطرح شد ، اطرافیان ما چندان تعجب نکردند و انگار منتظر چنین اتفاقی بودند. خوشبختانه خانواده های ما از این تصمیم مان استقبال کردند.

وقتی خبر ازدواج من و امین زندگانی رسانه ای شد ، خیلی ها از این که خبر ازدواج ما را شنیدند ، تعجب کردند ، شاید بخشی از موضوع به این خاطر بود که آنها فکر می کردند ، من و امین به لحاظ فضای کاری از هم دور هستیم. نکته جالب اینجاست که خبر ازدواج ما درحالی رسانه ای شد که ما تازه نامزده کرده بودیم و قصد نداشتیم ، این موضوع را به این زودی ها علنی کنیم و ترجیح می دادیم بدون حاشیه ، این دوران را طی کنیم. مدت ها بعد از رسانه ای شدن ماجرا ، در اسفند 92 ما با هم ازدواج کردیم.

الیکا عبدالرزاقی از دید همسر بازیگرش

امین زندگانی همسر الیکا عبدالرزاقی در مورد او می‌گوید: «الیکا جایگاه خاصی در زندگی و موفقیتم دارد، از وقتی من با ایشان آشنا شدم ارتباطات من به‌مرور زمان کمتر شد، ایشان جای بسیاری را برای من پر کردند، درواقع شدند دوستی بسیار خوب با نقشی بسیار پررنگ در زندگی‌ام.»‌

ماجرای فوت خواهر دوقلوی پوراندخت مهیمن بر اثر سقوط هواپیما

طلاق و جدایی الیکا عبدالرزاقی و امین زنگانی

الیکا در مصاحبه ای گفت : من و امین در عین تفاهم زیادی که با یکدیگرداریم ، بسیار هم متفاوت هستیم و فکر می کنم این تفاوت ها بوده که ما را به هم نزدیک کرده است! بخشی از این تفاوت هایی که من و امین داریم ، از سبک زندگی متفاوت مان نشأت گرفته ، من در یک خانواده شمالی بزرگ شدم و او در یک خانواده جنوبی ، اما عشق و علاقه و تفاهمی که بین ما وجود دارد ، باعث شده به یکدیگر فارغ از این فاصله ها نزدیک شویم.

پس از آن خبرهایی از جدایی این زوج هنذمند منتشر شد که شایعه ای بیش نبود.

علایق و حقایقی درباره الیکا عبدالرزاقی

خانه داری الیکا عبدالرزاقی

به نظرم زن در خانه به نوعی ، منبع انرژی به شمار می رود و او به نوعی مدیر خانه است ، که با عشق ورزی و محبتش همه اعضای خانواده را می تواند کنار هم قرار دهد. متاسفانه؛ در نسل جدید ، بعضی از خانم ها نسبت به وظیفه مهمی که در خانه دارند بی اعتنا هستند و فکر می کنند ، زن مدرن به معنای حذف وظایف مدیریت خانه اش است.

در حالی که در دنیا ، مادر و یک همسر باکنترل اوضاعی امور خانه ، اعضای خانواده را کنار هم قرار می دهد. شاید همین دیدگاه باعث شده که همیشه سعی کنم ، امورات خانه را با دقت و جدیت خاصی پیگیری کنم. هرچند که در این میان ، همسرم هم به من کمک می کند. گاهی وقت ها وقتی به برخی از دوستانم می گویم ، من دیشب فلان غذا را پختم تعجب می کنند ، انگار انتظار ندارند ، من آشپزی کنم و به امور خانه ام رسیدگی کنم.

معرفی و نقد فیلم اکشن-کمدی جنون‌آمیز چندجهانی “همه چیز همه جا به یکباره “

سحرخیز بودن الیکا عبدالرزاقی

خوشبختانه عادت دارم تحت هر شرایطی چه سر کار باشم و چه در خانه باشم دیر از ساعت دوازده‌ و نیم نخوابم و سعی می‌کنم سحرخیز باشم. البته کاسکوی سحرخیزمان ما را راس ساعت هفت و نیم از خواب بیدار می‌کند و اگر بخواهیم هم نمی‌توانیم با سروصدای پرنده‌مان بیشتر بخوابیم.

معرفی فیلم «صبح اعدام» روایتی از اعدام طیب حاج رضایی

الیکا عبدالرزاقی ورزشکار حرفه ای

ورزش دو را از سنین پایین شروع کردم و دونده بسیار خوبی بودم؛ تا جایی که همه امیدوار بودند در این رشته حرفه‌ای شوم و مدال بیاورم. یادم هست مادرم همیشه می‌گفتند:« الیکا نمی‌دود، پرواز می کند.» در کلاس پنجم دبستان در رشته آمادگی جسمانی خیلی پیشرفت کردم و جزو نفرات برتر بودم‌. در دبیرستان هم عضو تیم والیبال مدرسه بودم. بعد از اتمام دبیرستان کلاس‌های بدنسازی را ادامه دادم و مدتی به خاطر درگیری شغلی نتوانستم منظم ورزش کنم.

چند سال پیش همسرم به کلاس‌های سنگ‌نوردی می‌رفت و من که یک روز برای تماشای او به کلاس‌های سنگ‌نوردی رفته بودم جذب این ورزش شدم و در باشگاه سنگ‌نوردی ثبت‌نام کردم. از آن به بعد تا مدت‌ها با همسرم برای سنگ‌نوردی به طبیعت می‌رفتیم .

سنگ‌نوردی ورزشی سخت و سنگین اما بسیار لذت‌بخش است. هر وقت دلم برای این ورزش تنگ می‌شود دوباره سراغش می‌روم ولی راستش استارت دوباره این ورزش به خاطر سنگین بودنش و اینکه نیاز به قوای جسمانی کامل دارد خیلی سخت است و حتی ده، بیست روز زمان می‌برد تا بتوانم بعد از مدت‌ها دوباره سنگ‌نوردی کنم.

الیکا عبدالرزاقی معتقد به طب سنتی

طب سنتی و ایرانی را خیلی دوست دارم، حجامت و زالو انداختن هم جزو کارهای روتین خانواده ماست از شامپو و کرم های دست ساز هم استفاده می کنم

پیروی الیکا عبدالرزاقی از رژیم غذایی سالم پس از ازدواج

پیش از ازدواج رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسایی می‌گرفتم تا بتوانم وزنم را ثابت نگه‌دارم و چون استعداد چاقی دارم این رژیم‌ها جزوی از برنامه‌ریزی زندگی‌ام بودند. اشتباهم این بود که غذاهایی با حجم بالا و فست‌فود‌های چرب می‌خوردم و خیالم راحت بود که اشکالی ندارد با یک رژیم دوهفته‌ای سفت وسخت همه اینها را جبران خواهم کرد اما بعد از ازدواج، هم من و هم همسرم تصمیم گرفتیم روش تغذیه سالم را پیش بگیریم.

معرفی فیلم ترسناک بازی آسانسور

سعی می‌کنیم از کنسروها و مواد غذایی که دارای نگه‌دارنده هستند استفاده نکنیم و از روغن‌های طبیعی در پخت و پز استفاده کنیم . شاید برایتان عجیب باشد بدانید من از روغن دنبه برای پخت و پز استفاده می کنم. روغن دنبه سالم‌ترین و طبیعی‌ترین روغنی است که می توان با آن مواد را سرخ کرد. بدن این نوع چربی را می‌شناسد و راحت می‌تواند آن را حل کند.

آدم سرخوشی هستم

بعضی از دوستانم می گویند چهره ات را نمی توانیم بدون خنده تصور کنیم، حق با آنهاست من در کل آدم سرخوشی هستم و یاد گرفتم به مشکلات بخندم

الیکا عبدالرزاقی پرانرژی

الیکا عبدالرزاقی پر از انرژی است. از آن آدم هایی که وقتی یک لحظه کنارش قرار می گیری حس می کنی روحیه ات به کل تغییر کرده. حجم بالای کار و این همه توجه و دیده شدن نه تنها روی خلق و خوی او تاثیر نگذاشته بلکه او را نسبت به کارش مسئول تر کرده است.

استفاده الیکا عبدالرزاقی از دمنوش به جای داروی شیمایی

خیلی کم اتفاق می افتد قرص و دارو استفاده کنم، به جای این ها دمنوش و عرقیات گیاهی مصرف می کنم و به سمت قرص های شیمیایی نمی روم

اهل خرید نیستم

تا وقتی به چیزی نیاز پیدا نکنم به سمت خرید نمی روم، همیشه اولویت اولم راحتی است مخصوصا زمان انتخاب کفش، راحتی برایم حرف اول را می زند

من کتانی پوش هستم و کفش رسمی زیاد استفاده نمی کنم و شاید این موضوع هم به همین خاطر باشد که راحتی برایم مهمتر از زیبایی است

علت مهاجرت و کشف حجاب لادن طباطبایی چه بود؟

استفاده الیکا عبدالرزاقی از لبنیات و سبزیجات

میوه و سبزیجات در تغذیه ما جایگاه ویژه ای دارند ، حضور سبزی خوردن و سالاد روی میز ناهار و شام ما همیشگی است

ما سعی می کنم حتما در خریدهایم از میوه و سبزیجات تازه استفاده کنم

ماجرای معلولیت الیکا عبدالرزاقی

در 11 سالگی دچار یک بیماری التهابی بنام «گیلن باره» شدم و بدنم از کمر به پایین فلج شد تا اینکه بعد از بهبودی ، پای چپم کمی مشکل پیدا کرد

بینندگان تاکنون متوجه این موضوع نشده بودند تا اینکه در پلان های لانگ شات سریال «سرباز» این موضوع عیان شد

تجربه روزهای قرنطینه الیکا عبدالرزاقی

بعد از شیوع کرونا در قرنطینه خانگی بودم و از بودن در خانه لذت می بردم ، من خانه و در جمع خانواده بودن را دوست دارم

ایام قرنطینه به من سخت نگذشت و زمان خوبی برای رسیدن به کارهای عقب مانده ام اعم از فیلم دیدن ، کتاب خواندن و … بود

الیکا عبدالرزاقی در اینستاگرام

اینستاگرام، فضایی را برایم ایجاد کرد که با مخاطبان، بی واسطه در ارتباط باشم، با آنها از موضوعاتی که دوست دارم یا حتی دوست ندارم حرف بزنم و در مورد کارهایم اطلاع رسانی کنم. این صفحه برای تبادل اطلاعات و ارتباط بیشتر ایجاد شده، به همین خاطر دلم نمی خواهد از صبح تا شب بدون اینکه جواب کامنتی را بدهم پست بگذارم؛ چراکه دوست ندارم مخاطبانم فکر کنند من آنها را نادیده گرفته ام و نظرات شان برایم اهمیتی ندارد، به همین خاطر اگر فرصت کافی در اختیارم باشد جواب همه کامنت ها را حتی شده با فرستادن یک استیکر گل می دهم.

رئالیتی شو متفاوت چیدمانه با اجرای لیلا اوتادی

شروع فعالیت هنری الیکا عبدالرزاقی

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی میخوانیم: وی فعالیت بازیگری خود را در سال 76 و با تئاتر آغاز کرد. او در سال  77 در نمایش «دایره‌ گچی قفقازی» به کارگردانی حمید سمندریان روی صحنه رفت.

الیکا عبدالرزاقی در جلوی دوربین

عبدالرزاقی در سال 1377 بعد از قبولی در تست بازیگری در سریال «گم شده» به کارگردانی مسعود نوابی اولین تجربه حضورش در سریال‌های تلویزیونی را در کنار هنرمندانی چون ایرج راد، رویا تیموریان، دانیال حکیمی و پوراندخت مهیمن رقم زد.

وی پس از این سریال شانس حضور در فیلم سینمایی «مومیایی 3» به کارگردانی محمدرضا هنرمند را پیدا کرد، هرچند که نقشی فرعی داشت اما فرصتی بود برای حضور در کنار بازیگران مطرحی چون پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی و رامبد جوان.

او در سال‌های بعد بازیگری در سریال‌های تلویزیونی را به طور مداوم ادامه داد و در سریال‌های «پروانه طلایی» ساخت مسعود نوابی، سریال «دختران» به کارگردانی اصغر توسلی، سریال «چند دقیقه زندگی» و سریال «جستجو در شهر» به کارگردانی حسن هدایت ایفای نقش نمود

الیکا عبدالرزاقی در  سال 82 در فیلم «جایی برای زندگی» به کارگردانی محمدرضا بزرگ‌نیا باز هم در نقشی فرعی در کنار عزت‌الله انتظامی، هدیه تهرانی و آتیلا پسیانی ظاهر شد. او در همین سال در سریال‌های  «تلخ و شیرین» به کارگردانی حمید فرخ‌نژاد، سریال «آواز مه» به کارگردانی حسینعلی لیالستانی، سریال «وارث» و سریال «این سه دختر» به کارگردانی اصغر توسلی بازی کرد.

الیکا عبدالرزاقی در پروژه فیلم سینمایی «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی یکی از نقش‌های اصلی را به عهده داشت. تولید این فیلم که به دوران کودکی امام خمینی می‌پردازد از  سال 83 آغاز شده و هنوز در مرحله تولید است و در ظاهر بی‌نتیجه باقی مانده است.

بیوگرافی رابرت پتینسون بازیگر فیلم تنت و بتمن

شهرت الیکا عبدالرزاقی با مدیری

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی میخوانیم:وی در سال 84 در جریان بازی در تئاتر «الوتریا»  بود که توجه مهران مدیری را به خود جلب کرد و برای بازی در سریال «باغ مظفر» انتخاب شد و از آن پس با بازی انرژیک و طنازانه‌اش جای خود را در سریال‌های بعدی همچون «گنج مظفر» این کارگردان بزرگ طنز باز کرد.

الیکا عبدالرزاقی و مهران مدیری در سریال گنج مظفر
الیکا عبدالرزاقی و مهران مدیری در سریال گنج مظفر

همکاری الیکا عبدالرزاقی با مهران مدیری برای شبکه خانگی  از سال 89 در سریال پرمخاطب «قهوه تلخ» و با یک نقش محوری که به او محول شده بود،  ادامه یافت و در سال‌های بعد نیز در  شبکه خانگی به ترتیب در سریال «بمب خنده» محصول سال 90 ، «ویلای من» سال 91، «شوخی کردم» سال 92، «عطسه» سال 94 به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت.

الیکا عبدالرزاقی در سریال قهوه تلخ
الیکا عبدالرزاقی در سریال قهوه تلخ
الیکا عبدالرزاقی در سریال بمب خنده
الیکا عبدالرزاقی در سریال بمب خنده
الیکا عبدالرزاقی در سریال ویلای من مهران مدیری
الیکا عبدالرزاقی در سریال ویلای من مهران مدیری
الیکا عبدالرزاقی در سریال شوخی کردم
الیکا عبدالرزاقی در سریال شوخی کردم

او قبل از همکاری با مهران مدیری 13 سال سابقه فعالیت در عرصه بازیگری را داشت اما بازی در نقش بانوی اول دربار قهوه تلخ یعنی فخرالتاج باعث شهرتش شد.

عبدالرزاقی در مورد همکاری‌اش با مهران مدیری می‌گوید: «کارکردن با آقای مدیری کمک بزرگی به من کرد و باعث شد اعتمادبه‌نفس بیشتری نسبت به قبل پیدا کنم، تا جایی که در سال 87 به‌عنوان یک کمدین شناخته شدم و مردم برای اولین بار من را در «قهوه تلخ» شناختند.»

سریال «در حاشیه» سال 94 حاشیه‌هایی برای الیکا عبدالرزاقی در پی داشت که باعث شد اسم این بازیگر در سریال باشد اما تصویرش نه، حضور همزمان او در سریال مازیار میری و ناهماهنگی‌ها با تهیه کننده علت این موضوع بود.

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی جالب است بدانید او از سال 1385 اغلب در همه کارهای مدیری حضور داشت، آخرین همکاری این دو به سری اول «دورهمی» در سال 95 برمیگردد

گاریچی با نام جدید «سیاه چاله» به شبکه خانگی می‌آید
الیکا عبدالرزاقی و محمد نادری در دورهمی
الیکا عبدالرزاقی و محمد نادری در دورهمی

کار با مدیری مثل بازگشت به خانه است

همیشه از همکاری با مهران مدیری لذت برده ام و کارکردن با او مثل بازگشت به حریم خانه است. شاید بخشی از این موضوع به این خاطر است ، که او در انتخاب عواملش بسیار هوشمند است و از افراد حرفه ای و کم حاشیه بهره می گیرد. به همین خاطر هروقت که در کارهایش حضور دارم ، حس می کنم به خانه ام بازگشتم.

فعالیت چشمگیر الیکا عبدالرزاقی در تئاتر و تله‌فیلم

الیکا عبدالرزاقی از سال 77 در نمایش‌های بسیاری ایفای نقش نموده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش‌های  «اتوبوسی به نام هوس» در سال 80 و «سی و سه درصد» در سال 91 به کارگردانی افسانه ماهیان، «ملاقات با بانوی سالخورده» در سال 86 به کارگردانی حمید سمندریان و «دن کامیلو» در سال 93 به کارگردانی کوروش نریمانی اشاره کرد.

از‌ جمله تله‌فیلم‌های او نیز می‌توان «همچون یک رویا» به کارگردانی محمدعلی نجفی سال 87، «ماه از روی سکو» آرش معیریان سال 87، «مردان زمین»  مهدی صباغ زاده سال 90 و «اینجا آسمان همیشه ابری نیست» مهدی گلستانه سال 92را نام برد.

الیکا عبدالرزاقی در سال 1394 به عنوان یکی از کمدین های خندوانه رامبد جوان در این برنامه حضور داشت.
الیکا عبدالرزاقی و رامبد جوان در خندوانه
الیکا عبدالرزاقی و رامبد جوان در خندوانه

فعالیت‌های دیگر الیکا عبدالرزاقی در سریال و سینما

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی جالب است بدانید همزمان با فعالیت در پروژه‌ «قهوه تلخ»  در سال 89 در فیلم سینمایی «زنان ونوسی مردان مریخی» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار نقش‌آفرینی کرد، کارگردان این فیلم ادعا کرده است اگر همه مردم این فیلم را ببینند، طلاق در جامعه 30 درصد کاهش می‌یابد.

الیکا عبدالرزاقی در فیلم سینمایی زنان ونوسی، مردان مریخی
الیکا عبدالرزاقی در فیلم سینمایی زنان ونوسی، مردان مریخی

عبدالرزاقی در سال 90 در سریال «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی ایفای نقش نمود، این سریال در شبکه خانگی پخش شد.

الیکا عبدالرزاقی و گوهر خیراندیش در سریال ساخت ایران
الیکا عبدالرزاقی و گوهر خیراندیش در سریال ساخت ایران

در بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی میخوانیم: او در سال 94 در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری حضور یافت، او این‌ بار در نقشی جدی و متفاوت در نقش فریبا ظاهر شد که بیش از هر نقش جدی دیگری از او دیده شد. وی در مورد بازی در کارهای جدی ازجمله این سریال می‌گوید: «ترسناک است که بعد از 6 سال که به‌طور مداوم فقط کار کمدی کرده‌ام، تغییر ژانر بدهم. ضمن این‌که تله‌فیلم‌هایی که در آن‌ها بازی کرده‌ام زیاد دیده نشده‌اند ولی یک سریال ماه رمضانی مخاطب زیادی دارد. این واقعاً ترسناک است اما فکر می‌کنم تماشاچی بازی خوب را از هر بازیگری می‌پذیرد. علاوه بر این فکر می‌کنم که به دلیل سخت بودن کار کمدی  (نه هر کمدی البته)، بازیگران این ژانر در کارهای جدی حتماً موفق خواهند بود.»

بیوگرافی سعید پورصمیمی

عبدالرزاقی در سال 94 در اولین مجموعه تلویزیونی شبکه نسیم به کارگردانی افشین اربابی که «حالت خاص» نام داشت نیز بازی کرد.

الیکا عبدالرزاقی در مجموعه حالت خاص
الیکا عبدالرزاقی در مجموعه حالت خاص

او در سال 95 در یک اپیزود از سریال «روزهای بهتر» به کارگردانی بیژن باقری حضور داشت و در برنامه تلویزیونی «دورهمی» ساخته مهران مدیری  به‌عنوان کمدین در نمایش‌های این برنامه ایفای نقش نمود. سال 96 نیز در سریال فانتزی کمدی «آرماندو» کاری از احسان ربی‌پور بازی کرد.

الیکا عبدالرزاقی در سریال «روزهای بهتر»
الیکا عبدالرزاقی در سریال «روزهای بهتر»
الیکا عبدالرزاقی در سریال آرماندو
الیکا عبدالرزاقی در سریال آرماندو

او در ماه رمضان سال 99 با سریال سرباز در تلویزیون دیده شد.الیکا عبدالرزاقی درباره نقش خود در سریال «سرباز» گفت: «کاراکتری که در این سریال بازی می‌کنم زن محکم و مستقلی است اما با این حال اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود جا بزند. جذابیت این نقش برای خودم این بود که بیشتر به جای کلام در داخل ذهن افراد کنکاش می‌کنیم، فرضا اگر با «یحیی» که در این سریال نقش همسرم را بازی می‌کند دعوا کنم ابتدا چیزی که در ذهنم می‌گذرد را نشان می‌دهیم.»

وی ادامه داد: «شاید در بعضی قسمت‌های سریال «سرباز» مردم از وجود نریشن‌ها خسته شوند و از خودشان بپرسند دلیل زیاد بودن آن‌ها چیست اما به نظر من وجود چنین سریال‌هایی در تلویزیون خالی بود.»
این بازیگر با اشاره به شناختی که کارگردان سریال «سرباز» از اجتماع و آدم‌ها دارد گفت: «نکته‌ای که درباره هادی مقدم‌دوست برایم جالب بود شناخت او از آدم‌ها است، او مرد است اما می‌تواند زنانه فکر کند گاهی حتی من که زنم کم می‌آوردم. سکانسی داشتیم که در آن ابراز احساسات به صورت نریشن انجام می‌شد، یحیی رد می‌شود و من باید در ذهنم به او ابراز علاقه می‌کردم، قبل از فیلمبرداری به این سکانس اعتراض کردم اما کارگردان این سریال به من گفت که شما از زاویه دید خودتان به موضوع نگاه می‌کنید. شاید شما مشکلی با گفتن دوستت دارم ندارید اما شاید بعضی‌ها نتوانند حسشان را به زبان بیاورند.»

معرفی جدیدترین سریال کمدی سروش صحت ؛ مگه تموم عمر چند تا بهاره؟
الیکا عبدالراقی در سریال سرباز
الیکا عبدالراقی در سریال سرباز

شما در حال مطالعه بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی در بازیگرآنلاین هستید. برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آخرین فعالیت هنری الیکا عبدالراقی در سریال برف بی صدا میبارد آخرین ساخته پوریا آذربایجانی است که در سال 1400 برای شبکه 3 سیما به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته شده است. این سریال بلندترین سریال تاریخ تلوزیون ایران به شمار می رود. فصل اول این مجموعه در 100 قسمت توسط مرحوم مسعود بهبهانی نوشته شده و داستان هایی از دهه های گذشته و زمان حال را روایت خواهد کرد.الیکا عبدالراقی در این سریال نقش سیمین را بازی میکند.

الیکا عبدالرزاقی در سریال برف بی صدامی بارد
الیکا عبدالرزاقی در سریال برف بی صدامی بارد

لیست آثار هنری الیکا عبدالرزاقی

در ادامه بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی بازیگر برف بی صدامی بارد باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی الیکا عبدالرزاقی

  • شهر گربه‌ها (سید جواد هاشمی، ۱۳۹۸) (عسل پیشی)
  • زنان ونوسی مردان مریخی (کاظم راست‌گفتار، ۱۳۹۱) (رومینا)
  • فرزند صبح (بهروز افخمی، ۱۳۸۷)
  • نسل جادویی (ایرج کریمی، ۱۳۸۵) (دوست فروغ)
  • جایی برای زندگی (محمدرضا بزرگ‌نیا، ۱۳۸۲)
  • مومیایی ۳
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا