اخبار حاشیه بازیگران

عکس دیده نشده از سروان رسولی سریال پوست شیر و پسرش

بهزاد خلج بازیگر سریال پوست شیر که نقش جذاب سروان رسولی را ایفا میکند عکسی در کنار پسرش در فضای مجازی منتشر کرد. بهزاد خلج بازیگر سریال پوست شیر ازدواج کرده و متاهل می باشد و حاصل ازدواج ایشان دو پسر است.
عکس دیده نشده از سروان رسولی سریال پوست شیر و پسرش

بهزاد خلج و پسرش

عکس دیده نشده از سروان رسولی سریال پوست شیر و پسرش

بیوگرافی بهزاد خلج

بهزاد خلج بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۵۴ در تهران می باشد. وی متاهل و حاصل ازدواج ایشان دو پسر است.

او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و از بازیگران به نام تئاتر می باشد ولی به صورت حرفه‌ ای در سال ۱۳۹۵ با بازی در سریال مرز خوشبختی ساخته آقای حسین سهیلی زاده اولین گام خود را در عرصه بازیگری برداشت و در کنار بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ ، مهدی سلوکی، سروش جمشیدی و مریم‌ معصومی به هنرنمایی پرداخت.

سریال آقای قاضی

طبق اعلام روابط عمومی سریال، بهزاد خلج به سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی پیوست. او در این سریال به ایفای نقش آقای قاضی می‌پردازد.

در ادامه بیوگرافی بهزاد خلج وی اولین بار با نقش‌ آفرینی در سریال «مرز خوشبختی» به تلویزیون آمد و پس از آن در سریال «محکومین» به ایفای نقش اصلی پرداخت. سریال «مانکن» اولین تجربه این بازیگر در شبکه نمایش خانگی بود. او به تازگی در سریال «میدان سرخ» به ایفای نقش پرداخته است.

سریال «آقای قاضی» سفارش سازمان صداوسیما است که در استودیو فیلم و سریال بادبان تولید می‌شود و به زودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

این مجموعه درامی دادگاهی است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و همه قسمت‌های آن از موضوعات واقعی اقتباس شده‌اند.

واکنش جنجالی احمد ایراندوست به گرانی سکه

فیلمنامه‌ های این سریال که قرار است در ۵۲ قسمت تولید شود، توسط ۱۲ نویسنده جوان و زیرنظر سید محمد حسینی به رشته تحریر درآمده‌اند و در هر قسمت، شاهد ۲ اپیزود خواهیم بود.

عکس دیده نشده از سروان رسولی سریال پوست شیر و پسرش

بیوگرافی بهزاد خلج بازیگر سریال میدان سرخ

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، نویسندگی سارا سلطانی و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی ساخته شده است.

سریال میدان سرخ روایتگر داستان زنی تنها به نام شیدا است که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌ گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام‌ های پاپ، تورج مبین و عبد مکین مدتی را همراه می‌ شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

بهزاد خلج در سریال مانکن در نقش وکیل کتایون ( مریلا زارعی ) به ایفای نقش پرداخت و در سریال میدان سرخ نیز هنرنمایی کرده است.

عکس دیده نشده از سروان رسولی سریال پوست شیر و پسرش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا