اخبار حاشیه بازیگران

ظاهر نامتعارف الناز شاکردوست در خارج از کشور

الناز شاکردوست ظاهرا در ایام نوروز تفریحاتش را در خارج از کشور گذرانده است.در ادامه تصویری متفاوت از وی را مشاهده می کنید که با ظاهری نا متعارف است.

ظاهر نامتعارف الناز شاکردوست در خارج از کشور

ظاهر نامتعارف الناز شاکردوست

ظاهر نامتعارف الناز شاکردوست در خارج از کشور

بیوگرافی الناز شاکردوست

در بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم در 7 تیرماه سال 1363 در محله پاسداران تهران متولدشد. او فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

عکس کودکی الناز شاکردوست

رتبه 11 کنکور

در ادامه بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد.

تحصیل در لندن

از نکات خواندنی بیوگرافی الناز شاکردوست تحصیل او در لندن است. خانم شاکردوست سال 1394 برای ادامه تحصیل راهی لندن شد تا اینکه 12 فروردین 1395 بعد از یکسال دوری از وطن به کشور بازگشت

الناز شاکردوست در لندن

قد الناز شاکردوست

در بیوگرافی الناز شاکردوست آمده است که قد او 165 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده الناز شاکردوست

در بیوگرافی الناز شاکردوست در مورد خانوده او گفته شده الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است.

الناز شاکردوست و برادرش علی در سفره خانه

الناز شاکردوست به همراه خواهرش الیکا

برادر الناز شاکردوست به تازگی در قیطریه تهران رستورانی با نام شاکردوست افتتاح کرد.

در بیوگرافی الناز شاکردوست آمده است پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش فاطمه محتشمی خانه دار است. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد.

الناز شاکردوست و پدر و مادرش

النازشاکردوست و مادرش

در بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم الناز علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن‌ها می‌گذراند. بـه‌طور کلی کمتر در اذهان عمومی دیده می شود و بیشتر زندگی‌اش در خانه پدری بـه ورزش، مطالعه، تماشای فیلم و هم‌نشینی با خانواده می‌گذرد.

الناز در مصاحبات خود در مورد ارتباطش با پدر و مادر خود گفت : پدر و مادرم از آنجا که فاصله سنى چندانى با ما ندارند درک بهترى نسبت به نسل ما دارند و این موضوع باعث شده احساس نزدیکى بیشترى بین ما وجود داشته باشد. همین‌طور رابطه‌ام با برادر و خواهرم بسیار نزدیک و صمیمی است و بهتر است بگویم که ما همگى بیشتر دوست هستیم.

الناز شاکردوست و برادرش در کودکی

الناز شاکردوست و همسرش !

از نکات پرجستجو درمورد بیوگرافی الناز شاکردوست وضعیت تاهل اوست. خانم شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابقه پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت.

پس از چند بازی مشترک با «هوتن شکیبا» هم خبر ازدواج این دو نشر یافت که بازهم صحت ندارد.

عکس العمل الناز شاکردوست در مورد شایعه ازدواجش :

در مورد شایعه ازدواج همان‌طور که از تیترش هم پیداست، یک شایعه است. راستش اگر می‌دانستم بعضی‌ها اینقدر علاقه دارند که من ازدواج کنم، خب این کار را می‌کردم. تا همین لحظه که روبه‌روی شما نشسته‌ام هرگز به ازدواج فکر نکرده‌ام. درمقابل این شایعات همیشه سکوت کرده‌ام و سعی نکرده‌ام جوابی بدهم. خب گاهی وقتی نشریات که قشر فرهنگی جامعه هستند، برای فروش بیشتر چنین شایعاتی را پخش می‌کنند از مردم عادی نمی‌توان انتظار دیگری داشت.

سنگ قبر پسر نسرین مقانلو جیگرش را آتیش زد

علاقه به بازیگری الناز شاکردوست

در بیوگرافی الناز شاکردوست گفته شده است از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند. شاکردوست تحصیلاتش را در رشته نمایش و طراحی صحنه در دانشکده هنر و معماری پایتخت ادامه داد. جالب اینجاست کـه هنوز دوره لیسانسش بـه اتمام نرسیده بود کـه تبدیل بـه یک ستاره سینما شد. اما شهرت مانع ادامه تحصیل وی نشد. شاکردوست چندین سال بعد تحصیلات تکمیلی‌اش در رشته هنر را در لندن ادامه داد.

الناز شاکردوست در فیلم خفگی

شروع بازیگری

در بیوگرافی الناز شاکردوست در مورد شروع بازیگری او میخوانیم بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و گوهر خیراندیش جلوی دوربین رفت.

الناز شاکردوست ستاره‌ ای که تا ابد می درخشد

سینمای رمانتیک دهه ۸۰ بی شک یکی از پرستاره‌ترین دهه‌هاي سینمای کشور ایران اسـت کـه بـه‌نوعی میتوان گفت هنوز هم با نام‌هایش شناخته میشود. یکی از این نام‌ها الناز شاکردوست بود. دوگانه او با محمدرضا گلزار و امین حیایی پرطرفدارترین آثار سینمای آن روزها را رقم می‌زد. شاکردوست با وجود سن کمش یکی از بازیگران باتجربه سینما محسوب می شود.

او زمانی کـه تنها ۳۰ سال داشت سابقه نقش‌آفرینی در ۳۴ فیلم سینمایی را یدک میکشید. با وجود تحول در سبک و سیاق سینمای کشور ایران و ظهور ستاره‌هاي جدید الناز شاکردوست هنوز طرفداران خودرا دارد. البته مدتی اسـت کم‌کارتر یا بهتر اسـت بگوییم گزیدهکار شده اسـت. سینمادوستان حتما نقش‌آفرینی الناز شاکردوست در آثاری هم چون «گل یخ»، «عروس فراری»، «بی‌وفا» و … رابه یاد دارند.

شروع شهرت الناز شاکردوست

در بیوگرافی النازشاکردوست درباره شروع شهرت او میخوانیم الناز جوان در تجربه دومش «مجردها» بازی متفاوتی از خود بـه نمایش گذاشت. بعد ازآن‌هم در «عروس فراری» برای نخستین بار در مقابل امین حیایی قرار گرفت. زوج او با امین حیایی و محمدرضا گلزار بارها در آثاری هم چون «چـه کسی امیر را کشت»، «مجنون لیلی»، «دو خواهر» و «آتیش بازی» و… تکرار شد. او با شروع دهه ۹۰ فصل جدید از زندگی هنری را آغاز کرده اسـت.

شاکردوست با حضور در آثاری هم چون «مبارک»«انیمیشن»، «اسب سفید سلطان»، «خفگی» و «سراسر شب» نشان داد کـه بـه دنبال تجربه‌هاي کاملاً نو تازه اسـت. وی تاکنون بارها برای دریافت جایزه بهترین بازیگری در جشنواره‌هاي انجمن منتقدین، خانه سینما و جشنواره فیلم فجر نامزد شده اسـت. درسال ۹۴ نیز نخستین جایزه بازیگری‌اش را برای بازی در فیلم «تابو» از جشنواره فیلم سان‌فرانسیسکو دریافت کرد.

سورپرایز عجیب روشنک عجمیان برای تولدش

النازشاکردوست در فیلم تابو

فعالیت های غیر سینمایی الناز شاکردوست

منهای سینمای الناز شاکردوست خارج از حیطه بازیگری نخواهد بود. تنها شغل و فعالیت جدی او بازیگری اسـت و بـه‌جز دوره‌هایي کوتاه فعالیت بـه‌عنوان مدلینگ از این حرفه‌ها پا فراتر نگذاشته اسـت. الناز شاکردوست با نقش‌آفرینی در مجموعه «قلب یخی» محمدحسین لطیفی برای نخستین بار در مدیومی غیر از سینما دیده شد.

بدون تجربه تلویزیونی

از نکات جالب بیوگرافی الناز شاکردوست این است خانم شاکردوست تابحال در هیچ سریال تلویزیونی بازی نکرده اما همانطور که گفتیم سابقه حضور در دو سریال نمایش خانگی بنام «قلب یخی» 1 و 2 و «رالی ایرانی» را دارد.

مدتی هم خبر ساخت مجموعه‌اي تلویزیونی بنام «میهن مـن» با بازی وی منتشر شد کـه البته پخش آن در هاله‌اي از ابهام قرار دارد.

بازی ها و نقش های الناز شاكردوست

بازي هاي مختلف و نقش هاي مختلف كه از الناز شاكردوست ديديم او را يك بازيگر باهوش و با استعداد معرفي كرده است. بازي هاي متفاوت نظير يك دختر پولدار در عروس فراري … يك دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود)..

يك دختر نسل سومي در چه كسي امير را كشت (بازي او در اين فيلم عالي بود..بسيار بهتر از نيكي كريمي . مهناز افشار و…)و بازي بسيار زيباي الناز شاکردوستدر فيلم بي وفا (به عنوان يك دختر پايين خيابوني كه عمرا هيچ بازيگري نمي توانست اين نقش را به اين خوبي بازي كند).
در اين سه سال و تا سن 22 سالگي بازي در 11 فيلم يك آمار فوق العاده براي يك بازيگر است.منتقدين بسياري از همان اول از بازي الناز شاكردوست تعريف كرده اند. حتي هنرمنداني مانند مرحوم منوچهر نوذري از بازي وي تعريف كرده اند.

فیلم اسب سفید پادشاه

فیلم دربارهٔ دختر جوانی به نام ماری است که پس از چند ماه از زندان آزاد می‌شود و در صدد یافتن نامزد خود بر می‌آید. او برای یافتن نامزدش و خروج از بحرانی که در زندگی گرفتار آن شده دست به دامان یاشار دوست سهیل می‌شود؛ اما طولی نمی‌کشد که در می‌یابد که سهیل در شرف ازدواج با دختر دیگری است …

الناز شاکردوست در فیلم رسوایی ده نمکی

نقش من در «رسوایی» نقش دختری است که با وجود همه فقر ها، نداری ها و حسرت های زندگی اش، تن به گناه نمی دهد.این دختر، دختری است که همه حامی های زندگی اش را از دست داده، پدرش فوت کرده،

مادری علیل دارد که حتی قدرت تکلم ندارد و یک برادر کوچک که مسئولیت زندگی و هزینه تحصیل آن برعهده این دختر است.از لحاظ اجتماعی هم حمایت نمی شود و جامعه از چنین آدم هایی حمایتی نمی کند و این دختر می خواهد روی پای خودش بایستد.

الناز شاکردوست در فیلم مجنون لیلی

« مجنون لیلی » ( ولنتاین ) در باره فرهاد ( محمدرضا گلزار ) و پروانه ( الناز شاکردوست ) است . این دو نمادی از عشقهای اسطوره ای ایران هستند و در مسیر پر فراز و نشیبی در کنار هم قرار می گیرند و در روز ” ولنتاین ” حادثه ای این دو را از هم جدا می کند اما کادوی ولنتاین در طول شبانه روز مسیر زندگی این دو دلداده را تغییر می دهد.

ارتباط بهاره رهنما با این پسر جوان چیست ؟

الناز شاکردوست در بیمارستان و آسیب نخاعی

زمستان سال 96 خانم بازیگر در جریان فیلمبرداری فیلم «دو طبقه روی پیلوت» بخاطر شوخی یکی از عوامل از ارتفاع نسبتا زیاد افتاد و به شدت از ناحیه کمر آسیب دید.

او چندین هفته در بیمارستان بستری بود و مدتی هم برای ادامه درمان به خارج از کشور رفت تا اینکه بطور کامل سلامتی خود را بدست آورد.

جمع کثیری از هنرمندان و ورزشکاران در بیمارستان از بازیگر محبوب عیادت کردند. اما خبری از عوامل فیلم نبود. شاکردوست با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت: حال مقصرین الآن چطوره؟ دیگه نمی‌کشم او در پستی دیگر اعلام کرد کـه حتی یک نفر از عوامل آن پروژه حالش را هم نپرسیده اسـت.

خوشبختانه پس از مدتی حال بازیگر خوب کشورمان رو بـه التیام رفت. این تنها حادثه سینما پیش‌آمده برای شاکردوست نبود. ایفای موقعیت خودکشی در فیلم تابو در سال 93 نزدیک بود به مرگ واقعی الناز شاکردوست منجر شود ، او با دور شدن از ساحل در حال غرق کردن خود در فیلم بود که ناگهان به سمت گرداب دریا کشیده می شود .

الناز شاکردوست در بیمارستانالناز شاکردوست در بیمارستانالناز شاکردوست در بیمارستانالناز شاکردوست در بیمارستان

نگهبانی کـه تصادفاً در آن نزدیکی بود بـه دل آب زد و او را نجات داد. شاکردوست میگوید بعد ازآن اتفاق تا مدت‌ها وقتی زیر دوش حمام می‌رفتم احساس میکردم در حال غرق شدن هستم. یا شب‌هاي بسیاری خوابم نمیبرد زیرا مدام حس می کردم دارم میروم زیر آب.»

الناز شاکردوست در خارج از کشور

شاکردوست معتقد اسـت تجربه مرگ باعث ایجاد تغییر و تحولات شدید در او و نگاهش بـه جهان شد. او بعد از اسب سفید سلطان نزدیک بـه سه سال در هیچ پروژه سینمایی دیده نشد ودر بيرون از کشور بـه تحصیل، مطالعه و تمرین بازیگری مشغول بود.

این خودسازی بی‌تأثیر هم نبود. الناز شاکردوست درسال ۱۳۹۵ حضور کاملاً متفاوت و درخشانی در فیلم سینمایی «خفگی» داشت کـه برای بازی در آن فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما نیز شد.

الناز شاکردوست خارج از کشور

اولین تئاتر حرفه ای

گرچه او تجربه بازی در تئاتر های دانشجویی را دارد اما در ادامه بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم او دوران شهرت خود بصورت حرفه ای در سال 1396 با بازی در نمایش «گم‌وگور» پس از سالها بـه صحنه تئاتر بازگشت. «گم‌وگور» نمایشی بود بـه کارگردانی امیر مهندسیان کـه امیر جعفری و الناز شاکردوست بازیگران اصلی آن بودند.

حقایق و علایق جالب الناز شاکردوست

در ادامه بیوگرافی الناز شاکردوست در مورد علایق و رفتارهای او میخوانیم.با ما همراه باشید.

بازیگر مشهور سینمای ایران درگذشت

ورزش مورد علاقه

در بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. میگوید : بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسكی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است كه معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند ، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است

مسافرت دور دنیا

از 23 سالگی سعی کردم همه دنیا را شهر به شهر بگردم و لذت ببرم

جاهایی که می روم مرا با عنوان الناز شاکردوست بازیگر نمی شناسند بلکه با من مثل یک انسان عادی برخورد می کنند که این علاقه ام را بیشتر می کند

یک ایرانی وطن‌پرست

من عاشق بازیگری بودم و هستم. حتی اگر قرار باشد روزی کار نکنم باز عاشق این حرفه می‌مانم. آدم نمی‌تواند عشقش را رها کند. الان تصمیم دارم برای چند ماهی به لندن بروم تا درسم را در رشته سینما ادامه بدهم. قطعا وقتی برگردم از این آموخته‌ها برای هنر و سینمای مملکتم استفاده می‌کنم. نمی‌روم که خارج بمانم. می‌توانم این ادعا را داشته باشم که یک دختر کاملا ایرانی و وطن‌پرست هستم و تمام زندگی‌ام را برای خاک مملکتم می‌دهم.

هیچ‌وقت آدم بی‌تفاوتی نبوده‌ام. شاید سکوت کرده‌ام اما همیشه سینما برای من اهمیت داشته است. شاید اگر ببینم کار خوبی ساخته نمی‌شود خودم کمکی را که می‌توانم انجام بدهم. کمااینکه فیلم «تابو» را خودم تهیه کردم چون هیچ تهیه‌کننده‌ای حاضر نبود این هزینه سنگین را برای پروژه‌ای که در روستا و با شرایط سخت، کار می‌شد، بپذیرد. البته در همان اوایل راه جناب آقاى محمد امامی که جزو تهیه‌کنندگان این مملکت هستند و سینما برای‌شان حکم کار و کاسبى ندارد، به یارى ساختن این اثر ارزشمند آمدند و فیلم را خریدند. در هر صورت صحبت من این است که حداقل سعی کرده‌ام همان پولی را که از سینما درآورده‌ام خرج همین سینما کنم چرا که برایم ارزشمند است.

بازیگران مورد علاقه

در بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم او در بین خوانندگان پاپ رضا صادقی و در میان بازیگران زن بازی گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی، از بین بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست را می پسندد.
عجیب ترین نکته در بیوگرافی النازشاکردوست دوست صمیمی او، گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است.
الناز شاکردوست و گوهر خیراندیش

شما در حال مطالعه بیوگرافی الناز شاکردوست در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر در مورد بیوگرافی الناز شاکردوست با ما در ادامه همراه باشید.

خوانندگان مورد علاقه

در ادامه بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم رضا صادقی و کرت کوبین آمریکایی خوانندگان مورد علاقه او در ایران و خارج می باشد و از امیر تتلو بعنوان نابغه یاد می کند

تیم مورد علاقه

در بیوگرافی الناز شاکردوست میخوانیم که او یکی از بازیگران فوتبال دوست می باشد که شدیدا طرفدار پرسپولیس است اما فقط در زمان دربی ها برای استقلالی ها کری خوانی می کند

ماجرای فروش خط تلفن

خیلی اهل موبایل نیست و به ندرت پاسخ تلفن هایش را می دهد او در اردیبهشت 1395 خط مبایل خود را به قیمت 240 میلیون تومان به یک تاجر فرش تبریزی فروخت.

بهاره رهنما دوباره محجبه شد

مستعد و عاشق

فرزاد موتمن (کارگردان): قاطعانه می گویم سینمای ما هنوز از توانایی الناز شاکردوست استفاده نبرده او بسیار مستعد و عاشق کارش است و تسلط و تکنیک فراوانی دارد

ماجرای عمل بینی

در فیلم «چراغ قرمز» دو نقش را بازی کردم یکی نقش دختری بود که لنز مشکی داشت با موهایی خاص و حتی در بینی ام با جاسازی لوله های پستانک ، فرم تازه ای به صورتم داده بودند و بینی ام پهن شده بود و گریم جالبی داشتم که شباهتی به چهره خودم نداشت.

اما بعد از این چند سال می بینم آن عکس ها را برداشته اند در اینترنت به عنوان عکس های قبل از عمل الناز شاکردوست پخش کرده اند؛ در حالی که در جاهای دیگر دنیا از تلاش بازیگر برای درهم شکستن زیبایی چهره اش ، به عشق نقش و بازیگری تقدیر می شد. شاید حتی یکسری از بازیگرهایی که به اصطلاح فیلم های هنری بازی می کنند حاضر نباشند کاری را که من انجام داده ام انجام بدهند.

الناز شاکردوست قبل از عمل بینی

فوبیای تکنولوژی دارم

هفته ای سه روز و هر بار یک ساعت به اینستاگرام سر می زنم.

آن هم بخاطر اینست که خودم صفحه ام را اداره می کنم چون یک جور فوبیای تکنولوژی دارم، حس می کنم آدم را از زندگی واقعی دور می کند.

از گرانی ناراحت می شوم

شاید مسائلی چون مشکلات اقتصادی دغدغه ام نباشد اما قطعا نسبت به آن بی تفاوت نیستم وقتی می بینم روز به روز همه چیز گرانتر می شود ناراحت می شود.

آرزوی من

یکی از آرزوهایم اینست که در میدان تجریش راحت و آسوده خاطر قدم بزنم بدون اینکه سنگینی یک نگاه را حس کنم

الناز شاکر دوست می گوید: «آرزوهایی دارم کـه برای تعداد زیادی از آدم‌ها اتفاقات روزمره زندگی‌شان اسـت و شاید اصلاً بـه آن‌ها فکر هم نمیکنند.» همان‌گونه کـه تعداد زیادی از آدم‌ها هم ‌آرزوهایی دارند کـه زندگی روزمره ستارگان اسـت شاید بـه آن فکر هم نکنند.

فیک های شاکردوست

یادم هست در دهه ای که من استار شدم موج و مُدی راه افتاد که دخترها می رفتند لنزهای رنگی می خریدند و موهای خود را مشکی می کردند و . . . خوشحالم که این شکل بدی از باب شدن یک ویژگی بد نبود. یک تعدادی هم با شبیه سازی های مختلف به من وارد سینما شدند و به قول شما فیک های الناز شاکردوست هستند.

پرتره زیبای الناز شاکردوست

از الناز شاکردوست فراریم!

از 23سالگی سعی کرد ه ام همه دنیا را شهر به شهر بگردم. سفر کردن را همیشه دوست داشتم اما از جایی به بعد بیشتر به آن علاقه پیدا کردم چون وقتی به جایی می روم که مرا به عنوان الناز شاکردوست نمی شناسند ، به عنوان یک انسان با من برخورد کرده ، بدون هیچ قضاوتی به من نگاه می کنند. هیچ وقت دوست نداشتم خود را گم کنم یا خود واقعی ام را به خاطر شهرت از یاد ببرم. شاید از نگاه خیلی ها که به شهرت نرسیده اند یک آرزوی بزرگ باشد اما برای من درد است؛ چرا که با خودش تنهایی می آورد. هیچکس دیگر تو را به خاطر خودت دوست ندارد. آدم هایی جذبت می شوند که به خاطر خود واقعی ات تو را نمی خواهند بلکه به خاطر اسم الناز شاکردوست است.

عکس های لو رفته از خانه لاکچری ویشکا آسایش

روابط شخصی و رفتار پسرانه

این درد و تنهایی ناشی از شهرت شما را رشد می دهد. وقتی آدم معروفی می شوید هرکسی به خودش این اجازه را می دهد که حتی راجع به جزیی ترین مسائل شخصی شما قضاوت و حتی با دروغ درباره شما قصه بافی کند. من نه به خاطر شهرت و نه به خاطر هیچ چیزی در این دنیا دروغ نگفته ام ، نمی گویم و نخواهم گفت. شاید خیلی ها بگویند الناز شاکردوست رفتارهای پسرانه دارد. این برای آن است که از جایی احساس کردم باید به خاطر حفاظت از مونث درونم و زنانگی هایم طوری رفتار کنم که کسی حتی در تفکر خودش به آن مونث درون من نزدیک نشود.

این رفتارهایی که از نظر بعضی ها پسرانه است برای من یک دیوار حفاظتی است. هر انسانی با وجود جنسیت درونش یک مونث یا مذکر درون دارد ، در هنرمندها اصولا- چه مرد و چه زن- آن بخش مخالف درونشان غالب است. در همه دنیا همین است و در هر قشر هنری دیده می شود. حالا من هم از آن بخش درونی ام برای محافظت از خودم استفاده کردم.

تفاوت برای امروز و آینده

متفاوت بودن برای من این است که سعی کرده ام همیشه در لحظه زندگی کنم. هرگز حسرت گذشته را نخورده ام و هیچ وقت کار امروز را به فردا موکول نکرده ام. هدف های زیادی دارم که امیدوارم به همه آنها برسم؛ البته در اینکه سینما هدف اصلی من است حرفی نیست و می خواهم هر آنچه بهتر است برایم در سینما اتفاق بیفتد. سخن آخر اینکه زندگی و موفقیت یک مقصد نیست ، یک سفر است؛ سفری که تا پایان عمر جریان دارد. موفقیت پیش رفتن مدام است نه به نقطه پایان رسیدن.

لباس بخشی از بازیگر

از آنجا که یکسری خانواده ها اجازه داده اند فرزندانشان به شکل الگو به من نگاه کنند حس می کنم موظف هستم خیلی مسائل را رعایت کنم. یعنی فقط مسوول شخص خودم نیستم و باید جوابگوی خیلی از خانواده ها باشم. این آراستگی فقط به خاطر آرایش و مدل های عجیب و غریب نیست.

خرید را دوست دارم

خرید کردن را دوست دارم اما به نظرم الزامی نیست که حتما از برند خرید کرد. همیشه گفته ام این من هستم که می توانم به آن محصول از برندهای خاص ارزش و اهمیت بدهم نه اینکه برند به من ارزش بدهد؛ یعنی اگر هیچ برندی نباشد ، چیزی از ارزش های من کم نمی شود. در عین حال معتقدم مردم اگر قرار است برندی را انتخاب کنند سراغ نمونه های غیراصل نروند چون یک نوع دزدی از آن برند است. اگر برند گران قیمتی را انتخاب می کنید پس باید هزینه آن را هم قبول کنید و به انتخاب تان احترام بگذارید؛ در غیر این صورت شما می توانید سراغ برندهای ارزان قیمت بروید. خوب است جامعه ایرانی با پیشینه عظیم فرهنگی خود این اصل را رعایت کند.

علی نصیریان هم از جشنواره فجر انصراف داد

انگیزه‌ ها و دردسرهای الناز شاکردوست در سینما

الناز شاکردوست از عدم نیاز مالی‌اش بـه سینما و هم چنین دردسرهای چشم‌رنگی بودنش می گوید: «متأسفانه باید بگویم یک‌سری نان چشم رنگی بودن خود را خورده‌اند اما مـن چوبش را خوردم. برخی منتقدان و کارگردانان همیشه گفته‌اند کـه توانایی بازیگری مـن در پس چشم رنگی بودنم پنهان‌ شده اسـت.

درواقع خیلی اوقات چهره‌ام از بازی‌ام پیشی ‌گرفته اسـت. سعی کردم با نه گفتن بـه خیلی پول‌ها و کارها آن‌هم در سن و سالی کـه دارم، ثابت کنم این‌طور نیست کـه مـن فقط بخواهم پولی بگیرم و بازی کنم. همین مسئله باعث شده کارگردان‌ها نسبت بـه مـن ترس داشته باشند…

خیلی وقت اسـت دیگر بخاطر دیده شدن و پول و… کار نمی کنم. خدا را شکر همیشه خانواده خوبی داشتم و هیچ‌وقت بخاطر ثروت بازیگر نشدم. حتی نخستین فیلمی راکه برای قراردادش رفتم با ماشینی رفتم کـه پدرم برایم خریده بود.

یك روز از زندگی الناز شاکردوست

زندگی روتین من به این شكل آغاز می‌شود كه ساعت 9 از خواب بیدار می‌شوم، با یك صبحانه طبیعی و سلامت روز را آغاز می‌كنم، ورزش می‌كنم و دوش می‌گیرم؛ بعد از آن سعی می‌كنم مطالعه داشته باشم حتی به اندازه خواندن یك مقاله كوتاه؛

عصرها فیلم می‌بینم و قطعا در این بین زمانی را با خانواده‌ام می‌گذرانم و كارهایی را كه در آن روز لازم باشد انجام می‌دهم. اما این نكته برایم خیلی مهم است كه هر روز چیز جدیدی در زندگی داشته باشم چون دوست ندارم امروزم مانند دیروز باشد.
من زندگی را خیلی دوست دارم چرا كه به نظرم زندگی در هر شرایطى زیباست.

پاسخ الناز شاکردوست به سوالات کاربران اینستاگرامش

خصوصی ترین جزئیات زندگی الناز شاکردوست برای بسیاری از طرفدارانش مهم است. الناز شاکردوست جزء سوپراستارهای سینمای ایران است و به همین خاطر بسیاری از مردم دوست دارند از ریزترین مسائل زندگی او و دیدگاه های الناز باخبر شود.

الناز شاکردوست بازیگر نام آشنا و مشهور سینمای ایران با انتشار عکس جالبی از خود از طرفدارانش درخواست کرد تا هرسوالی که دوست دارند از او بپرسند تا پاسخ بدهد.

در ادامه به برخی از سوال هایی که طرفداران الناز شاکردوست پرسیده بودند و پاسخ های خانم بازیگر اشاره کرده ایم با ما همراه باشید تا بخشی دیگر از بیوگرافی الناز شاکردوست را از زبان خودش بخوانیم.

علت درخواست پر جنجال ریحانه پارسا از هوادارانش چه بود ؟

تاحالا از چهرتون واسه حل کارای روز مره استفاده کردی مثلا توی صف باشید بعد خودتونو نشون بدین که بدون نوبت کارتون انجام شه؟

– اتفاقا به شدت روی این موضوع حساس هستم حتی اگر هم خودشون مرا بشناسند و ازم بخواهند که زودتر به نوبتم برسم من رد می کنم چرا که هرکسی هر شغلی که دارد محترم است و زمان هر آدمی ارزشمند

به مرگ فکر می کنید؟

– بله قطعا

حاضر اگر عاشق شدی بخاطر عشقت حرفه بازیگری تو کنار بزاری؟!

-اگه عاشق شدم بله حاضرم بازیگری رو کنار بزارم ولی مطمئنن کسی که لیاقت عشق من رو داره اونقدر کامل بی عقده و بااعتماد بنفس هست که با کارم مشکلی نداشته باشه.

خیلی خلاصه بزرگترین درسی که از زندگی گرفتین چی بوده؟

-اینکه به هیچ گرگی در لباس گوسفند سال ها زمان ندهم آدم ها در هرآنچیزی که افراط می کنند مطمئنن بزرگترین ضعف شخصیتیشون هست مثلاً آنهایی که بیش از حد ادای محترم بودن و ادب دارند آنها از همه خطرناک ترند.

در مجموع پنج خصوصیت مثبت و منفی که تا حالا از طرفداراتون و برخورد با مردم عادی دیدی ؟

– اینکه فقط و فقط نخوان عکس بگیرن ، من رو به صورت واقعى ببینن ، وقتى کسى فقط به دنبال گرفتن عکس هست و لاغیر دلم میشکنه ناخودآگاه احساس خوبى نیست

چطوری انقدر قوی هستین که بعد از اون اتفاق جسمانی وحشتناکی که براتون افتاد الان کاملا حالتون خوبه؟ راستی واقعا الان حالتون خوبه؟

-جنگیدن رو یاد گرفتم، اینکه تنهایى رو پاى خودم بایستم و از خودم مراقبت کنم،اصلاً مگه راهى جز این هست؟

وقتایی که کار نمی کنی، چه کار می کنی؟

-کتاب می خونم.مادر رو اذیت می کنم

ورزش می کنم، فیلم میبینم، سریال میبینم، کتاب می خونم، ، کوه میرم، مامانم اینا رو اذیت می کنم

دوست پسرت اسمش چیه؟

-ندارم

ببخشید شاید بی ادبی باشه ولی واقعا یه سوال درباره ی شما ذهن منو چند وقتیه که درگیر خودش کرد اینه که آیا شما واقعا عاشق پسری شدین تا الان یا نه؟ من موندم شما خوشگل ها واقعا دل دارین

– دل به دل راه داره .اما نه واقعا

قدو وزنت ؟

-60 کلیو و 165 سانت

نظرتون درباره تتلو چیه؟

-تتلو یک نابغه است

با این همه شهرت چرا مهاجرت نمی کنید؟

-خاکم و وطنم را دوست دارم.

صف مرغ وایستادی؟

صف مرغ نه اما نانوایی چرا. ان هم برای نان پرکنجد

چرا از مامانت عکس نمی زاری و چیزی دربارش نمی گی؟

-خودشون اینطوری راحت هستند.

دیدگاه‌ها و حاشیه‌ها

در ادامه بیوگرافی الناز شاکردوست حواشی وی را میخوانیم.

فیلم رسوایی

الناز شاکردوست در نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشته بود: نقش افسانه را در واقع زندگی کردم و روحم تا ابد در این نقش باقی می‌ماند. تنها دلخوشی من بیدار شدن به موقع روح‌های مملکتم ایران است. دلیل ایفای الناز شاکردوست در این نقش شنیدن آه همان دختری بود که بعد از گران شدن قیمت نان از خدا قهرش گرفت و از صف خارج شد و سوار مرکب فحشا شد و کسی نپرسید جواب خانه بی‌نان چه می‌شود…

شباهت ترانه علیدوستی و دخترش غیر قابل باور است

پشتیبانی از همجنس‌گرایان

پس از انتشار خبر قتل علی فاضلی منفرد، در ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ وی در صفحهٔ اینستاگرامش از همجنس‌گرایان حمایت کرد. شاکردوست عکسی از خود با چتری شش رنگ که سمبل ال‌جی‌بی‌تی است، نوشت:

«همیشه از بچگی هر داستانی که می خوندم با به نام خدای مهربان شروع می‌شد اما این داستان خدای مهربان نداره، شاید درگیر تمام قتل‌عام‌هایی بوده که این روزها از رسانه‌ها در سراسر دنیا می‌بینیم، داستان زن ستیزی و دگرباشان جنسی روایت جدیدی در جامعه ما نیست، آنقدر ریشه پیدا کرده که امروز تبدیل به یک معضل بزرگ شده و نفس مان را گرفته، ما را به جایی رسانده که جانی را که نداده‌ایم حق گرفتنش را طلب می‌کنیم، در گوشه گوشهٔ این خاک زنان و مردانی به دست خانواده وعزیزانشان سر بریده می‌شوند، فقط و فقط برای کوچک‌ترین حق انسانیت. حق انتخاب، حق داشتن سلیقه، حق تصمیم گرفتن برای زندگی خود. کشته شدن توسط هم بازی‌های بچگی، پدر، مادر و عزیزان هزار بار مردن است. امروز باید تمام قد بایستیم تا این ابر سیاه را از سرمان برداریم، امروز دیگر سکوت نمی‌کنیم.»

در مه ۲۰۲۱، شاکردوست با تذکر دادستانی تهران، مجبور شد که پست اینستاگرامی خود را که در دفاع از همجنس‌گرایان بود، پاک کند. در این دوره، خبرگزاری فارس و مشرق‌نیوز، وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای ساخت کمپین‌هایی جهت پرونده‌سازی ضد شاکردوست، نقشی اساسی داشتند و با لقب‌هایی چون «سلبریتی ترویج‌کنندهٔ فساد» از او یاد می‌کردند

عصبانیت الناز شاکردوست از توهین فراستی به مردم بلوچستان

مسعود فراستی در یکی از قسمت‌های برنامه تلویزیونی «هفت» در حالی که به انتقاد از این فیلم پرداخت، از یک طایفه ریشه‌دار بلوچستان نیز با صفت و لفظی نامناسب یاد کرد.

الناز شاکردوست از آن‌چه توهین به مردم سیستان و بلوچستان در برنامه تلویزیونی «هفت» می‌داند، عصبانی شد و تاکید کرد صداوسیما و مسئولان این برنامه باید جوابگوی بی‌حرمتی به این مردم مهربان و اصیل باشند.

الناز شاکردوست با انتشار تصویری از خود در فیلم «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در اینستاگرام، درباره مردم بلوچستان نوشت: «بلوچ اصیله بلوچ مهربونه! ندیدی چطور از دار دنیا یه گوسفند داشتند، برای ما گذاشتن رو آتییش؟! (بخشی از دیالوگ فائزه در فیلم ماه!) بلوچ لعنتی نیست، صداوسیما و برنامه هفت باید جوابگوی این بی‌حرمتی به مردم سیستان و بلوچستان و طایفه محترم ریگی باشد.»

پست الناز شاکردوست به طرفداری از مردم بلوچ

واکنش به پیروزی کیمیا علیزاده

الناز شاکردوست در واکنش به پیروزی کیمیا علیزاده در برابر ناهید کیانی در استوری اینستاگرامش نوشت: «به کجا رسیدیم که دختری که روزی برای این سرزمین مدال آورد حالا باید در قالب تیم پناهجو [من میگم بی‌پناه] مقابل پرچم این کشور بجنگه؟ و چه خوب شد که بردی! تو کیمیای این خاکی تا ابد عزیزِ من»

ارتباط بهاره رهنما با این پسر جوان چیست ؟

پست الناز شاکردوست برای کیمیا علیزاده

ثروت الناز شاکردوست

اخیرا عکسی از الناز شاکردوست در فضای مجازی منتشر شده است که در دست او ساعت «ریچارد میل» دیده می شود.

این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را خریداری می کند.

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و عنوان می کنند الناز شاکردوست مالیات نمی دهد، در فیلم سفارشی بازی می کند، و ساعت «ریچارد میل» و «کارتیه» به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کنند.گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه کرده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

اخیرا کیف الناز شاکردوست مورد توجه کاربران قرار گرفته و آنها به دنبال قیمت کیف وی بوده اند که درصورت اصل بودن این کیف 100 میلیون تومان ارزش دارد.

میدانیم که الناز شاکردوست از خانواده اي ثروتمند است و قبل از این‌که وی به بازیگری مشغول شود نیز کاملا در اسانی و آسایش مالی بود. اما زندگی وی اخیرا مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است طوری‌كه کاربران قیمت کیف الناز شاکردوست را فهمیده اند 100 میلیون تومان.

کاربران پیگیر، با پیدا کردن قیمت کیف او دراین رابطه می‌نویسند که این کیفی که دست خانم الناز شاکردوست است، اگه اصل باشد برند «Hermes» است و 100 میلیون تومان هم قیمت دارد.

کیف برند الناز شاکردوست

او گرچه بر خلاف رضا کیانیان, عکاس و یک حراجی باز حرفه اي محسوب نمی‌شود, اما عاشق هنر است و اخیرا در حراجی تهران , اثری از ناصر اویسی رابه قیمت 30 هزار دلار خریداری کرد که بازتاب هاي رسانه اي پیدا کرد ودر پستی در اینستاگرام از این اقدام بعنوان رفتاری برای حمایت از هنر مدرن معاصر ایران نام برد.

تابلوی نقاشی ناصر اویسی که توسط الناز شاکردوست در حراجی هنر تهران خریداری شد

سفر به مکه

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال 1390 به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.
در تصویر زیر مادر الناز شاکردوست در کنار بازیگران مشهور در سفر به مکه مکرمه را مشاهده می کنید.
مادر الناز شاکردوست در سفر به مکه به همراه دیگر بازیگران
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا