اخبار حاشیه بازیگران

مینا ساداتی هم بالاخره وارد کار مدلینگی شد

مینا ساداتی بازیگر معروف سریال تنهایی لیلا و همسر بابک حمیدیان و از بازیگران زن سینمای ایران نیز به چرخه فعالیت‌های تبلیغاتی پیوست.

مینا ساداتی هم بالاخره وارد کار مدلینگی شد

مینا ساداتی مدل

مینا ساداتی هم بالاخره وارد کار مدلینگی شد

بیوگرافی مینا ساداتی

مینا ساداتی یکی از بازیگران خوب کشورمان است که در شهر زیبای کاشان و در تاریخ ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۶۰ به دنیا آمده است.

کودکی مینا ساداتی

او در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر فعال است. مینا ساداتی دارای مدرک آکادمیک هنری است. ساداتی در رشته گرافیک در مقطع کارشناسی از دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ ‌التحصیل شده است.

قد مینا ساداتی

در بیوگرافی مینا ساداتی آمده است قد او 165 سانتی متر است.

ازدواج هنری مینا سادتی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مینا ساداتی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.  مینا ساداتی ازدواج کرده است و متاهل است.

او همسر بابک حمیدیان است. آنها هنوز فرزندی ندارند.

مینا ساداتی و همسرش

در مورد چگونگی ازدواج این دو بازیگر باید بدانید که در ابتدا بصورت غیر رسمی در سال ۱۳۹۴ خبر ازدواج مینا ساداتی و بابک حمیدیان منتشر شد اما اواسط اسفند ماه سال ۱۳۹۴ در برنامه سه ستاره خبر ازدواج آنها به صورت رسمی اعلام شد.

احسان علیخانی روی آنتن زنده این برنامه با برقراری تماس تلفنی با مینا ساداتی، ازدواج او را تبریک گفت و به این ترتیب این خبر رسانه ای شد.

ساداتی می گوید این اقدام علیخانی باعث شد تا شوکه شوم!

مینا ساداتی و همسرش

بیوگرافی بابک حمیدیان همسر مینا ساداتی

بابک حمیدیان متولد 1359 در تهران، بازیگر است

فارغ‌ التحصیل لیسانس رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است، عاشق کتاب، فیلم و موسیقی است او مدرس بازیگری در آموزشگاه های آزاد نیز می باشد

شغل جدید نجمه جودکی پس از خداحافظی اش از تلویزیون

علایق و حقایقی درباره مینا ساداتی

در ادامه بیوگرافی مینا ساداتی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

خصوصیات اخلاقی مینا ساداتی

او از جمله بازیگرانی است که بسیار کم آرایش می کند و بر زیبایی طبیعی خود تکیه می کند، دارای قدی متوسط و اندامی لاغر است. لباسهایش ساده هستند و از خصوصیات لباس های مینا ساداتی، برش دار بودن، بلند بودن و ایرانی بودن طرح آنها است.

او همیشه موهای مشکی دارد و بیشتر با شالهای تیره در عموم ظاهر می شود. جالب است که او طراح لباس ندارد و خودش لباس هایش را طراحی و انتخاب می کند!

تیپ ساده مینا ساداتی

لباس بختیاری مینا ساداتی

یکی از زیباترین لباس هایی که او در چند ساله اخیر بر تن داشته است، لباس چوقا است. این لباس مخصوص ایل بختیاری است و عشایر چهارمحال و بختیاری از این مدل لباس استفاده می کنند.

چوقا که لباسی است نه سیاه و نه سفید بلکه ترکیبی از این دو رنگ است دارای آستین کوتاه و بلندی آن تا پایین زانو می باشد

که لباس عشایری قوم بختیاری در غرب ایران است.

مینا ساداتی با پوشیدن این لباس به نوعی احترام به این قوم و ارزش نهادن به قوم بختیاری می باشد.

همسرش هم گفته است که او به فرهنگ قومی ایران علاقه بسیار دارد و در سفرهای خارجی هم لباسهای سنتی ایران را به تن می کند.

لباس بختیاری مینا ساداتی

دوستی خانوادگی مینا ساداتی با ابراهیم حاتمی کیا

او تعداد دوستان زیادی ندارد اما به واسطه ازدواج با بابک حمیدیان دوستان هنری مشترکی دارند. از جمله با ابراهیم حاتیم کیا روابط خانوادگی و رفت و امد دارند. حمیدیان با حاتمی کیا همکاری های داشته است از جمله در فیلم چ و بادیگارد.

آتیلا پسیانی به سرطان مبتلا شد

شخصیت مینا ساداتی

نزدیکان مینا ساداتی می‌گویند او زنی بسیار کم‌رو و خجالتی است و به ندرت در جمع صحبت می‌کند. این خصیصه مینا کاملا با شغلی که دارد در تضاد است. با این حال مینا می‌گوید توانسته بر خجالتی بودنش غلبه کند و به راحتی جلوی دوربین قرار می‌گیرد.

دست و دلبازی هم از جمله دیگر خصوصیات او به شمار می رود.

جراحی بینی مینا ساداتی

او جراحی زیبایی بینی انجام داده است و با برادر کوچکترش شباهت بسیار دارد و اگر بینی اش را عمل نکرده بود، شباهت شان بیشتر هم بود.

شباهت لیلا زارع و مینا ساداتی

بسیاری از مخاطبان سینما و تلویزیون بر این اعتقاد هستند که مینا ساداتی و لیلا زارع بسیار به هم شباهت دارند. لیلا زارع هم از جمله بازیگران خوب کشورمان است که در سال ۱۳۵۹ متولد شده است و دارای اختلاف سنی ۱ ساله با مینا ساداتی است.

لیلا زارع در سریال ممنوعه بازی کرده است که اغلب افراد بر این تصور بودند که او مینا ساداتی است، برخی هم گفته اند ظاهرا قرار بوده که مینا ساداتی در این سریال ایفای نقش کند که آنچه پیدا است نشان از عدم دعوت از او در این سریال دارد.

شباهت لیلا زارع و مینا ساداتی

شروع فعالیت هنری مینا ساداتی

کلاس بازیگری مینا ساداتی

این بازیگر زن مشهور ایرانی فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس های فیلمسازی و فیلم کوتاه آغاز کرد بعد از این دوره ها در ورک شاپ های عباسی کیارستمی شرکت کرد و همین هم باعث شد تا او کار در عرصه سینما را به شکل حرفه ای پیگیری کند.

شباهت باور نکردنی مازیار لرستانی به پدرش

او دوره های عکاسی را هم گذرانده است.

مینا ساداتی در سینما

مینا ساداتی از کارنامه تا سینما

ساداتی بعد از حضور کوتاه در موسسه کارنامه در سال ۱۳۸۶ یعنی زمانی که ۲۶ سال سن داشته است، با نقش آفرینی در فیلم سینمایی به نام زخم شانه حوا به کارگردانی حسین قناعت موفق شد تا پایش به سینما باز شود گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم محمد رسول الله، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مینا ساداتی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون آهو خردمند، حسین عابدینی، زهیر یاری و سلیمه رنگزن را تجربه کرد.

او در این فیلم با ایفای نقش روجا به عنوان زنی روستایی که شخصیتی قوی و مصمم دارد و صبورانه منتظر بازگشت همسرش از جبهه است، خوش درخشید.

مینا ساداتی در زخم شانه حوا
مینا ساداتی در زخم شانه حوا

یکسال بعد از بازی در این فیلم سینمایی او با نقش آفرینی در فیلم عیار ۱۴ برای مخاطبان معرفی شد و این بار با بازی در کنار بازیگرانی حرفه‌ای مانند محمد رضا فروتن توانست تجربیات بیشتری کسب کند.

مینا ساداتی در فیلم عیار ۱۴
مینا ساداتی در فیلم عیار ۱۴

شهرت مینا ساداتی در تلویزیون

مینا ساداتی در سن ۳۴ سالگی و اولین بار در سال ۱۳۹۴  با بازی در سریال تنهایی لیلا  به کارگردانی محمد حسین لطیفی در قاب تلویزیون دیده شد و با ایفای این نقش خوش درخشید و موفق شد تا به شهرت دست یابد. گفتنی است که سریال تنهایی لیلا مهمترین کار تلویزیونی او به شمار می رود.

مینا ساداتی دربارۀ نقشش درسریال تنهایی میگوید این کاراکتر هیچ‌شباهتی بـه مینا ساداتی ندارد.مـن هیچوقت زندگی درخارج از کشور نداشتم ودر زندگی شخصی هم با چنین مردی روبه رو نشدم.

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟

اما در واکنش‌هایي کـه از مردم می‌بینم برایم خیلی جالبِ توجه اسـت.این که خانمی برای نگرانی لیلا نگران میشود و نذر میکند بـه زمین موروثی اش برسد مـن را راضی می‌کند کـه کارم خیلی اشتباه نبوده و توانستم نقش را باورپذیر کنم.

مینا ساداتی در تنهایی لیلا
مینا ساداتی در تنهایی لیلا

مینا ساداتی در فیلم‌هایي چون تنها درچند دقیقه سکوت عصر یخبندان و پرسه در شهر لاجوردی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت.تنها در چند دقیقه سکـوت فیلمی‌اجتماعی، ساخت ایران بـه کارگردانی بهاره صادقی جم محـصولِ سال 92 اسـت.

مینا ساداتی در چند دقیقه سکـوت
مینا ساداتی در چند دقیقه سکـوت

پرکاری مینا ساداتی در سال 1393

مینا ساداتی در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 5 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مینا ساداتی در این سال، بازیگری در فیلم تنها در چند دقیقه سکوت به کارگردانی بهاره صادقی‌جم، فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی، فیلم محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی، فیلم هاری به کارگردانی امیراحمد انصاری و فیلم بیا بامن به کارگردانی سینا آذین، شهاب حسینی و علیرضا نسایی محسوب می‌شود.

مینا ساداتی در عصر یخبندان
مینا ساداتی در عصر یخبندان

مینا ساداتی از فیلم حضرت محمد تا فروشنده

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مینا ساداتی بازی در فیلم محمد رسول الله بوده است. مینا ساداتی سال 1393 در 33 سالگی در فیلم محمد رسول الله نقش مهمی بازی کرده است.وی در نقش آمنه مادر حضرت پیامبر (ص) بر پرده سینما ظاهر شد که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مجید مجیدی همکاری داشته است. مینا ساداتی توانست با بازی در فیلم محمد رسول الله تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرضا شجاع‌نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات و محسن تنابنده بر تجارب او افزود.

همکاری در این پروژه برای من سعادتی بود. می‌دانم این موقعیت دیگر نه برای من تکرار می‌شود و نه برای هیچ بازیگر دیگری. می‌دانم که برای کاراکتر حضرت آمنه(س) یک سال از بازیگران زیادی تست گرفتند و می‌دانم که عده‌ای هم بعد از من قرار بود برای این نقش در نظر گرفته شوند، اما در نهایت این اقبال برای من به وجود آمد. در عین حال که تجربه متفاوت و ویژه‌ای بود اما می‌دانستم مسئولیت سنگینی به عهده دارمو تمام تلاشم این بود که به نحو احسن نقشم را ایفا کم.

مینا ساداتی در فیلم محمد رسول الله
مینا ساداتی در فیلم محمد رسول الله

همچنین او موفق شد تا با بازی در فیلم سینمایی امکان مینا در سال ۱۳۹۴ موفقیت قابل ملاحظه ای به دست آورد.

رونمایی از اولین استایل مردانه مازیار لرستانی
مینا ساداتی در فیلم امکان مینا
مینا ساداتی در فیلم امکان مینا

مینا ساداتی علاوه‌بر فیلم محمد رسول الله، سال 1395 در 35 سالگی در فیلم فروشنده نیز بازی کرده است. مینا ساداتی این‌بار با اصغر فرهادی یعنی کارگردان فیلم فروشنده و هنرمندانی چون سید شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی و سید فرید سجادی‌ حسینی همکاری داشت.

مینا ساداتی در فیلم فروشنده
مینا ساداتی در فیلم فروشنده

او بازیگر مریم در خانه پدری است. این فیلم پس از 9 سال توقیف در سال 98 اکران شد اما دوباره توقیف شد. از آثار دیگر مینا ساداتی می توان به تابستان داغ و خرگیوش اشاره کرد.

مینا ساداتی در فیلم خانه پدری
مینا ساداتی در فیلم خانه پدری

به علاوه حضور در فیلم کوتاه پنجه با نقش آفرینی شهاب حسینی و همچنین تئاتر خانه سربی اثر علی نرگس نژاد (سال ۱۳۹۲) و تئاتر جنایت و مکافات اثر رضا ثروتی که در سال ۱۳۹۸ در تالار وحدت به نمایش درآمد را نیز می‌توان به عنوان دیگر فعالیت‌های حرفه‌ای این هنرمند توانای کشورمان برشمرد.

اثری که در بیوگرافی مینا ساداتی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم محمد رسول الله محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی مینا ساداتی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم تنها در چند دقیقه سکوت محسوب می‌شود.

در این سال‌ها مینا ساداتی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران بابک حمیدیان با 5 مرتبه، سید شهاب حسینی با 4 مرتبه، میلاد کی‌مرام با 3 مرتبه، نازنین فراهانی با 2 مرتبه و حسین فلاح با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با مینا ساداتی داشته‌اند.

فیلم های مشترک مینا ساداتی و همسرش

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» به کارگردانی پوریا آذربایجانی است، در تازه‌ترین مرحله از روند ساخت این فیلم مینا ساداتی و بابک حمیدیان به عنوان بازیگر و خشایار موحدیان به عنوان تدوینگر به پروژه سینمایی «جشن دلتنگی» پیوستند. مینا ساداتی و بابک حمیدیان در این فیلم نقش یک زوج جوان را بازی می‌کنند. جشن دلتنگی داستان رابطه واقعی آدم‌ها و گره خوردن آن با فضای مجازی است.

در بیوگرافی مینا ساداتی و بابک حمیدیان میخوانیم : تا اینجا در هشت اثر نمایشی با هم همکاری داشته‌اند؛ سرو زیرآب (محمدعلی باشه‌آهنگر)، جشن دلتنگی (پوریا آذربایجانی)، خرگیوش (مانی باغبانی)، هیهات (هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح‌ا… حجازی و هادی مقدم‌دوست)، تنها در چند دقیقه سکوت (بهاره صادقی‌جم) و جنایات و مکافات (رضا ثروتی)و امکان مینا (کمال تبریزی).
مینا ساداتی در فیلم جشن دلتنگی
مینا ساداتی در فیلم جشن دلتنگی

حاشیه سیاسی مینا ساداتی

یک روزنامه با اعتقادات اصول گرایانه در مورد مینا ساداتی و صحبت هایش گفت که:

نفیسه روشن با سردار آزمون چه ارتباطی دارد ؟

این بازیگر زن در حالی مدام به وضعیت حکومت و اصول آن حمله می کند که خودش کم در فیلم های با حمایت از این حکومت بازی نکرده است.

فیلم های سینمایی از جمله امکان مینا، هیهات و سرو زیر آب در زمره فیلم هایی به شمار می روند که با سفارش مجموعه های حاکمیتی و با موضوعات خاص ساخته شده اند که مینا ساداتی هم در آنها ایفای نقش کرده است!!

گفتنی است که مینا ساداتی در اینستاگرام انتقادهای صریحی بر ضد حاکمیت داشته است. ماجرا از این قرار بوده است که در مسئله مربوط به آب خرمشهر بسیاری از هنرمندان به این ماجرای ناراحت کننده واکنش نشان داده و خواستار بررسی دولت در این مورد شدند. مینا ساداتی هم از جمله این بازیگران بوده است.

او در زمان انتخابات هم پس از انتقادهای کنایه آمیز با عکس گرفتن از برگه انتخابات خود نشان داده بود که به حسن روحانی رای داده است. او با عبارات و نثر خاص نسبت به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران متلک ها و کنایه های زیادی در قالب پست های اینستاگرام منتشر می کند. اصطلاحات مورد نظرش را هم با هشتگ همراه می کند و عکسی هم با آن همراه می کند و برداشت را به مخاطب واگذار می کند. به عبارتی دو پهلو صحبت کردن برای مخاطبان او جالب است و هر مخاطب برداشت آزاد خود را از پست های او دارد.

از جمله اصطلاحات او کوته فکرهای فاقد تخیل، نظریه های بدون ارتباط با واقعیت، اصطلاحات تو خالی، آرمان های غصبی، سیستم های انعطاف ناپذیر، اشتباهات فردی در قضاوت و … که همه هم با هشتگ همراه هستند.

او به ویدئوی منتشر شده در مورد برخورد مامور زن گشت ارشاد با دختری جوان در اینستاگرام واکنش تندی نشان داد و گفت: تاریخ را جعل کردید، قانون را جعل کردید… باور کنید روزی نوبت مردم هم خواهد رسید…. ایران ایران است و ایرانی اهل سکوت نیست؛ امروز سکوت جایز نیست…

ماهایا پطروسیان تغییر دین داد

او در مورد مسئله آب خرمشهر با لحن انتقادی در اینستاگرامش گفت که:ضایعه خرمشهر، آبادان و اهواز را دریابید. بحران آب، بحران هوا و بحران اقتصادی مردم، مهمتر از بحران های مردم فلسطین و سوریه و عراق نباشد، کمتر نیست.

خلاصه این رفتارهای او باعث شد تا اصول گرایان به صحبت های او و فیلم هایی که در آنها نقش آفرینی می کند واکنش نشان دهند و آنها را در تضاد با هم بدانند.

گفتنی است که بابک حمیدیان همسر او هم در فیلم هایی با موضوعات حکومتی نقش آفرینی کرده است و علی القاعده بر اساس نظر اصول گرایان این گونه بازیگران حق ابراز نظر مخالف در مورد حکومت را ندارند!!

این جناح سیاسی گفته است که مینا ساداتی اعتقادی به فیلم هایی که در آنها بازی می کند ندارد و صرفا انگیزه مالی باعث پذیرش بازی در این نقش ها برای او است و همچنین گفته اند هدف مینا ساداتی برای لایک خودرن پست های اینستاگرامش از طرف کاربران خود یک همچین پست هایی را منتشر می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا