اخبار حاشیه بازیگران

شغل عجیب این خانم بازیگر قبل از بازیگری همه را شوکه کرد

دمی مور قبل از ورود به صنعت سینما، به دلیل کار در شغل دیگری، چندان محبوب نبود. برخی افراد از دیدنش خوشحال نمی شدند و حتی در بسیاری از موارد، در رابطه با او و همکارانش بی‌تفاوت بودند. دمی مور قبل از آنکه وارد صنعت سینما شود، در یک شرکت جمع‌آوری بدهی از بدهکاران کار می کرد.

شغل عجیب این خانم بازیگر قبل از بازیگری همه را شوکه کرد

شغل عجیب دمی مور

شغل عجیب این خانم بازیگر قبل از بازیگری همه را شوکه کرد

درباره دمی مور

دمی گاینس کوچر بازیگر معروف هالیوود که نام حرفه ای او دمی مور است. دمی 11 نوامبر 1962 در راسول نیومکزیکو به دنیا آمد. این بازیگر آمریکایی از نوادگان سرخ پوستان آمریکاست. نژاد وی مخلوطی از فرانسه، ولز و چروکی است. با وجود اینکه در نیومکزیکو به دنیا آمده اما در بچگی در ایالت پنسیلوانیا زندگی می‌کرد. پدر وی چارلز هورمن، فردی بیکار، معتاد و قمارباز بود و مادرش را ترک کرده بود. مادر دمی هم فردی الکلی بود و زندگی نامناسبی داشت.

زندگی هنری دمی مور

دمی مور فعالیت حرفه ای خود را از سال 1984 آغاز کرد و دوبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. از مهمترین فیلمهای او که فروش فوق العاده ای را در گیشه رقم زد می توان به فیلم روح در کنار پاتریک سوایز اشاره کرد. سال 1990 با فیلم ” روح ” با بازی زیبا و حرفه ای اش به شهرت زیادی دست یافت .

دمی مور سه بار ازدواج کرده است. اولین شریک زندگی دمی مور، فردریک جورج مور بود که از سال 1982 شروع و 1985 پایان یافت. دومین ازدواج دمی مور، بروس ویلیس بازیگر مطرح و سرشناس بود که از سال 1987 شروع و سال 2000 به طلاق انجامید . حاصل ازدواج دمی مور و بروس ویلیس سه دختر می باشد.

ماجرای تصادف وحشتناک روشنک گرامی در اکباتان چه بود ؟

همسر سوم دمی مور، اشتون کوچر جوان، بازیگر سینما بود که از سال 2005 شروع و تا 2011 پایان یافت. اشتون و دمی از جدایی شان خوشحال و شاد نبودند. گفته شده آنها بخاطر علاقه ای که نسبت به یکدیگر داشتند خیلی تلاش کردند تا مشکلاتشان را حل کنند حتی از مشاوره ها و درمانهای روانشناسان برای حل کردن اختلافاتشان استفاده کردند اما نتوانست به قلب مشکلات آنها نفوذ کند و ریشه اصلی اختلافاتشان را حل کند.

شغل عجیب این خانم بازیگر قبل از بازیگری همه را شوکه کرد

چند واقعیت جالب از زندگی دمی مور

«دمی مور» زالو درمانی را بهترین روش جلوگیری از انواع بیماریها مخصوصا بیماریهای پوست و مو عنوان کرده است. او در گفتگو با برنامه تلویزیونی «دیوید لترمن» گفته بود که این موجودات سیاه لزج فقط زالوهای باتلاق نیستند بلکه درمان کننده های کوچولو و زشت هستند. زمانی که اولین فرزند «دمی مور» و «بروس ویلیس» متولد شد او از یک گروه کامل فیلمسازی دعوت کرد تا تصویر فرزندشان را مخابره کند. «مور» زمانی در اوج شهرت قرار داشت و فیلمهای او با استقبال فراوانی روبرو می شد. در آن زمان برخی رسانه ها او را (Gimmi Moore) خطاب کرده و خواهان حضور بیشتر او در فیلمها بودند. دمی مخفف «دمیترا» است. «مور» این نام را برای اولین بار در مجله زیبایی مادرش مشاهده کرد و آن را برگزید. «دمی مور» در 33 سالگی به فیلم (striptease) دعوت شد ولی او مجبور بود رژیم غذایی سخت و ورزشهای سنگینی را تجربه کند. او به «ووگ» گفته قبل از طلوع خورشید دویدن را آغاز می کردم و تحت نظر یک مربی شخصی به تمرین حرکات موزون و یوگا می پرداختم.

دلتنگی های همسر علی سلیمانی برای همسرش خبرساز شد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا