اخبار حاشیه بازیگران

دیدار شهاب حسینی با یک کشتی گیر مشهور ایرانی

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی با شهاب حسینی دیدار و گفتگو کرد.این دیدار در راستای تفاهم همکاری درباره افتتاح و بهره برداری عمومی از سالن فرهنگی هنری چند منظوره فدراسیون کشتی بین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و سید شهاب حسینی مدیر عامل شرکت فرهنگی هنری ندای هفت آسمان، به انجام رسید که مؤید همکاری های بیشتر میان دو حوزه ورزش و فرهنگ و هنر خواهد بود.

دیدار شهاب حسینی با یک کشتی گیر مشهور ایرانی

دیدار شهاب حسینی و علیرضا دبیر

دیدار شهاب حسینی با یک کشتی گیر مشهور ایرانی

بیوگرافی شهاب حسینی

قباد سریال شهرزاد که با بازی در نقش یک سوپراستار خودش هم تبدیل به سوپراستار شد. او بعد از آن بازهم در نقش یک سوپراستار ظاهر شد و خوش درخشید. این بار نه یک سوپراستار سینما بلکه یک ابرقهرمان ملی به نام شهید عباس بابایی که ضامن آسمان‌های ایران در دوران دفاع مقدس بود.

در بیوگرافی شهاب حسینی با نام اصلی سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی میخوانیم: متولد 14 بهمن 1352 در تهران ، بازیگر ، مجری و گوینده  و فیلم ساز است

او در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است.میگوید پدر و مادرم در جوانی ازدواج کردند، آنها وقتی مرا به دنیا آوردند که سرگرم جمع و جور کردن زندگی شان بودند.

در بیوگرافی شهاب حسینی لازم به ذکر است: دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند

اختلاف سنی شهاب حسینی و همسر دومش چقدر است ؟

قد شهاب حسینی

در بیوگرافی شهاب حسینی آمده است قد او 180 سانتی متر است.

شهاب حسینی کودک شر خانواده

در بیوگرافی شهاب حسینی آمده است: او در دوران کودکی کم شیطنت نداشت، به‌طوری که می‌گوید: «روزی که به خاطر سربازی سرم را با نمره ۴ اصلاح کردم، دیدم سرم از ۹ ناحیه شکسته است. با توجه به اینکه 4-5 مورد از این شکستگی‌ها را به یاد نمی‌آورم، باید آن‌ها را به دوران کودکی‌ام نسبت داد.»

توپ چرمی عید

در خانواده پدری نوه اول بودم. ا رتباط ما با فامیل مادرم بیشتر بود تا با اقوام پدر. دوست ندارم از نقطه نظر مهر و محبت کسی را برتر از دیگری بدانم. هر دو خانواده به اندازه وسع خودشان محبت می کردند. یادم می آید که مادر پدرم بهترین عیدی ها را می داد. یک بار از او یک توپ چرمی فوتبال عیدی گرفتم. آن موقع این هدیه بسیار گرانبها بود و هر کسی توپ چرمی نداشت.

دوستان بزرگ تر از شهاب حسینی

دوستی بخش مهمی از روند شکل گیری نگاه و بزرگ شدن همه ماست. دانش عمومی من تا حدودی خیابانی است و محصول رفاقت با هم محلی ها. کودکی من در حد فاصل میان دو خیابان هاشمی و سپه غربی گذشت. دوستی داشتم به نام رضا که هم خیلی صمیمی بودیم و هم به صورت متوالی با هم کتک کاری می کردیم. ضمن آنکه اهل دوستی با بزرگ تر از خودم بودم، ولی مایلم از رفقا به خصوص در مسائل مختلف درس بگیرم؛ براساس این رویه حالا اکثر دوستانم بالای 40 سال سن دارند.

دوران ابتدایی و مهاجرت شهاب حسینی

در بیوگرافی شهاب حسینی بهتر است بدانید او پس از گذراندن سال اول ابتدایی در مدرسه بامداد نو به خاطر کار مادرش که یک امدادگر بود، از 8 سالگی به خرم‌آباد نقل‌مکان کردند و تا سال 1362 در این شهر حضور داشتند.

از جنگ تحمیلی خاطرات ناراحت کننده ای در ذهنم باقی مانده است. آن موقع این طور احساس می کردم که عراقی ها با کشتن مردم بی سلاح تفریح می کنند.

شهاب حسینی و مادرش

شهاب حسینی و مادرش

آیا ممنوع التصویری الهام چرخنده صحت دارد ؟

دوران نوجوانی شهاب حسینی

شهاب 7-8 ساله 2 سال بعدی زندگی‌اش را دور از تهران نیمه آرام و اکثریت فامیل در یک محیط جنگی گذراند. خاطرات ناراحت‌کننده‌ی دوران جنگ از همان روزها به یادش مانده و همین‌ها باعث شد بعد از بازگشتش به تهران احساس غریبی کند و به نقل خودش در کلاس پنجم شاگردی آرام و گوشه‌گیر باشد.

علت کم کاری افشین سنگ چاپ چیست؟+ شکایت او از تازه وارد های سینما

میگوید : معلمی که بیشتر از بقیه معلم های دوره ابتدایی دوستش داشتم، معلم کلاس پنجم من بود. در ابتدایی دانش آموز متوسطی بودم و هیچ گاه مبصری را تجربه نکردم.

دوران نوجوانی‌اش حول‌وحوش خیابان فاطمی گذشت. دیگران نه آن‌قدر آرام و گوشه‌گیر بود و نه آن‌قدر شر. دایره ارتباطاتش به‌تدریج گسترش می‌یافت و درهمان دوران یکی از بهترین دوستانش را به خاطر اعتیاد از دست داد.

میگوید: دوران راهنمایی بود، از کودکی درآمده بودیم و می خواستیم شبیه بزرگ ترها رفتار کنیم. همین تغییر وضعیت به شدت روی درس خواندنم تاثیر گذاشت و باعث شد افت کنم. سال دوم راهنمایی بودم که در درس های ریاضی، علوم و عربی کارم به شهریورماه کشید. در راهنمایی نیز ورزشم فوتبال بود و این بار طعم مبصری را چشیدم. سال سوم مرا مبصر کلاس مان کردند.

دیپلم با اعمال شاقه

نزدیک امتحانات ثلث سوم سال سوم دبیرستان بود که به شدت دچار بیماری یرقان شدم. حالم به قدری خراب بود که نمی توانستم از خانه خارج شوم. معده ام حتی
آب خوردن را هم پس می زد. به خاطر بیماری نتوانستم در امتحانات شرکت کنم. به همین خاطر سال سوم را دوبار خواندم و سرانجام دیپلم را با معدل تقریبا خوبی گرفتم.

انصراف شهاب حسینی از دانشگاه

در بیوگرافی شهاب حسینی میخوانیم:او که دیپلم انسانی داشت در دانشگاه آزاد برای رشته بازیگری قبول شد اما ازآنجاکه آن روزها بازیگری برایش آن‌چنان مطرح نبوده منتظر نتایج کنکور سراسری می‌ماند. با قبولی در رشته روانشناسی راهی دانشگاه تهران می‌شود. آنجا را هم بعد از ۲ سال تحصیل به هوای مهاجرت به کانادا نیمه‌تمام رها می‌کند.

آنقدر به خودم اطمینان داشتم که فقط در کنکور سراسری شرکت کردم. مطمئن بودم که قبول می شوم، اما نشدم. سال بعد در دانشگاه آزاد جواز ورود به رشته بازیگری را به دست آوردم. اما آن موقع چون این حرفه برایم مطرح نبود، صبر کردم تا نتایج سراسری هم مشخص شود. با قبولی در رشته روانشناسی به دانشگاه سراسری نقل مکان کردم. دو سال درس خواندم و بعد انصراف دادم. عمویم مقیم کانادا بود. قصد داشتم هرچه سریع تر به او برسم و در کانادا ادامه تحصیل بدهم. همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه کاره رها کنم. حالا که به گذشته ها فکر می کنم، می بینم درس شیرینی را رها کردم.

اما همان ۲ سال دوران دانشجویی میراثی برای او باقی می‌گذارد که زندگی‌اش را تغییر می‌دهد. یکی بازیگری در تئاتر که در دانشگاه آغاز کرده بود و دیگری آشنایی‌اش با «پریچهر».

واکنش کامبیز دیرباز به این خبر جنجال آفرین شد

شهاب حسینی پس یک سال تلاش ناموفق برای مهاجرت و گذراندن یک دوره‌ی وحشتناک سربازی به میراثش بازمی‌گردد و حالا آن‌ها جز اصلی زندگی‌اش شده‌اند. یکی به‌عنوان حرفه و دیگری به‌عنوان همسر.

پایان خدمت پردردسر شهاب حسینی

برای رفتن به کانادا اما نیاز به پایان خدمت داشت به همین خاطر به سربازی رفت تا اینکه در ماه 18 خدمت دچار خونریزی معده شد و به بیمارستان 502 منتقل یافت

آنجا بود که گفتند نباید اصلا به خدمت می آمد، با توجه به اضافه هایی که خورده بود ترجیح داد معاف شود و اینگونه بود سر 18 ماه با خدمت خداحافظی کرد

برای سفر به خارج یک سال تلاش کردم. وقتی نشد، رفتم سربازی؛ به این امید که بعد از پایان خدمت بروم. افتادم ارتش. در تیپ 65 نیروهای ویژه خدمت، کردم و راننده بودم. رانندگی در خدمت، کار سخت و پرمسوولیتی است.

بیوگرافی خانواده شهاب حسینی

در بیوگرافی شهاب حسینی درباره ی خانواده اش میخوانیم: سید شهاب الدین حسینی تنکابنی ، همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد و یک برادر و دو خواهر دارد.

مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

شهاب حسینی و برادرش در کنار سارا اسکندری گریمور
شهاب حسینی و برادرش در کنار سارا اسکندری گریمور

در بیوگرافی شهاب حسینی لازم به ذکر است : سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.

شهاب حسینی و پدرش سیدفخرالدین حسینی
شهاب حسینی و پدرش سیدفخرالدین حسینی

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند.
بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری.
در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و…. است.

ازدواج و وضعیت تاهل شهاب حسینی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شهاب حسینی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آشنایی در دوران دانشجویی همانا و عاشق شدن همانا.شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری
شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری

سید شهاب حسینی در سال 1374 وقتی 22 ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر ازدواج کرد.

مرگ دختر بازیگر مشهور در یک سانحه رانندگی

در بیوگرافی شهاب حسینی میخوانیم: اولین فرزند ایشان محمد امین در سالروز تولد شهاب حسینی یعنی 14 بهمن سال 1382 متولد شد. در 20 مرداد سال 1390 نیز دومین پسر این زوج بنام امیر علی به دنیا آمد.

پسران شهاب حسینی
پسران شهاب حسینی
همسر و فرزند شهاب حسینی
همسر و فرزند شهاب حسینی
امیرعلی پسر کوچک شهاب حسینی
امیرعلی پسر کوچک شهاب حسینی

ماجرای آشنایی شهاب حسینی

یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم ، آنجا بود که دیدم دختر خانم زیبا ، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه كتاب‌ هایش است

هرچه خواستم با او ارتباط برقرار كنم ، نشد كه نشد با این حال در نگاهش چیزی دیدم كه تشویقم كرد به ادامه راهی كه منجر به ازدواج شد

شماری از جوان ها می گویند تا جوانی باید جوانی کنی، بنابراین باید با تاخیر تن به ازدواج داد. هرگز این  اعتقاد را قبول نداشته و ندارم. همیشه مایل بودم تکلیفم خیلی زود مشخص شود، به همین دلیل من هم مثل پدر و مادرم در ابتدای دوران جوانی ازدواجکردم.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

ازدواج شهاب حسینی بدون سنگ اندازی

خانواده من و همسرم از نظر تقسیم بندی های اجتماعی هم گروه بودند؛ به همین خاطر به سرعت با هم صمیمی شدند طوری که پدرخانمم می گفت ما دخترمان را با پسر شما عوض کردیم. هیچ کدام سنگی جلوی پای ما نگذاشتند. مهریه هم به میزانی تعیین شد که من و همسرم روی آن توافق داشتیم. من و همسرم در همه زمینه ها با هم توافق داریم. او مشکلات کاری مرا خیلی خوب درک می کند. همسرم مدتی در فرهنگسراهای بانو و شفق گریم درس می داد. در ضمن نقاش خوبی هم هست.

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

پریچهر قنبری متولد 4 دی 1359 در تهران ، فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران می باشد که یک خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده است

از تجربه های بازی ایشان در جلوی دوربین می توان به فیلم ساکن طبقه وسط بکارگردانی همسرش در سال 1393 اشاره کرد

طلاق شهاب حسینی از همسرش

شهاب حسینی از بازیگران کم حاشیه است که به تازگی به خاطر خبر طلاق بی سر و صدا از همسرش در فضای مجازی سر و صدای زیادی به راه انداخته است.شهاب حسینی در برابر شایعاتی که در حال حاضر در فضای مجازی منتشر شده هیچ واکنشی نشان نداده است.

عکس زیرخاکی از گلاره عباسی در دوران دبیرستانش

شهاب حسینی و همسرش در برابر شایعات باز سکوت کردند و تنها علتی را که دیگر در کنار یکدیگر دیده نمی شوند و منجر به پخش چنین شایعاتی شده است را وجود کرونا اعلام کردند.

آنها کرونا را بهانه کردند و گفتند بخاطر کرونا کمتر در مجامع عمومی حاضر و در کنار یکدیگر دیده می شوند.

این زوج همچنان زیر یک سقف زندگی می کنند و این شایعات با چنین پاسخ پرابهامی روز به روز داغ تر می شود و پایان نیافت.

حقایقی درباره شهاب حسینی

در ادامه بیوگرافی شهاب حسینی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

کلکسیون ماشین های شهاب حسینی

در مرور خاطرات هر پسربچه ای انگار وجود اسباب بازی اتومبیل، امری ناگزیر است. مادر من هم برایم از این ماشین های کوچک اسباب بازی می خرید. مجموعه ای جمع کرده بودم که در آن 150 ماشین کوچک به چشم می خورد. هنگام اسباب کشی، اسباب بازی ها را جا گذاشتم. 2 هفته بعد که فهمیدم کیسه حاوی ماشین ها نیست، از این موضوع بسیار ناراحت شدم.

خانواده یا بازیگری؟

کار ما به قدری سخت است و دوری از خانواده در آن به چشم می خورد که گاهی می بینم چقدر بابت این موضوع شرمنده زن و بچه هایم شده ام. یک بار وقتی پسرم را دیدم غرق حیرت شدم. لحظه ای فکر کردم او چقدر بزرگ شده و من این را ندیده ام. خانواده من در این سال ها از این مسائل بسیار آسیب دیده اند و خوب که فکر می کنم از خودم می پرسم واقعا این کارها ارزش این آزار ناخواسته خانواده را داشت یا نه؟!

درخواست شهاب حسینی برای رفع ممنوعیت وثوقی

طی سالهایی که بنده کوچک در سینمای ایران فعالیت داشتم و عمر آن بیش از بیست سال است از کلیت نظام سینمایی کشورم هیچ گونه انتظار خاصی نداشته ام و تا به حال در هیچ زمینه ای مطالبه ای نداشتم

اما حال دارم …

رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی را بر پرده سینما ایران عمیقا خواستارم چرا که از وقتی افتخار حضور در کنار ایشان و آشنایی با مرام و تفکرات ایشان را پیدا کردم

ایشان را به مراتب انسانی بزرگتر از آنچه بر پرده سینما از او میشناختم یافتم

مهاجرت شهاب حسینی به آمریکا

اخیرا خبر مهاجرت شهاب حسینی و خانواده اش به آمریکا رسانه ای شد و مشخص شد او با تسهیلاتی که در اختیار برخی هنرمندان قرار گرفته است به آمریکا رفته و اقامت آنجا را دریافت کرده است. همچنین او اخیرا پل مدیا را در آمریکا بنا نهاده و به برگزاری اکران ها و فیلمسازی می پردازد.

حواشی شهاب حسینی

شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که با این حجم از محبوبیت و شهرت از آتش‌داغ حوادث در امان مانده باشد. شهاب حسینی اما به نظر من جزو آن دسته از سلبریتی هاست. البته اکثر سایت‌ها و وبلاگ‌ها از برخی فعالیت‌های او به‌عنوان حواشی یادکرده‌اند که ما هم طبق سنت، این فعالیت‌ها و اتفاقات را در قسمت حواشی می‌آوریم.

تغییر جنجالی مه لقا باقری همه را شوکه کرد

شهاب حسینی در انتخابات ۱۳۸۸

شهاب حسینی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران با انتشار فایل صوتی از میرحسین موسوی حمایت کرد و همچنین از امضا کنندگان بیانیهٔ فهرست ۸۰۰ نفرهٔ حامیان نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات ریاست‌جمهوری بود.

تقدیم جایزه شهاب حسینی به امام زمان

شهاب حسینی بعد از دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر جشنوارهٔ کن گفت: «این جایزه به نوعی از مردم من آمده بنابراین آن را به خودشان برمی‌گردانم. این جایزه را با تمام وجود و از اعماق قلب‌ام و با عشق به مردم سرزمین‌ام تقدیم می‌کنم.»شهاب حسینی در بازگشت به ایران در نشست مطبوعاتی با اشاره به این‌که جایزهٔ بهترین بازیگر مرد در جشنوارهٔ فیلم کن را در نیمهٔ شعبان، زادروز امام دوازدهم شیعیان دریافت کرده‌است، گفت: «بخشی از این موفقیت را که خود در آن سهیم بودم را به عنوان هدیه به منجی بشریت تقدیم می‌کنم.» این حرکت حسینی، بازتاب‌هایی داشته و مورد توجه روزنامهٔ فیگارو و همچنین شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌ها قرار گرفت. برخی کاربران این نکته را یادآوری کرده بودند که شهاب حسینی پیشتر و در جشنواره کن جایزه‌اش را به «مردم ایران» تقدیم کرده بود.

جنجال نشریه لثارات

نشریهٔ یا لثارات الحسین بعد از برگزاری جشن حافظ ۱۳۹۵ مطلبی را با عنوان «همهٔ سرمایه‌های یک جشن» و «دیوث کیست» منتشر نمود که مطالب تند و بی‌سابقه‌ای در آن علیه هنرمندان بود. شهاب حسینی با انتشار متنی در صفحهٔ شخصی خود در اینستاگرام نسبت به متن نشری یالثارات دربارهٔ هنرمندان سینما واکنش نشان داد و نوشت: «آقایان نه چندان محترم و مجهول‌الحال که با وقاحت تمام اقدام به چاپ مطلبی در شرم‌نامهٔ خود کردید، پاسخ سوال‌تان ساده است. دستان شما شایستهٔ حرمت قلم نیست. آن را زمین بگذارید و به هم‌کیشان داعشی خود بپیوندید. برای آوردن نام هنر و هنرمندان این مرز و بوم دهان خود را آب بکشید که به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر در مورد محبوب دل این مردم را ندارید.»

شهاب حسینی در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

به دنبال سرنگونی هواپیمای مسافربری شرکت اوکراین اینترنشنال توسط سپاه پاسداران، مسعود کیمیایی از جمله نخستین هنرمندانی بود که با انتشار ویدیویی کوتاه، اعتراض خود را اعلام نمود و از حضور در فجر سی و هشتم انصراف داد.پس از آن بسیاری از هنرمندان ایرانی در رشته‌های مختلف، به نشانهٔ اعتراض به وضعیت موجود و همدلی با خانواده‌های «قربانیان حوادث اخیر»، از حضور در جشنواره‌های فجر انصراف دادند.

در مقابلِ هنرمندانی که جشنواره‌های فجر را تحریم کردند، عده‌ای با تحریم مخالفت نمودند. شهاب حسینی، یکی از این هنرمندان بود که در صفحهٔ اینستاگرامش نوشت: «این انصراف‌ها دامن زدن به افتراق جامعه بین خودی و ناخودی است. وقتی که جامعه و مردم به همبستگی و دل‌داری نیازمندند، این تفکر که کسانی که انصراف نمی‌دهند هم‌درد و شریک حال مردم نیستند، اشتباه است.»

در ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ شهاب حسینی، با حضور در جشنوارهٔ فجر به کسانی که این جشنواره را تحریم کرده بودند، از جمله مسعود کیمیایی حمله کرد.

شهاب حسینی تهیه‌کننده و بازیگر فیلم «شین» در نشست خبری این فیلم که در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، به صورت تلویحی به مسعود کیمیایی اشاره کرد و گفت: «من نمی‌توانم ساکت بنشینم که استاد پیشکسوت سینما که روند کاری‌اش پیش روی تماشاگر است امسال باز هم فیلم نمی‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با اثرش می‌شود و آن روغن ریخته را نذر امام‌زاده می‌کنند و سنگ بنایی را می‌گذارند که نتیجه‌اش چیزی جز نفرت‌پراکنی نیست و بقیه را هم در یک آمپاس اخلاقی قرار می‌دهد. این بی‌انصافی است که آدم آنقدر خودخواه باشد و به نوعی حرف بزند که ملاحظهٔ هیچ‌کس را در آن نکند.»

مریم معصومی بالاخره به عشقش اعتراف کرد

پس از این رخداد، هنرمندان بسیاری از جمله: منیژه حکمت (تهیه‌کننده و کارگردان سینما)،حامد اسماعیلیون (نویسندهٔ ایرانی که همسرش پریسا اقبالیان و دخترش ری‌را، از کشته‌شدگان هواپیمای اوکراینی بودند)،پولاد کیمیایی و کانون کارگردانان سینمای ایران، موضع‌گیری شهاب حسینی را محکوم کردند. در متن بیانیهٔ کانون کارگردانان آمده‌است:

«شورای مرکزی کانون کارگردانان هر گونه بی‌احترامی، اتهام و اظهارات ناشایست نسبت به تنها یک ابراز عقیده و نظر شخصی، آن‌هم از سوی «مسعود کیمیایی» فیلم‌ساز برجستهٔ موج نوی سینمای ایران را به‌شدت محکوم می‌کند. بسیار متأسفیم که در تریبون رسمی جشنوارهٔ فیلم فجر فرصت این بی‌حرمتی‌ها انجام می‌شود و جشنواره این چنین جولانگاه تخریب هنرمندان شده‌است.»

تزریق واکسن کووید-۱۹ در آمریکا

در بهمن ۱۳۹۹، فیلم و تصاویری از شهاب حسینی پخش شد که او در ایالات متحده آمریکا در حال تزریق واکسن کووید-۱۹ است. او بعداً تأیید کرد که در حال تزریق واکسن بوده‌است. شهاب حسینی در حالی واکسن زد که در آمریکا هنوز کارکنان بهداشت و درمان و افراد پرخطر، واکسن دریافت نکرده بودند.با توجه به شرایط دشوار نگهداری واکسن‌های فایزر و مدرنا، در آمریکا واکسن‌های مازاد در هر مرکز برای جلوگیری از هدر رفتن، بین افراد عادی که در همان لحظه در نزدیکی همان مرکز که با واکسن مازاد مواجه شده حضور داشته باشند توزیع می‌شودبرخی کاربران شبکه اجتماعی به مقایسه اظهارات او در گذشته مثل حمایت از علی خامنه‌ای یا دفاع از مواضع جمهوری اسلامی که در تناقض با مخالفت خامنه‌ای با ورود واکسن با مبدأ آمریکایی به ایران بود، پرداختند.شهاب حسینی پس از انتشار فیلم واکسن زدنش در آمریکا، مورد هجمه برخی کاربران فضای مجازی قرار گرفت و با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام از این شبکه اجتماعی خداحافظی کرد.

شهاب حسینی دربارهٔ این حواشی توضیح داد؛ «به اصرار یکی از دوستان که برای آغاز یک کار سینمایی همراهی‌ام می‌کرد، در صف واکسن مازاد ایستادیم تا شانس خود را امتحان کنیم. در آمریکا برای مراکز سالمندان و سایر مراکز در اولویت، همیشه چیزی حدود ۲۰درصد واکسن اضافه در نظر گرفته می‌شود تا در صورت شکستگی یا اتفاقات غیرمترقبه، مشکلی برای جامعه هدف به وجود نیاید. پس از اتمام کار، مازاد را بین مردم عادی توزیع و تزریق می‌کنند. در ضمن این واکسن‌ها بعد از خروج از دمای یخ‌زدگی چون قابلیت برگشت و استرداد ندارند، مازادش به مردم عادی تزریق می‌شود، کل ماجرا همین بود. اتفاقی که برای هر کسی می‌تواند بیفتد.»

او در پی حواشی واکسن زدنش در امریکا از صفحه اینستاگرام خود خداحافظی کرد.

شروع فعالیت هنری شهاب حسینی

او که کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان را در سال‌های 71-72 گذرانده بود و در دانشگاه تجربه بازی روی صحنه را پیداکرده بود، با پشتوانه‌ای تقریباً خوب در جهت حرفه‌ای شدن قدم برداشت.

خانه محسن کیایی لو رفت

از جوانانی که در آن دوران با آن‌ها همبازی بوده پارسا پیروزفر و یوسف تیموری نیز بازیگرانی مطرحی شده‌اند.

اجرای شهاب حسینی در تلویزیون

شهاب که حالا 3 سال است با عشق دوران دانشجویی‌اش، پریچهر ازدواج کرده، فعالیت هنری‌اش را با گویندگی رادیو در سال 77 از سر می‌گیرد.

برای اجرا در شبکه های 2 و 3 و حتی جام جم صاحب برنامه شدم. البته در آن دوره و در اجراهایم بیشتر یک مجری بازیگر بودم که برایم جذابیت زیادی داشت. وقتی تماشاگر از کارم راضی است لذت می برم، اما هیچ وقت کاری که انجام داده ام به نظرم آرمانی و ایده آل نیست. به نظرم همیشه می توان بهتر بود.

در بیوگرافی شهاب حسینی میخوانیم: او سال 1377 از طریق كامران ملک مطيعی و نادر سليمانی به تلویزیون معرفی شد و توانست با اولین برنامه بنام اکسیژن چهره اش را شناخته تر کند و برای اولین بار در تلویزیون ظاهر می‌شود. فعالیتش به‌عنوان مجری تلویزیونی با برنامه‌های «برپا برپا»، «رنگ صبح» و «سایه‌روشن» ادامه پیدا می‌کند.

شهاب حسینی مجری برنامه اکسیژن
شهاب حسینی مجری برنامه اکسیژن

در بیوگرافی شهاب حسینی لازم به ذکر است وی همچنین در برنامهٔ رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخت و در سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ سحرگاهی به عنوان راوی حضور داشت.

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۹ به اجرای یک برنامه در رسانه خانگی به نام هم‌رفیق پرداخت که نخستین قسمت این مجموعه در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ از نماوا پخش شد.

بازی شهاب حسینی در تلویزیون

شهاب جوان که به‌عنوان یک مجری-بازیگر خوش‌چهره و پرانرژی در تلویزیون دیده‌شده، در سال 79 در 27 سالگی با سریال «پس از باران» پا به عرصه بازیگری می‌گذارد. البته در نقش کوتاه.

شهاب حسینی در سریال پس از باران
شهاب حسینی در سریال پس از باران

همان نقش کوتاه کار خودش را می‌کند و شهاب حسینی سال بعد با دو پیشنهاد تلویزیونی و سینمایی روبه‌رو می‌شود. سال 80 را با پلیس جوان به تلویزیون و با «رخساره» امیر قویدل به پرده‌های سینما می‌رود.

شهاب حسینی در مجموعه تلویزیونی پلیس جوان ساخته سیروس مقدم نقش اصلی سریال را برعهده داشت و با درخشش در این مجموعه توانست جایگاه خود را محکم سازد.

شهاب حسینی هنرنمایی در فیلم پلیس جوان
شهاب حسینی هنرنمایی در فیلم پلیس جوان
عکسی از شهاب حسینی در فیلم رخساره
عکسی از شهاب حسینی در فیلم رخساره

به قول خودمان خیلی زود روی غلتک افتاد تقریباً هرسال با 2 الی 3 کار در سینما و تلویزیون دیده می‌شد. در همان سال‌های ابتدایی تجربه بازیگری برای کارگردانان مطرحی مثل تهمینه میلانی، پوران درخشنده و سیروس الوند را پیدا کرد.

شهرت شهاب حسینی

در بیوگرافی شهاب حسینی آمده است: شهرت او اما از سال 1382 با سریال تب سرد شروع شد و با سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا در سال 1385 به اوج دیده شدن رسید

آتنه فقیه نصیری و شهاب حسینی در مدار صفر درجه
آتنه فقیه نصیری و شهاب حسینی در مدار صفر درجه

مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی و ساختهٔ مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است.

سریال شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی یکی از ماندگارترین سریال های تلویزیونی است که شهاب حسینی در این سریال ایفاگر نقش خلبان شهید عباس بابایی بود.

بازی در نقش شهید بابایی یکی از درخشان ترین آثار کارنامه هنری شهاب حسینی است که سال 88 ساخته شد و با بازتاب های مثبت زیادی همراه بود.

شهاب حسینی در شوق پرواز
شهاب حسینی در شوق پرواز

سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در سه فصل ساخته شد و شهاب حسینی در این سریال ایفاگر نقش قباد دیوانسالار بود.

بازی در کنار ترانه علیدوستی، علی نصیریان ، پریناز ایزدیار و چهره های شناخته شده دیگر و بازی درخشان شهاب حسینی این نقش را به یکی از ماندگارترین آثار کارنامه هنری آقای بازیگر تبدیل کرد.

ازدواج اوزجان دنیز بازیگر و خواننده معروف ترکیه با دختر ایرانی
شهاب حسینی در سریال شهرزاد
شهاب حسینی در سریال شهرزاد

با وجود فعالیت متعدد در سینما، همکاری شهاب حسینی با تلویزیون ادامه داشته‌است. او در چند فصل از سریال انیمیشن شکرستان، پس از درگذشت مرتضی احمدی، نقش راوی را برعهده گرفت.

افتخارات شهاب حسینی با سینما

در بیوگرافی شهاب حسینی بهتر است بدانید او در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ در فیلم‌های واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی و این زن حرف نمی‌زند به کارگردانی علیرضا امینی و زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی و رستگاری در هشت و بیست دقیقه به کارگردانی سیروس الوند ایفای نقش کرد و به عنوان یک بازیگر، بیش از پیش مطرح شد و توانست برای بازی در شمعی در باد در شخصیت بابک و رستگاری در هشت و بیست دقیقه در شخصیت فؤاد، دو سال پیاپی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فجر شود.

شهاب حسینی در رستگاری در هشت و بیست دقیقه
شهاب حسینی در رستگاری در هشت و بیست دقیقه

وی در سال ۱۳۸۳ در فیلم قتل آنلاین و سپس در سال ۱۳۸۴ در فیلم پیشنهاد ۵۰ میلیونی به ایفای نقش پرداخت.

شهاب حسینی در قتل آنلاین
شهاب حسینی در قتل آنلاین

ایستگاه بهشت یکی دیگر از فیلم هایی است که شهاب حسینی در آن ایفای نقش کرده است. شهاب حسینی در این فیلم نقش یه نوازنده نابینا را ایفا میکند که عاشق یک پرستار شده و سعی میکند که بیناییش را به دست آورد.

سپیده خداوردی و شهاب حسینی در ایستگاه بهشت
سپیده خداوردی و شهاب حسینی در ایستگاه بهشت

او برای بازی در فیلم‌های بچه‌های ابدی، شمعی در باد، محیا و دل شکسته در سال ۱۳۸۶ مورد توجه قرار گرفت.

شهاب حسینی و الهام حمیدی در بچه های ابدی
شهاب حسینی و الهام حمیدی در بچه های ابدی
شهاب حسینی و بهرام رادان در سینمایی شمعی در باد
شهاب حسینی و بهرام رادان در سینمایی شمعی در باد

حسینی در سال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد. سال ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ دو سال درخشان برای وی بود.

شهاب حسینی و الهام حمیدی در فیلم محیا
شهاب حسینی و الهام حمیدی در فیلم محیا

فیلم سینمایی دلشکسته به کارگردانی علی روئین تن یکی از آثار متفاوت کارنامه هنری شهاب حسینی است که با ظاهر متفاوت در نقش یک جوان مذهبی در این فیلم ایفای نقش کرد و به خوبی از عهده این نقش برآمد.بازی موفق در نقش امیرعلی سریال دلشکسته جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مردمی فیلم و عکس چهل چراغ را برای شهاب حسینی به ارمغان آورد.

شهاب حسینی در دلشکسته
شهاب حسینی در دلشکسته

فیلم سینمایی درباره الی ساخته اصغر فرهادی نقش متفاوتی از شهاب حسینی را به نمایش گذاشت و این بازیگر جوان با بازی در کاراکتر احمد یکی از آثار ماندگار خود را خلق کرد.شهاب حسینی برای بازی در فیلم درباره الی تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما در 1389 را دریافت کرد.

شهاب حسینی در فیلم درباره الی
شهاب حسینی در فیلم درباره الی

سوپراستار، اثر تهمینه میلانی، حوالی اتوبان ساختهٔ شهرام اسدی و پرسه در مه از بهرام توکلی، بازی‌های متفاوت و قابل توجهی را به نمایش گذاشت و با هنرمندی با نقش کوروش زند در فیلم سوپر استار به اوج محبوبیت و شهرت رسید.

حسینی برای فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فجر را دریافت کرد و به خاطر فیلم‌های پرسه در مه و دربارهٔ الی، جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانهٔ سینما را به تالار دستاوردهای خود افزود.

شهاب حسینی در فیلم سوپر استار
شهاب حسینی در فیلم سوپر استار

وی در فیلم دربارهٔ الی یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را با شخصیت احمد ایفا نمود و در پرسه در مه با نقش امین، بازی دگرگون شده‌ای از خود به نمایش گذاشت.

نیلوفر ساختهٔ سابین ژمایل در سال ۲۰۰۸ اولین کار او با کارگردانان غیر ایرانی بود.

مریم معصومی بالاخره به عشقش اعتراف کرد

حسینی در سال ۱۳۸۹ بار دیگر با اصغر فرهادی همکاری کرد و در فیلم جدایی نادر از سیمین به ایفای نقش در نقش حجت پرداخت. این فیلم برای او نخستین دست‌آورد بین‌المللی‌اش را به ارمغان آورد و حسینی توانست خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به همراه دیگر بازیگران مرد این فیلم به دست آورد و تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانهٔ سینما و دیپلم افتخار جشنوارهٔ فجر را دریافت نماید. بازی او مورد توجه انجمن بین‌المللی سینه فیلی قرار گرفت و نامزد دریافت جایزهٔ آی.سی. اس به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. از دید کارشناسان، بازی حسینی در جدایی نادر از سیمین یکی از ماندگارترین نقش‌های او به عنوان بازیگر بوده‌است.

ساره بیات و شهاب حسینی در جدایی نادر از سیمین
ساره بیات و شهاب حسینی در جدایی نادر از سیمین

شهاب حسینی در نظرسنجی برنامهٔ هفت در سال ۱۳۹۲ به عنوان بهترین بازیگر دههٔ هشتاد ایران انتخاب شد.

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در سال ۱۳۹۰، هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، حوض نقاشی و تعبیر خواب در سال ۱۳۹۱ از دیگر آثار قابل توجه او به‌شمار می‌روند.

شهاب حسینی و مریلا زارعی در هیس دختر ها فریاد نمی زنند
شهاب حسینی و مریلا زارعی در هیس دختر ها فریاد نمی زنند
شهاب حسینی در تعبیر خواب
شهاب حسینی در تعبیر خواب

بازی وی در حوض نقاشی با سبک متد اکتینگ در نقش رضا، یکی از بازی‌های قابل توجه او محسوب می‌شود و وی به خاطر ایفای نقش در این فیلم جایزهٔ ویژهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم لیسبون را دریافت نمود.

شهاب حسینی در فیلم حوض نقاشی
شهاب حسینی در فیلم حوض نقاشی

حسینی در سال ۱۳۹۳ به پروژهٔ فیلم دوران عاشقی پیوست و با بازی خود برای دومین بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد. وی در همین سال اولین فعالیت کارگردانی خود را با فیلم ساکن طبقه وسط آغاز نمود و خود، ۳۸ نقش ناهمتا را در این اثر ارائه داد.

حسینی در سال ۱۳۹۴ به پروژهٔ فروشنده، هفتمین فیلم بلند اصغر فرهادی پیوست و نقش عماد را بازی کرد. این سومین همکاری وی با اصغر فرهادی به‌شمار می‌آمد. حسینی در سال ۲۰۱۶ به موفقیت بزرگی دست یافت و توانست با ایفای نقش در فیلم فروشنده، تندیس بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم کن را به‌دست‌آورد. دریافت این جایزه که برای بار نخست در تاریخ بازیگری سینما و هنر ایران اتفاق افتاد با واکنش‌های مثبت ایرانیان روبرو شد. حسینی در همین سال جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم اکشن ان فیلم آمریکا را برای بازی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند به‌دست‌آورد.

شهاب حسینی در فروشنده
شهاب حسینی در فروشنده

تئاتر منزلگاه اول شهاب حسینی

از میراثی که دوران کوتاه دانشگاه برای شهاب حسینی به‌جا گذاشته بود صحبت کردیم. در آن سال‌ها او در نمایش‌های «کرانه باد» و «افسانه» به کارگردانی مینا ابراهیم‌زاده، ایفای نقش کرد. شهاب حسینی هنوز از تجربه و خاطره آن روزهای دانشگاه تهران به‌عنوان یکی از مفیدترین و لذت‌بخش لحظات زندگی‌اش یاد می‌کند

بعد از غیبت طولانی در تئاتر او در سال 87 با «کرگدن» به روی صحنه بازگشت. باآنکه شهاب حسینی به دلیل مشغله‌های سینمایی‌اش فقط توانست به مدت دو هفته در کنار فرهاد آییش و تیمش سر تمرین‌ها حاضر شود، در زمان اجرا نشان داد که به‌خوبی از پس‌کار درآمده.

شهاب حسینی پس‌ازآن در سال 91 در نمایش «ملاقات» که کار مشترک خودش و احمد ساعتچیان بود بازی کرد. در سال 96 با «اعتراف» او هم نوشت، هم کارگردانی کرد هم بازیگری. نمایش «اعتراف» آخرین کار تئاتری او تا این زمان است که البته احمد ساعتچیان در این نمایش هم با او همکاری داشته است. در «اعتراف» شهاب حسینی در نقش یک تبهکار در مقابل علی نصیریان به ایفای نقش می‌پردازد.

ازدواج اوزجان دنیز بازیگر و خواننده معروف ترکیه با دختر ایرانی

فعالیت های دیگر شهاب حسینی

شهاب حسینی در عرصه کارگردانی و تهیه‌کنندگی

شهاب حسینی فعالیتش در سینما را تنها به بازیگری محدود نمی‌کند و درصدد ساخت اولین فیلم خود به‌عنوان کارگردان برمی‌آید.

سال 92 فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» با کارگردانی شهاب حسینی اکران می‌شود. او همچنین در این فیلم به‌عنوان بازیگر هم حضور دارد.

شهاب حسینی در ساکن طبقهٔ وسط، نقش ۳۸ شخصیت ناهمتا را بازی کرد که به نوعی یک حدنصاب جهانی به حساب می‌آید. پیشتر در سینمای جهان نیز این اتفاق افتاده بود که از آن جمله می‌توان به بازی بازیگرانی چون پیتر سلرز در فیلم دکتر استرنجلاو، ساختهٔ استنلی کوبریک و دیتر هالروردن در فیلم دی دی و ارثیهٔ فامیلی اشاره کرد که در چند نقش بازی کرده بودند.

«ساکن طبقه وسط» داستان نویسنده‌ی متفکری است که به دنبال نوشتن پایان جاودان برای داستانش، با اقامت در طبقه میانی یک ساختمان، بر اساس دریافت‌هایش از زندگیست و در قالب شخصیت‌های مختلف یک سفر فلسفی را طی می‌کند.

شهاب حسینی در فیلم ساکن طبقه وسط
شهاب حسینی در فیلم ساکن طبقه وسط

داستان کارگردانی سوپراستار محبوب به همین‌جا ختم نمی‌شود. وی در سال ۱۳۹۴، فیلم کوتاه بیا با من را به همراه علیرضا نسایی و سینا آذین کارگردانی نمود.

او اکنون در حال تولید دومین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «ساکنان ناکجاآباد» می‌باشد.
شهاب حسینی و آرمان درویش در اتاق گریم مقیمان ناکجا
شهاب حسینی و آرمان درویش در اتاق گریم مقیمان ناکجا

در سال 94 تولید فیلمی کلید خورد، که ما در آن شهاب حسینی را این بار در نقش تهیه‌کننده می‌دیدیم. فیلم «خورشید نیمه‌شب» به تهیه‌کنندگی شهاب حسینی و کارگردانی شبیر جهانبخشش شیرازی در سال 96 به اکران درآمد. البته این فیلم متعلق به «مجموعه شهر فرش» می‌باشد که شهاب حسینی مدیریت فرهنگی آن را به عهده دارد. او علاوه بر بازیگری و تهیه‌کنندگی، انتخاب بازیگر و بازیگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

خوانندگی شهاب حسینی

آقای شهاب حسینی به همراه چند تن از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کرده است

تاکنون چهار مجموعه آلبوم از این گروه منتشر شده‌ که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده‌ است

شهاب حسینی با انتشار مصاحبه‌ای اعلام کرد که تک آهنگ شه‌زادهٔ رؤیا مال ایشان نیست.

داوری جشنواره‌ توسط شهاب حسینی

داوری جشنواره فیلم مهاجرین گازیانتپ یکی از دیگر فعالیت‌های وی در عرصه هنری است.

شهاب حسینی در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۰ عضو هیئت داوران است.

کافه داری شهاب حسینی

شهاب حسینی شغل دیگری هم دارد که به گفته خودش در آن‌هم به‌اندازه سینما جدی است. او کافه هنر را به همیاری همسرش اداره می‌کند و بیشتر اوقات غیر سینمایی‌‌اش را در این کافه می‌گذراند.

طراحی و دکوراسیون داخلی این کافه که بیشتر شبیه یک کلبه چوبی میان جنگلی خوش آب و هوا است از بخش های قابل توجهی است که نظر بسیاری از مشتریان این کافه را جلب میکند.

شهاب حسینی می‌گوید یکی از دلایلش برای روی آوردن به این شغل تعامل با مردم است. کافه هنر لواسان که توسط خود شهاب حسینی، طراحی‌شده حالا تبدیل به پاتوق کوچکی برای هنرمندان سرشناس شده است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا