اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردسریال ایرانی

همه چیز درباره سریال نون خ 4 ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز 1402

نون خ 4 نام سریالی است که در کنداکتور نوروز و رمضان شبکه یک قرار گرفت. این سریال که یک سریال در ژانر کمدی،اجتماعی،خانوادگی است توسط سعید آقاخانی کارگردانی شده و از روز اول فروردین 1402 پخش میشود. اینجا خبرهای مربوط به سریال نون خ 4 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال نون خ 4 منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال نون خ 4 چه کسی است؟

سریال نون خ 4 توسط سعید آقاخانی کارگردانی شده است.

خلاصه داستان و موضوع سریال سریال نون خ 4 چیست؟

در سریال نون خ 4 می‌بینیم پس از یورش گله گرگ‌ها به روستا و تار و مار شدن دام‌های اهالی روستا، زندگی آنها با چالش جدیدی مواجه شده. بزرگان ده تلاش می‌کنند که با شکار گرگ‌ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر سری موفق نمی‌شوند. آنها یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می‌کنند و ماجراهایی رقم می‌خورد.

اسامی بازیگران سریال نون خ 4 در نقش های اصلی چیست؟

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، هومن حاجی عبدالهی، بیژن بنفشه خواه، مجید یاسر، سیدعلی صالحی و … از جمله بازیگران سریال نون خ 4 هستند.

معرفی سریال نون خ 4

نام سریالنون خ 4
کارگردانسعید آقاخانی
تهیه کنندهمهدی فرجی
ژانرکمدی،اجتماعی،خانوادگی
تاریخ انتشاراول فروردین 1402
توزیع کنندهشبکه یک سیما
تعداد قسمت ها30 قسمت

معرفی سریال نون خ 4

لیست بازیگران سریال نون خ 4

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل‌ هاي قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و هم چنین حمیدرضا آذرنگ کـه در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره بـه این مجموعه بازگشته اسـت. از دیگر بازیگرانی کـه پیش از این در سریال حضور داشتند می توان بـه نقش هومن حاجی عبداللهی اشاره کرد کـه در فصل اول مورد توجه قرار گرفت.

آقای حاجی عبداللهی حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد. هم چنین پیش از این قرار بود حسن معجونی در این سریال بـه ایفای نقش بپردازد، اما بیژن بنفشه‌خواه جای گزین او شده اسـت. او پیش از این دریک برنامه اینترنتی از گریم خود در این سریال هم رونمایی کرده بود. مـا در ادامه با بازیگران اصلی این سریال بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • سعید آقاخانی
  • حمیدرضا آذرنگ
  • هومن حاجی عبدالهی
  • بیژن بنفشه خواه
  • مجید یاسر
  • کاظم نوربخش
  • سیدعلی صالحی
  • ندا قاسمی
  • صهبا شرافتی
  • هدیه بازوند
  • نسرین مرادی
  • پاشا جمالی
  • سیروس میمنت
  • امیر سهیلی
  • سیدحسین موسوی
  • رضا رشیدی
  • سیروس سپهری
  • ماشالله وروائی
  • علی اخوان مطلق
ناگفته های زندگی مهتاب ثروتی و ماجرای کنار گذاشتن عکاسی و شروع بازیگری

بازیگران سریال نون خ 4

عوامل سریال نون خ 4

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • تهیه کننده: مهدی فرجی
  • نویسنده: امیر وفایی
  • موسیقی: صادق آزمند

معرفی سریال نون خ 4

نون خ ساخته سعید آقاخانی یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیونی است که سه فصل آن از شبکه اول سیما پخش شد. فصل چهارم سریال نون خ به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 1402 از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

بیژن بنفشه‌ خواه برای اولین‌ بار ‌و هومن حاجی عبداللهی و حمیدرضا آذرنگ برای بار دیگر به سریال «نون. خ» پیوستند.

«نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است

سریال نون-خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده‌ است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌اند.

مشکل دیگری که در سریال وجود دارد، مکانی‌ ست که داستان اصلی سریال طی می‌شود. منظور همان روستایی است که در سریال بازیگران اصرار دارند به آن بگویند «شهر»، که این موضوع در فصل اول باعث بازتابی منفی از سوی جامعه کُردها در ایران شد. عدم به تصویر کشیدن شهرهای کردنشین و نماهای این شهرها، یکی دیگر از مشکلات جدی این سریال است.

معرفی سریال نون خ 4

موسیقی

با توجه به اینکه این سریال به قوم کرد ایران پرداخته، موسیقی آن نیز از نواهای این منطقه بهره برده است. در تیتراژ قسمت پایانی فصل دوم از این سریال که در نوروز ۹۹ پخش شد، شعری از ایرج دهقان ملایری توسط سید جلال محمدیان خوانده شد. در قسمت پایانی از فصل سوم این سریال ترانه قدیمی «لیلیم لی» با صدای حسین صفامنش و آهنگسازی صادق آزمند پخش شد؛ آهنگی که در واقع بازسازی یک موسیقی ترکیهای با شعری کُردی بود.

ماجرای کشف استعداد فاطیما بهارمست از 7سالگی با یک نقاشی و نامه

صادق آزمند آهنگساز و یکی از خوانندگان این سریال تلویزیونی پیرامون تجربه حضورش در این مجموعه و ویژگی‌های آن گفت:

او افزود: «گرچه در محوریت اصلی ساخت موسیقی سریال، سازهایی چون کمانچه نقش اساسی دارند اما آنچه مدنظر ما بوده اجرای نوعی از موسیقی جدی و تامل‌برانگیز در قواره شخصیت‌ سازهای ایرانی برای بیان مشکلات و مصائب مردم مناطق کردنشین و حرکت به سمتی از طنز و کمدی است.»

برخی از آهنگ‌هایی که در سریال نون خ پخش شد عبارتند از:

  • آهنگ بی براری از محمد میرزاوندی
  • آهنگ شیرین شیرین
  • آهنگ بوی دینم از مظهر خالقی
  • آهنگ خال دانه‌دانه از مظهر خالقی
  • آهنگ امرو بهاره از حسن زیرک
  • آهنگ زماون از حسین صفامنش
  • آهنگ خوشه هه‌ورامان از کامکارها
  • آهنگ غمگینو دل پشیوم از سید علی‌اصغر کردستانی
  • آهنگ بارانه و بارانه از ناصر رزازی
  • آهنگ هه‌وری لار از حسن زیرک
  • آهنگ هرتوم ده وه از حسن زیرک
  • آهنگ آشفته حالم له غمت از حشمت‌اله لرنژاد
  • آهنگ لای لای از مظهر خالقی

خلاصهٔ داستان سریال نون خ 4

سریال نون خ در فصل‌های اول تا سوم آن در مورد زندگی نورالدین خانزاده با بازی سعید آقاخانی بود که در استان کرمانشاه زندگی می‌کند. داستان هم حول اتفاقاتی است که برای خانزاده و دخترهایش و همچنین اهالی روستا رخ می‌دهد.

بیوگرافی هانیه توسلی چپ دست

پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می زند.

خلاصهٔ داستان سریال نون خ 4

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال نون خ 4

زمان پخش سریال نون خ 4 در ماه رمضان و فروردین 1402 خواهد بود. این مجموعه در 30 یا 35 قسمت ساخته شده و در نوروز 1402 و همزمانی آن با ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

ساعت پخش سریال نون خ 4 در نوروز 1402

«نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از اول فروردین ماه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

زمان پخش سریال نون خ 4 شنبه تا چهارشنبه می باشد و پنجشنبه ها و جمعه ها بینندگان این شبکه مطابق معمول شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

بی احترامی «نون خ» به پیراهن تیم ملی

در قسمت دهم سریال «نون خ» قرار می‌شود تا تیم فوتبال ده پایین با حضور نورالدین خانزاده و دوستانش به مصاف تیم ده بالا برود. پیراهنی که برای تیم ده پایین انتخاب شده بود همان پیراهن تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانیقطر بود. پیراهنی که لوگو فدراسیون فوتبال و مارک برند مجید و طراحی آن نشان می‌داد همان پیراهن تیم ملی است که به نوعی با حکیکسری تبلیغات فکاهی ارزش و اعتبار آن زیر سوال رفته است.

ناگفته های ازدواج بابک حمیدیان و مینا ساداتی

دست اندرکاران این سریال با وارد کردن این رقابت فوتبالی به داستان قصد داشتند تا متن و حاشیه فوتبال ایران را به نقد بکشند امااینکه چرا در این میان اعتبار و ارزش پیراهن تیم ملی را زیر سوال بردند جای سوال دارد.

بی احترامی «نون خ» به پیراهن تیم ملی

پخش سریال نون خ 4 متوقف شد

قسمت چهاردهم این سریال روز چهارشنبه شانزدهم فروردین از شبکه یک پخش شد . از آنجاییکه دو روزپایانی هفته آنتن در اختیار سریال «گیلدخت» است، « نون خ» در این دو شب روی آنتن نرفت ، قاعدتا باید پخش مجموعه از شامگاه شنبه نوزدهم فروردین از سرگرفته می‌شد اما از آنجاییکه شامگاه یکشنبه مصادف بود با شروع لیالی قدر پخش سریال مجددا متوقف می‌شد بنابراین شبکه یک ترجیح داد که شنبه شب هم سریال «نون خ» را پخش نکند و آن را یک هفته بعد و از روز شامگاه شنبه ۲۶ فروردین مجددا روانه آنتن کند.

تولید فصل پنجم نون خ

احمد رنجبر در گزارش تحلیلی خود در «هفت صبح» پیرامون احتمال ساخت فصل پنجم سریال  نون خ نوشته است : چشم امیدمان در نوروز 1402 به «نون خ» بود اما نتیجه ای که بدست آمد فاصله ای بسیار با این بِرند محبوب داشت. پس از تعطیلات هم کیفیت سریال سعید آقاخانی تغییری نکرد و بعید است قسمت های پایانی که هفته آینده روانه آنتن خواهد شد، اتفاقی خاص رقم بزند. در چنین شرایطی تهیه کننده از احتمال ساخت فصل پنجم خبر می دهد.

 مورد اول| تجدید نظر آقای ریس : مهدی فرجی، تهیه کننده «نون خ» در شبکه خبر گفته است: « جا دارد از دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیما تشکر کنم که برای رسیدن این فصل «نون خ» به پخش خیلی کمک کردند. ایشان هم این توصیه را داشت که باید به قومیت ها بپردازیم و همچنان که «نون خ 5» را به ما سفارش می دادند در عین حال اشاره شان این بود که قومیت ها باید خیلی بیشتر از این دیده شوند.» نمی دانیم سفارش ساخت فصل جدید «نون خ» توسط رئیس صدا و سیما مربوط به چه زمانی است. اگر پیمان جبلی بر اساس کیفیت «نون خ 4» خواستار تولید فصل جدید شده باشد باید دوستانه به او توصیه کنیم که در درخواست خود تجدید نظر کند. اگر هم چنین قصدی وجود  دارد، به این کیفیت راضی نباشد. چگونه است که تلویزیون عقیده داشت «خندوانه» برغم برخورداری از استاندارهای لازم، نیازمند تغییرات اساسی است اما درباره «نون خ» سهل پسند شده؟

رنگ واقعی چشم گلزار چیست؟

مورد دوم| مسیر رو به افول : «نون خ 4» فاقد نوآوری در داستان و شخصیت پردازی است و لطمه اصلی را از همین منظر خورده. شوخی ها جذاب نیستند و مواردی مثل کنایه به دلار نیمایی، قرارداد ویلموتس (سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان) ، نبود var در لیگ برتر و … گل درشت هستند و وایرال شدن آن ها در فضای مجازی دلیل بر «خوب بودن» کنایه ها و شوخی ها نیست. آن چه از مجموعه شوخی ها شکل گرفته چیزی فراتر از برنامه های طنز تلویزیون مثل «خنده بازار» نیست. روزنامه فرهیختگان هم اشاره ای به کیفیت بد «نون خ» کرده و نوشته است: «باز هم شاهد افت برندهای خود تلویزیون بودیم. بعد از «پایتخت» که به عنوان یک برند محبوب، ناگهان در هیاهویی پوچ گم شد و امسال «نون خ» در وادی طنزهای برره قدم می زد.»

مورد سوم| به دنبال مقصر : فرجی با این حال مدعی است:«ما همواره به مسائل سیاسی و اجتماعی کشور هم می پردازیم و در دل کار، به موضوعات روز توجه می شود همین مسائل سریال را زنده و پویا و شاداب می کند.» در فصل های پیش، دست سازندگان برای شوخی های سیاسی –اجتماعی بازتر بود، اما حالا نیش کنایه ها به سمت موضوعات بی دردسر است. حرف تهیه کننده وقتی وجاهت می یابد که در «نون خ 4» اشارات صریح و بجا درباره مسائل سیاسی –اجتماعی بیشماری که سال پیش در کشور رقم خورد را شاهد می بودیم. سازندگان چنین توانایی را دارند اما تلویزیون هرگز چنین اجازه ای به آن ها نمی دهد. همان طور که در داستان فصل دوم سریال که مربوط به زلزله بود، نقدی درست و دلنشین از رفتار مسولان داشت. در سری جدید اما دست سازندگان بسته بوده است و آن ها نیز پیشنهادی تازه و متفاوت برای نجات «نون خ» نداشته اند تا یک برند محبوب تبدیل به یکی از ضعیف ترین سریال های کمدی چند سال اخیر تلویزیون شود.

ماجرای افشاگری یک روزنامه علیه بهرنگ علوی!

مورد چهارم| موضع سعید آقاخانی : فارغ از آن چه گفته شد، سوال مهمی وجود دارد و این که آیا سعید آقاخانی حاضر است فصل پنجم «نون خ» را کارگردانی کند؟ این سوال ناظر به موضع گیرهای های تند او در صفحه اینستاگرام است که سال پیش در قبال مسائل اجتماعی داشت. بنظر می رسید او در آن برهه متعهد به ساخت «نون خ» بود و نمی خواست کار را نیمه رها کند اما حالا و با پایان سریال، وضعیتی متفاوت پیش رویش قرار دارد.

مورد پنجم| خود فریبی عوامل : میل قلبی مان این است که «همه» شرایط برای ساخت فصل بعدی «نون خ» فراهم شود ؛ از قصه و شخصیت ها نو و با طراوت تا انرژی سابق سعید آقاخانی و نیز مهربانی بیشتر تلویزیون. اما می دانیم این فقط یک آرزو است! همان طور که «پایتخت» پس از حاشیه ها دیگر نتوانست بلند شود. سازندگان سریال نیز فریب آمار تلوبیون را نخورند؛ در شرایطی که محصول جذاب در تلویزیون به ندرت یافت می شود، همچنان برخی مخاطبان بواسطه تجربه خوب فصل های قبل، پی گیر «نون خ» هستند. فصل چهارم اما بی کیفیت است و با افسوس می گوییم یادش بخیر نورالدین و رفقا.

آقاخانی : تلوبیون «نون خ» را سانسور می‌کند

همزمان با از سرگیری پخش سریال «نون خ» از شبکه یک، سعید آقاخانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از ممیزی این سریال توسط پلتفرم تلوبیون خبر داد و دراین باره نوشت : «ممیزی موضوع جالبیه که خودش می‌تونه دستمایه کارهای کمدی خوبی شه ولی خب نمیشه بهش پرداخت. علی‌الحساب این رو خدممتون عرض می‌کنم که سریال نون خ بعد از ممیزی‌های تلویزیون برای پخش در «تلوبیون» مجددا و بدون اجازه ما توسط خود تلویزیون ممیزی شدید می‌شه که همین باعث شده پرش‌های شدیدی در طول قسم ها به وجود بیاید و کسانی که از تلوبیون می‌بینن قطعا دچار سردرگمی می‌شن. به هر حال شرمنده‌ایم.»

عکس هایی از فریبا نادری با چادر در کربلا

انتشار این پست بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و بسیاری از صفحات سینمایی در فضای مجازی و البته تعدادی از خبرگزاری‌ها اقدام به بازنشر آن کردند، در این میان خبرگزاری تسنیم سراغ مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون خ» رفت.

فرجی در گفت وگو با این خبرگزاری اعلام کرد که اصلا هیچ گونه دخل و تصرفی از سوی پلتفرم تلوبیون روی سریال «نون خ» اتفاق نیفتاده و سعید آقاخانی در این رابطه دچار سوتفاهم شده است. او در توضیح بیشتر این ماجرا گفته است :«برداشت آقای آقاخانی صرفاً براساس یک سوء تفاهم اتفاق افتاده است. تلوبیون امکان مونتاژ و ممیزی را ندارد، چون سیستم پخش اینترنتی است. تلوبیون هرآنچه را که منتشر می‌کند همان خروجی تلویزیون است. از این رو، اساساً ممیزی در تلوبیون صورت نمی‌گیرد؛ نه شرایطش و نه اختیار و امکانش وجود دارد.»

فرجی همچنین درباره واکنش مدیرعامل تلوبیون به این ماجرا هم توضیحاتی ارائه داد و گفته :« طبق توضیحات آقای خورشیدی معلوم شد مشکل به وجود آمده صرفاً یک اشکال فنی است و هیچ ممیزی صورت نگرفته است. در نتیجه آقای آقاخانی استوریِ مربوط به ماجرای ممیزی‌ها را از اینستاگرام خودش حذف کرد. »

تیزر سریال نون خ 4

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ 4

بیوگرافی سعید آقاخانی

وی متولد سال 1350 کـه در بیجار کردستان دیده بـه جهان گشوده اسـت .ایشان بازیگر و نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و تئاتر می‌باشد کـه مدرک خود را از دانشگاه تهران گرفته اسـت. او در سال 1372 با مجموعه طنز پرواز 75 بـه کارگردانی آقای مهران مدیری وارد حرفه بازیگری شد. در مورد زندگی این بازیگر اطلاعات بیشتری در معرض نیست.

معرفی ویژه برنامه محرمی ملاقات با حسین (ع)

بیوگرافی سعید آقاخانی

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون 4 اسفندماه سال 1357 در کشور آلمان متولد شد. این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه اي میان خانواده آن ها برقرار اسـت و شقایق دومین فرزند خانواده اسـت. او از بازیگران سرشناس و پرطرفداری اسـت کـه علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم تبحر دارد. از خصوصیات اخلاقی او این اسـت کـه ارتفاع ترس دارد.

بیوگرافی شقایق دهقان

بیوگرافی سیروس میمنت

سیروس میمنت متولد ۱۳۳۹ اسـت و در شهر کرمانشاه بـه دنیا آمد اسـت. وی می‌گوید: دریک محله فقیرنشین کرمانشاه بـه دنیا آمدم، پدرم معلم مکتب خانه بود و بـه زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط داشت. همه ی ۱۰ نفر خانواده دریک اتاق ۱۲ متری زندگی می کردیم و بدلیل ناتوان بودن پدر برای کار کردن، مـن بـه همراه برادر بزرگترم مسئولیت خانه را بر‌ عهده گرفته بودیم.

بیوگرافی سیروس میمنت

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی گوینده و مجری تلویزیون اهل ایران متولد 23 تیر 1354 اسـت. او دیپلم ریاضی و فیزیک، دیپلم گرافیک رایانه اي دارد و انصرافی رشته تئاتر تهران مرکز «سال 1372» بوده اسـت. آقای هومن عبداللهی در سال 1382با سلیمه قطبی گوینده و مدیر دوبلاژ ازدواج کرده و متاهل اسـت. انها دارای یک فرزند پسر هستند.

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه متولد 1 فروردین 1352 بازیگر ایرانی مجموعه هاي طنز تلویزیونی و فیلمهای سینمایی اسـت. سال 88 ازدواج کرد و دو فرزند دارد. همسرش از دوستان لیلی رشیدی اسـت. از مشورت با همسرش همیشه اظهار رضایت دارد. بسیار آدم آرامی اسـت. اطرافیانش معتقدند او بسیار مهربان و دلسوز اسـت. دو برادر بنام هاي هژیر و پژمان دارد.

لیست بازیگران سریال بی عاطفه به کارگردانی کمال تبریزی

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ متولد 1351 در تهران نمایشنامه نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر می باشد. آذرنگ دانش آموخته کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن در سال 1376 اسـت. آقای حمیدرضا آذرنگ با خانم ساناز بیان ازدواج کرده اسـت و صاحب دو فرزند پسر بنام بامداد و هیراد هستند خانوم بیان نویسنده و کارگردان تئاتر می باشد.

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر سریال نون خ 4

هدیه بازوند بازیگر سینما و تلویزیون متولد 27 مرداد سال 1366 در بندرعباس اسـت. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد. خانم هدیه بازوند در خانواده اي 5 نفره در بندرعباس بـه دنیا آمد اما اصالتا کرد و اهل کرمانشاه می‌باشد. او دارای یک برادر بزرگ‌تر از خودش بنام حسن و برادری کوچک تر از خودش بنام احمد اسـت.

بیوگرافی هدیه بازوند

بیوگرافی ندا قاسمی بازیگر سریال نون خ 4

ندا قاسمی متولد 30 خرداد 1366 در کرمانشاه، بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. پدرش جواد قاسمی را در سال 1380 از دست داده و دو خواهر بـه نامهای شبنم و زهرا و یک برادر بنام فرزاد دارد. خانم ندا قاسمی ازدواج کرده و متاهل اسـت، نام همسر او وحید لرستانی اسـت. وی فعالیت خود را تحت عنوان گریمور سینما و تلویزیون آغاز کرد.

بیوگرافی ندا قاسمی

بیوگرافی صهبا شرافتی بازیگر سریال نون خ 4

صهبا شرافتی بازیگر جدید ایرانی متولد هشتم مهر ماه سال 77 در استان کردستان اسـت. این بازیگر کـه اکنون بنام روناک نون خ شناخته می‌شود ، بازیگری جدید الظهور اسـت کـه در دهه هفتاد و در سقز کردستان متولد شده اسـت . او اصالتا کرد اسـت و بازی او در سریال نون خ باعث شهرت او شده اسـت. وی ریاضی فیزیک خوانده و الان دانشجوی رشته تئاتر اسـت.

رضا بابک؛ از شهرت در آرایشگاه زیبا تا علت کم کاری او

بیوگرافی صهبا شرافتی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

15 دیدگاه

  1. من بشخصه به کارهای آقاخانی علاقه مندم، بچه با اخلاقیم هست، گروهشم عالیه ولی در مورد فیلم سینمایی متأسفانه صدا وسیما اونقدر بد عمل کرد که هنوز باورم نمیشه، هر کانال میزنی فیلم و سریال چینی و کره ایی و فیلم های هندی، در ایام نوروز فیلم ها خیلی سطح پایین بودن، جوری که مجبور به دانلود میشدیم و باید بدون سانسور میدیدیم، کسل کننده بود امسال انصافأ

  2. این سریال و سریال پایتخت را میتوان از موفق ترین نمابش های بعد از انقلاب خواند. امید به سلامتی عوامل هردو خصوصا جناب آقایان تنابنده و آقاخانی.انشا….

  3. این پاشا جمالی در نقش مهیار که اصلتاً هم کرد نیست رو باید از سریال حذف کرد ، آبروی کردها رو برده با این لوس بازیهاش

  4. ضمن تشکر از زحمات آقای آقا خانی و همکارانش ،ما مشتا قانه منتظر پخش این سریال عالی و مردمی هستیم

  5. سلام.این سریال یکی از زیباترین سریالهایی هست که تا به عمرم دیدم.اگر هروز از هرشبکه پخش شود مشتاقانه تماشا خواهم کرد.ازآقای آقاخانی هم تشکرویژه بابت ساخت چنین سریال پرمحتوایی دارم.سپاس

  6. اینکه هرسال یک سریال تکرار ی با هزینه هنگفت می سازنده خورد بینندگان میدهند جای سوال داردسریال نون خ حرفی برای گفتن ندارد

  7. سلام. واقعا چه اصراری به ساختن ادامه دار همچین سریالهای بی سر و ته و پر از کارها و حرفهای بچگانه هست. فقط یه تعداد دور هم نشستن یا دارند به هم می پرند یا شکم پر می کنند. اصلا داستان پردازی جالبی نداره. لطفا اینقدر سرمایه بیت المال خرج اینجور سریالها نکنید. با تشکر

  8. امسال کمی از نظر قصه و دیالوگ و تعدد موقعیت ها طنز و ظریف گویی ها افت کرده .
    احتمالا به خاطر سفارش هایی که شده بعضی سکانس ها مصنوعی و ناهماهنگ به نظر می رسند مثلا نقش حاج آقا خیلی با بقیه قصه خیلی چفت و بست نیست بر خلاف سری قبل که این نقش قابل تحمل تر بود.
    البته 2-3 قسمتی که مربوط به مسابقه فوتبال بود اگرچه دیالوگ ها و طعنه های خوبی به فوتبال و حواشیش و سیاسی شدنش داشت ولی کمی هم آب به این قسمت ها بسته شده بود.

  9. افت کرده… داستان جالب پیش نمیره… گسستگی داره… آب بستن به داستان هم کاملا مشهوده… ولی باز دم آقاخانی گرم که وایساده برا مردم سریال ساخته…

  10. بسیار عالی و جذاب است .خود ایران و مشکلات کم و زیادش است.واینکه زندگی در شهر های کوچک جاری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا