اخبار حاشیه بازیگران

عکس لو رفته از الهام حمیدی در تولد دوستانش

الهام حمیدی که اخیرا فعالیت اش را در شبکه های اجتماعی افزایش داده است به تازگی تصویری از تغییر چهره جدیدش در تولد دوستانش منتشر کرد.به اعتقاد کاربران او با این تغییر ناگهانی حدود 10 سال جوان تر شده است.

الهام حمیدی در تولد دوستانش

الهام حمیدی در تولد دوستانش

عکس الهام حمیدی لب ساحل

الهام حمیدی بازیگر مشهور تصویری از خودش در کنار ساحل بندرانزلی منتشر کرد.در این تصویر لاغری عجیب و تغییر چهره قابل توجه او مشهود است و کاربران را غافلگیر کرده است.

الهام حمیدی لب ساحل

الهام حمیدی لب ساحل

ماجرای مهاجرت الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تصویری از حضورش در هواپیما منتشر کرد.این تصویر سبب شده تا کاربران فضای مجازی شایعه مهاجرت اش را مطرح کنند. اما بعید به نظر می آید که صحت داشته باشد.او هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

مهاجرت الهام حمیدی

جواهرات خاص الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر مشهور سینمای ایران در این تصویر چهره و تیپ تازه اش را به نمایش گذاشته و از جواهرات گران قیمت اش رونمایی کرده است.

الهام حمیدی از جواهرات خاصش رونمایی کرد

الهام حمیدی از جواهرات خاصش رونمایی کرد

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی اصالتا اهل کجاست؟

در بیوگرافی الهام حمیدی آمده است او متولد 8آذر ماه 56 در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیونی است.

از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است.

الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است.

در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی میخوانیم وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها باعث شد که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شود. علاوه بر بازیگری مدتی طراحی لباس می کرد و تجربه دو زندگی زناشویی هم دارد

مردم الهام حمیدی را با «مسافری از هند» شناختند.

قد الهام حمیدی چقدر است؟

در بیوگرافی الهام حمیدی آمده است که قد او 168 سانتی متر است.

قد الهام حمیدی چقدر است؟

در بیوگرافی الهام حمیدی آمده است که قد او 168 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده الهام حمیدی

در بیوگرافی الهام حمیدی درباره ی خانواده ی او میخوانیم خانواده الهام حمیدی ۵ نفره است.پدر الهام حمیدی در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است.تک دختر است و دو برادر کوچکتر از خود دارد.

پدرم بازنشسته و مادرم خانه‌دار است. من در خانواده‌ای رشد یافتم که مهر و محبت در آن موج می‌زد. روابط پدر و مادرم، خیلی دوستانه بود و آنها عاشقانه زندگی کردند و همیشه به ما آرامش انتقال دادند. خانواده‌ای که همیشه نظم در آن حرف اول را می‌زد…

به هر حال باید توجه کنیم که در اکثر خانواده‌های ایرانی، وابستگی شدیدی بین اعضای آن است و همین مسئله باعث تفاوت خانواده‌های ایرانی نسبت به خانواده‌های غربی می‌شود. حس مهربانی، دوست داشتن و احترام به بزرگترها که برای خیلی از ایرانی‌ها عرف است.

الهام حمیدی و خانواده اش

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی و همسر سابقش

در بیوگرافی الهام حمیدی آمده است وی اولین بار در سال 1376 در سن 20 سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

ازدواجم در سن کمی رخ داد و چند سال زیر یک سقف با همسرم زندگی کریم اما متاسفانه از هم طلاق گرفیتم و نتوانستیم ادامه دهیم.

البته الهام حمیدی از بازیگرانی است که کم حاشیه است و خودش هم بارها تاکید کرده است که دوست ندارد در زندگی خصوصی اش سرک بکشند و در همین مصاحبه هم تاکید کرد دوست ندارد زندگی شخصی اش در رسانه ها عمومی شود.

فرق هدی زین العابدین و خواهرش از زمین تا آسمونه

الهام حمیدی و همسر سابقش

او در برنامه دورهمی مهران مدیری اعلام کرد که مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است که کاربران به پیج اینستاگرام او حمله کردند و مدعی شدند که یک بار ازدواج کرده ای و طلاق گرفته ای. الهام حمیدی در مورد ازدواج خود می گوید : حمیدی با بیان اینکه هر کسی با شغل ما کنار نمی آید، از دلایل مجرد بودنش گفت: تا الان قسمت نشده ازدواج کنم و در حیطه کاری ما انتخاب بسیار سخت است و هر کسی با این شغل کنار نمی آید.ولی اگر بخواهم روزی ازدواج کنم، انتخابم به دور از عرصه بازیگری، تلویزیون، سینما و این فضا است.

همسر دوم الهام حمیدی

در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی میخوانیم او بعد از 21 سال مجردی برای بار دوم در 13 بهمن 1397 در 41 سالگی برای دومین بار با آقای علیرضا صادقی ازدواج کرد

بعد از انتشار خبر متاهلی خود با انتشار متنی آنرا به همسرش تقدیم کرد

عکسی که الهام حمیدی با آن ازدواجش را اعلام کرد

ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! / وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! / هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

الهام حمیدی و همسرش

من خودم از فاز ازدواج بیرون آمده بودم. تا اینکه من و همسرم جایی همدیگر را دیدیم و آشنا شدیم. بعد از مدتی همسرم از من خواستگاری کرد و از او خواستم که مدتی باهم آشنا شویم و خانواده ها در جریان باشد. بعد هم با هم ازدواج کردیم.شغل شوهرم آزاد است و در حوزه آلومینیوم کار می کند.

فرزند الهام حمیدی

در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی آمده است 12 خردادماه سال 99 خانم بازیگر با انتشار پستی خبر از تولد پسرش داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد.

عکس فرزند الهام حمیدی

دلنوشته الهام حمیدی برای تولد پسرش:

لحظه شماریمون برای گرفتن دستای کوچولوت به پایان رسید

پسرم، با اومدنت زندگیمون رو زیباتر کردی، دنیایی شدنت مبارک.. 1399/3/12

بارداری الهام حمیدی

نام فرزند الهام حمیدی چیست؟

نام پسر الهام حمیدی الوین است.الوین به معنای گل بهشتی ست.

خانه الهام حمیدی کجاست

در بیوگرافی الهام حمیدی درباره محل سکونت او شایعات زیاد است.خانم بازیگر میگوید : من خودم کلیپی که از برج ۷۲ ملت پخش شد را دیده‌ام. راستش من حدود پنج سالی هست که در این برج ساکن هستم و اتفاقا برعکس آنچه عنوان می‌شود، واحدی معمولی دارم که اتفاقا مستاجرش هستم. صاحبخانه بسیار خوبی دارم که واقعا با من راه آمده است و اگر بشود شاید سال دیگر را هم تمدید کنم وگرنه من هم مانند سال‌های قبل باید دنبال خانه مناسب بگردم. آن خبرهایی که عنوان می‌شود واقعا در این برج وجود ندارد. آن رقم‌های هنگفت نیست و شاید اجاره‌ای که من پرداخت می‌کنم در حد خیلی از خانه‌های معمولی باشد. ما گاها صاحبخانه‌های منصف داریم و صاحبخانه من نیز یکی از آنهاست. ایشان به من لطف دارند و با اجاره‌ای مناسب امکان داده که اینجا باشم.

عکس لو رفته از هدی زین العابدین در آغوش یک مرد جوان

دغدغه بزرگ اجاره‌ خانه

من سعی می‌کنم طوری کار انتخاب کنم که از درآمدش بتوانم اجاره یک سالم را پرداخت کنم چون وقتی در عرصه بازیگری به زمان‌های بیکاری می‌رسید که درآمدی وجود ندارد، اجاره خانه تبدیل به دغدغه بزرگی می‌شود. واقعیت این است که مستاجر بودن بسیار سخت است و امیدوارم در ادامه سال با تغییراتی که در دولت و اقتصاد ایجاد شده شرایطی فراهم شود که همه بتوانند صاحب‌خانه شوند چون واقعا داشتن سرپناه و محلی برای زندگی خواسته بزرگی نیست.

الهام حمیدی در خانه ی لاکچری اش

بالا بودن مخارج زندگی

زندگی که فقط داشتن خانه نیست. خرج‌های دیگری هم دارد. به هر حال ما هم از راه‌های دیگری مثل دعوت شدن به مراسم‌ها و ارگان‌ها و برنامه‌های اینچنینی درآمد جانبی داریم اما واقعیت این است که این درآمدهای حاشیه‌ای آنقدر زیاد نیست که جوابگوی هزینه‌ها در شرایط اقتصادی امروز کشورمان باشد. شاید بعضی‌ها با دیدن کلیپ برج ۷۲ ملت بگویند ما داریم پول پارو می‌کنیم و. . . اما عمده صاحبخانه‌های این برج یا از قشر فوتبالیست‌ها هستند یا درآمدی خارج از حیطه بازیگری دارند. با پول بازیگری که نمی‌شود این خانه‌ها را خرید.

آغاز بازیگری الهام حمیدی

در بیوگرافی الهام حمیدی درباره شروع بازیگری او اینطور آمده است که اولین بار سال 1363 وقتی 7 ساله بود با تئاتر بازیگری را تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرید

بعد از 16 سال دوری از هنر سال 1378 به کلاس بازیگری رفت و از آنجا برای بازی در سریال طنز معجزه ازدواج به کاگردانی علیرضا خمسه معرفی شد.

از سال 78 کار هنری را آغاز کردم. پدرم بازنشسته و مادرم خانه دار است. من در خانواده ای رشد یافتم که مهر و محبت در آن موج می زد.

ورود به سینما و شهرت

در بیوگرافی الهام حمیدی آمده است بازی در سینما را درسال 1380 با فیلم دنیا تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب مسافری از هند به کارگردان قاسم جعفری درسال 1382 بود ؛درسال 1383 بخاطر بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما بدست آورد.

این فیلم اولین کار سینمایی من بود. این پروژه هم برای من مثل دانشگاه بود. من در آن فیلم باید با لهجه صحبت می کردم و حتی حق نداشتم در پشت صحنه عادی صحبت کنم. من و منشی صحنه هم اتاق بودیم و او می گفت تا صبح در خواب حرف می زنی. فکر می کرد من با موبایل صحبت می کنم. خیلی استرس داشتم که لهجه درست باشد و تمام دیالوگ ها را در خواب و بیداری با لهجه می گفتم.

الهام حمیدی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

بهترین نقش های الهام حمیدی

بازی زیبا و جذاب الهام حمیدی در سریال زیر تیغ درسال 1385 و نقش بیاد ماندنی اش در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر یوزراسیف سال 1387 وی را محبوب تر از گذشته کرد.

اولین بار که وارد دکور عظیم سریال شدم ، خیلی برایم خوشایند و جذاب بود! دکور سریال بسیار عظیم بود ، همین طور نوع پوشش و گریم… چون من وسط کار به پروژه پیوستم از همان زمان برایم مشخص بود که این سریال برای بیننده هم جذاب خواهم بود.

الهام حمیدی در یوسف پیامبر

الهام حمیدی در سال 1385 در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند در نقش مریم بازی کرد. این سریال، در جشنوارهٔ تولیدات تلویزیونی رم شرکت کرد که از پنج جایزهٔ جشنواره، دو جایزه را به خود اختصاص داد.

لیلا بلوکات بالاخره علت ازدواج نکردنش را فاش کرد

او در سال 1386 در فیلم سینمایی محیا به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اکبر خواجویی به ایفای نقش پرداخت. جاوید دانشجوی پزشکی که از دیدن مردگان هراس دارد، به طور اتفاقی در یک مراسم ختم در گورستان با محیا(الهام حمیدی)، دختری که بعداً درمی یابد همکار او در بیمارستان است آشنا می شود و…

الهام حمیدی در محیاالهام حمیدی در سال 1390 در نقشی کاملا متفاوت در فیلم اخلاقتو خوب کن به ایفای نقش پرداخت. اخلاقتو خوب کن عنوان فیلمی است در ژانر کمدی اجتماعی، به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی سید مسعود اطیابی. فیلمنامهٔ این فیلم را رضا مقصودی نوشته است.

الهام حمیدی در اخلاقتو خوب کن

الهام حمیدی در سریال مختارنامه نقش همسر کیان یکی از یاران مختار را بازی میکرد. مختارنامه پیرامون زندگی و قیام مختار ابوعبید ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی خیزد، می پردازد.

الهام حمیدی در مختارنامه

الهام حمیدی در سریال شوق پرواز نقش ملیحه حکمت همسر شهید عباس بابایی را بازی کرد. شوق پرواز نام یک مجموعه تلویزیونی است که به سفارش بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد زندگی عباس بابایی یکی از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

الهام حمیدی در شوق پرواز

نظرات الهام حمیدی در مورد بازیگری و سینما

عاشق نقش طنز هستم

من خودم به شخصه عاشق کارهای طنز هستم و خیلی دوست دارم کاری طنز بازی کنم و حتی مطمئن هستم که شاید بهتر از نقش های جدی آن را بازی کنم

متاسفانه همیشه نقش های مثبت و جدی به من داده می شود و هربار که خودم آمدم و ساختار شکنی کنم ، نگذاشتند و گفتند که این نقش مال شما نیست

حس عذاب‌آور بیکاری

این روزها استراحت می‌کنم؛ البته قطعا این استراحت ناخواسته است وگرنه به استراحت و دوری طولانی‌مدت از کار علاقه‌ای ندارم. این مساله باعث دلگیری من شده است چون به هر حال ما بازیگران یک‌جورهایی با کارمان انس داشته در دوران بیکاری احساس بسیار بدی داریم. درست است که بازیگری کار سختی است اما واقعا بیکار بودن حس عذاب‌آوری است.

گشت و گذار هدیه تهرانی در خیابان های تهران به صورت ناشناس

باند بازی در سینما وجود دارد

صد در صد سینمای ما باند بازی است ، شاید سابق بر این در سینمای ما وجود نداشت اما در حال حاضر رابطه ها بسیار مشخص است

الان یکسری از جوان‌ ها و یا بازیگرهای بااستعداد ما در خانه نشستند و بقیه دوستان در همه کارها حضور دارند و بازی می‌ کنند

پول میدهند بازی کنند

در خیلی جاها از جمله سینما مافیا داریم ، الان من خیلی ها را می شناسم که مجانی بدون گرفتن پول بازی می کنند تنها برای اینکه دیده شوند و فراموش نشوند

گروهی هم هستند که پول می برند و بازی می کنند که اینها براحتی ریشه دیگران را می زنند

منتظر می‌مانم تا. . .

برنامه من براساس صبر برای کاری است که دوستش داشته باشم؛ یعنی یک‌بار امتحان کردم و باری به هر جهت جلو رفتم و به خاطر بیکاری، اولین پیشنهاد را پذیرفتم در حالی که کار خوبی نبود و دوستش نداشتم. بعد از کارم پشیمان شدم که آن حس پشیمانی خیلی بدتر از بیکاری است و تاثیرات منفی زیادی دارد. برای همین همیشه منتظر می‌مانم حتی اگر طول بکشد تا کاری باب میل خودم انجام دهم. این مشکل جلو رفتن شاید به لحاظ اقتصادی به ضرر ما باشد؛ به خصوص وقتی جز بازیگری کاری برای کسب درآمد نداشته باشیم اما خودم این فشار مالی را به انجام کار بد ترجیح می‌دهم. دوست ندارم صرفا برای پول وارد کاری شوم که بعد از پخش از تماشای آن خجالت‌زده باشم. از قدیم هم گفته‌اند ‌گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی.

حسرت بازیگران وطنی

نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دوست ندارند بازیگرها در آرامش باشند. در همه جای دنیا ستاره‌ها زندگی مرفه و راحتی دارند. از بالیوود و هالیوود که بگذریم در همین ترکیه نیز همه ستاره‌ها زندگی مجلل و لوکسی دارند. اصلا قشر بازیگر قشر خاصی است که باید این‌گونه باشد چون مدام زیر ذره‌بین هستند. وقتی یک مراسم هست، بازیگرها بیشتر مورد توجه هستند و به همین خاطر باید ظاهر آراسته و مرتبی داشته باشند. در ایران درصد قابل توجهی از بازیگران حتی خانه شخصی ندارند و مستاجر هستند؛ مگر آنکه از خانواده‌ای مرفه آمده باشند یا در کنار بازیگری حرفه‌ای پولساز داشته باشند وگرنه از پول بازیگری، این هزینه‌ها تامین نمی‌شوند.

تهمینه میلانی به سیم آخر زد

بازیگرها عموما مجبورند با سیلی صورت خود را سرخ نگه دارند. همه می‌خواهند بدانند تو چه لباسی می‌پوشی، کجا زندگی می‌کنی یا چه ماشینی سوار می‌شوی. برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد. خود من به‌شخصه هیچ پشتوانه مالی ندارم و اگر خدایی ناکرده پایم بشکند و دو ماه در خانه باشم، هیچ‌کس در خانه مرا نمی‌زند که آیا پول اجاره خانه‌ات را داری یا اصلا نان داری که بخوری؟ اما وقتی یک سفر خارجی می‌روی همه درباره آن صحبت می‌کنند.

طبل توخالی بازیگری!

این را به تمام علاقه‌مندان بازیگری می‌گویم که هر روز می‌پرسند چطور می‌شود بازیگر شد؟ بازیگری طبل توخالی است مانند یک حباب خوش آب و رنگ و پا در هوا که هر آن می‌تواند بترکد، به یک مو بند هستید. بازیگر فقط باید عاشق باشد چون بازیگری یک عشق است وگرنه نمی‌توان روی آینده آن حساب باز کرد. شهرت آن هم مانند درآمدش گاهی هست و گاهی نیست. گاهی به خودم می‌گویم عاقبت من چه خواهد شد؟ آینده من چه شکلی است؟

سایر فعالیت های هنری

در بیوگرافی الهام حمیدی از زبان خودش میخوانیم : از نقاشی و كارهای دستی گرفته تا مزون و طراحی لباس كه همه ی و همه ی را جسته و گریخته و گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ اي دنبال كرده‌ ام ، اصولا دوست دارم سایر كارهای هنری را هم تجربه كنم.

ورشکسته شدن مزون لباس

در بیوگرافی الهام حمیدی امده است او تصمیم می گیرد به غیر از بازیگری شغل دیگری برای خود به عنوان شغل دوم درست کند که بهمین دلیل یه مزون لباس تاسیس می کند. خودش در مورد این موضوع کمی توضیح داده است که در ادامه می خوانیم:

بازگشت جنجالی این بازیگر مشهور به سینما پس از جداییش

زمانی قصد کردم برای اینکه حاشیه امنی از نظری اقتصادی برای خود ایجاد کنم یک مزون لباس تاسیس کردم ، اما از آنجایی که معتقدم آدم بدشانسی هستم به محض شروع کارم و سرمایه گذاری که انجام داده بودم قیمت دلار سه برابر شد.

ماجرای ازدواج فریبا نادری با مردی 27 سال بزرگتر از خود

من با دلار ارزان شروع کرده بودم و همین موضوع باعث شد که ضرر مالی بسیاری را متحمل شوم ، این شکست اقتصادی در روحیه ام اثر بدی گذاشت و باعث شد از ریسک های مالی بترسم و توان ریسک مالی را از من گرفت.

مزون لباس الهام حمیدی

علایق و حقایق الهام حمیدی

در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی علایق و حقایقی درباره ی او را میخوانیم.با ما در بازیگر آنلاین همراه باشید.

آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

از بین خوانندگان صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

آراستگی در زندگی

آراستگی و مراقبت از خودرا جزء باید هاي‌ زندگی‌ ام می‌ دانم ، برایم مهم نیست لباسم حتی گران قیمت نباشد اما مهم است كه لباس خاص و مناسبی بپوشم ، چهره زیبا و منظم سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش كرد.

مخالف عمل زیبایی هستم

من مخالف عمل‌ هاي‌ زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما كارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از كرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌ كنم.

مظلوم تر شدم!

مظلوم بودم ، مظلوم تر شدم؛ حتی دیگر اصلا لجباز نیستم! از زمانی که ازدواج کردم ، روحیه ام تغییر کرد. خودم هم گاهی تعجب می کنم که آیا من همان الهام هستم؟! من خیلی لجباز بودم ولی الان خنثی هستم. شاید یکی از دلایلش این است که وقتی عشق زندگی ات را پیدا می کنی ، دیگر خیلی چیزها معنی ندارد و بیشتر آرامش در زندگی را طلب می کنی.

گشت و گذار هدیه تهرانی در خیابان های تهران به صورت ناشناس

رقـابـت

حس رقابت در هر کاری و هر شغلی وجود دارد ، اما من چنین خصلتی نداشتم و در مقابل من هم کسی از بازیگران چنین برخوردی نداشت که برای مثال زیر پایم را خالی کند. زمانی هم که با بزرگان سینمای ایران همبازی بودم ، آنان هم چنین برخوردی با من داشتند ، مثل سریال «زیر تیغ» ، من 7 ماه در آن مجموعه ، نقش دختر پرستویی و معتمد آریا را بازی کردم و خیلی با آنان خو گرفتم… فضای دوستانه زیر تیغ ، به شکلی بود که زمان پایان فیلمبرداری همه ناراحت بودند.

خاطرات زیر تیغ

زیر تیغ یک اتفاق معجزه وار برای من بود؛ زمانی که من وارد بازیگری شدم ، به خیلی چیز ها فکر می کردم و انرژی می گرفتم. همیشه می گویند که انرژی مثبت بدهید ، آن را دریافت می کنید. من آن سال ها وقتی از بازیگر مورد علاقه مرد و زن از من می پرسیدند ، همیشه از آقای پرستویی و خانم معتمدآریا اسم می آوردم. زمانی که سریال زیر تیغ کلید خورد و من نقش دختر آن ها را بازی کردم ، باورم نمی شد. ما هفت ماه کنار هم زندگی کردیم و من در پشت صحنه زیر تیغ خیلی چیز ها یاد گرفتم.

الهام حمیدی در زیر تیغ

اهل سیاست نیستم ولی در انتخابات شرکت میکنم

اهل سیاست نیستم اما چون سیاست و مسائل سیاسی بر اقتصاد و فرهنگ کشور و مردم تاثیر گذار است، برایم مهم است؛ در انتخابات همیشه شرکت کردم.

رای دادن الهام حمیدی

لطف بزرگ خداوند

کلا آدمی نیستم که دائما گله کنم اما در حال‌حاضر واقعا احساس بدی به من دست داده است. هرچند معتقدم خدا همیشه هوای بنده‌هایش را دارد و اگر دری را ببندد، در دیگری را باز می‌کند. او هیچ بنده‌ای را لنگ نمی‌گذارد. امیدت که به خدا باشد، خودش می‌داند کجا هوایت را داشته باشد. من امیدم را از دست نمی‌دهم و خوشحالم در این ۱۵ سال عمر کاری‌ام، کارهایی داشته‌ام که هنوز درباره‌اش طوری حرف می‌زنند که انگار همین دیروز پخش شده است. هنوز از کارهایم تعریف می‌کنند و عمده کارهایم باب‌میل خودم بوده است. اینکه فراموش نمی‌شوم خودش یک نعمت است که خدا به من داده و بابت این مساله خدا را شکر می‌کنم.

ویژگی‌های یک آذرماهی

سفر رفتن را بسیار دوست دارم. من یک آذرماهی هستم و از ویژگی‌های متولدین این ماه این است که همیشه آماده سفر هستند و چمدان‌شان بسته است که برای من هم همین‌طور است. البته سفر به دشت و بیابان و طبیعت را دوست ندارم. دلم می‌خواهد به جاهایی بروم که ندیده‌ام؛ مثلا اگر روزی وضع مالی‌ام خوب شود، کشورهای دنیا را می‌گردم اما اگر نشد همین ایران خودمان کلی جاهای دیدنی دارد که آنها را ندیده‌ام. کلا سفر را دوست دارم چون روح مرا تازه می‌کند.

لیلا بلوکات بالاخره علت ازدواج نکردنش را فاش کرد

دکوراسیون برای انرژی

برای دیزاین خانه به آن شکلی که واقعا دوست دارم، منتظر می‌مانم تا خانه خودم را بخرم. وقتی مستاجر هستید، نمی‌توانید خیلی به تغییرات خاص فکر کنید. گاهی دوست دارم دیوار خانه را به رنگ دلخواهم رنگ بزنم یا کابینت‌ها را عوض کنم اما به هر حال نمی‌شود چون صاحبخانه نیستم اما در حد تغییرات کوچک و تغییر چیدمان استقبال می‌کنم و خیلی هم دوست دارم. به ست بودن و هماهنگ بودن وسایل خانه اهمیت می‌دهم. این کار به من انرژی می‌دهد و باعث بهتر شدن روحیه‌ام می‌شود.

پاسخ های کوتاه الهام حمیدی به کلمات زیر :
  • پزشک ظریف : مردی برای تمام فصول
  • رضا عطاران : سوپر استار سینمای کشور ایران
  • تهیه کننده نمونه : داود هاشمی
  • کارگردان مورد علاقه : اصغر فرهادی
  • عشق : بدون ان زندگی ممکن نیست
  • سفر : عاشقشم
  • نیکی کریمی : سوپر استار زن سینمای کشور ایران
  • احمدی نژاد : نظری ندارم
  • ترامپ : غیر قابل پیشبینی
  • شپزی : لذت بخش
  • فضای مجازی: فاصله و دوری
  • پوریا پورسرخ : معترض خوش قلب
  • قش مورد علاقه : همسر کوروش کبیر
  • رژیم غذایی : کسل کننده
  • پرویز پرستویی : مشابه ندارد
  • شهید بابایی : اسطوره
  • حرم امام رضا : خلوص و آرامش

ارتباط دوستانه با آقای علی دایی و همسر ایشان دارم و فکر می‌کنم همسر علی دایی همانطور که نام دایی بزرگ است، لیاقت این نام بزرگ را دارد ، همسر علی دایی علاوه بر انجام امور خیر، بانویی بسیار مهربان و هنرمند است.

الهام حمیدی در کنار علی دایی در سال نو

شما در حال مطالعه بیوگرافی الهام حمیدی در بازیگرآنلاین هستید.برای مشاهده تصاویر او با ما در ادامه همراه باشید.

حواشی زندگی الهام حمیدی

در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی حواشی وی را میخوانیم.

لازم به ذکر است الهام حمیدی بازیگر کشورمان که برای اکران فیلم “ما همه گناهکاریم” به برلین سفر کرده بود و عکس از خودش را منتشر کرده بود. نوع پوشش و لباس الهام حمیدی با اعتراض و عده از کاربران فضای مجازی همراه شده و این بازیگر 39 ساله به این موضوع واکنش نشان داد و گفت :

هرجور که راحت باشم لباس می پوشم!

پوشش الهام حمیدی خارج از کشور

او همچنین در پست اینستاگرام خود در رابطه با پوشش خود در آلمان نوشت :

سلام واقعا شرمنده ام از آن دسته دوستانی که همیشه و همه جا انسان و با فرهنگ و با شعورن اما وای از اون عده قلیلی که اخیرا تو اینستا من خوابیدن و نمیدونم از کجا اومدن و مدام در حال گیر دادن و انتقاد اظهار نظر های عجیب اند گاهی گشت ارشاد میشند و به حجاب و ارایش من گیر میدن گاهی طراح و کارشناس مد و لباس و گاهی دکتر تغذیه و چاقی و لاغری و زیبایی

باور کردنی نیست که این مرد برادر لیلا بلوکات باشد

مرسی از نظرات سازنده و مفید اما وقتی میری صفحات این دوستان و نگاه می کنی، فیک و عجیب و غریبند خلاصه من هر جور که تشخیص بدم و راحت باشم ارایش می کنم و لباس می پوشم و همیشه سعی کردم به اندازه قلب و اعتقاداتم و به شان شما و ایران عزیز احترام گذاشته و خیلی چیزها را رعایت کنم دوستداران واقعی خودمو که در هر جای ایران و دنیا هستند و دوست دارم و قابل احترامند ، این فقط یه جواب برای این دوستان بی هویت بود و امیدوارم این فرهنگ زشت در دنیای مجازی که هر وقت من و همکارام عکس میزاریم فوری کلی از اینا ( چاق شدی ، بی ریخت ، عقده ای ، فکر کردی کی هستی ، بد حجاب ، چقدر آرایش کردی ؟ چرا پیر شدی ؟ چه بد تیپ ، لباست اصلانم خوشگل نیست ، کی ازدواج میکنی ، ترشیده ، زشت ، دهاتی و عقده ای ، قد کوتاه ، و ….. ) و کلی نظرات پر مهر دیگه می نویسید تموم بشه و خجالت بکشید و به شخصیت و مسایل شخصی آدم ها یاد بگیرید احترام بزارید.

فیلم‌شناسی الهام حمیدی

در ادامه بیوگرافی الهام حمیدی مروری بر آثار و فیلم های او میکنیم.

سینمایی

  1. خائن کشی (مسعود کیمیایی، ۱۳۹۹)
  2. تخته گاز (محمد آهنگرانی، ۱۳۹۷)
  3. ثبت با سند برابر است (بهمن گودرزی، ۱۳۹۴)
  4. دو دوست (محمد بانکی، ۱۳۹۳)
  5. گهواره‌ای برای مادر (پناه‌برخدا رضایی، ۱۳۹۱)
  6. راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده، ۱۳۹۰)
  7. اخلاقتو خوب کن (مسعود اطیابی، ۱۳۸۹)
  8. ما همه گناهکاریم (حسن ناظر، ۱۳۸۹)
  9. سه درجه تب (حمیدرضا صلاحمند، ۱۳۸۹)
  10. دلداده (قدرت‌الله صلح‌میرزایی، ۱۳۸۷)
  11. ملک سلیمان (شهریار بحرانی، ۱۳۸۷)
  12. محیا (اکبر خواجویی، ۱۳۸۶)
  13. بچه‌های ابدی (پوران درخشنده، ۱۳۸۵)
  14. سرگیجه (علیرضا زرین‌دست، ۱۳۸۵)
  15. شهر آشوب (مهدی ژورک، ۱۳۸۴)
  16. خیلی دور، خیلی نزدیک (رضا میرکریمی، ۱۳۸۳)
  17. وعده دیدار (جمال شورجه، ۱۳۸۲)
  18. روزگار سپری شده (روح‌الله حجازی، ۱۳۸۲)
  19. تیک (اسماعیل فلاح‌پور، ۱۳۸۰)
  20. دنیا (منوچهر مصیری، ۱۳۸۰)

مجموعه‌های تلویزیونی

سالعنوان مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۷۸کوی دامونعباس رنجبرشبکه ۱
۱۳۷۹جوان امروزیوسف سید مهدویشبکه ۳–۲۶ قسمت
۱۳۷۹آوایی در گلستانرامین لباسچیشبکه ۱
۱۳۷۹آتش و شبنممحمد ابراهیم سلطانی فرشبکه ۱–۲۰ قسمت
۱۳۸۰نفس سنگاحمد بخشیشبکه تهران – ۱۳ قسمت
۱۳۸۰پرونده‌های مجهولجمال شورجهشبکه ۲–۱۳ قسمت
۱۳۸۱پرده عشقجمال شورجهشبکه ۲–۱۵ قسمت – نسخه سینمایی آن به نام وعده دیدار در سینما اکران شد
۱۳۸۱باران عشقاحمد امینی، فریدون حسن پورشبکه تهران – ۱۳ قسمت
۱۳۸۱زنبق‌های وحشیبهرام کاظمیشبکه ۱–۱۸ قسمت
۱۳۸۲معمامحمدرضا آهنج، مسعود آب پرور، حسین قاسمی جامی
۱۳۸۲مسافری از هندقاسم جعفریشبکه ۳–۲۶ قسمت
۱۳۸۳مردان کوچکاکبر منصور فلاحشبکه ۲–۲۹ قسمت
۱۳۸۴شهریارکمال تبریزیشبکه ۲–۳۴ قسمت
۱۳۸۵زیر تیغمحمدرضا هنرمندشبکه ۱–۱۹ قسمت
۱۳۸۷آخرین دعوتحسین سهیلی زادهشبکه ۲–۱۲ قسمت
۱۳۸۷یوسف پیامبرفرج‌الله سلحشورشبکه ۱–۴۵ قسمت – در نقش آسنات همسر یوزارسیف
۱۳۸۸شوق پروازیدالله صمدیشبکه ۱–۲۴ قسمت
۱۳۸۹تبریز در مهمحمدرضا ورزیشبکه ۱–۲۸ قسمت
۱۳۸۹مختارنامهداوود میر باقریشبکه ۱–۴۰ قسمت – در نقش شیرین همسر کیان ایرانی
۱۳۸۹موج و صخرهمجید صالحیشبکه تهران – ۱۵ قسمت – پخش در نوروز ۹۰
۱۳۹۰سقوط آزادعلیرضا امینیشبکه ۱–۷ قسمت
۱۳۹۱راز پنهانفلورا سامشبکه ۱–۲۷ قسمت – پخش در ماه رمضان
۱۳۹۲سرزمین مادریکمال تبریزیشبکه ۳–۶۶ قسمت
۱۳۹۳همه چیز آنجاستشهرام شاه‌حسینیشبکه ۳–۵۹ قسمت
۱۳۹۵روزهای بی‌قراریکاظم معصومیشبکه ۳–۲۳ قسمت
۱۳۹۶از یادها رفتهبهرام بهرامیانشبکه ۱–۲۵ قسمت
بهاره رهنما با شلوار کردی در خیابان های تهران
تله فیلم
  1. لذت حقیقت (فریدون فرهودی، ۱۳۸۸)
  2. ای دوست مرا به خاطر آور (حمید نعمت‌الله، ۱۳۸۷)

نمایش خانگی

  1. هشتگ خاله سوسکه (محمد مسلمی، ۱۳۹۷)

جوایز و افتخارات الهام حمیدی

اولین جایزه

خانم بازیگر در سال 83 وقتی 27 ساله بود بخاطر بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما گرفت.

  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۳) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک
  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر بخاطر فیلم گهواره‌ای برای مادر
  • جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در نهمین جشن خانهٔ سینما (۱۳۸۴) بخاطر فیلم خیلی دور خیلی نزدیک
  • برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر

اینستاگرام الهام حمیدی

الهام حمیدی جزو محبوب ترین چهره های مشهور ایرانی است، او که تا همین چند وقت پیش از اینستاگرام فراری بود حالا 2 میلیون دنبال کننده دارد و تاکنون بیش از 230 پست به اشتراک گذاشته است. برای دنبال کردن اخبار وی و اطلاعات بیشتر درباره بیوگرافی الهام حمیدی ، می توانید به صفحه اینستاگرامی او مراجعه کنید.

آدرس اینستاگرام الهام حمیدی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا