اخبار حاشیه بازیگران

عکس های دردناک نسرین مقانلو در آخرین پنجشنبه سال

نسرین مقانلو، بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از مزار فرزندش در آخرین پنج‌شنبه سال منتشر کرده که با موجی از اندوه و همدردی کاربران همراه شده است.

عکس های دردناک نسرین مقانلو در آخرین پنجشنبه سال

عکس های دردناک نسرین مقانلو

 نسرین مقانلو با انتشار این ویدئو و تصاویر نوشت:

پنج شنبه آخر سالمن که عید ندارم بی توپسرم ارشیا اولین عیدی هستکه دیگه تو رو نداریم،رفتی سفرسفری دور و در مسیری پر نوردلبندم همیشه تو قلبمون زنده خواهی بودتا ابد…تا زمان دیدار دوباره تا در آغوشت بگیرم و بگم بی تو چه گذشت بر منخوش قلب مادر.

عکس های دردناک نسرین مقانلو در آخرین پنجشنبه سال

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد تیر ماه سال ۱۳۴۷ در تهران، از بازیگران زن سینما و تلویزیون است که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه ای خود را آغاز کرد و تا کنون در ده ها فیلم سینمایی و سریال در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، هنرنمایی کرده است. قلب یخی و سریال دل به کارگردان منوچهر هادی، از کار های اخیر نسرین مقانلو است. او دو فرزند به نام ارشیا و آرین دارد که با ارشیا خان در فیلم «مورچه خوار» هم بازی شده است. کمال خلیلیان، همسر نسرین مقانلو ، از فوتبالیست های سابق تیم ملی بود. نسرین مقانلو ، با انتشار بیش از ۲۰۰۰ پست در اینستاگرامش، بیش از 5 میلیون دنبال کننده داشته و با نقش آفرینی در سریال «دل» منوچهر هادی، هم بازی یکتا ناصر،‌ ساره بیات و حامد بهداد و کوروش تهامی شده است. نسرین مقانلو ،‌ طرفدار مزون حانیه و عاشق کنسرت گردی، تئاتر گردی و کافه گردی است که در این گزارش، مروری داریم بر فعالیت های وی در چند سال اخیر و بیوگرافی کامل نسرین مقانلو.

خانواده هنری نسرین مقانلو

در بیوگرافی نسرین مقانلو آمده است که پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود، یک خواهر ساکن آمریکا دارد.خانواده مقانلو ،‌ خانواده اهل ورزش است. بیژن مقانلو برادرش، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بوده و همسر نسرین مقانلو نیز کمال خلیلیان نام دارد که از فوتبالیست های سال های دور فوتبال ایران محسوب می شود.

نسرین مقانلو و پدر و مادرش
نسرین مقانلو و پدر و مادرش
نسرین مقانلو در کنار همسرش و پسرانش
نسرین مقانلو در کنار همسرش و پسرانش
نسرین مقانلو در کنار خواهرش
پست تبریک تولد نسرین مقانلو به خواهرش

همسر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران است.کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. ثمرهٔ ازدواج آن‌ها ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

تصاویری از کودکی نسرین مقانلو

عکس کودکی نسرین مقانلوعکس کودکی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در رشته پزشکی

در بیوگرافی نسرین مقانلو آمده است که تحصیلات وی دیپلم است. در برنامه دورهمی مهران مدیری ؛ نسرین مقانلو ، در خصوص مخالفت‌های خانواده‌اش برای حضور در سینما گفت: مادرم با حضور من موافق بود اما خانواده پدری‌ ام مخالف حرفه من بودند. به همین دلیل دو سال مامایی خواندم ولی با اولین جراحی بیهوش شدم! مادرم خیلی دوست داشت من پزشک شوم اما واقعا با روحیه من سازگار نبود.

فوت ناگهانی پدر نسرین مقانلو

نسرین مقانلو با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:

باورتان میشود این خانم زیبا خواهر بزرگ بهنوش طباطبایی است ؟

انا لله و انا الیه راجعون

پدرم سفر کرد و من مردم……. سفری بی بازگشت اما من با این ذره ذره مردن تدریجی بی او چه کنم؟؟؟؟؟؟

نسرین مقانلو و پدرش

نسرین مقانلو به تازگی پدرش را بر اثر سکته قلبی از دست داده است. او تصاویری از مراسم خاکسپاری پدرش را منتشر کرد.

چهره تکیده نسرین مقانلو و برادرش در سوگ پدر

نسرین مقانلو را در کنار بردارش در سوگ پدر مشاهده می کنید. نسرین مقانلو با انتشار این عکس ها از روزهای سخت درگذشت پدر نوشت:

رنجها بسیار کشیدم

که بمانی و نشد…

باز بر شاخه ها نغمه

بخوانی و نشد…..

برکت شادی این باغ تو بودی پدرم

همگی خواسته بودیم که بمانی و نشد….

قربون اون قلب مهربونت برم که یک دفعه از حرکت ایستاد،

تو رفتی به دنیای زیباتر و ما را در این دنیای پر از بغض و عذاب رها کردی

حال من و ما بی تو چگونه سرکنیم، غمت آنچنان بر دلم سنگینی میکند که توان نفس کشیدن را برایم سخت کرده…….

نسرین مقانلو و برادرش در سوگ پدر مرحومشان

ماجرای ازدواج نسرین مقانلو

از نکات پرجستجو بیوگرافی نسرین مقانلو همسر ایشان میباشد نسرین مقانلو در سال 1372 وقتی 25 ساله بود با کمال خلیلیان فوتبالیست معروف آن زمان ازدواج کرد و برای ادامه زندگی راهی کشور آمریکا شد.

کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه‌های گمرک اهواز، پاس و تاج می‌باشد. نسرین مقانلو بازیگر کشورمان عکس بالا را از همسرش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. نسرین مقانلو با انتشار این عکس از جوانی همسرش و از مهربانی او تشکر کرد. گفته‌های نسرین مقانلو در این باره به شرح زیر است:

این مرد مهربان همسر من ( کمال خلیلیان ) است.

مهاجم تیم ملی فوتبال، قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاه‌های گمرک اهواز، پاس و تاج.

کسی که همیشه مدیون گذشت و مهربانییش هستم و خواهم بود.

اولین کسی : که به عراق،سنگاپور و ….. گل زد.

تنت سلامت مهربانم و سایه ات برقرار

بر سر من و فرزندانمان.

ماجرای آشنایی آنها

وقتی کمال خلیلیان (فوتبالیست تیم‌ ملی و استقلال) که در آمریکا زندگی می‌ کرد برای دیدار با خانواده‌اش به ایران آمد، از طریق اقوام به او معرفی شد دو ماه بعد پای سفره عقد نشست و پس از آن راهی آمریکا شد.

عکس قدیمی نسرین مقانلو در کنار همسرش

ازدواج نسرین مقانلو سر فیلم همسر

ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم.

ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم بود. با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن 10 سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

و… همسرم هم همیشه بابت این دلتنگی من ناراحت بود و همیشه می‌گفت من هر کاری برای تو بکنم، خوشحال نیستی! واقعاًَ‌ همیشه از او ممنونم که بعد از ازدواج‌ مان کاملاً حمایتم کرد و همچنین بچه‌ هایم که شرایط زندگی و دوری‌ ام را تحمل می‌ کنند و با این موضوع که هر ۲-۳ سال یک بار به ایران می‌ آیند و کنارم هستند یا من تنها سالی چند بار می‌ توانم پیش‌شان بروم، کنار آمده‌ اند.

برگشت نسرین مقانلو از آمریکا

نسرین مقانلو در برنامه‌ ای گفت: برای همسرم که در آمریکا زندگی می‌ کرد شرط گذاشتم و به او گفتم باید اجازه بدهی هر سال به ایران بیایم و و حرفه ام را ادامه دهم و او نیز پذیرفت.

آیا ازدواج پژمان بازغی و بهنوش طباطبایی صحت دارد؟

واقعاً خیلی سخت است که هم زندگی هنری‌ ات را داشته باشی و هم زندگی شخصی‌ ات را. اما همه این ها را مدیون همسر و بچه‌ هایم هستم که اجازه دادند برگردم و دوباره همان کاری را انجام دهم که دغدغه و مورد علاقه‌ ام است.

پسران نسرین مقانلو در آمریکا

نسرین مقانلو صاحب دو فرزند پسر به اسم های ارشیا و آرین است، هر دو پسرش متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند، همسرش هم ساکن آمریکاست. پسر بزرگ وی به تازگی بعد از مدت ها درگیری با بیماری کرونا برای دیدن مادرش به ایران سفر کرده است.

نسرین مقانلو و پسرانش

نسرین مقانلو در کنار پسرش ارشیا که هم بازی او در فیلم «مورچه خوار» شده است

نسرین مقانلو در کنار پسرش عرشیا

راز زیبایی نسرین مقانلو

در انتهای بیوگرافی نسرین مقانلو هنگامی که درباره راز جوانی ایشان سوال کردیم گفتند :

کسانی که گذشت دارند، مهربان هستند و به دیگران محبت می کنند، چهره‌ های شاداب‌ تری دارند و انرژِی مثبت از خود ساطع می کنند.برعکس کسانی که کینه دارند، در تلاش هستند به دیگران لطمه بزنند و به‌ طور کلی روح بیماری دارند، همیشه پژمرده و افسرده به نظر می رسندالبته جوان ماندن در نژاد ما بختیاری هاست و اگر دقت کنید می بینید اکثر بختیاری ها پوست خوبی دارند و جوان‌ تر از سن خود نشان می دهند.

من همیشه می‌ گویم همانطور که بدن برای زنده بودن و انرژی و طراوت داشتن احتیاج به آب و غذا دارد، پوست بدن هم احتیاج به آبرسانی و تغذیه سالم دارد.با این وضعیت آلودگی هوا، فشارها، استرس کار و زندگی در شهرهای بزرگ و… پوست ما خیلی آسیب می‌ بیند و احتیاج به توجه ویژه دارد . من سال‌ هاست که سلامت پوستم را تحت نظر پزشک متخصص به طور مرتب و منظم، کنترل می‌ کنم.

رابعه اسکویی بالاخره از راز چاقی چندین ساله اش پرده برداشت

چهره ی زیبا و جوان نسرین مقانلو

 فعالیت‌های هنری که باعث شهرت وی شد

در بیوگرافی نسرین مقانلو آمده است که بواسطه مادرش، بازیگری را از نوجوانی در تئاتر شروع کرد. بصورت جدی از 18 سالگی بازیگر تئاتر بود تا اینکه در سال 1370 وقتی 23 ساله بود در فیلم دو نیمه سیب به کارگردای کیانوش عیاری جلوی دوربین رفت. ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت.نکته تامل برانگیز بیوگرافی نسرین مقانلو این است که او در کمتر از 2 سال در 6 فیلم سینمایی و 2 سریال بازی کرد .وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند.

سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

نسرین مقانلو در فیلم مهمان مامان

نسرین مقانلو در مورد شروع بازیگری اش گفت:

من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه ای ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

یادم است برای بازی در این فیلم به همراه مادرم (شهناز نامدار)به رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به «رسول صدرعاملی» گفت یک دختر تازه وارد معرفی ات می کنم که همانی است که برای فیلمت دنبالش می گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم «قربانی» دومین تجربه ام رقم خورد و بلافاصله بعد از آن آقای «تورج منصوری» برای بازی در «بازیچه» از من دعوت کردند و سپس در «امید» آقای حبیب کاوش به ایفای نقش پرداختم.

نسرین مقانلو در حال بوسیدن مادرش

آقایان دستگردی و پاکدل از من دعوت کردند برای بازی در سریال تلویزیونی «لبخند زندگی» با حضور پیشکسوت عزیزم خانم «ثریا قاسمی» که اولین حضور در تلویزیون هم برای من اتفاق افتاد.

بلافاصله بعد از پایان «لبخند زندگی»، فیلم «آخرین سند» پیشنهاد شد که زمانی پخش شد که «امید» و «بازیچه» هم رفع ممنوعیت شده بودند و همزمان 3 فیلم روی پرده داشتم.

عکس قدیمی نسرین مقانلو

دوست ندارم در خارج از کشور زندگی کنم

هر داستانی که در هر کشوری نگارش می‌شود و بازیگرانش آن را به تصویر می‌کشند، واقعیت‌های اجتماع شان است. ناهنجاری‌هایی است که در اجتماع‌شان وجود دارد. ولی در کشور ما به ما اجازه این کار را نمی‌دهند! اصولاً دوست ندارم چیزی که ریا به حساب می‌آید به تصویر کشیده شود! مگر نه اینکه ما یک رسانه‌ایم؟

خب باید مسئولان‌مان اجازه دهند مشکلاتی که در جامعه‌مان وجود دارد را به واسطه نوشته نویسندگان‌مان به تصویر بکشیم تا بتوانیم مشکلی از مشکلات مردمان کم کنیم، دردی از دلشان برداریم، آرامشی بهشان بدهیم تا زندگی‌شان بهتر پیش برود. اگر مردم این همذات پنداری را با ما داشته باشند، قطعاً ما هم احساس خستگی نخواهیم کرد.

ادعای این بازیگر مشهور در رابطه با خیانت یک خواننده لس آنجلسی با همسرش

من ارتباط بسیار نزدیک با مردمم دارم؛ باور کنید اتفاق افتاده با یکی از همکارانم در حال گذر از خیابان بودیم و دستفروشی لقمه نان و پنیری به من تعارف کرد و من هم آن را قبول کردم، همکارم از من پرسید چه جوری این لقمه را از دست کثیف یک دستفروش قبول می‌کنی؟ من هم با افتخار به او گفتم معلوم است تعارفش را می‌پذیرم، چون من برای این مردم هستم، چون دارم با همین آدم‌ها زندگی می‌کنم. شاید یکی از دلایلی که چندان دوست ندارم در خارج از کشور زندگی کنم، به این خاطر باشد که نمی‌توانم با آدم‌های آنجا ارتباط برقرار کنم، ولی با مردم خودم می‌توانم. نمی‌توانم بی‌تفاوت از کنار مشکلات آدمی که می‌توانم بهش کمک کنم، بگذرم! من جور دیگری بزرگ شده‌ام. دوست دارم آن مشکل و دردی که جامعه‌ام به آن دچار است را کار کنم اما متاسفانه قصه‌ای نمی‌بینم که آرامم کند تا بگویم «آخی، بالاخره توانستم به عنوان یک رسانه قدمی برای خدمت به مردمم بردارم.» هر آنچه می‌خوانم، می‌بینم یک فرد عادی هم می‌تواند آن را کار کند و نیازی به من نیست!

علاقه نسرین مقانلو به بازیگری

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

«دختری در قفس» آقای صلح میرزایی اولین فیلمم بعد از آن دوران بود و بعد از آن برای بازی در سریال «مسافری از هند» از من دعوت شد.

ایرانی‌ها خوش قلب و مهمان نوازند

من ایرانی‌ ها را آدم‌ های خوش قلب و مهمان نوازی می‌ دانم. درست است شرایط خیلی چیزها و آدم‌ها را تغییر داده، اما ایرانی جماعت خوش ذات است. افتخار می‌ کنم که یک ایرانی هستم. خیلی‌ ها در آمریکا تصور می‌ کردند من اسپانیایی یا مکزیکی هستم!

این موضوع خیلی به من بر می‌خورد، آنقدر که با تاکید و افتخار ملیتم را به آنها می‌ گفتم. با وجودی که پسرهایم در آمریکا به دنیا آمده‌ اند، اما هر آنچه یک شهروند ایرانی باید از کشورش بداند را می‌ دانند و مذهب مسلمانی‌ شان را دارند، چون من خواسته‌ ام که اینگونه بار بیایند.

اعتماد راسخ دارم اگر آدم بچه‌هایش را با خدا و کلام قرآن آشنا کند، هیچ وقت به خطا نخواهند رفت؛ همان کاری که مادرم با من کرد. فعلاً که در ایران به دنیا آمده‌ ام و نمی‌ توانم آن را با هیچ جای دیگر معاوضه کنم، وابستگی بد و شدیدی به این مملکت دارم و هیچ چیز خارج برایم جذابیت ندارد، چون تفکراتم با آدم‌ های دیگر زمین تا آسمان فرق دارد و زندگی را جور دیگری می‌ بینم؛ مثلاً وقتی خارج از ایران هستم، دوست دارم به محله‌ های عجیب و غریب سیاه‌ پوست‌ ها و دیگر آدم‌ هایشان بروم، ازشان فیلم بگیرم و تصاویرشان را روزی به یک فیلم تبدیل کنم.

یوسف تیموری جانشین احسان علیخانی شد

اتفاقاً خیلی‌ ها از من می‌ پرسند چرا کارگردانی نمی‌ کنی؟ من هم می‌ گویم وقتی قرار است ممیزی بخورد، چرا باید این کار را انجام بدهم؟! اگر قرار است روزی چیزی بسازم، دلم می‌ خواهد واقعیتش را بسازم که متاسفانه این شرایط هر روز در حال بدتر شدن است و این مسئله خیلی اذیتم می‌ کند.

با همه این ها دلم می‌ خواهد ایرانی باقی بمانم و در کنار مردم خودم زندگی کنم. دلم می‌ خواهد ما بازیگرها و مسئولان دست به دست هم بدهیم و تلویزیون و سینمای‌ مان را زنده نگه داریم. شاید وقتی ببینم دیگر کاری از دستم بر نمی‌ آید، ب گویم خداحافظ و برگردم پیش همسر و بچه‌ هایم.

فعالیت نسرین مقانلو در عرصه موسیقی

از نکات جالب بیوگرافی نسرین مقانلو این است که بدانید وی خوانندگی نیز میکند . مقانلو فعالیتش در حوزه موسیقی را با دکلمه تقدیمی به عسل بدیعی آغاز کرد و سپس انتشار دکلمه ساعت شنی و بعد از آن هم بصورت جدی با اهورا احمدی وارد تهیه آلبوم شده است.

وی با بیان اینکه سعی دارم اگر ممکن شود در آینده یک آلبوم شخصی با صدای خودم دکلمه کنم، گفت: فعلا به خواندن و کنسرت گذاشتن برای بانوان فکر نمی‌ کنم. در حال حاضر تمرکز من بیشتر روی بازیگری و کار دکلمه است.

“قرار سکوت” با دکلمه نسرین مقانلو و صدای اهورا احمدی

آلبوم “قرار سکوت” با دکلمه نسرین مقانلو و صدای اهورا احمدی منتشر شد. همچنین هنرمندانی چون فرشید ادهمی، مهرداد قنبری، علیرضا مسعود پور، سعید شمس، امیر احمدی، محمد خرمی، رامتین خراسانی، نوراله رشنو، جبرئیل شاه محمدی و رها دخت فتحی در زمینه ترانه و موسیقی در این آلبوم حضور دارند.

پوستر “قرار سکوت” با دکلمه نسرین مقانلو و صدای اهورا احمدی

نوازندگانی همچون فیروز ویسانلو، حسین شریفی، کیان دارات، حامد حمیدی، بابک ریاحی پور، نیما غفاری و … در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته‌ اند.

آشپزی خوب نسرین مقانلو

از دیگر نکات جالب بیوگرافی نسرین مقانلو این است که بدانید خانم مقانلو به شدت به آشپزی علاقه دارد و می گوید از اینکه پای گاز بایستند و غذا بپزد لذت می برد، همین علاقه سبب شد نگارش کتاب آشپزی نسرین را شروع کند انتشار این کتاب مورد استقبال قرار گرفت و از همین علاقه برای مدتی مجری برنامه آشپزی دست پخت شد، می گوید تمام فوت و فن آشپزی را به خوبی آموخته است.

نسرین مقانلو در برنامه دست پختهای خودمی

در بین اقوام و مخصوصا خانواده اش مثال زدنی ترین غذایی که تهیه می کند قورمه سبزی است. خودش نقل می کند که همه فامیل می گویند قورمه سبزی های نسرین یک چیز دیگر است ! هر وقت خانواده اش به ایران می آیند یا اینکه او به امریکا می رود بچه هایش با خوشحالی می گویند که تا چند وقت قرار است قورمه سبزی های مامان را بخوریم !

ماجرای تصادف وحشتناک جرمی رنر از چه قرار بود ؟

غذاهای خیلی زیادی را به صورت عالی درست می کند ، مثلا نمونه دیگرش آش رشته ای بوده است که سر فیلمبرداری سریال قلب یخی درست کرده است. نسرین مقانلو در زمان بازی در قلب یخی برای ۸۰ نفر از عوامل سریال آش رشته می پزد !

این آش رشته مورد توجه و استقبال عوامل این سریال قرار می گیرد و خودش نقل کرده است که آقای محمدحسین لطیفی کارگردان قلب یخی برایش خیلی جالب بود که این همه علاقه در آشپزی چطوری در من به وجود آمده است !

وی اضافه کرد: به شدت اهل مطالعه، موسیقی و دکلمه هستم. در تنهایی های خودم نثر می نویسم و می خوانم. به هرحال ذاتم از موسیقی دور نیست و خانواده پدرم اهل موسیقی است.

نظر نسرین مقانلو درمورد تبلیغات

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور سلبریتی‌ ها در تبلیغات گفت: به نظر من کار بدی نیست. اگر یک سلبریتی محصولی را تبلیغ می‌کند، ممکن است خودش استفاده کرده باشد و کیفیت آن برایش خوب بوده باشد.

حالا شاید ۷۰درصد جامعه استفاده‌کنندگان راضی باشند و ۳۰ درصد هم راضی نبوده‌ اند. این دیگر گناه آن سلبریتی نیست. ممکن است برخی به موادی که در آن محصول به کار رفته، حساسیت داشته باشند و آن محصول با آن‌ ها سازگاری نداشته باشد.

من حدود سه سال پیش درباره یک کرم تبلیغ کرده‌ام. الان در ماهواره برای تبلیغ یک کرم خارجی که من اصلاً روحم درباره آن خبر ندارد، عکس‌ ها و تکه‌ های کار من را از آن کار ۳-۴ سال پیش برداشته و برای تبلیغ این کرم خارجی گذاشته‌اند. این کرم خارجی را من تبلیغ نکرده‌ ام.

وی ادامه داد: هر زمان یک سلبریتی نام آن محصول تبلیغ را نیاورد، بدانید که آن تبلیغ فیک است و او این کار را نکرده است. به نوعی از ما سوء استفاده می‌ کنند. ما در مراجع قضایی هم شکایت کرده‌ ایم که بتوانیم آنها را پیدا کنیم تا از تصویر ما استفاده نکنند.

مقانلو بیان کرد: من الان پیگیر این شکایت هستم. ما این برند را اصلا نمی‌ توانیم پیدا کنیم. چون از ایران نیست. اما با دستگاه قضایی صحبت کردیم، پیگیر هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم افرادی که این کار را می‌ کنند، پیدا کنیم. من عاشق مردم هستم و مطمئن باشید هیچ وقت به خاطر پول کاری نمی کنم که مردم اذیت شوند.

فعالیت های هنری نسرین مقانلو

  • فیلم خون شد به کارگردانی مسعود کیمیایی مجصول سال ۱۳۹۸ که نسرین مقانلو در این فیلم، نخستین تجربه همکاری با استاد کیمیایی را تجربه کرد.
  • فیلم نیوکاسل به کارگردانی محسن قصابیان محصول سال ۱۳۹۵ است که نسرین مقانلو در این فیلم، هم بازی حمید گودرزی، سحر قریشی و نیما شاهرخ شاهی و بهرام افشاری شد. نسرین مقانلو در این فیلم، در نقش آزیتا، آرایشگر جوان نقش آفرینی کرد.
  • فیلم پی ۲۲ به کارگردانی حسین قاسمی جامی محصول سال ۱۳۹۳ که این بازیگر در این فیلم سینمایی، هم بازی امین حیایی و افسانه بایگانا و الهه حصاری و هادی ساعی شد.
  • فیلم روزگاری عشق و خیانت به کارگردانی داودبیدل که محصول سال ۱۳۹۱ است.
  • فیلم گناهکاران به کارگردانی فرامرز قریبیان که محصول سال ۱۳۹۱ است و نسرین مقانلو در این فیلم، در نقش مهوش، هم بازی رامبد جوان در نقش سرگرد روانگر و فرامرز قریبیان در نقش سرگرد تدین شد. کوروش تهامی هم بازی نسرین مقانلو در سریال دل منوچهر هادی، در این فیلم نیز با بانو نسرین مقانلو ، هم بازی شده بود.
  • فیلم بدون اجازه به کارگردانی مرتضی هرندی که محصول سال ۱۳۹۰ است و هم بازی داریوش ارجمند، محمد کاسبی و مهدی پاکدل شد.
  • فیلم سینمایی راه بهشت به کارگردانی مهدی صباغ زاده محصول سال ۱۳۹۰ که نسرین مقانلو در این فیلم، هم بازی امین زندگانی، رضا رویگری، الهام حمیدی و رامتین خداپناهی شد.
  • فیلم سینمایی نفوذی به کارگردانی احمد کاوری و مهدی فیوضی محصول سال ۱۳۸۷ که این هنرپیشه در این فیلم اجتماعی، هم بازی امیر جعفری و قاسم زارع و مهران رجبی و رامین راستاد شد.
  • فیلم سینمایی سوپراستار به کارگردانی تهمیه میلانی محصول سال ۱۳۸۷ که او هم بازی شهاب حسینی و سارا خوئینی ها، رضا رشیدپور، افسانه بایگان و فریبا کوثری شده بود.
  • فیلم سینمایی ماه وش به کارگردانی محمد درمنش محصول سال ۱۳۸۶ که او هم بازی محمد رضا داود نژاد و هشنگ توکلی و مجید مشیری شده بود.
  • فیلم سینمایی مهمان مامان به کارگردانی داریوش مهرجویی محصول سال ۱۳۸۲ که او در این فیلم،‌ هم بازی سوپراستارهایی چون: استاد گلاب آدینه، پارسا پیروزفر، امین حیایی، ملیکا شریفی نیا و ژاله علو شده بود. خواهر ملیکا (مهراوه) هم بازی نسرین مقانلو در سریال دل منوچهر هادی شد.
  • فیلم سینمایی دختری در قفس به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی محصول سال ۱۳۸۱ که نسرین مقانلو ، هم بازی مهناز افشار، فریبرز عرب نیا و پژمان بازغی شد.
  • فیلم سینمایی نابخشوده به کارگردانی ایرج قادری محصول سال ۱۳۷۵ که او هم بازی افسانه بایگان، بیژن امکانیان و ماهایا پطروسیان شد. افسانه و بیژن، دو بازیگری است که با نسرین مقانلو در سریال دل، هم بازی شده اند.
  • فیلم سینمایی همسر به کارگردانی مهدی فخیم زاده محصول سال ۱۳۷۲ است که این بازیگر در این فیلم،‌هم بازی مهدی هاشمی،‌فاطمه معتمد آریا، پرستو گلستانی و سیروس ابراهیم زاده شد.
  • فیلم سینمایی همه دختران من به کارگردانی اسماعیل سلطانیان محصول سال ۱۳۷۲ است که او هم بازی فردوس کاویانی، نادیا دلدار گلچین، علی مصفا و مجید قناد شد.
  • فیلم سینمایی بازیچه به کارگردانی تورج منصوری محصول سال ۱۳۷۱ است که او هم بازی استاد عزت الله انتظامی، شهراد وثوقی، محبوبه بیات و مهدی ودادیان شده بود.
  • فیلم سینمایی قربانی به کارگردانی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۳۷۰ است. فیلمی که او را هم بازی داریوش ارجمند، ابوالفضل پور عرب و میلاد عراقی کرده بود.
  • فیلم سینمایی دونیمه سیب به کارگردانی رسول صدرعاملی محصول سال ۱۳۷۰ است که نسرین مقانلو را هم بازی لیلا مصدقی، مریم مصدقی و داریوش اسد زاده کرد.
مجموعه سریال های نسرین مقانلو
  • سریال آخرین سند به کارگردانی رضا گنجی محصول سال ۱۳۷۱ در شبکه ۱
  • سریال لبخند زندگی به کارگردانی محمد دستگردی محصول سال ۱۳۷۲
  • سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری محصول سال ۱۳۸۱ محصول شبکه ۲
  • سریال حس سوم به کارگردانی مهدی فخیم زاده محصول سال ۱۳۸۴ محصول شبکه ۲
  • سریال خواستگاران به کارگردانی گلاب آدینه محصول سال ۱۳۸۶ شبکه ۱
  • سریال سایه تنهایی به کارگردانی بیژن شکرریز محصول سال ۱۳۸۶ در شبکه ۱
  • سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان محصول سال ۱۳۸۶ در شبکه ۱
  • سریال دیدار به کارگردانی سید جواد هاشمی محصول سال ۱۳۸۷ در شبکه ۳
  • سریال برخورد به کارگردانی محمد هادی نامور محصول سال ۱۳۸۸ در شبکه طبرستان
  • سریال مختارنامه به کارگردانی داود میربافری محصول سال ۱۳۸۹ در شبکه ۱
  • سریال قسم به کارگردانی حسین تبریزی محصول سال ۱۳۸۹ در شبکه ۳
  • سریال ستاره های سربی به کارگردانی محمد رضا آهنج محصول سال ۱۳۸۹ در شبکه ۲
  • سریال قلب یخی به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ در شبکه نمایش خانگی
  • سریال سایه روشن به کارگردانی آرش معیریان محصول سال ۱۳۹۰ در شبکه تهران
  • سریال همه بچه های ما به کارگردانی ناج بخش فناییان محصول سال ۱۳۹۱ از شبکه ۲
  • سریال عصر پاییزی به کارگردانی اصغر نعیمی محصول سال ۱۳۹۲ در شبکه ۱
  • سریال تنهایی لیلا به کارگردانی محمد حسین لطیفی محصول شبکه ۳
  • سریال آرام میگیریم به کارگردانی روح الله سهرابی محصول شبکه ۲
  • سریال سفر درخانه به کارگردانی بهمن گودرزی محصول سال ۱۳۹۶ در شبکه نسیم
  • سریال افسانه هزارپایان به کارگردانی شهاب عباسی محصول شبکه نسیم در سال ۱۳۹۷
  • سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۸

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نسرین مقانلو آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. نسرین مقانلو را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 56% آثار وی سینمایی و 44% آثارش تلویزیونی است.

جدیدترین عکس نیکی کریمی پس از عمل زیبایی

حضور درخشان نسرین مقانلو در سریال مختارنامه

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نسرین مقانلو بازی در سریال مختارنامه بوده است. نسرین مقانلو سال 1390 در 43 سالگی در سریال مختارنامه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

کار با داوود میرباقری یک شانس بزرگ برای بازیگری محسوب می‌ شود در این اثر نگارش متن، دیالوگ‌ ها، گویش‌ ها و انتخاب بازیگران به جا بود و همه با دل و جان این کار را می‌ کردند و با وجود آنکه تاکنون کوفه را ندیده بودم آمدن صدای پای اسب‌ها، تاریکی کوچه‌ ها جالب بود.

نسرین مقانلو در سریال مختارنامه

این بازیگر در مورد نقش ناریه در این سریال عنوان کرد: حسادت‌ ها گلایه کردن‌ ها و توقعات ناریه از همسرش برای من شیرین بود در این هفت سال یک دوره‌ی دانشگاه را گذراندیم و دوست دارم آخرین کارم یک اثر زیبای تاریخی با داوود میرباقری باشد و من در این تجربه‌ی تاریخی به عنوان دژی در آن زندگی کردم.

او در خصوص رضایت ۹۹ درصدی مردم از نقشش در این مجموعه بیان کرد: جایزه بهترین بازیگر نقش زن را از رضایت ۹۹ درصدی مردم گرفتم. «مختارنامه» کاری بود که خودم آن را خیلی دوست داشتم. هیچ وقت آن نقش را فراموش نمی کنم. در بین کارهایم فیلم سینمایی «مهمان مامان» را هم خیلی دوست دارم و از جمله کارهایی بود که فرهنگ اصیل خانواده‌های ایرانی را نشان می داد.

بازی نسرین مقانلو در سریال دل

سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی یکی از جدیدترین سریال‌ هایی است که در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. نسرین مقانلو در این سریال در همسر اتابک، مادر آرش، خاله رابی بازی کرده است.

آیا ازدواج پژمان بازغی و بهنوش طباطبایی صحت دارد؟

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده و داستانی عاشقانه را دنبال می‌ کند. منوچهر هادی که در ساخت سریال‌ های عاشقانه موفقیت‌ هایی را در کارنامه دارد این بار با سریالی پر بازیگر برای بار دوم به شبکه نمایش خانگی آمده است.

نسرین مقانلو با گریم سریال دل

نسرین مقانلو قصه ما در این داستان رمانتیک سطحی، در نقش توران خانم، همسر اتابک (بیژن امکانیان) و مادر آرش بازی می کند. نسرین مقانلو در این درام اجتماعی با لباسی که بعضی آن را بدن نما و تحریک آمیز می‌دانستند، جنجالی شده و تیپش در رسانه ها به خصوص شبکه های اجتماعی این روزها، محفل حرف و حدیث فشن بلاگرها و عاشقان مد و سریال شده است.

سعید راد، مهراوه شریفی‌ نیا، محمدرضا فروتن، ساره بیات، افسانه بایگان، کوروش تهامی، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، حامد بهداد، یکتا ناصر، مهدی کوشکی، لیلا زارع، علی سخنگو، محمدحسن معینی، مهسا موحد و بهرام افشاری در سریال دل هنرنمایی کرده اند.

سانسور جنجالی لباس نسرین مقانلو در سریال دل

منوچهر هادی؛ کارگردان سریال «دل» درباره علت سانسور لباس نسرین مقانلو در این مجموعه که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌ شود توضیحاتی ارائه کرد.

منوچهر هادی با انتشار پستی در اینستاگرام خود از سانسور لباس نسرین مقانلو در سریال دل خبر داد و چنین نوشت: به دلیل ممیزی لباس بانو نسرین مقانلو توسط وزارت ارشاد مجبور شدیم بخش رنگی لباس رو به رنگ آبی در بیاوریم این پروسه نزدیک به دو ماه کار برد و در بخش‌هایی از صحنه‌ های فیلم گردن بند خانوم مقانلو هم به رنگ آبی در آمده بود که بهتر از این نمی شد.

آیا ازدواج مجدد مرجانه گلچین با این مرد صحت دارد ؟

لباس منشوری نسرین مقانلو در سریال دل

در این سال‌ها نسرین مقانلو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران رضا رویگری با 5 مرتبه، ژاله علو با 5 مرتبه، امین حیایی با 5 مرتبه، سیامک اشعریون با 4 مرتبه و محمدرضا داوودنژاد با 4 مرتبه بیشترین همکاری را با نسرین مقانلو داشته‌اند.

فعالیت نسرین مقانلو در اینستاگرام

نسرین مقانلو از جمله پر فالورترین صفحات اینستاگرام را در میان عوامل سریال دل در اختیار دارد. نسرین مقانلو ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف ۴ سال اخیر قریب به ۲۰۰۰ پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی نسرین مقانلو و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی بیشتر از نسرین مقانلو، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه ی اینستاگرام نسرین مقانلو

اینستاگرام نسرین مقانلو یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. نسرین مقانلو تاکنون در اینستاگرام بیش از 2،099 پست بارگذاری کرده است. نسرین مقانلو فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1392/10/01 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 2،367 لایک و 418 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی نسرین مقانلو تاکنون بیش از 215،596 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی نسرین مقانلو تاکنون بیش از 13،978 نظر ثبت شده است.

اینستاگرام نسرین مقانلو . بیش از 5 میلیون دنبال کننده داشته و تیک آبی دارد. نسرین مقانلو حدود 104 صفحه را دنبال می کند که نشان می دهد فرد سخت گیری در دنبال کردن صفحات در اینستاگرام است. البته معمولا سلبریتی ها، صفحات بیشتری را دنبال می کنند اما فالو نمی کنند!

شرط عجیب و غریبی که لیلا اوتادی برای همسرش گذاشت

صفحات مورد علاقه نسرین مقانلو  در اینستاگرام

بعضی ها عاشق این هستند که بدانند سلبریتی محبوب آن ها، چه صفحاتی را دنبال می کند. نسرین مقانلو ، از طرفداران مجید خراط هاست. در کنسرت های حسن ریوندی و رضا یزدانی دیده شده و «یانی» موزیسین برجسته یونانی را دوست دارد.

سید محمد موسوی، بهترین مدافع روی تور جهان در سال های اخیر، ورزشکار محبوب خانم نسرین مقانلو است. علیرضا طلسیچی و محمد حسین لطیفی (کارگردان) که کارهای زیادی با او داشته، از صفحاتی است که او دنبال میکند. نسرین مقانلو ، صفحه هیچ سلبریتی غیر ایرانی را دنبال نمی کند. اما سالن های زیبایی معروف تهران به خصوص کلینیک های رژیم درمانی، از جمله صفحاتی است که او مطالبش را دنبال می کند. مزون لوکس خانیار، از جمله مزون های محبوب این بازیگر محسوب می شود.

نسرین مقانلو در حال گشت زدن در صفحات مجازی

نسرین مقانلو را میتوان تا حدی معتاد به شبکه های اجتماعی و گوشی هوشمندش دانست. این دو تصویر نشان می دهد که او بخشی از زمان هایش را در طول هفته، به دنیای مجازی اختصاص می دهد و البته امتیاز صفحه ای با 5 میلیون دنبال کننده داشتن، چنین سبک زندگی را نیز طلب می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا